22 Mayıs 2016 Pazar

Dayımın Gencecik Kızına Kaydım.........ve............Sevgilim Ve Kocam Hem Amımdan Hem Götümden Sikti

 

Merhabalar seks hikayelerini çok sevenler. Sizlere yeni bir ensest hikayemi anlatıp güzel 31 malzemesi çıkartacağım. Serap daha çok genç bir kızdı ve de onun ile birlikte küçükken evcilik gibi oyunlar oynadığımız esnada küçük götüne yaslıyordum hep. Sonrasında ise boynunu falan öpüyordum tabi ancak küçüktük o oyunları oynadığımız zamanlarda. Şimdi biraz büyümüştü Serap ve de meme uçları  biraz daha belirginleşmişti.    Bu meme uçlarını da şaka ile karışık baya ellemiştim. Bir gün dayımın karısı yani benim yengem ve kızı Serap ile bize oturmaya geldiler ancak geç saatlere kadar da oturmaya devam edince sohbet baya bir uzamıştı. Saat biraz geç olunca da biz biraz ısrar ettik ve de o gece bizde  kalmak için bir karar verdiler. Serap ile ben küçüklükten beri çok yakın olunca aynı oda içerisinde kaldık. Evin en köşesinde kalan oda benim odamdı ve de gece Serap ile birlikte uyuyacaktık. 
Gece yarısından hemen sonra kalkmış olan sikimi indirmek amacı ile Serap’ı uyandırdım ve de biz konuşmaya başladık. Serap ile artık seks konuşmaya başlamıştık ve ikimiz birden fena halde azmıştık. Yine eski zamanlarda olduğu gibi çok saçma bir şey bularak onun üstünden yürüdük ve de ben Serap’ın götüne yavaş bir 

 şekilde sikimi değdirmeye başladım. Kalkmış olan sikimi Serap’ın götüne değdirirken ben artık küçük değilim diye  içimden  düşündüm ve de kilodunu indirip göt deliğine alt taraftan sikimi  değdirmekteydim. Serap ise çok az korkmuştu ancak kontrolü de tamamen bana bırakmıştı korktuğu halde. Serap’ın apış arasından kalkmış olan
sikimi küçücük göt deliğine yaslamaya yasladım ancak deliğe bir türlü girmiyordu sikimin kafası. Biraz daha zorladıktan sonra Serap hemen acıdan dolayı çıkart çıkart demeye başladı. Ama ben de azmıştım ve aşkım hadi

Socks&pigtails lover

 biraz daha sabret zevk alacağızdedim. Genç olduğumuzdan dolayı daha göt sikmenin adabını da hiç bilmiyoruz. Serap’ın göt deliğine baya kalın  olan sikimi iyice sokmak için çalıştım ve de yalnızca kafası girebildi. Ben kalın sikimi birazcık daha zorlayınca Serap’ın götünün içine yarısına kadar yerleştirmiştim. küçücük yusyuvarlak olan götünün kenarlarından  tutarak  kendime doğru çekip onu sikmeye devam ettim.  Serap ise altımda
  acı içinde sızlamaktaydı ve de içerdekilerden kimse bizi duyup uyanarak yanımıza  gelmesin diye eli ile kendi ağzını kapatmıştı. Ben de bu esnada Serap’ın götünü büyük bir zevk alarak sikmek ile meşgul oluyordum.  Serap’ı kendime doğru çekip hızlı bir şekilde götünü sikerken de Serap baya sallanıp duruyor idi.    Serap’ın götü çok güzel

   ve yuvarlaktı. İçine almış olduğu her darbede ileri doğru gidip geliyordu. Ben Serap’ın götünü hızlı bir biçimde sikerken de aniden spermlerimin sikimin ucuna geldiğini hissettim ve de çok büyük bir zevk ile sarsılarak Serap’ın üstüne düştüm. Sonrasında ikimizde yatakta o şekilde hareketsiz ölü gibi yattık. Kalın  ve sert sikimi Serap’ın götünün içinde halen bekletiyordum. Sikimi Serap’ın göt deliğinden çıkarttığımda ise götünün içinden benim

döllerim akmaya devam ediyordu. Serap daha sonra hemen banyoya giderek götünü sildi ve temizlenerek tekrar yanıma geldi.   Bende peçete ile sikimi temizlemiştim. Ancak ben gece yarısı yani sabaha karşı Serap’ı  yine rahat bırakmadım ve gece bir kez daha siktim. Şimdi de fırsat bulduğumuz her anda telefon ile haberleşerek ilişkimizi yaşamaya devam ediyoruz. Kızlığını da bozacağım onu da başka hikayemde anlatırım.devamı var 


Sevgilim Ve Kocam Hem Amımdan Hem Götümden Sikti

Merhabalar ben Ankaradan elif ben 1.70 boylarında kumral ve balık etli evli bir bayanım Ben evlenmeden önce bir tane erkekle sadece aşk ilişkisi yaşamıştım ve bu kişi ile kesinlikle cinsel konuda ilişkim olmamıştı evlendikten sonra bu insanı düşünür oldum çünkü kocam bana istediklerimi veremiyor gece 1 defa ilişkiye girip yatıyordu bu durum iyice aklıma düşürüyordu onunla beraber olmayı. Bir gün telefon açıp ilk erkeğimle konuştum adı (Burak ve kensiyle buluşmak istediğimi söyledim burak ilk önce evli olduğum için tereddütle karşıladı sonrada kabul etti beni kızılaydan aldı ve A.O.Ç.ye gittik biraz havadan sudan muhabbetten sonra derdimi anlattım ve mutsuz olduğumu anlattım burakta bana zamanla alışmamı söyledi saatte epeyce ilerlemiş olduğunu farkettim ve beni evime bırakmasını söyledim burak beni eve bırakırken elini tuttum hiç tepkisi yoktu evimin yakınına bıraktı ben ona inmeden bir gün mutlaka bana gelmesini söyledim kabul etti hemen. Gece mesajlaşmalar başladı burakla aramda bana çok çılgın mesajlar yazıp beni azdırmaya başladı kontrolümü kaybetmeye başlamıştım iyice. Burak bana ?kıllı amdan hoşlandığını ve jartiyere bayıldığından? bahsediyordu bu olaylar kafama kazındı ilk işim bir jartiyer almak oldu ve amımın kıllarını uzatmak oldu. Yaklaşık buluşmamızdan 2.5 hafta sonra burağı evime davet etti yanlız sabah 8 de gelmesini söyledim kocam işe gittikten sonra gelmesi daha güvenli olduğu için o sabah kocamı işine uğurladıktan sonra hemen soyunup jartiyerimi giydim ama külotumu giymedim kapı çaldı burak karşımda  duruyordu bacaklarımın titrediğini hissettim burak durumumu fark etmedi ve içeri girdi sarıldık öpüştük üzerindeki hırkayı çıkartıp astı ve arkasına döndüğünde karşılaştığı manzara karşısında çok etkilendi bana ben senin altında külot var zannetmiştim dedi ve eğilerek kıllı amımı yalamaya başladı  kocam bunu hiçmi hiç yapmamıştı acayip  zevk alıyordum bu durumdan kocamın işyerine git tiğini öğrenmek için iş yerini aradım burakta bu sırada durmuş idi ben konuşmaya başladı ğım sırada amımı yalamayada tekrar başladı telefona eşimin arkadaşı çıktı henüz gelmediği ni söyledi ben konuşurken zevkten   inlemeye

  

 başladım ve telefonu kapattım burak beni kucağına alıp yatak odasına götürdü yata ğa uzatıp yaklaşık 10 dakika kıllı amımı yaladı san ki yutacakmış gibi yalıyordu bütün kıvrımların da dilini gezdiriyordu hemen 69 pozisyon una geçtik 5 dakikada böyle bir birimizi yaladık bir ara beni domalttı ve götümü yalamaya baş ladı ben biraz huylandım ama çok zevkli idi sonra ayna nın karşısına getirdi beni burak yatağa sırt üstü uzandı bende aynayı karşıma alıp üze rine oturdum kalmış yarrağın hızlı bir  şekilde kendimi sikiyordum bir ara bana seni götten is tiyorum güzelim dedi burak bende olur dedim dedim ve sikinide amımdan çıkartıp benide domalttı  yavaş yavaş götüme zorlamaya başla dı burağınki biraz kalın olduğu için biraz uğraş tıktan sonra içime almaya başladım offf götüm

  genişledikçe zevk alıyorum ve aynadan giriş çıkışını gördükçe iyicede azıyordum iyice

   

  

kendimizi kaybetmiştik çılgınlar gibi inliyorduk bu arada kapı açılmış ve de kocam  içeri girmiş bunda haberimiz yoktu seslere doğru geldiğin de ise gördüklerine oda çok şaşırmış ve kızmı mış olmalıydı ben bir ara aynadan baktığımda eşimin kapının arasından bize bakıpda mastür bas yon yaptığını gördüm ilk başta çok kork tum ama eşimden tepki gelmeyince görmemiş gibi devam ettim burak bu sırada götümdende çıkıp amıma tekrar girdi eşim genişlemiş olan götümü görünce dayanamayıp içeri girdi ve kalkmış olan yarrağını götüme soktu bana oro spu demekki seni her zaman iki erkek sikecek yoksa sen zevk almazsın dedi kocam 5 dakika sonra götüme sarsıla sarsıla boşaldı burakta altımdan kalkıp ağzıma doğru yarrağını sıvazla maya başladı oda ağzımın içine meni lerini dol durdu biraz ağzımda oynadıktan sonra menile ri hepsini yuttum Kocam bundan sonra beni her zaman iki erkerle olmamın ve şart olduğu nu öyledi halen burak ben ve kocam deliler gibi sex yapıyoruz bunu bütün kadınlara tav siye ederim Bundan sonra sizlere tatil anılarımı anlatacağım Gönderen elif devamı var


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder