23 Mayıs 2016 Pazartesi

Fitness hocamın kafasını duvara vura vura siktim ...... ve........... Ders çalışcaz bahanesiyle sikiştik.......ve..........Cereni Kumsalda İnletirken........ve...........Olgun yengemi becerdim.

  

merhaba 19 yaşında körpe bir kişiliğe, Kollarım 35 cm omuzum 119 cm göğüsüm 99 cm’liğinde bir fit vücuda sahibim. Ama bu vücudu fit tutmam için bir spoa yazılmam gerekiyordu. Bu spor ya yüzme ya da fitness olması gerekiyordu hem vücudu daha çok geliştireyim hem de zinde tutayım diye bende fitnessı karar verdim. Ve fitnesa görüşmeye gittim. Gittiğimde ilk önce galoşları giyerek spor salonuna giriş yapmam gerekiyormuş giyip içeri girdim. Girdiğimde ilk olarak bizi bench pres karşılıyoru onun arkasında ise üst göğüs çalışan insanlar onlara bakarken gözüm çocuklara dumbel ile scoot dumbel çalıştıran siyah taytlı mavi dar tşörtlü siyah saçlı bir kız gözüme kestirdim. İlk görüşte zaten direk etkileşim başladı. Spor salonuna baktığımda hiç kimsenin düzgün bir vücudu yoktu buda buranın daha yeni açıldığını gösteriyordu hemen fırsattan istifade kasıla kasıla salonu dolaşırken kadın arkasını döndü ve beni gördü beni görür görmez alttan üste doğru süzdü ve tam göz göze geldik. Gözlerinden bana karşı bir şeyler hissettiğini anladım. Sizlerde anlarsınız zaten birinin size ilgi duyup duymadığını değimli bende öyle anladım bana bakarak “ yeni mi başlayacaksınız dedi. Evet yeni başlayacağım dedim, peki önceden bir spor geçmişiniz var mı? Var dedim. Hangi spor derken ayağa kalktı ve bana spor salonunu gezdirdi. Bende jimnastik yaptım, küçük yaşta bale’ye falan gittim dedim. Bende bale yaptım dedi bir yandan
    sorularımı cevaplıyor bir yandan da aletleri tanıtıyordu. Aletleri tanıtırken götünün kıvrımları aletlerden çok dikkatimi çeken şey oluyordu. Aniden alt kata inerek beni takip et dedi. İnmye başladık burasıda soyunma kabinleri dedi evet dedim. Bugünlük bu kadar dedi ve elini uzattı “ ben gamze dedi” bende elini sıktım ve Burak dedim elini sıkarke baş parmağını okşadımve memnun oldum dedim” o gün böyle geçti ve spora yazıldım. 1 gün 2 gün derken bu karıyla baya ilerlettik 1 ayın sonunda da faceden dahi konuşmaya başladık aramız çok iyidi oradakı erkeklerle konuşur gibi benimle konuşmazdı benle konusurken 2 3 kere düşünürdü. Günlerden cumartesi günü spor salonunun 8 de kapanacağını bilmeden 7 civarlarında geldim hocada

 bana baktı niye bu saate geldin dedi bende 12 de kapnmıyormu gamze hoca dedim o da bugun hafta sonu biraz erken kapata cağız falan dedi tamam hocam dedim biraz çalışayım falanspor salonunda tek tük insan vardı onlarda gitmişti. Ben se aşşağa inip sıfır kol atletimi faan giydim aslarım o biçim. Yukarı çıktım ve biraz bisiklet sürdükten sonra bench prese geçtim göğüs basıyordum göğüsüde sağ bara  kilo sol bara  kilo takarak başladım 3. Sette bunu 35 – 35 e çıakrdım ama biraz zorlanı yordum gamze hoca zorlandığımı görünce hemen yardıma geldi ve tutup kaldırmama yardım etti. 1. Kaldırdım aşşapı şndirdim baktım gamze hoca taşıyamıyor ağırlığından aşağı dğru iniyordu 2. Kalrıp indirdiğimde göğüsleri kafamın yanına kadar indi ben onu görünce iyice basmaya başladım baktığımı anlamış oalcakki daha çok indirip kaldırmaya başladı. Rahatsız  olduğumu 
anladı hemen hızlıca seti bitirip tamam hocam yeter bu kadar dedim Aşağıya indim koşa koşa Hemen üstümü çıakrtım üzerim de bir şey yoktu hoca da aşşağaya geldi aniden arkamdan sırtıma dokundu dokunur dokunmaz sikim kalkmaya başladı. Hemen döndüm ve masanın üzerine bırkatığım tşörtümü alıp göğüslerime doğru kaldırdım hocam ksuura bakmayın giyiniyordum dedim. Olsun bir şey olmaz dedi ve bana ne kadar geniş omuzların var dedi ve göğüslerime elledi. Göğüslerimde sım sıkı beyler görseniz. Elledikten sonra ilk defa böyle birine dokunuyorum dedi ve elini adonislerime getirdi. Adonislerime elleyince hocam yapmayın bakın dayanamıyorum dedim ve elini sikimin üzerinde gezdirdi. O an anladım hoca sikişimek   istiyor ama hocayı bi görün simsiyah tayt giyimiş tşörtü göbeğine kadar ekili o duruşu bile beni azdırıyordu. Yeter deyip tşörtü yere attım hocayı ters çevirdim ve arkadan sarıldım. Sarılır sarılmaz ah dedi ve ellerini taytına attım elimiz gezdirdim hemen sikim taş gibi oldu. yarağımı taytından beliren göt kabarcıklarına  sürttrdüm. Dürtürür sürttürmez hadi sokk boşalt beni dedi. Ne yapacağımı şarşırdım aklımda yukardan biri gelirmi dedim ve taytını indirdim aşağıya indirir indirmez kırmızı dantelli kilodu geldi önüme ve kilodun altından amını okşadım her okşadığımda titriyordu ve hadi ama sok artık diyordu dayanamadım kilodu indirdim amına sokmaya başladım. Amına her soktuğumda sırtımı sıkması daha çok şiddetleniyordu. Ve dahada hızlanıyordum yeter
 yeter yeter  ah uhh dedi ve amcığına boşaldım boşalır boşlamaz 2 git gel yaptım ve yarağımı çıkartım hemen tayını falan çekti yukarı gitti. Bende girdim duş aldım ve yukarı çıktım. çıktığımda oturup ağlıyordu yanına gittim ve üzülme dedim ben her zaman yanındayım dedim. Bana baktı sarıldı ve dudağımdan öprü. Dpor salonunu kapatıp akşam saatlerine evine bıraktım 

Ders çalışcaz bahanesiyle sikiştik 

 

  Merhaba lise 2 de okuyorum 2 gün önce yaşadığım bir sex hikayesini sizinle paylaşıcam.Ben liseye yeni geçtiğimde (gittiğim lisede kaliteli bi liseydi hayali kurulan bi liseydi) bi kıza aşık olmuştum okula dar pantalonla gelen bi kızdı memesi yoktu ama yüzü ve götü oldukça güzeldi ve boyuda çok kısaydı.Bu kızın kaşar olduğunu anladım sonradan sınıfın en yakışıklı çocuğunun kucağına oturup felan hemen kalkıyodu ya da götünü zorla sikine felan sürüyodu ama çocuk buna pas vermiyodu sonradan da ben kıza aşık olamdığımı  farkettim o kızla cinsel ilişkiye girmek istediğimi farkettim. Bu kızı sikmeyi liseyenin ilk haftalarında kafam koymuştum,her 31 çektiğimde onu siktiğimi falan hayal ederdim.Kız yarrak delisiydi ve kaslı çocuklarala ilgilendiği çok belliydi.Ben de biraz kilolu ama kilomuda baldır ve  

memelerden alan bi  erkektim memelrim de ucu yoktu mememim ucu yaralanmış parçalanmış gibiydi sanki.Ben de sırf bu kızı sikmek için kilo vermeye karar verdim ve kararı verdiğim günden itibaren yemekten kestim,spor yaptım,kilo verdim ve sonrada kas yaptım. Lise 1 bitmişti 3 ay gemişti ve lise 2 başla mıştı ben de bunca zaman vücuduma özen göstermiş tim yaşıtlarıma göre çok fit idim ve artık bu kız bana frikik vermeye başladı bana yakınlaşmaya başladı kanka ayağı orospu. Bir ara bununla sohbet ediyoduk

 

telefondan yazışarak sonra işte evde yalnız olduğunu babasının iş nedeniyle şehir dışına gittiğini söyledi.Kız zaten orospu çoğuydu annesi orospuymuş annesini hiç görmemiş felan.Sonra 2 gün sonra sınav vardı kıza dedim yarın akşam ders çalışmaya geliyimmi dedim o da olur dedi.Uyumadan önce 31 çekyim ve çekerken de onu siktiğimi hayal ettim. Okulda bunu gördüm sohbet ettik felan sonra okul çıkışı beraber sinamaya gittik sinamada mısır aldık,mısırı ortamıza aldık ben de mısırı almak için elimi uzattımda yanlışlıkla yapmışçasına orasını burasını elliyordum anlamıştı ama ses etmiyodu bu sayede ben de vereceğini anladım eve gidince sinamada kızı bir güzel elledim en sonunda mısır bitincede elimi amına uzattım ve kotun içine sokup elimi amıyla oynayarak kızı boşalttım zevkten 4 köşe olmuştu yüzünden okunuyordu bu.Sonra sinadam çıkıp eve gittik Eve vardığımızda beni duvara yasladı ve öpüşmeya başladık elimi memelerine  

uzattım ve okşamaya başladım sonra elimi daha da aşşağı indirip götünü iyice kavradım o da bacaklarını kaldırıp bacaklarıyca ve elleriyle sarıldı bana ayağı yere değmiyordu.Bu sırada sikim taş gibi olmuştu.Dakikalarca bu pozisyonda seviştik.Sonra bacaklarını aşşağı indirip beni elimden tutarak babasının odasına götürdü “Gel burası babamın odası babamın yatağı büyük orda yapalım.” dedi.Odahya vardığımızda gene aynı şekilde dakikalarca seviştik.Sonra kafasını tuttum ve onu aşağı doğru kuvvetlice ittim o da ne yapmasını istediğimi anladı.Pantalonumun kemerini açtı yavaşça sonra düğmemi sonra da fermuarımı yavaşça açıyordu ve bu beni dahada azdırıyordu.Kız sonra donumu sıyırdı ve sikimi görünce biraz şaşırdı.”Oha ben böyle büyük yarrak görmedim.” dedi.Ben de gülümeyerek “Çok mu yarrak gördün.” dedim o da gülümsedi. sonra yarrağımın başını yavaşça diliyle yalamaya başladı ve bir yandanda köküme yakın bir yerinden tutup 31 çekiyordu yarrağıma.Çok zevk alıyordum o da gözlerini gözlerimden ayırmıyordu ve

 yarrağımı iyisi ağzına almaya başladı, kökledi ben de biraz huylandım o anda. Kız bu şekilde 15 dakika boyunca sikimi yaladı ve en sonunda boşalmak üzereydim.Geliyo dedim yarrağımı ağzından çıkarak yüzüne doğru mastürbasyon yapmaya başladım ve en sonunda boşaldım.Kız gülümsedim ağzındaki dölü yuttu ve sikimi yalamaya devam etti.Kısa bir süre sonunda sikim yine sertleşti ve sikimi ağzından çıkardım.Kızın tişortunu yırttım ve sütyenini açmaya çalıştım.Açmayı beceremedim ve gülüştük sonunda o açtı sütyenini.memesini yalamaya başladım memesinn ucu sertleşti ve ahlamaya başladı kız hafiften o ahladıkça ben daha da çok zevk alıyodum.Son pantolonunu ve tangasını yavaşça indirdim amını yalamaya başladım kız amıyla oynadı ve memesini okşamaya başladı.Kız biraz zeke gelince kızı yatağa ittim ve yarrağımı amına vurmaya başladım sertçe.O da gülümsedi.Sonra sikimi amına soktum yavaşça ve çıkarttım gene yavaşça bunu 3-4 kere tekrarladıktan sonra kızın amına yarrağımı tekrar soktum ve kızın amından kan çıkmaya başladı.”Oha bakiremisin dedim o da daha öncede 

 

sikiştim ama bekaretimi böyle büyük bir yarrağa saklıyodum.”dedi.Sonra ben kızın bacalarını hafifçe çaldırdık 2 bacağının baldırlarından tuttum ve kızı orta hızda sikmeye başladım.Kızı siktikçe ahlıyordu ve bu bana daha da çok zevk veriryordu.O ince sesiyle öyle güzel inliyordu ki.sonra ben hızlandım,kızın amını kökleyerek sikiyordum ve çok hızlı bi şekilde sikiyordum.Kızın inlemeleri arttı ve acıdığı çok belliydi.Dakikalarca aynı pozisyonda hard-core siktikten sonra kızı sikmi amından çıkarttım ve pozisyon değiştirme istedim .Yatağa sırt üstü yattım bu sırada kız üstüme çıktı yarrağımı amına soktuktan sonra kızla sadece öpüşmeye başladık sonra da kızın götüne gitti elim yavaşça ve kızın götünü tutarak ben altta o üstte yine hızlıca sikmeye başladım.Kızın fiziği mükemmeldi ben de fiziğim sayesinde çok hızlı hareket ediyor,çok hızlı sikiyodum.En sonunda “patlıycam korunuyomusun.” dedim.O da “Evet.” dedi.Sonra içine boşaldım ve gülüştük.Kız üstümdeyken bana “Ben hevesimi alamadım bir posta daha sikermisin?” dedi.Ben de “Sikmem mi?” dedim ve kızı o akşam 3 posta daha siktim. Sonra kızla biraz yiyşmek istedim sikim çok kalkmıyordu ama kızla biraz daha sevişmek  

istiyodum o da anlamıştı “Git artık burda kalırsan ailen anlar ve adım çıkar 2 saatliğine ders çalışmaya geldin sen sadece bize akşam yatmaya değil.” dedi hafif gülümseyerek ve ikimizde banyoya gittim.”Son bir kez katılırmısın.” dedim. O da “Olur.” dedi.Sonra beraber duş aldık,tabi duş alırken de kızı elledim seviştik felan.Sonra temizlenince üstümüzü giyindik son birkez kızla seviştim ve kapıdan çıkarken “Çok güzel bir gün geçittir bana.” dedim.O da bana “Ev boş olduğunda yine beklerim,sizin ev boşalırsada beni de çağır kendi evinde boşal bana.” dedi gülümseyerek yokla saat 8 gibi çıktım kızın evinden.devamı var

Cereni Kumsalda İnletirken.

         

Selam beyler isimim önemli değil direk yaşadıklarıma geçiyorum bizim izmir urlada bir sitede yazlığımız var sitede 30 adet tribleks ev var bahçeli felan bizde oraya yeni taşındık eşyaları felan toparlarken balkondan dişarı manzaraya bakıyım dedim manzaranın benim odamdan görünmediğini ama daha güzel birşey olduğunu gördüm karşı da bir kız vardı ve sanırım 1.75 boylarında fiziği aşırı güzel sarışın ela gözlü bir kızdı o kadar dikkatli bakmısımki saksıyı yere düşürdüm diye annem kafamı gibti herneyse sitenin altında havuz basket sahası felan var bende arkadaş edineyim diye dişari çıktım hafif bi yokusdan sorna vardım güzel bir mekandı çardak felanda vardı fakat öğlen sıcağı olduğu için kimse yoktu bende çardakda gölgede biraz oturup ferre kastım zaten ferre kastıgım için başıma gelmeyen kalmadı Ferre kastıkdan sonra biraz kendime geleyim diye uzandım ama uyuyakalmışım telefonun çalmasınauyandım yemeğe çağırıyorlardı neyse o gün öyle bitti ertesi gün sabah 9 gibi denize gittim hemen plaj basket sahasının yanındaydı havuzla deniz yanyana herneyse denizde bi kaç yaşlıdan başka kimse yoktu bende yüzmeye başladım fitness işe uğraştıgım için biraz vicudum vardı açıkcası neyse yüzerken ilerde bu kız ve 2 arkadaşı belirdi ben direk bakmadım dikkat çekmiyim diye bunlar bikiniyi felan  giymiş denize girdiler ben biraz uzaklaştım 
daha ilk günden sapık olmak istemiyordum gözlerinde neyse yüzerken deniz anası bi anda kolumu çarptı ve acayip bir şekilde kızardı kolum bağırmamak ve ağlamamak için zor tutum kendimi çünkü çok acıyordu çıktım denizden ve oturdum kolum çok sızlıyordu acıya dayanamıyordum kolumun uyuşmaya hissettiğini fark ettim ve koşarak eve çıktım o olay pek önemli değil canınızı sıkmak istemiyorum neyse o gün    öyle bitti ertesi gün kolumda sargı var yara oldugu için çardakta otururken yine bu kız belirdi yanında 2 kız 1 oğlan vardı çardağa oturdular muhabbet ediyorlardı ben telefona bakıyordum konuşmalardan
                                                 oğlanın kızın sevgilisi olmadığını anladım komik bir tipe ben ziyordu olurya heryerde şaklabanlık yapan tipler öyle bir tipi vardı neyse ben otururken aklıma bi uyanıklık geldi telefonda wifi şifresi değiştirme programı vardı tam da yeriydi değiştirmek için değiştirmeye çalışırken telefonu bozdum yaktım zaten sonra   babamda kafamı kırdı neyse o öyle olunca telefonsuz kaldım bunlar hala muhabbet ediyorlardı nasıl bir muhabbet ediyorlarsa arkalarında söylenen beni duymuyorlar yada takmıyorlardı bende fazla takmadığım için kalktım eve doğru gittim o gün babam  ile tartışarak geceyi dışarıda geçirmeye karar verdim babamla olan kavgamız benim moralimi bozmuştu geceyi nerde geçireceğim konusunda
  
düşünüyordum aklımda deniz kenarında uyumak vardı gece saat 00.00 civarında denize doğru ilerledim kumsala geldiğimde düşünceden nasıl geldiğimi dair bir fikir yürütememiştim kumsalda oturdum denizin kokusu içimi serinletmişti adeta uykumun geldiğini fark ederek uyumak için kuma uzandım gözlerimi kapattığım sırada ağlama sesi ile uyandım yaklaşık 50 metre öteden gelen bu sesin tanıdık bir ses olduğunu fark ettim yaklaştığımda geçen gördüğüm kız olduğunu anladım yanına gidip gitmeme konusunda kararsız kaldım kalbimin sesini dinleyerek yanına gittim birden irkildi bana bakarak tekrar başını dizlerine koyarak ağlamaya devam etti. Yanına oturarak neden ağladığını sordum bana dönerek beni yalnız bırakırmısın diye cevap verdi .Bende ondan özür dileyerek yanından kalktığım esnada bana dur gitme diye cevap  
verdi.Çocuğum olsa bu kadar sevinmezdim herhalde bende tekrar yanına oturdum neyin var anlatmak istermisin dedim başını kaldırarak bana baktı gözleri ağlamaktan şişmiş hayla gözyaşları akmaya devam ediyordu ellerimle göz yaşlarını sildim bana bakışı çok tatlıydı bana sarılarak ağlamaya devam etti benim hoşuma gidiyodu bu davranışı başını kaldırarak adımı sordu adımı söyledikten sonra senin adın ne diye söylediğimde ceren cevabını aldım cereni yakından görünce daha tatlı olduğu kararına vardım derdini daha anlatmadım diyerek ona döndüm  Babam beni hiç sevmiyor küçük kardeşime verdiği değeri bana hiç vermiyor tartıştık bana tokat attı bende evden kaçtım dedi aynı kaderi paylaşıyoruz dedim bana sen niye buradasın dedi bende hikayemi anlattım güldü gülüşü okadar tatlıydı ki anlatamam ağlamayı kesen cerenle denizi izlemeye başladık ceren bana bakışlarıyla beni tahrik ediyordu onun daha bir erkekle birlikte olduğunu düşünmüyordum konuştuğumuz esnada göz göze geldiğimiz anlar oluyordu saat 02.00 civarına gelmişti hayla sohbete devam ediyorduk ki ceren üşüyordu izlenimi bana vererek bana doğru yaklaştı üşüyorum dedi bende yaklaştım cereni kollarıma alarak sarıldım bukadar kısa sürede bunları yaşadığımızı düşününce inanmıyordum cerenle yaptığımız sohbet devam ediyordu birden cerenin bana baktığını fark ettim niyeti bozmuştu galiba bende aslında bunu istiyordum bana yaklaşan ceren kalbimin ritmini arttırıyordu dudakların bana doğru uzattığı esnada eki elimle başından tutarak dudaklarına yapıştım çılgınlar gibi opüşmeye devam ettik ceren eliyle ellerimi ghüslerine götürüyor ellememi istedi bende dayanamayıp ellerimi t-short un altına sokarak ellemeye başladım bu çok hoşuna gidiyordu südyenini arkasındaki çıkarma yerinden çıkarmaya çalışıyordum ama çıkmadı südyenleri bana dur diyerek elleriyle südyenini çıkardı. Ghüsleri taş gibi sert elledikçe ahh diyen ceren yarağımı ellemeye başladı 
 


    
     
   opüşmenin verdiği zevkle yarağım kalkmıştı zaten öpüşerek yarağımı elleyen ceren çok büyük diyerek eliyle kemerimi açmaya başladı kemerimi açan ceren elini iyice yarağıma dolayarak okşamaya başladı bende ghüslerini okşuyordum yarağım çok kalkmıştı ellerimi ghüslerinden çıkararak altına giydiği dar pantolonunun düğmesini açmaya başladım düğmesi açılınca adeta çıldıran ceren yarağımı iyice ellerine aldı bende elimi giydiği donunu altına sokarak amını ellemeye başladım elimi attığım gibi sulanan elim onun zevk suyunun aktığını düşündüm elimle amını okşarken ahhh ahhh diye inleyen ceren pantolonumu çıkarmaya başladı bende fırsat bulmuşken elimle onun pantolonunu soydum ay ışığında parlayan bedeni yarağımın damarlarını patlatacak gibi oluyordu pantolonumu çıkaran cerenin üstünü de sadece üstü kalmıştı cerenin üstünü zaman harcamadan çıkardım ghüsleri ortaya çıkan ceren beni deliye döndürmüştü adeta kumların üstünde opüşerek üstüne yattım elimle amını okşamaya devam ettiğim sırada donumu çıkardı ortaya çıkan yarağım hoşuna gitmişti ki banimle seviş dedi  cerenin donunu hızlı bir şekilde çıkarmaya başladım ay ışığında amı çok kabarmış cerenin üstüne çıktım yarağımı amına yavaşça bastırarak dudaklarına ısırıklar atmaya başladım bacaklarını belime dolayan ceren benimkini hafifçe amına doğru girdiğini hissedince ahhhh seslerini çıkarmaya başladı bende onun  

bana verdiği zevkle birden yarağımın hepsini dibine kadar köklemeye başladım içine giren yarağım adeta hamama girmiş gibi ısınmıştı amından kanalar gelen ceren inleme ve acıyla banim dudaklarını opmeye devam ediyordu amının içinde bikaç kez git gel yaptıktan sonra boşaldığını anladığım ahhhhh sesini çıkaran ceren acıyo yeter boşadım ben hadi sende boşal acıyoo yavaş diye inlemeye devam etti içinde kabaran yarağım amını dağlamıştı adeta kanlı yarağım bi girip bi çıkıyor cerenin inleme sesleri kumsalda yayılıyordu cerenin amının içinde zevkten dört köşe olmuştum boşalıcaktım ceren içime boşal dedi bende tam da onu yaptım zaten vekten çıldıran cerenin amından çıkacak zaman bulamayıp içinde boşaldım ahhh uhhh diyen cerenin amı döl yatağı olmuştu adeta bacakları kan amı etrafında döller dolmuştu üstünden kalktığım ceren rahatlamış gibi gözüküyordu bende çok rahatladım cerenle birlikte giyindikten sonra sarılarak kumsalda uyumaya başladık öğlenin sıcağında kalktığımda cerenin  yanımda olmadığını fark ettim ceren erkenden kalkarak evine gitmişti. Aramızda geçenleri daha kimseye anlatmayan ceren hamile kalmamıştı bunun için mutluydum hem ben hem ceren ikimiz bir daha hiç buluşmadık 

                               .

Olgun yengemi becerdim    

  selam ben murat.17 yedi yaşındayım.sarışın ela gözlü yapılı baya yakışılıyım.neyse hikayemize dönelimyengem 40 lı yaşlarda oldukça   azgın türbanlı amcamın karısı ben küüklüğümden beri sikmeyi kafama koydum benden hiç çekinmez eyilir memelerini gösterir oturur kilotunu beni azdırırdı   diri bir kadındır.yine bir gün amcamın evde olmadığı çocuklarının da okulda olduğu zamanlarda beni aradı acil gelmelisin diye bende hemen gittim.  yengem altımda etek üzerinde bluzlu bir şekide kapıyı açtı.ve beni içeriye davet etti.noldu yenge dedim o da benim odanınn ampülü ne  bir bakıver ya dedi bende tabiki yenge dedim bu arada yengem bir anda soyunmaya başladı.ben ne olduğunu anlamaya çalışırken yengem dirak sarıldı ve becer beni dedi bende hemen hazır ola geçtim tabı  🙂

O sütyen ve altında donuylaydı bende yalnızca boxerla kalmıştım.ondan sonra biraz öpüştük ama ne öpüşmek daha önce çok öpüşmüştüm ama böylesi olmamıştı neyse o sütyenini ben donunu indirdim amı kıllıydı. ama çok diriydi ben direk göğüslere kaydım ve o iri memeleri öyle bir emdim ki yengem hadi  amım yanıyor diye inledi. sonra boxerımı indirdim ve yengemin ağzını sikmeye başladım.artık amım diye inleyince daldım o kıllı amına başladım yalamaya sonra 18 lüğümü daldırdım amına biraz zorlandı ama alıştı yaklaşık 10 dk öyle siktikten sonra amcamın hiç sikmediği götüne girmeye başladım yavaş yavaş girdikçe genişledi bir 10 dakikada öyke geçtikten sonra o koca götüne boşaldım. artık ne zaman boşluk bulsak sikişiyoruz:))                                                         )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder