14 Mayıs 2016 Cumartesi

Ablamın seksi komşusu...........ve.......... Türbanlıyı Metrobüste...........ve.......... TÜRBANLI İLE SERKANIN SİKİŞİ..........ve..............ARKADAŞIMIN KARISINI SİKTİM

  
merhaba sevgili hikaye okurlar size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum. ben 18 yaşında kumral ela gözlü 180 boyunda bir gencim. neyse hikayeye geçelim ben küçük bir köyde kalıyordum ablam ise şehirde kalıyordu. bir gün beni aradı acil işi için ankaraya gitmesi gerekiyormuş ve bana gelip çocuklarının yanında kalmamı söyledi. bende kıramadım ve gittim . karşı komşusunun güzel bir kız vardı ne yalan söyleyim bende o kıza hastaydım. şahane bir götü ve muhteşem bir göğüsleri vardı daima onu sikmek isterdim.bir gün marketten geliyordum apartmanda karşılaştık aynı kata çıkacaktık  merdivenlerden çıkarken elektirikler kesildi o arda saat 18 civarı idi. Ben ise karanlığa hiç aldırış etmeden yürüyordum o ise karanlıktan korktuğundan orda bekliyormuş ben görmediğim için birden onun muhteşem götüne temas ettim bu ve bu benim hoşuma gitti onund hoşuna gitmiş olmalı ki hiç tepki vermedi ikimizde öylece duruyorduk benim sikim kocamam olmuştu orda beklerken elektirikler geldi bide ne göreyim kız kendinden geçmiş ve kızla göz göze eldik biraz bakıştık ve ikimizde eve gittik. neyse sabah olmuştu benim aklımda o kız vardı gece defalarca 31 çekmiştim ve öyle olmuştu kızın annesi ve babasısını dışarı çıkarken gördüm ve fırsat bu fırsat  dedim dışarı çıktım bide ne göreyim kapı az bişi arlıydı ve merak ederek kapıya yöneldim ve sezsizce içeri girdim banyodan ses geliyordu ve banyonun anahtar deliğinden baktım o da ne aman allahım çırıl çıplak mastirbasyon yapıyordu ve içeri sezsizce girdim aradığım fırsat bu dedim o beni fark etti ama hiç  işi olmamış gibi devam ediyordu ve yanına vardım göğüslerini okşamaya başladım. birden dudak duğa geldik ve çılgınlar  
gibi öpüşmeye başladık sanki hayvanlar gibiydik sonra benim yarak dimdik oldu ondan sonra üstümdekileri bir çırpıda çıkardım artık ikimizde çırılçıplakıktık ve birden sikimi eline aldı zaten sikimde aş gibi olmuştu ateşler çıkıyodu sanki ve eğilip emmeye başladı işini çok güzel yapıyordu ben iyice çıldırmıştım onu domalttım ve arkasın a geçtim hem amını hemde götüün yalamaya başladım gerçekten ikiside süperdi hem amı hem götü daha fazala dayanamadım ve amına soktum yarağımı iniliyordu.  Hadi canım delirt bani diyordu biraz geçmeden ikimizde boşaldık ven götünden istedim olmaz dedi acır dedi ooraya nasi giricek dedi zar zor ikna ettim domalttım bunu götüne dayadım ama deliği  çok küçüktü sikim kırılacak gibi oluyodu zorlaya zorlaya soktum kafasını acıdan ağlıyordu bir elimle ağzını kapatıyor bir elimlede göğüslerini elliyodum ve bi çırpıda hepsini soktum ve inlemeye başladı biraz sonra o inleme zevke dönüştü ve oda artık rahattı götü amındanda iyiydi çok dardı biraz gidip geldikten sonra götüne boşaldım öylece bekledik biraz ama bende oda doymak bilmiyorduk sır üstü yatırdım yerte göüsleri çok büyüktü ve iki elimle toplayarak arasına sikimi koyudum memelerinin arasaında gidip gelmeye başladım gidip gelkçe sikim ta ağzına kadfar giriyordu ağzına doğru gidince ağzına alıyodu ve geri bırakıyodu bide memelerine oşaldım nerdeyse annemler gelir dedi üstümü giyindim ve çıktım sonra rövanşı ablamınm evinde yaptık kendi evinde oynamanın verdiği rahatlıkla öyle siktimki onu bi dahaki hikayede onuda anlatırım hoşçakalın herşey sikinizce olsun
 

Türbanlıyı Metrobüste      

  

İstanbulda yaşayanlar bilir metrobüslerin halini iş çıkışı tam bir kargaşa hakimdir herkes birbirine yaslanır tutunur nefes almak bile bazen imkansızlaşır.O gün yine zincirlikuyu beylikdüzü arabasına bindim orta kapının hemen kenarında duruyordum yanımda çok güzel kızlar vardı kızın biri eliyle demir borudan tutunayım derken benim mala dokundu hemen yüzüme baktı ben oralı olmayınca tutmaya devam etti bende kumaş pantolon olduğundan kızın elini hissetmemle kalkması bir oldu çaktırmadan kızın vereceği tepkiyi bekliyor gözetliyordum benimki kalkınca kız başını eğip bir ara baktı yarağımın büyüklüğünü görünce elini çekti ve yüzüme baktı     bende ona bakarak hafiften sırıttım oda biraz durakladıktan sonra tekrar tutundu ama parmakları yarrağımı okşuyordu bende kendimi kıza doğru yanaştırıp elimi kalçalarına attım tayt giydiği için kalçalarını avuçlamam hiç zor olmadı elimi biraz daha aşağı kaydırıp amını avuçladım kızda bunun üstüne eliyle sikimi avuçladı ve okşamaya başladı kendimi biraz daha kıza yanaştırıp arkasına geçtim kız demirden tutunarak hafiften domalınca sikimi amına sürtmeye başladım derken otobüs perpa durağında durup yeni yolcu almaya başladı benim yanıma tesettürlü bir kız geldi ama ben önümdeki kıza sürtmekten ona dikkat etmiyordun ensest hikayeler elimi  

kızın beline atıp kendime çekip daha bir  yaslanmaya başladım resmen içindeymiş gibi git gel yapıyordum kızda bana ayak uyduruyordu bir ara başımı çevirdiğimde tesettürlü kızın bize baktığını gördüm ama sadece bel altımıza yani bizim sikişmemize bakıyordu bende kızı iyice kendime çekip diğer elimi önce göbeğine ordanda amına attım tesettürlü kız dudaklarını ısırıyordu Edirne kapıya yaklaşınca önümdeki kız bana dönüp inecem deyince bende geleyimmi deyince olmaz abim beni bekliyor deyip inmek için kapıya doğru gitti ben acaba insem mi diye düşünürken başka inecek olanlarda kapıya yanaşınca tesettürlü kız benim önüme doğru kaydı ve tek vücut olduk kendimi  geri çekip baktım uzun geniş bir etek giymiş olduğunu görünce tekrar yanaştım ama ne yanaşma resmen sikim götünün arasına girmişti bundan tepki gelmeyince daha bir yanaşmaya başladım oda kendini geri geri ittiriyor sikimi kalçalarını arasında sıkıyordu elimi beline attım yine tepki vermeyince elimii bacak arasına attım resmen karı yanıyordu biraz okşayıp arkadan sürttükten sonra cevizli bağ durağında kapıya yöneldi ve bana baktı bu gel demekti bende yanaştım kapıya tam arkasında sürüyor elimle götünü okşuyordum inip üstgeçitten geççip park gibi bir yere gelince hemen arkasından daha gidecek miyiz dedim bunu üzerine az daha ileriye gidelim diye yanıt verdi az daha gidince 3-4  ağaçlı bir sota yere geldik anlaşılan o buraya daha öncede gelmişti


 ağaçların arasına girdik bu hemen pantolonumun düğmelerini açıp sikimi çıkarıp yalamaya başladı kadın resmen tam bir fahişe gibi davranıyordu sikimi iyice yaladıktan sonra kalkıp hadi gir acele etmeliyiz eve geç kaldım zaten hemen bitirelim deyip eteğini beline kadar sıyırıp külotunu indirdi bende arkasına geçip sikimi amına sürtüp içine girdim amı baya bir sulanmıştı resmen sikim kaygan zeminde dans eder gibiydi bu kadın bugüne kadar kim bilir kaç yarrak yemişti elimle  memelerini avuçladım biraz sıktıktan sonra elbisesinin altında avuçlamak isteyince buna vaktimiz yok hadi daha sertt olur ne olur içime boşalmanı istiyorum deyince bende daha sert vurmaya başladım hiç hoşuma gitmesede bir amına içine boşalmayı çok seviyordum bir kaç dakika sonra önce o sonrasındada ben boşaldım bu hemen önüme diz çöküp sikimi yalamaya başladı işi bitince üstünü düzeltirken kusura bakma geç kaldım yoksa daha iyisini yapardık arttık bir dahakine denk gelirsek deyip apar topar gitti bende üstümü düzeltip tekrar otobüse bindim ve kendi kendime denk gelsek bile ben sana bir daha kemer çözmem amına koduğumun kaşarı diye küfür ede ede eve gittim…


 

TÜRBANLI İLE SERKANIN SİKİŞİ
   

Benim başörtülü türbanlı bayanlara karşı özel bir ilgim var.Çünkü konfeksiyon dükkanıma gelen türbanlı bayanlar eşarp
       veya elbise alırken içeride bulunan soyunma kabinine girince kabinin örtüsünü kapatmazlar Bende elbisesini değiştiren
       türbanlı bayanın kilotunu ve sütyenini görürüm  Sokakta türbanını sıkıca örten bayan benim yanımda çok rahat  şekilde
       başından eşarbını  türbanını çıkarıyordu. Türbanlı bir bayanın yanımda eşarbını çıkarıp başını açması veya elbisesini
       değiştirmesi beni tahrik ediyordu Ben sabahleyin dükkana gittiğimde kendime ait büyükçe bir eşarbı sikim  taşaklarıma
       sarıp kilotumun içine  koyuyordum  Hoşuma giden türbanlı bayanlar yanımda eşarbını çıkarıp elbiselerini değiştirirken
       bende taşağımdaki eşarptan  tatmin oluyordum Son zamanlarda türbanlı bayanların  pardösünün içinden mini etek giymesi
       moda olmuştu Hiç tahmin edemeyeceğim başını büyük türbanla örtmüş tesettürlü bir bayan iyi günler mini etek alacaktım
       diyor,bende kendisine kasıtlı olarak önden yırtmaçlı dar mini etek veriyor türbanlı bayana belli etmeden baldırlarına
       ve türbanlı haline bakarak sikimi elliyordum  Fakat türbanlı bayanlara belki ters tepki verirler diye yaklaşamıyordum.
       Hafta sonu akşam olmuştu. Konfeksiyonu kapatmak üzereydim. 30 yaşlarında başı eşarpla örtülü pardösülü genç bir bayan 
       geldi Bayana buyurun  efendim  yardımcı olayım dedim  Türbanlı bayan iç çamaşır ve onun rengine uygun eşarp alacaktım 
       dedi Bende buyurun üstkata çıkalım diyerek türbanlı bayanı üstkata çıkardım Reyonda bulunan iç çamaşırlarını türbanlı
       bayana gösterdim. Biraz baktıktan sonra içerisini gösteren tül gibi kırmızı iç çamaşırları aldı Yine reyondan kırmızı .     rengin üzerine giden büyük boy eşarp  lardan bir kaç tane çıkardım. Türbanlı bayan yine kırmızı çiçekli çok seksi bir 

image

       eşarp beğendi. Sonra bana “bu saatten sonra buraya kimse gelir mi? diye sordu. Bende hayır dedim Öyleyse elbiselerimi değiştirmeme bana yardım  eder misin deyince tabi memnuni yetle dedim. Zaten türbanlı bayandan şüphelenmiştim. arzusu
       çok zamandan beri içimdeydi Şevişirken türbanına  boşalmayı hatta eşarbını sikime sarıp amına öyle sokmayı bile hayal 
       etmiştim Gayem türbanlı bayanı çırılçıplak soyunduktan sonra başını eşarpla örterek o şekilde bunu sevişmekti Türbanlı
       bayanın önce pardösüsünü çıkardım İçerisinde sadece kilot ve sütyen vardı Sonra sütyenini ve kilotunu çıkardım.Sonrada
       başından eşarbını çözüp başını açtım. Bende bir çırpıda soyundum. Sonra türbanlı  bayanın beğendiği kırmızı eşarbı çok
       güzel ve seksi  şekilde başına örttüm Türbanlı bayanın başı eşarpla örtülü fakat amı ve memeleri görünüyordu. Bu arada
       kendi başından çözdüğüm  eşarbını sikime sardım Yani az önce onun başın daki eşarpı benim sikime reyondaki eşarpı onun 
       başında örtülüydü. Türbanlı bayanı dudaktan öpmeye başladım. Sonra kulak memelerini yaladım. Bir elimle de göğüslerini
       yoğuruyor diğer elimle de sikimdeki eşarbı amına sürüyordum Sonra bayanı yere yatırdım Memelerini epeyce yaladım emdim
       Türbanlı bayan sikişin zevkini almaya başladı. Ahh ıhh diye inlemeye başladı. Göbeğini de yalayarak sira amına gelmişti.
       Baçaklarını açtım. Bembeyaz taze  yeni traş olmuş amı vardı Önce amını eşarpla güzelce sildim. Dilimin tepesiyle tadına
       baktım. Çok hoş fazla ellenmemiş amını yavaşça yalamaya başladım. Türbanlı bayanın amını yaladıkça iniltileri artıyordu. Amından  zevk suları gelmeye başladı Kendi eşarbıyla da amından akan suları siliyordum Türbanlı bayanın amı yalanmaktan

image

       şişmiş ve kıpkımızı olmuştu Sira türbanlı bayanın benim sikimi yalamaya gelmişti Türbanlı bayan  sikimi yalarken eşarbı amıma sürermisin dedi ben Neden dediğimde amımın içi alev gibi yanıyor ya sik beni ya da eşarpla serinlet dedi Bende ne
       demek seni amına eşarpı sokarak sikeceğim dedim Sonra türbanlı bayan sikimi yalamaya başladı Ben boş durmuyor dum amını
       eşarpla serinletiyordum. Sonra türbanlı bayanı yüz üstü yatırıp sırtını  yaladım. Sıra türbanlı bayanı sikmeye gelmişti.
       Önce bacaklarını açıp havaya kaldırdım. Sikimi yavaşça amına soktum.Türbanlı bayan şöyle bir “oohhh” çekti. Sonra amına
       pompalamaya başladım Türbanlı bayanı siktikçe kendinden geçiyordu.Sikimi türbanlı bayanın amından çektim Eşarbını sikime
       sarıp yine amına yavaşça soktum Sikimi eşarbı sardığım için biraz kalınlaş mıştı Bu şekilde sikilmek türbanlı bayanın da
       hoşuna gitmişti. Bir kaç dakika eşarba sarılı sikimi türbanlı bayanın  amına sokup çıkardım.Boşalacağımı anlayınca hemen    amından çekip türbanlı bayanın  eşarbına  boşaldım İkimizde  artık rahatlamıştık Sonra türbanlı bayana orda beğendiği iç çamaşırları ve eşarbı hediye ettim O da bana kendi eşarbını verdi vede Üzerimizi giyip konfeksiyondan evine bıraktım Daha
       sonraki günlerde ara sıra buluşup akşam  geç vakitlerde geldiğinde yine  sikişiyoruz ha bunu bir arkadaşına anlatmış ve o
       da istiyormuş ve onuda bir gün getirdi onuda aynı şekilde siktim bir fark var bunu götündende siktim onada orda beğendiği 
       iç  çamaşır hediye ettim  seks yapan  bay ve bayanlara tavsiyem  sevişirken bayanların başını eşarp veya türbanla örtünüz
       seks zevkiniz bir kaç kat daha artacaktır.Bir de erkeklere sokak veya caddeden yürürken başı türbanla örtülü makyaj yapan 
       pardösü  giyen türbanlı bayan  gördüğünüzde belli etmeden bacak ve baldırlarına bakınız  Göreceksiniz ki böyle bayanların  büyük çoğunluğu pardösünün altından mini etek giyerler İşte ben böyle türbanlı bayanların amlarını yalar siker türbanlarına boşalmak isterim.bir dahaki hikayemde ilk siktiğim bayanı göttende siktim çok hoşuna gitti ve oda benden bir isteği oldu beni iki kişi sikin bunu istiyom ya yaparsın isteğimi yada bir daha sana vermem dedi bunları da yazacağım sikiş severler

image


                                ARKADAŞIMIN KARISINI SİKTİM

image

Bir arkadasimin karisiyla ilişkim oldu sonra da bosandilar en iyi arkadaşımdı Onceleri kendimi cok kötü hissetmistim boyle bir ilişkiye girdigim icin ama sonradan bunun kimseye zarari olmadigini farkettim cunku arkadaşım düzensiz sex
        hayatlarinin birdenbire inanilmaz renkli olduğunu  karisinin birden bire değişik pozisyonlara ve fantazilere meraklı
        hale geldigini anlatti nasil basladiğini anlatayim  size karisinin ismi lale idi uzun boylu cok güzel değil ama öyle
        inanilmaz cekici bir kadindi.ki uzun ve dolgun bacaklari vardi. bacaklarini  sürekli bana dogru uzatip isveli isveli
        kıpırdandıgını düsünürdüm hep ukalalık gibi olacak ama ben bir kadinin bana bakısından cilvesinden onun beni nekadar arzulayip arzulamadigini anlarım hep,hiç yanilmadim bu konuda bir gece arkadaşım beni yemege cagirdi. karim o sirada
        tatildeydi evlerine gittim arkadaşım  tv de basketbol maci seyrederken ben de salataya yemege falan yardim ediyordum
        lalenin üzerinde uzun ve yirtmacli bir etek vardi. öyle harika bir kici vardıki ve etegi yuvarlakligini iyice ortaya
        cikariyordu.evyede sebzeleri yikarken kıçını iyice arkaya atmisti ve ben geri cekilip uzunuzun seyrettim harika kıçı uzanip oksamamak icin zor tuttum  kendimi bu tür anlar cok onemlidir bunu hissedersiniz inanilmaz bir götü vardi ama ben yapmadim bunu sonra devam ettim salata yapmaya fakat ikimizde sanki ben bunu yapmisim onu oracikta becermisim
        gibi bir utangacliga kapilmistik. ben hiç utangac değilimdir hatta utanmazim diyebilirim ama ne demek istedigimi anladiniz sanirim. neden sonra sofrayi kurmaya basladik arkadaşım masaya yari arkasini  donuk bir sekilde oturuyordu.  tabaklari goturdukten sonra sandalyeye oturup  off yoruldum  yav  benzeri birseyler soyledim arkadaşım yav olum bir baksana gel mac seyredelim lale hazirlar sofrayi dedi ve o sirada lale geldi ve masaya salata tabagini koymak icin egildi yanimda.yirtmacli eteginin arasindan uzun bacagi boylu boyunca meydandaydi elimi uzatip bacaklarinin arasina

image

 soktum ve bacagini dizinin icinden kiloduna kadar  gezinerek yavaşca avucladim. elimi yukari amcigina dogru hafifce bastirdim. arkadasim kafasini cevirse gorecekti elimin karisinin bacaklarinin arasinda oldugunu lale uzunca bir sure kıpırdamadan kaldi hala masanin uzerinde bir seylere uraşir gibiydi neden sonra elim gerisin geriye dizine
        dogru kaydirdim ve yavaşca çektim ve geriye ikimizde nefes  nefese kalmistik sonra lale  iceri mutfaga gitti geri
        geldiginde elindeki tabaklari,koymak icin ayni  pozisyonu aldi tekrar  ben elimi tekrar sokmadim  bacaklarinin
        arasina ama sirilsiklam oldugunu ben biliyordum cünkü  kadinliginin kokusu ağir bir parfüm gibiydi bu koku sanki
        butun odayi doldurmustu  arkadasimin farkina varacagini sanip telaslandim bir anda lalenin arkasindan mutfaga
        gittim laleye hemen banyoya gidip amcigini yıkamasini cunku islakliginin kokusunun bütün odayi sardiğini nasil
        soylerim diye  dusunurken  mutfagin kapisinda lale kollarini  sariverdi  boynuma ve  de dudağıma yapisti dilini  kaydirdi azima bacagini sardi kalcama nefes nefeseydi her türlü rezilligi goze almis gibi geldi bana sikim zaten kazik gibi olmus yatir tezgahin  uzerine sik bas beş  dakikada seytan böyle diyor ama diger taraftan işi bu kadar    aceleye getirmek istemiyorum ne kadar uzatirsak o kadar tahrik olup o kadar müthis olacak sikişmemiz diye dusundum.    uzun ve atesli bir opucuk verdim  ona dilini dudaklarini  nefesi tükenene kadar emdim  elimle eteginin uzerinden
        kıcının yarigindan amcigina kadar olan kismi hafif bir baskiyla oksadim ve onu kendime Hırsla cektim kendime sikimin sertligini hissetmesini sagladim sonra haffce cekilerek kulagina acele etme bana birak dedim amciğğnin kokusu beni cildirtiyor.ve onu saatlerce .yalayacagim emip isiracagim ama bu kokuyu kocanin hissetmesini istemiyorum, sonra benden once davranip siker seni dedim..lütfen git yikan dedim peki dedi banyoya gitti sonrasinda yemek sirasinda
        veya yemekten sonra da TV de film seyrederken  yüzüne bile  bakmadim lale iyice tahrik



olmustu arasira gözgoze geldigimizde gel beni hemen burada kocamin onunde becer herseye raziyim der gibiydi bakislari cok icki içmedik ama cakirkeyf olmustuk hepimiz illa burada kal bu gece eve gidip napacaksin diye israr ettiler kabul ettim bende
        aklimda gece nasil firsatini bulurum beceririm laleyi diye dusunüyorum o sirada eminim o gece laleyi sikecegimden
        ama nasil olacak bakalım gorecegiz saat 1 falandi hadi yatalim dediler. beni yatacagim odaya goturduler yatak
        odalarinin yanindaki odaydi bu ha bu arada arkadaşim bana yemek sirasinda israrla senin rengin solmuş diyip durdu
        sonunda bir ilac icirmeye ikna  etti beni lale ye söyledi o da  gitti iceriden bir hap getirdi bana ictim ilaci
        levent bir kac kez sordu bana uykun geldiyse yatalim diye iste saat 1 civari bende evet yaw uykum geldi  hadi yatalim dedim neyse yattiktan yarim  saat sonra levent geldi odama ve uyudunmu 
diye sordu cevap vermedim oda kapimi aralik birakip gitti Bir sure sonra odalarindan iniltiler ve fısıltılar duydum sessizce kalkip ciktim disari,yavaşca odalarinin kapisi yari yariya acikti ve yataklarin ayak ucu kapiya dogruydu yani arkadasimin iki ayağını da goruyordum bakis acimdan ikiside ciplakti lale bana dogru domalmis kocasinin sikini emiyordu arkadasimin söylediklerini duyunca inanamadim ohh yala sikimi atillanin siki daha buyuk birazdan onunkini de
        alacaksin ağzina ve agzina sigmayacak bogazina kadar girecek diyordu  bunlari hirsla 
fisildiyordu noluyoruz nedim kendi kendime onun kadar namuslu gecinen karisini çok kiskanan laf ettirmeyen herife bak girsem içeri  diye dusunurken lale uyuyor değilmi dedi arkadaşım  baktım ya biraz  once sen, 150  mg lık vermedin mi uyku  hapini diye sordu lale evet diyince sabaha kadar
topatsan uyanmaz merak etme dedi siki cokmu büyük dedi lale evet dedi arkadaşım gördüm sikini benim kinin iki misli dedi lalede nerde  gördün dedi arkadaşımda tuvalette bistivirde dedi lale de ama ben seninkine bayiliyorum dedi biliyorum dedi arkadaşım hadi simdi git onun kini
        yala gel dedi arkadaşım lale olmaz dedi  ben sana bunun sadece fantazi  oldugunu soylemistim



gercegini saten istemiyorum dedi saçmalama dedi arkadaşım sen gercekten emmeyeceksin ya içeri git biraz bekle gel sonra bana
        anlat sikini nasil yaladiğini ben gercekten olmuş gibi onu hayal edeyim peki dedi lale kalktı yataktan bende hemen cekildim hemen geri  odama gittim lale içeri girip beni ayakta görünce bak duydunmu kıskanç arkadaşını  dedi bende evet deyip  dudaklarını saldırdım hırsla  tükürügü köpük köpük olmuştu ve  arkadaşım sikinin tadi    vardı agzinda  sonra  kafasından  tutup asagıya dogru bastırdım onu  boxerimi sıyırıp sikimi dibinden  tutup dudaklarina surttum agzina almasina izin vermedim ve dudaklarinin arasinda  gezdirdim hırsla saldirip basini
        aldi ağzina bir kac kez.. sonra saclarindan tutup ayaga kaldirdim onu egilip amcigini isirdim bacagini koydu omuzuma  yarigi boyunca dilimi gezdirdim bir kaç kez klitorisini emdim hirsla sonra da ayaga kalkip hadi git  arkadaşımı bekletme fazla sonra yine gel dedim pesinden bende gittim odalarinin kapisina lale arkadaşıma ohh
        kocamanmış siki azıma alamadım hepsini dedi arkadaşım  hadi simdi benim kini em  dedi lale
  kıcını bana dogru dikmişti elini uzatıp amcığını açtı ve oynamaya  başladı arkadaşım inleyerekten hadi otur üstüme dedi laleye lale söyleneni yapti arkadaşım ohhh atillanin sikini böyle alabilirmisin içine dedi lale alamam herhalde cok büyük diye cevap verdi ikiside nefes nefeseydi ben kapının önünde sikim elimde onları seyrediyordum bu arada sunu söylemeliyim  siz simdi  boyle sogukkanlilikla  anlattigima bakmayin o anda öyle heyecandan cildiracak 
        durumdaydim surekli içeri girsem gecsem karisinin arkasina sikmeye baslasam napar acaba diye dusunuyorum.zor tuttum kendimi sonra lalede söyledi bunu cok istediğini ama iyiki yapmadin dedi kocasi kaldiramazdi bunu o anda sesini cıkarmazdi ama hem evlilikleri bozulurdu hemde bir daha bakamazdi yuzume lale o nedenle sürekli gercegini istemiyorum  bu sadece fantazi  deyip duruyordu kocasina onu rahatlatmak icin bu arada bana uyku ilaci yerine viegra  vermiş ve lale oturdu kocasinin  sikini ustune oturup kalkmaya basladi ohhh sok içime
        kocaman sikini diye inliyordu arkadaşım atillnin sikinimi yiyiyorsun şu anda dimi diye sordu lale de sanki cok zor söylüyormuş gibi evet dedi hadi söyle dedi arkadaşım  sik beni atilla diye inle lale ohhh hadi sik
        beni atilla  diye inlemeye başladi arkadaşım hadi simdi git içeri  atilla siksin seni dedi kocaman



sikiyle genişletsin aminı dedi sonra yatagin yanindan iri bir dildo çikardi bu da atillanin siki dedi iceri git ve sok içine ben bekliyorum burada dedi lale istemeden kalkti sanki arkadaşımın üstünden sonra Yatak odasinin kapisina geldi kapiyi aralik kalacak sekilde kapatti sonra kafasini içeri doğru uzatarak bana dogru domaldi elindeki dildoyu içine sokuyormus gibi yapti ben de sikimi yasladım amcığa sikimin başıyla amın dudaklarini araladim sürterek islattim biraz sonra yavas yavas girmeye basladim içine lale ohhh işte soktu sikini içime
        diye inledi ohh giriyor yavas yavas ohhh çok soktu be dibine kadar…arkadaşımın sesi geliyordu içeriden ohhh cokmu büyük alabiliyor musun hepsini içine diye sordu inanilmaz bir  pozisyondu arkadaşımın onunde karisini sikiyordum  lale cok cabuk  geldi inleyerek bosaldi orgazminin kasilmalarini sikimin uzerinde hissediyordum kulagina bende fisildadim gelmek üzereyim diye lale arkadaşıma bagirdi içime gelmek istiyor izin verirmisin diye arkadaşım evet bosalsin içine dedi evet bosalsin sonra  gelben sikeyim seni onun dölünün üstünden dedi zaten cok zor dayaniyordum inleyerek bosaldim içine bacagimda bir islaklik hissettim lale elindeki dildonun tasaklarini  sıkiyordu

ve dildonun  ucundan sperm  yogunlugunda ki bir sivi bacagima bulaşmıştı  lale biraz
        soluklandiktan sonra beni hafifce iterek kapiyi acti ve iceri  girdi elindeki dildoyu atti  yatagin uzerine
        hepsini bosaltti içime dedi arkadaşım  laleyi sirtustu yatirdi yataga  bacaklarinin arasina egildi yalamaya
        basladi amcigini sikimin yeterince baya iri oldugunu soylemeliyim  arkadaşım ohh evet arkadaşım amini nasil da bollaştirmiş ohh evet spermlerinin tadini aliyorum  diye inliyordu sonra  dogruldu ve sikini yerleştirdi
        lalenin amcigina sikmeye başladi ohh ne kadar kayganlasmis için ohh  atillanin da dölü bulaşti sikime. ohhh hosuna gittimi  atillanin seni sikmesi diye  inliyordu lale tekrar orgazm oldu  arkadaşım bögürerek bosaldi karisinin içine. sonra sirt üstü atti kendini yataga benim sikim tekrar büyümüştü sonra konusmaya başladilar arkadaşım güzelmiydi diye sordu lale arkasini  dondu soguk soguk senin hosuna  gittimi diye sordu arkadaşım

image

        evet harikaydi dedi sonra da dildoyu aldi eline bunun deposuna atilanin gerçek spermlerini koyabilseydik daha iyi olurdu dedi lale sogukca hımmm dedi uyuycam artik sonra konusuruz dedi ben odama gittim.dikilmiş sikim elimde kalmişti bu gece böyle bitmeseydi diye dusundum baya sonra yatakta uyuya kalmisim…Neden sonra uyandim
        lale ince bir gecelikle ustume  uzanmişti uyudu dedi bana hadi simdi uzun uzun becer beni seni cok istiyorum
        dedi off aklima geldi yine cok guzel bir kadindi uzun uzun bacaklari kücük ama diri gögüsleri ve harika bebek
        gibi bir yüzü vardi ona son derece centilmence davrandim sanki segilim aşıkmışım gibi gögüslerini dudaklarini bacaklarini  küçük opüücüklerle oksadim uzun bir sure bacaklarinin  arasini amını isirdim optum dudaklarimla
        amciginin ustune gelince dudaklarimin hafif temasiyle uyardim once onu sonra dilimle de küçük küçük darbeler indirdim  yarigi boyunca..bir taraftan  bacaklarini oksuyordum. .saclarima asilip üstüne cekiyordu beni ona
        sakin ol acelemiz  yok dedim amcigini abartmiyorum  en az yarim saat emdim..yastigi kapatti  yüzüne ve sesiz
        cigliklarla orgazm oldu defalarca  sonra dogrulup sikimi verdim  agzina o hirsala  saldirdikça durdurdum onu
        yavas ve zevk alarak emmesini yalamasini istedim  laleden.. neden sonra  bir bacagini  omuzuma alarak sikimi yerleştirdim amcigina ve yavaş yavaş sikmeye başladim laleyi milim milim girdim içine sonra hizla çıktim tekrar yavasca girdim hızla ciktım sonra tam tersine hizla gir yavaşca çik ne kadar sürdü bilmiyorum ama
        aralik dudaklarinin içine hirsla soluyarak dalga dalga bosaldim tam dibine içinden çikmami istemedi içimde
        kuculmesini istiyorum dedi o pozisyonda ayni sigarayi paylaştik.. sonra dogruldu ve ben 

image

gidiyorum dedi tam çıkarken vazgecip tekrar  geldi yanima egildi dudaklarimdan  optü ben orospumu oldum simdi dedi evet dedim..  tanidigim en iyi orospusun sen ama cok tatli bir orospusun  dedim bu yarin kocam kongreye gidiyor ankaraya gece bana gelirmisin dedi… gelmezmiyim dedim…sabah 

kahvaltida hepimiz hiç bir şey  olmamiş gibi davrandik…
        sonra o günün akşamı lale beni çağırdı ve artık ikimiz tek tik kocası konferasa  gitmişti ve biz doya doya
        sevişerek sikiştik ilk o gece laleyi götten siktim lale kocasının sikişinden mennun deyildi hem kıskanıyor
        hemde beni tatmin edemiyor bu nereyece gider bilmiyom diyordu bende düzelir zamana bırak diyordum  laleyle
        15-20 defa daha  sikiştik ama hiç biri o ilk geceki  kadar güzel olmadi sonra biktik herhalde ki bitirdik birbirimizden görüşmemeye  başladik arkadaşım bir kaç kez daha çagirdi yemege  ama ben gitmedim 6 ay sonra
        falan ayrildilar.neden diye sormadim ve arkadaşım da bana söylemedi sebebini olmadi abi dedi bende hayirlisi 
        dedim..6 ay once baskasiyla evlendi arkadaşım 25 yaşinda  bir tazeyle ben nikahina gidememistim gecenlerde muayanesine ugradigimda yeni eşi oradaydi aman  allahim bir afet bir kaç kere bununla yanliz kaldik  odada
        bana kocam senden  öyle cok  sözediyor ki anlata anlata bitiremiyo  dedi bir akşam  bize yemege bekliyorum
        dedi söylemiştim onceden ben bir kadinin  bakisindan verici olup  olmadigini anlarim… diye gözlerinin  içi 
        parliyordu arkadaşım yeni esinin arkasindan nasıl  begendinmi diye sordu bende  begenmemek mümkünmü harika bir kız bulmuşsun dedim içimden ulan karilarini secerken benim zevklerimi düşünen bir arkadasimin olması ne  iyi diye düşün acaba bu yeni eşinide boşandığı eşi gibi istekleri olurmu olursa söz yazacağım

         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder