9 Nisan 2016 Cumartesi

İnanılmaz Sikiş Sahnemiz Beni Çok Etkiledi.......ve........... Karımdan sıkılınca kardeşiyle yattım......ve........Arap kadını yarağa nasıl doyurdum okuyun.........ve............ Müdüre Verip Rahata Erdim.


Selam tatlı şeyler ben seks hastası bir bayanım. Ve size  olarak çılgın erkeğim ile birlikte yaşadığım tatlı günlerden birini anlatacağım. Ben 26 yaşında bağımsız yaşayan heyecan dolu anların peşinde koşan bir kızım. Oldukça seksi bedenimin 170 boyunda taş gibi göğüslere ve muhteşem fiziğe sahip olması ile tavladığım zengin ayrıca kaslı vücuduyla çok yakışıklı erkeğim ile birlikte yaşıyorum. Baştan sona çoğu zaman inanılmaz şekillerde tutkulu takılıyoruz. Keyif yaşamanın üst sınırlarına ulaşmak adına arada çok çeşitli fantezilerin veya oyuncakların yardımını kullanarak hayatımızı renklendiriyoruz diyebilirim. Ben tamamen seks üzerine hayatımı değiştirmiş biriyim bunu da daha çok ona borçluyum diyebilirim. Bir gün içeceğime bayan azdıran damla koymuş haberim yok birden beni öyle derin bir ateş bastı ki kendime engel olamadım. O anda itiraf etti ama seni manyak şey buna gerek yoktu söylemen yeterli olurdu dedim. Böyle daha çılgın olacak bak gör bende aldım ona benzer bir şey dedi. Yatak odasına kadar sevişerek gittik. Üzerimizi çıkartırken o kadar heyecan doluydum ki çıkarmakta zorlandığımız şeyi yırtarak attım hiç umurumda olmadı. Hırçın ve vahşi şekilde sevişerek seks yapmak adına çıplak olarak uzandım yatağa. Amımı en muhteşem şekilde emmeye  
başlayınca iyice sulandırdı ve kendimden geçtim adeta. İçten içe yanıyor olmamın verdiği etkiyle hadi aşkım gel sik beni diye haykırmaya başladım. Keyifle üzerime çıktı dudağımdan delice öpücük alırken içime soktu
ama nasıl hızlıca çakmaya başladıysa bulutların üzerine kadar yükseldim o anda hislerimi tarif edecek kelime bulamıyorum sanki. İkimizde büyülenmiş gibi başladık en tatlı ortamımıza inanılmaz sikiş sahnemiz beni çok etkiledi kendimi sürekli farklı heyecanlara kaptırıyordum. Sonra karşısında domaldım arkama geçti eline bir takma penis aldı. Rahmime sokarken bir de anal olarak o penisi arkama zorlayarak hızlıca bana geçirince tamamen bende film koptuğunu  hatırlıyorum. Delice haykırıyor ah diye inlerken onun seks dolu cümleleri ile tamamen büyülü anların tadına bakıyordum. Mükemmel halde bana dakikalar boyunca çakıyor ama bir türlü boşalmıyor. Bunun da bana kattığı memnun olma hissi de çok güzeldi. Sonradan öğrendim meğer geciktirici almış. Ama nasıl bir etkisi varsa tamamen seks makinesi dönüştü adam beni yaktı resmen. Bir süre öylece bana geçirdikten sonra kucağına alarak orada bulunan makyaj yaparken kullandığım sandalyemin üzerine oturdu. Üzerinde iken içime soktu memelerimi ve boynumu emerek içimde gezdirmeye başladı. Bir süre öyle takıldık iyice azdım kendimi hiçbir şekilde tutamaz halde idim. Daha sonra o halimi bozmadan havaya kaldırdı beni ayağımı dizlerine yasladım kendimi kucağında iken ittirip çekerek tamamen sihirli 
sahneler yaşamaya başladık. Bu anların heyecanı o kadar muhteşem oluyor ki inanın anlatmaya çalışıyorum fakat kelimeler bunu tarif etmek adına fazla yeterli gelmiyor bana. Sadece anlatılmaz yaşanır bu tatlar onu söyleyebilirim. Uzun vakit boyunca buna devam ettikten sonra yere bıraktı beni. Yatağın üzerine ayağım yere basarak uzandım. Arkamdan beni sıkıca kavradı kalçama tokat atarak öyle derinden soktu çıkardı ki bana delice zevklerin iyice zirvesine kadar ulaşınca titreyerek bir boşaldım ama hayatımda böylesine boşaldığımı hatırlamıyorum desem doğru olur sanırım. Fakat o hala durmadı yüz üzeri yatağa uzandım sırtımın üzerine yattı. Kollarını altımdan geçirdi memelerimi avuçlar iken içime soktu ve boynumu kulağımı emerek bana öyle geçirirken pilimi bitirdi kendi de boşaldı ve çok rahatladık. İkimiz de resmen alev topuna dönüştük.  

Karımdan sıkılınca kardeşiyle yattım 


Merhaba arkadaşlar ben Cihan İstanbul’da yaşıyorum 28 yaşında 4 yıllık evli bir erkeğim. Eşimle aileler sayesinde tanışıp evlendik. Evliliğimiz gayet iyi gidiyor aslında ufak tefek sıkıntılar haricinde. Bu sıkıntılardan en önemlisini başımdan bu olay geçince ciddiye almaya başladım. Şimdi sizlerle bu hikayemi paylaşmak istiyorum. Evliliğimizin 4. Yılını tamamladığımız da eşimle ufak pürüzler yaşamaya başladık. Ben karımın bazı hareketlerinden sıkılmaya başladım bu hareketlerden sıkıldıkça ondan uzaklaşmaya ve kendimi geri çekmeye başladım. Tabi bu durum cinsel hayatımızı da etkiledi. Karımda durumun farkındaydı ama hiçbir çaba göstermiyordu. Bu durum benim daha da canımı sıkıyordu. Bunlar yaşanırken karımın kardeşi Çağla bizim eve kalmaya geleceğini söylemiş karımda durumu bana anlattı bende gelmesin de bir sorun olmayacağını belki onun için daha iyi olacağını söyledim.
Ertesi gün Çağla bize geldi tatilin rahatlığıyla da bir süre kalacaktı. Çağla 19 yaşında uzun boylu ve çok güzel bir kızdı. Ablasının yanında adeta bir çıtır kalıyordu. Bizde kalmaya başlamasının üzerinden üç gün geçmişti ve birbirimize çok yakın davranıyorduk. İnanılmaz eğlenceli ve aktif bir kızdı .çağla ve beni oldukça etkiliyordu. Son zamanlarda evliliğimde yaşadığım sıkıntı sonrası bir kadından güler yüz görmek inanılmaz zevk veriyordu. Artık işten eve büyük bir zevkle geliyor ve iple çekiyordum. Bu  
duyguyu uzun zamandır unutmuştum. Çağla beni kapıda karşılıyor ve büyük bir ilgi gösteriyordu. Ben Çağladan karımdan daha fazla etkilenmeye başlamıştım. Bir gece dayanamayıp odasına gittim ve içeri girip Çağlayı uykusunda izlemeye başladım kötü bir amacım yoktu aslında ama onu gördüğüm an erkeklik duygularım kabardı ve kendime hakim olamamıştım. Karımla da uzun zamandır bir şeyler yaşamıyorduk bu yüzden  kalkan yarağımı daha fazla bekletemedim Çağlanın yanına uzandım en ufak bir bağırmada onu susturmak için de kendimi hazırladım. Çağla uyandı ama hiçbir tepki vermedi onun da niyeti olduğunu anladığımda işimi daha da hızlandırdım.
Daha taptaze ve hiç ellenmemiş olan memelerini yalayıp yutmaya başladım. Çağla memelerini her yalamamda biraz daha kendinden geçiyor ve altımda zevkten kıvrılıyordu. Onun bu narinliği beni daha fazla kendimden geçiriyordu. Sırada hiç dokunulmayan ve taze olan başka bir güzellik vardı Çağla’nın mükemmel amı. Ona ulaşmak için sabırsızlanıyor ve tadına bakmak için heyecanlanıyordum. Amına ulaştığımda tertemiz beni bekliyor ve sanki oradan bana gülümsüyordu. Orayı da bir güzel yalayıp okşadıktan sonra Çağla zevk için de inlerken kollarından tutup arkasını çevirdim amından sokamazdım çünkü kızdı. Hem de ben arkadan daha farklı bir zevk alıyordum. Arkadan götünü 
de okşadıktan sonra bir iki defa parmaklarımı sokup göt deliğini genişlettim ve kocaman olan yarağımı sert bir şekilde götünün içine soktum. Bu mükemmeldi ve ben bundan inanılmaz haz alıyordum. Çağla acıdan yastığı ısırıyor ve bağırmamak için kendini sıkıyordu. Zaten acemilikten hemen boşalmıştı bende içine boşaldıktan sonra bunun devamının geleceğini söyleyip Çağla’nın dudaklarına öpücük kondurup odadan hızla çıktım                                                              .
Arap kadını yarağa nasıl doyurdum okuyun
  
İstanbul dan Halil ben bu sitenin müdavimlerin dedim,şimdi size anlatacağım hikaye gerçektir,istanbul avrupa yakasında oturan herkes cevahir avm yi bilirler,orada bir mağazada satış sorumlusuyum ben,bir gün bir Arap kadın gurubu geldi,üst baş kıyafet bakıyorlar bende o esnada onlara yardımcı oluyor,onların öyle kapalı olduklarına bakmayın,içlerine giydikleri kıyafet hiç dışındakiler gibi değil,nerede mini etek,var yırtmajı büyük etek var nerede askılı transparan kıyafetler var hep onlara bakıyorlar,içlerinden birisi ile arada sırada göz göze geliyor,soyunma kabinin orayı işgal etmiş durumdalar,olmayan kıyafetleri götürüp yerine olan bedenleri getiriyorum haliyle,kabinlerinde önünde firikikler yakalıyorum,kadınlardan birisi perdeyi açıp giydiği transparan bulizin nasıl olduğunu sordu,ingilizce soruyor tabi,bende şaşırdm kapılı kadının bana bu şekilde kıyafet sormasına,güzle olmuş çok  hoş durmuş diyorum bende,kadının siyah sütyeni ve büyük göğüsleri olduğu gibi gözümün önündeydi,kapalı bir kadının vücut hatları görmek insanı dahada heyecanlandırıyor.
O arada kadınla sohbet ilerlettik bana telefonu verdi,bende ona telefonumu verdim,ertesi akşam görüştük telefonla ve buluşmaya karar verdik,beni cevahirin oraya gelip taksiyle aldı,hemen kaldığı otelin yanında bir oda kiralamış beni oraya götürdü,odaya girer giymez soyunmaya başladık,pantolonumu indirip hemen yarağıma yumuldu,çok azmıştı belli yarağımın hepsini ağzına alıp yalayıp sonra geri bırakıyordu,biraz o  
şekilde yaladıktan sonra bende onu yatağa yatırdım ve külotunu çıkartıp kap kara amını emmeye başladım,bizim türk kadınlaranına göre amları biraz daha etliy di,yalaması daha keyifliydi,daha sonra sırt üstü yatan Arap kadının üzerine çıkıp yarağı amcığa dayadım ve sikmeye başladım,etli amına taşaklarım çarpınca lop lop lop diye ses çıkıyordu,buluşmadan önce mavi hap atmıştım bir tane,deli gibi sikecektim onu sabah kadar,yatak da tekrar domalttım ve bu sefer amcığı o şekilde girdim Arapça bir şeyler söylüyordu ama yarağımın tadını aldığı her hali ile belliydi,daha fazla dayanamadı ve kasılmaya başladı boşalıyordu,yarağımı amında sıkıştırıyordu,sırt üstü yatağa yattım karıyı da kucağıma aldım kucakta hoplata hoplata sikiyordum daha fazla dayanamadım ve Arap kadını kap karı amına sıcak döllerimi bırakmaya başladım,avuçlarımın içinden elleri ile tutmuş sıcak döllerimin amına akmasının tadını çıkartıyordu. biraz dinlendik birde kara kutunun tadına bakmalıydım ben başladım memelerini emmeye ısırmaya bu deli oluyordu  ordan göbeğine sonrada amına ulaştım amını emiyor yalıyordum inliyor bir şeyler söğlüyordu ve yavaş yavaş göt deliğinide yalıyor ve parmağımı sokuyordum bu irkilir gibi oldu ama yalanmak hoşuna gidiyordu ben bunu domalttım yine yalayarak parmaklayarak götünü sikişe
  

hazırlıyordum biraz amını siktim ve yatağa iyice yaslayarakkaçmasın diyere sikimi amından çıkardığım gibi götüne dayadım anladı göte gireceğimi tam önümden kalkmaya çalışınca vucudumu üstüne koyarak fırsat vermedim geçirdim tek seferdede bu bi bağırdı ilk sikildiği belliydi biraz içinde bekledim amını okşayarak yatıştırdım ve yavaş yavaş sikmeye başladım biraz sonra alıştı inlemeye başladı artık rahaca sikmeye siktim siktim ve tam boşalacakken dönderip verdim ağzına boşalanaca bırakmadım ağzına ve iyice yutsun diye çıkrmadım sikimi ve çıkardım ve yalayarak temizletdim 

Müdüre Verip Rahata Erdim 


Bu işyerinde uzun süredir çalışıyordum. Bizim müdür o kadar azgın bir adamdı ki ondan hep uzak durmuşumdur. Ama son zamanlarda çıkarlarım beni ona doğru itmeye başlamıştı. Bazı ihtiyaçlarım vardı ve bunları karşılamak için müdüre vermek en mantıklı yol gibi görünüyordu. Böyle bir durumda onunla seks yapma zorunluluğu da beni daha da azgın hale getiriyordu. Üstelik bu durum onuda beni de çok fazla azdırdığı için işler daha zorlu bir hale gelmeden kısa süre içerisin de en iyi şekilde azdım ve tatmin oldum. Yeni evime taşınmıştım ama eşyalar harap olmuştu. Eşyaları taşırken mahfettiler ve her taraftan döküldü. Bende yakındaki mağazaya giderek eşyalara bakmaya başladım. Taksitle evimi dizecektim. Fakat aldıklarımın hepsini onaylamadılar. Bende sinirlendim ve müdürün yanına çıktım.
Onunla konuştum fakat bana aynı cevabı verdi. Akşam eve gidene kadar bir sürü mağaza geçtim. Yine en başa döndüm ve o müdürü kandıracaktım. Ertesi sabah dolaptaki en güzel elbiselerimi beğendim. Ardından mini eteğimi giyerek süslenmeye başladım. Çok güzel olmalıydım. Üç saate hazırlandıktan sonra taksi çağırıp mağazaya gittim. Müdürün odasının kapısını çaldım. İçeri adımımı attığımda müdürün gözleri vücudumda idi. Beni ilk başta tanımadı. Ben ona istediklerimi vermiyorlar dedim. Oda bana nasıl vermezler hemen işlem yapalım dedi. Ben gülümsedim ama dün onay vermemiştiniz dedim. Düne  


ne bakıyorsunuz dedi. Bende gülümsedim ve ayağa kalkarak yanına gittim. Koltukta otururken üzerine oturdum. Ardından dudaklarına yapıştım ve öpüşmeye başladık. Biraz seviştikten sonra kapıyı kitledi. Azmıştı ve yanıma gelene kadar soyundu. Bende eteğimi yukarı çektim ve götümü açtım. Önünde domaldım ve götüme girmesini bekledim. Yarrağını tam amıma soktu ve sikti. Evimdeki tüm eksik eşyaları tamamladı ve beni sikerek borcumu ödüyordu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder