15 Nisan 2016 Cuma

Yenge seks hikayeleri........ve..........Evli kuzenimi de becerdim.......ve..........Apartman yöneticisi Burcu hanım.......... ve.......... Damadıma Arkadan Verdim


Amcamın karısı yani mesur yengem mükkemmel bir kadındır. 35 yasında büyük gögüsleri olan balık etli sexi bir hatundur. Ona ilgim hep vardı. Yazın gelmesini herzaman sabırsızlıkla beklerdim. nedeniyse yengem atesli bir kadındır yani yazın askılı tsörtler giyer ve südyen kullanmazdı. Buda beni heryaz onu sikmek istememle gecmekteydi taki mayısın sonuna kadar. Amcam kamyon söförüydü ve sıksık sehir dısına cıkardı. yine o gün is için sehir dısına çıkmıstı ve 1 hafta yoktu. Yengem evde yalnızdı annemle yengeme yukarıya çıktık. Yengemin üzerinde yine askılı bir tsört altında ise sort yani göz ziyafeti vardı. Muhabbet filan derkan saat 12 olmus annem hadi ben asagıya ineyim uykum geldi dedi. Bende gitmek için ayagıya kalktım annem sen nereye amcan gelene kadar yengenle kal gece korkar dedi. Bende içimden sevinerek peki dedim
Annem gidince yengem uykun varsa yatakları yapayım dedi bende bulunmaz oturabiliriz dedim. Yengemle tv izliyoduk ben yengemin bacaklarına bakıp sikimi caktırmadan oksuyordum. Tas gibi oldu ve kalktı yengemde farketmisti ve gülümsedi. Bana frikik veriyordu yere çerez düsürüp egilince gögüslerini bana sergiliyordu. Derken yatma vakti geldi yengem odasına çekildi bende salonda yattım. lakin o hiç aklımdan çıkmıyordu azmıstım ve onu sikmeyi kafama koymustum. Yavas yavas odasına gittim kapıyı araladıgımda kırmızı geceliginle yataga uzanmıs arkası dönük yatıyordu.  O mustesem kalcaları bana bakıyordu. artık kararlıydım  
sikecektim. derhal yanastım ve kalcalarını oksamaya basladım çok aşırı yumusaktı ve güzeldi. Yavasca elimi amına götürdüm ates gibi yanıyordu tam oksarken bir anda gülmeye basladı ben korkudan ölebilirdim. Elimi tuttu seni azgın sey dicerek bana ne yapıyorsun sen dedi. Bende yenge seni aşırı istiyorum azgınlık basıma vurdu dedim. Bana en çok neremi seviyorsun dedi bende gögüslerini dedim ve gel elle o zaman dedi.  bundan sonra rahattım oda istiyordu hemen geceligi çıkartıp gögüslerini sıkmaya basladım. Sonra sortumu çıkartıp yarragımı azına verdim. Yengem deli bu gibi yalıyordu anlasılan amcamla çok fazla vahsi sikisiyorlardı. Sonra bende deligini yalayıp yavas yavas amına dayadım benim boruyu ahh dedi bende çok aşırı heycanlıydım ilk kez kadın sikiyordum ve buda yengemdi.
Yangeme hızlı hızlı gidip geldikce ahh ohh diye bagırıp inliyordu sonra çıkartıp bosaldım agzı burnu bembeyazdı yengem . devam et dedi birde domaltıp götünden siktim. O geceden sonra üç gün daha sikistik çok fazla eglendik. Amcam gelince ben evime gittim ve suan amcamın sehir dısına çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum.

Evli kuzenimi de becerdim


Kuzenim 33 yaşında dul kaldığı için 50 yaşında zengin biri ile evlenmiş. Kuzenim hala çok güzel eniştem ise tipsiz biri. Malını mülkünü yemek için evlendiği aşikar. Maalesef hayatın acımasız yüzünü yaşamış biri.

Kuzenimle hep dertleşirdik. Yaşadıklarından eski aşklarından bahsederdi hep. Bir gün hamile olduğunu söyledi. Ben de onu tebrik ettim. Enişte seni mutlu ediyor mu dedim. Eh işte diye bir cevap verdi. Tam bir aşkı memnu hikayesi gibi o yaştaki insan nasıl onun isteklerine tam manası ile cevap versin.

 
Samimiyetimiz iyi olduğundan enişte iş gezisi için 1 hafta gideceği sırada kuzenimi bana emanet etti. Kuzuyu kurda emanet ettiğini ben bile bilmiyordum. Eşi gidince tabi bir de hamile olunca kuzeni iyi bakıyordum. Bir dediğini iki etmiyordum. Kuzenim benim yaptıklarım için çok mahcup oluyordu sürekli teşekkür ediyordu. Ben se ben hasta olsam beni bakmayacak mısın?  
diyerek onu teselli ediyordum. Birkaç gün sonra seks hikaye başladı. Balkonda beraber kahve içiyoruz. Eşinin cinsel olarak tatmin edemediğini söyledi. Cinsel hayatından memnun değildi.

Ben de burda genç kuzenin var dedim. O da hani hiç göremiyoruz demez mi? Elinden tutup yatak odasına geçtik. Kısa bir ön sevişmeden sonra onun amını güzelce bir yaladım. Tam bir orgazm oldu. Sikime prezervatif takıp onu hızlı bir şekilde sikiyordum. Müthişsin oh yeah sesleri yükseliyordu. O gün onu iki kez boşalttım. Jakuziye geçip sevişmeye başladık.

Müthiş bir geceydi dedi kuzen bunu tekrarlayım dedi. o da ben de memnundum. 
Apartman yöneticisi Burcu hanım
   

 Arkadaşlar merhaba bu sitede yazan hikayeleri görünce bende yazmak istedim,Ankara da oturuyorum ben ilçe olarak adres vermiyim 32 yaşında devlet memuruyum,kaldığım binada 18 daire var ve yöneticimiz 36 yaşında dul bir kadın,oda devler dairesinde çalışıyor ama aynı yerde değiliz,bir akşam toplantı olacak diye apartmanda ki herkesi bilgilendirmiş,eve yakın çay bahçesinde buluştuk,apartmanın genel sorunlarını konuştuk,artık saat

ilerlemeye başladı,evli olan kişiler yavaş yavaş kalkmaya başladı en son dört kişi kaldık,bu kadar sohbet yeter diyerek en yakın yerde kokoreç yemeğe gidelim dedik,apartman yöneticisi Burcu hanım ve diğer iki arkadaş ile birlikte kokoreççiye gittik,bir şeyler yedikten sonra,diğer iki arkadaş da eve geçelim yarın iş var diyerek onlarda ayrıldı,Burcu hanım ve ben baş başa kalmıştık,Burcu hanımın araca binerek kaldığımız semte

doğru yol aldık,yol da iş güç özel hayat sohbet muhabbet ediyorduk,Burcu hanım oldukça hoş bir kadındı kolsuz askılı   gömleği ve kısa taytı ile çok çekici görünüyordu. Yolda ilerlerken ben burca hanıma geçerken markete yada tekele uğraya bilir miyiz dedim,cuma günü olduğu için bir kaç bira alacaktım yarın bana iş yoktu sonuçta.Tekelin önünde durduk bir şey ister misiniz diye burcu hanıma  döndüm,yok dedi arabadan indim

dolaptan bir aldığımı görünce iki tane de bana al dedi o zaman,ona da iki bira alarak arabaya bindik,yaa şimdi bunu ev de kim tek   başına içecek bana gel birlikte içeriz sohbet muhabbet ederiz,hem ben mısırda patlatırım dedi,birayla güzel oluyor deyince,burcu hanımı kırmak istemedim zaten çok hoş bir kadındı,aracı park ettikten sonra burcu hanımın evine çıktık,ilk defa evine girmiştim biraz dağınıktı açık cası,sigara içmek için balkona



çıktığımda çamaşır askılığın da Burcu hanımın sütyenlerini ve tangalarını  gördüm,burcu hanımı o şekilde hayal etmeye başladım   ve kendi kendime bu gece neden olmasın dedim,o arada burcu hanım mutfak da mısırı patlatmış ve salona getirmişti,bana seslenerek salonda sigara içe bilirsin bende içiyorum rahat ol dedi,Televizyonunu açtı dans gecesi diye bir kanalda program vardı salsa bachata tarzı danslar yapıyorlar,biraz

içip sohbet ederken arada dans eden çiftlere bakıyorduk,bana dans etmesini biliyor musun dedi,eh işte biraz anlarım diyerek beni dansa kaldırdı burcu   hanım,bir elimle beline sarılıp diğer elimle de elini tutup televizyon dan bakarak bir kaç figür deneyip gülüp eğleniyorduk,dans ederek döndüğümüz için alkolünde etkisi ile burcu hanım çok rahat davranıyordu,bir ara göz göze geldik ve üç dört saniye o şekilde kala kaldık,ben burcuyu belinden

tutarak kendime doğru iyice çektim bedenlerimiz bir birine temas  ediyordu,dudaklarına doğru yanaştım onun öpmesini bekliyordum,oda bana   bakıyordu ve öpmeye başladı bende onu öpüyordum altı dudağı ağzımda dolanıyordu,dillerimiz bir birine dolanmış adeta dans ediyordu,burcu 60 kilo civarında kalçaların tutarak kendime doğru kaldırdım bacaklarını belime dolamıştı o şekilde evin içinde gezip salonun ışıklarını kapadık,burcunun

kolsuz gömleği üzerindeydi ve kucağımda hızlıca düğmelerini açtı,yemek masasının sandalyesine oturup,sütyenini açtım göğüsleri uçlarını   dişlerimle ısırıp geri bırakıyor,ellerime avuçluyordum,erkeğe hasret olduğu her halinden belliydi.  Bende üzerimde ki kıyafetleri çıkarmaya başladım,burcu taytını da çıkarıp sadece tangası ile kaldı,yarağımı ağzına aldı ve yalamaya başladı,özellikle uç



kısmını vakumluyordu,burcuyu yerde domaltıp arkasına geçtim,tangasını çıkarmadan kenara çekip parfüm kokan amına yerleştirdim ve tek hamlede içine soktum,çok hoşuna gitmişti,saçlarını elimle toplayıp usul usul sikiyordum yöneticimi,dizleri acımış olmalı yatağa geçelim dedi,odasına    geçerken banyonun önünde geçmiştik onu banyoya sokup çamaşır makinasa dayadım ve tekrardan içeri girdim bu sefer ayaktaydık ve bütün gücüm ile

amına vuruyordum,sen bizi yönetiyorsun bende seni yöneteceğim diyerek vurdukça vuruyordum,göğüslerim de kavrayıp içimden çıkmasına hiç olanak vermedim,ben seni daha önce niye evime almadım kocacığım diyordu,artık senin kocan benim diyordum,gidip gelmelere fazla dayanamadı ve burcu boşalmaya başladı,uzun zamandır böyle boşalmamıştım,iliklerime kadar boşladım dedi,ben burcuyu yere yatırarak ağzına soktum yarağı

elimle de yarağımla oynuyordum ağzına boşalmaya başladım.döllerimi dışarı çıkarmaya çalıştı ama ağzını öyle bir bastırdım ki bütün dölleri yutmak zorunda kaldı.o gece burcu ya bir   postada yatak da çaktım ama artık kadın konusunda çok rahatım,ne zaman canım sıkılsa soluğu burcunun evinde alıyorum,çok hoş arkadaşları var ama bana nasip olur mu bilmiyorum,bu yaz birlikte tatile gideceğiz bakalım bizi nasıl maceralar bekliyor,Ankara da oturan bayan varsa bana yazabilir,yorumlardan mail bırakması yeterli.

 

 Damadıma Arkadan Verdim




Selam arkadaşlar ben Tülay Sizlerle benimde paylaşmak istediğim heyecan verici bir hikayem var. Benim hikayemi okuduktan sonra sizde çok beğeneceksiniz. Okuyan herkese şimdiden teşekkür ediyorum. Ben 50 yaşında bir bayanım evliyim hatta bir kızım evli damat sahibiyim. Eşim iş diye kafayı yiyen bir erkek zaten artık benim ihtiyaçlarımı da karşılayamaz oldu. Ben kendine özen gösteren bakımlı bir kadınım. 

Aslında eşim gençken kadınlığımı bana çok iyi yaşattı ama ben hala o kıvamda ve enerjideydim. Eşimin gözü artık o işleri görmüyordu ama ben dayanamayacak durumda istiyordum. Kızım ve damadım sık sık bizi ziyarete gelir arada sıkıldığımda ben onların yanına gider biraz kafa dinlerim. Aslında onlarla bir araya geldiğimde beni tuhaf bir şekilde rahatlatan bir şey oluyordu. Damadımdan ilk zamandan beri 

etkileniyordum ama bunu çoğu kez bastırıyordum. Anladığım kadarıyla o da bana karşı kur yapıyor ve sürekli kaçamak bakışlarla beni izliyordu. Bize geldikleri bir hafta sonu damadım bana hiç olmadığı kadar yakın davranıyor ve sürekli iltifat ediyordu. Kızım hastaydı ve çok halsizdi. O bana iltifat ettikçe benim kadınlık duygularım kabarıyor ve hormonlarım harekete geçiyordu. Kızım Zeynep yemekten sonra halsiz 

olduğu için erkenden yatmaya gitti kocam zaten hala işteydi ve eminim ki çok geç saatte gelecekti. Biz damadım Onurla birlikte salonda baş başa  kaldık ve ikimizde diken üzerindeydik. Onur benim bacaklarımı süzüyor ve beni deli ediyordu. Ben daha fazla dayanamadım bacaklarımı daha fazla meydana çıkardım Onur bundan cesaret almıştı ve aletiyle oynamaya başlamıştı ben iyice kendimden geçmiştim zaten arayıp 



ta bulamadığım şeydi bu. Kafamla yatak odasını işaret ettim ben önden o arkadan yatak odasına geçtik. İkimizde çok sabırsızdık ve ilk hamle ondan geldi kalçalarıma sarıldı ve onları sıkmaya başladı. İçimden sanki bir şeyler akıyordu ve inanılmaz zevk alıyordum. İkimizde tamamen soyunduk ve yatağa yattık damadım çok sertti ve çok hızlıydı. Bana arkamı dönmemi söyledi ben de acelemizin olmadığını tadını

çıkarmak istediğimi söyledim. Bunun üzerine fazlasıyla büyük olan yarağını al o zaman diyerek ağzıma soktu. Bu inanılmaz güzeldi ve ben tadını çıkara çıkara yalıyordum. O da benim göğüslerimi okşuyor ve inlemelerinden ne kadar zevk aldığını bana gösteriyordu. Uzun bir süre ağzımdaki yarağı yaladım ve emdim daha sonra o benim bacaklarımı ayırarak amımı yalamaya başladı o kadar güzel yalıyordu ki

kendimden geçmemem mümkün değildi zaten kendimi çok tutamadan boşaldım. Artık zamanı
gelmişti arkamı çevirdi kalçalarımı tuttu ve götümden yavaş yavaş girmeye başladı adeta oda bunun tadını çıkarıyordu. Ben kendimden öyle bir geçmiştim ki acıyı bile duymuyor sadece anın tadını çıkarıyordum.
Damadım iyice hızlanmıştı ve sert bir şekilde kalçalarımı tokatlıyordu. Sanırım artık boşalacaktı ve hızlı bir

şekilde yarağını götümden çıkartarak göğüslerimin üzerine uzunca boşaldı. Daha sonra rahatlayarak yanıma uzandı ve çok güzel olduğunu söyledi benim içinde harikaydı biz damadımla uzun bir süre götten yapmaya devam ettik daha sonra kızım Zeynep hamile kaldı ve damadım benimle daha çok beraber olmaya başladı artık önden de yapıyoruz ve ikimizde çok mutluyuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder