17 Nisan 2016 Pazar

Karımla gittiğim misafir evinde evin kızını siktim........ve..............Üvey anne........ve.............Tatilde karımı siktiler baka kaldım.........ve..........Teyzem Benden Bunu Beklemiyordu

 
Arkadaşlar merhaba 37 yaşında Bursa dan Metin ben size başımdan geçen ilginç bir anımdan bahsedeceğim,bir gün eşim ile birlikte eşimin akrabasına oturmaya gittik,ben gittiğim misafir evine daha önce hiç gitmemiştim,gittiğimiz kişilerin yaş ortalaması 50 üzerindeydi evde birde 23 yaşında bir kız vardı kızın gözleri fındır  fındır bide kapalı ama veren cinsinden belli türbanlı ama her hattı belli oluyodu ,yemek yemek için masaya oturduğumuzda kız karşıma oturdu ve masanın altından ayağını bacak arama penisime doğru uzatıp sürtmeye başladı,masa da masa örtüsü olduğu için karım olanları görmüyordu yüzüm kızarmaya başladı,ne yapacağımı da bilmiyordum,yarağım kalkmaya  başlamıştı,yemekten kalktık,çay içmek için misafir odasına geçtiğimizde kızın gözleri yine bendeydi karım,misafirliğe gittiğimiz üvey teyzesi ile sohbet daldığı için olanların farkında değildi,biraz düşündükten sonra bu azgın kızı sikmenin çok heyecanlı olduğunu düşündüm,tuvaletin yerini sorarak,oturduğum yerden kalktım ve tuvalete doğru gittim,kız da peşimden kalktı,sen ne yapıyorsun ben evli bir adamım neredeyse baban yaşındayım demeye kalmadan kız dudaklarıma yapışarak beni banyoya çekti,deli gibi dudaklarımı  
kemiriyordu,artık bende ne olacaksa oldun diyerek banyonun kapısını kapatıp,kızı kalçalarından tutarak kucağıma aldım bacaklarını belime  doladı,sevişirken dili dilimde kayboluyordu adeta,kızı kucağımdan indirdim pantolonumu hemen indirdi ve yarağımı ağzına aldı,çılgınca yarağımı yalıyordu,bende onun göğüsleri ile oynuyordum,üzerini çıkarmaya başladı,lavaboya yüzünü dönerek ayak üstü domaldı bende 17 santimlik aletimi çıkartıp kızın amcığına yerleştirdim ilk defa soktuğumda ohhh diye bir ses geldi yarağa hasret kalmış her halinden belli,bacaklarının arasından elini uzatarak taşaklarımı avuçluyordu,bu beni daha da azdırmıştı deli gibi çakıyordum genç kıza,hemen sikimi çıkartım 31 çekerek kızın üzerine boşaldım,üzerimizi düzeltim tekrardan salona geçtik             .

Üvey anne



Ben 23 yaşında endustri muhendisliğinde okuyan 172 boyunda 65 kilo ağırlığında bir gencim. Annem ile babam bundan 4 yıl önceayrıldılar.. Annem hala yanlız yaşıyor, babam ise 3 yıl sonra yani annemde ayrıldıktan 1 yıl sonra annem yaşlarında tek kızıolan bir kadınla evlendi. Babam 50 yasında evlendigi hanım ise .42 yaşındaydı kızı ise 17 yasında henuz liseye gidiyordu. Benşehir dısında okuduğum icin eve sadece hafta sonları oluyorum bu yuzden de uvey kardeşim Ayçin ile de pek samimiyetimiz olmuyordu.Ne de olsa o da ben de ailelerimizin bizim için çizdiği kaderlerde karşılaşmıştık. Uvey annem Çağla, yaklaşık 170 boyunda bir çoçuk doğurmuş olmasına rağmen vücüdü çok hoş bir kadın. Ayçin ise henuz lise sonda okuyan güzel sayılabilecek bir vucuda sahip alımlı bir kız. Size üvey annem ve kızından bu kadar bahsettikten sonra yaşadığım ilginç olayları size anlatmaya başlayım. O haftasonu eve geldiğimde evde kimse yoktu. Hemen duş almak için banyoya yönelmiştim kapıyı açtığımda banyonun buhar içinde olduğunu ve küvette birinin köpükler içinde yattığını gördüm. ama duşakabin olduğu için yatanın kim olduğunu göremedim. sadece vucudumu sıcak 
 bir ateşin sardığını farkedebildim tabi o şokla da hemen banyodan çıktım ve odama gittim yatağımın uzerine oturdum ama içime ateş düşmüştü bir kere veo an hayatımın en önemli kararını vermek üzre olduğumu düşünüyordum. Soyundum ve belime havlu dolayıp banyoya dopru yürümeye başladım. Yürürken de ayaklarım titriyordu ama kararlıydım içerde yatan ister üvey annem olsun ister Ayçin olsun becerecektim. kapıyı açtım içeri girdim veorada yatan kimse yokmuş gibi uzerimden havluyu çıkardım ve küvete doğru yöneldim. küvetin arkasında ki silühetin panikle toparlanmaya çalıştığını görmüştümama hiç farkında deilmis gibi yürümeye devam ettim. duşa kabin açıldı üvey annem Çağlanın göğüslerini ve ve vajinasını elleriyle kapamaya çalışarak “ne yapıyorsun sen?” dediğini duydum. “pardon evde kimse olmadığını sanıyordum” dedim ama dikkatle de onun gözlerine bakıyordum. o gözlerini kaçırmaya çalışsa da ara ara benim organıma baktığını görebiliyordum. Bu bana cesaret verdi tabi ki. Yanına gittim ıslak ve köpüklüvücudunda elimi gezdirdim. benden 19 yaş büyük olmasına rağmen bir çocuk gibi titriyordu karşımda. “Lütfen saçmalama ne yapıyorsun? ben seninannen sayılırım”diyerek beni itti ama ben duracak ya da mantık yürütecek durumda değildim. “Uzun süredir seni arzuluyorum uzun süredir  
rüyalarımısüslüyorsun seni bir an bile aklımdan çıkaramıyorum lütfen seni sevmeme müsade et” dedim. Bir anne edasıyla elleriyle saçlarımı okşadı ve”duyguların gururumu okşadı senin gibi genç ve yakışıklı biri tarafından beğenilmek benim yaşımdaki bir kadın için inanılmaz bir iltifat ama .bizim durumumuz farklı ben senin annen sayılırım” dedi. heyecandan benim penisim inik durumdaydı ama heyecan yerini ihtirasa bırakıyordu ve onun elinin benim vucudumda dolaşıyor olması beni tahrik ediyordu. Tabi haliyle de penisim dikleşmeye başladı ve Çağla da bunun farkındaydı. ona sarıldım ve ıslak sırtında ellerimi gezdirmeye basladım. penisim vajinasına değmeye başlamıştı. onu daha da tahrik edebilmek için kulağının dibinde nefesimi sıklaştırdım. onun da benim sırtımı okşamaya başlaması herşeyin yolunda olduğuna işaretti. burnunumun ucunu burnunun ucuna değdirdim ve kısık bir sesle”seni seviyorum” dedim. artık emindim ki dayanacak gücü kalmamıştı titrek bir sesle “delirmiş olmalıyım ne yapıyorum ben” diyebildi. Ben de onukorkutmamak için ve biraz da rahatlatmak için “sadece duygularını takip ediyorsun takip etmeye devam et duygular insanı asla yanıltmaz” dedim. artık karşı koyamazdı emindim. dudaklarına yapıştım  
harika öpüşüyordu adeta dudaklarımla birlikte ruhumu da emiyordu. Onu kucakladım ve küvetten cıkarıp yatak odasına götürdüm. yatağa yatırdım ve hemen dilimle vücudunun üzerinde gezinmeye .başladım. Göğüs uçlarına geldiğimde ağzından “oohhh harika.. mükemmel..” gibi sıfatlarçıkmaya başladı. höğüs uçları fındık kadar olmuştu ve emilmesi çok keyifliydi ama enerjimi göğüslerinde bitirmeye niyetim yoktu ve aşağlara inmeye devam ettim. göbek deliğinin etrafında dilimin ucuyla bir daire çizdim ve kadınlığına doğru inişime devam ettim. Vajinası karşımdaydı ve dayanacakgücüm yoktu dilimle vajinasını yalamaya ve G noktasını uyarmaya başladım. Vajinası çoktan ıslanmıştı. nefesi çok hızlanmıstı. ayaklarıyla başımı vajinasına bastırıyordu ve bacaklarının kasılmasından ve iniltilerinden orgazm yaşadığını anladım ve kaltık dudaklarına öpücük kondurdum. yüzünde müthiş bir gülümseme vardı ve beniüzerinden iterek yanına yatırdı ve uzerime oturdu. “Sıra bende” dedi ve gülümseyerek dudaklarımı öpmeye başladı. Daha sonra göğüs uçlarımı dilininucuyla yalıyor ve emmeye çalışıyordu. Bu bana inanılmaz zevk veriyordu. daha da aşağılara inerek penisimi yutarcasına ağzına soktu. Dudaklarıyla ve diliyle benim erkekliğimle birlikte sanki 
damarlarımdaki kanı da emiyordu. inanılmaz birşeydi boşalmamak için kendimi çok kasıyordum ama dayanamadım ve ağzının içine boşaldım ama o penisimi hiç azından çıkarmadan tüm menilerimi emdi ve yuttu. yanıma uzandı ve yüzünü bana dönüp banabakmaya başladı. ben de ona yüzümü döndüm ve dudaklarından onu öptüm “harika bir kadınsın babam çok şanslı bir insan senin gibi bir eşim olması için neler vermezdim” dedim. sadece gülümsedi .tek kelime etmedi. yüzü bana dönük olarak yan yatti ve eliyle penisimle oynamaya başladı “hadi uyandır onu da gör bak bakalım neler yapacak sana” dedim. ağzının maharetleriyle penisimi kaldırması pek zor olmadı. onu yatırdım ve bacaklarını omuzuma alarak vajinasındaki yerimi aldım. once sadece başını soktum ve başından daha fazlası içinegirmeyecek şekilde ileri geri gitmeye başladım. nefesi kesilirmiş gibi nefes alıyordu. her seferinde biraz daha içine giriyordum ve tamamı girdikten sonra da git gide tempomu artırarak ileri geri gitmeye başladım birazellerimle göğüslerini okşuyor biraz omuzlarımda olan baldırlarını okşuyordum. birden bacaklarınısıkmaya başladı nefesi alışı hırlamaya dönüştü… orgazm oluyordu ve  
birden bacakları gevsedi yüzünde o inanılmaz tebessüm yine oluştu ben degelmek üzereydim ama şimdi boşalmaya niyetim yoktu.. içinden çıktım ve arkasını dönemesini istedim. ona anal istediğimi söyledim ama o “lütfenyapma hiç daha önce yapmadım ve canımın çok yanmasından korkuyorum” dedi. onunla tartışarak zaman kaybedecek durumda değildim ve zaten istemediğibirşeyi bir kadına zorla yapacak kadar da ruhsuz değilimdir peki dedim ve arkasından vajinasına girdim. gidip gelirken bir elimle deg noktasını okşuyordum. ayakalarını ayaklarıma sararak sıkmaya basladı yine orgazm oluyordu ben de artık daha fazla kasmanın gereği olmadığını düşünerek tempomu biraz daha artırdım ve onun orgazmından kısa bir süre .sonra da ben  üvey annemin içine boşaldım. sırtı dönük olarakaltımda yatıyordu ve ben de onun üzerinde penisim de vajinasında bir süre o şekilde öylece kaldık. içinden penisimi çıkarırken sankibenim de içimde milyonlarca haz duygusu vucudumu sarmalıyordu… yatakta çağlanın kendime doğru çevirdim ve onu dudağından öptüm “mükkemmeldin hayatım” dedim. .o mistik gülümsemeyi yine takındı ve işaret parmağıyla burnumun ucuna dokunup  
“sen de öyleydin yaramaz çocuk ama şimdi başımız belada çünkü duygularımızı hem babandan hem de ayçinden saklamak zorundayız yoksa başımız büyük belaya girer” dedi. haklı olduğunu biliyordum ama onaonun çok hoşuna gidecek birsey söylemem gerektiğini hissederek “senin yanımda .olduğun her bela bana vız gelir sen yanımdayken göğüs geremeyeceğimbela yoktur” dedim. sözlerim etkisini hemen gösterdi ve bana “duygusal sevgilim” diyerek sarıldı o şekilde bir süre yattıktan sonra duşa odama gidip üzerimi giyindim. babamın işten gelme saatleriydi o yüzden yaramazlık yapmaya cesaret edemiyorduk ve nihayet önce babam arkasından yarım  saat sonra da üvey kardeşim ayçin eve geldiler biz sevgilim çağla ile hiçbirşey olmamış gibi akşam yemeğini yedik ve evde

Tatilde karımı siktiler baka kaldım
   
 İsmim selim 44 yaşındayım eşim Sevda da 39 yaşında ikimizde bankada çalışıyoruz,bir yaz günü bankanın kampına gittik 9 günlüğüne,havalar çok sıcak gece sabaha kadar içip eğleniyorduk,karım giyim kuşamına çok özen gösteren birisi,mini elbiselerinin dekolte kıyafetlerinin ardı arkası kesilmiyordu,yine bir gün dışarı çıkarken karımı uyardım giydiğin kıyafet çok açık saçık dedim ve bütün erkekler yiyecek gibi sana bakıyorlar bu beni çok rahatsız ediyor dedim, ama karım bu durumlarda beni çok fazla  dinlemiyordu.Gece araca binmek için aşağı inerken bizim bankada çalışan iki personel arkadaş vardı onları da merdivenlerde görünce birlikte gidelim diyerek arkadaşları da araca aldık,gece mekana gittik,bir tane şişe açtırdık ve eğlenmeye başladık,karım yine oynamak için oturduğu yerden kalktı ve dans etmeye başladı,o esnada bizim arkadaşlarda oynamak için ayağa kalktılar,karımın birisi elinden tutup beline sarıldı dans ediyorlardı arada karım arkasını dönüyordu ve adam erkekliğini karımın kalçalarına sürtmeye başladı,ilk başta çok sinirlendim ama karımın keyif aldığını görünce sesimi çıkarmadım,diğer arkadaşta karımın yanına gitti,iki adam karısını araya aldı ve karımın her yerini ellemeye başladılar,bende o esnada alkolü fazla kaçırmışım saat gece 4 olmuştu.   Mekandan ayrılarak otele geçmek için araca bindik ben öndeydim,şoför koltuğunda bankacı arkadaşlardan birisi vardı,arkada ise karım ve diğer bankacı vardı,arka koltukta karımın göğüslerini amcığını elliyordu,o şekilde otele kadar  
gittik,adamlardan birisi beni aldı diğeri de karımı aldı ve odaya çıktık,beni koltuğun üzerine oturtan adam karımın yanına gidip ayakkabılarını çıkardı ve parmaklarını yalamaya başladı,diğeri de karımın üzerinde ki kıyafetleri çıkarmaya başladı bende öylece onları  izliyordum,adamlardan birisi karımın amına yanaştı ve amını yalamaya başladı,diğer adam ise yarağını çıkartıp kadının ağzına verdi,karım adama oral seks yapıyordu adamın kıllı taşaklarına kadar ağzına alıyordu,adamın kasıklarını yalamaya başladı,diğeri de amını yalaya yalaya sulandırdıktan sonra,karımın amına yarağı dayadığı gibi sikmeye başladı,o kadar hoş sikiyordu ki karımın zevkten ağzı açık kalmıştı,diğer adamda karımın ağzından gide gele azmaya başladı ve birden boşalmaya başladı karımın ağzına diğer adam da karımı sike sike iyice azdık tan sonra içinden çıkarak göğüslerine boşalmaya başladı.bende onları öyle izleye izleye oturduğum yerde sızmışım. 

Teyzem Benden Bunu Beklemiyordu



Ben 26 yaşında ankarada yaşayan evli bir gencim. Anlatacağım olay iki yıl önce yaşanmış ve harfiyyen gerçektir. Tabi o zaman   bekardım.  
Teyzeme olan ilgim ortaokul çağlarındayken başladı. Mastürbasyonlarımın ve fantazilerimin vazgeçilmeziydi. Bu olay yaşanmadan önceki zamanlarda bir gün bunun gerçekleşeceğini hiç ummazdım. Çünkü teyzem gayet namuslu bir insandı ve beni oğlu gibi görürdü. Çok kez onu aşırı arzuladığımı ona söylemeyi düşündüm fakat bu imkansızdı.   Kabul etmeyeceğini biliyordum. Yurtdışında yaşayan bir arkadaşımın vasıtası ile etkili bir uyku hapı temin  
etmiştim. Bu hap içeceğin içine ufalanarak veriliyordu. Arkadaşım hapın geçici ölüm sayılabileceğini anlatmıştı. Hapı kullanmak tam iki yıl sonra nasip .  
olmuştu. Bizim yazlık bir villamız var, yaz mevsiminde yatılı misafirlerimiz olur sık sık.   Kuzenlerim, ninem, teyzemler falan bazı haftasonları bizde kalırlardı. Teyzem evli ve iki çocuğu var. İkisi de kız, biri şimdi evli diğeri üniversitede  
okuyor. O yaz bizim enişte   kızlarla beraber ablasını ziyarete ve tatil amaçlı antalyaya gitmişlerdi (eniştem antalyalıdır). Teyzem aşırı sıcaktan rahatsız olduğu ve denize girme alışkanlığı   olmadığı için gitmemişti. Zaten kısa süreli gitmişlerdi.  
Günlerden cumartesi idi. Akşam eve gitmeden önce alınacak bir şey var mı diye sormak için evi aradım, telefona teyzem çıktı. "Bizimkiler dönene kadar sizde kalıcam, annenle kaynatıcaz biraz" dedi. Neyse, akşam eve geldim  
odamda b. Sayarla uğraşırken teyzem yanıma geldi. Neler yapıyosun bakalım gibilerinden oturdu bir sigara içti tekrar annemlerin olduğu odaya gitti.    
Zaten balkonda oturuyolardı. Üzerinde dar eşofmanlar vardı. O zaman teyzem 44 yaşında olmasına rağmen bakımlı ve alımlıydı. Aklıma birden yıllardır  
bi işe yaramamış, benim bile unuttuğum uyku hapı geldi. Kendimle epey bir 
mücadele verdikten sonra ona bu hapı içirmeyi kafama     koydum. Ama nasıl olacaktı.   Ben plan proje düşünürken teyzem yine benim odama geldi. İnternette bi şeye bakıp gidicem 
dedi, ben   kalktım yerimden o oturdu. Kurcalayıp duruyordu. Ben her zamanki gibi çaktırmadan onun vücudunu izliyordum. Tam o esnada neskafe içme fikri geldi aklıma. Gidip hemen hapı ezerek toz haline getirdim iki bardak neskafe yaptım ve birinin içine hapı ufaladım. karıştırdım hap  
kaybolmuştu içinde.  
Kahvenin rengi biraz değişmişti anlar diye korktum ama anlamadı. Kahveleri getirdim onunkini masanın üzerine koydum. Benim bu tip davranışlarıma alışkın olmadığı için biraz şaşırdı, `ben içmeyecektim neden sormadın` .   dedi. Yahu yaptık işte dökelim mi dedim. Şekerni atıp karıştırdı  
ve ağır ağır yudumlamaya başladı. Sonra bilgsyarla işi bitince kahveyi alıp aşağı indi tekrar. Ben karışık hisler duyuyordum. Biraz heyecan, korku, kazanma hissi gibi.   Gecenin geç saatleri oolmasına rağmen teyzem aşağıda annemle sohbet ediyordu. Babam yatalı saatler  
olmuştu. Ben de yatmıştım ama hala uyanıktım tabi. Teyzem aşağı odadaki çekyatta yatacaktı. Biraz sonra annem de yatınca teyzemin yattığını  

anladım. Tuvalet bahanesiyle aşağı indiğimde teyzemin odasının kapısı kapalı ve lambası sönüktü. O oda oturma odasıydı. Tv bu odadaydı.  
Tabi ki ilgi odağım tv değil teyzemdiOdaya girince teyzem uyanırsa uykumun kaçtığını tv izlemek istediğimi söyleyecektim. Sandığım gibi olmadı teyzem derin bir uykuya dalmış zzzzz konumundaydı. Tv i açtım sesini iyice kıstım ve karşısına oturdum. Tabi ki ilgi odağım tv değil  
teyzemdi. Üzerinde pike vardı, eşofmanları çıkarmış uzun entari ile yatmıştı. Uykusunun ağırlık derecesini ölçmek için sesler çıkarıyordum.   Yatağının üzerine oturdum   ve elimle koluna dürttüm, uyanırsa horladığını söylemek için uyandırdım diycektim. Uyanmadı, hap tesir etmişti çok derin uyuyordu. Üzerinden pikeyi çektim aldım. Yan yatıyordu, elbisesinin eteği biraz sıyrılmış sadece bacakları görünüyordu. Yavaş hareketlerle sırtüstü yatmasını sağladım. Arkadaşımın dediği gibi hap geçici ölüm etkisi yaratmıştı.  
Elimi bacağının üzerine koydum, uyanmadı. Yavaşça bastırmadan .  
eteği yukarı doğru iyice çektim, beyaz kilotunu gördüğümde heyecandan 
öleceğim  
sandım. Kendime zor hakim oluyordum. Ve çok korkuyordum uyanacak diye. Bacaklarını iki yana ayırdım. Kilotunun kenarından amının kılları beliriyordu. Entarisinin üstünden memelerini yaladım. Artık uyanması da umurumda değildi, iyice kendimden geçmiştim. Kilotunu yavaşça aşağı çektim ve çıkardım. 

Amına iyice eğildim ve koklamaya öpmeye başladım. Defalarca orgazm olmuştum. Dudaklarına ve boynuna hafif öücükler konduruyordum ki teyzem uyandı. Şok olmuştu, hemen eteğini kapattı beni üzerinden itti ve ne yapıyorsun sen diye bağırdı. Ona her şeyi söyledim, beni müthiş bir şaşkınlıkla dinledi. Benden   bunu ummayacağını, böyle bir şeyin imkansız olduğunu falan söylüyordu.    Gözleri .   sürekli benim şahlanmış alete kayıyor geri gözlerini çekiyordu. Kafasının arkasından tuttum ve dudaklarına yapıştım. Karşı koymaya çalışıyordu ama ben dudaklarını emmeye devam ediyordum, derken teyzem de zevke geldi ve karşı   koymayı bıraktı. Çılgın gibi öpüşüyorduk. Elimle bütün vücudunu gezdim tabi öpüşürken. O da eliyle benimkini okşuyordu.   Teyzemi göğüslerinden yalamaya başladım, .   ayak parmaklarından klitorisine kadar tüm  
vücudunu (arka deliği dahil) yaladım. İkimiz de çırılçıplaktık. Teyzem hiç bi şey konuşmuyor sadece kendini   bana bırakmıştı. İniltilerinden artık sikilmek istediğini anladım. Klasik pozisyonda bacaklarını ayırıp sikimi amına soktum. Bi kaç gidip gelme sonrasında karnına boşaldım, ama teyzem hala boşalmamıştı. 

Tekrar soktum, ben dördüncüye hazırlanıyordum ki teyzem de boşaldı. Yığılıp kaldık yatağa. Uzun süre ikimiz   de konuşmadık, öylece uzanıyorduk yatakta. Teyzem `bunu yaptığımıza inanamıyorum` diyebildi sadece. Ben hala doymamıştım ona. Seni hala istiyorum diyerek dudaklarına  
yapıştım tekrar. Karşı gelmek ister gibiydi ama bir yandan da sanki sabaha kadar sikmemi istiyordu.   Arkadan, önden, ağızdan değişik pozisyonlarda   
saatlerce siktim teyzemi o gece. sabah olmak üzereyken elbiselerimizi giyindik
, teyzem utangaçlık ve pişmanlık dolu bir ses tonu ile "bunları unut, bir daha kesinlikle olmayacak ve aramızda kalacak" dedi. Tamam öyle olsun dedim.  
Sonraki zamanlarda her göz göze geldiğimizde o   
geceyi hatırlarız ikimizde. Bu olaydan bir yıl sonra bir defa evine gittim gündüz vakti, yalnızdı evde. Bana kahve yaparken mutfağa gittim arkasından, üzerinde kumaş pantalon ve kazak vardı. Elimi amına attım dudaklarına uzanmak istedim ama karşı koydu ve beni evden   kovdu. Bir daha girişimde bulunmadım. O geceyi sanki yaşamamışız gibi davranarak yaşamaya devam ediyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder