10 Nisan 2016 Pazar

BİRİ TEKLİF ETTİ BEN İKİSİNE BİRDEN VERDİM........ ve............ Köyün En Seksi Hatunuyla Ateşli Bir Sex........ ve...........ÜST KOMŞU KIZINI BAFİLEDİĞİM GECE...... ve.......... Üniversiteye Hazırlanan Kaynımın Altına Yattım.

Merhaba canlarım ben hayatınız da görmediğiniz kadar heyecan peşinde yaşayan   ne konu olacak bir sürü anıya sahip bir bayanım. İki ay önce bir gece kulübünde bir kız arkadaşım ile birlikte eğlenmeye gitmiştim. Sabaha kadar dans ettikten sonra bir ara yanıma biri geldi bana eşlik etmeye başladı. Benimle ateşli danslarda birlikte eğlenceli zamanların tadını yaşadıktan sonra mekan kapanış saati geldiğinde yanına davet etti ben de yanındaki arkadaşına da göz kestirmiştim. Üç kişiydi onlar biz iki kız olduğumuz için ikisini ben almak istedim daha heyecanlı bir keyif için. Ona sordum arkadaşların olacak mı diye. O da kabul edersen eğer olur dedi. 5 kişi eve geçtik ufaktan içmeye devam ettikten sonra bizim kız erkeklerin birini aldı götürdü odaya. Ben ikisiyle baş başa kalınca salonda takılmak istedim. Öbürünün ikisiyle birlikte kalacağımdan haberi yoktu. Biraz daha takıldıktan sonra ikisi de yan yana otururken birinin kucağına oturdum öpüşmeye başladığım anda öbürünün fermuarını açıp elim ile 31 çekmeye başladım. Öbürü şok olunca arkadaşı anlattı durumu lakin vazgeçemezdi çünkü 90 60 90 bedenimin varlığını gördükten sonra güzelliğimin muhteşem olması ikisine de bağımlılık yapmıştı. Sonra devam ettim ikiniz de soyunun artık yanıyorum derken karşılarında sıcak danslar yaparak üstümü çıkartıp üzerlerine fırlattım. İkisi de bana bakarak otuz bir çekmeye başlamıştı. O arada biraz devam ettikten sonra bir tanesine ayakta yapıştım delice sevişmeye başladığımız sırada memelerimi okşayarak öpüşüyordum onunla. Öbürü
arkamdan yanaştı eğilip arkadan amıma kadar dil atmaya başlayınca biraz diğeriyle daha ateşli sevişmeye başladım onun azdırması yüzünden. Yukarı doğru sırtımı öpüp emerek çıktı iyice iştaha getirdi beni. Kulak mememi yalarken arkadan bir gömdü bana lap lap sokarken öbürü daha çok iştaha geldi. Sonra arkadan bana sarılan kucağına oturttu beni bacaklarımı beline doladım bana geçirirken memelerime soktu kafasını. Öbürü 
dayanamadı popomu parmaklamaya başladı. İyice genişletmeye çalıştıkça öndeki zaten sikerken iyice kudurmuş bir hale gelmiştim. Arkamı açtıktan sonra oda sokunca of diyorum nasıl bir zevkti bu ikisi birden kucaktayken bana geçiriyordu ama nasıl zevkin zirvelerine çıkmıştım. Hayatımın en zevkli anları grupta çıkıyor. Sonra ayaklarının bağı çölünce beni yere indirdi. Bir tanesi yere yattı ben onun üzerine sırt üstü yattım iki ayağımı bacaklarına koydum arkadan bana bir gömmeye başladı çığlıklarım öteki odadakileri bile zevke getirmişti onlardan da zevk dolu sesler çıkmaya başladı benden sonra. Diğer yere koydu ellerini amımdan soktuktan sonra üzerime abanmadan sokmaya devam ettikçe ben artık dayanamadım boşaldım orada zaten. Benim keyfe bunlar alkolün etkisiyle bir de yanında içtikleri şeyler yüzünden bir türlü boşalmıyorlardı. Öyle pozisyonda dakikalarca beni siktiler ama aldığım keyfi anlatmak için kelimeler yetersiz kalır. Sonra kalktım ve koltuğa oturttum birini. Başladım ona iştahlı bir saksafon çekmeye. Domalmış bir halde dururken öbürü duramadı arkamdan seri halde bir sokmaya başladı akıllara zarar. Taramalı tüfek misali bana git gel yaparken iyice kudurttular beni. Sonra öbürü ayağa kalktı bize bakarak otuz bir çekmeye bir başladı hızlı hızlı çekerken yüzüme doğru boşaldı artık anca rahatladı. Sonra gitti duş almaya. Kalan beni yere yatırdı üzerime çıktı sıkıca sarıldıktan sonra içime koydu öyle bir soktu ki boşalana   kadar bana sokmasıyla beni bir boşalttı ki tırnaklarımı filan sırtına geçirmişim ondan sonra oda aldığı keyifle içime boşalıverdi. Sonra rahatladım artık geceden olan amacıma ulaşmıştım. Duşlarımızı aldıktan sonra üçümüz öbür odaya geçtik. Sarıldık ve uyuduk. Mutlu son hoşça kalın.                 

Köyün En Seksi Hatunuyla Ateşli Bir Sex


Merhaba hikaye okurlar ben Okan 30 yaşında bekar bir erkeğim. Uzun zamandır buradaki hikayeleri takip ediyorum ve kendi maceramı da paylaşmak istiyorum. Bakalım benim hikayemi  beğenecek misiniz.  Ben sanayi de araba temizleyerek geçimimi sağlıyorum. Yalnız yaşadığım için fazla masrafım olmuyor. Ailem bana iki saatlik uzaklıkta bir köyde yaşıyor sık sık onların ziyaretine giderim. Benim hikayem  2 ay öncesine dayanıyor. Okuyan herkese şimdiden teşekkürler. Bundan iki ay önce hafta sonu tatilinde annemle babamı köye ziyarete gitmiştim. İkisi de fazla yaşlı olmasalar da beni çok sevdikleri için özlerler ve sık sık görmek isterler. Köye gittiğim de akşam saat 5 ti ve hemen eve giderek eşyalarımı yerleştirip annemin yemeklerinden yedim. O gece hasret giderdik ve yattık. Ertesi gün babamla birlikte kahveye çıkarken kapının önünde komşu kızı Sevilay’ı gördüm. O da dışarda çalışıyordu ve büyük bir ihtimalle ailesini ziyarete gelmişti. Uzun zamandır görüşmüyorduk Sevilay’la delikanlılığumuzda çok yakın arkadaştık. İkimizde karşıdan bakışarak selamlaştık. Ama Sevilay o kadar güzel bir kız olmuştu ki ben kahveye gidene kadar onun seksi bacaklarını kafamdan atamamıştım. Balık etli vücudu gözümün önünden gitmiyor ve beni düşündükçe deli ediyordu. Aslında belki o da benden etkilenmiştir ben de çok değiştim diye düşündüm

Hemen babamın yanında oturduğum sandalyeden fırladım ve kahveden çıktım. Tekrar evin önüne gelmiştim ama Sevilay yoktu gelmesi için oturdum beklemeye başladım nasıl olsa geldiğinde görecektim. Yarım saat sonra Sevilay tek başına karşıdan geliyordu seksi bacakları karşıdan bile albeniliydi. O bacakları gördükçe kendimden geçiyor aklıma kazıyordum. O karşıdan evin önüne gelene kadar bacaklarına bakıp kafamdan bir sürü şey geçirdim. Sevilay kapının yanına yaklaştığında da büyük bir hızla yanına gittim. Tabi ki beni tanımıştı hatta Sevilay beklediğimden daha rahattı ve çok değişmişti. Tam bir zilli olmuş. Benimle konuşurken her yeri başka oynuyor ve tuhaf tuhaf hareketler yapıyordu. O bunları yaptıkça ben daha fazla etkileniyordum. Büyük göğüsleri hareket ettikçe sallanıyor ve beni kendilerine çekiyordu. Uzun ve hareketli bir sohbetten sonra buluşma teklifi yaptım köyün çıkışında orta düzey bir kulübede buluştuk.
Yanıma geldiğinde yüzünü gözünü boyamış belki de en açık kıyafetlerini giymiş gelmişti. Ben iyice azmıştım ve artık sabredemiyordum. Oturur oturmaz etrafa bir göz attım ve o kocaman dudaklarına
yapıştım. Dudaklarını ısıra ısıra öperken bir yandan da içimin gittiği göğüslerini sıkıyordum. İki karış olan dekoltesinden elimi sokup yalın haliyle okşamaya başladığımda Sevilay da kendinden geçmeye başladı ve göğüs uçlarına dokundukça iniltisi gelmeye başladı. Ben biraz daha böyle devam ettim ama Sevilay iyice kendinden geçmişti pantolonumun fermuarını açarak kocaman olan sikimin kafasını dışarı çıkardı ve başladı yalamaya bu kez ben kendimden geçmiştim ve Sevilay o kadar iyi yalıyordu ki neredeyse boşalacaktım ama kendimi tuttum çünkü daha ben de onu yalayacaktım hele o amını görmeden hiçbir yere bırakmazdım onu. Bu kez ben Sevilay’ın eteğini kaldırdım ve külotunu kenara sıyırarak tertemiz amını yalamaya başladım ben yaladıkça o kendini sıkıyor yumruğunu ısırıyordu çok azmıştık ama orada sikişemezdik o gün birbirimizi yalayarak boşalttık ama ben Sevilay’ı elbet daha uygun bir yerde sikeceğim o zaman tekrar size yazarım                            .
ÜST KOMŞU KIZINI BAFİLEDİĞİM GECE
   
Ben İstanbul’da yaşamakta olan 24 yaşında bir gencim. Yeni taşındığımız avcılar semtindeki apartmanımızda daha ilk gün taşınırken fark ettiğim üst kattan o fıstık gibi kızı gördüm   gibi şeyler geldi aklıma ve komşumuz olduğunu selam verip muhabbet etmeye başlayınca anladım. Kısa bir muhabbetten sonra işime dönüp eşyaları taşımaya devam eder iken ulan ne tatlı kız bu bir siksem bir sene boyunca seks yapmaya ihtiyacım kalmaz diye düşündüm. Kafamda o güzelliğin hayali ile eşyaları taşırken birden karımın cırtlak sesi ile kendime geldim. Ne yazık ki evliyim ve genç yaşta bu boku yemiş olduğum için kendime ne kadar kızsam da artık yapabilecek bir şeyim yok. Akşam çökerken evin bir çoğunluğunu yerleştirmiştik. Yatağa girmeden önce ben sıcak bir duş aldım. Ve yatak odasına girdiğimde benim cırtlak sesli hatun üstünde saten bir gecelik ile beni bekliyor. Evimizin ilk gecesinde seks yapmak istiyorum dedi bende sekse çok düşkün bir erkek olduğum için asla hayır diyemem nefes alsın yeter bir düşünce ile yaklaştığım için hemen daldım karıya. Sabaha kadar deliksiz bir uyku çekmişim nasıl seks yaptıysak karı artık çok yorulmuşum. Sabah uyanıp salona geçip oturayım derken birden kapı çalındı ve bir baktım kapıyı çalan üst komşum hemen kapıyı açıp ona buyurun dedim. O ise bana bir şeyler söyler iken ben  
sadece onun vücudunu süzüyor ve o çok tatlı yüzüne bakıyordum üstüne giymiş olduğu mini kot eteği kolları omuzdan açık olan badisi ile altın gibi uzun olan saçları dikkatimi öylesine çekiyordu ki birden film bende koptu ve kızın anlattıkları duyamaz bir halde kızı süzmeye devam ediyordum. Tam o sırada eşim içeriden çıkıp geldi ve
ben içeri geçtim eşim kapıda kız ile konuşur iken ben salonda kız ile nasıl seks yapabilirim diye planlar kurmaya başlamıştım. Aradan birkaç gün geçti ve kız benden etkilenmiş olacak diye düşünmeye başlamama sebep verecek şekilde eve geliyor bazen yemek yapıp getiriyordu yeni taşınmamızı bahane ederek. Ben bu gelmeleri kendi üstüme tam manası ile aldığımı his ettikten sonra bir gün komşu kızını dışarıda yakaladığım zaman cesaretimi topladım ve bir kafede oturalım mı diye teklif ettim. Sonrasında güzel bir muhabbet ile kızı iyice bağlayıp sempatik tavırlarım ile etkilediğimi düşününce biraz kendimden bahsettim ve mutlu bir evliliğimin olmadığını filan açıkladım. Ve benzeri birkaç laf ile kızın tam anlamı ile benimle birlikte rahat olmasını his ettiğinde inandırdıktan sonra birkaç gün sonra eşimin annesine gideceğini söyledim ve bize akşam misafir olup olamayacağını erkek başıma idare edemediğimi söyledim. Sanırım kız da bu teklifi bekliyordu ki fazla sürmeden kabul etti. Eşim annesine gitti ve kız bize geldi geleceğine tam olarak emin değildim fakat geldiğini görünce 
mutluluktan dört köşe oldum. Canım yalnız olduğumu düşünüp bir de yanında yemek getirmiş bana. Güzel bir yemek yedikten sonra hoş sohbet etmeye başladık kızın giymiş olduğu mini kıyafetler benim gene iştahımı kabarttı ve gözlerimi vücudundan alamadım. Kız bu durumu fark edince of çok
sıcak dedi ve üzerinde ne varsa çıkarttı sadece iç çamaşırları kaldı. Çok seksi bir incecik iç çamaşırı giymişti gördükten sonra resmen çıldırdım ve kendimi tutamadım. Kızı direk kucakladım ve yatak odasına götürdüm attım yatağımıza eşim anlamasın diye çarşafları değiştirmiş yeni çarşaf almıştım. Kız benim malzemeyi ağzına bir aldı ki anlatamam aman tanrım malzeme taş gibi oldu zaten ben fazla sabredemedim ve yatırdım kızı iki yalayıp yuttuktan sonra başladım götürmeye. Verdim odunu verdim odunu o gece sabaha kadar nerden baksanız 6 kere boşalmışımdır. Başka hikayelerde buluşmak dileği ile görüşürüz                                     .

Üniversiteye Hazırlanan Kaynımın Altına Yattım


33 yaşındaydım 10 yıllık evliydik. Kocamla mutlu bir beraberliğimiz vardı. Kocamın kardeşi Tolga üniversiteye hazırlnmak için lise son sınıfı bizim şehirde okumağa karar vermiş ve yanımıza yerleşmişti. Kocam bir fabrikada şefti. Ben çalışmıyordum ve devamlı evdeydim. Tolga’da Okul zamanının dışında devamlı evde kalır ders çalışırdı.Hiç bir kötü niyet düşünmediğimden evde istediğim gibi giyinirdim. Bazen kıs bir şortla, bazen gecelikle. Ama Tolga’nın bir delikanlı olduğunu unutmuştum. Nede olsa erkekti. Banyoda kirli sepetinin karıştırldığını farkettim ama bir mana verememiştim. Yine bir gün çamaşır yıkayacağım zaman kirli sepetini boşaltım, çamaşırları ayırıyordum, benim külotumun ıslak olduğunu farkettim. Allah allah ben ıslak külot atmazdım hiç. Bir koklıyayım dedim meni kokuyordu; Tolga ‘da 1 saat önce duş almıştı. Tolganın benim külotlarımı koklayıp elle boşandığını anladım. Demek bizim oğlan beni özlüyordu. Ben de daha rahat  
giyinmeğe başladım havalarda iyice ısınmıştı. ama tolgayı azdırmak için artık külotlarımı sepete

atmıyordum. 
Yatak odamda bir kutuya koyuyardum. Baktım yatak odamda da külotlarım karştırılmış. Ama herhalde anlar diye üzerine boşalmamış. Bir gün Tolgacım ben biraz uzanacam deyip odama gittim . Kapıyı kapatmadım, biraz aralık bıraktım. Külotumu çıkardım, gecelikle yatağa uzandım. Uyuyor numarası yapmağa başladım. 15 dakika sürmedi,kapıda bir karartı hissettim. Tolganın beni izlediği anlaşılıyordu:bacaklarımı biraz çektim, amımın ortaya çıktığını anlıyordum. Yüzü koyun yatmıştım. Tolganın beni izlşiyerek 31 çektiğinden emindim. Şöyle biraz döndüm kapıya doğru gölge kayboldu. Tekrar eski halime döndüm. Şİmdi kıçım iyice açılmıştı. Gecelik iyice sıyrılmıştı. Hırıltıların geldiğini duymağa başladım . Anladım boşalmak üzreydi. Aniden kalkarak kapıya koştum. Tolga elinde sikiyle kalakaldı.
Ne yapıyorsun dedim. Cevap veremedi. Ben de elinden tutup yatak odama çektim. Bak dedim bir kere seninle yapacağız ama bundan abinin haberi olmayacak dedim. Kekeleyerek tamam yenge dedi. Yatağa uzandım heyecandan 
siki sönmüştü. Elimle şöyle biraz okşadım sertleşmeye başladı. Kocamınkinden çok büyüktü. Belki 1,5 katı kadar ve de kalın. Tolga titriyordu, elimle sikini tutup amıma dayadım hadi sok dedim. Öyle bir soktuki sokar sokmaz, içimde bir parlama hissettim. Garibim dolmuştu zaten birden içime fışkırtmaya başladı. Ama ben daha zevkimi alamamıştım. Yenge çabuk oldu ,ne olur bir daha yapalım demez mi, zaten siki inmemiş taş gibi duruyordu. Tamam canım hadi devam et dedim. Bu sefer memelrimi emmeğe başaladı . Amıma indi amımı yalıyordu. Daha demin içine boşalmıştı. Şimdi deli gibi kendi menileriyle ıslanmış amımı somuruyordu. Ben de iyice kendimden geçmeğe başladım. Hadi canım sok içime dedim . Tamam ynege diyerek tekrar kökledi. Bu sefer deli gibi pompalıyordu. Ben de hal kalmamıştı kasıla ,kasıla boşalmağa başledım. Benim  
kasılmamla oda içime tekrar fışkırtıyordu. Amım tolganın sikini sanki içime hapsetmişti bırakmıyordu. O kadar sıkmıştı. Öylece yatakta kalakaldık.Bir müddet sonra amım gevşedi. Tolga da sikini dışarı çekti. O da yumuşamağa başladı. Yenge bir daha demez mi. Hayır dedim. Hadi kalk toparlan. Ben duş alayım sende
 al deidm . Bir daha da yapmadık. Çok utanıyor yüzüme bakamıyordu. Şimdi üniversitede okuyor. Tatile yanımıza geldiğinde ben zorladıım bir kere daha yaptık. Ama bu ilki kadar heyecanlı değildi. Demek ki üniversitede Tolga kızlarla birlikte oluyordu.Kocam ise ilk yaptığımız gece benimle birlikte olmak istedi. Yaparken amımın ne kadar bollaşmış olduğunu söyledi. Korktum anlayacak diye. Aman kocacığım canım çok istşiyor da ondandır deyip geçiştirdim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder