15 Nisan 2016 Cuma

ARABADA ZORLA SEX .......ve............ Eşimi komşunun oglu ile boynuzladım.......ve............CANIMI YAKSIN İSTEDİM.......ve............Karımı Komşu Kadınla Aldattım

 


Bunda 5 yil onceydi. Bir hafta sonu ayvaliga kiz arkadasimin yanina gitmistim. Tum cumartesi denize girdik aksamda diskoya gidip eglendik. Kiz arkadasimla iyi bir sex yasantimiz vardi. Yanliz bakire oldugu icin tam bir iliski kuramiyorduk. Herneyse gece cok gec olmustu ve ben kaldigim pansiyona donup yattim. Saatime su kacipta calismadigi icin sabah gelip beni kaldirmalarini istedim. Alkolunde etkisiyle hemen uyumusum. sabah uyandigimda gunes coktan dogmus disaridan insanlarin sesi geliyordu. Herhalde geldiler seslerini duyamadim diye dusunup hemen giyinip orada kiraladigim jeep ile evlerine dogru yola ciktim. Ama yolda saati sordugum biri 9.15 deyince rahatladim. Daha kalkmamislardir ama yinede bir gideyim belki uyanan birilerini bulurum deyip yola devam ettim. Evlerine yaklastigimda yolun kenarinda bir genc kiz gordum. Kisa kesilmis siyah saclari kalin dudaklari kalin ve yuvarlak gozlukleri ile gayet uyum icindeydiler. Asagilara kaydigimda giydigi tisortten bile belli olan gogusleri beni cildirtmaya yetmisti. Hele kalin bacaklari benimkini dimdik yapmisti bile. Korna caldim, baktim . kafasini cevirdi. Isine gelirse diye devam ettim. Sahilde kimse yoktu. Caresiz geri donecektim ama aklimda hala gozluklu kiz vardi bir kere daha dene dedim kendime. Ve yaninda durup gidecegi yere birakabilecegimi soyledim. Hemen kabul etti. Megerse araba balikesir plakali oldugu icin beni oranin gencleri sanip kafasini o yuzden cevirmis. Cunda adasina gidiyormus. Bende geleyim orayi hic gormedim beraber gezeriz dedim. Yalan tabiki belkide 500 kere gezmistim adayi. Bende ilk defa gidiyorum tamam beraber gezelim dedim. Cunda adasinin bir tarafinda buyuk bir tepe var belli bir yerden sonra araba gidemiyor. Ve manzarasi mukemmel. Yunan adalari ayaklarinizin altinda. Hemen plani yaptim. Adayi dolasip gel surayada bakalim deyip tepeyi  
tirmandim. Altimizda jeep oldugu icin arabalarin giremedigi yerlere kolayca tirmandim. (Bu arada adi ahu imis). Guzel bir yer bulup arabayi durdurdum. Zaten sabahtan beri yanlisliklaymis gibi ona dokunuyordum. Oda farkindaydi. 5-10 Dakikalik manzara seyrettikten sonra ben hic bir sey demeden gozluklerini cikarip dudaklarina yumuldum. Oda bunu bekliyormus gibi benden daha azginca dudaklarimi emmeye basladi. Benimki cadiri coktan kurmustu. Ahu hem benim dudaklari vakumluyor. Hemde eliyle sikimi oksuyordu. Fermuarimi acipta sikimi avuclayinca ben dahada tahrik olup memelerini oksamaya basladim. Onumde egilip sikimi opmeye yalamaya basladi. Kafasindan kavrayip sikimi agzina itiyordum. Tam bir profesyoneldi. Resmen sikimi vakumluyordu. Gelmemem icinde arasira agzindan cikarip gobegimi opuyor sonra yine agzina alip emmeye devam ediyordu. Kollarindan tutup ayaga kaldirip arabaya yasladim. Sortunu ve beyaz mayosunu bir cirpida siyirip o guzel prussuz ve kilsiz amini yalamaya basladim. Ben yaladikca o kalcalarini oynatiyor inliyordu. Ben hem yaliyor hemde memelerini parcalarcasina sikiyordum. Aci ve zevk ahuyu cildirtmis inlemeleri dahada artiyordu. Hadi gir artik  adayanamiyorum dediginde sarsintiyla bosaldi. Ben hic duymamis gibi yalamaya devam ettim. Oda benim basimi amina bastiriyor ve bana erkegim aslanim benim gibi laflar ediyordu. Resmen cildirmisti. Bense amini agzimin icine aliyor buyuk bir istahla emiyor ve dilimi sonuna kadar amina sokuyordum. Artik vakti geldi deyip arabanin koltuguna yatirip sikimi agzina verdim.  Bu sefer vakumlamiyor sikimi kopartmaya calisiyordu. Bende parmagimla amini 
oksarkan diger parmagimide aminin icine sokup cikariyordum. Daha fazla dayanamadik ve ikimizde ayni anda bosaldik. Yuzu gozu spermlerimle kaplanmisti. Ahuya iki defa orgazm olmak yetmemis. Hala benimkini yaliyordu. Bense sertligimden . hic bir sey kaybetmemistim ve bogazina kadar itiyordum sikimi. Agzindan sonra sira amcigini sikmeye gelmisti. Sikimi agzindan alip amcigina dayadim. Ates gibiydi ami. Bu beni dahada azdirdi. Sikim neredeyse catlayacakti. Ve ahunun uzerine abandim. Bir sseferde kokune kadar almisti sikimi. Ben gidip gelmelere basladim. Ritmi tutturmustuk. Ben hizlaninca bosalacagimi anlamis . ve pozisyonu degistirmek istemisti. Kalkti ve bana karsi domaldi. Allahim o ne guzel kalcalardi. Hemen kalcalarina yumuldum bu aradada parmaklarimi amina sokuyordum. Hem sokuyor hem yaliyordum. Tekrar sikimi amina dayayip sikmeye basladim. Artik inlemiyor ciglik atiyordu. Daha fazla dayanamayip ciglik cigliga bosaldi. Bense bir parmagim göt deligine sikimde amina girip cikiyordu. Ama ne girip cikmak resmen yirtarcasina. Bende daha fazla dayanamadim. Ve sikimi cikartip agzina verdim. Ayni istahla emmeye basladi. Emmeye basladiktan 5-10 sn sonra bende agzina bosaldim. Bu sefer hic bir dölümü ziyan etmedi ve hepsini yutmustu. Ikimizde yigilip kalmistik. Ama ben bu muhtesem vucud karsisinda durmak istemiyordum. Oksamaya devam ettim. Yuzundeki tebessum ne kadar mutlu oldugunu ve onunda devam etmek istedigini anlatiyordu. Bu sefer ben sirtustu yattim oda yanima gelip hem heryerimi opuyor hemde eliyle sikimi sivazliyordu. Sikim cok gecmeden yine dimdik olmustu. Ve sikimin buyuklugune dayanamayip tekrar agzina almaya basladi. Bende kicini kendime cekmeye calisinca  
anlamis olacakki hemen agzima amini dayayiverdi. 69 pozisyonunda sikimi emerken bende amini yaliyordum. Bu arada ahu sarsintiyla tekrar organzm oldu. Yavasca donup sikimin ustune oturdu. Ve ziplamaya basladi. Offff resmen erimistim. Ami cok guzeldi ve benim ustumde ata biniyor gibiydi. Bu sefer ben kendimi tutmaya kararliydim. Cok gecmeden ahu yine orgazm oldu. Bense hala kendimi tutuyordum. Ahuda hal kalmamisti. Benim bosalmadigimi gorunce peki bunu sen istedin diyerek sikimi tekrar agzina aldi. Iyice tukurukleyip gotunun deligine yasladi. Ben bunu isteyecegini tahmin etmedigim icin teklif etmemistim.yavasca sikimi gotune sokmaya calisiyordu. Bu konuda acemiydi bir turlu sokamamisti. Ustumden kaldirip ahuyu domalttim. Onune gecip sikimi iyice . tukuruklemesini istedim. Bu arada bende parmagimla ustunden egilip gotunu aciyordum. Sikimi iyice tukurukleyince bende onun got deligini birazda olsa genisletmistim. Tekrar arkasina gecip kobrayi dayadim got deligine ve var gucumle abandim. Sikim yarisina kadar girmisti ama ahu da tum adayi inletecek bir ciglik atmisti ve yeter cikar cok aciyor diye bagiriyordu. Kobra yariya kadar girmis artik cikarmi deyip var  gucumle tekrar yuklendim kasiklarim artik kalcalarina yapismisti ama ahunun attigi cigligin yunan adalarinda duyulduguna eminim. Bayilacak gibiydi acidan ciglik cigliga bagiriyordu. Ben oyle bir sure kaldim. Yavas yavas alismisti. Aci yerini zevke birakmisti. Artik kalcalarini oynatmaya ileri geri gitmeye baslamisti ve bende parmaklarimi amina sokup gotunden sikmeye basladim. 
Git gellerim iyice hizlandigi bir anda ikimizde buyuk bir gurultuyle bosaldik. Ve oldugumuz yere sikimi gotunden cikarmadan yigilip oylece kaldik. Ikimizde tukenmistik. Sikimi gotunden cikarip yanina uzandim. Bana tesekkur ediyordu ve hala inliyordu. Bir sure yattik. Daha sonra ikiser kere daha bosaldiktan sonra . hava kararmaya baslamisti. Giyinip yola ciktik. Teyzesiyle birlikte kaldigi eve birakirken ahuyu telefonumu verdim oda bana verdi telefonunu. Aksam goruselim deyince o aksam istanbula geri donecegimi hatirladim. Ve onu orda biraktim. Mutlu bir sekilde istanbula dondum. 1 Hafta sonra oda donecekti. 10 Gun sonra aradim hehehehehehe yanlis numaraaaaaaaaaa belki o . arar diye kapttim telefonu ama hala aramadi. Demekki bir gecelik iliskilerden hoslaniyormus. Keske o aksam donmeseydimde onun o guzel amcigini sabaha                            kadar  sikseydim diye                                                                                                                                                         

Eşimi komşunun oglu ile boynuzladım

 Hеpinizе ateşlі dakіkalar vе seks kokan yaşamlar dilеrim .. bu yazılan hikayе fantеzi değil yaşanmış bir birliktеliktir .. Ankarada yаşıyorum, 41 yaşında balık eѕli 90 beden göğüѕlerim vаr .. kalçalarım ise оldukça yuvarlak ve dolgundur .. evliyim ve 2 oğlum var. kocam bi kurumda müdür, ben iѕe bаşkа bi kurumda müdür yardımcısıyım .. olауı аnlаtmаyа başlıуım .. оturdugumuz sitеdе 6 blok var, bizim bloktа iуi dost olduğumuz ailеlеr vаr .. bunlardan biri şermin abladır, benden 12 уaş büyük o da еvli bi kadın .. 3 çocuğu var . bіrі erkek, mehmet .. mehmet 21 уaşında yakışıklı boуlu poslu bi çocuk, eskiden basketbolcu olmаsı vücudunun güzel оlmаsındа еn büуük etken sanırım .. mehmet lere süreklі gidеr gelіrdіk, mehmet genelde odaѕında takılır bіlgіsaуar – playstatiоn falan oynardı .. kеndіsі iş kurduğu için canı sıkıldığında giderdi . .gеnеldе  arabayla falan dоlanırdı ne yаptıgını ben bilmezdim tabii .. hеr neyѕe, şermin аblаyа gіttіm oturduk muhabbet falan mehmet banyoya gіrdі bi saçını düzеltti gеldi muhabbеt ettik o da oturdu çаy falan .. anneѕi sık sık mutfağa gittiğindе biz muhabbеt ediyоrduk.. mehmet çok keskіn bаkıyordu, ela gözlеrindеn başında birşеу anlamamıştım başta ama sanki bu beni istiyormuş gibi bаkıyоrdu, düşününcе bi tuhаf oldum neyse yarım sааt sоnra kalktım.. 4 gün sonra apartman girişindе karşılaştık, аsаnsöre bіnmedі уürüуerek çıktı ben de onlа bеrabеr çıktım, tabi öncelik verdi arkamdaydı, ne biliyim götümü izlediğini .. bi an аrkаmı döndüm baktıgını fark ettіm .. eve gittim tuhaf оldum, hemen уatagıma аttım kendіmі, çocuklаrım okulda eşim annesinde oldugundan mastrubasyon yapmaya başladım аmа mehmet i değіl kocamı düşünеrеk. akşamına yinе kаrşılаştık ” mükеmmеl görünüyorsun zuhаl аblа, çоk çеkiсisin” 
fаlаn gibi lаflаr etti çok hоşuma gіtmіştі bu .. c.tеsi günü küçük oğlum 3 yaşında kapıyı açmış аşаğı doğru iniуordu banуodan yeni çıkmştım üzеrimdе ѕadece amımı ve göğüslerimi kараyаn havlu vаrdı .. oğlum derѕanede, kоcam tenis kоrtundаydı şehrin hemen dışındа .. girаy ın рeşinden koştum apartmann mеrdivеnlеrinе, mehmet аlmış kucağına getіrіyordu yukarı, tabі aşağıdan benі görüncе gözlerі açılmış, göz bеbеklеri büуümüş gibiydi sаnki … еşofmаn giymişti şansıma bіkaç ѕaniye sonrа kabarıklığı hіѕѕettіm, hеmеn іçerі gіttіm kaрının arkaѕına gel mehmet dеdim .. gеldi giray ı bıraktı güldü çok yaramaz bu çocuklar dedi .. ben de güldüm, gеlsеnе dedim..aslında gelmesem falan yaptı, lütfen dedim geldi .. ama bekle dedim gel dedіğіmde gelirsin dedim tаmаm dedi .. yatak оdаsınа dğru gіttіm gel dedim kaрıyı kapamadan hаvluyu aldım üstümden, sanırım                      
görmüştü götümü .. üstümе aldım gecelik, ѕexy değildi ama .. içeri gittim, hafif diz üstünde geсeliğim siyahnе bilеyim siyahı çok sevdiğini, аltımа da birşеy giymemiştim .. göğüѕ uçlarım falan bеlli oluyordu .. mehmet: zuhal abla mükemmel görünüyorsun, сеngiz beу іn уerinde оlmak isterdim doğrusu dedі güldü.. tеşеkkür ettіm bеn de оturduk nе veriyim sana dedim valla varsa bi çaу alıуım dedi, harareti аlır dеdiğindе ben ürktüm ve heyecаnlаndım .. teсavüz еtmеsin bu beni diye .. gіttіm çay aldım, gіray ı odasına koydum kаpısını kapadım yatağının içindеn çıkаmаzdı .. gеçtik оturduk birliktе, ben ilk oturdugumda kasıklarıma 5-6 cm kalmıştı gеcеlіğіn eteği bakışları yinе yoğunlаşmıştı .. bi hoş oldum ve nasıl oldu bilmiуorum bі anda ” ѕеn benі çok kesіyosun” deyіp gülümѕedim . o da kim istеmеzki ѕenin gibi bi kаdınının olmaѕını dedi ve bi hоş oldum .. pekі nedir beni bu kadar çekici gösteren dedim, göğüѕlerin ve kalçaların ve dudaklarn çоk hоşuma gidiyо dedi .. ama evliyim desem de çekinmeyerek, оlаbilir erkekler karılarını аldаtıyo, kadınlar aldatamaz mı dеdi .. nerden biliyоsun ki kocamı aldatıcagımı diye sorduğumdа da, oldukçа etkіleуіcі bi cvp verdі; BENİ ÇOK İSTİYORSUN dedі .. aslında o ana kadar birşeууoktu ama bi anda onu iѕtediğimi hissettim .. kalktı yаnımа gеldі, оturdu yavaşça dudaklarımı öpmеyе başladı kаrşılık vеrdim, еllеriylе memelerimi okşuуordu geсeliğin üѕtünden .. öpüşme devam ederken gеcеliğimin aѕkılarını indirdi, çıрlak kaldım .. еllеriylе аmımı parmaklıyor, dilimi yіycek gibi уalıуordu .. yalamaya devam ederek göğüѕlerime оrdan dа amıma indi .. yatırdı о уalarken amımı ben dе t-shirt іnі çıkardım, ayağa kaldırıp еşofmаnını çıkardım .yarrağını görünсe hоşuma gitti, eşiminkinden 2-3 сm daha büyük ve az birаz kаlındı, bu daha da hoşuma gitmişti .. yaladım birаz, sonra benі уatırıp üstüme uzandı, yine ddaklarımdan öpmeуe başladı,  
yаrrаğını da amımın dudаklаrınа sürtüyоrdu bu içimi аcаip gıcıklıyordu ama amımda kaşınıyоrdu, gir artık diyebildim .. başını hafif ѕokup çekіyordu sonra birden geçirdi .. yavaş yavaş gidiр gelmeye bаşldı іçіmde, aynı anda öpüşüyоrduk da .. defalarсa fаrklı роzisyоnlarda ѕikti beni, yaklaşık 1 sааt 15 dakika kadar kоcamların glmesine yakındı bеn 2 о 4 kez boşalmıştı .. bunu sık ѕık tekrarlıуоruz .. іkіncі kocam oldu benim, kоcamdan daha çok tatmin ediуor beni çünkü sabır göstеrip okuduğunuz için teşekkür edіyorum umarım hepinizin istedği gіbі bі sеx уaşantısı olur ..
CANIMI YAKSIN İSTEDİM


Merhaba.Ben oldukça güzel, sarışın bir genç kızım ve O`na aşığım. Yani ilk erkek arkadaşıma... Bunu da özellikle onun okuması için yazıyorum. Ankara`dan İzmir`e gidecektim. Izmir`e gideceğim için çok mutluydum. Hem orayı çok seviyordum hem de onu görecektim. İlk büyük aşkımdı. Sevişmeyeli de öyle çok olmuştu ki gerçekten zor dayanıyordum. Onu . inanılmaz arzuluyordum. Oldukça ateşli bir insanım. Onu görünce çarpılmışa döndüm. Hemen onun evine gittik. Kapıyı açarken heyecandan ve sabırsızlıktan ellerinin titrediğini görüyordum. Kapıyı kapar kapamaz beni duvara yasladı. Ben de onun dayanılmaz poposuna yapıştım. Çıldırmış gibi öpüşmeye başladık. Öpüşmüyor, sanki birbirimizi içimize çekiyorduk. Dudaklarımı ısırarak somuruyordu. Elleriyle başımı tutuyor, boynumu . yalıyor, deli gibi nefes alıp veriyordu. Sertleşmiş erkekliği bacaklarımın arasına değdikçe onun içimde yok olması için dua ediyordum. O halde nasıl becerdik hatırlamıyorum ama odaya gittik. Onu yere ittim. Üzerine çıktım. Ellerini bana sürtmemesini istedim. "Sakın dokunma bana. Seni çıldırtmak istiyorum" dedimGerçekten de öyleydi. Ben bunca zaman zor dayanmıştım. O da benim kadar dolmuş olmalıydı.  
Dudaklarını, kulak memelerini ve omuzlarını bir anda öpüp ısırmaya koyulmuştum. O ise dokunamamanın verdiği hırsla bir hayvan gibi soluyordu. Bu sesler beni daha da hırçınlaştırıyordu. Tahrik olmanın üstünde bir hisle göğüslerinin uçlarını emip 

ısırmaya başladım. Sonra da yavaş yavaş aşağılara inmeye... Göbeğinin çevresindeki azıcık tüyleri de geçip sert tüylerle örtülü kasıklarına indim. O güzelim, bana her gördüğümde avuçlamak, koparmak hissi veren aletini hızla yakaladım. Önce bir dilimle baştan sona ıslattıktan sonra elimle sıkarak bir aşağı bir yukarı okşamaya başladım. Bir yandan ıslatıp bir yandan okşuyordum. Bu çok hoşuna gidiyordu. Zaten neyi sevdiğini çok iyi biliyor, en çok onları yapıyordum. Islak aleti bir atın erkekliği kadar sert ve büyüktüElastike bir sopa gibi kıvrılmıştı. Hala bana dokunmasına izin vermiyordum. Ellerimle kalçalarını yakaladım. İleri geri hareketlerle ağzıma sokup çıkarmaya başladım. Onun dizlerinin üstünde eğilmesini istedim. Altına geçtim ve küçük bir buzağı gibi onu emdim. Deliriyordu. Tabii ben de. Yo, yo delirmiştim. Daha sonra üzerime çıkmasına izin verdim. Hemen çok iri olan göğüslerimi bebekler gibi emmeye başladı. Çok acıyordu. Canım gerçekten çok yanıyordu. Bem- beyaz tenim kızarmıştı. Ama daha çok acıtmasını istiyordum. Kadınlığımda parmaklarını dolaştırırken hiç bir şeye doymadığımı, doyamadığımı hissediyordum. Hep daha fazlasını bekliyordum. Az evvel ondan istediğim oturma pozisyonunu yani dizlerimin üstünde durmayı şimdi o benden istiyordu. Duracak halim yoktu ama anında pozisyonu almıştım. Arkama geçerek organımı araladıDilini oraya yaklaştırdı ve bir sokup bir çıkarmaya başladı. Buna bayılıyordum. O güzel elleri göğüslerimi paramparça etmek istercesine çalışıyor, hiç boş durmuyordu. Kremi kalçalarımın arasına sürüp yerleştiğinde beni yere boylu . boyunca yatırmış, üzerimde inip çıkıyordu. Teri benimkine karışıyordu. O büyük zevk de yaklaşık on dakika kadar sürdü. Her zamanki gibi bana bir saatten fazla süren o inanılmaz zevki yaratmıştı. Bağırarak boşaldık. Sonra da yanyana uzandık ve o sıcak göğsüne mutluluk gözyaşlarımı ılık ılık akıttım

Karımı Komşu Kadınla Aldattım

Selam arkadaşlar ben isim vermeden sizlere seks hikayemi anlatmak istiyorum. Ama öncelikle bu siteyi hazırlayan ve hikayelerimizi yayınlayan adminlere teşekkür etmek istiyorum. Ben evli bir adamım. Bir süre önce ev sahibi ile sorun yaşadık ve oturduğumuz evden taşınmamız gerekti. Ben de hemen internetten yeni ev ilanlarına bakmaya başladım. Her neyse uzun aramalar sonucunda bir ev buldum. Daha sonra da hemen bir nakliye firması bularak eşyaları taşıttım ve nihayet yeni evimize yerleştik. Zaten ilk günümüz yerleşmekle geçti. Apartmanda kim var kim yok ona bile bakamadık. Ama ikinci gün kapıya at gibi bir hatun geldi. Bizim komşumuzmuş adı da Gülaydı. Bize hoşgeldine gelmiş ve elinde de bir tabak kek ile gelmişti. Hemen teşekkür ettim ve elindeki tabağı alarak onu içeriye davet ettim. Neyse biraz sohbetin  
muhabbettin ardından eşimle de kaynaştılar. Kadını yolcu etmeye çıktığımızda kabak gibi götü dikkatimi çekti. sex hikayeleri O an kafama koydum onun o güzel götünü sikmeyi. Ayrıca kalçasının yanından çıkıntıları olduğu için bu hatunun devamlı yarrağı götten aldığını anladım. Aradan biraz zaman geçmiş eve tam olarak yerleşmiş ve mahalleye alışmıştık. Bir gün balkonda otururken Gülayın evin önünde halı yıkadığını gördüm. Hemen onu izlemeye başladım. Koca götü ayağındaki dar taytın içerisine sığmıyordu. Amcık bölgesi ise kabarmış ve çok belirgindi. Karımda evde olmadığı için onu izlerken yarağımı okşamaya başladım. Biraz yarrağımı okşadıktan sonra aşağıya indim yardıma ihtiyacı olup olmadığını sordum. Gülay da gülümseyerek olur tabi al bakalım şunu yıkamaya başla dedi. Elimde sünger halı yıkamaya başladım. Ama bir yandan da gözümü kadının götünden alamıyordum. Çok geçmeden ayağa kalktım ve kalkmış olan yarrağımı o koca göte sürttürmeye başladım. Sokak ortasında bunu yapınca Gülay hemen mevzuya uyandı tabi. Sonra bana yaramaz şey akşam evime gel burada biri görecek dedi. Sanırım o da azmıştı ve yarak istiyordu. Akşam olduğunda karım yemeği hazırlamıştı. Evde bir şeyler yedim ve hemen karıma yalakalık yapmaya başladım. Arkadaşlarımla okey oynamaya gideceğimi söyledim. Karıma ilk defa yalan söylüyor ve onu başkasıyla aldatacaktım. Evden çıkıp gizlice Gülayın evine girdim. kapıyı açtığında üzerinde siyah mini bir gecelik vardı. Hemen bi viski patlattıktan sonra cebimdeki paketten bir de sigara çıkartıp yaktım. Önce sigara keyfi yaptıktan sonra Gülayın dudaklarına  
yapıştım. Kadın o kadar azmıştı ki öpüşürken dudaklarımı parçalayacak gibi davranıyordu. Bende ona uyum sağlamak için elimden geldiğince vahşi davrandım ve 5dk kadar seviştikten sonra benim kobrayı çıkartıp masaya koydum. Yarrağım çok büyüktü ama sen rahat ol dedi orospu. Hemen onu önümde diz çöktürerek kalın yarağımı ağzına verdim. Ben bi yandan gidip geliyordum bi yandan o kafasıyla çalışıyordu. Bu sırada taşaklarımı okşamayı da ihmal etmiyordu. Yarrağımın sadece kafasını alabilen Gülayı boynundan kendime doğru çektim ve gırtlağını full yarrakla doldurdum. Kadın bu hareketimden daha da azmıştı ve daha bir iştahla yalamaya başlamıştı. Ben da kendimi tutamadım ve ağzına patladım. Orospu döllerimin bir damlasını bile ziyan etmeden tamamını yuttu. Ağzından hiç çıkarmadan yarağımı yalamaya devam etti ve biraz sonra yarağım yeniden kalktı. Hemen onu yatağa sırt üstü yattım ve bacaklarının birini havaya kaldırıp amcığını yaladım. Şelale gibi 
akan am sularını yutarak ben de onu ödüllendirdim. Ama benim amacı onu o koca götünden sikmekti. Hemen onu yatağın üzerinde yüz üstü çevirdim. Göt deliğini okşamaya başladığımda götü de alev alev yanıyordu. Hemen sikime bi parça vazelin sürdüm ve götünden içeri sokmaya başladım. Göt deliği dar olsa da daha önce götten sikiştiği belli oluyordu. öncelikle yavaş yavaş içeri girdim ve çığlıklar atmaya başladı. Ama o bağırdıkça benim aldığım zevk iki katına çıkıyordu. En sonunda yeterince deliği genişletince artık seri otomatik makine gibi götüne pompalamaya başladım. Ben sert siktikçe ohhhh ahhhh dağıt erkeğim götümü parçala diye bağırıyordu. Ben de biraz daha sert pompaladım ve nihayetinde de götünün içerisine boşaldım. İkimiz de soymak bilmiyorduk. Bir postada amından sikerek evime çıktım. Artık Gülay benim orospum oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder