7 Nisan 2016 Perşembe

Kayın pederim acımadan sikti...........ve.......... Uzun Süredir Karımın Arkadaşında Gözüm Vardı..........ve........ Komşumun suriyeli karısı ile sex .......ve........... Eşim Sızınca Hasan Ortalığı Velveleye Verdi.

           

Evli bir kadınım ve evde geçiyor zamanımın çoğu. Sosyal bir aktivitem ve çalıştığım bir işim olmadığından evde oturmaktan çok sıkılıyorum zaten eşim de akşam eve geldiğinde yorgun olduğundan iki çift laf edemiyoruz. Bu arada Eşimde bir fabrikada vardiyalı olarak çalışıyor. Yani bazen gündüz bazen de gece işe gidiyor. Ancak evlendikten iki yıl sonra falandı kayınvalidem ve kayın pederim ayrıldı. Kayınvalidem eşimin abisiyle kayınpederim de bizimle birlikte yaşamaya başladı. Ayrılık nedeni de kayınpederimin çapkın bir adam olması. İnanmazsınız biliyorum size fantazi gelebilir ama kayınbabam internetten ayda bir defa farklı illerde kadın bulup onlarla görüşmeye gider. Neyse kayınvalidem de bu durumu öğrenince kayın pederimden ayrıldı. Azgın dönemlerimde kocamın yorgun olduğun da ve benim istediğim her zaman Kayınpeder çakıyor bana Azgın dönemlerimde kocamın yorgun olduğun da ve benim istediğim her zaman Kayınpeder çakıyor bana Kayınpederim şu an 60 yaşında. Ama ben kayınpederimle sikiştikten sonra kadınların onda ne bulduğunu daha iyi anladım. Şimdi hemen nasıl sikişmeye başladığımızı ve neler olduğunu size anlatmak istiyorum. Kocam o zaman gece vardiyasındaydı. Yani gece 12’de işe gidiyor sabahta saat 8  de geliyordu. Genelde o günü de uyuyarak geçiriyordu. Neyse  
sabah kocam geldi ve hemen bişeyler yiyip yattı. Biz de kayın pederimle televizyon izlemeye koyulduk. Ama televizyon izlerken kayınpederime gelen mesaj dikkatimi çekti. Ben de espiriyle karışık baba yoğunsun galiba dedim. Amaaan bu defa çok uzak gidemem dedi. Neyse aramızda hiç olmadık bi sohbet başladı. Ben başka kadınlardan bahsederken babam benim kendimi kastettiğimi sandı. Her ne kadar yok baba ben öyle demek istemedim desem de babam bi kere konuya girmişti. Oğlu içeride uyurken resmen gelinini sikmek için çabalamaya başlamıştı adam. Artık yüzüm kızarmaya falan başladı ama ben de yavaş yavaş bu  düşünceyle yanıp tutuşmaya başladım. Kayınpederim hem çok yakışıklı hem de çok çekici bir adamdı. İster istemez kendimi ona karşı yakın hissediyordum. Baya bi konuştuk ve bana buluştuğu kadınları falan anlattı. Sonunda oturduğu yerden kalkarak önce yatak odasına gidip oğlunun uyuyup uyumadığını kontrol etti. Daha sonra da yanıma gelerek dizini dizime değdirip oturdu. Adam şu anda beni fiziksel olarak taciz ediyordu. Beni sikmek istediğini anladığım anda kayın babamla sikiştiğimizi hayal ederek biraz biraz bende azmaya  başlamıştım. Elini bacağıma attı ve amıma da çok yakın bir yere koydu. En sonunda da elini amıma getirdi. Hiç cevap dahi vermeye tenezzül etmeden üzerimdeki şalvarımdan amımı okşamaya başladı. Ara ara amımı sert okşadığında sanki şalvarımın 
üzerinden amımın içine parmağını sokacak zannediyordum. Artık ben de dayanamadım ve elimi kayınpederimin sikine attım. Siki o kadar sertleşmiştiki elimi attığım an avuçlarımın arasına kocamanca gelivermişti. Hemen beni odasına götürdü ve kapıyı kapatıp beni  kapıya yasladı. Bu defa elini şalvarımın içine kadar sokuyordu. Ben de fermuarını açıp bu defa tamamen sikini tam olarak avuçlamaya başladım. Kendini bana bırak dedi ve beni tamamen soydu. Ben de kalkıp hemen onu soydum. Hemen yatağa uzandım ve parmağını amıma sokup çıkarmaya başladı. Babamın altında inlemeye devam ederken bir taraftanda göğüslerimi avuçlayıp okşamaya başladım. Artık dayanamıyordum hazırım ben sok hadi diye inledim. Üzerime uzanarak bacaklarımın arasına girdi taş gibi olmuş kocaman sikini amıma 
dayadı. Biraz sikinin başını amıma sürttü ve hemen amıma soktu. Kocaman siki amımın derinliklerinde kaybolmuştu. Sanki elinden gelse sikini sokmakla yetinmeyip taşaklarınıda içime sokacaktı o derece azgın ve istekliydi ve hala iteklemeye devam ediyordu. Ben de en az onun kadar istekliydim beni sikmesi için. Kayınbabam içime girip çıkmasını sürdürürken bende iki elimle göğüslerimi birleştirip birbirlerine sürttürmeye başladım. Hem beni sikiyor hem de izliyordu. Bir ara gözlerini birbirine sürten  memelerime dikti ve onları izleyerek hızlı hızlı içime girip çıkmaya başladı. Daha sonra birden durdu ve memelerimin  
arasına tükürdü. Ben de o sırada orgazm olmaya başladım. Ben orgazmdan kıvranırken sikini çıkarıp memelerimin arasına soktu. Burada hızlıca gidip gelmeye başladı. O gidip gelirken ben de sikinin ucuna dil darbeleri atıyordum. Çok uzun sürmedi ve hızlı bir şekilde suratıma spermlerini boşalttı. Ben de yüzüme gelen bütün spermleri yalayıp ağzıma soktum. Artık her gece kocam işteyken sikişiyoruz. 

 

 Uzun Süredir Karımın Arkadaşında Gözüm Vardı

 
Selam arkadaşlar. Ben uzun süredir bu siteyi takip ediyorum. Herkes yaşadığı hikayeleri anlatınca  ben de kendimi daha fazla tutamadım ve sizlere seks hikayemi anlatmaya karar verdim. Hemen size biraz kendimden bahsedeyim. Bir kamu kurumunda çalışan 39 yaşında olgun bir erkeğim. Olay ben karım ve arkadaşı arasında geçti.Karımın ismi Güler oda benim gibi kurumda çalışıyor hemşire olarak.Onun yaşı bende tam dört yaş büyüktür.Karım Güler’in arkadaşlarının bir iki tanesi dul yıllardır görüştüğü kadınlardır.Ben sürekli onlarla muhabbet eder şaka da olsa bile karımı çekiştiririz bazı zamanlar.Biliyorum ki dost dediği arkadaşları işlerine gelen en ufak  bir durum olduğunda arkadaşlarını satacak insanlardır.Bir zaman karım ile aramız bozuldu.Birbirimiz ile haberleşmeyi arkadaşı Suna ile sağlıyorduk.Suna 37 yaşında bakımlı güzel kendine bakan alımlı dul bir bayandır.Benden her zaman karımdan gizli hoşlandığını zamanında neden karşısına çıkmadığımı söyler dert yanarız bu vesile ile.
İş olsun işte normalde evleneceğim bir kadın değil.Ama kalçaları çok seksi bir kadın uzun boylu beyaz tenli bazen saçlarını kırmızı yapar bazen siyah saç ile dolaşır benimde hem cinsel hemde duygusal anlamda içimi doldururdu.Neyse dediğim gibi karım ile aramız bozuk vardiya kalma meselelerini yada gecikme bie şey lazım olma meselelerini Suna ile haberleşerek yapıyorduk.Suna onun dediklerini bana iletiyor arada 
 özel mesajlaşmalarımız oluyordu.Ertesi gün Suna bana günaydın mesejı çekti.Dünden benim izinli  olduğumun haberi vardı ve karım çalışıyordu.Suna da izinliymiş o gün.Sabah karımın arkadaşı günaydın mesajı ile beni kahvaltıya davet etti.Tabi ki dedi.Hemen hazırlandım.Özel bir kahvaltı salonuna gittik.İkimizde çok mutluyduk.Suna o gün başka bakıyor gibiydi bana özel şekilde hazırlanmış cesaret ile diz üstü bir etek ve desenli külotlu çorap giymiş herkesin gözünü dolduruyordu.Gülüp eğlendik.Kahvaltı bitiminde elimi tuttu aniden.Bana karımın beni hak etmediğini söylüyor yıllardır yetmiyormu dedi çektiğin kaprisler.Arkadaşımdır severim ama iş yerinde biz bile dayanamıyoruz dedi.Aslında karımı seviyorum ben ama Suna ile cinsel münasebette bulunmam için ona uymak zorunda kalıyordum bir şeyler olacaktı o gün sonu seks ile bitecekti yaşanılanların. Sohbet muhabbet derken biz gizli bir aşk yaşama kararı aldık.El ele tutuştuk yılların aşkını dışarı çıkarır gibi gözlerimizin içine bakarak hasret duyuyorduk adeta.Suna ya bize gitme teklifinde bulundum.Sonuçta  dışarı ortamıydı.Bu yasak aşkımızın kimse tarafından bilinmemesi gerekiyordu normal olarak.Neyse kalkıp ize gittik.Ben kahve içmek istedim.Suna bize kahve yapmaya başladı.Bende yalnız kalmasın diye mutfağa yanına gittim.Suna bizim evi çok iyi biliyordu hiç bir şeye karışmama gerek kalmadı.Kahve yaparken ayy ne pis kadın oldu bu diye söyleniyor bir şeyler alacağı zaman kalçasını ön planda tutuyordu.Mutfakta otururken dayanamadım.Seksi
kalçalarını arkasından avuçladım.Aşkım dur bu ne hız dedi.Ben artık dayanamıyordum.Hemen eteğini sıyırmaya başladım.Altında çok seksi kırmızı tül külot giymiş külotuna  kadar parfüm kokuyordu.Çok seksiydi.Elini hemen amına attı.Kucağıma oturdu dudaklarıma yapıştı.Ateşli öpüşmelere başladık.Bir elimle memelerini avuçluyor bir taraftan dudaklarına yapışıyordum.Hemen öpüşerek yatak odasına gittik.Eteğini sıyırmaya başladım.Gömleğinin düğmelerini parçalayacak gibiydim.Her şeyi çıkardım üzerinden çırıl çıplak oldu.Bende hemen pantalonumun düğmesini açmaya başladım.Sikimi çıkarıp Suna yı yatağa oturtup ağzına vermeye başladım.Sikimi şeker kamışı gibi yalıyor boğazına kadar sokuyordu.Ateşi fırlamıştı seks kadınımın.Hemen amını ayırarak yalamaya başladım.Çok inilemeye başladı.Boşalma suları neredeyse yatağa geçecekti.Altına hemen çıkardığım tişortümü serdim batarsa batsın diyordum karım sorarsa attım
 yırtıldı derdim.Suna bir yandan boşalırken karından daha  güzelmiyim bitanem diyordu.Ben seks çılgınlığı ile evet aşkım seni sikmeyi bende arzuluyorum aşkım diyordum.Sikimi yanan sulanan amına sokmaya başladım.İzinli
   
olduğum için film izlemiş önceden çekmiştim zaten geç boşalacaktım ikinci postaya.Bu kadın ilk defa sikişecek ya güzel bir izlenim bırakacaktım yatakta.Neyse uzun süre bacakları omuzumda siktim karımın arkadaşını.Seks bitince ortalığı toparlayıp hemen evi terk ettik.Karım bir kaç gün sonra tişörütmü sordu gerçektende.Bir an gözümün önüne geldi tişört Suna’nın am suları ile sırılsıklam olmuş çöpe atmıştım.Nasıl söyleyebilirim.Çöpe attım aşkım yırtıldı çiviye takıldı dedim.Sunayı hala sikiyorum ara sıra onun evine gidiyorum.Karımla daha çok samimi oldu daha yakınında duruyor benimle zaman geçirmek için.Geçen gün mutfakta bana çay koyarken karımda içeride olmasına rağmen kalçalarını sıktım baya.Seks  ilişkim çok mutlu oldu.Herkse memnun bu durumdan bence.                                                   
Komşumun suriyeli karısı ile  sex
   
Selam ben Ankara dan doğan o zaman lar asker idim acemi birliğim yeni bitmiş evime gelmiştim dayımın kahvehanesi vardı oruya takılıyordum içerde sigara içmek yasak olduğu için dışarı çıkıyorduk yan binanın 1nci katın ta bir kadın vardı kapalı bir şey ama kesiyordu beni kahve nin hemen yanında park vardı kadın hemen parka indi çocuğu y la bende peşinden gittim hemen banka oturdum karşılık lı kesiştik biraz tekrar eve girdi o ertesi gün sigara içerek onun balkonu izliyordum balkona çıktı sigara işareti yaptı balkonun altına geldim sigara istedi pakette iki tane vardı ona verdim öğlen sonu yine istedi bu sefer kapısına gittim kapıyı hafif aralamıştı içeri daldım hemen duvara yasladım amına sürttüm biraz yapma falan dedi çekildi kapıyı açmaya gitti götünden sarıldım kerkin meye başladım bağırın ca bıraktım çıktım hemen 31 çekmeye gittim akşama doğru parka inerken yere bir kağıt bıraktı  numarasını yazmış sabah 7 de eve bekliyorum seni yazmıştı sabahı zor etmiştim sabah erkenden kalkıp gittim hemen eşi işe gitmişti o da bekliyordu ama çocuk uyanmıştı yatak odasının kapısının arkasında ayakta sürtmeye başladım amını götünü parmaklıyordum ama açmıyordu böyle yap diyip duruyor sürte sürte boşaldım evden çıkıp kahveye girdim öğlene doğru mesaj attı çocuk uydu gel diye tekarar girdim artık yatak taydık üstüne yattım ama ne memesini açıyor ne amını çok utangaç bi karıydı ben sinirlenip üzerinden kalktım bu ne la dedim köpek mi sikiyoruz sanki diye o zaman a kadar hastayım diyip duruyordu kıvırmaya başladı hemen hasta değilim ama şeyimi görmeni istemiyorum diye tamam dedim sen eline al sok ben görmeyim yine dedim üzerine uzandım donunu sıyırdı eline aldı benim sikimi amına götürdü amı nasıl kıllıydı ama ondan göstermiyordu belki şaşırdım öyle görünce kocan bir şey demiyor mu dedim 2 senedir  ayrı yattıklarını söyledi buda hiç bakmıyormuş kendine bi hamlede kocaman sikimi amına soktum ama öyle bir çığlık attı ki ağzını kapadım hemen sakinleşti biraz yavaş yavaş sikiyordum kapının zili çalmaya başladı devam et dedi hala sikişiyorduk kapı kesildi telefon çalmaya başladı kaynanası arıyordu kapıdakinin kim olduğu belli oldu şimdi kalk dedi ama nasıl kalkarım boşalmadan zorlamaya başladı dur amına kodum dedim benim ki de gelmek bilmiyor bir türlü hızlanmaya başladım canı çok yanıyordu ama kapıda kaynana var sessiz çığlıklar atıyor kalk kalk diye beni itmeye çalışıyordu öyle bir sarmışım ki kıpırdayamıyor bile şunu boşalt kalkalım hemen dedim yüz üstü yatırıp sikecektim hemen kalktı üstünü giyinmeye başladı eli de amında bende hemen kalkıp arkadan sarıldım çocuk uyanmış odaya geldi 4 yaşlarında bir şeydi zorla yere yatırdım yüz üstü amına sokmaya başladım bu sefer çocuğa kızıyordu dışarı çık diye ama sikimde olmaz benim bana nasıl kızıyor Allah belanı versin çocuğun yanında yapılırmı falan götüne zorluyorum ama  girmiyor kendini sıkıyor yarak deliğe girmiyor bir türlü yüzünü çevirdim geri bacakları ayırdım hala boşalamadım nasıl terledim ama bacakları havada birleştirdim o yerde yatıyor Altan amına geçirdim tam beş dakika hızlı gidip gelmeden sonra içinden çıkarıp o kıllı amın üzerine boşaldım üstümü giydim hemen o yerde ağlıyordu kapının önünde kadınlar var çıkamıyordum da arka balkondan atladım bende bir daha bırak parkı balkona bile çıkmadı emine ama amı çok güzeldi… 
                                                        

Eşim Sızınca Hasan Ortalığı Velveleye Verdi 

Selam bende sizlere başımdan geçen sex maceramı anlatmak istiyorum. Ben Fahriye, 34 yaşında taş gibi bir kadınım, evlenmeden önce fuar stantlarında kendimi gösterirdim. Evlendikten sonra kocam istemedi ve bıraktım. Kocamı seviyorum, o da beni çok sever ama onun bazı arkadaşları bana baygın gözlerle bakarlar. Hatta içlerinden bazılarının şöyle bir düşünceye sahip olduklarını da söyleyebilirim ” bu kadın bir gecelik benim olsa neler yapmam onunla” bunu o bakışlardan anlıyorum. Hasan diye bir arkadaşı var eşimin, sadece içerler, yani masa dostu. Ama dışarıda içerlerdi. O gece Hasan elinde rakısıyla bizim eve geldi. Eşim sızdı Hasan bastı diye tabir ettiğim hikayeme balayalım artık.
Ben hemen onlara bir içki masası hazırladım ve içmeye başladılar. Aşırı alkol alınca kocam dayanamadı ve sızdı. Ben de adamla kaldım baş başa kocamı uyandırmak için uğraşırken Hasan yanımdan parmaklarını yanlışlıkla popoma değdiriyordu. Parmaklarının popoma değmesi benim de çok hoşuma gittiği için hiç  sesimi çıkarmadım. Ben sessiz kaldıkça Hasan işi iyice ilerletmiş, hesapta masaj yapıyor, ama resmen popomu okşuyordu. Bir an amımın ıslandığını hissettim. O kadar hoşuma gitmişti ki, resmen kendimi ona bırakmış, sadece kocamın uyanıp uyanmayacağına bakıyordum…Hasan, “Biraz da omuzlarına yapayım yenge!” diyerek popomun üstüne oturup omuzlarımı ovarken, sikini arkamda hissediyordum ve zevkten neredeyse boşalacak duruma gelmiştim. Ben sesimi çıkarmadıkça Hasan da sikini resmen bastırır duruma gelmişti. Omuzlarımı ovan ellerinin titrediğini hissedebiliyordum.Tekrardan üstümden inip, belimi ve popomu ovalamaya başlamıştı. Benim sesimi çıkarmadığımı görünce, elini yavaş yavaş eşofmanımdan içeri sokmaya başlamış, resmen beni becermek istediğinin sinyalini vermişti. Benim hayatta böyle bir şey yapacağım aklımın ucundan bile geçmezken, o anda resmen Hasan’ın beni sikmesini istiyordum.Hasanın eli bu arada eşortmanımın içinde tangamı kenara çekerek, parmağıyla götümün deliğini okşuyordu. Daha fazla dayanamamış olacak ki, eşofmanımı aşağıya çekip, tangalı götümü görünce, “Ooof FAHRİYE, çok tatlısın!” dedi. Ben okadar heyecanlıydım ki, hiç sesimi bile çıkarmıyordum. Birden tangamı da aşağıya çekip, popomu öpmeye, hatta yalamaya başladı. O kadar hoşuma gitmişti ki, Hasana, “Kocam uyanmadan sen de indir şortunu!” dedim. Hasan şortunu indirdiğinde hayatımda hiç görmediğim bir şeyle karşılaşmıştım, yarrağı resmen bileğim kadardı. Heyecandan kalbim çıkacak gibi atıyor, bir yandan da kocamı gözetliyordum. Kocam yanımızda horlaya horlaya uyurken, ben doğrulup Hasanın yarağını yalamaya ve emmeye başladım…
Hasana biraz sakso çektikten sonra tekrar yüz üstü yattım ve “Hadi gir içime!” dedim. Hasanın amıma girmesini beklerken, amımın suları resmen bacağıma doğru akıyordu. İlk defa bukadar sulandığımı hatırlıyorum. Hasan o koca sikini yavaş yavaş amıma sürterken kendimden geçecek gibi oluyordum. En  sonunda o koca yarrağını içime doğru ittirmeye başlamıştı. Yarrağı o kadar büyüktü ki, amımı resmen zorluyordu. Hasan gidip gelmelere başladığında, ben de kocamın uyanmasından korktuğumdan bağırmamak için dudaklarımı ısırıyordum…Daha sonra beni sırtüstü çevirip bacaklarımı açarak amıma sokarken, bir yandan da göğüslerimi yalıyordu. Hasan beni okadar güzel sikiyordu ki, tırnaklarımı sırtına geçirip kendime doğru bastırıyordum. Kocamın bir an uyanması bizim sonumuz olabilirdi, ama o an hiçbir şey umrumuzda değildi. Hasan amımı biraz daha siktikten sonra dayanamayıp içime öyle bir boşalmıştı ki, resmen dölleri içimi doldurmuş, amımdan dışarı taşıyordu. Hasan boşalmıştı, ama ben daha tatmin olamamıştım…
Hasanı elinden tutup yatak odasına götürdüm. Zevkten adeta çıldırmıştım, Hasanın o spermli yarrağını ağzıma alıp kaldırırken, bir yandan da daşaklarını okşuyordum. Hasan’ın o koca sikini demir gibi yaptıktan sonra, Hasan beni domalttı ve götüme sokmaya çalıştı. Fakat daha önce götüm hiç sikilmediği için  Hasan’ın yarrağı bir türlü girmiyordu. Biraz kremleyip yağlayınca, Hasan da yavaş yavaş götüme sokmaya başlamıştı. Yarrağı o kadar büyüktü ki resmen götümü delerek ilerliyordu. Çok acıyordu, ama aldığım zevki anlatmam mümkün değil…Biraz alıştırarak siktikten sonra götüm iyice rahatlamıştı, taşşaklarını vura vura sikmeye başlamış, beni adeta uçuruyordu. Daha sonra yarrağını götümden çıkarıp amıma soktu. Daha fazla dayanamayıp boşaldım. Ama canım öyle sikilmek istiyordu ki, Hasan’ın altından hiç kalkmadan kalçalarımı oynatmaya devam ediyordum.
Hasan da o koca yarrağını bir amıma bir götüme sokuyor, beni çılgınlar gibi sikiyor du. Sonunda bana dönmemi söyleyip, suratıma öyle bir boşaldı ki, bütün ağzım yüzüm döl olmuştu. “Kocan uyanmadan bu işi burada bitirelim canım!” deyip üstünü giyindi ve beni yatakta öylece bırakıp evine gitti…Ama ben yarım kalmış, ikinciyi de istiyordum. Gidip kocamı kaldırdım, yatağımıza kadar getirip, “Sik beni kocacığım!”  dedim. Kocam da, “Az önce Hasan seni sikti ya, yetmedi mi aşkım?” dedi. Ben dona kalmış, konuşamıyordum. Sabah olunca kocam işe gitmişti. Aradım nasılsın kocacım dedim. İyim saol gece neler yaşandı deyince sustum bişey diyemedim ama, ben birşey hatırlamıyorum deyince, rahat bir nefes aldım.Daha sonrasında da Hasan’ı aradım ve ona olanları tüm gerçekliği ile anlattım.Ama Hasan tabiki kocam kadar sarhoş değildi.Dün beni kaç pozisyonda siktiğini bile biliyordum adi adam.Öğlen karımı hastaneye götürmek için izin alacağım dedikten sonra, oradan da size geçeceğim demesin mi ! Ben tekrar şok oldum.İkinci bir aldatma vakasında bu sefer yakalanma ihtimalim gerçekten de yüksek gözüküyordu.Ama Hasan’a da siktirmiştim bir kere.Adamcağıza gelme diyemedim.Gel dedim ! Gel beni köpekler gibi sik aslanım ! dedim.Meğer adam karısını bile hastanede yalnız başına bırakıp beni sikmeye geliyormuş o arada.Ben nereden bileyim ! Geldi yine bu bize.Bende aldım içeri.Sonrası herzamanki bildiğiniz şeyler işte.Akşam kocam gelene kadar sikti beni hayvanoğlu hayvan                   .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder