30 Nisan 2016 Cumartesi

Çok Azınca Arkadaşımın Sevgilisine Verdim......... ve......... 36 yaşındaki dul bayan iliğimi kuruttu......... ve.........Okul Duşunda Öğretmenimle Yaşadıklarımız........ve........Seks İstemeyen Yengeme Tecavüz Ettim


Herkese selamlar ben ismimi vermeden size hikayemi anlatmak istiyorum. Adana’da yaşayan 33 yaşında dul bir kadınım kocamla 3 yıl önce boşandık. Ben kızımla tek başıma kaldım. Daha sonra da internette biraz araştırma yaparak kendime buradan bir ev arkadaşı buldum. Neyse çok iyi anlaştık ve genelde hep birlikte takılmaya başladık. bazı gecelerde birlikte internete girer ve seks hikayeleri okurduk. Daha sonra da biz de bir gün böyle bir şey yaşarız diyerek hayaller kuruyorduk. Neyse okuduğumuz bir hikayede bir adamın karısını ve karısının arkadaşını çok güzel fanteziler ile sikmesinden öylesine etkilenip tahrik olmuştuk. O anda ikimiz de o adamın gelip bizi sikme ihtimalini düşündük. Hikayeyi okurken ikimizin de amı şelale gibi akıyordu. Hemen adamın yazdığı hikayenin altına yorum attık. Yorumda mail adresi de yazmıştık. Aradan 1 saat geçmişti ki adam cevap verdi. Sizi sabahlara kadar  hertürlü fantezi ile  sikmek ve iliklerinize kadar boşaltmak isterim yazmıştı. Biz de adamın mailinden sonra iyice azmıştık. Ona tekrar mail attık ve bu şekilde mesajlaşmaya başladık. adam bizden dahada arzulamak amacıyla resimlerimizi istedi. Hemen üzerimize onu azdıracak  kıyafetler giydik ve fotoğraf çekip adama gönderdik. Adam biraz sonra mail attı ve ikimizin arasından arkadaşımı beğendiğini söyledi. Adamın benimle ilgili hiçbir şey söylememesine hem üzüldüm hem de arkadaşımı kıskandım. Neyse ben öylece kaldım bunlar arkadaşımla mailleşip birbirlerini azdırmaya devam ettiler. Ben içerdeki odada uyuyan kızım pelinin yanına gitmiştim. Tam bir hayal kırıklığı yaşıyordum ve moralim çok bozulmuştu. Neyse sanırım bir hafta sonra falandı.
   Ev arkadaşımın dişi ağrıyordu ve dişçiye gitmesi gerekti. Kızımı da o hafta sonu babası almıştı. Ben evde tek başına takılırken kapı çaldı. Ben de hiç kim o diye sormadan hemen kapıyı açtım. Karşımda zarif takım elbiseli yakışıklı bir erkek duruyordu. Ben kapıyı açınca merhaba ben sex prensi dedi. İçeriye aldım ve arkadaşımın evde olmadığını ona söyledim. Ama birazdan gelir dedim o da beklerim sorun değil dedi. Adamın mailleri ile azmıştım bir de kendisini görünce halimi siz düşünün. Salona oturdu ben de karşısına geçerek oturdum ama vücuduna baktıkça amım sulanmaya başladı. aradan 15 dakika falan geçti adam arkadaşın ne zaman gelir diye sordu. Ben de gelir dedim dişçide işi uzadı herhalde dedim. Sonra da birden çok mu azdın hayırdır diyiverdim. Tabi ağzımdan azdın mı lafı çıkınca rahat biri olduğumu anladı ve ayağa kalkıp belimden kavradı.  
  Amıma sikini değdirmeye başlayınca amım alev alacaktı neredeyse. Ellerini südyenimin icine sokarak gögüslerimi ellemeye başladı. zaten aylardır yarrak görmüyordum çok tahrik olmuştum. Daha sonra dudaklarıma yapışıp beni yatağa sürükledi. Hemen yatakta sevişmeye başladık. öyle bir öpüyordu ki dudaklarım kopacak sandım. Daha sonra ellerini taytımın üzerinden göt deliğime götürdü. Sonra da bana taytımı çıkarmamı emretti. Benden olumsuz tepki alınca kendisi çıkarmak isterken parçaladı. Daha sonra da bir yandan götümü ellerken bir yandan da amımın deligine hafif girişimlerde bulunuyordu. Sulanmış amımı yalamaya başladı ben zevkten kendimden geçmiştim. Zevk suyumun aktığını görünce kocaman damarlı sert yarrağını amımın üstünde sürtmeye başladı. sok artım diye yalvarıyordum ki o kocaman yarrağını amıma kökleyiverdi. Hiç beklemeden de amımın içerisinde gidip gelmeye devam etti. O kadar sert sikiyordu ki makine gibi amımın içerisine girip çıkıyordu. Adam maillerde anlattığı kadar vardı yani. Sikerken memelerimi avuçlarına alıp sıkıyordu. Biz o pozisyondayken kapı açıldı ve birden içeriye arkadaşım girdi. Bizi öyle görünce şok olmuştu. Hemen kalktık ve toparlanarak üzerimizi giyindik. Tabi sonrasında kavga kıyamet evlerimizi de ayırdık. 

36 yaşındaki dul bayan iliğimi kuruttu

41 yaşında evli biriyim. Eşim 42 yaşında seks hayatımız pek iyiye gitmiyor. Komşular bizim evde gün yaparken ben işten erken çıktım eve geldim. Kadınlar uzun sohbete dalmışlar beni tınlamadılar bile. Televizyonlu bir odaya geçtim haber izlerken gündeki bayanlardan biri yanıma geldi. Erkencisin bugün diyerek konuya girdi.    Sohbet etmeye başladık karımın ve diğer bayanların sohbetleri ateşli bir biçimde devam ediyor. 36 yaşında dul kalmış bayan tabi onlardan sıkılmış kocası da yok tabi benim yanımda daha bir canlandı. 10 dakika sohbet kahkaha atmaya ses çıkarmaya başladık. İçeridekiler hala bizden haberi yok. Tuvana adındaki kadın bana dokunmaya ve beni azdırmaya başladı. Ben de onu durdurdum ve telefonlarımızı verdik birbirimize misafirler gitti ben evden çıktım Tuvanaya koştum. 

Dul bayan meğerse ateşler içindeymiş. Yanıyormuş uzun süre seks yapmamış ve yaşı itibariyle seksin doruklarını yaşıyor. Ben de tam seks konusunda sıkıntılar yaşadğım bir dönemdi. Eve girdiğimde çırılçığlak üzerinde sadece bir gömlek var. elimden tutup beni içeri aldı. Beni okşuyor alıyor öpüyor. Sekste liderlik ve yönetim ondaydı. ben kendimi bıraktım ona. beni yatırdı üzerime çıktı git gel yaparak beni boşalttı Sonrasında sakso çekerek tekrar penisimi kaldırdı.
Artık iş bana düşmüştğ onu kaldırdım kucağıma aldım doğru yatağa gittik güzelce sikmeye başladım. Boşaltanan kadar iliğim kurudu. O gün beni çok yordu ama beni sekse doyurmuştu.
Okul Duşunda Öğretmenimle Yaşadıklarımız


Matematik öğretmenimiz okulun öğretmenleri arasında en genç ve en yakışıklı olanı. O kadar yakışıklı ben öğretmenime aşık olmuştum. Daha önce matematik dersini hiç sevmeyen her ders arka sıralara kaçıp uyuklayan ben artık öğretmenim sayesinde dersi can kulağıyla dinliyor ve genelde en ön sırada oturuyordum. Derslerinden çok zevk alır, onunla kendimi yalnız bir adada düşlerdim hep. Okul sonraları yani akşamları genelde akşam saatlerine kadar okulda kalır, yarın ki dersler hakkında anlatım yapardı kendine. Arada bende kalırdım akşam okulda nede olsa okulun voleybol takımında yer almaktaydım. Yine bir akşam voleybol antremanından çıktık. Soyunma odasına önce erkekler sonra biz girdik. Annem beni aramıştı ve acil eve  gelmemi istemişti, acele ediyordum ama sırada duş alacak çok kız vardı. Akıllık yapıp erkeklerin duş odasına  gittim. Zaten kimse kalmamıştı okulda.
Saçımı yıkamayı bitirdiğimde bir ses duydum. “Buket, daha hazırlanmadın mı? Benim bir randevuya yetişmem gerek buket!” bunları duyduğumda banyonun kapısı açıldı. Matematik öğretmenim banyonun ortasında ayakta duruyordu. Ben de duşun altındaydım. Tazyikli su vücudumdan iri damlalar halinde süzülüyordu. Duşu kapattığımda görüntümün nasıl olduğunu çakmıştım. Matematik öğretmenimin önündeki kabartı da dikkatimi çekmişti. Bana doğru iki atım attı. Göz göze geldik. Gözleri gözümde ve ağzımdaydı. Birazcık  eğilerek elleriyle başımı tutup ağzımı ağzında hapsetti. Dili, dudaklarımın üzerinde dolaşıyor, ağzımı karıştırıyordu. Beni öperken bir eli göğsümü avuçlamış, memelerimin ucunu eziyordu. Matematik öğretmenimin ellerini hey çok beğenmişimdir. Şimdi o eller benim vücudumu okşuyor ve bunu büyük bir ustalıkla yapıyordu. Öğretmenimin eleri yavaş yavaş aşağıya doğru kayıyordu. Şimdi uzun parmakları tam amımın üzerindeydi.
Önce avuçlar gibi oldu, sonra amımın ortasını usulca yararak içini okşamaya başladı. Suyun iyice tahrik ettiği vücudum öğretmenimin içeri girmesiyle birlikte patlamaya hazır bir volkan 
olmuştu. Hareketlerimi düşünerek değil de hissederek yapıyordum. Birkaç dakika  sonra öğretmenim beni kucağına almış, duvara yaslamıştı. Bacaklarımı beline sararak kenetlemiştim. Onun sağ elleri kalçalarımı avuçlamış, parmaklarını geçirircesine hoyratça kaba etlerimi okşuyordu. Ben çıplaktım, o giyinikti. Çok çabuk soyunduğunda, simsiyah kıllarının içinden kocaman sikini ve şişmiş taşaklarını gördüm. Etkilenmiştim. Gözlerimi alamıyordum. Buz fırat bu haliyle çok seksiydi. Bana “gel buraya” deyip lavabonun önüne götürdü. “Eğil, domal, bacaklarını ayır biraz” dedi. Dediklerini yaptığımda öğretmenimin arkadan dilini amcığıma soktuğunu, bir kuzunun annesinin memesini emer gibi  dudaklarıyla amıma asılarak emdiğini fark ettim. Aşırı zevk alıyordum. Lavaboya tutunmuştum.
Bir yandan da aynada yüzüme bakıyordum. Dudaklarımı ısırmıştım, burun deliklerim de açılıp kapanıyordu. bir çığlık attığımda öğretmenimin baş parmağını göt deliğime hissettim. Hala amcığımı yalıyordu, yalarken de parmağıyla göt deliğime darbeler atıyordu. Kendimi bıraktım. Öğretmenim şimdi de elleriyle kalçalarımı ayırmış, göt deliğimi büyük bir iştahla yalıyordu. Kendimden geçmiştim. Boşaldığımı hissettim. Amcığımdan gelen sula r baldırlarımdan süzülüyordu. Öğretmenimin ayağa kalkıp sikini amıma yerleştirdiğini duyumsadım. Birden koca sikinin amımda boş yer bırakmadığını düşündüm. Ta ucuna  kadar amımdan sikini çıkarıyor, sonra gene hızla amıma giriyordu.
Öğretmenimle sikişirken aynadaki yüzümde zevk ve acı karmakarışıktı. göt deliğimin üzerinde bir sıcaklık duyduğumda, öğretmenim sikini göt deliğime dayamıştı ve spermlerini fışkırtmıştı biraz. Bana “korkma, şimdi götüne gireceğim!” dedi. Aşırı heyecanlanmıştım. Belli etmemeye çalışıyordum. Sikini göt deliğime dayayıp yavaşça zorlayarak girecekti, biliyordum. O kocaman sikin daracık götümde neler yapacağını. Derken tahmin ettiklerim oldu. Feci canım yanıyordu, “alışınca götünden daha çok sikilmek isteyeceksin!” diyordu. Öğretmenimin sert kalçalarımın arasında göt deliğime girmesi ne kadar sürdü bilmiyorum, beni elleriyle karnımın altından sikine doğru bastırıyor, taşakları ise götüme çarpıyordu 

Seks İstemeyen Yengeme Tecavüz Ettim

Ergenliğimi tamamladığımdan beri yengeme hastalığım var. Onu sikmek için elimden geleni yapmaya çalıştım ama şu ana kadar hep başarısız oldum. Onun rızası ile becermek imkansızdı artık ve planları değiştirmenin zamanı gelmişti. Ben de yaptığım plan çerçevesinde yengeme tecavüz ettim. Yaşadığım olayları yengeye tecavüz hikayeleri adı altında anlatacağım. yengem zorla içine aldı yengem hasibe 40 yaşlarında etine buduna dolgun balık etli bir kadındı çoçukluğumdan beri yengeme hastaydım yengem evlenip almanyaya gittikten sonra  artık onu hayal ederek otuzbir çekiyordum aradan yıllar geçmiş yengemin kocası iş kazazında öldükten sonra hasibe yengemde türkiyeye gelmiş buna en çok ben sevinmiştim kendine bir ev bulana kadar bizim yanımızda kalmaya başlamıştı bende artık iyice olgunlaşmış genç bir delikanlı olmuştum bir gün dedem hastalanmış annemle babam köye gitmişlerdi yengemle ikimiz kalmıştık bir gün arkadaşlarla içmiş geç saatte eve gelmiştim geldiğimde yengem yatıyordu odasınınkapısı açıktı içeri girdim hasibe yengem sere serpe yatıyordu geceliği sıyrılmış bembeyaz bacakları ortadaydı yarağım  kalkmıştı elimi bacağına atıp baldırlarını okşamaya başladım bu arada yengem uyanmış ne yapıyorsun demeye kalmadan yengeme saldırmıştım yeni beni iteleyerek kaçmaya başldı peşinden koşarak saclarından yakaladım benden öyle kurtulamazsın diyerek suratına yumruğu geçirdim hasibe yengem yerdeki halıya yapıştı kucaklıyarak yatağa yatırdım üzerine atlayıp elimi geceliğinin altına sokarak külotunu çekip yırtarak çıkarttım hasibe yengem yalvarıyor ne olur yapma diyordu kes lan sesini diyerek iki tane daha patlattım sersemlemişti bacaklarını ayırıp kıllı amçığına yapışarak yalamaya başladım bir müddet yaladıktan sonra elimi memelerine atıp avuçladım tişörtünü sıyırıp sütyenini çekip çıkarttım iri memeleri iki yana saçıldı pantolumu sıyırıp kalkmış olan iri yarağımı sıvazlıyarak hasibenin baçaklarını tutup ayırdım kıllı amçığı kabak gibi ortaya çıkmıştı yarağımı amçığına sürterek baçaklarını omzuma alarak bir anda soktum hasibe yengem çığlığı basmıştı uzun zamandır sikilmeyen amı oldukça darlaşmıştı yarağımı çıkarıp tükürükleyerek tekrar soktum kalın yarağım amını yararak köküne kadar girmişti  yengem ağlıyordu dudaklarına yapışarak öpmeye başladım zun uzun öptükten sonra memelerine yapıştım hamur gibi yoğuruyor meme uçlarını yalayıp emiyordum bu arada hasibe yengemde zevke gelmiş inliyordu artık iyice hızlanmış seri bir şekilde sokup çıkarıyordum yengemin amcığı iyice sulanmış amından köpük köpük zevk suları çıkıyordu altmızdaki yatak gıcır gıcır sallanıyor ahh ohh seleri birbirine karışıyordu iri memeleri bıngıl bıngıl sallanıyordu hasibe yengem boşalmıştı bende artık gelmek üzereydim yengem ne olur içime boşalma diyordu yarağımı amından çıkararak memelerinin arasına sokarak git gele başladım bir anda döllerim yengemin suratına doğru fışkırmıştı yüzü gözü döl içinde kalan hasibe yengem neye uğradığına şaşırmıştıyarağımı ağzına almasını söyledim artık oda alışmış ne dersem yapıyordu ilk kez yarak yaladığı her halnden belli oluyordu saçlarından tutarak yarağımı ağzına sokup çıkartmaya başladım sonunda yarağımda kalan son döllerimi ağzına akıtıp yengeme yalatıp yutturmuştum o günden sonra yengemle artık sık sık buluşup şikişir olmuş sonunda hayallerime kavuşup yengeme sahip olmuştum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder