10 Nisan 2016 Pazar

ENİŞTEM ABLAMI BIRAKTI BANA GEÇİRDİ........ve.........İnternette tanışıp kızlığımı verdim.......ve........ÇILGIN ARZULAR İÇİNDE SEX......... ve..........Benimki Nasıl İstekse Kimse Doyuramıyor

 
Merhaba ben Esra 22 yaşında oldukça genç ve seksi bir kızım seks dolu günlerimin maceraları çoktur ama bir tanesi var ki unutamıyorum. Burada paylaşım yapmak istedim. Oldukça içimi ısıtan bu gecede başıma geleceklerin olmasını kendim istedim fakat gene de içim huzursuz olduğu için burada anlatarak içimi dökmek istedim. Ben okulum gereği ablamda kalarak hayatıma devam ediyorum. Bu neden ile birlikte yaşadığımızdan dolayı onların bazen seks dolu seslerini duymak benim hep içimi gıdıklıyordu bu sebepten dışarılarda fantezi dolu macera yaşamak adına kendime engel olamıyorum. Ama o gece biraz daha farklı oldu. Bundan üç ay önce filandı yanlış hatırlamıyorsam. O gece gene uyumamıştım ders çalışıyordum. Su içmek için odadan çıktım sırada bir baktım bağırmalar filan var. Kapısına doğru iyice yaklaştım ve biraz dinledikten sonra ah oh sesini duymak içimi ısıtmıştı. Kendime engel olamadım odama geçtim. Biraz uyumayı denedim ama olmadı. Bilgisayarımı açtım ve internetten video izlemeye başladım. O sırada kapıyı da kilitlediğimi düşünerek üstümü çıkartmıştım. Çıplak bir halde izlerken kendimi orgazm ediyordum. O seslerin etkisi bende yangınlara sebep olmuştu. Bir süre devam ettikten sonra anal sex hikayeleri tadında benden birkaç yaş büyük olan yakışıklı eniştem kapıyı açtı ve içeri girdi. Üzerinde bornoz vardı. Benim o halimi görünce donup kaldı resmen. Bende sebebini bilmediğim bir cesaret oldu. Utanmak yerine üzerine doğru ilerledim. Böyle olunca başımdan tuttu. Beni öpmeye başladığı sırada birden 
kendime geldim. Ablam içeride biz ne yapıyoruz dedim. O da ablam uyuyor top atsan gene uyanmaz çok yordum onu her zaman ki gibi sızdı rahat ol dedi. Sözlerine o an inanmasam bile inanmak isteyerek yatağıma doğru gittim. Uzandım ve bacaklarımı açtım. Amımı karıştırmaya başladım. Daracık vajina mı ovalayıp parmaklamak gördükçe iştah dolu bir halde bana bakıyordu. Bir süre sonra yanıma doğru geldi üzerime doğru çıktı. Kendi eliyle beni orgazm etti kısa bir süre sonra yalamaya başladı. Yaladıkça heyecanlarım artmıştı. Bağırmamak adına kendi zor tutmaya başladım heyecan seviyem oldukça yükseldi. Derken emerek vücudumun üstüne doğru çıkmaya başladı. Memelerimi emdiği sırada dudaklarıma ince öpücükler kondururken alttan sikini tuttum elim ile asılmaya başladım. Böyle devam ettikten sonra artık dayanamadı kazık gibi olan aletini içime doğru sürünce bağıracak gibi oldum. Hemen ağzımı tıkadım. Bunu görünce beni öperek geçirmeye devam etti. Delice dudaklarıma yapıştığı esnada git gel yapmaya başladı öyle devam ederken duygularım tavan yapmış bir halde ilerlerken katlanarak devam ediyordu. İştah ile sert sikiş yapmaya başladı ve dudaklarıma yapışsa da bu sefer fazla etkili olmadı her türlü sex dolu seslerim yükseliyordu. Ayağa kalktı dolabımdan atkımı çıkarttı. Katladı ve ağzıma verdikten sonra gerdirerek beni domalttı. İki ucundan tutup çekerken arkadan sikini kavradım ve içime yerleştirdim. Bana lap lap sokma seslerini bastırmak adına da yorgan attık üzerimize. Bu iyice yangınlarımızın yükselmesine neden olunca kısa süre sonra duramadı çıkarttı ve göbeğime doğru boşaldı. Biraz ara verdiğimiz sırada ablamı kontrol etmeye gitti. Geri geldi ve saksafon çekmeye başladım malzemesini kaldırdıktan sonra o uzandı ve üstüne çıktım. İçime yerleştirdikten sonra popomu avuçladı ve löp lap bana geçirmeye başladı. Öyle derinden köklüyordu ki aldığım zevkin tarifini yapamayacağım derecede çok olduğunu söylerim. O gece beni yarım saat boyunca sikti. Ablam uyanmadan geri yanına gidip uyudu. Bende duş aldım ve yattım ama unutamıyorum. Çok güzel bir geceydi unutulacak gibi değil.

İnternette tanışıp kızlığımı verdim 


Merhaba arkadaşlar ben Sevgi. Uzun zamandır hikayeleri takip ediyor ve kendi hikayemi de sizlerle paylaşmak istiyordum. Benim hikayem macera dolu olduğu kadar ilginizi çekecek kadar zevkli bir hikaye. Okuyan herkese şimdiden teşekkür ediyorum. Ben 21 yaşında Üniversite öğrencisiyim. Üniversitemi Mersin’de okuyorum ve ailemden uzaktayım. Üniversite’nin ilk yılında aileden uzak olmanın verdiği rahatlıkla içki sigara her şeyi denemeye başlamıştım. Zaten oldukça rahat ve özgürlüğüne düşkün bir insanım. Birkaç ay sonrada internetten sohbetlere ve macera dolu buluşmalar yapmaya başladım. Yaptığım buluşmalardan sonra buluştuğum kişiyi engelliyor ve kendimi tatmin edip çok eğleniyordum. Ancak bu durum bir süre sonra sıkıcı olmaya başlamıştı ve artık başka eğlenceler bulmamın vakti gelmişti. Bir gün yine internetten konuştuğum biriyle buluşma planları yaparken ondan gelen ilginç bir teklif aklıma yatmıştı ve beni çok heyecanlandırmıştı.
Kararlaştırdığımız saatte internetten tanıştığım Hamdi’nin evine gittim. Üzerimde ilginç bir rahatlık vardı ve Hamdi’yi sanki daha önceden tanıyormuş gibi rahattım. İçeri geçip oturdum. Biraz sohbetten sonra asıl işimize geçme sırası gelmişti. Evet yaptığım şey çok çılgıncaydı ama benim istediğimde zaten buydu ve inanılmaz heyecanlıydım. Hamdi’yle beraber olacaktık ve bir daha bir birimizi görmeyecektik. Ben yatak odasına geçerek hazırlığımı yaptım ve Hamdi’yi odaya çağırdım. O çoktan soyunmuştu ve

 

karşımda çırılçıplaktı. İşin tuhaf yanıysa ben daha önce kimseyle yatmamıştım ve hala kızdım. Bunu Hamdi’ye söyleyip söylememek arasında gidip geldim ama işin heyecanını bozmak istemediğim için söylememe kararı verdim. Biz büyük bir hız ve ateşle birbirimizi deli gibi öpmeye başladık. Hamdi çok profesyoneldi ve oldukça hırçınca öpüşüyordu. Kaslı vücuduyla beni çoktan etkilemiş ve kendine çekmişti. O beni öptüğünde içimden bir şeyler akıyordu.
Hamdi hızına devam ediyordu. Öpmeyi bıraktıktan sonra beni ayağa kaldırdığında önünde kocaman olan yarağını gördüm ve heyecanım iki kat artmaya başlamıştı. Aslında birazda korkmuştum çünkü daha önce böyle bir şey yaşamamıştım. Beni o kocaman olan yarağın önüne yatırıp saçlarımdan tuttuğu gibi yalatmaya başladı önce yapamıyordum ama daha sonra alıştım ve bende zevk almaya başladım. Hamdi benim her yalayışımda daha büyük bir zevk duyuyor ve kafamı eliyle daha fazla bastırarak daha hızlı yapmamı istiyordu. Bir süre yarağını yalayarak onu mutu ettim ve sıra bana gelmişti. Beni  
yatırıp amımı ikiye ayırdı ve hayatımda tatmadığım zevki tattırdı. Amımı o kadar güzel dilliyordu ki ben zevkten uçmuştum. Artık zamanı gelmişti ve Hamdi bacaklarımı daha geniş bir şekilde ayırıp yavaş yavaş beni ürkütmeden içine girmeye başladı. Ben tamamen kendimi ona bırakmıştım ve her hareketinden büyük zevk alıyordum. Hamdi bir süre sonra iyice hızlandı ve kızlığımı bozdu. Yarağının ucundaki kanı gördüğünde yüzünde büyük bir şaşkınlık vardı ama işine kaldığı yerden devam etti. İkimizde çok muhteşem bir seks yaşadık ve ben kendimi ona ait hissediyordum. Ancak işimiz bittikten sonra artık gitmem gerekiyordu ve işin kötü tarafı bir daha asla görüşmeyecektik. O günden sonra dayanamayıp Hamdi’yi birkaç defa aradım ama hiçbir şekilde cevap vermedi hala onu unutamıyorum ve sanırım ona aşık oldum
.
ÇILGIN ARZULAR İÇİNDE SEX.
     
Merhaba sex hikayeleri okurları bende sizin gibi buraları takip eden ve kendimi tatmin eden bazen fantazilerim den buralardan aldığım ilhamlar eşliğinde gerçekleştiren bir bayanım. 25 yaşında her zaman hareketli olan yapım durmadan her ateşlendiğimde farklı birini bularak ateşimi söndürme neden olabiliyor. Seks konusunda bazen kendimi tanıyamıyorum öyle derin duygular ki bunlar yemekten vazgeçerim ama bundan vazgeçemem herhalde. O yüzden yorumlarını bekliyor olacağım belki sizin ile de tanışma fırsatı bulabilirim. Geçen ay gittiğim bir kafede bir kız arkadaşım ile beraber oturmuş çay içiyorduk. Etrafta fazla kişi yoktu ama bir tanesi gözüme öyle takıldı ki hislerim zaten yoğun olduğu için kendimi ona vermek istedim o anda. Karşılıklı masalarda otururken kaş göz yapıyorum derken iyice ayarı verdim. Olumlu enerjisini hissettikten sonra arkadaşım ile kalkmadan önce bir kağıda numaramı yazdım ve yanından geçerken önüne bırakarak gittim. Akşam saat 7 civarlarında telefonum çaldı. Önce tanıştık isminin Mert olduğunu söyledi. Sanırım yaklaşık o arada 2 saat civarında sohbet etmişiz ne konuştuğumuzu tam hatırlamıyorum ama ayarı sağlam vermiştim ona. Telefonu kapattıktan sonra bir saat içinde kapıma gelmişti. Yalnız yaşayan seksi bir kız olarak hemen açtım kapıyı bir de ne göreyim boyum kadar yumuşacık ve kalpli bir ayıcık almış. Diğer elinde kırmızı güller ve kırmızı şarap vardı. O halde içeri aldım teşekkür ettim. Oturduk kadehlere doldurdum şarabı ve güzel bir muhabbet eşliğinde onun ile içmeye başladım. 
 Kafamda biraz çakır keyfi olunca ortamı bir ateş bastı sanki. İltifatları mı beni bu kadar tahmin ediyordu yoksa alkol mü bu kadar yakıyordu anlamadım yavaşça üzerimdekileri birkaç dakika ara ile çıkartmaya başladım. Yarı çıplak kaldığım zaman direk dayanamadım kucağına oturdum ateşli bir öpüşmeye başladığımız sırada onun da üzerini ben emerek soymaya başladım. Benim de onun da en son üzerimizde iç çamaşırlarımız kalmıştı. İştah ile dolu bir halde beni koltuğa yatırdı ve bütün vücudumu emmeye yalamaya başladı. Külotumun üstünden vajinamı o kadar güzel emmeye başladı ki o anda zaten kendimi kayıp ettim. Sutyenimi filan fırlattım. Külotumu da iki bacağımı koltuğun üstüne koyarak kalçamın ateşini ona yansıtır halde seksi hareketler eşliğinde çıkartmış olmam onun iyice delirtmesine yol açtı. Klitorisimi eliyle biraz tatmin ettikten sonra kafasını bir daldırdı tamam artık o andan sonra duramadım. Direk kalktım ve yatak odasına götürdüm onu. İç çamaşırını fırlattım ve başladım saksafon çekmeye. Aleti de oldukça kalın ve tatlıydı ki lezzetini hala unutamıyorum. Çok güzel bir sex macerası bizim için başlamış oldu. Beni yatırdı yatağa ve üzerime tekrar çıktı aletine tükürdükten sonra içime doğru yavaşça sürmeye başladı. Tamamen yerleştirdikten sonra öyle delice git gel yapmaya başladı ki inletiyordu beni resmen. Daha sonra beni kavradı ve domaldım iki eliyle belimden sıkıca tutup aletini amıma yerleştirdikten  
sonra öyle delice arzular eşliğinde girip çıktı ki dayanamadım artık zevk suyum akmıştı. Olayın heyecanından fark etmedi bile geciktirici almış herhalde boşalmadan devam ediyordu. Öylece birkaç dakika bana geçirdikten sonra kendi uzandı. Beni üstüne aldı memelerimi kurcalarken bana gene geçirmeye başladı. Sanki taramalı tüfek gibi hiç durmadan içimde uzun süre kalarak geçirmesine hayran kalmıştım. En son ayağa kalktık bir bacağımı yatağın üstüne koydum arkama geçti oda. Aradan bana nasıl geçirdiyse artık kafamı arada arkaya çevirip öpücük alıyordum. Ama devamlı olarak sokarken boynumu emiyor kulak mememe yapışıyordu. Bende kendi elim ile klitorisimin üstünden kendimi daha çok tatmin edince ikimizde aynı anda çığlıklar atarcasına boşalmıştık. O günü unutamıyorum    tadında Beni çok güzel tatmin etmişti 
 .

Benimki Nasıl İstekse Kimse Doyuramıyor 

 
Son zamanlarda arkadaşlarımın sevgililerine gözü diktim. Bazen isteyerek bazen de istemeden arkadaşlarımın sevgililerine veriyor ve onlarla seks hikayeleri yaşamaya bayılıyorum. Yine geçtiğimiz günlerde öyle bir olay oldu ama bu defa istemeden verdim. Üstelik de arkadaşımın sevgilisi ile 2 yıldan beri devam eden ilişkisinin evlilik yolunda ilerlediğini ve ciddi olduğunu da çok iyi biliyordum. Ama olan oldu işte bir anlık boşlukla amımı ona vermiş bulundum. Aslında arkadaşımın sevgilisi Emre’de kızı seviyor ama benim dişiliğim onun da aklını başından aldı. Daha fazla dayanamadı ve beni evine götürerek, arkadaşımdan habersiz bağırta bağırta sikti.
Neyse hemen bu seks hikayesi ile sizleri de buluşturmak istiyorum. Önce Emre ile nasıl iletişime geçtiğimi anlatayım isterseniz. Yakın arkadaşlarımdan Hazal’ın telefonunda dakika yoktu ve benden sevgilisine haber vermek için telefonumu aldı. Akşam hiç beklemediğim bir anda Emreden bana mesaj geldi. Aslında sevgilisini soruyordu ama kızı arayabilirdi neden bana mesaj attığını daha sonra anladım. Bana asılmaya başladı ve ben de ona karşılık verince aramızdaki bu muhabbet ilerledi gitti. Resmen birbirimize kur yapıyorduk. Bir yandan da kendimi arkadaşımın arkasından iş çevirdiğim için suçluyordum. Ama ne olursa olsun yarak yemek benim için büyük bir zevkti ve hemen o çağırır çağırmaz gittim. 

Neyse evine gittiğimde beni hemen salona aldı ve dibime kadar gelip oturdu. Tabi gelirken elinde birer kadeh de şarap vardı. Şarabımızdan bir yudum aldık ve öpüşmeye başladık. Elimi yarağına attığımda ise bir anda arkadaşımın ne kadar şanslı olduğunu düşündüm. Çünkü henüz tam kalkmamış hali ile bile gerçekten büyük bir siki vardı. Biraz okşadıktan sonra o mükemmel siki hemen ağzıma almak istedim ve öyle de yaptım. Hemen sikini ağzıma aldım ve nefes bile almadan şahane bir sakso çektim. Daha sonra ise amıma almak için can attığımı en seksi halimle söyledim. Emre de en az benim kadar sabırsızdı ve hiç beklemeden beni kucağına alarak zıplatmaya başladı. Muhteşem dakikalar ve muhteşem bir seks yaşıyordum. O geceyi hayatım boyunca unutmayacağım    
     .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder