26 Mayıs 2016 Perşembe

Yengesini Siken Kayınço ........ve ........Babam Bana Kadınlığımı Yaşattı.............ve ........Tamirci Sikiş Hikayesi Devamı .............ve ........Üvey Annemi Evde Bir Erkekle Basınca Bende Faydalandım



merhaba ben 18 yaşında 1.87 boyunda 72 kilo ağırlıgında esmer biriyim şimdi anlatıcam hikaye yengemle aramda geçti.yengem 40 yaşlarında balık etli sarışın dolgun kalçalı iri memeli çok sexsi biri zaten kendisinin hastasıydım önceden de bu olay geçen ay gerçekleşti amcam ticaret işiyle ugraştıgı için yük yıkmaya bursaya gitmişti yengemin kızıda tatildeydi yengem tek başına evdeydi bide ufak kızı vardı amcam 4 gün gelmeyeceği için benden o gün rica etmişti yengemin yanına gitmem için ona göz kulak ol demişti. yengem gile gittigimde saat 17:00 yengem eşorfman ve kısa kollu giymişti ama domaldıgı zaman kilodunu görüyodum ve çok azıyordum her neyse… kapıda hoşgeldin dedi selamlaşıp içeri girdim yengem içerde oturmamı yemeği birazdan hazırlıcagını söylemişti yengemin küçk kızı aleyna abdullah abi diye koşarak yanıma geldi sarıldı yemek filan yedik derken saat 11 bulmuştu aleyna uyuyordu yengem yatağımı hazırladı. Ama benim uykum yoktu evde herkes uyumuştu bende yengemi düşünüp 31
    çekiyordum sonra dayanamadım yengemin yatak odasına gittim kısa bir şort giymişti götü belliydi ve ben kendimden geçmiştim bacaklarına yavaş yavaş elliyordum arada birde öpüyordum ilk günü öyle bitirdim ama hep onun götü aklımdaydı aleyna parka oyun  oynamaya gitmişti evde yengemle biz vardık yengem o gün aynı şortla duruyordu üstünde de sıfır kollu t-shirt vardı südyeni belliydi onu görünce zaten ben uçtum dahada arttı duygularım ona karşı yattım yeri toplarken domalıyor o koca götü çıkıyordu meydana arkasına geçtim ani bir anda kalkınca sikimi götünde hissettim  belliki oda hissetmişti ki bana baktı birşey demeden gitti yarım saat sonra içeri geldi oturdu sohbet ettik havadan susadan ama benim aklımda yengemin o götü vardı sevgilin var mı diye sordu bende yok dedim senin gibi birinin nasıl olmuyor   anlamıyorum dedi bende senin  gibi güzel biri çıkmıyor ki yenge dedim
      yengem güldü bende güldüm cola katıyım mı diye sordu evet dedim gitti aklıda yengemi nasıl sikicem soruları vardı getirdi colayı içiyordum zil çaldı aleyna parktan gelmiş üstü başı toz toprak olmuştu yengem banyoya götürdü bende colayı bitirdim yanlarına gittim yengem su filan gelir diye sıfır kollu üstünüde çıkarmıştı südyenle kalmış onun o memelerini görünce doya doya öpmek istedim beni gördü ve bir anda irkildi korkuttun beni diyip işine devam etti ben yengemin memelerinden bir dakka gözümü ayırmıyordum kesin sikecektim yengemi ama nasıl..? İçeri oturmaya gittim yengem aleynayı yıkamış kurulamıştı yemek hazırladı aleynaaya karnını doyurdu banada sordu 


 açmısın diye hayır dedim aleyna yorgun olunca erkenden uyudu mutfaga yengemin yanına gittim oturduk çay demledi sohbet filan derken yengem bacakları biraz acmıştı amı belliydi artık dayanamıyordum masaj yapıyım mı yenge diye sordum \\\’\\\’oda tabi\\\’\\\’ dedi omuzlarına masaj yapmaya başladım omasaj yaparken memelerine bakıyordum hem yengem bide ayakalrıma yapar mısın diye sordu? hiç düşünmeden kabul ettim yengemin o güzel cillop ayakları ellerimdeydi başladım masaja baldırlarını güzel güzel ovuyordum kalçasına kadar gidip geliyordum bide benimki kalkmış onu gizlemeye çalışıyordum derken yengem sırtının çok agrıdığını söyleyip sırtına da
 yapmamı istedi bende hemen yaptım şortunu biraz sıyrdı kıcının yarısını görüodum kendimden gittim yengemse dalmış gözleri kapalıydı ben masaj yaprken oralara gidiyor geliyordum dayanamadım artık yavaş yavaş elimi altan göt deliğine dogru yolladım yengem hiç birşey demiyordu ben götünün oraları elliyordum yengemde istediğini anladım kıçına bir tane şaplattım ahh diye bağırdı şortunu indirdim kafamı götüne yapştırdım delicesine yalıyordum altan ellerimle memelerini tutuyor sıkıyordum yengem ahh uhh diye sesler çıkarıyor beni daha da tahrik ediyordu .Bacaklarını yalamaya başladım düzeltip sırt üstü yatırdım burda olmaz dedi yatak odasına gittik yengemi tümden


soydum benimde altımda sadece boxerım vardı   yengemin o iri memesi ellerimdeydi sıkıyordum mıcıklıyordum yengem sonra yarragını yalamak istiyorum dedi boxerı indirdim yengem benimkini görünce büyükmüş diyip yalamaya başladı uçuyodum resmen havalarda sonra memelerinde amerikan 31 çektim o esnada 1 kez boşalmıştım yengemin amını yalamaya başladım yengemin gözlerinden yaşlar akıyordu ama hiç umursamadan devam ettim oda boşaldı sonra sikimi yengemin amına yavaşça yerleştirdim ve git gel yapmaya başladım yavaş yavaş hızlandım yengem bağırıyordu ve bana  ’hadi kocacım,devam et,çok güzel,hadi hayatım diyip gaz veriyordu en az böyle 45 dkka sikiştik en son üstüne boşaldım bana çok iyi oldugumu söyledi sonunda yengem benim karım olmuştu o gün ölmüş gibydim duşa girdik sonra beraber abdest aldım yıkandım derken artık yengem benimdi 


  Merhaba hikaye severler ben Gülçin. 26 yaşında evli bir bayanım. İstanbul da oturuyorum. Birkaç aydır buradaki hikayelerin sıkı takipçisiyim. Aslında benimde anlatmak istediğim hikayem var ama cesaretimi ancak toplayabildim. Evet arkadaşlar benim hikayem hem ilginç hem de adrenalin dolu bir hikaye. Umarım okurken zevk alırsınız. Yaklaşık 3 ay önce eşimle  büyük bir tartışma yaşadık. Tartışmamızın sebebi özel hayatımızdı. Evet eşim bana yeteri kadar ilgi göstermiyor daha doğrusu cinsel açıdan beni tatmin etmiyordu. Ama bu son zamanlarda gelişen bir olaydı. Bir anda gelişti ve bizim evliliğimize ciddi zararlar vermeye başladı. Aslında ona da kızmak istemiyordum ama elimde olmadan sinirleniyor ve ona patlıyordum. Ne kadar kavga etsek te bu duruma bir çözüm bulamadık ve ben bir gün isyan bayrağını çekerek annemle babamın evine gittim. Eşimle büyük bir kavga etmiş ve ben evi terk etmiştim. kadınlık duygularımı yaşayamıyordum artık.  
Eve gittiğimde annemle babam beni çok iyi bir şekilde karşıladı ve hiç üzerime gelmediler. Durumu anneme açık bir şekilde anlatsam da babama anlatmam çok zor oldu. Ama annemin de yardımıyla durumu açıkladık. Bir süre onlarda kalmaya karar verdim. Belki eşim benim yokluğumda bu duruma bir  

çözüm aramaya başlar hiç değilse doktora gider diye düşündüm. İşte asıl olay buradayken gerçekleşti. İnanın durumun nasıl bu kadar ileri gittiğini ben bile anlamadım. Bir gün annem alış veriş için pazara çıktı ben de onunla gitmek istedim ama annem benim evde kalmamı komşuların laf yapacağını söyledi. Pazar oldukça uzaktaydı hem anneme yardım etmek hem de biraz hava almak istedim ama babam da buna izin vermedi. Annem gitti ve biz babamla ikimiz kaldık. İkimiz salonda otururken babam eşimle


 aramızdaki olayı açtı. Ben çok utanmıştım ama babam rahat olmamı ve ona açıkça ifade etmemi istedi. Ben de durumu aynı şekilde anlattım. Babam dikkatli bir şekilde beni dinledikten sonra bana bir teklifte bulundu. Teklifi çok ilginç ve bir o kadar da utanç vericiydi ama ben bu teklifi kabul ettim. Evet o kadar kötü bir durumdaydım ki babamın birlikte olma teklifini kabul ettim.   İkimiz annemle babamın yatak odasına çıktık. Babam soyunmamı istedi kendisi de soyunduktan sonra ayakta beni öpmeye ve koklamaya başladı. Ben unuttuğum bu duyguları tekrar yaşamanın mutluluğuyla zevkten kıvrılıyor adeta dans ediyordum. Daha sonra babam beni yatağa yatırdı ve üzerimde son kalan külot ve südyeni de bir  

çırpıda çıkarıp attı. Bu kez iri göğüslerimi avuçlayarak okşamaya başladı bu durumdan çok zevk aldığı belliydi. O an annemin de babamı tatmin edemediğini düşündüm. İkimiz de cinselliğe açtık adeta. Ben artık kendimi babamın seksi kollarına bırakmıştım. Babam işini oldukça iyi yapıyor ve beni zevkten inletiyordu. Daha sonra yapmayı en sevdiğim şeyi yapmak için doğruldum ve babamın zevkten semsert olan yarağını boğazıma kadar soktum. Başladım onu deli gibi yalamaya. Babam iyice uçmuş kafamdan bastırarak iyice yalatmaya başlamıştı. Muhteşem zevk alıyordu. Ben de öyle tabi. İkimizde zevkin doruklarındaydık. O gün babam annem gelene kadar beni hem arkadan hem de önden defalarca sikti. Ama o kadar güzeldi ki ben hala doyamadım ben eşim sikiyo zannediyodum asıl sikişi babamla doyasıya yaşadım hemde sınırsız ve anladım ki eşim bana kadınlık duygusunu unutturmuş babamsa tekrar hatırlatmıştı

Tamirci Sikiş Hikayesi Devamı
 slm ben ihsan istanbuldan beyaz eşya teknikservisiyim birönceki hikayemin devamını kaldığım yerden yazıyorum bizim ayşeyle devamında ikinci buluşmamız ve şöye şilenin bir köyüne gidelim dedik free sikişelim diye npansiyona girdik sabah 9 30 gibi yiyeyecek içecek odaya girdik yatağa yattık oturduk konuştuk bi süre ve yana bedenlerin kavuşma vakti geldi ve öpüşmeyle başladık nasıl emiyoruz birbirimizi dudaklarımız acıdı öpüşmekten ve badiyi çıkardım sütyen kaldı ve okşamaya başladım hadi çabuk demeyeye başladı sütyeni çıkardım memeleri ağzıma aldım başladım emmeye of ne harika bir an meme başları morardı artık ve pantolon kısma geldi pantolonu çıkarma zamanı geldi düğmeleri çözmeye başladım ve bacaklar çıktı tüm seksiliyle pürüzsüz ten öpmeye başladım alttan
 yukarı doğru harika kokuyor bedeni aysemin sıra kiloda geldi ve yavaşça çekip çıkarmaya başladım sulu şefaliye nihayet geldim yemeye başladım of ne koku var buram buram seks kokuyor bacakları açtım başladım amı yalama ya  sudan vıcık vıcık olmuş zatem dilim demesiyle boşaldı hemen bağırarak bende hemen bacakları açıp arasındaki yerimi aldım ve birden lap diye sokdum ve kulağım çınladı nasıl çılık attı ben sokunca bende iştaha   geldim ve seri sekilde girip çıkmaya başladım ama nasıl zevk alıyorum anlatamam yaşanır ancak belimden tutup cekiyo beni dola dı bacaklarını belime bırakma benim kal bu şekil dedi ve ben zaten kıpraşamıyordum içinde kaldı benim ufaklık  
2 dakika bekleyince bıraktı beni boşaldı ve yatağa uzandık ve birbirimize sarıldık yattık biraz dinlendik dalmışız biraz bi gözümü açtım yatakta saat 12i geçmiş hemen okşamaya başladım ve 69 olduk ben onu o beni yalıyor   nasıl bi zeykmiş bu ilk defa tatıyom bu pozizyonu amsuyu harikaymış tattım çünkü ve artık anal girme vakti geldi dedim oda ne dedi gödden sikiş dedim olmaz dedi bende seni ben hiç kırdımmı dedim sen beni kırıyosun oda kocama bile
 
vermedim hiç dedi bende yeni kocana ver dedim acıya dayanamam ben dedi bende sakladığım vazelini çıkarıp gösterdim acımıycak diye ve başladım sürmeye vazelini götüne deliğe parmagım zor gircekti azdaha bende vazelini bolca sürmeye devam ettim ve iki parmak sokmaya başladım ve genişlemeye başladı ve zamanı geldi dedim deliğe dayandım bastırdım yandım anam diye kaçmaya basladı bende kavradım belinden dur nere dedim acıyor dedi  
bende birazdaha vazelinsürdüm ve sırt üstü yattım sen kendin otur üstüne dedim sen istediğin gibi sok diye tamam dedi ve deliğe açtı kafasına dayandı vekalkması bir oldu bende ellerini tutarak ona desttek uluyum dedim tekrar oturmaya başladı ve bastır dur o kendi yolunu bulur kayar dedim yavas yavas girmeye basladı acıyor demeye başladı az kaldı dedim biraz yanacak ama sonrasında alacağın zeyki düşün dedim yarıya gedi ve gözleri kararmış öyle dedi 
bana bende çıkardım tekrar vazelinleyip tekrar soktum sonra kendin bıraksen o girer dibine kadar dedim birden canın yanar ama alışırsın dedim ve bastırdı ben aldığım zevki anlatamam of uçuyor resmen dibine kadar aldı yandım anam dedi kıpırdama dedim bi mütdet bekledik ve kendi otur kalk mayaya başladı alışınca bende alttan bastırmaya basladım ve sıkı girip çıkısından zevten boşaldım götüne deliği büyümüş artık ama söz verdi kocasına vermiycek arkan benim dedim oda olur ama götümü her zaman sikemen dedi bende sen izin verince sikerim dedim ve geç olduğu için dönüş yolunu tuttuk devamın yakında yazcam okudunuz için teşekürler

Merhaba arkadaşlar ben Cengiz. 23 yaşında üniversite öğrencisiyim. İzmir’de ailemle yaşıyorum. Babam ben ve üvey annem. Evet babamla annem liseye başladığım ilk yıllarda ayrıldı. Annemle de görüşüyorum ama velayetim babamda. Babam varlıklı ve bir o kadar da rahat bir adam. Şu an özel bir Üniversite’de bilgisayar bölümünde okuyorum. Sanırım okulu biraz zor bitireceğim çünkü okulla aram oldum olası iyi değil. Annem onu ziyarete gittiğim zamanlarda babamın beni çok şımarttığını söyler durur belki de öyledir bilmiyorum. Üvey annem Zehra babamla annem boşandıktan iki yıl sonra babamla evlendi. Akrabalar tarafından tanıştılar ve evlendiler. Ben bir zararını görmedim ama ilk günden beri de içime sinmeyen 
bir şeyler vardı. Bundan 1 ay önce de üvey annem içim de ki rahatsızlığı haklı çıkarttı. 1 ay önce okulda her zaman ki gibi aşırı sıkılmış ve ilk dersten sonra çıkıp gitmiştim.   Niyetim eve gitmek değildi ama üzerimde anlam veremediğim bir ağırlık yüzünden eve gidip uyumak istiyordum. Taksiye atladım ve evin yolunu  tuttum. Evin yakınlarında inerek markete girdim ve rahatlamak için içecek bir şeyler aldım. Marketten çıkıp eve yaklaştığımda evin önünde yabancı bir araba olduğunu gördüm ve şaşkınlık ve 
 
merakla içeri doğru hızlı adımlarla ilerledim. İçeri doğru yaklaştığımda sesler geldiğini fark ettim bu sesler kahkaha sesiydi ve üvey annemin yanında yabancı bir adam vardı yani babamı aldatıyordu. Bu nasıl bir cesaret diye sinirlendim ve o sinirle içeri daldım. Üvey annem çırılçıplaktı adam da öyle tabi.sikişmiş dinleniyor Hemen elimdeki içecekleri yere fırlatıp adamı büyük bir öfkeyle evden kovdum. Kaçar adımlarla evden çıkan adam arkasına bile bakmadı. Üvey annem ağlıyor ve açıklayabilirim diyerek yalvarıyordu. Ona hem kızgındım hem de bu hali çok hoşuma gitmişti. Bana yalvarması bile beni tahrik ediyordu. Çıplak  
nailme247:
“ https://nailme247.tumblr.com
☆ 23/05/2016 ” 

 vücudu inanılmaz güzeldi ve adeta beni çağırıyordu. Yavaş yavaş yanına yaklaştım ben yaklaştıkça o daha çok korkuyor ve geri geri kaçıyordu Tek bir hamleyle saçından yakaladım ve “benimle de yatacaksın orospu dedim üvey annem bu sözlerimden sonra büyük bir şaşkınlığa uğradı ama benim tehditlerim üzerine kendini bırakmak zorunda kaldı Ben onun karşımda duran çıplak vücudunu içime çekerek koklamaya ve içime çek 
meye başladım O an o koku benim için dünyanın en güzel kokusuydu Boynundan göğüslerine kadar yala yarak her yerinin tadına baktım. Yarağım havalan mış ve çoktan harekete geçmişti. İnanılmaz bir zevkti ve oda çoktan zevk almaya başlamıştı bende amına girdim şakır şakır sikiyodum Ayakta seks yaparak inanılmaz bir zevke ulaşmıştık Ve ben üvey anne me hayran kalmıştım. Yine ayakta sevişmeye devam ederken yine sikim kalkmıştı yine sikmeye başladım ben biraz amını siktim ve domaltıp arkasını çevirerek götünden yarağımı sokmaya ve canının acısıyla onu bağırtmaya başladım. Onun bağırması beni daha çok zevke getiriyor ve ben daha sert sokmaya başlıyordum.ara sırada konuşuyordum nasıl babamı aldatırsın diye diye köklüyordum  O gün üvey annemle inanılmaz bir seks yaşadık. Tabi bu durumun devamı geldi   .

 

1 yorum:

  1. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın kıbrısta 05391024489

    YanıtlaSil