11 Mayıs 2016 Çarşamba

Yengemle sikişip ağzına boşaldım..........ve.........Dul Komşum Hülya Yenge.........ve.........Komşunun yardım isteğini yarrağımla tamamladım ......ve.........Kocamın Arkadaşları İle Sikişiyoruz

 

Merhaba arkadaşlar. Abim 3 yıl önce bir kadınla evlendi. Yengem benden 3 yaş büyüktü ve her zaman bana çok yakın davranırdı. Zaten genç ruhlu bir kadındır ve kendinden genç insanlarla takılmayı da çok sever. Yengem her zaman çok seksi giyinir ve etrafın ilgisini çekmeye bayılır. Abim de son zamanlarda onun bu davranışlarına fazlası ile kızıyordu. Hatta bazen hararetli tartışmalar yaşıyorlardı. Birkaç defa benim yanımda da bu tartışmalara girdiler ve ben her defasında abime karşı yengemi korudum. Onlar kavga ettikten sonra bir çok defa yengemi sakinleşmesi için dışarıya çıkarmışlığım da oldu. Aslında böyle sorunlar yaşıyorlardı ama yine de birbirlerini çok seviyorlardı. Tabi biz de yengemle bu kadar yakın olunca seks bizim için de kaçınılmaz oldu. Ben de yengemi daha fazla  dayanamayarak siktim. İşte onunla yaşadığım özel dakikaları sizlerle de paylaşmak istiyorum.   Yengem alışveriş yapmayı çok seven bir kadındır ve sürekli yeni bir şeyler alır. Bu yeni kıyafetler ya çok mini ya da çok dar olur. Yani yengem alışverişe mi yoksa erotik shopa mı gidiyor belli değil. Yengemi ne zaman bu kıyafetlerle görsem artık benim de sikim kalkmaya başlamıştı. Tabi o da bunu fark ediyordu ama fark etmesine rağmen korkmadan benimle dolaşmaya devam etmesinden mutluluk duyuyordum. Yine bir gün onlara gitmiştim ve sohbet etmeye başladık. Abim de evde yoktu ve sohbetimiz giderek daha koyu bir hale geliyordu. Bu sohbette ben de cesarete geldim ve yengeme daha önce bir kızla sikişmediğimi söyledim. Yengem de bana özelini anlattı ve abimin yarağının kısa  olduğunu bu yüzden de çok zevk alamadığını anlattı.  Ben de o zaman bak bakalım yenge benimki seni tatmin eder mi dedim. Bunu duyunca yengem gerçekten şok oldu ve ağzı açık kaldı. O anda onun açık kalan ağzına sikimi sokuvermek geldi içimden. Yengem gerçekten iyiymiş abinin siki bunun yarısı kadar sen nasıl büyüttün bunu dedi. Ben de yenge bunun büyümesi için seni görmem yeterli dedim. O da gülmeye başladı. O an vermeye gönüllü olduğunu zaten anlamıştım. Baktım işler yolundan çıktı ve yengem sikimi tutarak avuçlamaya başladı. Yumuşacık elleriyle sikimi tutan yengem offf kıllarıda kesmemişsin çok iri bu damarları dışarı çıkmış yoksa boşalacak mısın deyince ben de ağzına boşalmak istiyorum dedim. Artık onu sikmek için can atıyordum. Yengem gerçek erkek nasıl olurmuş görsün istiyordum. Benim bu dediğimi duyan yengem hemen sikimin başını öpmeye başladı.  İlk başta ufak öpücükler atıyor ve beni fazlası ile azdırıyordu. Sonra da başını ağzına sokmaya başlamıştı ki ben hızla bir şekilde sikimi ağzının içine kadar ittim. Sikim yengemin ağzını tamamen doldurmuştu. Hatta ağzına büyük bile gelmişti yengem nefes alamıyormuş gibi bana bakıyordu. Yengemin ağzına gidip gelirken yarrağım daha da büyüdü. Ama yengem de durmuyor sikimi büyük bir iştahla yalamaya devam ediyordu. Ben de her seferinde daha sert bir şekilde ağzının içerisine girip çıkıyordum. O anda sanki yengemin ağzını değil de amını sikiyor gibi hissediyordum kendimi. En sonunda o kadar hızlandım ki hem sert hem de hızlı bir şekilde ağzına  girip çıkmaya başladım. Sonra da yengemin ağzına boşaldım. Yengem yutabildiği kadar spermi yuttu kalanları ise dudaklarının kenarlarından taşıyor ve yengemi daha da seksi gösteriyordu. 

Dul Komşum Hülya Yenge      

  Adım Serkan yaş 21. Komşum Hülya Yenge 27 yaşlarında çok güzel bir kadındır, giyimi çok hoştur ve kendisi duldur. Harika bir vücuda sahip olup benim bütün sex fantazilerimin odağı olmayı başarmıştır. Ama bu böyle  

gitmezdi ve onu becermeyi kafaya koymuştum.. Şimdi hikayeme geçiyorum arkadaşlar.. Birgün evde yalnızdım, pencereden dışarıyı seyrediyordum. Bizim ceylan ellerinde poşetle marketten geliyor. Yine çok seksi giyinmişti üzerinde uzun kol badi altında beyaz mini eteği afet gibi  
bi karıydı insanın aklını başından alıyordu. Bugün onu becermem lazım dedim kendi kendime. Sonra aklıma bir şey geldi ve şimşek hızıyla sığınağa indim elektrik şartellerini  kapattım. Daha sonra alel acele binanın çıkış    kapısına vardım. Onu kapıda yakalamayı başarmıştım. Hülya yenge 9.katta oturuyordu. Kapıda karşıladığımda bayaa yorulmuştu. Dedim ki “Hülya Yenge elektrikler kesik asansör çalışmıyor istersen sana yardım edeyim” o da bana “Çok iyi olur canım zaten kollarım koptu” dedi. Neyse aldım ellerindeki poşetlerin bi kısmını ve merdivenleri yürümeye başladık. O önden gidiyordu bi yandan da sohbet ediyorduk ama benim aklım mini eteğinin altındaki definedeydi. Kafamı eğdiğimde kırmızı tangası görünüyordu ve hemen öbümdeydi pürüzsüz bacakları vardı. Artık dayanamadım ve bacağını alttan üste boydan yalamaya başladım. Anında durdu ve bana “Arkamda bir ıslaklık hissettim sanki” dedi. Şaşırmıştı ama belli ki hoşuna gitmişti. Bende direk  “hislerine kulak ver öyleyse” dedim. 4.kata gelmiştik vay canına birden elektrikler geldi uğursuz kapıcı kesin şartelleri kaldırdı. Hülya Yenge hemen asansöre yöneldi “Burdan sonrasını ben hallederim Serkan teşekkürler” dedi. Bende “Ne olur eve kadar yardım edeyim” deyince, Hülya Yenge “İyi tamam peki gel” dedi. Asansöre biniştik gözümü ondan ayırmıyordum bana noldu der gibi kafa salladı “SENİ İSTİYORUM!” dedim. İşte duymak istediğim cevap: “ÖYLEYSE GEL DE AL!” Hülya Yengeye doğru yaklaştım belini kavradım ve dudağından öpmeye başladım. Azgın Dulum dudaklarımı deli gibi emiyordu. Son kata çıkana kadar hiç durmadan seviştik. Daireye gelince durduk. Artık evimize gitmeliydik ve Çılgın Dulumu becermeliydim. Kapıyı açtı beni içeri buyur etti “Hülya Yengenin elinden bi kahve içmeden nereye” dedi, bende “Hiç içmeden gider miyim hay hay tabii” diyerek içeri girdim. Önce salona geçtik “Ben hemen kahveleri alıp geliyorum” diyerek mutfağa girdi. Ben oturuyordum evi gerçekten harikaydı, yatak odası nasıldır acaba diye düşündüm. Artık sabredemiyordum kalktım bende mutfağa gittim. Hiçbirşey söylemeden arkadan ona yapıştım. Kalçasına sürtüyordum boynunu kulaklarını emiyordum. Sonra Hülya Yengeyi kendime çevirip defineye doğru eğildim. Bir bacağını omzuma alıp eteğinin altına kafamı soktum tangasını dişimle kenara çektim bembeyaz kaymak gibi amı vardı, amının dudakları ballanmış gibiydi. Birden yumulup yalayarak onu zevke getirmeye başladım. Azgın Dulum Ahhhh ahh inliyordu  zevkten. “Yatak odamıza gidelim sik beni kocacım nolur hadi…” Onu kucağıma aldım yatak odasına girip yatağın üzerine bir güzel yatırdım. Üstündeki badiyi beyaz sütdenini çıkardım harika memeleri taş gibi olmuştu. Bende yanına uzanıp ağzına verdim. Dilini mükemmel kullanıyordu yaladı yaladı yaladı… Doğruldum bacaklarını ayırıp arasına girdim ama hala sokmuyordum Azgın Dulum daha da azsın istiyor amının dudaklarına sürtüyordum ve sonunda Hülya Yengenin “Sok artık kocacım hadi..!!” demesiyle benimkini sonuna kadar kökledim. Hepsini almıştı içine. Yavaş yavaş  hızlandım. Ben girip çıktıkça fahişemm inliyordu altımda. Memeleri ileri geri sallanıyor şapşap sesler geliyordu. Artık daha da hızlanmıştım “Geliyorum!” dedim “İçime boşal kocacım, içime istiyorum” dedi. İçinde patlamıştım harika bi duyguydu. Daha sonra çıkarıp yatağa yanına uzandım ona sarıldım “Bundan sonra benim karımsın ne zaman istersen burdayım” dedim. O da bana peki kocacım dedi. Hülya Yengem artık Karım olmuştu ne zaman istese beraber oluyorduk. Ama onu o gün öyle bir siktim ki böyle farklı bir heyecanı hiç yaşamadığını çok zevk aldığını unutamadığını söyler durur
.
Komşunun yardım isteğini yarrağımla tamamladım

Selam seks hikaye okuyucuları. Ben size alt komşumuz Fulya abla ile aramda yaşanan seks hikayemi anlatmak istiyorum.Fulya abla ile hemen hemen her sabah karşılaşırdık ve birbirimize selam verirdik. O hep bana karşı güler yüzlü davranırdı. Neyse bir gün yine kapıda denk geldik ve bana yardıma ihtiyacı olduğunu kendisine yardım edeip edemeyedeceğimi sordu. Ben de kabul ettim ve evine gittim. Akşam olmuş ve hava kararmazk üzereydi. Akşam saatlerinde dekolteli kıyafetiyle evinde takılan Fulya abla çok seksi görünüyodu. Ben onu o kıyafetle görünce sikim  hemen kazık gibi oldu. O an aklımdan o kadar çok şey geçiyordu ki anlatamam. Onun ağzına boşaldığımı bile hayal ettim. Üstündeki dekolteli kıyafetin altına çok dar bir tayt giymişti. Gerçekten de çok tahrik olmuştum . Neyse ben kadının evine girdim ve aramızda sohbet başladı. Bana okulun nasıl geçtiğini falan soruyordu ama benim gözüm hep onun göğüslerindeydi. Tabi sikimde sertleşince ben de gizlemeye çalıştım. Daha sonra ise o bunu fark etti ve gülümseyerek hayırdır dedi. Neyse güldü ve kalktı yerinden. Arkasından öyle bakakaldım o kadar seksi görünüyordu ki anlatamam.  İçeriden geri geldiğinde sanırım benim sikimin o tayttan dolayı kalktığını düşünerek üzerini değiştirmişti. Halbuki  benim gözüm onun göğüslerindeydi. Bacak bacak üstüne attı ve been ıyıce tatmın oldum ve sordum esınız nerde dedım. Kocası bu gün mesaiye kalacakmış ve o da evde yalnız olacakmış. Neyse beni de perdeleri takmaya yardım etmem için çağırmış. Uzun boylu olduğum için benden yardım istiyordu. Neyse önce ben çıktım ama perdeler çok uzundu. Bir süre sonra kolum yorulunca bu defa o çıktı. Ben arkasından onu izlerken her yeri meydandaydı. 
Ben ona dokunmamak için kendimi zor tutuyordum. En sonunda dayanamadım ve elimi kalçalarına atarak dokundum. Önce farkına bile varmadı ama ben anlasın diye işi biraz daha ileri  götürdüm. Bu defa daha sert okşadım farkına vardığından emindim ama hiçbir tepki vermedi. Bu defa elimi kalçalarının arasına sokunca bana ne yapıyorsun dedi. Sinirlendi sandım ve hemen elimi kalçalarının arasından çektim. Ama gülümseyince ben de onun istediğini anladım ve hemen ellerimi kalçalarına attım. Bu sırada merdivenden inmişti zaten. Bir yandan kalçalarını okşarken diğer yandan da amını okşamaya başlamıştım. Sonra dudaklarına yapıştım ve ellerimi de göğüslerine attım. Uzun uzun öpüyor ve okşamaya da devam ediyordum. Bu arada da hem zevkten hem de heyecandan titremeye başlamıştım. Yeniden amına indiğimde amının iyice sulandığını fark ettim. 
Hemen onu soymaya başladım. pantolonunu çıkardığımda siyah tangası iyice gözümü döndürdü ve onu alıp yatak odasına götürdüm. Hemen yatağa yatırdım ve amını yalamaya başladım. ben amına dil darbeleri attıkça ıyıce zevke geldı cıldırıodu ınlıyodu ve sonra bir anda kalktı ve benim  sikimi çıkartarak ağzına almaya başladı. Ben resmen zevkten uçuyordum. Biraz sonra üzerime çıktı ve yarrağımı kendi amına sürtmeye başladı. O nasıl bir zevkti. Daha sona da yarrağımın üstüne oturmaya başladı. Amına girer girmez neredeyse içine boşalacaktım ama tuttum kendimi. Yarrağımın üzerinde zıplamaya başladığında ikimiz de kendimizden geçtik. Ben boşalacağım dediğimde hemen üzerimden kalktı ve sikimi ağzına aldı. Daha sonra da beni ağzıyla boşalttı. Komşu Fulya abla beni aynı zamanda ilk milli yapan kadın da oldu. Onunla çok güzel bir seks yaşadım
.

Kocamın Arkadaşları İle Sikişiyoruz     

 Bir çok kez iki veya daha fazla erkekle beraber oldum. Sanirim bu nasil düsündügünüze bagli. Belki hiç denemediniz belki hiç hoslanmiyorsunuz. Ama seks sirasinda birden çok erkekle beraber olmak yada iki kadin iki   erkek olmak bence çok heyecan verici bir sey. Ben bunlarin hepsini yasadim ve buna en büyük  destekçi ise kocam oldu.Bir aksam esimin 45 yasinda olan bir arkadasinin evine gittik. Orada gece boyunca içki içtim. Daha sonra 6 erkek ve üç bayanin oturdugu bir odadan geçerek banyoya yüzümü yikamaya gittim. Yüzümü yikarken kapi çalindi ki kapiyi açtigimda   Size bahsettigim kocamin 45 yasindaki arkadasini (Ercan) karsimda buldum.  Hemen içeri girdi ve bana, esimle ve kendisiyle herkes gittikten     sonra bir seks iliskisi yasamak isteyip istemedigimi sordu. Sanirim kocam bu konuyu daha önce kendisi ile konusmustu. Kim olsa böyle ani bir teklif sonrasinda soka ugrar . Ancak benim için bu sürpriz olmustu. Onun bir iki saat boyunca seks yasamaya gücü olabilecegini sanmiyordum ama  yinede bunu düsünecegimi söyledim ona. Ardindan elimi pantolonuna götürerek önündeki kabarikligi hissettim. Beni hemen kendi vücuduna dogru çekti ve dudaklarini agzima dogru götürdü. Dilinin agzimin içinde oynasmasi çok hos bir duyguya kapilmama sebep olmustu. Dizleri üstünde çöktü ve pantolonumu dizme kadar siyirdi. Ona kocamin haberi oldugu sürece bundan hoslanacagini, ancak o gelinceye kadar bunu bekletmemizin daha dogru olacagini söyledim . Bana bir süre için sevismemizin hiçbir sakincasi olmayacagini söyledi ve basini bacak arama sokarak amimi yalamaya basladi. En çok sevdigim seyi yapmaya basladiginda kendimi kaybettim ve onu dizleri üstünde kaldirip pantolonunu siyirdim. Bir süre için organini agzima alip hem ona mutluluk verdim hem de iyice büyüyünceye kadar penisinin agzimda biraktigi tadin zevkini çikardim. Bir süre sonra ‘geri dönsek daha iyi olacak’ dedim ve giyinip digerlerinin yanina gittik. Odaya girdigimizde bir çiftin ayrildigini fark ettim. Artik 5 erkek iki kadin kalmistik evde.  Bayan kanepeye uzanmis oldukça seksi bir biçimde yatmaktaydi. Içmeye devam ettigimiz süre içinde Ercan, sanki kafasindan bir plan geçiriyormus gibi zaman zaman diger erkeklerle bir seyler konusuyordu.  Oldukça içki içmistim ve bir birbuçuk saat sonra Ercan’a benimle yataga gidip gitmek istemedigini sordum. Bana ‘elbette gelecegim ama bize bir baskasinin da katilmasini istiyorum’ dedi. Agir adimlarla oturma odasindan yatak odasina dogru yürümeye basladim ve bu esnada soyundum. Daha 5 dakika bile geçmemisti ki Ercan odaya girdi ve kapiyi açik birakti. Onun  ardindan esim Hasan ve iki erkek daha içeri girdi. (Isimlerini bilmiyordum) Erkeklerimin hepside soyunmus ve yatagin etrafini kusatmisti. Hasan yanima uzanarak üzerimdeki çarsafi  ayaklarima kadar açti ve beni tamamen çirilçiplak hale getirdi. Erkeklerin önünde yana dogru kalkarak kocamin penisini agzima alip emmeye basladim. Daha önceden hiç görmedigim kadar büyümüs bir haldeydi erkekligi. O da ellerini arkama götürdü ve parmagiyla arka deligimi zorlamaya basladi. Ardindan bir çift elin gögüslerimi oksamaya basladigini hissettim ve gözlerimi açtigimda bunu yapanin Ercan oldugunu  anladim.

Fazla ayrintiya girmek istemiyorum ama aynen hissettiklerimi size anlatmaya çalisacagim. Esimin o anda arkamda ve amimda dilini yukari asagi hareket ettirdigini hissetmeye basladim ve diliyle yalamaya devam ederken iki parmagini da amima sokup çikarmaya baslamisti. Daha sonra penisini kadinligima bastirmaya basladi. Zaten bunu için yanip tutusuyordum ve  kalçalarimi ona dogru bastirarak tamamen birlesmemizi sagladim. Bir erkek önüme geçerek erkeklik organini bana sundu ve Hasanin her giris çikisinda bende onun penisini agzima alip çikarmaya basladim. Hasan beni sikmeye devam ederken yaklasik 30 dakika kadar bende bu erkegi agzimla ve elimle memnun etmeye çalistim. En sonunda yüzüme ve saçlarima dogru fiskirtmaya basladi menilerini. Tam esim beni orgazma ulastirirken bir diger erkek altima geçerek gögüslerimi yalamaya basladi. Birkaç dakika için orgazm mutlulugu ile titredim ve bir baska erkegi agzima almaya basladim. Hasan’in veya diger erkeklerinki kadar büyük olmasa da en biçimli penis buydu diyebilirim size. penisinin basindan baslayip agzimin derinliklerine kadar rahatça içime  alabiliyordum ve arada bir testisleri ile arka deligini de yaliyordum. Hasan tam o sirada temposunu hizlandirip, penisini iyice içime gömmeye basladi ve agzima bosalmak  istedigini söyledi. Ardindan agzima  almakta oldugum erkekle yer degistirdi ve daha kendimi dinlendirmeye firsat bulamadan bosalmaya basladi. Ayni anda diger erkekte sirtima dogru bosalmaya baslamisti. Ercan’in eliyle sürtmekte oldugu penisinin de bosalmaya basladigini hissettim birden. Arka deligimden baslayip amima, oradan da bacaklarima dogru sizmaya basladi spermleri. Ercan üzerime bosalmis  olmanin verdigi mutlulukla, bu halimle çok hoslandigini söyledi bana ve yanima uzandi. En sonunda hepimiz ayni yataga uzandik ve sabaha kadar uyuduk. Gece boyunca vücudumda bir çok elin gezdigini de hissettigimi eklemeliyim bu arada. Sabah kalktim ve dus almak için disari çiktim odamizdan. Dus alirken Hasan da yanima geldi ve tekrar gece boyunca girilip çikilan amimdan beni sikti. En son  olarak penisini agzima aldim ve onu gögüslerim arasinda bosalttim. Bir süre yikandik biz oynaşırken ercan geldi baktı biz sikişteyiz oda soyunup yanımıza geldi beni elime sikini verdi ben sikini okşarken iki erkek sikecekti ilk ercanın siki kalktı beni hasana doğru domalttı verdi siki amıma hasanda ağzıma verek ikisi sikmeye başladı sonra hasan beni domalttı ve götüme dayandı ve birden geçirdi ben o zevkle ercanın sikini daha iştahlı yalıyordum sonra hasan beni üzerine  aldı amıma geçirdi ercanda götüme girdi baya siktiler sonra ikiside boşaldı böylece sikişi bitirdik  ve kurulanip kahvalti yapmaya çiktik… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder