10 Nisan 2016 Pazar

İDDİA UĞRUNA GERÇEKLEŞEN MUHTEŞEM GRUP SEKS..........ve..........Yengemle sex dolu gecede zevkin doruklarına çıktık ..........ve..........

Merhaba okurları bende genç bir kız olarak sizin gibi buralarda hikaye okuyarak ufkumu genişletiyorum. Bu arada okuduklarımdan aldığım cesaret ile başımdan geçen bir olayı anlatmak isterim tabi ki. 23 yaşında genç ve seksi bir kız olarak çok ateşli bir hayatım var sosyal çevrem oldukça geniştir. Ama bir tane erkek arkadaşım var ki yıllardır doğru düzgün sesi çıkmaz iyi kalplidir ama bakir gezdiğinden dolayı şüphelerim oldu her zaman. Doğru düzgün hiçbir kız ile takıldığını filan görmedim. Bir gün kızlar ile toplandık öyle eğleniyoruz muhabbet ediyoruz derken konu nereden geldi hatırlamıyorum ona dokundu. Şöyle böyle derken bir baktım ben kızlara onu iki günde yatağa atarım diye iddialaşmaya başladım. Kızlar bana dediler onu iki günde hayatta yatağa atamazsın sikmez o dedikleri zaman iyice gaza geldim. Tutamadım kendimi direk yanlarından ayrıldım. Hemen onu aradım buluşalım dedim. İlk gün o kadar sağlam ayar çektim ki dedikleri gibi bir türlü düşmedi sinir oldum. Akşam sırf bu yüzden uyku tutmadı beni. Taş gibi göğüslerimin böyle kıvrak kalçamın varlığına tatlı sözlerime rağmen o nasıl olur da bana bakmaz arkadaştan öte göremezdi. İddia da umurumda olmadı artık kişisel bir meseleye döndü resmen. Birkaç plandan sonra uyudum. Sabah kahvaltı yaparken bizimkiler iki günlüğüne şehir dışına tatile gideceklerini söylediler. Canım istedi gitmeyi ama bu fırsatı değerlendirmek adına ben gelmeyim siz gidin dedim  
onlara netice olarak ev bana kaldı tek başımaydım. Öğlen olmadan evden çıktılar. Ben hemen içime en seksi iç çamaşırlarımı giydim. Vücudum öyle bir haldeydi ki beni top biri görse o bile iştaha gelirdi o derecede diyorum. Sonra arkadaşımı aradım ve yalnız olduğumu evde bir arıza olduğu konusunda bir yalan söyledim ikna ettim onu getirdim. İçeri aldığımda iç çamaşırlarımı görüp direk kaçmasın ne olur ne olmaz diye üzerime pantolon filan giymiştim. Onu benim odaya gönderdim o arada lavaboya gidip geliyorum bir dakika bekle dedim. Bütün kapıyı kilitledim anahtarı sakladım. Odaya girince de aynısını yaptım ve direk karşısında bir soyundum ki önce biraz utandı bakamadı. Direk gittim dudaklarına yapıştım. İştah ile öyle bir öptüm ki kendinden geçmeye başladı. Yatağa doğru ittim sanki ben erkeğim o kız gibi ben yapıyordum bütün işi ama iştahımı da artıyordu bu. Devam ederken üstünü çıkartarak bütün vücudunu yalamaya başladım. En son penisine gelince öyle bir saksafon yaptım ki titremeye başladı resmen. Aniden kendini toparladı ve beni kendine doğru çekti. Birden bir cesaret geldi ona çok erkeksi duruyordu bu beni keyiflendirmişti. Beni altına aldıktan sonra bütün vücudumu emdi memelerimi avuçladı. Kaldırdığım sikini memelerimin arasında gezdirerek ağzıma verdikten sonra külotumu usulca çıkarttı ve yalamaya başladı. İştah ile beni öyle azdırdı ki ateşim başımdan aşmıştı. Sonra yavaşça penisini tuttu ve içime doğru sürdü. Kalın ve biraz uzun olması gözümü çok doldurduğu gibi içime girince de çığlıklar attırarak bir 
dolgunluk vermişti bana. Git gel yapmaya başlayınca ah diye inlemeye başladığımda üzerime eğildi boynumu emerek biraz geçirdi bana. Sonra baldırlarım dan eliyle bastırarak bana sokmaya devam etti.  duvarında o penisin sürtündüğünü hissettikçe havaya uçuyordum. İştah ile devam ederken ayağımı yalamaya başladı. Daha önce bunu yapan olmamıştı ama çok fazla hoşuma gidince fazla duramadım heyecandan beni titreterek boşalttı resmen. Ama kendisi hala patlamadı. Beni domalttıktan sonra belimden kavradı ve çatır çutur bana yerleştirmeye hızlıca devam etti. Sert sikişyaptıkça kudurttu beni iyice. Devam etti bir süre sonra beni kucağına oturdu ayağa kalktı. Sırtım göğsüne değer halde duvara doğru götürdü beni. Ellerimi duvara koydum oda kendi elini bastırdı elimin üzerine. Bacaklarımı arkadan hafif beline doğru dolayınca ince kalça hareketiyle beni öyle bir sikti ki iştahtan dolayı bir kere daha boşaldım resmen. Daha önce hiç iki kere boşalmadım üst üste ama o başarmıştı. Bir süre devam edince kendi de içime boşaldı artık. Ama beni mahvetti. Sonra sevgilim oldu arkasından atıp tutuyordum ama erkekliğine hayran kaldım. görüşmek üzere                                                                       

Yengemle sex dolu gecede zevkin doruklarına çıktık 


 Merhaba sevgili okurlar ben Murat. 28 yaşında bekar bir erkeğim. Yaklaşık 4 yıldır abimin yanında işletmeci olarak çalışıyorum. Abim evli ve oldukça zengin. İşlerini iyice ilerletti hatta yurtdışına yaydı. Beni de yanına aldı ve işi öğretmek için her yerde yanına götürür. Bu işte benimde yükselmemi devam ettirmemi istiyor. Ben şimdi sizlerle çok tuhaf bir olayımı paylaşacağım. Eminim okuduğunuzda sizde çok şaşıracaksınız. Son zamanlarda işlerin yoğunluğu yüzünden sık sık abimlerde kalıyordum ve sabaha kadar abimle çalışıyorduk. Abim sık sık şehir dışına çıkmak zorunda kalıyordu ve fazlasıyla koşuşturuyordu. Onunla evde çalıştığımız zamanlarda yengemle ara sıra tartışmalarına şahit oldum ama hiç karışmadım. Sanırım yengem yoğun geçen bu tempodan şikayetçiydi. Ama abim işine o kadar düşkündü ki yengemin söylediklerini takmıyordu bile. Zaten yengemde artık sesini çıkarmıyordu olayı akışına bırakmıştı. Yengem oldukça alımlı ve güzel bir bayandı bazen bende abime kızıyordum bu kadar güzel bir karısı varken onu ihmal etmesine. Kadınlar ilgi ister sonuçta. Yengem ara sıra içini bana dökerdi ve sık sık “keşke abinde sana çekseydi birazcık düşünceli olsaydı” derdi. Onun durumuna bende çok üzülüyordum genç güzel ve gayet seksi bir kadın neden ilgisizliğe katlansın ki. 
Abim iş seyahatlerini daha da arttırmaya başlamıştı ve artık neredeyse eve uğramıyordu. İşlerin de bir kısmını buradan benim idare etmemi söyledi. Yine abimin meşhur iş seyahati için yola çıkmaya hazırlandığı bir gece de eşyalarını büyük bir telaşla toplayan abim arabasına doğru giderken yengemin alnına bir öpücük kondurdu ve benimle vedalaştıktan sonra çekip gitti. Yengem bu durumdan iyice sıkılmıştı ve vaziyeti çok fenaydı. Ben onun üzerine gitmemek için hiçbir şey söylemeden abimin çalışma odasına geçip çalışmaya başladım. Aradan 1-2 saat geçti ve ben çalışmaktan bitkin düşmüştüm. Uyumak için odama geçerken kapının önünde yengemle karşılaştım üzerine geceliğini giymiş odasına doğru gidiyordu. O an onun seksi halinden o kadar çok etkilendim ki bir iki saniye arkasından baktım kaldım. İkimizde odalarımıza çekildik ama benim aklımda hala yengem vardı. O gözüme hep çekici ve hoş gelmişti zaten. Gecenin geç saatlerine kadar yatakta döndüm durdum ama bir türlü uyuyamadım. Sonra bir ara yengemin odasından bir ses duydum ve yengemin de uyumadığını fark ettim. Bir ışınla kalktım ve odaya gittim. Yengem önce biraz şaşırdı ama sonra güzel bir gülüş attı.  Sanki gülüşüyle beni yanına çağırıyordu. Yorganın dışında duran bacakları o kadar seksiydi ki beni benden almıştı. Hemen yanına yaklaştım ve yatağa oturdum. Yengem beni çok şaşırtan o cümleyi söyledi. “Sonunda geldin 
Murat!” Anladım ki oda beni bekliyormuş ve tüm bu hareketleri beni etkilemek için yapmış. Bu durumu fark ettikten sonra daha da rahatladım.
Yengeme yavaş yavaş daha da yaklaşıyordum ve yaklaştıkça gözüme giren dekoltesiyle eriyip bitiyordum. Daha fazla bekleyemedim ve o dekoltenin içinde ki güzel ve büyük göğüsleri bir çırpıda çıkararak okşamaya başladım. ben göğüslerini okşarken yengem hızla benim üzerimi çıkarıyordu. Birkaç dakika sonra ikimizde çırılçıplak kaldık. Ben artık daha fazla yengemi arzulamaya başlamıştım. Yarağım kocaman oluyor ve içimden bir şeyler akıp gidiyordu. Yatırdım yengemi önüme açtım o güzel bacaklarını ve bana doğru bakan yumuşacık amını okşamaya başladım. Ben okşadıkça yengem elimi bastırıyordu ve yarağımla oynuyordu. Onun yumuşak okşamalarıyla kocaman olan yarağımı bir hamlede ağzına soktu ve okşamalarına ağzında devam etti. Bir yandan yengemin seksinden zevk alırken bir yandan da abimin bu kadar güzel sevişen bir kadını umursamadığı için salak olduğunu düşündüm. Artık abimin her iş gezisinde bu seksi geceyi tekrarlıyor ve her yeni gece de daha çok birbirimizden zevk duyuyorduk.
TEYZEMİ BAĞIRTARAK BÜTÜN GAZINI ALDIM
   
Merhaba  sevenleri içimde tutamadım artık bu duyguları sizin ile paylaşmak istiyorum. 23 yaşında genç bir erkek olarak oldukça dolu bir seks hayatım var lakin birkaç ay önce yaptığım olay beni derinden etkiledi desem yeridir. Başka bir şehirde yaşayan teyzem var. O bölgede bazı işlerim olunca onun evinde kalmak gerekti. Telefon ettim konuştuk ve yanına gittim. O da muhteşem bir fiziğe sahip bir bayan otuzlu yaşlarda ayrıca dul ve çocukları yok. Evlendiği eşinden ayrılalı birkaç sene oldu ondan sonra evlenmeden hayatına devam etti. Uzun süre onu görmemiştim ama yanına gidince bir baktım resmen kendimden geçirdi beni. Dolgun göğüsleri ve kalçasına hayran kalmıştım. Ulan bu ne sikilir böyle diye içimden geçirdim resmen. Birkaç gün yanında zaman geçirdikten sonra iyice eskisi kadar samimi olduk. Fakat bana karşı o kadar yakın davranıyordu ki dikkatimi çekiyordu. Bir gece vakit gelince yatağıma girdim yatıyorum. Benim de adetimdir çıplak yatmayı severim. Aradan bir yarım saat geçti gözlerimi kapattım duruyorum ama uyuyamadım. Kulağımda kulaklık vardı müzik dinliyordum bu sırada. Birden ufak bir dokunuş hissettim. Gözlerimi açtım bir baktım üzerinde bornoz var ama göğüsler ve vücut kabak gibi ortada teyzem karşımda duruyordu. O anda ne yapacağımı bilemedim ama sanırım rüya görüyorum herhalde dedim kendi kendime. Sonra üzerimdeki pikeyi  çekti kenara baktı çıplak duruyorum gözleri  
açılmıştı. Önüme doğru eğildi aletimi okşadı biraz. İştah ile üstüme çıktı ve boynumdan filan biraz emdikten sonra dudaklarıma öpücük kondurmaya başladı. Ben şok olmuştum bir tepki veremedim. Ama devam ettikçe kendimden geçiyordum. İyice tavan yapan arzularımdan sonra onu tuttum ve ters çevirdim altıma aldım. Bana yaptığı gibi bütün vücudunu yalamaya başladım. Keyfi yüzünden okunuyordu. Her yaptığım hareketin karşılığında iştah ile ses çıkartıyordu. Aletimi eline aldıktan sonra içine doğru yavaşça yerleştirdim. İyice kökledim ten sonra iştah ile dolu halde devam ederek git gel yapmaya bir başladım ki bağırarak inlemeye başladı. Teyzemi bağırtarak bütün gazını alıyor olmam iyice keyifli bir halde benim ile takılmasını sağladı. Sonra karşımda domaldı onu arkadan kavradıktan sonra bir köklemeye başladım. İçine boşalana kadar durmadan heyecan ile sokmam konusunda bana hayran kalmıştı. Patladıktan sonra biraz ara verdik ama sözleri ve heyecanlı sevişme şekilleri ile benim duygularımı hep tavanda tuttu. Öyle ki bir daha ki yapacağımız seks sahnesine kadar benim her yerimi öyle derin yaladı ki yaptığı davranış benim hoş  hissetmeme neden oluyordu. En sonunda aletimi ağzına aldı başladı saksafon çekmeye iyice dimdik olan aletimi görünce yanıma uzandı. O soluna ben sağıma yatıyordum. Bacağımı aradan geçirdim onun bacağının birini belimden ağrı attıktan sonra aradan amcığına bir kökledim ki of diyorum çok güzel bir duygu bu tarif edemiyorum o derece. Bunu yaparken öpüşmeye de devam ettik. Kolumun birini altından geçirip sarıldım ona kenetlenmiş bir halde çaktıkça keyfi git gide artıyordu. 
Sonra yatağın üstünde oturup arkama yastık aldım. Kucağıma çıktı ve bacaklarını iki yana doğru uzattı. Elastik bir yapısı vardı hafif kalçamı oynatarak ona nasıl soktuğumu amını görerek sikimin girişine baktıkça hoşuma daha çok gidiyordu. Öyle iştah dolu sikişirken devam ettik ve benden önce o boşalmış ve rahatlamıştı. Boşalırken bana iyice eğildi ve boynumu emmeye başladı morarttı beni resmen. Bunu yaptıktan sonra benim içerde kalan sikim fazla dayanamadı ve bir daha boşaldım. Duşa filan girdik ve sarıldık beraber uyuduk.

Avukatımla alev alev yanan bir gece 


Selam arkadaşlar ben Leyla. 30 yaşında bekar ve çalışan bir kadınım. Sizlerle Avukatımla yaşadığım ilişkimi paylaşmak istiyorum. Önceki çalıştığım işyerimden ayrıldıktan sonra yeni işime başladım ama bıraktığım iş yeri bana fazlasıyla hakarette bulunmuştu ve ben onlara dava açmıştım. Açtığım dava için yeni başladığım iş yerinin önerisiyle iyi bir avukat tuttum ve onunla sıkı bir çalışmaya girdik. Yeni işimden çok memnundum ama bu dava olayı beni fazlasıyla sıkıyor ve bunaltıyordu. Avukatım Hilmi Bey işinde oldukça başarılı 35 yaşlarında karizmatik ve çekici bir adamdı. Onunla benim yalnız yaşadığım evimde buluşup dava hakkında sıkı bir çalışma yapıyorduk. Yine işimin yoğun olduğu bir gün beni aradı ve akşam buluşup dava üzerinde konuşmamız gerektiğini söyledi bende tamam olur diyerek kabul ettim. İş çıkışı markete uğrayarak bir şeyler aldım ve eve gittiğimde yemek hazırlamaya başladım. Güzel yemekler hazırladıktan sonra üzerimi değiştirdim ve Hilmi Beyin gelmesini bekledim. Kapı çaldı ve Hilmi Bey aynı nezaketiyle elinde çiçeklerle kapıdaydı. Onu içeri  
davet ettim.
Hemen yemeğe oturduk ve yemek masasında uzunca sohbet ettik. Yemek faslından sonra salona geçtik ve dava hakkında konuşmaya başladık. Hilmi Bey dosyalardan bana bir şeyler göstererek dava hakkında bir sürü şey anlatıyordu ama ben onun muhteşem parfümü ve kaslı kollarına takılıp kalmıştım. Ona büyük bir hayranlıkla bakıyordum. Arada bir hareketlenmeyle dizlerimiz birbirine dokunuyordu ve bu beni daha fazla heyecanlandırıyordu. Hilmi Beyde etkileniyordu bu çok açık belliydi. Zaten bekar ve yalnız bir adam neden olmasın ki. Biz biraz daha böyle devam ettik ama artık ikimizde doruklardaydık ve dayanamıyorduk. En sonunda Hilmi kafasını bana çevirerek dudaklarıma yapıştı ve adeta dudaklarımı parçalarcasına öpmeye başladı. O an bulutların üzerine çıkmıştım ve zaman dursun istedim sanırım ona karşı duygularım vardı ve onu deli gibi istiyordum. şehvetli bir öpüşmeden sonra beni koltuğa yatırdı ve üzerimi yavaş ve narin hareketlerle soymaya başladı. ben kendimden geçmiştim ve daha fazlasını istiyordum. Elimi attım ve bende onu soyarak üzerimde çırılçıplak bıraktım bu an harikaydı ve doyulmazdı.
Hilmi artık iyice delirmişti yarağı sert bir şekilde vücuduma dokunuyor ve beni tahrik ediyordu. Deli gibi onun olmak istiyordum ve gözüm hiçbir şeyi görmüyordu. Göğüslerimi yalayıp yutmuştu ve benim çoktan zevk suyum akmıştı bile. Dilinin ahengiyle göğüslerimden aşağıya yalayarak inmeye başladı. 
 İçimden bir  şeyler kopuyor ve beni benden alıyordu. Hilmi artık ulaşmak istediği yerde amımdaydı. Orayı da aynı ahenkle yaladı okşadı ve kıvama getirdi bende boş durmayıp onun sertleşen yarağıyla oynuyor ve onu daha çok delirtiyordum. Hilmi kendini hazırladı benim bacaklarımı ikiye ayırdı ve hiç beklemeden yarağını amımın içine bıraktı. Ben hiç itiraz etmiyordum çünkü o an benden mutlusu yoktu. Uzun bir gel gitten sonra kızlığım bozulmuştu ve Hilmi ilk ait olduğum o olduğu için bana samimi bir gülüş attı. Bu onun çok hoşuna gitmişti ve daha çok hızlanmıştı artık onundum ve istediğini yapabilirdi. En son zevkten ikimizde havada uçuyorduk ve ikimiz aynı anda boşaldık. O benim amımın içine boşaldı ve ben bunun her zerresini hissetmiştim. O gece bende kaldı ve gece geç saate kadar sevişmemiz devam etti. Şimdi ondan hamileyim ve evlenmeyi düşünüyoruz çok mutluyum tabi hamile olduğum için seksi fantezilerimize arkadan devam etmek zorunda kalıyoruz
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder