10 Nisan 2016 Pazar

ERKEĞİMİ İŞTAH İLE KAÇ KERE BOŞALTTIM........ve...........İş seyahatinde patronumu azdırdım ......... ve...........Bakire Nalan Sonunda Teslim Oldu.......... ve............Böyle Ensest Hikaye Görülmedi

Merhaba boşaltan hikayeler okurları bir bayanın ağzından seks anılarını dinlemek istersiniz diye bende paylaşım yapmak istedim. Yorumlarınızı dikkate alacağımdan dolayı alta okuduktan sonra yorum bırakırsanız oldukça hoşlanacağım dan emin olabilirsiniz. 25 yaşında İstanbul gibi büyük bir şehirde yalnız yaşıyorum. Arada bir sevgili değiştirerek farklı sextarzları içinde bulunmak hoşuma gittiği için hayat tarzım her zaman seks üzerine kurulu olmuştur. Oldukça dik ve diri olan balon gibi göğüslere ince bir bel yapısına oldukça dolgun seksi bir kalçaya sahip olmam neticesinde bunu gerçekleştirmem oldukça da kolay oluyor. Bundan üç ay önceki erkek arkadaşım Hakan ile yaşadığım sıcak zamanları anlatmak istiyorum. Kendisi 23 yaşında ve oldukça fit bir bedene sahip olması ile gittiğim spor salonunda tanıştığım birisi. Şaka yapmasını seven ve iştah dolu anlar ile sevişme konusunda başarılı olduğu için tercihim olmuştu. Bir gün yangınlarım gene yükseldi ve onu eve davet ettim. Akşam 8 civarı gelmesini söyledim. O saate kadar tam manasıyla fişeklemek adına ortamı da kendimi de çok güzel bir halde ayarladım. Her odanın siyah perdelerini çektim. Bütün yerlerde loş ışıkları yaktım ve salona mum ışıkları eşliğinde iki kadeh ile birlikte kırmızı şarap koydum. O da geldiğinde ondan getirmiş ve çikolata filan sevdiğim şeylerden paket yaptırmış. Üzerimde ateşli bir gecelik ile kapıyı açtıktan sonra içeri aldım. Beni görünce 
 zaten gözünü ayıramadı benim sıcak vücudumun pürüzsüz ve dolgun hatlarından. İçerde birkaç kadehi yudumladıktan sonra fazla dayanamadım. Üzerini çıkarttım ve sadece iç çamaşırı kaldı. Böyle olunca direk beni yere yatırdı geceliğimi ve sutyeni çıkarttı. Her yerimi yalamaya başladı. Başımdan ayaklarıma kadar her zerremin tadına bakarken beni adeta kendimden geçirmişti. Bu ateşli bedeni görünce tabi insan kendiliğinden bu tip şeyleri yapmak istiyor. Külotumu çıkartırken aradan görünen vajinama bakarak bacaklarımı yalarken baktım bir ıslaklık vardı onun çamaşırında. Titriyordu ve heyecanlandığını fark ettim. Meğer beni izlerken boşalmış bu daha çok içimi gıdıklamıştı. Heyecan ile sevişmeye devam ettik. Uzanırken göbeğime
 biraz şarap döktüm ve yalamasını istedim. İştah ile ne dersem yapıyordu. Sonra onu koltuğa oturttum ve karşısında seksi danslar yaparken arada kalçamı gelip kucağında gezdiriyordum. Bir ara duramadı ve altındakini de çıkarttı. Bende çıkardım tabi. Devam ederken bir ara duramadı ateşim ve cazibem derinden etkiledi onu ve beni tutup kucağına aldı. İştah ile öperken usulca içime aldım. Ayaklarım iki yanından yere basıyordu amıma geçen sikinin üstünde esneyerek bana git gel yapmasını sağladım öyle hızlanmışım ki bir ara fark etmedim. Titrediğini görünce durakladım. Ve arkamı ona dönerek gene oturdum kucağına aldım içime ve kalçamı hareket ettirirken bana nasıl girip çıktığını izlemesini sağladım. Bir süre devam ederken duramadı içime boşaldı. Sıcak ve ıslak hücrelerini                                                                       
vajinamın duvarlarında hissediyor olmam beni oldukça tatmin etmişti. Biraz ara verip gene sevişmeye başladık. Sevişerek mutfakta diğer odalarda gezmeye başladık. En son yatak odasına geldiğimizde yatağa tam uzanmadan ayaklarım yere basar halde uzandım. Üstüme yattı memelerimden avuçlayarak arkadan bir gömmeye başladı ki bu sefer içimde daha uzun kalacağını düşünerek daha çok keyiflenmiştim. Seri halde nasıl sokmaya başladı ise bende seks dolu inlemelerime başladım. O zaten uçuyordu. Sonra yatağın üzerine komple yatırdı beni öpücükleri eşliğinde ayaklarımdan amıma kadar yaladı. En son vajinama dil atarken öyle iştaha getirdikten sonra yukarı doğru geldi ve beni öperken içime sokmaya devam etti. Tam boşalacaktım ki durakladı. İkimizde yan döndük. Ben sağıma yattım sol bacağını iki bacağımın arasından soktu. Benim sol bacağımı belinden attı ve sağ bacağını dik tutarken içime gömmeye başlayarak ateşli bir seks yapmaya başladı. Böyle olunca duygularım tavan yapmıştı. Devam ederken uzun süreden sonra beni ve kendini aynı anda boşaltmıştı. İstediklerime kavuşmuş bir halde mutlu oldum o günün aklımdan çıkmaması güzel şeyler yaşadığımın bir ispatı herhalde.

İş seyahatinde patronumu azdırdım 


Merhaba sevgili arkadaşlar ben Sevgi. Benimde sizlerle paylaşmak istediğim ve okuduğunuzda kendinizden geçeceğiniz bir hikayem var. Bence okuduğunuzda ne demek istediğimi sizde anlayacaksınız. Ben 28 yaşında çalışan bekar bir bayanım. İşim gereği sürekli şehir dışına çıkıyorum. İşimi çok seviyorum ancak bu şehir dışı muhabbeti beni fazlasıyla yoruyordu. Neyse ki çok yakışıklı bir patronum vardı ve tüm şehir dışı gezilerimizi onunla birlikte yapıyorduk. Patronum Salih bey 36 yaşında evli ve çok zengindi. Ancak o kadar karizmatik ki beni benden alıyordu. Düzenli yaptığı sporlar sayesinde oluşan iri kasları karşısında eriyip bitiyordum. Evli olması beni durduruyordu asma açıkçası karısıyla da onu hiç yakıştırmıyordum. Onu istesem çoktan baştan çıkarırdım ama bunun yerini ve zamanını bekliyordum. Daha uzak bir şehir dışı gezimiz olması gerekiyordu çünkü karısından tamamen uzaklaşacaktı ve ben onu çok kolay etkileyecektim.  Beklediğim an 3 ay öncesi Salih beyin İzmir’ iş görüşmesi için gideceğimizi söylemesiyle gelmişti. Bu olay beni çok heyecanlandırmıştı ve ben her zamankinden daha farklı hazırlanmıştım. En sekssi geceliklerime kadar tüm seksi eşyalarımı almıştım yanıma. Kararlıydım Salih beyi etkileyecektim ve onun olacaktım belki karısından boşanıp benimle bile evlenebilirdi. Ben bunların hayaliyle hazırlanmaya devam ederken Salih bey arabasıyla evimin önüne gelmişti ve beni bekliyordu.  
Hemen çantamı alıp çıktım ve arabaya bindim.
Yol boyunca müzik dinleyip güldük eğlendik. O kadar güzel bir yolculuktu ki sanki Salih bey de bu kadar uzaklaştığı için mutluydu. Hatta bana “senin gibi eğlenceli bir elemana sahip olduğum için çok şanslıyım” dedi. Bu beni daha da rahatlatmıştı ve işimi kolaylaştıracaktı. Belli ki kokoş karısının dırdırından bıkmıştı. Hemen otellerdeki odalarımıza yerleştik ve biraz dinlendikten sonra iş görüşmesi için otelin misafir odasına geçtik. 2 saatlik bir görüşme sonrası iş görüşmemiz sona ermişti. İlk işi kapmıştık ve geriye yarınki işi de halletmek kalmıştı. İkimizde keyiflenmiştik ama Salih bey mutluluktan havaya uçacacaktı neredeyse. Güzel bir tebessümle bana döndü ve bu başarının şerefine yemekler benden dedi. Hemen çıktım ve akşam yemek için hazırlanmaya başladım. Baştan aşa seksi giyinmiş ve dikkat çekici bir makyaj yapmıştım. Hazırlığımı tamamladıktan sonra yemek yiyeceğimiz yere geçtim Salih bey çoktan oradaydı ve beni bekliyordu. Güzel ve bol kahkahalı bir yemekten sonra gecenin geç saatlerinde aşırı alkolün yorgunluğu ile odalarımıza geçtik. Aklımda Salih beyin odasına gitmek ve onun olmak vardı deli gibi bunu istiyordum. Hemen yattığım yerden kalktım yanımda getirdiğim en seksi geceliğimi giydim ve Salih beyin kapısını hiç düşünmeden açıp içeri girdim. Beni karşısında görünce afalladı ama baştan aşağıda iyice süzdü. Hiç tepkisini beklemeden hemen yanına yaklaştım ve yatağa uzandım. İçkinin etkisiyle mi bilmem tepki
 göstermeden üzerime uzandı ve bana “çok güzelsin” dedi. O an anladım ki bu iş çok kolay olacak. O üzerime uzanınca daha çok kendime çektim ve onu etkilemeye çalıştım.O kadar istekliydi ki hemen göğüslerime gömüldü işte istediğim an yavaş yavaş başlıyordu.
Göğüslerimi güzelce öpüp kokladıktan sonra geceliğimi yırtar gibi üzerimden çıkarıp attı. Artık çırılçıplaktım ve onun soyunmasını bekledim. O kaslı vücuduyla çıplak kaldığında o kadar etkileyici olmuştu ki dayanamıyordum. Üzerime çıktı ve boynumdan başlayarak aşağıya doğru yalamaya başladı çokta iyi yalıyordu. Ben zevkten inliyor ve onun kaslı kollarını sıkıyordum. Ardından bacaklarımı araladı yalama işlemine amımdan devam etti ve ben onun yarağını çoktan elime almıştım bile. Yarağı da kasları gibi kocaman olmuştu. Artık içime girmesi gerekiyordu çünkü ikimizde kıvama gelmiştik. hemen yarağını elimden çekip aldı ve kaygan amım da gezdirerek ıslattı. Hiç beklemeden amıma öyle bir girmişti ki canım fena yanmıştı. Olsun çok güzel bir an yaşıyorduk ve ben artık onundum. Kulağına fısıldadım “karın olmak istiyorum” diye. O da zevkten sesi titreyerek cevap verdi “olacaksın merak etme seni karım yapacak ve her gece sikeceğim” dedi. Mutluluktan daha çok zevke geliyordum o gece neredeyse sabaha kadar sikiştik ve en son yorgun düşüp uyuya kaldık. Tabi ertesi gün hiçbir şey yokmuş gibi kaldığımız yerden devam ettik. Patronum Salih bey geri döndükten sonra ne karısını boşadı nede bir daha benimle sikişti sanırım memnun kalmamıştı. Ama o gece hiç te öyle değildi zevkten neredeyse beni yiyecekti. Okuyan herkese teşekkür ederim
.
Bakire Nalan Sonunda Teslim Oldu
     
Selam. Ben Cem. 36 yaşında, 1.87 boyunda, iri yapılı biriyim. Yalnız yaşıyorum. Dükkanımda çalışan Nalan adında bir kız vardı, ufak tefek, 1.57 boyunda, narin yapılı, çok güzel bir yüzü vardı, başını örterdi, uzun elbiseler giyerdi hep, elleri ve yüzünden başka bir yerini göremezdim. Ama elbisenin dışından, dolgun kalçası ve göğüsleri belli oluyordu. Bu haliyle bile çok güzeldi. Kız pek konuşmaz, masum ve utangaç duruşuyla ilgimi çekerdi, ona çok iyi davranırdım. 23 yaşına gelmişti. “Evlenme zamanın geldi Nalan…” dediğimde, yüzü kızarırdı hemen. Dükkanın arkasındaki özel odamda bazen gece de kalırdım. Bir gün Nalan dükkanı açtığında, benim arka odada olduğumu bilmediğinden olsa gerek, dükkana kızarkadaşıyla geldi. Kızı tanıyordum, Büşra adında, kendisiyle yaşıt bir kızdı. Çay söyleyip sohbete başladılar. Odamın kapısı sürekli kilitli olduğundan girmeye zaten cesaret etmezdi Nalan. İçerde  kahve yapıp yatağa uzandım. Öğlenden önce zaten pek iş olmazdı. Nalanla Büşra sohbeti koyulaştırmış, ben yokum diye rahatça konuşuyorlardı.  Duyduklarıma inanamıyordum. Cinsellik ve seksten bahsediyorlardı. Çok şaşırmıştım. Birbirlerine, seks yaparken ne istediklerini anlatıyorlardı. Nalan kendisinden büyük olgun erkeklerden hoşlanıyormuş ve o yüzden de şimdiye kadar evlenmek istememiş. Anlattığına göre de erkeklerin onu sert bir şekilde sevmesini, özellikle memelerinin okşanmasını istediğini falan anlatıyordu. Boynunun da hassas olduğunu, bir erkek dokunursa ona fazla direnemeyeceğini, memelerini tutan biri olsa, anında teslim olabileceğini anlatıyordu Büşraya. Ben şaşkınlıkla dinliyordum…
Nalanın pek kimsesi yoktu, yaşlı anneannesiyle kalıyordu, ailesini küçükken kaybetmiş. Çevrenin zoruyla kapandığını zaten biliyordum. Aklım Nalanın anlattıklarında kalmıştı. Bir şekilde onu istiyordum. İçerden sessizce mesaj yazıp cep telefonuna gönderdim. Bankada halletmesi için ona bir iş verdim ve böylelikle dükkandan çıkmalarını sağladım. Bunlar gidince hemen dışarı çıkıp, dükkana yeni gelmiş gibi oturmaya başladım. 1 saat sonra Nalan geldi. “Nalancığım ya, bugün biraz erken kapatalım, evde temizlik yapacağım, hatta yardımın olursa da çok sevinirim.” deyince, “Tabi Cem abi!” demişti. Anneannesine telefon ettirdim, biraz gecikeceğini söylettirdim. Öğleden sonra ben eve gittim, sonra da gelmesi için Nalanı aradım. Biraz sonra Nalan dükkanı kapatıp eve geldi… 
“Nalan ben evi epeyce temizledim, ama banyoyu beceremedim, rica etsem temizlermisin?” deyince, “Tabi!” deyip işe başladı. Ben de etrafın tozunu alıyordum. Bir ara baktığmıda Nalan banyoda ter içinde çalışıyordu, başını açmamıştı bile. “Nalan işin bitince lütfen banyo yap, çok terledin!” deyince, “Evde yaparım…” demişti. Biraz sertçe, kaşlarımı çatarak, şakayla karışık, “Hayır, banyo yapmadan bırakmam!” deyince, “Tamam…” dedi. Nalan işini bitirmişti ve saat daha 16:00 olmamıştı. Çay yaptım. O da banyo yapmış çıkmıştı. Yanakları pembeleşmişti, belki utandığından, belki de sıcak sudandı.
Karşılıklı çay içtik. Nalan bardağını mutfağa götürürken arkasından gittim. Heyecanım doruktaydı. Tezgahın önünde Nalana arkadan sıkıca sarıldım. Donup kalmıştı. Hemen tezgaha sıkıştırıp, memelerini tuttum ve boynunu öpmeye başladım. Nalan kollarımdan kurtulmak için direniyordu. Sadece sessizce, “Cem abi bırak…” diyordu, (gercekyasanmissekshikayeleri.blogspot.com) ama kurtulamıyordu. Memelerini okşuyordum. Dudaklarını öpmek isterken boynunu eğerek kurtulmaya çalışıyordu, ama ufacık bedeniyle iri kollarımdan kurtulamıyordu. Nalanı bırakmadan memelerini  okşamaya devam ettim. Halen, “Cem abi yapma…” diyordu. Kucakladığım gibi yatağa götürdüm. Direnmesine rağmen elbisesinin altına elimi sokmuş, bacak aralarını okşuyordum. Kollarımda titriyordu. Dolgun kalçasını okşuyordum. Tek elimle sıkıca tutmuş, öteki elimle elbisesini çıkarıyordum. Yatağa yatırıp altıma aldım. Sütyenini sıyırıp, memelerini sertçe okşarken uçlarını da emiyordum artık. “Cem abi yapma…” diyordu halen…
Elbisesini yukarı sıyırıp, siyah külotunu biraz indirince, kılları yeni alınmış harika bir am çıktı karşıma. Amını öpüp yalamaya başlarken külotunu da çıkardım. Nalanın üstüne ters oturup kımıldamasını önleyerek, bacaklarını tutup ayırdım ve amını yalayıp emmeye başladım. Amının dudakları kabarık ve sımsıkı kapalıydı. Dilimi yarığından içeri itince, “Ihhh!” diye ses çıkarmış ve öylece kalmıştı. Artık kımıldamıyordu. Dilimle amına darbeler atıp, am dudaklarını ve klitorisini emdikçe, am sıvıları akıyordu. Ekşimsi am sıvıları dudağıma bulaşmıştı. Klitorisini emdikçe sessizce inliyordu artık. Üstünden yavaşça kalkıp, amını emerken elbisesini de boynuna kadar sıyırdım. Artık hareketsiz yatıyordu ve gözlerini kapamıştı. Doğrulup memelerini sertçe okşarken de tamamen soydum…  Nalan beyez tenli ufacık bedeniyle önümde çırılçıplak yatıyordu. Yine memelerini emip, kalçasını okşarken, tek elle kendim de soyunuyordum. İri yarrağım külottan çıkınca karnıma çarptı. Tekrar amını emmeye başladım. Parmaklarımla am dudaklarını ayırıp ufacık am girişine bakınca, yarrağımın zor gireceğini düşündüm. Ama ne olursa olsun sikecektim, geri dönüş yoktu bu noktadan sonra. Nalanın bacak arasına yerleştim, omuzlarını ve boynunu sıkıca kavradım. Altımda kaybolmuştu, gözü kapalı sessizce yatıyordu.
Yarrağımın başını amına dayayınca, yeniden titremeye başladı. Heyecandan, belki de korkudandı. Abanarak amına girmeye başladım. Daracık amın girişini zorlayan yarrağım, kızlığını yırtıp 3-4 cm girince, Nalan yüzünü kasıp, “Ihhhh!” diye inledi. Biraz durup yine yüklendim, biraz daha girmiştim. Hafif darbelerle amını sikmeye başladım. Daracık amında her yüklendiğimde biraz daha giriyordu yarrağım. Nalanın amı harikaydı, daracık ve ateş gibi…  Artık Nalanı yavaş git gellerle sikiyordum. Daracık amı yarrağımın tamamını alamamıştı, ama amının dibini esneterek sikiyordum. Hızlandıkça inlemesi artıyordu. Artık sertçe köklüyordum ve Nalan altımda kıvranıyordu. Her sert köklememde, köküne kadar girince, inleyerek kıvranıyordu. Artık zevk aldığı belliydi. Kızarkadaşına anlatırken sert sikilmek istediğini duymuştum ve ona göre sikiyordum. Nalanın amından sikimi aniden çıkarıp, onu  da kaldırdım. Dizlerinin üstünde domaltıp, memelerini sıkarak okşarken, arkadan dolgun kalçasının arasındaki daracık amına da sertçe kökledim yine. Sarsılarak titredi. Memelerini okşayarak, seri şekilde köklemeye devam ediyordum. İnlemesi artmıştı. Kalçasını oynatarak hafifçe bana itiyordu. Dakikalarca kökleyerek siktiğim Nalan artık iyice kasılmaya başladı. Titreyerek orgazm oluyordu…
Amındaki kasılmalar beni de getirmişti, 7-8 sert köklemeyle daracık amına boşaldım. Biraz daha pompaladıktan sonra yarrağımı çıkardım. Amından döllerim süzülüyordu. Birkaç damla kan amının dudaklarına ve yarrağımın dip tarafına bulaşmıştı. Yanına yatıp sarıldım. Nalan sessizce yatıyordu, sesi çkmıyorduhiç sesi çkmıyordu… 

Böyle Ensest Hikaye Görülmedi

 Merhabalar Ben Yunus 20 yaşındayım. Sizlere daha önce duymadığınız ensest bir seks hikayemi anlatacağım. Kız kardeşim sevgilim ve ben beraber buluşup güzel bir kahvaltı mekanına gittik. 3 ümüz güzel bir havada sohbet ediyorduk. 2 saat süren açık büfe kahvaltıdan sonra sinemanın yolunu güzel tuttuk. O gün beraber güzel vakit geçiriyorduk.  Sinema da romantik bir film izliyorduk. Tabiii erotik sahneler yoğundu Sağımızdaki çiftler hızlı davranıp yiyişmeye başlamışlardı. Ne için sinemaya geldikleri belliydi.  Sevgilimde ben kardeşimde manzaradan utanmışlardı. Oğlan sevgilisini mıncıklıyor her tarafını elliyordu. Bir ara dedim anahtarı vereyim de bizim eve gitsinler yazık... Sonra  düşündüm de neden ben gitmeyeyim ki. Sevgilime yanaşmaya başladım. O da dünden razıydı. Kardeşimin yanında bizde öpüşmeye sevişmeye başladık. kardeşim de bizi izliyordu. Ben de buraada rahat olmuyor çıkalım dedim ve çıktık. Kardeşim nereye gidiyoruz dedi. Ben de dedim "sevgilimle işim var eve gideceğiz." Kardeşim her şeyi anlamıştı. O da bize takıldı arkamızdan geldi. 

  okumuşsunuzdur. Eve girer girmez kardeşimin önünde sevgilimle sevişmeye  hemen başladık kardeşimde odaya gitseydiniz bari dedi. Bizde tamam diyip sevişe sevişe odaya gittik. Çok azmıştım onu hemen soydum ben de soyundum. Amına köklemeye başladım. O sıra da kardeşim de içeri girdi. Bende istiyorum  beni de aranıza alın demez mi. Biz olmaz desekte soyunmaya başladı. Çok temiz bir vücudu vardı. sikimi yalamaya başladı. Sevgilim ve ben onu izliyorduk. O da azmıştı sonuçta biz de hak verdik. Grup seks yapmaya başladık. Sevgilimi çok  siktiğimden kardeşime basmaya başladım. Sevgilimi de öpüyordum. böyle bir zevk yok sikim çıkardığım gibi sevgilimin ağzına boşaldım.  Kardeşim sevgilimi öpmeye başladı. O gün ensest lezbiyen grup seks hikayeleri bir arada oldu. Daha sonra sırayla kardeşimi ve sevgilimi boşaltıp odamdan yolladım. Eee çok yorulmuştum Vurdum kafayı yattım                     .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder