15 Nisan 2016 Cuma

BALDIZIM İLE GÜZEL VAKİT GEÇİRDİK.......ve ..........BABAMI AZDIRDIM.......ve ..........O KADAR SAF BİR ÇOCUKTU Kİ ANNESİNİ SİKTİGİMİ HİÇ ÖGRENEMEDİ.......ve...............Çırak Çocuğa Bonus Verdim

 

 
Daha yeni evlenmiş bir erkeğim. Evliliğimin beşinci ayında bizde iki hafta kadar kalan eşimin kız kardeşi Fidan ile olan güzel sikiş anımı anlatmak istedim. Seksi harika manken bir içim su diyebilirim. Biz evlendikten sonra yurt dışında ki kazandığı okula gidecekti. Oraya gitmeden önce ablası ile yani eşim ile iki hafta vakit geçirmek için bize gelmiş eğlenecekti son son.  sabah eşim çalıştığından kahvaltıyı yapar yapmaz evden ayrılmış idi bende işe gidecektim fakat bir haber gelince öğlen gitsem yetiyordu.  evde baldızım ile baş başa kalmıştım. Biraz oynak olan her erkekte gözü olan Fidan bana bakıyor ben baktıkça gözlerini kaçırıyordu. Sikişelim mi enişte dercesine bakıyordu yer yer de. Bir süre sonra enişte ben rahat bir şeyler giyip uzanacağım dedi ama bu neye işaretti. Bende o öyle deyip  üst kata çıkınca zaten fiziğine hasta olduğum baldızımı izlemek için yukarıya çıktım ve onu izlemeye koyuldum. Seksi şey altındaki kotu çıkartınca mükemmel bir şort giydi ama o külotu da değişti ve ben güzel amcığını görmüştüm. Odadan çıkmadan hemen alttaki bilardo masasına geçtim evimdeki bilardo masamda biraz oynarken enişte beraber oynayalım mı dedi ve kabul ettiğimde tam bilmediğinden ona öğretmemi istedi.  Ama bilardo masasına doğru uzanırken ki götünün aldığı o şekil her türlü seksi hareketi beni iyice azdırmıştı eşimden habersiz onu sikmek istiyordum açıkçası. Biraz daha öyle bilardoyu öğretmeye devam ederken şakalaşırken elim onun amına doğru gitti ve okşamaya devam ettim. Seksi şey hemen eğilip pantolonumu çıkartıp yarrağımı yalamaya başladı.  Ben ise hemen hazır  
iştaha gelmiş baldızımı bilardo masasına doğru domaltarak bir güzel sikmeye başlamış idim. Mükemmel bir şekilde sikimi içine almış ben yumuşak davransam da o daha da hızlandırıyor daha da inliyor ve beni zevke getiriyordu. Onun oval kalçası tam da sikilmek için yaratılmış amı ile bir bütünlük içindeydi. Sikimi kazık gibi yapmayı başaran baldızım rahatlatmayı da biliyordu. Ben azgın baldızımı bir süre daha sikince boşaldım aramızda sır olarak kaldı ama daha sonra buluştukça sikişmekten de vazgeçmedik tabi ki.

BABAMI AZDIRDIM


Selam ben sude şu anda 18 yaşındayım.Birkaç yıl önce başımdan geçen olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Bir bayram günü ailece akraba ziyaretine gidiyorduk.O zamanlar otobüsler bedava olduğu için durak oldukça kalabalıktı.Otobüs geldiğinde herkes binmeye çalışırken biz ezilmemek için kenarda kalmıştık.herkes binip biz dışarda kalınca şoför orta kapıyı açıp sizde oradan binin dedi önce annem ve ben bindik. arkadan kardeşim hakan ve babam bindi.O kadar sıkışıktık ki kapı zorlukla kapandı.Otobüs hareket ettikten bir süre sonra sıkışıklıktan kendimi babamın kucağına doğru bıraktım.Bir müddet sonra arkamda bir sertlik hissetmeye başladım.Üzerimdeki ince etekten babamın sıcaklığını hissediyordum. Kalbim hızla atmaya başladı.Hafifçe kayarak babamın sikinin tam götümün arasına denk gelmesini sağladım.Öylesine heyecanlıydım ki kalbim delice atıyordu.İlk defa bir erkekle bu derece temas ediyordum.O anda amımın ıslanmaya başlamıştı. Otobüsün her sarsılışında ben çıldıracak gibi oluyordum. Bu arada babamın siki tam anlamıyla taş gibi olmuştu.Bir an kendimden geçip hafifçe dudaklarımı ısırıp inledim.Sonra korkuyla anlayan olmuşmudur diye etrafıma bakınca,herkesin zaten sıkışık otobüste bir şeye dikkat  
edecek hali olmadığını gördüm Zevk içinde yolculuk ederken o anda annemle kardeşim dikkatimi çekti.Kardeşimde annemin tam arkasındaydı.Oda sikini annemin arkasına dayamıştı.Kardeşimin zevk aldığı her halinden belliydi.Annemse hiç tepki vermiyordu.Belliki arkasındaki oğlundan böyle bir şey ummuyordu. Otobüsten inince yolculuğun bitmesine içten içten kızmıştım. Bir ara babamın ve kardeşimin önlerine gözüm takıldı ,ikiside kalkmış siklerini saklamaya çalışıyorlardı. Birkaç saat amcamlarda oturduktan sonra dönmeye karar verdik.İçimden yine dolu bir otobüse denk gelmek için dualar ediyordum ama bomboş bir otobüsle, hayal kırıklığı içinde eve döndük.Sonrasında uzun bir süre bu olayın hayaliyle yaşadım.Artık bu olayı düşünüp geceleri mastürbasyon yapıyordum. Bir gün evde babamla yalnızdık.Babam tv .
seyrediyor bense temizlik yapıyordum.Yerleri silerken babamın dikkatini çekmek için firikikler veriyodum.O ise tv.ye adeta adapte olmuş hiç bakmıyordu bile.Tam bu sırada sokaktan bağırtılar gelince ben pencereye koştum.Açık pencereden baktığımda sokakta üç kişinin kavga ettiğini gördüm. Babam yerinden bile kalkmadan ne oluyor diye sordu.Kavga var diyince kalkı geldi.Tam arkamda durup seyretmeye başladı.Fırsat bu fırsat deyip hafifçe eğilip götümü tam önüne değdirdim.Hafifçe kalçamı oynatmaya başlayınca arkamda o hayalini kuduğum sertliği tekrar hissettim.Babamda istediğimi anlamış ufak ufak abanmaya başlamıştı. Artık dışardaki kavgayı unutmuş bu oyunu sürdürüyorduk.Babamı elini kalçamda hissedince bir anda titremeye başlamıştım.Hafifçe okşuyor beni adeta uçuruyordu.Bende elimi arkaya uzatıp eşorfmanının üzerinden sikini avuçladım.Omuzlarımdan tutup beni içeri çekti. Çıldırmış gibiydi, dudaklarıma yapışıp kalçalarımı avuçladı. Elleriyle adeta kaba etlerimi eziyordu.Bu arada bende eşorfmanından içeri elimi sokup koca sikini avuçladım.Kazık gibi olmış adeta yanıyordu. Omuzlarımdan bastırıp diz çöktürdü.Sikini ağzıma verdi yalamaya başladım.O ise adeta çıldırmış gibi kafamdan tutup ağzıma sokuyordu.Bir ara nefes alamaz duruma geldim.Ama babamın sikinin o keskin kokusu beni adeta sarhoi etmişti. Daha sonra beni kaldırıp kanepeye doğru adeta fırlattı.Sonra domaltıp diz çöküp arkamı yalamaya başladı.Bu arada elleri adeta parçalarcasına her tarafımı okşuyordu.Dili götümün etrafında gezerken ben artık sarsılarak boşalmaya başlamıştım. Parmaklarım amımın dudaklarında gezerken dili adeta göt deliğimi yakarcasına arkamda dolaşıyordu. Sonra kalkıp sikini arkama dayadı biraz  
zorlayınca canım fena halde yanmaya başladı. Baba çok acıyor diyebildim. Tükrükle iyice kayganlaştırıp tekrar denedi ,kafası girmiştiki öleceğimi sandım. Küçük götümün adeta parçalandığını hissediyordum.Bir müddet  bekleyince acım hafiledi.Kendimi geriye doğru ittirip biraz daha içime aldım.Alıştıkça zevk almaya başlamıitım. Babamın beni siktiğini düşünmek bile acımı tarifi imkansız bir zevke dönüştürüyordu. O pozisyonda bir müddet kaldıktan sonra babam yavaş yavaş gidip gelmeye başladı.Bu arada ben ikinci kez sarsılarak boşaldım. Babam bir müddet gidip geldikten sonra içime adeta füğze gibi fışkırtıp üzerime yığıldı.Siki köküne kadar içimdeydi.Arkama tam olarak yapışmıştı.Elimi uzatıp alttan taşaklarını okuyordum. Boşalmasına karşın siki hala içimde .  titriyordu.Bir müddet bu şekilde kaldıktan sonra siki küçülüp arkamdan çıktı.Hiç bir şey söylenmeden kalkıp banyoya gitti.Bense kanepeye adeta yığılmıştım. Tam bu sırada kapı açılıp içeri annemle kardeşim girdi.Hemen toparlanmıştım. Annem baban nerde diye sordu, banyoda dedim.O arada yerde külotumu gördüm. Aceleden unutmuştum. Hemen eğilip aldım içeri gidiyordumki annem kolumdan tutup
ne haltlar karıştırıyorsun ? dedi. Hiiç diyerek içeri geçtim.
O KADAR SAF BİR ÇOCUKTU Kİ ANNESİNİ SİKTİGİMİ  HİÇ ÖGRENEMEDİ
    Merhaba. sımdı sızlere gecen kıs gecen o muhtesem hala aklıma gelınce benım aletı kaldıran oolayımı paylasmak ıstıyorum.ben bursada amcamın buyuk dukkanında zuccacıye lux avızeler satan bı dukkanda calısyordum.iş yerı adabınca sıyah kumas beyaz gomlek takılıyordum.neyse bıgun ogleden sonra ıkı sularında dukkanın kapısında 40 yaslarında 170 boylarında kumral bı hatun belırdı uzun topuklu sıyah mını etegı ınce sıyah corapları ustunde ırı goguslerını tutan cısgılı bır gomlek dagınık saclarla ustume dogru gelıyordu sankı nefesım duruyodu yanıma gelıp ıy gunler ben avze alıcaktım falan dıyınce sey pardon buyrun deyıp modellerı gosterdım magzanın en ıyı avızesını aldı fakat dedı
bunu sız takabılırmısınız esıme suprız falan yapıcam deyınce elektrıkten anlıyodum catpat amcamda gıt yegenım hallet deyınce bayan tesekkur falan dukkanın onune cıktık kapıda arabas arabasına yukleyp evın yolunu tuttuk hıc bıse konusmuyordu ben o muhtesem bacakları kesıyo kalkan aletı zaptetmeye calısıyordum.5 dakıka sonra evıne gelmıstık.3 katlı uskat dublekstı eve gırdık ısmının zübeyde oldugunu soledı tanıstıktan sonra yerı gosterdı bı merdıven alayım dedım balkonda al dedı alıp kurdum sartelı kapatıp ısıme koyuldum ama merdıven yerınde durmuyordu.zubeyde hanım tutayım emre deyınce zahmet olcak falan dedım oara gomlegın bı dugme daha acıldıgını farkettım yukardan bakınca mukemll duruyodu ben ısı bırakıp orayı kesıyodum zubeyde hanımda anlamıs olacak sankı hafıften gulumsuyordu bırazdan merdıvenı bırakıp bacaklarımdan 

tuttuyordu alet artık cadırı kurmustu ıkı elımde dolu oldugundan zubeyde hanım dırek goruyodu caktırmadan baktıgımda o alete kıtlenmıs bazende kacamak bakıslar atıyodu neyse ısı bıtırmıstım.merdıvendden asagı ındım zubeyde hanım bı soluklan cay koydum falan derken oturduk benım karsıma oturmus okadar rahattıkı altında kılot bıle olmadıgnı net gorebılıyordum.caylar geldı sohbet koyulasmıstı evlımısın falan yok dedım negerek var hayat usel dıyınce capkınmıyız falan dedı.bende yanı dıyebıldım kahkahayı patlattı rahat ol emrecım dıyınce ben bacak arasına kıtlenmıstım bı aradalmısım zubeyde hanım emre guselım bogulursun cok dalma deyısıyle hem soku yasadım hemde ırkılıp sey dalmısım pardon deyınce ayaga kalkıp yanıma gelıp elımı tutarak ee emrecım benım ıcn okadar yoruldun sıra bende nedersın dıyınce sadece gozumu yumabıldım dudaklarımız bıanda ole bırlestıkı sankı yıllardır sevısmıyormusuz gıbı dılımız ıslakca brbırıne degıyor dudaklarımızı emıyor somuruyorduk zubeydenın elı aletımde oksuyordu fermuarı acıp benım 17llllık aletı dısarı cıkardı bende onun o muhtesem goguslerı oksuyor bıyandan dugmelerı acıp serbest bırakıyordum okadar buyuktukı sutyendende
tasmıslar dırı ırıydı zubeyde alete egılıp ufaktan basına dıl atıp kafasını ısırıyor bıyandan tasaklarımı oksuyordu bırazdan o 17lık kalın aletı koklemeye baslıyodu bende sutyenını acıp cıkarmıstım saclarından kavrayıp rıtım tutuyor bastırıyor gırtlagına kadar sokuyor arada cıkarıp yanaklarını tokatlıyor bıanda agzına gomuyodum ayaga kalkıp etegını ındırdım sadece 
corabı kalmıstı opuserek yatak odasına gectık yataga atıp ustune cıkıp dudaklara gomuldum boyundan asagı ınıp omuhtesem goguslerı yalama uclarında dılımle daıreler cızıp yalıyor ufakca ısırıyordumgobegınden o muhtesem dıpdırı duran puruzsuz amına ındıgımde okadar muhtesem kokuyodukı ufaktan dıl atıyor amının yanaklarını aralayıp dılımın gıttıgı yere kadar sokuyor yalıyordum zubeyde evet evet emre harıkasın erkegım degıp sacımdan bastırıyodu.ve bırazdansarsılarak bosalıyodu ben bacaklarına gecıp coraplarla yalıyodum 
aletıkavrayıp usulca amına dayamıstım usul usul kafasnı sokuyordum zubeyde de hadı erkegım kokle dıyor ama ben hafıfce ılerlerken zubeyde bıanlık harekle belımden kendısıne cekmesıyle aletım kokune kadar gırmesı bır olmustu ama zubeyde aahhhhhhhhhhhhhhhhh oohhhhhh aaaayyy dıye ınlıyodu hadı hadı erkegım dıyor kalccasını oynatıyordu bende yavasca gıt gele baslamıstım bırazdan hızlanmaya basladım bıyandan opusuyor goguslerını emıyordum bırazs sonra zubeydenın ıcınden cıkıp onumde domalttım aletı amına yaslayıp bıanda kokledım sertce gıt gel yapıyor byandan kalcalarınıtokatlıyordum evet evet erkegım harııkasın dıyodu arada saclarından cekıp setce vuruyordum parmagımı agzına verıp emdırıyor evet benım kahpemsın benım orospumsun benım kadınımsın dıyor vuruyordum bırazdan gelıyorum deyıpıcınden cıkıpaletı agzına doldurdum bır ıkı yaparken agzına patlamıstımole bı yaladıkı  
butun hepsını emmıstı.yanyana uzanmıs bırbırımızı oksuyor bıyandan hazırlıyorduk 
fazla dayanamayan zubeyde aletı agzına alıp ıkıdakkada dırıltıp ustune oturup zıplamaya basladı gogusler okadar ırıkı zıplarken kalkıp ınmesı costurmustu bende kalcalarından desteklıyordum ustumden ındırım yataga yatırıp bacaklarını bırlestırıp daralan amına gırıp gıt gel yapıyodum tekrara yataktan kalkıp odasındakı teklı koltuga domaltıp basıyodum ınlemeler name olmustu ama aklım o mutsem gotundeydı parlıyodu adet bende hafıften parmagımla ufaktan yokluyordum zubeyde anlamıskı sakın emre hıc yapmadım deyınce guselım herseyın ılkı var bıdene deyınce pekı kocacım dedı amından cıkıp yerde domalttım aletınkafını ıyıce
tukrukledım bıyandan parmakla genısletıyodum aletı got delıgıne dayayınca cekmecede krem var ondan sur dedı alıp got delıgıne yedırerek surdumbenım aletedesurup aletın kafasını sokmaya basladım zubeyde kasıyodu ılerlemıyodu bende rahat ol bana bırak bebegım derken aletın kafası gırmıstı zubeyde ınlıyodu baktım careyok hafıf gerı cekıp bı anda abanmamla aletın tamamı kokune kadar ıcıne gırmıstı ama bır feryat vardı ahhhh yırttınn offf cıkkk pıcc oooooyyyy yalvararım dıyodu sabret bebegım dıyıp kımıldamadan bekledım bırazdan ses kesılmıstıkı bende usulca ıt gele basladım zubeyde artık alısmıs ohh erkegım evet evet parcaladın benı offf erkegım dıyodu bı besdakıka sonra sımsıkı gotunun ıcıne patladım ohhhhhh dıyıp yanına uzandım zubeyde benı opuyo erkegım yaa harıkaydın muhtesemsın dıyp oda uzandı bırer sıgara yakıp dustada bıposta yapıp ben dukkana gerı dondum evet arkadaslar noktası vırgulu dosdogru olayım eksıgım vardır ama fazlam yoktur 

Çırak Çocuğa Bonus Verdim

Merhaba Sude ben 37 yaşındayım kocam Ahmet 40 yaşında kendisinin elektronik eşyaları sattığı bir dükkanı var. Dükkanda bir bayan bir de 22 yaşında bir çocuk çalışıyor. Bayan daha çok dükkanda duruyor. Dışarıda bir iş olduğunda 22 yaşındaki Ali adındaki delikanlı gidiyordu. Arada onlara yemek yapar. Dükkana giderdim. Ali kaslı bir çocuktu onu görünce hayallerime seks hikayeleri geliyor. Gece kocamla seks yaparken bazen onu hayal ediyordum.

Gel zaman git zaman kocam Ali'nin çalışkanlığından onun sayesinde kazandıklarından bahsetti. Bende Ali'ye ekstra ücret vermesini tavsiye ettim. O da kabul etti. Bir bonus ta ben verecektim Ali'ye kesinlikle kafaya koydum. Bir gün eşimi aradım dükkandaki bulaşıkları getirsin ve evde bilgisayarıma bir baksın dedim. O da Ali'yi eve yolladı.  Ben hemen hazırlandım kısa  
bir mini etek üstüne dekolteli bir t-sört giymiştim. Ali 30 dakika sonra evdeydi. Kapıyı açtığımda Ali'nin de gözleri açılmıştı ancak biraz da utandığını fark ettim. Merhaba yenge deyip içeri girdi. Elindekileri aldım alırken de elini biraz tuttum. Salona geçtik beraber. Ali bilgisayarın problemi ne diye sordu. Ben bir problemi yok dedim. Ali bir şey diyemedi. ben hemen konuya girdim. Ali sence ben nasıl bir bayanım dedim. O da çekici ve güzel olduğumu söyledi. Teşekkür ettim ve sen de çok hoş çocuksun dedim. O da sağol yenge dedi.  Ali'ye yavaş yavaş yanaştım elini tuttum. Ali yenge utanıyorum. Ahmet abiye ayıp olacak diyordu. Ben de sen üzülme Ahmet abin alışık bunlara ve kesinlikle bilmeyecek dedim çocukla öpüşmeye başladık. Ali fena öpüşüyordu. 15 dakika birbirimize sarılarak öpüştük. Daha sonra onun pantolonunu indirdim. Siki kazık gibi olmuştu çoktan. 10 dakika yaladım ve  ağzıma boşaldı. Ali'ye benim soy  dedim. Bir çırpıda üstümdekileri çıkardı. göğüslerimi yalıyordu. Siki yine kalkmıştı. Hadi gir amıma dedim. O da prezervatif yok mu? dedi. Boş ver boşalabilirsin alicim dedim. Ali beni koltuğa yatırdı ve 10 dakika sikti o üzerime boşaldı. Amımı yalarken ben de boşaldım. İşimiz bittiydi o da ben de çok mutluyduk. Ali yenge süperdin dedi. Üstünü başını giyip dükkana gitti. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder