3 Nisan 2016 Pazar

1O yıllık erkek kuaförüm yatak da beni mahfetti............ ve............. İlk sex deneyimimi babamla yaşadım

Untitled

Sevgili site sakinleri herkese merhaba benim adım Elif 41 yaşındayım göz doktoruyum,evliyim bir tane kızım var üniversite öğrencisi yurt dışında okuyor,eşimde inşaat firmasında genel müdür,bunları anlatmamın sebebi aile yapımı da bilin istiyorum,eşim benden 9 yaş büyük ve seks hayatımız ayda bir hatta 2 ay da bir olacak şekilde çok azaldı,gençlik yıllarım hep okullarda ve yoğun iş temposunda geçtiği için çok erkek arkadaşlı ortam olmadığı

gibi şimdiki kızların seks hayatı gibi de hareketli bir hayatım olmadı,konuya dönecek olursak benim sürekli gidip geldiği kuaför var, orada 26 yaşlarında genç bir adam çalışıyor ismi Hasan oldukça yakışıklı bir genç güzel vücutta yapmış,ben en zaman o kuaföre gitsem manikür den,pediküre kadar,fön den saç kestirmeye kadar he işimi ona yaptırıyorum,yine bir gün saçıma fön çekerken masaj yapmasını rica ettim,tabi Elif hanım diyerek kuaför

salonuna bana masaj yapmaya başladı,bana dokunması çok hoşuma gidiyordu,siz evlere geliyor musunuz diye sorduğumda,özel müşterilerimiz var onlara gidiyoruz dedi iş yoğunluğuna göre,o zaman hafta sonu bana gel,annem gelecek yaşlı kadının saçlarını boyayıp tırnaklarını düzelttirmek istiyorum dedi,kadın cağaz buraya gelemez dedi.Daha sonra kuaförden çıktım,aslında ne annem gelecekti eve nede hafta sonu kocam

evdeydi,genç adam gelmeden önce beni aradı ve evin adresini aldı,tek başına gelmişti.  Kapıyı açtığımda üzerinde siyah dar tişört ve ve ayağında siyah dar pantolon vardı,genç adamın kaslı kolları çok etkileyiciydi,eve
aldığımda arkasından baktım ve poposu da çok dikti,çok hoşuma gitmişti,Kuaför Hasan nereye geçeyim dedi,salona aldım sohbet etmeye başladık daha annem gelmedi dedim,birer kahve içtik evli misin bekar mısın

diye sorup kuaförü seks yapmak için kıvama getirmeye çalışıyordum,ayaklarıma pedikür yapması için leğen ve biraz sıcak su getirdim,oda malzemelerini çıkarıp ayaklarımı okşamaya başladı,genç adamın gözlerinin içine bakıyordum,ayaklarım biraz suda kalsın bana masaj yapar mısın dedim arkama geçip   omuzlarıma masaj yaparken,ellerinden tutarak kendime doğru çektim Elif hanım ne yapıyorsunuz dedi,bana Elif diye bilirsin diyerek



yanıma çektim,çok yakışıklısın diyerek elerim ile saçlarını karıştırıyordum,oda benim niyetimi anlayınca,yanaşmaya başladı,suda duran ayaklarımı çıkartarak ağzına alıp parmaklarımı emmeye başladı,sizde çok güzel bir kadınsınız tecrübelerinizden faydalanmam lazım diyerek beni soymaya başladı,genç adam yanıyormuş ta benim haberim yokmuş,bacaklarımı ayırarak külotumun üzerinden amımı emmeye başladı,kirli

sakalarını sürtüp beni daha çok delirtiyordu,onu koltuğa çekerek pantolonunu çıkartım ve yarağı ile oynamaya başladım hafif esmer tenli siki vardı,öpücükler konduruyor dum,mutfak dan gidip çikolata sosu aldım ve yarağına döküp yalamaya başladım,köküne kadar ağzıma alıyordum,çok hoşuna gitmişti çıkardığı sesler ve yüz ifadelerinden belliydi,daha sonra bacağının birini havaya kaldırdım taşaklarını ağzıma alıp   emiyordum,poposunda hiç kıl yoktu popuna öpücükler kondurup göt  deliğini dilliyor dum,kocama bile bu kadar

muamele yapmamıştım,göt deliği dilim ile gıdıklarken,elimle de 31 çektiriyordum,daha sonra ağzıma boşlaması için sikini tekrardan ağzıma aldım ve çikolata soslarının arasında ağzıma sıcak sıcak döller akmaya başladı,nefisti hepsini yutmaya başladım,tek damlası bile boşa gitmemişti.biraz dinlendikten sonra,Hasanı elinden tutarak yatak odasına çıkardım,biraz kadınlığımı emdikten sonra yarağının kalktığı fark ettim ve içime girmesini

söyledim,en son 45 gün önce seks yapmadığım için kadınlığım biraz dardı girerken biraz canım acıdı ama sonra sert sert vurmaya başladı,erkeğim hasanım vur diyordum,sik beni diyordum,Elif hanım sizi sikmek benim için bir zevk diyordu,üzerimde hayvan gibi gidip geliyordu,yatak da beni domaltıp,götümü yalamıya başladı kocam bile yalamamıştı bu sefer götten sikmeye kalktı ama daha önce ben hiç götüm den sikilmemiştim,yapma diyordum daha oradan kocam bile sikme di, kocan sikemedi ama ben sikerim diyordu ben konuştuk

ca daha da azıyordu,sus orospu diyerek bana bir tane tokat attı,sen kaşındın sen azdırdın benim suçum yok katlanıcaksın deyip eliyle saçlarımdan kavrayıp dar göt deliğime sokmaya çalışıyordu hasan    yapma ne olur,canım çok yanıyor diyordum daha kafası bile girmedi,lütfen ne olur bırak artık dedikçe o zorlamaya çalışıyor du,genç bir adama gücüm yetmesi mümkün değildi,birden yarağı götüm  den içeri girdi ama gözlerim

açılmıştı,bağırmaya başladım,eliyle kalçalarımı tokatlıyor du,allah dan fazla dayanamadı ve boşaldı,bir hafta boyunca götü mün üzerine oturmadım,o günden sonra bir daha o kuaföre gitmedim ve anal seks yapmaya tövbe ettim. onun suçu yoktu ama oda gaddar sikiyor biraz nazik sikse şimdi bile isterdim bakalım hayat bu



 İlk sex deneyimimi babamla yaşadım




Merhaba sevgili arkadaşlar ben Kübra okuduğum hikayelerden  sonra bende başımdan geçen ilginç bir olayı sizinle paylaşmak istedim. Eminim benim hikayemi sizde çok ilgi çekici bulacaksınız. Ben 25 yaşındayım ve hala bekarım. Bundan 2 yıl önce üniversite son sınıf öğrencisiyken geldi bu olay başıma. Aslında okuluna ve derslerine bağlı ve çalışkan bir öğrenciydim zaten bu sayede 4 yıllık bir üniversite 

kazandım. Her şey yolunda ve düzeninde gidiyordu. Annem babam ve kardeşimle orta düzeyde bir evde yaşıyorduk ve durumumuz çok iyi olmasa da bizi idare ediyordu. Ben derslerden kafamı kaldırmıyor sabah akşam ders çalışıyordum. Okulun bitimine yakın biraz rahatlamıştım ve eskisi kadar derslere yoğunluk vermiyordum. Artık kendimle ve etrafımla ilgilenme zamanıydı. Kendime en güzel bakımı yapıyor ve sık sık

 kuaföre gidiyordum. Kıyafetler ve ayakkabılar alarak akıl almaz alış verişeler yapmaya başlamıştım. Bende ki bu değişim herkesin dikkatini çekiyordu. Sevgilim yoktu ama ben yılların acısını çıkartıyordum. Son zamanlarda dikkat ettiğim şey bu değişimimden en çok babamın etkilendiği ve bana sık sık ne kadar değiştiğimi söylemesiydi. Babam kamyon şoförü genelde gündüzleri evde olmaz geceleri de geç saatlerde

 gelir ve hemen uyur. Yine annemin işte benimde okuldan çıkıp evde olduğum bir gün babam çat kapı eve geldi. Ben önce şaşırdım çünkü bu saatler onun için çok erkendi bir şey olduğunu sandım. Babam odaya gidip üzerini değiştirdi ve yanıma geldi bana ne yaptığımı sordu. ben televizyon izliyordum ve üzerimde hala pijamalarım vardı. Babamla biraz sohbet ettik ve birlikte televizyon izlemeye başladık. Babam yavaş yavaş yanıma yaklaşıyordu ve bacağını bacağıma dokunduruyordu. Ben korktum ve hiçbir şey yapamadan 

hareketsiz kaldım. Babam iyice yakınlaşıyordu ve niyeti kötüydü. Bana dokundukça bende istemsizce etkileniyordum. İyice yanıma yaklaşmıştı ve bana sarıldı ben kendimi geri çektim ne yaptığını sordum. O da kendimi ona bırakmamı ve  rahat olmamı söyledi. Ben ilginç bir şekilde etkileniyor ve karşı koyamıyordum. Babam çok güçlüydü ve tüm gücüyle beni sarıyordu. Kendimi o an çok özel ve ilgili 



hissettim. Babamdan acayip şekilde etkilenmiştim. Senelerdir dersten başka bir şey gözüm görmediği için bu hisleri yaşayamamıştım. Sanırım bende bunu yaşamayı istiyordum. Kendimi rahat bıraktım ve babamın kollarında rahatlamaya başladım. Kanepede biraz seviştik ve sonra annemle babamın yatak odasına geçtik. Orada tamamen çırılçıplak kalmıştık ben bir an duraksadım ve annemi düşündüm ama 

babamın hiçbir şekilde durmaya niyeti yoktu kulağıma sürekli “seni hep istedim” diyordu. O konuştukça ben daha çok etkileniyor ve kendimden geçiyordum. Artık ne olursa olsun dedim ve  bu duyguyu yaşamam gerektiğini düşündüm. Babam beni hızla yatağa attı ve kocaman göbeğinin altında nefesimi kesti. Uzun saçlarımdan tutup acımasızca çekiyor ve bir yandan da göğüslerime gömülmüştü. İnanılmaz 

zevk alıyordum ve heyecanlıydım. Babam göğüslerimden yavaş yavaş aşağı doğru inmeye başladı ve ebni iyice çıldırtıyordu. Elimi tuttu ve zevkten büyüyen yarağını tutturdu. Ben tuttuğum yarağı okşuyor ve tam olarak bilmediğim için acemi bir şekilde sevmeye çalışıyordum. Babam çok hızlıydı ve gerçekten beni çok istiyordu. Deli gibi yalamaya devam ediyor ve bir yandan da “hazır mısın diye?” soruyordu. Ben sadece zevk alıyordum ve ne olursa olsun yaşamak istediğimi düşünüyordum. Babam elimden yarağını aldı ve 5 

dakikadır yaladığı amıma dayadı. Acelesi yoktu ama aldığı zevk onu acele ettiriyordu. Yavaş yavaş arkamı çevirdi ve bu kez götümü yalamaya başladı. Orayı da 5 dakika kadar yaladıktan sonra yarağını yavaş yavaş sokmaya başladı. Ucu girdiğinde benim canım aşırı yanmaya başlamıştı. Daha ben acısına alışamadan babam hepsini soktu ve beni çığlık çığlığa bıraktı. Canım biraz yandıktan sonra alıştım ve daha fazlasını 

istemeye başladım. O gün saatlerce babama arkadan verdim. Uzun yıllardır tatmadığım en zevkli şeyi abana babam tattırmıştı. Bir süre babamla bunu tekrarladık. Daha sonra ben buna bir son verdim sonuçta artık bir sevgilim vardı

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder