20 Mayıs 2016 Cuma

Türbanlı Tombulumla Sikiş Hikayemiz..........ve............Siktiğim Stajer Kızlar – Kız arkadaşımı evlerinin bahçesinde sert siktim......ve............Hemşire Hatunu Fena Siktiler


Merhabalar, Çok güzel bir tecrübe yaşadım ve bunu mutlaka paylaşarak daha da güzel hale getirmek istedim. Hayat kişiye bazen öyle süprizler yapıyor ki hayatınızda olmamaktadır ve hiç aklınıza gelmeyecekler bir de bakmışsınız ki önünüzde servis edilmiş. Ben 25 yaşında içine kapanık öyle pek de ahım şahım özellekleri olan birisi değilim ve kim bilir bu yüzde yaşıtlarım bunun benzer biçimde genç ve güzel kadınlardan değil olgun birazcık şişman aşırı da güzel olmayan bayanlar talep odağım.Işte tam bu tariflare uyan 39 yaşında hafif şişman tesettürlü ve evli fakat mutsuz. Bizim yazlık evin sahibi hayallerimde beni mesut edebilen tek kadındı onda ne vardı bilmiyordum lakin onu her gördüğümde zevkin doruklarına doğru bir yürüyüş başlıyordu ona haiz olmak ona dokunmak beni mesut edebilecek tek şeydi.Fakat o bana karşı benim ona düşündüklerim şeklinde düşünmüyordu. Bundan sonrasında yazlık vakitı sona eriyor okullar açılmak üzereydi ev sahibimizle beraber bizimkiler devamlı evimize gitmişlerdi ben biraz daha kalıp baş dinlemek istedim. Aradan 2 gün geçmiştiki akşfakat doğru pencereden sokağın başında görünen kişi hayallerimin kadını ev sahibimiz belirmişti onu görürümez benim alet taş benzeri olmuştu bile derhal dışarı çıktım yüzü asıktı ve yine kavga etmişti ben gene durumu kurtarmak adına münasip bir halde niçin geldiğini sormuş oldum kavga etmiş olduğu belliydi ”ama bir kaç 
 eşya kaldı onları götüreceğim o sebepten dolayı geldim dedi”.Kendi evlerine çıkmak istediğinde aniden hayallerim bitmiş gibiydi lakin yinede bir arzusu olduğunda bana seslenebileceğini söyledim hava artık tam kararmışken kapı çalındı baktım ki telefonunun şarz makinasını evde unutmuş. şarz makinasını verdiğimde teşekkür edip giderken o muhteşem dolgun lokum gibi yumuşak poposu mükemmel görünüyordu .Yukarı çıktıktan sonrasında 1 saat sonra yine kapı çalındı yine o ”yukarıda kaldıramadığım bir kaç eşya varda yardım edrmisin” dediğinde zevkten dört köşe olmuştum.  Önümde merdivenleri bir bir çıkarken üzerindeki etekten yuvarlak ve dolgun kalçaları besbelliydi o önde bende onun arkasından çıkarken ona hiç bu kadar yakından bakmamıştım.Yukarda eşyaları beraberce yerleştirirken dimdik meme uçları terden sütyenden belirmişti ne kadar da bakmamak için çaba göstersemde olgun vucudundan gözlerimi alamıyordum nihayetinde mesai bitmişti ikimizde yorulmuştuk ben gitmek istediğimde birer yorulmak kahvesi suniımda ondan sonrasında gidersin dedi kahveleri ikram ederken terlemiş göğüslerinden gözlerimi alamıyordum onu tatmadan gitmemeyi baş koymuştum ve mevzuşmaya başladık günlük şeylerden bahsederken ailevi meselelerden bahsetti ve kocasıyla kavga ettiklerinden mutsuz olduklarından bahsetti.Ben aslına onun daha iyi şeylere layık bulunduğunu moralini bozmamasını felan söylerken ona ulaşmanın şeklini bulmuştum aniden acılar içindeymiş şeklinde belimi tutup dengesiz kaldırdığım eşyalardan ötürü belimin ağrıdığını daha sıcakken bir şey farketmediğimi fakat şimdi çok 
 fazla ağırıdığını söyledim o da telaşla içerden bir krem getirdi ağrının tam belimi ortasında bulunduğunu söyledim belimin ağrısında hareket edemediğimden yumuşacık elleriyle tişörtümü yavaş yavaş çıkartırken tenini ve nefesini hissediyordum kremi belime sürerken üzerine yattığım aletim kalmış artık beni rahatsız dahi ediyordu göz uçumla domalmış krem sürten vucudunu izliyordum bu durum beni zevkten çıldırtıyordu bundan sonrasında harekete geçmem gerekiyordu tualet ihtiyacı için aya kalkmak istediğimde elleriyle çıplak vucudumu tutuyordu bi an dengemi kaybeder bu benzer biçimde yapıp düşmemek için ellerimle vucudunu sardım matkap bu benzer biçimde sivrilen aletim yumuşak vucuduna temas halindeydi artık terler yüzümü kaplamış heyecandan kalbim çıkacak bu şeklinde oluyordu nefesini içime çekebiliyurdum önce bırakmak istedi ama dilimin söyleyemediğini gözlerim ona haykırıyırdu..
       Bir anda incecik dudaklarına yapıştım derhal kendini çekmek istedi lakin o kadar sıkı tutmuştum ki ellerim ve dudaklarımla bundan sonra ağzındaki yaşlıkları dahi emiyordum o kendi kasıp ve geri çektikçe ellerimle daha sıkı kavradım aletim tam nazik amcığının üzerindeydi artık kendi kasmadığını farkedice hareketlerimi daha yumuşak  hale getirdim ellerim bundan bu şekilde belini değil o yumuşak götünü tutup avuçlayıp okşuyordu artık kendini bana bırakmış elleriyle saçlarımı okşuyor keyif iniltilerini çıkarıyordu bir anda o yumuşak götünden tutup kucağıma kaldırıp yatak odası götürürken bir hale dudakları dudaklarımdaydı yere indirdim artık onunda gözleri  
şehvetle dolmuştu üstündeki bluzu sonuna kadar yırttığımda sütyeninin içindeki memişleri zevkten terlemiş ve dikleşmiş bundan sonrasında sütyene sığmıyordu sütyeni çıkarıp o muhteşem memeleri emmeye başladım ara fasıla da yalarken zevkten her noktayı titriyor derin derin soluk alıyordu o denli güzel memeleri vardı ki onları emmeyi bırakıp öteki yerlerine gidemiyordum zevk sesleri daha derinleşene kadar meme uçlarını yaladım şehvetten deliye dönmüş gibiydi dudaklarımdan çektiği dudaklarını boynumu ve hafif kıllı göğsümü ve meme uçlarımı somuruyordu aşağıya doğru yalaya yalaya indi pantolonumu çıkarıp önümde diz çöküp baksırın  üzerinden eliyele taş benzeri aletimi okşadı sonra onuda sıyırıp ağzına aldı daha ilk olarak hiç sakso yapmadığı ağzına alırken dişleriyle acıtmasından belliydi o denli görkemli bir görüntüydükü dolgun vucudu önümde diz çökmüş ellerimle şaçını ileri arka çekerken o da elleriyle benim kalçalarımı okşuyordu.   Bundan sonra sırası gelmişti önümden kaldırıp yatağa kaldırdım onu o kadar arzulayordum ki ayak parmaklarından yukarı doğru hissede hissede yalayarak amına doğru giderken elleriyle başımı amına doğru çekiyor kaç kere boşaldığını bilmiyorum lakin inlemekten sesi kısılmıştı ve hafif kıllarla çevrili amına lisan atmaya başlayınca aslına bakarsanız sulu olan amcığı iyicene kıvama gelmişti yalamaktan klitorisi kıpkırmızı olmuştu zevkten bacaklarıyla başımı sıkıyordu fakat basit bırakmayacaktım bem yaladıkça o iyicene kendinden geçiyordu artık bana yalvarmaya başladı girmem için benden istiyordum ama onun her zerresi yalamalaydım aksi çevrip domaltıp o 
küçüçük göt deliğini alamaya başladım o denli tatlıydı ki dilimi o daracık götüne sokmaya başladım deliği ve kenarlarını doya doya yalarken artık yalnız inliyor ve hadi diyordu boşalmamak için kendimi o kadar sıkıyordum ki bazen sırf boşalmamak için öteki şeyler düşünüyürdum artık zamanı gelmişti kalkmış aletimi amına sokarken daha çok acı ve zevk için aletimi o küçüçük göt deliğine götürdüm daha önce hiç ordan girilmedği belliydi aletimin kafasını yavaş yavaş dar deliğe sokmaya başladım acı ve zevkten acı acı feryat atıyordu biraz daha ileri gidince acıdan ağlamaya başlanıyor fakat tamamı içindeydi bundan sonrasında sonuna kadar girdim ve zevkini alana kadar orda kaldım.
   Yavaş yavaş gidip gelmeye başladıkça bundan sonrasında dayanacak gücüm kalmadı aletimi bir hamleyle çıkartıp memelerine boşaldım gücüm kalmadığından dizlerim titriyordu ben tamamdım ama ona biraz daha lazım çok fazla sevmiştim göt deliğini o orgazm olup titreyene kadar yaladım ne bende ne de onda kuvvet kalmıştı kollarıma alıp yatırdığımda baygın ve kısık bir sesle böyle bir zevki ilk kere tattığını söyledi bundan bu şekilde orgazm uykusunu çekme vakti gelmişti çırılçıplak uyuduk sabah kalktığımda bütün kupaları alıp aslabir amacı olmayan sporcu gibiydim o günden sonra bir daha görüşmemeye karar verdim ve bir daha yazları gitmeme kararı aldım lakin nerede bir olgun hanım görsem o hep aklıma gelir bilmiyorum bende onun aklına gelirmiyim. Daha ne isteyebilirdim ki, türbanlı olgun ve hafif tombul güzel götlü bir bayanı sikmiştim daha ne olsun, okuduğunuz için sağolun varolun
.

Siktiğim Stajer Kızlar –

 Cumartesi sabahı kahvaltımızı yaptıktan sonra Gamze evine gitti ve bende tek başıma takılmaya başladım.Ev arkadaşım memleketine döndüğünden tek başıma yaşayacaktım 3 aylığına.Pazartesi sabahı iş yerine gittik.Cansu bize biraz küs gibiydi,konuşmuyordu gerek kalmadıkça.Gamze ile biz muhabbetimize devam ediyorduk.Öğle arası Cansu’yu tek yakaladığımda sordum “O gece niye kaçtın ?” diye.Cansu bir şey demeden yürüyüp gidince peşinden koştum ve onu kolundan tutup muayenehane’ye sürükledim ve “Neden kaçtın dedim ?” diye sordum sertçe.Cansu kolunu çekerek “Bırakır mısın ?” dedi.Bende “Neden gittiğini söyle. “ dedim.Cansu bana “O salak kızın yanında malzeme olmak istemiyorum. “ dedi.

Bende “Malzeme olmakla alakası yok. “ dedim.Cansu “İyi o zaman git sen onunla sikişmeye devam et.O sana yetiyordur. “ dedi.Birden dudağından öptüm Cansu’yu,böyle sert kavgaların sonunda yapılan sevişme daha ateşli oluyordu.Çekildim ve yüz yüze geldikten sonra birden o yapıştı benim dudaklarıma ve öpüşmeye başladık.Tabii burası yeri değildi onun stajı yanardı bende işten atılırdım o yüzden kendime hakim oldum.Muayenehane’den çıktık,Cansu hâlâ Gamze ile konuşmuyordu fakat benimle konuşmaya  
başlamıştı.Cansu benden böyle kaçtıkça ben onu daha da arzuluyordum ve birşeyler yapıp onunla sevişmem gerekiyordu fakat çok çetin cevizdi Gamze gibi hemen altıma yatmayacaktı.
Gamze’ye “Yarın akşam arkadaşlarla toplanalım diyoruz,gelir misin sende ?” dedim.Gamze teklifimi anlamıştı ve gülerek “Olur. “ dedi.Bende “O zaman bu akşam gelde parti öncesi provamızı yapalım. “ dedim.Akşam iş çıkışında bize gittik,eve girer girmez öpüşmeye başladık.Gamze baya yanıyordu,bende işi ağırdan almadan hızlı hızlı onu soymaya çalışıyordum.Gamze’ye “En son ne zaman arkadan yaptın ?” dedim.Gamze “Baya oldu. “ dedi.Bende “İyi o zaman bu akşam bir alıştırma yapalımda yarın zorlanma. “ dedim.Gamze gülerek “Hayvansın sen. “ dedi.Gamze’yi yatırdım sırt üstü yatağıma sadece külotu vardı ve onu da çıkartınca çıplak kalmıştı.

Bende soyundum ve Gamze’nin bacaklarını havaya kaldırıp göt deliğini meydana çıkardım.Göt deliğini biraz yaladıktan sonra kenarda ki el kremini göt deliğine bolca yedirip sikimi götüne bastırdım.Gamze’den “Ahh !” diye bir ses çıktı fakat onu daha da zorlamak istiyordum o yüzden bastırdıkça bastırmaya  
başladım.Gamze gözlerini kapatmış kendini biraz sıkıyordu,Gamze’ye “Sıkma yoksa zorlanırsın daha fazla. “ dedim.Gamze rahatlamaya başladı bende yarısına kadar girdikten sonra git gel yapmaya
başladım.Artık Gamze’nin göt deliği yavaştan açılıyordu ve bende daha rahat girmeye devam ediyordum.
Yaklaşık 40 dakika boyunca 2 posta götünü siktikten sonra beraber duşa girdik.Yarın için alıştırmamız tamamdı.Sonra ki gün muayenehane’de vakit geçmek bilmiyordu.Gamze ve ben yarım saat önceden izin alarak çıkmıştık.Bir taksi ile önce Gamze’nin evine uğradık,Gamze eşyalarını alıp tekrardan taksiye geldi ve benim evime geçtik.Arkadaşlarım Hamdi ve Tunç birkaç saat sonra geleceklerdi.Gamze elinde çantasıyla benim odama geçti ve arkadaşlarım gelene kadar odadan çıkmayıp hazırlanacağını söyledi.Bizimkiler geldi en sonunda saat 8 gibi,önceden söylediğim gibi bir şişe viski ve 3 kutu prezervatif almışlardı.Ben viskiyi mutfağa koydum ve yatak odama gidip kapıyı çaldım.Gamze içeriden “Efendim ?” diye seslendi. 
Bende “Geldiler. “ dedim.Gamze “Prezervatifleri odaya at. “ dedi.Kapıyı araladım ve içeriye bakmadan prezervatif kutularını odaya atıp salona geçtim.Gamze çok geçmeden salonun girişinde göründüğünde hepimiz dilimizi yutacak gibi olmuştuk.Herkesin ağzından bir “Vaaoovv” çıktı.Gamze gülümseyerek biraz 
daha bekledi kapının önünde.Gamze üzerine tek parça kırmızı bir kıyafet giymişti.Kıyafet askısızdı göğüslerinin yarısından kalçalarının altına kadar kapatıyordu zar zor.Bacakları ve göğüslerinin üst kısmı rahatça görünüyordu.Gamze kıvırtarak mutfağa gitti,Hamdi bana “Oğlum bu kız ne lan böyle ?” dedi.Bende “Daha ne marifetleri var gör. “ dedim.Gamze bir tepside 4 tane viski kadehi ile geldi ve bize viskileri ikram ettikten sonra benim yanıma oturdu. Gamze viskilerimiz bitince “Hadi beyler yatak odasına. “ dedi. kalktık ve yatak odasına  gittik.Gamze’nin elinde viski şişesi vardı,onu kenara bıraktı ve yatağın dibinde ki ortalama 30 cmlik plastik sopayı eline aldı.Gamze bize emredici bir ses tonuyla “Soyunun. “ dedi.Soyunduk kısa bir süre içinde,Gamze yine aynı ses tonuyla “Arkanızı dönün. “ dedi.Gamze birden sopa ile kalçalarımıza vurmaya başladı,bir yandan gülüyor bir yandan da vuruyordu.Çok acıtmasa bile sızlatıyordu,biraz sonra bıraktı sopayı kenara.Gamze gülerek “Yatağa oturun. “ dedi.Yatağa oturduk,tam ortalarında ben vardım.Gamze önümde diz çöktü ve sikimi yalarken diğerlerinin siklerini de eline alıp okşamaya başlamıştı.
Hızlı hızlı hepimizin sikini yalamaya başladı,biz keyiften uçmuştuk resmen.Gamze 6-7 dakika sonra siklerimizi bıraktı ve yerde ki prezervatif kutusunu açıp prezervatifleri taktı siklerimize.Gamze ayağa kalktı ve “Hadi şimdi sizin hünerlerinizi görelim. “ dedi.Birden hepimiz Gamze’yi tutup yatağa fırlattık ve üzerinde ki kıyafet ve altında ki tanga saniyeler içinde çıktı.O kadar azmıştık ki amını yalamadan direkt 
işe giriştik.Ben yatağa sırt üstü yattım ve Gamze kucağıma çıktı ben amından girerken Tunç’ta götüne girmeye başlamıştı.Hamdi’de ağzına veriyordu Gamze’nin.Hamdi azgınlıktan çok geçmeden ilk postayı Gamze’nin ağzına attı.Tabii prezervatif olduğundan kirlenmedi,prezervatifi çıkarttı ve yeni bir tane aldı.Tunç ile yer değiştirdiler ve bende bu arada son hızımla Gamze’nin amına giriyordum.
Gamze’nin amından çıktım ve Hamdi ile yer değiştirdik.Hamdi alta yattı ve bende Gamze’nin götüne girmeye başladım.Tabii göt deliği açılmıştı ama yine de zevk veriyordu.Götünden hızlıca sikerken kalçalarına tokatlar atıyordum.Tunçta boşalmıştı ve yeni bir prezervatif almak için yataktan indi.Gamze ise aynı anda 2 tane yarrak yemenin verdiği zevkle çığlıklar atıyordu.Gamze’nin bacak arası su olmuştu boşalmaktan.Bende boşalacağımı anladığımda son anda kökledim ve sıcacık göt deliğinin içinde boşalmaya başladım.Prezervatifimi çıkarttım ve kenara fırlattım.Yeni bir tane alıp onu taktım.Tunç “Bir  fikrim var. “ dedi.Götüne girmeye başladı Gamze’nin ve benimde yatağın üstüne çıkıp Gamze’nin götüne girmemi söyledi.Aynısını yapmaya başladım fakat dar olan deliğine ikimiz birden çok çok zor olsa da girmiştik. Gamze artık bağırıyordu,sesi kesilmişti bağırmaktan.Yaklaşık 10 dakika kadar Gamze’yi bu pozisyonda siktikten sonra prezervatifleri çıkarttık ve Gamze’yi yerde diz çöktürüp etrafına toplandık ve yüzüne boşalmaya başladık.Suratına gelen döllerden Gamze’nin yüzü görünmüyordu neredeyse ve daha sonra sırayla duşlara girdik.                                                          
Kız arkadaşımı evlerinin bahçesinde sert siktim 
Merhaba arkadaşlar ben Furkan 32 yaşındayım.Uzun zamandır bu siteyi takip etmekteyim ve sizinle bir anımı paylaşmak istiyorum.Herkes bir şeyler yazıyor ve benim de içimde biriken dökülmesi gereken duygular var diye düşündüm.Günlerden birinde ciddi düşündüğüm 2 yıldır beraber olduğum kız arkadaşımla ayrılma kararı aldık.Meğerse en yakın arkadaşım Tunç’la gizli gizli sikişip eğleniyorlarmış.Bunu bana kendisi itiraf etti ve bir daha ne Tunç ne de benimle görüşmeyeceğini söyledi.Önceleri biraz kendimi dağıttım fakat sonra kin besleyip kafamda bir plan oluşturdum.Son bir kez görüşüp insan gibi vedalaşmak istedim.Kabul etti ve plan kendi rayında ilerliyordu.Her zamanki gibi gidip onu sokağın başından aldım ve eve getirdim.Bahçede  oturup havuza karşı bir şeyler içmeye başladık.Dürüst olduğu için teşekkür ettim.Neler yapacağını nasıl devam edeceğini sordum ağznı aradım ve üniversiteyi düzgün bir şekilde bitireceğine kendi kendine söz verip çok çalışacağım gibisinden bir şeyler geveliyordu.Ben de pürdikkat onu dinliyordum.  Sıfır kollu elbisesi yırtmacı beni benden alıyordu.Eskiden bana aitti şimdi bir daha görüşmeyeceğimizi söylüyordu.Bensiz yapabileceğini ve Tunç’la hata yaptığını söylüyordu..Ben de delirmiştim.Artık zorla döve döve sikip sonra dövüp yollayacaktım evine.Çiğdem’in ağdalı bacakları, geniş basenleri ve çekik gözleriyle beni kudurtuyordu..Sonunda bileğinden tutup kucağıma aldım ve elbisesini çıkartmaya çalışıyordum.O da ne yapıyorsun deyip  şaşırdı ve bana tokat attı. Ben de ona tokat attım. Sonra da belinden tutup bacaklarımın arasına aldım ve hareket edemez hale getirdikten sonra ensesini omzunu emmeye başladım arkadaşlar.Sikim sımsıkı olmuştu.Bahçede pantolonu fırlattım ve ona sarılıp tuttum.Bağırırım diye tehdit ediyordu.Ben de sen bilirsin.Yaptığın orospulukları annene söylerim diyerek tehdit ettim.Biraz yumşadı kafamız güzeldi.İkimizin de hoşuna gidiyordu aslında bu durum.Elbisesini zorla çıkardım tabii bunları yaparken ağzıma yüzüme çizikler ve tokatlar alıyordum.Ama soyduktan sonra onun o minik memelerini tokatlayıp emince öcümü almış olacaktım.Tokatlaya tokatlaya çıplak vaziyette bahçe kapısnı açıp girişteki kanepenin üzerine attım.Ellerini bir güzel  bağlayıp bacaklarını iki elimle tuttuktan sonra kıvrandıra kıvrandıra siktim.Hayvan gibi sikiyordum.Memelerini sıvazlayıp suratına taşşaklarımı sürtüyordum.Bir süre sonra amcığını yalarken ileri geri yapmaya başladı artık o da istiyordu..Ağzını çözdüm ve yarrağımı verdim kemiriyordu.Bu sırada burnunu tıkayıp nefesini kestim.Taşşaklarıma kadar zorluyordum suratı her yeri kıpkırmızı olmuştu..Güzelim bacaklarını aralayıp arasından girdim. O uzanıyordu ben ayaktaydım.Hem bacaklarını sıvazlıyordm hem de memelerini elliyordum.O da kendi amını ovalıyordu böylece çifte haz yaşıyorduk..Ben de orospu diye bağırarak içine boşaldım..Sonra kucağıma aldım ve yatak odama çıkarıp bir posta da orada siktim.Bu sefer altta bendim o ise zıplıyordu..Yüzüm gözüm çizik, onun vücudu ise hep tokat izleriyle doluydu.Harikaydı..

Hemşire Hatunu Fena Siktiler               

  Merhaba değerli forum okurları 1 ay önce başımdan gecen olayı anlatmak istiyorum. Öncelikle ablamı anlatayım biraz ablam 24 yaşında 174 boyunda 59 kilo siyah uzun saçlı yeşil gözlü bir kızdır olaya gelelim. Babam hayatını kaybedene kadar her şey yolundaydı ama babam öldükten sonra herşey tersine dönmeye başladı ve maddi durumumuz kötüye gitmeye başladı annem el işleri yaparak ve evlere temizliğe giderek bizi geçindirmeye çalıyordu ama yetmiyordu ve sağlık meslek lisesi 

mezunu olan ablam özel bir hastahanede iş buldu bizde kendi mesleği olduğu için durumumuzda  kötü olduğundan kabul ettik ablam işe başlayalı bir kaç ay olmuştu ki işler yine kötüye gitmeye başladı 
ablamın çalıştığı hastahane maddi sıkıntılar yüzünden işçi çıkarmaya başlamıştı ve ablam işten atılma tehlikesiyle karşı karşıya kalmıştı.Bir aksam ablam bana işten geldi ve gözleri ağlamaktan şişmişti ne olduğunu sordum yok bişey dedi ben ısrar edince anlatmaya başladı ablamı işten atacaklarını atmamak içinde tek şartlarını olduğunu söyledi ne olduğunu sorunca hastahanenin başhekimi müdürü ve muhasebe müdürü ablama işte kalması karşılığında onunla grup sex yapmayı istediklerini eğer kabul etmezsen işten atacaklarını söylemişler.Ben bunu duyunca en başta ne yapacağımı bilemedim ablama ne yapacağını sorunca işten  çıkarılırsa ev kiramızı dahi ödeyemeyeceğimizi söyledi ve mecburen kabul edeceğini söyledi bende mecburen bunu kabul etmek zorunda kaldım.Bir kaç gün sonra teyzem hastalandı ve annem teyzemin yanına istanbula gitti.Ablam bana aksam başhekimin müdürün ve muhasebe müdürünün geleceğini söyledi evde olma dedi bende tamam dedim.Ama ablam 3 adam tarafından sikilirken evde olmak istiyordum ablam banyoya girdi ve bende dışarı çıkacağımı söyleyip çıktım.Evimiz zemin kattı bende arka balkonun kapısının anahtarını alıp çıktım ve evin köşesinde beklemeye başladım adamların geldiğini görünce biraz bekledikten sonra arka balkondan içeri girdim.Gördüğüm manzara karşısında hayretler içerisinde kaldım adamlar masada rakı içiyodu ve ablam masanın üstünde orosbular gibi dans ediyodu.Ablam fileli siyah bir vücüt çorabı giyinmişti ayağınada siyah uzun topuklu bir ayakkabı giymişti ablam 10-15 dk daha dans ettikten sonra adamlar ablamı masadan indirip yere 
dizlerinin üztüne oturttular ve yaraklarını çıkarıp ablamın ağzına dayadılar ablam önce isteksiz yalamaya başladı müdür ablama bir tokat attı ve adam gibi yala orosbu dedi ablam bu şamardan sonra tıpkı pornocular gibi adamların yaraklarını yalamaya emmeye başladı başhekim ablam sakso çekerken arkasına geçti ve amını parmaklamaya başladı müdürse ablamın göğüslerini sıkmaya vurmaya ve emmeye başladı başhekim ablamı kanepenin önüne dizlerinin üstüne domalttı ve yarrağını amının yanaklarına sürtmete başladı diğer adamlarda ablamın önüne geçip sakso çektirmeye devam etti başhekim yavaş yavaş ablamın amına girmeye başladı ve bir anda kökledi ablam acıdan bir çığlık attıki mahalle nerdeyse ayağa kalkacaktı başhekim ablamı bir süre domaltıp siktikten sonra kanepeye geçti ve ablamı üstüne aldı ablam hızlı hızlı üstünde zıplarken oda ablamın göğüslerini ıssırıp emiyordu müdürse ablamın arkasında ablamın kalçalarını  yalıyıp tokatlıyordu muhasebe müdürü hala sakso çektiriyordu başhekim bir anda ablamı üstünden attı ve ağzına verdi ve ablamın ağzına boşaldı adam ablamın ağzına boşalınca telefonunu aldı ve ablamın o halde resimlerini çekti ablam sinirlenip adamların üstünde yürüde ama yediği okkalı şamar yanına kar kaldı.Müdür ablamı rakı içtikleri masanın önüne getirdi ve tek bacağını masanın üstüne kaldırdı ablamın ablamın amı adamın önünde duruyodu adam bir anda sert bişekilde ablamın amına pompalamaya başladı ablam çığlıklar atıyodu  adam hemen ablamın ağzını eliyle kapattı ve muhasebeciye videoya çekmesini söyledi muhasebece hemen telefonunu çıkardı ve video çekmeye başladı adam çok hızlı makina gibi pompalıyodu ablamın amına ablamın bağırışları yerini zevk nidalarına bırakmıştı ablam ohhh ımhh diye sesler çıkarırken bende telefonumu çıkardım ve ablamı videoya  
aldım.Adam ablamın amından çıktı ve onu yüz üstü yere yatırdı sikini kuruladı ve ablamın kalçalarını ayırdı ve göt deliğini parmaklamaya başladı ablam yapma götten sikme desede adam dinlemedi karpuz gibi götü bulmuştu bırakmaya niyeti yoktu ablamın götüne bir kaç sağlam tokat attı ve sikini göt deliğine dayadı diğer adam ablamın önüne geldi ve sikini ağzına dayadı ablam sakso çekerken diğeride götüne girmeye başladı ablamın canının yandığı yüz ifadesinden belliyde bu ifadeyide kaçırmadılar ve hemen resmini çektiler adam biraz gidip geldikten sonra bir anda ablamın göt deliğine kökledi ablam ağzında adamın yarrağı olduğundan çıplık atamadı ama canının çok yandığı belliydi ve videoya almaya başladı adamaalr bende bu anı kaçırmamak için hemen videoya aldım adam ablamı 10 15 dk öldüresiye sikti ve sarsılarak ablamın götünün üstüne boşaldı boşalıp üstüne yığıldı diğer adam ablama sakso çektirirken böğürmeye başladı ve hayvan gibi ağzına boşaldı ablamın ağzı yüzü götü her yeri döl içindeydi ve üstüne giydiği vücüt çorabıda paramparça olmuştu adam bir kaç dakika ablamın üstünde yığılıp kaldı adam kalkınça ablam kalktı ve banyoya gitmek istedi ama adamar izin vermedi.rakı içtikeri masanın üstünü boşalttılar ve muhasebe müdürü ablamı oraya döve döve bağladı ablamın ağzına ablamın tangasını soktu ve kemerini eline aldı ablama vurmaya başladı başhekim ve müdür bu anı videoya çekmeye başladı ablamın gözünden yaşlar akıyodu ama adamlar bu işten büyük bir zevk alıyodu ve gevrek gegrek kahkalar atıyorlardı muhasebeci ablamın ağzındaki tangayı çıkardı ve ablamın ağzını sikmeye başladı iki eliyle kafasını tutup ablamın ağzını sikiyordu.Daha sonra ablamı ordan çözdü ablamı yere attı bu sefer 3ü birden kemerlerle ablamın götüne vurmaya başladı ablam ağlıyordu bu arada ben ablamı  videoya çekmeyi ihmal etmiyordum başhekim kanepeye uzandı ve ablama üstüne gelmesini söyledi ablamın yürümeye hali kalmamıştı diğer iki adam ablamı kollarından tutup başhekimin üstüne atıılar ablam adamın sikini oturdu muhasebeci hemen ablamın arkasına geçti ve götdeliğine bir hamlede girdi müdür sigarasını yaktı eline rakısını alıp ablama sakso çektirmeye başladı bir yandanda videoya çekiyodu ablamın yaşadığı acı artık zevke dönüşmüştü ve inlemeye başladı adamlar bu şekilde ablamı yer değişerek yarım saatten fazla siktiler en sonunda ablamı aralarına alıp tekrar suratına boşaldılar ablamı banyoda götürdüler ben oraları göremedim 5 dk sonra  banyodan çıktılar ve yatak odasına götürüp yatağın üstüne attılar ablamı ve içeri geçip içmeye devam ettiler ben yatak odasını göremiyordum adamlar yarım saat sonra tekrar yatak odasına geldiler ve bir kaç saat daha ablamı siktiler adamlar sabaha karşı evden çıktılar ben de 5 dk sonra içeri girdim ve ablamı ölü gibi heryeri döller içinde yatarken gördüm ablam beni gördü kalktı beni böyle görmeni istemezdim dedi bende herşeyi en başından beri izlediğimi söyledim telefondaki resim ve videoları gösterdim ablam çok şaşırdı ama ağlamadı kalktı banyoya gitti bende soyunup peşinden banyoya girdim ablam ben senin ablanın desede dinlemedim ve onunla duşta deliler gibi seviştim ama hali olmadığı için sikmedim sonra duştan çıktık o geçe çırılçıplak beraber uyuduk sabah kalktık kahvaltımızı yaptık hiç bişey olmamış gibi davrandık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder