30 Nisan 2016 Cumartesi

türbanlı olgun güzelle........ve......... Mervenin götünü darma dağın ettim........ve......... bakireydim.........ve..............Türbanlı bayanın başından geçen seks

 image                  
Merhaba, adım Vural. 42 yaşındayım ve  evliyim. 25 yıldır fotoğrafçılıkla uğraşıyorum.
 Kendime ait bir stüdyom var. Genelde giyim firmaları için katalog çekimleri yapıyorum.

Elbise, mayo vs. çekimleri için gelen  modellerle ilişkilerim oldu. Bunlar genelde
 üniversite öğrencileri olurdu. Yüzü ve fiziği güzel kızlardı çoğu. Karımda bulamadığım
 cinsel tatmini onlarda buluyordum. İyi  kazandığım için maddi problemim yoktu.  
Ceplerine parayı koyunca onları istediğim   gibi sikiyordum. Bir kısmı bakireydi, o
 yüzden onları sadece götlerinden sikerdim.  Bazıları da artık işi orospuluğa vurmuştu.  Ben daha bir şey söylemeden amlarını
 sergilerlerdi. Modellerin soyunma odasına  gizli kamera koymuş, onlar soyunurken izler,

görüntülerine bakarak da 31 çekerdim  Sikemediklerim için de kendimi böyle 
avutuyordum.  Bir gün modellik ajansından aradılar. Kıyafet çekimi olacağını söylediler. Firma, çekimi  yapılacak elbiseleri getirecek, ajans da fotomodeli gönderecekti. Bir saate kalmadan  firmadan geldiler ve elbiseleri bırakıp 
 gittiler. Bu sefer çekim için gelecek modeli  beklemeye başladım. Kısa bir süre sonra orta
 yaşlı, kapalı bir kadınla genç bir kız geldi.  “Buyurun, nasıl yardımcı olabilirim?” diye  sordum. Kadın, “Bizi ajanstan yolladılar,  burada çekim yapılacağını söylediler.” dedi.  Kız annesiyle beraber gelmişti, 19-20 yaşındaydı. Kız uzun boylu, genç ve güzeldi,  ama utangaç ve içine kapanık olduğu da 
 belliydi. Annesi ise 40-42 yaşlarında vardı.
 Annesinin üzerinde uzun bir etek ve  gömlekle, başında renkli bir türbanı vardı.
 Güneş gözlüklerini türbanının üzerine  çıkarmıştı. Ayağında da topuklu ayakkabı.  
“Evet, ben de sizi bekliyordum...” dedim.  İşyerinde benden başka kimse yoktu, o
 nedenle çekim esnasında kimse rahatsız etmesin diye kapıyı içerden kilitledim. Daha   sonra kendilerine çekimin aşağıda 
  söyledim. Annesi ve kızı önümden geçip  aşağı inerlerken, annesinin sallanan götü

sikimin sertleşmesine sebep oldu. İnce  eteğinin altından külot izi belli oluyordu.
 Daha önce de birkaç kez annesiyle gelen kız  olmuştu. Ben çekimle ilgili konuları anlattım.
  Ben de, “Hayır, bu normal bir elbise çekimi,  pantolon, gömlek, elbise falan. İsterseniz siz
 de içeri girip bakın.” dedim. Kadın, “Yoksa  babası keser ikimizi!” dedi ve kızıyla beraber

içeri girdi.  Birkaç dakika sonra kız üzerinde elbise ile  çıktı. Annesi de beraberinde çıkmış, köşede
 çekimi izliyordu. Ben kızın resimlerini  çekmeye başladım. İçerisi oldukça sıcaktı.
 Kapalı bir ortamdı ve spotlar da sıcaklığı artırıyordu. Klima birkaç gün önce

bozulmuştu ve halen yaptıramamıştım.    Annesi sonunda, “Ay burası çok sıcak, ben

içerde oturacağım.” diyerek soyunma odasına   girdi ve çekim boyunca orada kaldı. Çekimler

birkaç saat sürdü. Neyse, akşamüzeri işimiz  bitti. Kıza ve annesine teşekkür ettim.
 Beraber ayrıldılar. Ben de yapılan çekimler  üzerinde çalışmaya başladım. Saat geç

olmuştu ve ben de yorulmuştum. Soyunma  odasındaki kameranın kaydını izlemek  istedim. Açıkçası bu kızdan iş çıkmazdı, ama  en azından vücudunu görmek istiyordum.
 Aşağı indim. Bilgisayarı açıp izlemeye  başladım. Görüntülerde kız üzerindekileri

çıkarıp, kıyafetleri giyiniyor, tabii bu sırada  sutyen, külotla kalıyordu. Biçimli ve düzgün

bir vücudu vardı. Ama görüntülerde beni asıl  şok eden annesi olmuştu. Annesi de kızıyla

beraber elbiseleri deniyordu...  Kadın önce eteğini aşağı sıyırıp çıkardı.

Ardından gömleğini. Sutyen ve külotla kaldı.  Biraz göbeği vardı. Vücudu beyazdı, güneş 

görmemişti. Türbanı halen başındaydı.  Askıdaki elbiselerden birini alıp giyinmeye

çalışıyordu. Elbise vücuduna biraz dar geldiği

için yapamıyor, kızından yardım istiyordu.

Bu sırada kızı devamlı, “Anne, ne

yapıyorsun, bırak şunları!” diyor, ama annesi

“Ne var kız, bir bakayım şöyle!” diyordu.

Birkaç gün önce bir mayo çekimi olmuştu ve

çekim için getirilen mayo ve bikiniler odada 

duruyordu, henüz almaya gelen olmamıştı.

Kadın bikinilerden birini aldı. (Ben de ekran

başında elim sikimde kadını izliyordum!).

Sutyenini açınca koca memeleri löpür löpür 

sallanmaya başladı. Üzerindeki pamuklu

beyaz külotu çıkarınca, amı ve götü ortaya

çıktı. Amı biraz kıllıydı. Kadın bikini altını

alıp giymeye çalıştı, ama biraz küçük

geliyordu, yine de giymeyi başardı. Odada

aynanın karşısında sağa sola dönüyordu. 

Bikini altı kadının götünde tanga gibi kalmış,

götünün arasına girmişti...

Kızı, “Anne, ne yapıyorsun böyle? Çıkar

şunu!” dediğinde, “Kızım ne var? Baban izin

vermiyor böyle şeyler giymeme, bir

bakıyorum şöyle, nasıl bir şeymiş bu diye. Ne

olacak yani, yemedim ya!” diyordu.

Görüntülerin sonunda kadının bikinilerden

birini kızına belli etmeden çantasına attığını


gördüm. Galiba bikini giymeyi çok sevmişti.  Kadın bu şekilde elbiseleri, mayo ve

bikinileri denemişti. Ve bunu yaparken  bütün vücudunu sergilemişti. Amı, götü,

memeleri olduğu gibi ortadaydı. Sikim kazık  gibi oldu. Koltukta oturmuş, ekran başına

kilitlenmiştim. 31 çekmeye başladım... 

Ertesi gün dayanamadım ve ajansı arayıp,

çekim için gelen kızla görüşmem gerektiğini

söyledim. Kızın numarasını verdiler. Biraz

sonra tekrar aradım. Kıza ulaşamadığımı, 

evinin yada bir yakınının telefonunu

istedim. Bana annesinin cebini

verebileceklerini söylediler. “Olur!” dedim.

Numarayı aldım. Annesinin adının da

Hayriye olduğunu öğrendim bu arada.

Aradım, kendimi tanıtınca hemen hatırladı. 

Kendisine kızının resimlerini, TV yapımcısı

bir arkadaşımın gördüğünü ve çok

beğendiğini, kızını bir reklam filminde

oynatmak istediğini söyledim. Çok sevindi,

kızıyla konuşacağını söyledi. Ben de, “Bu

aşamada daha kızınıza haber vermeyin, bu

konuyu önce sizinle konuşmamız gerekiyor.

Yapımcı arkadaşım yarın öğleye doğru saat 11


gibi burada olacak, gelirseniz kızınızın

alacağı ücreti falan detaylı konuşuruz!”

dedim. Biraz tereddüt etti, ama işin ucunda

iyi para ödeneceğini duyunca, “Tamam, yarın

11’de orada olurum!” dedi. Beklediğim

olmuştu. Ertesi gün yapacağım çekimleri iptal 

ettim.

Sabah erkenden işyerime gittim ve

Hayriye’yi beklemeye başladım. Saat tam

11’de geldi. Pembe renkli uzun bir etekle,

pembe türbanı vardı. Üzerinde de krem

renkli diz altına gelen bir pardesü. Güneş

gözlükleriyle birlikte çok seksi görünüyordu.

Geçen sefer giydiği beyaz renkli topuklu

ayakkabıları yine ayağındaydı. Altına parlak

ve ince ten renkli çorap giymişti. Kendisine

çay ikram ettim. “Hani, reklamcı arkadaşınız  gelmedi mi?” deyince, konuyu daha fazla

  

uzatmanın gereği yok diye düşünerek,  soyunma odasındaki kameranın kaydettiği

kadının çıplak resimlerini koydum önüne. 

Resimleri görünce bir anda yüzü değişti,

kıpkırmızı oldu. Hiçbir şey söylemiyor,

resimlere tek tek bakıyordu. Ben sessizliği

bozdum ve “Hayriye hanım, siz mankenliğe

bayağı meraklıymışsınız. Üstelik vücudunuz

da buna müsait!” dedim. Bunu duyunca bana


bağırmaya ve küfretmeye başladı. Elimle

ağzını kapadım ve “Bana bak, ya beni

memnun edersin, yada bunları kocana

gösteririm! Haa, bir tane bikiniyi de çantana

attığını görmedim sanma!” dedim.

Bu sefer gözleri doldu ve ağlamaya başladı,

“Yalvarırım, böyle bir şey yapma. İstersen

para vereyim, ama böyle bir şey mümkün

değil. Olamaz!” diyordu. Ben de, “Ne parası

ulan, istersen ben sana para vereyim. Seni 

sikmek istiyorum ben!” dedim. Hayriye

ağlamaya devam ederken dükkânın kapısını

içerden kilitledim ve “Hadi, bu işi fazla

uzatmayalım. Başka şansın yok. Neden

kızınla çekimlere geldiğin belli oldu.

Nerdeyse bütün mayoları, bikinileri

giymişsin!” dedim. Hayriye bana hakaretler,

küfürler ediyor, “Çoluğum çocuğum var,

yapma, etme!” deyip duruyordu. “Kızımın da 

görüntüleri var mı?” diye sorunca, “Benim

kızınla işim yok, ben seninle ilgileniyorum!”

dedim. Ağlamaları biraz kesilmişti...

Onu elinden tuttum ve aşağıya götürdüm. 

İçerisi karanlıktı, bütün ışıkları açtım.

Hayriye’ye platformun ortasına geçmesini

söyledim. Ben de makinemin başına geçtim.

Hayriye’nin resimlerini çekmeye başladım.

Pardesüsünü çıkarmasını söyleyince çıkardı.

Pembe uzun eteği ve beyaz gömleği ile kaldı.

Dar gömleğinin altından memeleri ve sutyeni

belli oluyordu. Türbanı halen başındaydı.


Ona, “Gömleğinin düğmelerini yavaş yavaş

aç!” dedim. “Lütfen yapma, ne olur!” dese de,

sonunda düğmelerini açmaya başladı. Sikim

gittikçe sertleşiyordu, bir taraftan resim
 
çekmeye devam ediyordum. Sonunda

düğmeleri tamamen açtı, sutyeni ortaya

çıkmıştı. Memeleri sutyeninden taşacakmış

gibiydi.

Gömleğini yanlara açmasını, ama

çıkarmamasını söyledim. Dediğim gibi

gömleğinin önünü yanlara iyice açtı. Bana 

bakmıyor, sürekli (gercekyasanmissekshikayeleri.blogspot.com) başka tarafa bakıyordu. Bu
 
şekilde de resimlerini çektikten sonra,

“Tamam, şimdi çıkar gömleğini!” dedim. Kol

düğmelerini açtı ve gömleğini çıkardı. Şimdi

üzerinde sadece sutyenle kalmıştı. Ona

sürekli, “Sağa dön, sola dön, arkanı dön!”

gibi komutlar verdikçe dediklerimi itiraz 

etmeden yapıyordu. Elimle işaret ederek

sutyenini açmasını söyledim. Bu kez itiraz


etti, ama ben ısrarlı olduğumu söyledim. 

Arkadan kopçasını açınca sutyeninden taşan

memeleri öne doğru fırladı. Aynen

görüntülerdeki gibi dolgun ve büyük

memeleri sallanıyordu. Ancak sarkmışlardı. O

şekilde de resimlerini çekmeye devam ettim.

Sıra uzun pileli eteğine gelmişti. Eteğini de

çıkarmasını istedim. Arkadaki küçük

fermuarını açarak eteğini aşağı sıyırdı. Eteği

tamamen sıyırıp çıkarınca, diz üstüne gelen 

parlak naylon çoraplı bacakları ortaya çıktı.

Bembeyaz kalçaları gün yüzü görmemişti,

üzerinde yine geçen günkü gibi pamuklu,

beyaz bir külot vardı. Külot kalçalarını,

kasıklarını sıkıyordu. Arkasını dönmesini

işaret ettim. Dönünce küçük külotunun koca

götünün yarısını anca kapladığını gördüm.  Sikim kazık gibi olmuştu ve pantolonum 


artık rahatsızlık veriyordu. Ben de

soyunmaya başladım ve kısa sürede

çırılçıplak kaldım. O sırada Hayriye’nin sırtı
 
bana dönüktü. Bana doğru dönmesini

söyledim. Dönünce önümde sallanan kalkık

yarağımla karşılaştı. Yüzünü elleriyle kapadı

ama ben açmasını söyledim...

Yavaşça ellerini yüzünden çekti. Biraz önce

yüzüme bakmayan Hayriye bu sefer sürekli

bana ve yarağıma bakıp duruyordu.

Hayriye’nin amının kılları külotunun

kenarlarından belli oluyordu. Kalçalarında

alınmamış tüyler olduğunu gördüm. Bu

şekilde de resimlerini çektim. Ama benim de

sabrım sınırına dayanmıştı. Bir an önce

yarağımı amına sokmak için yanıyordum. Bu

sefer külotunu çıkarmasını söyledim. İtiraz 

etmedi. Küçük külotunu kenarlarından

tutarak bacaklarından sıyırdı ve çıkardı. Amı

etliydi. Am dudakları kahverengi ve

büyüktü. Amının etrafındaki kılları epey bir

zamandır almadığı belliydi. Yine sağa, sola

dönmesini söylüyordum, o da itiraz etmeden

dönüyordu. Bu sefer sırtını bana dönüp 

domalmasını söyledim. Dediğimi yaptı ve

ellerini dizlerine dayayarak eğildi. Ben

fotoğraf makinesiyle zoom yaparak amına

odaklanıyordum. Göt deliğinin etrafı kıllarla

çevriliydi. Göt deliği kılların ortasında kara

bir çukur gibi duruyordu.

Tekrar doğrulmasını söyledim. Artık onu

sikmek için sabırsızlanıyordum. Kalkık 

yarağımı sıvazlayarak yanına yaklaştım.

Ayağındaki topuklularla boyu 1.75 kadar

vardı. Onu elinden tuttum ve köşedeki

masaya tutunarak domalmasını söyledim.

Domalınca bacaklarını iyice açtım, amı

tamamen ortadaydı. Başını arkaya doğru

çevirip, “Lütfen söz ver, sadece aramızda
 
kalacak bu olanlar, dimi?” dedi. Ben de, “Sen

merak etme!” dedim. Yarağımı tuttum ve

yavaş yavaş amına sokmaya başladım.

Hayriye, “Ahh, ımm!” diye söylenmeye

başladı. Önce yavaş, sonra hızlı hareketlerle

amına sokup çıkardıkça, Hayriye de, “Ahh,

ımm, ohh!” diye sesler çıkarıyordu. Ben 

kalçalarından tutmuş onu kendime

çekiyordum, yarağımı taşaklarıma kadar

amına sokarken onun da zevk aldığı belliydi.

Amının içi sıcacıktı ve cayır cayır yanıyordu.

Amı yaşından dolayı genişlemişti, yarağımı

sokup çıkarırken zorlanmıyordum..
.

Bir süre sonra Hayriye amını yarağıma 

bastırmaya başladı. Başını sağa sola

salladıkça başındaki türbanı sallanıyordu.

Onu hızlı hızlı sikerken masaya sıkıca

yapışmıştı, her bir yarak darbemle masa da

yerinden oynuyordu. Bir ara türbanının

üzerine çıkardığı güneş gözlükleri başından

kaydı ve öne doğru fırlayıp yere düştü. Daha

önce pek çok kadınla sikiştiğim için

deneyimliydim, o nedenle bir makine gibi

Hayriye’yi sikmeye devam ediyordum. 

Onunsa böyle bir sikiş yaşamadığı belliydi.

Hayriye sanki nefesi kesilecekmiş gibi soluk

alıp veriyor, inliyordu. Bir süre sonra

yarağımı amından çıkardım, bana doğru

çevirdim. Yüzünü dönünce dudaklarına

yumuldum. Vücutlarımız birbirine değdikçe

azgınlığım artıyordu. Memelerini göğsümde

hissediyordum. Onun da istekli olduğu

belliydi. Kollarını boynuma dolamasını 

söyleyince nefesimi kesecekmişçesine bana

sarıldı. Başındaki parlak türbanı tenime

değdikçe daha da azıyordum...

Onu kalçalarından tutarak kucakladım.

Hayriye bacaklarını belime dolamış, 


boynuma sıkıca sarılmıştı. Yüzünü,

dudaklarını, boynunu öpüp kokladıkça daha

da zevk alıyordum. O güne kadar pek çok

kadın siktiğim halde böylesine zevk aldığımı 

hatırlamıyordum. Onu masanın üzerine sırt

üstü uzandırdım. Ayağında halen naylon

çorapları ile topukluları vardı, o şekilde

bacaklarını havaya kaldırdım ve yanlara

doğru iyice açtım. Yarağımı yavaş yavaş

amına sokmaya başladım tekrar. Hayriye yine

inliyordu. Hızlanmaya başladım. Kasıklarım

kalçalarına çarptıkça, (şlap şlap şlap) sesleri

çıkıyordu. Hayriye masanın kenarlarından 

sıkıca tutunmuş inliyor, koca memeleri

sallanıp duruyordu. Masa, üzerindeki ağırlık

nedeniyle gacır gucur sesler çıkarıyor, sanki

kırılacakmış gibi yerinde oynuyordu...

Hayriye’nin bacaklarını omzuma attım ve

memelerini avuçladım. Bir taraftan yarağımı

matkap gibi amına sokup çıkarıyor, bir süre

amında bekliyor bazen yavaş, bazen hızlı

hızlı sikmeye devam ediyordum. Hayriye’nin

yüzünde ağlıyor gibi bir ifade vardı, masa 

şiddetle sallandıkça, inlemeye devam ediyor,

masaya daha sıkı tutunuyordu. Ben

memelerini sıkıca avuçlayıp, yoğurdukça

daha büyük bir zevk yaşıyordu. Memelerinin


üzerindeki ellerimi sıkıca tuttu, başını  sürekli sağa sola sallıyor, derin derin
 inliyordu...  O zamana kadar pek çok kadın sikmiştim  ama böylesi bir zevki hiçbiri bana

vermemişti. Hayriye yaşından ve

görünümünden oldukça uzak, azgın ve 

sikişken bir kadındı. Kocasının onu

doyuramadığı belliydi. Amının içine girip

çıkan yarağım onu zevkin doruklarına

uçuruyordu. Şimdi bir eliyle memelerini

avuçlamış elimi sıkıca tutuyor, diğeriyle de 

içinde yarağım çalışan amını üstten

ovalıyordu. Her iki bacağı da omzumdaydı.

Naylon çoraplı bacakları sikerken öne arkaya 

gidip geldiğimde, pat pat diye omuzlarıma

çarpıyor, yay gibi sallanıyordu. Ayağındaki 

topuklu ayakkabıları ile birlikte ayakları

başımın her iki yanında tavana doğru

uzanıyor, sağa sola sallanıyordu. Yüksek

topuklu giyen kadınları her zaman

sevmişimdir. Şimdiyse ayağında topukluyla

bir kadını sikiyordum. Hayriye artık aldığı

zevkten inlemeyi bırakmış, adeta çığlık atar

gibi sesler çıkarmaya başlamıştı. Koca 

salonun içinde sesleri duvarlara çarptıkça

yankılanıyordu. Sürekli, “Ohh, ahh, uhh, 

devam et, ahh, ımm!” diye bağıra çağıra

inliyordu.

Spotlar yanıyordu, bütün pencerelerde kapalı

olduğundan içerisi çok sıcaktı. Dakikalardır

Hayriye’yi sikiyordum, ikimizin de vücutları

ter içinde kalmıştı. Artık boşalacağımı

anlamıştım. Daha da hızlı amının içinde

gidip gelmeye başladım. Kalçalarına çarpan

ter içindeki vücudum yine (şlap şlap şlap)

sesleri çıkarıyordu. Hayriye’nin çığlıkları,

inlemeleri birbirine karışmıştı. Bir eliyle

halen amını ovalamaya devam ederken,


diğeriyle masadan sıkıca tutunmuştu. O

esnada yarağımı amından çıkardım,

bacaklarını iki yana iyice ayırınca, döllerim

yarağımdan büyük bir tazyikle fışkırdı.

Döllerim Hayriye’nin yüzüne, boynuna,

memelerine, göbeğine bulaşmıştı. Yarağımı

kökünden sıvazlayarak tüm döllerimi dışarı

çıkarıyor, karnına, amının kıllarına

boşaltıyordum. Bu sırada Hayriye de

boşalmıştı ve kesik kesik inliyordu.

Boşalmamız birkaç dakika sürmüştü. Üzerine

akıttığım döllerim nedeniyle iğrenir gibi 

olmuştu. Doğrulmak için çabalıyordu. Onu

elinden tutup yavaş yavaş kendime çektim. 

Terden sırılsıklam olan sırtı sanki masaya

yapışmış gibiydi. Doğruldu ve masanın

üzerinde oturur vaziyette kaldı. Kağıt bir

havlu verdim ve bununla yüzündeki,

memelerindeki dölleri sildi.

Hayriye’ye sıkıca sarıldım ve “Hayatımda

böyle zevk almadım!” dedim. “Ben de öyle!

Kocam yıllardır bana böyle bir zevk ve

mutluluk yaşatmadı. Zaten son iki yıldır hiç

sikişmemiştik!” dedi. “Neden?” diye sordum. 

“Kendisi hasta, erkekliği öldü. İki yıldır

kendi kendimi tatmin ediyorum!” dedi. 

“Merak etme bundan sonra ben varım. Ne

zaman istersen emrindeyim!” dedim


mutlulukla. “Hani tek sefer demiştin?” dedi

bu kez. Ben de, “Senin tadını bir kere aldım,

bir daha bırakmam. Korkma bu yaşananlar

aramızda kalacak. Yeter ki sen de iste!”

dedim. Boynuma sıkıca sarıldı ve uzun uzun

 öptü... 

Sonra, “Saat kaç?” diye sordu. “İkiye geliyor.”

dedim. “Benim gitmem gerek!” dedi. Onu 

kucakladığım gibi masadan kaldırdım.

Bugünlük bu kadar yeterliydi. Sonuçta evli

bir kadındı ve aramızda yaşananların ve

yaşanacakların bilinmesini istemiyorduk. Bu

nedenle ben de sabırlı davranmalıydım.

Yoksa aslında istediğim Hayriye’yi defalarca

sikmekti. Üzerimizi giyindik ve toparlandık.

Birbirimize tekrar sarıldık. Ona, “Beni ne 

zaman istersen ara!” dedim. “Tamam!” dedi.

Ona bir güneş gözlüğü borçlanmıştım, 

sikişmenin şiddetiyle başından fırlayan 

güneş gözlüğü yere çarpınca çerçevesi

kırılmıştı. Ona, “Gelecek sefer borcumu

öderim!” dedim gülerek. Dükkanın kapısını

açıp kendisini yolcu ettim.

Hayatımın en zevk verici sikiş deneyimini

yaşamıştım. Bir dahaki sikişeceğimiz seferi

sabırsızlıkla bekliyorum..
.

Mervenin götünü darma dağın ettim

 
Kod adım ‘Darbeli matkap’ beni bu adla hikayelerimi takip edebilirsiniz. İlk olarak kendimden bahsederek giriş yapacağım hikayeme. 19 yaşında Beyaz tenli ve yakışıklı sayılabilecek bir yüzüm var ama benim asıl farkım giyim kuşam konusunda. Cidden çok fazla giysi satın alıp güzel kombinlerle sürekli dikkatleri üstümde toplayan bir erkeğim. Kuzenim Merve ile yaşadığım bu gerçek seks hikayeleri anımı sizlerle paylaşmak beni daha da heyecanlandırıyor.  
Kış aylarında ( tam zamanı hatırlamıyorum) bir hafta sonu dayımlarda kalmaya gitmiştik. Dayım iş nedeniyle evde yoktu. Yengem ve kızı Merve vardı evde sadece. Annem ile yengem muhabbete dalmışlar ben de Kuzen Merve ile  takılıyorum ve şakalaşıyorum. Neyse gece oldu ve Merve ile aynı odada yatıyoruz biz. Herkes uyumuş ve benim ufaklık hareketlenmeye başlamıştı. Merve’nin kısacık şortunun kenarından çıkan göt yanakları beni çağırıyordu. Hafiften kapının olduğu tarafa baktım ve kimsenin gelmediğini anlayınca yatak dan çıkıp kuzen kalksana ya tarzı bir laf attım. Baktım kuzenden ses yok. Kuzenin baldırına elimi koyup hafifçe dürterek ya kuzen uyudun mu ?  diye sessizce sordum. Maksat yakınlaşmak olsun. Baktım hala ses yok çıktım diğer odalara baktım. Yengemler ne yapıyor diye. Hepsinin odaları kapalı ve içeriden de horlama sesleri geliyor. Tekrar döndüm kuzenin odasına ve kapıyı yavaşça kapatıp yere eğilip kuzenin götüne doğru yol almaya başladım. Kuzenimin yumuşacık götünü hafifçe  sıkmaya başladım. Sonra üstümde ki eşorfmanı çıkartıp çırılçıplak kaldım. Yarrağımın kafasını tükürükleyip kuzenimin götüne sürmeye başlamıştım ki kuzenim hemen arkasına dönüp ne yapıyorsun sen dedi. Ben de kekelemeye başladım. Merve sakin ol sesini çıkartma diyerek kalkmış olan yarrağımı baktı. Demek kuzenini sikecektin ha diye hafifçe gülümseyerek baktı. Sonra yarrağıma elini atıp kafasına tükürerek hadi kuzenini becer dedi. Ben de Merve sen az kaçın kurası değilsin ha deyip hemen memelerini ellemeye başladım. Kuzenim bakire olduğu için ağzında yarrağımı oynata oynata emmeye başlamıştı. Ben de o arada memelerini okşuyordum. Daha sonra ağzından çıkarıp şortunu falan çıkardım. Memelerine yumulup alttan da bacaklarını okşuyordum. Kuzen götten istiyorum hadi dedi ve hemen yüzüstü dönüp  
 götünü bana doğru kaldırdı. Bende götüne hafif bir şaplak atıp sıktım. Kuzen sessiz olsana be hadi yarrağını deliğime daya istiyorum dedim. Ben de daha önce götünden yarrak aldın mı hiç Zorlanmayasın dedim. Kuzen Merve oooo bu götü darma dağın ettiler be gülüm hadi yarrağını daya götüme dedi. Ben de kalkmış olan yarrağımı Merve’nin götünün yanaklarını ikiye ayırarak deliğine dayadım İlk biraz zorlanınca iyice yarrağımı tükürükleyip sonra da Merve’nin götüne tükürdüm Yarrağımla tükürüğü dağıtarak Merve’nin küçük yuvar lak göt deliğine yasladım yarrağımı. Yavaşça içine ittirdim ve götünden sikmeye başladım Merve’yi. Bir ara hızlanınca şap şap tak tak diye göte çarpaya başladı ğımda Merve yavaş aşkım hayvan gibi sikiyorsun duyacaklar deyip beni  sakinleş tirmişti. Bende yavaş yavaş göt deliğini sike sike büyütmüştüm Merve’nin götünü 20 dakika siktikten sonra deliğine boşaldım. Daha sonra sabah kadar öpüşüp koklaştık. Merve’nin götünü o gece birkaç defa daha sikmiştim. Merve’yi daha sonralar da çok fazla sikememiştim ama bu anı ben de hep heyecan yaratmıştır. Hoşça kalın                          .
 bakireydim
   
Ben 19 Yasında Sarısın Biraz uzun saclı Yesil Gozlu 1.65 boylarında bir Kızım. Gecen Sene Basımdan Gecen Bir Olayı Anlatmak İstiyorum.      O zamanlar lisede okuyordum. Malum Her Genc Kız gibi Benimde Bakireligimin alınmasını istiyordum. Cunku Cevremdeki Bir Cok Kız Arkadasım Erkek Arkadaslarıyla Yatmıs Ve Bunları Bulustugumuzda Anlatıyolardı. Artık Biraz Heyecan Birazda Arkadaslarıma Anlatacak Birseylerimin Olması İcin Bakireligimi Bozdurma Vaktim Gelmisti. Sınıfta Erkekleri Azdırmak İcin Elimden Geleni Yapıyordum. Bir Erkegin Gozunun İcine Bakarak Kalem Yalamak gibi.

Bir Gun Yine Boyle Azdırmak İcin Planlar Yaparken Sınıfın En Yakısıklı Oglanlarından Birisi Gulumseyip Elini Sikine Dogru Goturdu. Bende Bunu Fırsat Bilip Bugun Bizim Eve Gelmek İster Misin ? Diye Bir Kagıt Attım. Cevap Cok Gec Olmadan Geldi Neden Olmasın Yazmıs. Benim Annem Ve Babam Calıstıgı İcin Ogleden Sonra Ev Bostu. Ogle Arası Cocuguda Alıp Bizim Eve Goturdum. Merdivenlerden Cıkarken Etegimden Bana Baktıgını Gordum Ve   Donup Gulumsedim. 

Hemen Eve Girip Yatak Odasına Attım. Ve Arkadaslarımdan Duydugum Yontemleri Uygulamaya Basladım. Cocugun Pantolunun Fermuarını Acıp Hemen Yalamaya Basladım. Cocugun İlk Bakire Siki$i Olmalıydı ki Buyuk Zevk Aldıgı Yuzunden Belirliydi. Sonra Cıplacık Soyum Cocugu. Daha Sonra Ben Soyundum Ve Kıcımı Donerek Sikini Sokmasını İstedim. Cocuk Hemen Kalkıp Yaladıgım Sikini Bir Hamlede Soktu O Kadar Acımsıtıki Bir An Deli Gibi Cıgırdım Daha Sonra Buyuk Zevk Aldıgımı Hissettim. Bir Kac Gidip Gelmeden Sonra Cocuk Bosalmıstı. Ben Daha Devam Etmek İcin Sikini Yalayıp Tekrar Kaldırdım. Cocuk Bu Sefer Amıma Yoneldi. Bir Kere Surturup İcime Soktu Ve O An Gercek Zevki Anladım.. Yine Bir Kac Gidip Gelmeden Sonra ßosaldı.. Ve Hemen Banyoya Gitmek İcin Ayaga Kalktıgımda Carsafın Kan Oldugunu Gordum. Bir Anlık Korkudan Sonra Agır Adımlarla Banyoya Gittim. Ertesi Gun Kalktıgımda Kendimi $uper Hi$ediyordum. Ve Hala İlk Gunku Gibi Zevk Alıyordum ...                                                        

Türbanlı bayanın başından geçen seks


selam ben zelіhа ama gеrçеk ismim değil. bеn kаpаlı namazında niyazında dindаr bіr kızım ve ѕіzlere basımdan gеçеni anlatıсam lakin fazla uzatmak іstemіyorm.yаbаncı free pоrn sitelerinde оlan türbanlı kadına teсavüz vidеоları gibi bir hikауe benimkiѕi benim yıllardır çok ѕıkı dostum, arkadaşım kardеştеn öte bir kız arkadaşım ѕеrap, аynı benim gibi çоk güzel çok dürüѕt bir kızdır ve yeni evlendі bеn onun kocаsını zaten gözüm tutmamıştı çok yakışklıydı ama ahlakѕız olduğunu seziуordum. arkadaşımın аşk gözünü kör еtmişti bіlіyom уokѕa o еvlеnilеcеk еrkеği seçebileсek bi kızdı ama artk çоk geç evlendіler ve bіr аy oldu nеysе özet gеçiyorm birgün beni eve çаğırdı kоcаsı fаlаn yеmеk yеdik ve tv іzlіyoruz birdеn sex videos аçıldı kanalda o аkşаm bizim sеrаpın kоcaѕı olacak şerefsiz çayına uyku ilаcı аtmış yemekten sonra çауlаrı içtik beni evіme bırаkаcаklаr güуa, tam müsadе isteyeсem sеraр ağırlaşmaya başladı ne oldu falan derken аyıltmаyа çalışıyoruz sеrapı serаp bіrden uyur gibi bayıldı kolanуağı falan ѕürѕеktе yüzünе gözüne fayda etmedi meğer kocası kanı bozuk uyku ilacını fazla vermiş bеn o sıra panikle hemen telоfоna sarılıр ambulans çağrcam kocaѕı  
telfonu elіmden aldı.  ben nаpıyosun uуanmadı bir rahatsızlığımı vardı gündüzden dedim koсaѕı olacak murat iti bırak ta uyusun dedi bеn bіrdеn şaşırdım nе uуuması karşmda sırıtıуоr ben onа uyku ilacı vеrdim demezmi benim hemen ceton düştü seni şerefѕiz sеnin nіyetn farklıуmış deyіp sert bіr tokat аtıp hemen kaрıya fırladım anladımkı tuzağa düştüm. serарın kocaѕı olaсak murat іtі bana meğersem fаrklı niyet besliyormuş. evin dış kaрısını kılıtlemiş balkonlar kılıtlı evden çıkamadım bırak benіde gіdeym serefsiz diye haуkırıуorm bеn senin karının en уakın arkadaşıyım nasıl yaparѕın bunu diye. o уanıma geldi sakın ol lütfen mahalleliye rezl olmaуalım sonuçta sеnindе benimde bu hoşumuzа gitmez bağırma ben seni çоk ѕevdіm sеnin ciddiliğin güzelliğin kapalı giyinmen bіle bеni tаhrik еdiyo çоk sexsisin seni istiyorm bеn zеlihа nolur zorluk çıkаrtmа diyor bende aklından bіle gеçirmе ben kız olan kızım namusuma laf getirtmem seni parçalarım dedim üzerime gеliyor оna tekme attm ittirdim tekrar üzеrimе çullаndı güçlüydü hayvan hayvan gibiydi, ben ağlıyоrm naѕıl bu duruma düştm diye vе yinе üzеrіmе çullаndı ben ittiriyorm o sım sıkı sarılıyоr bana kаhretsin gücüm 
 yetmiyor elіme bіşey gеçirsеm kafasını yarıcam onu оrackta öldürücem serаp uуan diyе bağırıyоm duymuyo kızcаz uyuyо. hayvan başımdan tuttu eşarpım çıknca bi ѕavrulduk sоnra yine yakaladı beni hızlıca yere yatırdı yan tarafımda seraр uyyo üzerіme kаpаndı аltındа kıрırdayamıyorm bile, аğzımı büyük еlylе kаpаttı ağlamaktan başka elimden   
bişeу gelmіyоr bu benі kahrediyоr memelerіmі okşuуor öpüуor izin vermemeye çalışıyorum gücüm уetmіуor bеcеrеmіyorm.   ben 169 boyunda 64 kılo bi kızım dolayıѕıyla seefsizin hakından ne yazıkkı gеlеmеdim. gömlеğimi ve içimdеki atletіmі yırttı ve sütyеnim kaldı sonra оnuda koраrdı göğüslerimi emiyor. inanin bеn onu istеmiyorm teslіm olmak niуеtm de yok arkadaşlar, hayvan herf bi elіylede еtеğimdеn bаcаklаrımı okşuyor benim kıymetlі hazіneme doğru yaklaşıyor yаni ѕimdi söylеrkеn bіle utanıyоrum amımı okşuyor bеni zevke getіrmeye uğraşıyor evet zеvk almaya başladım оn onbeş dakkadır benі оkşuyоr her yerimi ama оnа asla karşılık vеrmiсеmе іnаnіyorm. zelihа dіyorum içimden tamam sеndе bіr kadınsın zevk аlıyorsun ama diren sеytаnа uyma diуоm kеndimе. en fazla boşaltır fаkаt kızlığımı ya bоzаrsа diyede 
 korkuyom uzun siуağ eteğіmі iyce kaldırp sıyırdı içimde incе bir etek dağa var onudа çıkarp kılotumu asıldı уırtp attı vе оramı yаni amımı yаlаmаyа bаşlаdı hayvan benі zоr durmda bıraktı canım benim seni çоk seviуorm aşkm ben ѕenіnle de evlenmek istiyorm gibi sözlеr ediуor altndan kurtulamıyorm o amımı уaladıkça ben iуce zevke gеldim ama bеlli etmiуorm anladım beni sikecek bukadar ilerledi. nolur kızm bеn kızlığımı оlsun bozma dіyе yalvarıyоrm ağlaya ağlaya gözlerm şіştі. pis herif yarağını amıma sürtmeye başladı sеni öуle hale getіrіcemkі kendin yаlvаrıcаkѕın diyor ben artık korkuyorum çünkü çok zevk alıyorm hayatmda ilk defa boylе bişey başıma geliyo o yаrаğını аmımа sürttükçe ben daуanamıуоrm artk dişlеrmi sıkıyоr ve istemesemde inliyоrm resmen . аmımdаn sular adeta çağlaуan gibi boşalıyor dudaklarımı öpmeуe başladı bеn iуce azmamın еtkisiylе galiba o hayvanın dudаklаrındаn zevk alıуom çоkta güzеl öpüyo bеn о hale gelicem hiç аklımа bile gelmezdi benі resmen azdırıyor çıldırtıyordu kıvranıуorm arkadaşımın аltındа ve artık bеni sіkse diуe iç geçіrmeye başladım benі оyle güzel emiyоrki hеr yerimi beni аdetа  mahvetti daуanacak


güсüm kalmadı yanımda uyuyan аrkаdаşim bile aklıma gelmіyordu kadınѕı duуgularm іуce arttı çok harіka sеvişiyor ben artk kendіmі ona bıraktım ne yaрacaksan yаp уarağını amıma sürtümekten vazgeç sonuna kadar soook bіtanemmm 28 yıllık yarağa hasrеtliğimi gidеr dedіm ha şöyle yаvrum deyip аmımа yarağını оyle bir soktukı ben zevkten çıldırıyorum evet kızlığimıda bozdu ama аldırmıyorum onu öрerken ısırıyоrm oylе çok güsеlki tadı sikilmеk yanі o gidiр gеldikçе defalarсa bеrabеr boşaldk іkі üç sааt aralıklı sikiştk vе sonra arkadaşlar kafe kapanıуor devamını sоnra yazıcam bеklеyin?

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder