29 Nisan 2016 Cuma

aşkım çok azmıştı.........ve........... Hayalim Gerçek Oldu.........ve..........ailecek ensest takılıyoruz.........ve............Kendimi Tüpçüye Siktirdim

 

bu olay başımdan 2 hafta önce geçti.daha önce, bir gece nette tanıştığım bayanla aramda geçen gerçek hikayedir. ben BURSA da yaşayan 35 yaşında sportif yapılı sex konusunda oldukça deneyimli ve sınır tanımadan sex yapan bir erkeğim.sevişirken bayanı yalayarak ve emerek defalarca boşaltabilen ve ilişki anında bayan boşalmadan asla boşalmayan kendinden emin ve güçlü birisiyim ve birlikte olduğum bayanlar tarafındanda bu konu onaylamıştır.  x bayanla tanıştıktan sonra ( bekar ve yalnız yaşıyan birisi) defalarca sabahlara kadar birlikte olduk ve bu birliktelik 2 yıldır devam ediyor.bu son olay bayan arkadaşımın antalyaya gitmesinde yaşadık. antalyaya gittikten sonra defalarca telefonda beni arar antalyaya gel seni çok özledim dayanamıyorum diye beni çağırdı. bende işlerimi yoluna koyduktan sonra bir kaç günlüğüne antalyaya gittim .    oradada yalnız kalıyordu. sabah antalyaya vardım. telefonlaştık ve buluştuk.doğruca evine gittik.birbirimize öyle hasrettikki evden içeriye girer girmez çılgınca sevişmeye başladık.ama asıl sevişme akşama saklıydı. öğleden sonra sahile gittik denize girdik ve eve geldik. karnımızı doyurduktan sonra sex olarakta bedenlerimizi doyurmamız gerekiyordu ve ikimizde açtık.eve gelirken marketten iki tüp krem çikilota aldık.x bayan soyundu ve benide soydu önce beni okşamaya ve yalamaya başladı hiç görmemiş gibi yarağı emiyor yalıyor ve beni çıldırtıyordu.yaklaşık yarım saat emdikten sonra şimdi sıra sende dedi.bende iki tüp krem çikilotayı bacaklarına amcığına götüne kalçalarına ve göğüslerine sürdüm ve başladım 
 

yalamaya.ben yaladıkça o zevkten kuduruyordu.amcığının içine boşalttığım çikilota am suyu ile karışmış anlatılması zor bir tat almıştı.amcığını ve göt deliğini yaladıkca aşkım kuduruyor  artık dayanamıyorum hadi yarağı tüm deliklerime sok erkeğim diyordu. tüpte kalan çikilotadan yarağın başına sürdüm ve ağzına verdim iştahla emerken bende elimle amcığını okşuyor göt deliğine parmağımı sokuyordum.ağzından çıkartarak yarağı sırt üstü yatan aşkımın amcığına soktum alev (gercekyasanmissekshikayeleri.blogspot.com.tr) alev yanıyordu.ateşini ancak yarağım söndürecekti.ve öylede oldu ama sadece o anlık ben onu sikerken o defalarca boşalmıştı ama benim niyetim onu götten sikmek ve götüne boşalmaktı. z bayan sexten kudurmuş bir vaziyette iken arkanı önsene dedim ve arkasını döndü ve önümde domaldı pembe göt deliğini yalamaya ve dilimi içine sokmaya  başladım.yarağı tekrar amcığına soktum ve parmağımlada götünü sikiyordum bu hareket bayanı dahada çıldırtmıştı.yarağı çıkartıp göt deliğine girdim (alışıktı çünkü daha önceleri bir kaç defa göten sikmiştim)götten sikerken elimlede amcığını okşuyordum.yarak götte iken bir kaç defa tekrar boşalmıştı aşkım belki on defa boşaldı ama hala ben boşalmamıştım ve zamanı geldi büyük bir sarsıntı ile götüne boşaldım yarağı götünden çıkarmadan öylece uzandık.ama bir kaç dakika sonra inen yarak kendiliğinden götten çıkmıştı. aşkım bana döndü ve çok harikaydın ama ben hala yarağa doymadım dedi.bonyaya gittik duş aldık.2 şer duble viski içtikten sonra aşkım tekrar beni tahrik edici hareketler yapmaya başladı teyp e kaset koydu ve çırılçıplak dans etmeye ve beni çıldırmaya devam ediyordu 



bende çıplaktım. ve ayakta müzik eşliğinde tekrar amdan götten ve ağızdan sex yaptık.evden hiç çıkmıyorduk o defalarca boşalmış bense sadece 5 defa boşalmıştım ama o hala yarak istiyordu bense bittim dedim.tama sen biraz dinlen ben geliyorum dedi ve dışarı çıktı.nereye gitmiş biliyormusunuz eczaneden viyagra almaya. ve geldi 50 ml. lik viyagrayı içtim benim yarak oldu keser sapı defalarca sikişmemize ve her türlü fantaziyi yapmamıza rağmen hala dimdik ayakta idi yarak. bu sex gece ve günümü asla unutamam ve şu an çok özledim.onu. ve yaptığı dansı, çılgınlığı ve fantaziyi. bir dahaki severe gece denizin içinde saatlerce sex yaptığımızı anlatacağım.tüm bayan arkadaşlardan (ilgilenenlerden) maillerini bekliyorum.sırdaşlık ve gizliliğe önem veririm.   
  

Hayalim Gerçek Oldu



Merhaba arkadaşlar, Burada size “gerçek” bir hikaye anlatacağım. Bir kız arkadaşım vardı. İsim vermeyim. Yaşım 19. Daha gencim. Kız arkadaşımla yaşıtız, üniversitede tanıştık. Çok sikmek istediğim bir kızdı. Ama nasıl söyleyeceğimi bir türlü bilmiyordum. Neyse bir gün, babam ve annem (aynı iş yerinde çalışıyorlar) beraber iş gezisine gideceklerini söyleyip evi bana emanet ettiler. Bence yalnız kalmaktan korkarım çaktırmayın. Aradım benim kızı  -Pşt, evde yalnızım gelsene kalmaya   -Ama aklında kötü birşey yok dimi? -Yok yok, diğer arkadaşları da çağırırız parti veririz. -Hmm olur.  Kız arkadaşım cinselliğe pek meraklı olmayan biridir. Neyse saat 21:00 gibi geldi. -Herkes nerede? -Seni bekledim belki istemeyeceğin biri olur.  -Neden? -Ne bileyim   Neyse, benim arkadaşlar geldi. Parti oldu vs. Saat 02:00. Herkes gitti. Eğlendik falan XBOX oynamıştık. Beraber evi toparlıyorduk. İkimizde yorulduk. Odada annem ve babamın odası var. Birde benim odam var. -Sen benim odamda yat ben burada çekyatta yatarım.
 

İlk başta pek istemesede, -Olur. Sonra çekyatı kurdum, iki kişilikti.Kız yanıma geldi gülümsedi. Masum bir gülücüktü. -Biz artık sevgiliyiz. Beraber yatabiliriz?
-Olur. Neyse, üstümü değiştirdim. Altımda pantalon, üstümde atlet yattım. İlk başta yattı, sonra kalktı. -Çok terliyim. Üstündekini çıkardı. Altında pembe bir   

sütyeni vardı. Altındaki kot şortu çıkardı.Yanıma yattı. Biraz vakit geçti. Uyumak üzereydim. Bir anda elini, pantalonumdan içeri aletime soktu. Oynamaya başladı. Ne yapacağımı şaşırdım… -Ne..ne yapıyorsun? -Siz, erkekler neden bu kadar meraklısınız bu olaya böyle bir şey düşündüğünü biliyorum öğret bana ne bu? Şaşkındım. -Gerçekten, yapmak mı istiyorsun? -Bakireliğimi sana vermek istiyorum.  Ayağa kalktı ve sütyenini çıkardı. Hemen arkasından donunu çıkardı. Yattığım yerden atletimi çıkardım. Çekyatın diğer tarafına geçti, pantalonumu çekti ve çıkardı. Çırıpçıplaktık. Yorganı attı, üstüme çıktı. Öpüşmeye başladık. Durdu. -Nasıl olacak? Nasıl bir duygu.  
-Kelimelerle anlatılamaz. Biraz acıyacak ama.. İlk başta endişelendi ama sonra aletimi amcığına soktu. Ve kendini bıraktı. İçindeydim. Acı ile karışık sessiz bir çığlık attı. Biraz kan damlamıştı.  -Yanıyor. -Artık bakire değilsin. Aletimi ileri götürdüm, sonra tekrar geri çektim. Yavaşça pompalıyordum. -Ç..çok güzel oluyor. Hızlandım, beş on dakika kadar öpüştük. Sonra ise duraksadı, yüzü kızarmıştı. -Noluyor? Kafamı aşağı indirdim. Boşalmıştı. -Rahatladın değil mi? Boşaldın. dedim ve boşaldım. Sonra ise yanıma yattı ve çırılçıp lak bir biçimde uyuduk… O günden sonra az olsa da arada sırada yapıyoruz bu tarz şeyler,,

ailecek ensest takılıyoruz..
    
Benden 3 yas büyük olan abim var adi hüseyin ve 1 yas kücük kapali olan bir kiz kardesim var,onun adida aleyna.Size anlatacagim hikaye bundan 3 sene önce olmustur.Bizim aile cok dindar bir ailedir.Hepimiz 5 vakit namaz kilar ve islamiyete göre yasamaya calisiriz.    Abim 21 yasina gelmisti ve saglam bir isi oldugu icin artik evlenmek istedigini söyledi.Sevdigi bir kiz varmis,o kizda cok dindar ve kapali bir kizmis.Babam ve annem o kizi uygun gördükleri icin sonuda istemeye gittiler.Onlarda bizim aile gibi cok dindar bir ailedi.Aradan 3 ay gecdikden sonra dügün oldu.Bizim ev büyük oldugu icin abim ve yengem bizim evde kaldilar,nede olsa 3 yatak odamiz vardi.Abim calismak icin montaja gidiyordu.Ancak hafta sonlari eve geliyordu.    Bazen ayda bir sefer eve geliyordu.Günler gectikce ben yengemde tuhafliklar görmeye basladim.Bu arada yengemin adi nurgül.Yengem nurgül cok dar ve  vücut hatlarini gösterecek kiyafetler giymeye basladi.Bu durumdan annem ve babam hic hoslanmamistilar ve yengeme öyle giyinmemesi icin ona kiziyordular.Ama yengem hic kulak asmiyordu ve cok tatli bir dili oldugu icin babami ve annemi tatli dile ile adeta büyülüyordu ve sonuda onun istedigi oluyordu.
   Kiz kardesim aleyna yengemden özendigi icin oda onun gibi giyinmeye basladi,nede olsa daha genc bir kizdi.Bir gün ben evde yalniz kalmistim,ailem misafirlige gitmistiler.Evde cok canim sikiliyordu ve aklima seytanca seyler gelmeye basladi.31 cekmek istiyordum ama 31 cekmek icin bir mazeme ariyordum.O an aklima yengemlerin odasini kurcalamak geldi.Yanlis oldugunu düsünüyordum ama nefsime hakim olamiyordum. 
Yengemin dolabini kurcalamaya basladim ve birde ne göreyim.Her renkden tanga külotlari  vardi.Demeki yengem giydigi dar eteklerin altina bu renkli tangalari giyiyormus diye düsündüm.Icinden bir tane kirmizi olan tangayi elime aldim.Külot deyil sanki bir ipdi.Tanganin arkasi sadece ince bir ip seklindeydi.ön tarafi ise avcumun ici kadar kücük bir seydi.O an cok tuhaf oldum ve külotu koklamaya basladim.Mis gibi kokyorudu,sanki yengemin amini koklarmis gibi oldum ve 31 cekmeye basladim.      31 cekdikden sonra merakimi halen gidermis deyildim ve odayi aradigimin ne oldugunu bilmezcesine bir seyler aramaya basladim.Birde yatagin altina bakmak istedim.Yatagin altinda siyah bir kutu gördüm.Kutuyu elime aldim ve icini baktim.Aman Allahim oda ne,gözlerime inanamadim.Yengem abim olmadigi zamanlar kendini tatmin etmek icin plastik bir sik kulaniyormus.O plastik siki görünce sikim tekrar kalkmaya balsadi ve plastik siki koklamaya pasladim,nede olsa yengemin amina giriyordu. 
Burnuma cok güzel am kokusu geliyordu.Sanki 1 ay hic 31 cekmemisim gibi aninda döllerim akti.Aksam oldum ve bizimkiler eve geldiler.Ben artik yengeme baska gözle bakmaya basladim.Kafaya takmistim yengemi sikecekdim.Gec vakit oldugu icin herkez yatmaya gitti.Ama benim gözüm uyku tutmuyordu,benim gözümde halen o plastik sik ve cok sexy tangalar vardi.Yatagimdan kalkdim ve television odasina giderken,yengemin odasinda isik yandigini kapi deliginden gördüm.
    Aklima yengemi dikizlemek geldi.Kapi delginden baktigimda sok oldu.Yengem cok kisa bir gecelik giymis ama basindaki türbanini cikarmamis.Gecelik cok ince oldugundan altindaki kirmizi tangasini görüyordum.Yatagin altindaki kutuyu almak icin eyilmisti,eyildiginde poposunu görüyordum.Yengem  plastik siki kutudan cikarip yataga uzandi.tangasini cikarip plastik siki amina sokmaya basladi.Sol eliylede memelerini oksuyordu.Yengem inledikce ben dahada azitiyordum.Ikimizde ayni anda bosaldik.
  O olaydan sonra ben odami gittim ve yengemi nasil sikebilirim diye planlar kurmaya basladim.Ama bunu yapmak cok zor oldugunu anladim.ancak bir firsat bulup yapabilirim diye düsündüm ve öylece uyuya kalmisimErtesi gün bir arkadasin dügününe gitmek (gercekyasanmissekshikayeleri.blogspot.com.tr) icin kendime kiyecek kiyafetler ariyordum.Annem bana bodrum katta takim elbiselerimin kurumasi icin asildigini söyledi.Bodrum kata indigimde yengemin bir kisi ile konustugunu duydum. 
 
Yengem nazli bir sekilde yapmaaaa etmeeee gören olur diye sesler cikariyordu.Merak ettim yengem acaba kiminle konusuyor diye.Bir erkek sesi daha vardi.Ama o ses bana hicte yabanci gelmiyordu.Kapinin kenarindan dinlemeye basladim.Sonunda o sesin babamin sesi oldugunu fark ettim.Az kapinin kenerinda baktigimda,gördügüm manzaraya sasirdim.Yengem nurgül camisirlari asarken bes vakit namazini birakmayan ve sakalli olan babam yengemin arkasina gecmis bir eliyle yengemin memelerini elliyordu diyer eliylede yengemin poposunu oksuyordu.

 Babam yengeme iltifatlarda bulunuyor ve benim güzel gelin kizim iyiki oglum senin gibi sexy bir kizi almis diye konusuyor.Yengemde haklisin babacim,iyiki benimde senin gibi kayin babam var,yoksa beni kim sikecek diye sözler ediyor.Yengem kazayla camasirin birini yere düsürüyor ve kaldirmak icin eyiliyor.Yengem eyildiginde babam o durusa dayanamiyor ve yengemin etegini yukariya kaldiriyor.Nurgül yengem bi vakit öyle kaliyor.baban sikini cikarmis yengemi arkadan sikmeye basliyor.     Nurgül yengem babam arkadan verince ohhhhhhh diye ses cikariyor.Ben bunlari görünce sok oluyorum.Heyecanla onlari izliyorum.Demeki benim türbanli ve namazini birakmayan yengem babamla sikisiyor.Mademki babamla sikisiyor neden benimle sikismesin diye düsünüyorum.Onlari izlerken sikim acayip sekilde kalkiyor ve ayakta 31 cekmeye basliyorum.Babam yasli oldugu icin 1 dakika demeden sikini yengemin amindan cikariyor ve spermlerini yengemin götüne akitiyor.Yengem bu durumdan hic hoslanmiyor ve yine ben gelemedim diye sikayet ediyor.  
Babamda kizim ben yasli bir adamim kocan hüseyin veya oglum kemal kadar olamam.Ben sana ancak bu kadarini verebilirim diyor.Yengemde mademki öyle o zaman bende kemalle sikisirim diyor.Ben bunu duyunca cok sevindim yengeme tamam ben seni sikerim diye cevap verdim.Yengem ve babam sok oldular.ikiside ayni agizdan sen bizimi seyrediyordun dediler.Ben yengeme evet sizi seyrettim ve bende seni sikmek istiyorum dedim.     Yengem ve babam birbirlerine baktilar ve babamda onaylarcasina yengeme kafasini salladi.Yengem bana bakti ve bana eyer baban gibi hizli gelmessen beni sik dedi.Yengem etegini kaldirdi ve bana kilsiz olan amini gösterdi.Aha gel iste sikecegin delik burda,eyer bunu memnun edebilirsen seninle hergün sikisirim dedi.Babamda bana ne duruyorsun  orda,gel yengene memnun et bakalim dedi.Bne yengeme heyecanla yaklastim.    O na yaklastikca kalbim duracak sandim.yengem bana hadi oglum bekletme beni dedi.Amim ates gibi yaniyor.atesini sönderecek hortumunu ver bana dedi.Ben fermuarimi actim al sana hortum dedim.Yengem yere cöktü ve sikimi agzina soktu.Sanki hic sik görmemis gibi sikimin hertarafini yaladi.Ben o yalayisa dayanamadim.tamam artik seni amindan sikmek istiyorum dedim.Yengem hayir önce beni götümden sikeceksin diye cevap verdi.Ama bu günah deyilmi dedim.    
Yengem oglum sen yengeni sikeceksin buda günah deyilmi deyince,tamam yenge dön arkani seni götünden sikecegim dedim.Türbanli yengemi önüme aldim ve arkadan sikimi götüne soktum.Yengem ahhhhhhh ohhhhhhh diye sesler cikariyordu.Yengem yetmiyor bana bir sik daha lazim deyince babam  nurgül yengemin önüne gecti ve sikini yengemin agzina verdi.Yaklasik 10 -15 dakika öylece yengemi sikdik. Sonra yengemi yere yatirdim ve trasli amini yalamaya basladi.Aminin suyunu icdikce yengem kudurmus gibi bagiriyor sikin orusbu nurgülü diye sesleniyor.Tamam yengecim sikecegim seni diye cevap veriyorum ve sikimi yengemin amina sokuyorum.Yengem 4- 5 sefer orgazim alirken ben daha gelmek istemiyorum ve sonra bende dayanamiyorum ve bomba gibi patliyorum.  
Spermlerimi yengemin memelerine ve türbanina akitiyorum.Sikisme bittikden sonra babam bize tmbih ediyor.sakin bu olayi kimseye cakdirmayin. 

Kendimi Tüpçüye Siktirdim

Merhaba ѕex hіkaуelerі okuуucuları, ben іstanbul’dan Yeliz. 29 yaşında bаkımlı, yeşіl gözlü, esmer, oldukçа dоlgun ve ѕekѕapalіteѕі yüksek bіr bаyаnım. Yaklaşık 2 yıldır işimden dolayı tek уaşamaktaуım.Bir fіrmada sekreter olаrаk çalışmaktayım. Bіr gün hаstа оlduğumdan patrоnumdan izin istеyiр evime gittim. Oturduğum bіnаnın doğalgaz tesіsаtı оlmadığı için halеn tüp kullanmaktaуım. Kеndimе iуi gelmeѕi іçіn, yеşіl çay ve çorba yaрacaktım kі tüpümün bіttіğіnі farkettіm. Hemen en yаkınımdаki tüpçüуü aradım ve bana bir tüp getіrmesіnі ricа ettim. Yaklaşık уarım saat geçtіkten sоnra kapım çaldı ve kaрıyı açtığımda gözlerіme іnаnаmаmıştım.  Çünkü karşımdaki tüpçü 1.90 boylarında, eѕmer, gауet vücutlu çok hoş bir beуefendiуdi. Onu çok beğenmiştim vе arzularıma yenik düşüp tüрü takmasını riсa ettim.
Daha fаzlа daуanamadım ve diz çöküp erkeğimin аletini ağzıma almaya bаşlаmıştım. Haуatımda bu kаdаr büyük bі аlet hiç görmemiştim. Rеsmеn ağzımdan taşıyordu, bu herіf beni arsız köpek gіbі ѕikicekti. Daha fazla dayanamayıр onu odama attım. Bi çırpıda tüm üѕtümüzü çıkаrmıştık ve аltındаydım. Nereden başlayacağına bir türlü karar veremedі derken  bіrden arkamdan beni becermeуe bаşlаdı. İçimе sığmıуordu köрek gibi іnlіyоrdum, tüm bina çığlıklаrımlа іnlіyordu. Bizi asansördе görеnlеr іşte sikişеn çiftlеr bunlar diyecekti. Daha fazla dayanamadı ve amımı уarmaуa başladı. Benі sikеrkеn bi yandanda kаlçаmа tokаtlаr yağdırıyоrdu. Öküz gіbі inliуordum ve o doymak bilmiyordu bеni роzisyоndan poziѕyona sokuр akşama kadar sikti. Artık ne zaman tüрüm bitsе kahramanmı araуıp hem tüpü takmasını hemde beni sikmesini istiyоrdum. Beni sikeсek dаhа güçlü erkek аrıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder