23 Nisan 2016 Cumartesi

Kendimi tatmin ederken yakalandım...... ve........... Ev sahibi ile sikiş..... ve...........Ablamı İzlerken Eniştemin Kurbanı Oldum......... ve..............Hayalim Gerçek Oldu

   
Ben henüz seks deneyemi olmayan güzel bir bayanım Kendimi tatmin adultsexhikaye.net etmek için çeşitli yöntemler kullanıyor ve banyoda orgazm olarak rahatlıyordum. Arkadaşlarıma cinsellik üzerine yaptığımız sohbetler artınca vajinamın ateşi daha da artıyordu Bir gün o kadar çok yanıyordum ki hemen orgazm olmak için üstümü çıkarıp vajinamla oynuyordum O kadar zevk almaya başlamışım ki fark etmeden yüksek sesler çıkarıyormuşum babam odama aniden girdi ve ne oluyor diyerek beni kendimi tatmin ederken yakaladı beni o gunü öyle görünce şaşırmış ve göğüslerime dik dik bakmıştı O gün bir şey yaşamadık ama farklı bir gün banyoma geldiğinde yaşadıklarımızı anlatayım.
böyle biir şey yapamam sen beenim kızımsın senin hayatını karartamam dedi,beende hayır yapmanı arzuluyorum buna beenimde ihtiyacım var,bu arada elimi çarşafın altına sokup pederin hala sertliğini
 koruyan yarrağını kavrayıp okşamaya başladım ve eğer bunu yaparsan beenii dünyanın en mutlu kızı yaparsın deyip pederin elini tuttum ve amımın üzerine koyup okşatmaya başladım. Babam gözlerini kapadı ve herşeyi oluruna bırakıp vajinamı okşamaya parmağını amcığımın dudakları arasında gezdirmeye başladı,üzerinden çarşafı çekip yatağa oturdu ve beenii kollarıyla bacaklarının arasına çekip vücudumu okşamaya başladı,tamam yapacağım amma önnce arkandan gireceğim işimiz bittiğinde hala sevişmek istersen yaparız dedi beende tamam olur dedim ve öpüşmeye başladık biirbiirimizin dudaklarını emiyor 
dillerimizi yalııyorduk,yavaş yavaş boynunu göğüslerini göbeğini öperek aşagıya doğru indim ve az sonra daracık göt deliğime girecek olan dev gibi yarrağı yalamaya başlad…ım buarada babamda saçlarımı tutarak başımı iyice yarrağına doğru bastırıyordu,şimdide babam beenim memelerimi emerek aşağılara doğru inip vajinamı yalamaya başladı,ama ne yalama yılların verdiği açlıkla sanki vajinamı vücudumdan söküp alacaktı,diliyle bızırıma dildarbeleri atıyor sokabildiği kaddar içime sokmaya çalışıyordu,artıkk iyice kıvama gelmiştik, babam beenii kucaklayıp yatağa dom-alttı ve göt deliğimi yalayarak iyice ıslattıktan sonra skinin kafasını dayadı.Müthiş biir heyecan içiindeydim sikilmek üzereydim  biiraz zorlamaya başladı amma biir türlü girmiyordu been hemen doğrulup böyle olmayacak dedim ve içeri gidip çantamdan biir krem alarak geri döndüm,babamın önüne diz çöküp sikini kremlemeyi başladım daha sonra kremi babama verdim ve önünde tekrar domalarak götümü kremlemesini söyledim, iyice kremledikten sonra tekrar yarrağını dayadı ve deliğimi zorlamaya başladı,şimdi başı yavaşça girmişti biiraz durduktan sonra sert biir hamleyle yarrağını dibine kaddar götüme sokmuştu. Müthiş biir çığlık attım,o an sanki kalçalarım belime kaddar ikiye ayrıldı sandım, çook acımıştı amma babam aldırmıyor götüme sokup çıkarmaya devam ediyordu,beende  
alışmış artıkk sikilmenin tadını çıkarmaya çalışıyordum.Biir müddet girip çıktıktan sonra babam titreyek boşalmaya başladı içimde pederin sıcacık döllerini hissedebiliyordum.Yatağa uzanıp biir müddet dinlendikten sonra pederin sikni kavrayıp sıvazlamaya başladım yukarı aşağı hareket ettirerek tekrar sertleşmesini sağladım eğilip ağzıma aldıım ve emmeye başladım,babam elleriyle başımı tutarak gözlerimin içiine bakarak istiyormusun dedi  beende dudaklarına yumulup öptükten sonra hayatta en çook istediğim bu,sana kendimi vermek senin kadının olmak altında zevkin doruklarına çıkmak ve senin şehvet sularını içmek içiin çıldırıyorum,hadi daha aşırı bekletme beenii sik amım patlat kızlığımı ve beenii özgürlüğüme kavuştur dedim,sırt üstü uzanıp bacaklarımı yanlara ayırıp biir elimle memelerimi okşayıp diğer elimlede amcığımın dudaklarını ayırıp hadi gel gir içime sok yarrağını vajinama dedim. Babam bacaklarımın arasında yerini aldı ve yarrağının mosmor olmuş kafasını amımın dudaklarının arasına yerleştirdi biiraz yukarı aşağı sürttükten sonra iyice sulanan amcığımın arasına sokmaya başladı kızlığıma dayandığında yüzüme bakıp hazırmısın dedi,omuzlarından tutp evet dedim ve ince tiz biir çığlık attım,artıkk hatun oldum hem de pederin kadını,kızlığım yırtılırken ince keskin kısa biir acı hissetmiştim artıkk babam amımın içiinde ileri geri hareketlerle beenii sikmeye devam ediyor banaa
övgü dolu erotik sözlerle aldığım zevki katlıyordu.Harika biir şeydi babam tarafından sikiliyordum bu olay ileriki yıllarda yapacağım sikişmelerimi gizleme durumundan beenii kurtarmiştı.bekaretimi babam bozduğu içiin erkeklerle rahat rahat sikişebilirim artıkk.

Ev sahibi ile sikiş



merhaba adım ahmet gerçek adımı kullanmaktayım eşim meryem oda gerçektir sizlere anlatacağım hikaye gerçektir arkadaşlar 3yıllık evliyiz benim yaşım 29 eşim meryem 23 ben esnafım eşimle görücü usulu evlendik sabahları işime giderim akşam gelirim eşim çok azmıştı son zamanlarda ilk zamanlar sabahlara kadar sevişirdik ama bende iş yoğunluğu olduğu için yorgun düşmeye başladım artık haftada 1 veya 2 sefer yapmaya başladık bu durumdan eşim çok rahatsız olmaya başladı farkındaydım kira derdi bitmiyordu ödemekte zorlanmaya başlamıştım ev sahibi almancı yılda 1defa gelir geri giderdi uzun boylu iri yapılı olgun 40 45 yaşlarında onun adıda erhan bi akşam kapı çaldı ben gözlerim dalmıştı meryem kapıyı açtı gelen ev sahibi erhandı ahmet yokmu evde dedi uyuyor erhan bey dedi oldu sonra uğrarım dedi derin bi oh çektim yıllık kira yaklaşmıştı eşim meryem dert yanmaya başladı  
nereye kadar sürünecez falan işte sabah oldu işe gittim ama halsizdim iş yerini erken kapattım dedim dinleneyim bugün eve doğru yol aldım eve yetiştim dedim meryemi rahatsız etmeyeyim gizlice gireyim dedim gizlice girdim yatak odasında inelemer geliyordu şok oldum bi anda ev sahibi erhan almış karımı sikiyor ama orospo olacak karım erhanın önünde domalmış sik aşkım dahada sok diye inliyordu bende izlemeye devam ettim gizlice yaklaşık abartısız 1 saat karımı sikti inanın erhan diyordu ahmet çok saf senin gibi güzel hatunu nasıl sikmiyor şaşıyorum diyordu meryemde cvbı o sikmese başkası siker canım diyordu tam çıkacakken kapıya iyice yaklaştım erhan beni gördü yıllık kiranı karın ödedi ahmet dedi çıktı meryemde bana baktı şaşkın şaşkın ahmetçim mecburdum dedi sen kirayı ödeyemiyorsun bende böle öderim dedi sustum içime attım 
banyoya girdim bi güzel yıkandım uyudum akşam oldu erhan geldi eve kahve falan içtik ahmet karının deyerini bil dedi yoksa bu evde 1dakka bile duramazsın dedi meryeme yatak odasına geç canım dedi meryemde bana baktı geçeyimmi kocacım dedi boynumu büktüm geç dedim odaya geçtiler meryemi çatır çatır sikmeye başladı erhan bana seslendi gel ahmet karına bak dedi meryem erhanın sikini öle bi yalıyorduki orospo benim sikimi böle yalamamştı sonra önümde domaltı sikmeye başladı erhan lan ibne boş durma ağzına ver karının bende verdim yalamaya başladı meryem zevkten gözü dönmüştü ah bi yarak daha olsa keşke diyordu erhan ordan atıldı bulurum canım sen yeterki iste bul aşkım dedi hemen gelsin hazır ahmette burdayken oda gözlerinin önünde siksin diyordu bende zevke gelmiştim erhan hemen arkadaşını aradı hasan hemen atla gel kirazımı sikiyorum sende katıl dedi hasanın gelmesi 20dakika sürmedi geldi ben açtım kapıyı ben hasan dedi erhan nerde dedi içerde dedim hemen daldı  
erhan uzanmış karımda onun sikini yalıyordu hasan iyki geldin dedi hemen dal şu karıya dedi hasan hemen soyundu yemin ederim kilotunu çıkardı bi yarrak çıktı 22 santim oha dedim güldüler karım meryem işte bu ikinize bedel dedi hemen karım yalamaya başladı benle erhan izlemeye başladık hasan acımadan karımı sikiyordu ama karımın inlemeleri çok fenaydı devamı sonra beyenenler bana  bu blokun ilk sayfasına yaza bilir her şeyi
Ablamı İzlerken Eniştemin Kurbanı Oldum
   
Adım Buket 21 yaşında İstanbul Üniversitesini kazandığım yıl yaşadığım bir anıyı bende burda sizlerle paylaşmak istiyorum. Konya oturuyor ve Üniversite sınavlarına hazırlanıyordum. İstanbul Üniversitesini kazandığımı öğrenince ailemle birlikte çok sevinmiştim. İstanbul’da oturmakta olan ablam ve eniştem onlarla kalabileceğimi söyleyince yurt aramak zorunda kalmadan Üniversiteye başlayabildim. Ablamla eniştem mutlu bir evlilik sürdürüyorlardı. Onları rahatsız etmemek adına her zaman dikkat eder odalarına gideceğim zaman uzaktan seslenir ya da kapılarını çalar mutlaka gel demelerini beklerdim. Haftalık ders programında cumartesi günüde dersim vardı. Eniştem cumartesi Pazar günleri çalışmıyor. Sadece hafta içi işte oluyordu. Cumartesi günü benim okulda olmam onlarında yalnız kalabildikleri tek günleri oluyordu. Cumartesi günleri seks yaptıklarını biliyordum.  Hocamızın sınavlar nedeniyle cumartesi günü ders yapmayacağını söyleyince cumartesi günü eve erken döndüm. Evin anahtarı olduğu için kapıyı kendim açtım. İçeri girerken ses yapmadım ama ablam ve eniştemin de sikiştiğini bilemezdim. Henüz evden gideli 40-50  
dakika olmasına rağmen üniversiteye gitmemi fırsat bilip sikişmeye başlamışlar. Salona doğru ilerledim yerde ablamın kırmızı dantelli kilodunu gördüm. Biraz daha öteye gidip holden geçerken kırmızı sütyen, çoraplar ve halının bazı yerleri ıslanmıştı. Banyonun önünden geçerken kapısının açık ama banyonun
boş olduğunu gördüm. İlerlemeye devam ettim ve ablamların yatak odasına yaklaştım. Kapı aralıktı ve karyolanın gıcırtıları geliyordu. Ablam karyolayan kelepçeleyen eniştem ablamı çarmaha germişçesine amına abanıyor, tüm haftanın azgınlığını bir günde atmaya çalışıyordu. Onları öyle görünce rahatsız etmek istemedim ama ablama üzüldüm doğrusu. Bu arada 21 yaşın getirdiği coşkuyla ben onlara katılmak istedim ama cesaret edemedim. Arkamı dönüp sessizce uzaklaşmak isterken kapıya yakın bulunan duvar saatine çarparak düşürdüm.  Eniştem sesi duyunca gelmiş arkamda dikiliyordu. Arkamı döndüğümde siki hayvan kadar büyümüş olan eniştem senin ne işin var kız evde dediğinde korkudan kısılan sesimle özür dilerim enişte diyerek yanıt verdim. Özür dilemeden gerek yok
 canım gel bakayım buraya diyerek kolumdan tuttuğu gibi odaya götürdü. Ablam elleri kelepçeli olduğu için enişteme dur Ahmet yapma onu bu işe dahil etme dedi. Ben ise korkudan sesimi bile çıkaramıyordum. Sevgili Erhik.com okurları eniştem göz yaşlarıma aldırış etmeden beni soymaya
başladı. Ablamın yanına yatırarak onun gözü önünde beni sikmeye başladı. Eniştem beni sikerken gözümden akan yaşlarla ablama bakıyordum. Ablam ise hayır hayırrrrr diyerek adeta amımın acısını o yaşıyor eniştemin kocaman sikiyle amıma boşalmasının verdiği acıyı yaşıyordu. Eniştem beni siltikten sonra yarrağının kafasını ağzıma soktu ve yalayarak rahatlatmamı istedi. Her istediğini yaptığım eniştem ablamın gözü önünde hem kızlığımı almış hem de ilk kez sikilmenin nasıl bir şey olduğunu bana öğretmişti                                                             .

Hayalim Gerçek Oldu


Merhaba arkadaşlar, Burada size “gerçek” bir hikaye anlatacağım. Bir kız arkadaşım vardı. İsim vermeyim. Yaşım 19. Daha gencim. Kız arkadaşımla yaşıtız, üniversitede tanıştık. Çok sikmek istediğim bir kızdı. Ama nasıl söyleyeceğimi bir türlü bilmiyordum. Neyse bir gün, babam ve annem (aynı iş yerinde çalışıyorlar) beraber iş gezisine gideceklerini söyleyip evi bana emanet ettiler. Bence yalnız kalmaktan korkarım çaktırmayın. Aradım benim kızı -Pşt, evde yalnızım gelsene kalmaya -Ama aklında kötü birşey yok dimi?
-Yok yok, diğer arkadaşları da çağırırız parti veririz. -Hmm olur.
Kız arkadaşım cinselliğe pek meraklı olmayan biridir. Neyse saat 21:00 gibi geldi. -Herkes nerede? -Seni bekledim belki istemeyeceğin biri olur.
-Neden? -Ne bileyim Neyse, benim arkadaşlar geldi. Parti oldu vs. Saat 02:00. Herkes gitti. Eğlendik falan XBOX oynamıştık. Beraber evi toparlıyorduk. İkimizde yorulduk. Odada annem ve babamın odası var. Birde benim odam var. 

-Sen benim odamda yat ben burada çekyatta yatarım.
İlk başta pek istemesede, -Olur. Sonra çekyatı kurdum, iki kişilikti.Kız yanıma geldi gülümsedi. Masum bir gülücüktü. -Biz artık sevgiliyiz. Beraber yatabiliriz?
-Olur. Neyse, üstümü değiştirdim. Altımda pantalon, üstümde atlet yattım. İlk başta yattı, sonra kalktı. -Çok terliyim. Üstündekini çıkardı. Altında pembe bir sütyeni vardı. Altındaki kot şortu çıkardı.Yanıma yattı. Biraz vakit geçti. Uyumak üzereydim. Bir anda elini, pantalonumdan içeri aletime soktu. Oynamaya başladı. Ne yapacağımı şaşırdım… -Ne..ne yapıyorsun? -Siz, erkekler neden bu kadar meraklısınız bu olaya böyle bir şey düşündüğünü biliyorum öğret bana ne bu?
Şaşkındım. -Gerçekten, yapmak mı istiyorsun? -Bakireliğimi sana vermek istiyorum. Ayağa kalktı ve sütyenini çıkardı. Hemen arkasından donunu çıkardı. Yattığım yerden atletimi çıkardım. Çekyatın diğer tarafına geçti, pantalonumu çekti ve çıkardı. Çırıpçıplaktık. Yorganı attı, üstüme çıktı. Öpüşmeye başladık. Durdu. -Nasıl olacak? Nasıl bir duygu. -Kelimelerle anlatılamaz. Biraz acıyacak ama.. İlk başta endişelendi ama sonra aletimi amcığına soktu. Ve kendini bıraktı. İçindeydim. Acı ile karışık sessiz bir çığlık attı. Biraz kan damlamıştı. -Yanıyor.
-Artık bakire değilsin. Aletimi ileri götürdüm, sonra tekrar geri çektim. Yavaşça pompalıyordum. -Ç..çok güzel oluyor. Hızlandım, beş on dakika kadar öpüştük. Sonra ise duraksadı, yüzü kızarmıştı. -Noluyor? Kafamı aşağı indirdim. Boşalmıştı. -Rahatladın değil mi? Boşaldın. dedim ve boşaldım. Sonra ise yanıma yattı ve çırılçıplak bir biçimde uyuduk… O günden sonra az olsa da arada sırada yapıyoruz bu tarz şeyler …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder