23 Mayıs 2016 Pazartesi

Motosikletli Sikişken Kızlar 1. Bölüm ........ve ........... Okurumuz Levent 65 Yaşında Kadını Sexe Doyurmuş........ve...........Esmer Afet Baldızım Müzeyyen,Nişanlısı Ve Yeğeniyle Tatil ........ve...........Okurumuzun Kuzeniyle Sex Anısı

image

Merhaba değerli   Sizlere bugün başımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum.  Malumunuz bugün bayramın ilk günü, sabah erkden kaltım  oldugu gibi namaza gidip geldim.. Ve evde’kilerle hep birlikte kahvaltımızı ettik herkezle bayramlaştık. (Bayram’lıklarımı giyip poşetimi aldım arkadaşlarla kapı kapı çalıp şeker toplamaya çıktık hasılat iyiydi) Tabiki bu bir şaka   o yaşları çoktan geçtik ama insan yinede çocukluk duygularını atamıyor içinden..
Neyse hikayeme dönmek istiyorum sabah saat 10 civarı evden çıktım arkadaşım selimi aradım ve buluşup eminönüne gitmeye karar verdik. Neyse Atladık benim arabaya durun havamıda atayım  var altımda ses sistemide o biçim, beylikdüzünde ikamet ediyorum beylikdüzünden çıktık yola ve küçükçekmece’ye gelince ordan menekşe sahil yolundan florya bakırköy istikametinde ilerliyoruz hava çok sıcak ortalık cıvıl cıvıl  önümüzde scoteer tarzı ufak pembe bir motosiklet 2 hatun binmiş motora bağıra bağıra şarkı söyleyerek ilerliyorlar.
Neyse piçlik yapalım dedim, yaklaştım yanlarına verdim müziğe sonses güm güm bas vuruyor bunlar dönüp baktılar bize güldüler felan derken laf attılar kıstım müziği hayırdır kızlar ne ayaksınız siz dedim, ne olsun can sıkıntısı dolaşıyoruz diye bağırdı arkadaki oturan ben güldüm, selimde birden kıza dönüp kızlar bizimde canımız 
 sıkılıyor isterseniz buyrun birlikte takılalım dedi, Yine arkadaki oturan olur neden olmasın diyince ben oha felan oldum amk. Selim peki ozaman nereye gidiyoruz dedi kızlar bizi takip edin ilerde bir cafe var orda biraz otururuz dediler neyse çok gitmeden sahilede bir cafeye girdik hep birlikte sinem ve merve kızların ismi neyse ben merveye yazılıyorum selimde sineme, derken eee nabıyoruz kızlar burdamı geçireceğiz günü dedim, merve kalktı ayağa ozaman çılgınlık yapıyoruz hadin dedi ve arabaya geçtik.Sahil yolundan ilerliyoruz
  kızlar ne yapmak istersiniz dedim, sinem ben dondurma yemek istiyorum, florya da çok güzel bir dondurmacı var oraya gidelim dedi neyse gittik gerçektende harika dondurması varmış ama kızlar bir dondurma yalıyor bütün erkekler bizim kızlara bakıyor, amına koduklrım dondurmayı yalamıyor sanırısın dondurmaya sakso çekiyorlar siktiklerim ya onlar dondurmayı yaladıkça biz eridik olduğum yere boşalmak istedim düşünün artık o derece…    Neyse ordanda çıktık, merve önde oturmak istedi selimin canına minnet amına kodumun piçi hemen geçti arkaya sinemin yanına,yavaş yavaş ilerliyoru, dikiz aynasına baktım sinem görünmüyordu nerde lan dedi aynası sağa sola çevirdim sinem yok aynayı aşşağı bir indirdim   dedim sinem almış ağzına bizim selimin dev yarağını öyle bir köklüyorki sanki yarağı yutmaya çalışır gibi, dayanamadım sinem acele etme önünden alan yok kızım dedim yarak ağzında gülemedide   merveyle ben koptuk resmen, ya bu sinem böyle işte biraz görgüsüz yarak olsun başka birşey olmasın dedi tabi gülmekten kırılıyoruz ama sinemin yarağı emerken çıkardığı şapırtılar 


benimde içimde birşeyler olmasına sebeb oldu ve sikim kalktı, merve elini sikime attı ve okşamaya başladı ve  düğmelerimi açtı ve sikime yumuldu sinem arkada merve önde şapır şapır sikimizi emiyorlar. Lan bu bayram öyle güzel başladıki şansımızı sikeyim dedim baktım olacak gibi değil çektim arabayı otelin önüne hep birlikte girdik bir oda 2 oda tuttuk neyse ayrı ayrı çıktık odalarımıza merveyle ben sinemle selim. Neyse bir girer girmez sevişmeye başladık geçtik yatağa sinem kaldığı yerden devam etti aldı benim koca oğlanı başladı yemeye dedim bayağı acıkmıssın sen evet dedi meraklanma canım seni bugün yarağa doyuracağım dedim ve soydum onu oda beni soydu girdim bacaklarının arasına başladım bunun bal kutusunu  yani amcığını yalamaya ben yaladıkça inliyor o inledikçe ben dilliyorum amını götünü yaladım domalttım bunu yatakta geçtim arkasına amcıgı mis gibi görünüyor sikimi bi kaç değdim geri çektim nolur sik artık demeye başladı ben hala oynuyorum bunun amıyla derken birden bir kökledim buna köküne kadar orobu çocuguuu diye bağırdı bak amına koduğuma dedim başladım git gellere ama acımıyorum çünki yaraga doyuracağıma söz verdim ve çat çat çat giriyorum buna bi yandanda göt deliini parmaklıyorum merve sevkten çığlık çığlığa bende götünü iyice genişletim ve amına git gel yaparken ibnelik geldi aklıma birden amından çekip göte bir girdim kendini öne attı kaçmaya çalışıyor ama ne küfürler duymanız lazım kalçalarına sarıldım bırakırmıyım hiç nolur yapma nolur kıpırdama çek çık içimden  
diyor bak amına koyyim dedim söz verdim seni yarağa doyuracağım  die sözümü yemem dedim ve yavaş yavaş götünde git gellere başladım hala bağırıyor ama yapacak birşey yok alışırsın dedim öylede oldu çığlıklar ufak inlemelere dönü derken ben geliyorum dedim çektim ve ağzına verdim bir güzel emdi öyle bir boşaldımki anlatamam..  Biraz ara verdik ve bana sen tam bir piçsin dedi evet bizde size yaklaşırken aklımızdaki piçlik yapmaktı ama sizin orosbu çıkacağınızı bilmiyorduk dedim güldü ve tekrar sakso çekmeye başladı sikim tekrar şahlndı sanki 15 dk önce boşalan başka bi yaraktı   yarak yine demir gibi oldu bunu hemen yemek masasına götürdüm masaya domalttım zaten götü ve amı hala geniş önce götten girdim bir süre sonra çektim amına daldım amını sikerken  parmaklrımı götüne soktum hem amdan hem götten buna çakarken arkadaş öyle bir titremeye başladıki amna koyyim bizim evde ki çamaşır makinası kurutmaya geçtiğinde titrediği gibi dedim ananı sikeyim kurutmaya geçti orosbu o ara bende dayanamadım o boşalırken  bende foşşş diye içine boşaldım. Duşa girdik vaktimiz pek yok çıkalım hemen dedi duş aldık ve çıktık sinemle selimde geldi ve bindik arabaya ve bayramın 2 günü yani yarın için sözleştik ama yarın   istediklerini söylediler daha önceden hiç gurup deneyimi olmamıştı hoşuma gitti olur dedim, bıraktık kızları bastık eminönüne balık    ekmek yemeye gittik yarın için plan yaptık orosbular gurup yapalım dediler bizimde aklımıza bir piçlik geldi  daire tuttuk  ve yarın için onlara öyle bir piçlik yapacağızki şimdi söylemeyeyim sizede sürprizz olsun   okuyucuları yarın tekrar görüşmek dileğiyle. 


 

Okurumuz Levent 65 Yaşında Kadını Sexe Doyurmuş

.

65 YAŞINDAKİ ŞİMAN KADINLA SEVİŞTİM SELAMLAR BEN TEKİRDAG MARMARA EREGLİSİ HÜKÜMET KONAGINDA GÜVENLİK GÖREVLİSİ OLARAK ÇALIŞMAKTAYIM ADIM LEVENT 180 BOLARINDA 90 KİLODA SARI SAÇLI MAVİ GÖZLÜ VE ESMER TENLİYİMN BAŞIMDAN GEÇEN MÜTHİŞ OLAY HAZİRAN AYININ ORTALARINDA OLDU 60 VEYA 65 YAŞLARINDA OLDUGUNU ZANNETTİGİM 110 KİLO CİVARLARINDA 160 170 BOYLARINDA OLDUKÇA İRİ MEMELİ VE İRİ KALÇALI BİR BAYAN YANIMA GELDİ MEMUR BEY EŞİM 3 AY ÖNCE VEFEAT ETTİ NASIL ÜZERİNDEKİ GAYRİMENKULLERİ ÜZERİME ALABİLİRİM DEDİ BENDE NÜFÜS KAGIDININ FOTKOPİSİNİ ÇEKTİM ADI DİLEKTİ VE YAN TARAFTAKİ ADLİYE BİNASINA GEÇEREK DİLEKÇE YAZIP ÖLÜM VERASETİ ÇIKARMAK İÇİN ASLİYE KALEMİNE VERDİK VE ORADAKİ MEMURLER TANIDIKTILAR RİCE MİNNET DAVAYI YARINA ALDIK TABİ BU ARSADA VUKAATLI NÜFÜS KAYIT ÖRNEGİNİ VE ÖLÜM  TAPORLARINI TESLİM ETTİK NEYSE ERTESİ GÜNÜ DİLEK HANIM YANIMA GELDİ VE DAVADA YARDIMIM İÇİN TEŞEKKÜR ETTİ VE ŞİMDİDEN SONRA NELER YAPACAGIM DEYİNCE BENDE KARAR YAZISINI ALDIM VE KADASTRODAN ÖLEN KOCASININ ÜZERİNE NE VAR NE YOK DÖKÜMÜNÜ ÇIKARTTIM ORADANDA TAPUDAKİ MEMUR ARKADAŞLARA EVRAKLARI TESLİM ETTİK BUGÜN YETİŞEMEYECEGİNİ İNTİKAL İŞLEMİNİN UZUN SÜRDÜGÜNÜ ANCAK YARIN BİTİREBİLECEKLERİNİ SÖYLEDİLER TAMAM DEDİM VE DİLEK HANIMA İZAH ETTİM ODA TEŞEKKÜR İÇİN BU AKŞAM MESAİ BİTİMİNDE BERABER YEMEK YİYELİM DEDİ BENDE KABUL ETTİ   

SAAT 17 GİBİ BENİM 532 İLE BAŞLAYAN TELEFONUMU ARADI VE EVİNİ TARİF ETTİ EVLERİNİN ORAYA VARDIGIMDA BENİ BEKLİYORDU BENİM ARACIMA BİNDİ VE SİLİVRİYE GİDELİM ORADA YEMEK YİYELİM DEDİ VE SOHBET EDEREK SİLİVRİYE VARDIK SAHİLDE BİR KEBABÇININ ÖNÜNDE DURDUM VE İÇERİ GİRİP YEMEKLERİMİZİ YEDİK VE HAVADAN SUDAN SOHBET  ETTİK ANCAK DİLEK HANIMIN O İRİ MEMELERİ İNANIN AKLIMI BAŞIMDAN ALIYORDU NEYSE DÖNÜŞTE SOHBET ETMEYE DEVAM EDERKEN BİRDEN ÇOK GÜZELSİN DEDİM GÜLMEYE BAŞLADI SEN 46 YAŞINDASIN BEN İSE 65 YAŞINDAYIM HEM ÇOK ŞİŞMANIM NEREDE GÜZELLİK DEYİNCE YÜZÜN GÖZLERİN HARİKA HELE O MEMELERİN KALÇALARIN MÜKEMMEL DEDİM OOO ÇOK HIZLISIN DİYEREL GÜLDÜ NEYSE DİLEK HANIMIN EVİNE GELDİK VE  İNERKEN DUDAKLARIMA BİR ÖPÜCÜK KONDURUP İNDİ BEN İSE TEKİRDAGDAKİ EVİME GİDERKEN 062 Lİ TELEFONUMDAN BENİ ARADI VE DUDAKLARIN ÇOK TATLIYDI GÜZEL GÖZLÜ DEDİ YARIN GECE BENDE KALABİLİRMİSİN DEDİ BENDE KABUL ETTTİM ERTESİ GÜNÜ SABAHTAN LU TELEFONUMDAN SÜREKLİ MESAJLAŞTIK VE AKŞAM OLUNCADA  altincocuk5 RUMUZUYLA KULLANDIGIM GMAİL HESABIMDAN MEAİL ATTIM ODA EVDE BEKLEDİGİNİ SÖYLEDİ EVİNE GİTTİGİMDE İNCECİK BİR ŞEFFAF GECELİKLE BENİ KARŞILADI ÜZERİNDE KIRMIZI BİR SÜTYEN VE KİLOT VARDI ANCAK MEMELER O SÜTYENE SIGMAMIŞ TAŞIYORLARDI KUDURMUŞTUM SARILIP ÖPMEYE BAŞLADIM ACELEN NEY DUR BAKALIM DEDİ VE YEMEK HAZIRLAMIŞ SOFRAYA GEÇTİK YEMEK YEDİK SONRA SEN BANYOYA GEÇ SANA BORNOZDA HAZIRLADIM SEN BANYODAN ÇIKINCA KAHVELERİMİZİ  


İÇERİ<Z DEDİ BENDE HEMEN BANYOYA GİRDİM GÜZELCE YIKANDIM VE BORNOZUMU GİYDİM AMA YARRAGIM KALKIKTI VE MAHSUS BORNOZUN ARASINDAN ÇIKABİLECEGİ 

GİBİ BIRAKTIM İÇERİ GİRDİGİMDE KAHVELER HAZIR SEHPADAYDI VE ODA ÜÇLÜ ÇEKYATA OTURMUŞ  BACAK BACAK ÜZERİNE ATMIŞTI BACAKLARI O ŞİŞMANLIGA RAGMEN MUHTEŞEMDİLER YANINA OTURDUMN VE ELŞİMİ OMUZUNA ATTIP SACLARINI OKSAMAYA BAŞLADIM KAHVELER BİTİNCE EGİLİP KULAK MEMESİNİ YALARKEN  GECELİGİN ÜZERİNDEN O KIRMIZI SÜTYENE HAPSOLMUŞ İRİ MEMELERİ OKŞUYORDUM BANA DOGRU DÖNDÜ VE ÇILGINCA ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK BORNOZUMUN ÖNÜNÜ ÇÖZDÜ VE OTURDU YARRAGIMI AGZINA ALDI MÜKEMMEL SAKSO ÇEKİYORDU BENDE SAÇLARINI OKŞUYARAK BAŞINI AŞAGI YUKARI BASTIRIYORDUM BİR MÜDDET SONRA AGZINA BOŞALDIM VE HEPSİNİ YALAYIP YUTTU SİKİMİ VE TAŞŞAKLARIMI TEMİZLEDİ YALAYARAK VE ELİMDEN TUTUP YATAK ODASINA GÖTÜRDÜ BEN HEMEN GECELİGİNİ ÇIKARTTIM VE SÜTYENİNİ ÇIKARTTIM O İRİ SARKIK  MEMELERİ GÖBEGİNE KADAR SARKIK KARŞIMDA DURUYORDU İYİCE AZDIM BU MANZARA KARŞISINDA HEMEN ÖNÜNDE YERE DİZ ÇÖKTÜM KİLODUNUN ÜZERİNDEN AMINI YALAMAYA BAŞLADIM ODA HEMEN YATAGA YATTI VE KİLODUNU ÇIKARTTI   

BEN HEMEN ÖNCE AYAK PARMAKLARINI TEKER TEKER AGZIMNA ALIP YALAYARAK SONRA BACAKLARINI YALAYARAK AMINA GELDİM TAHMİNEN YARIM SAAT KADAR AMINI YALADIM DİLİMŞE AMINI SİKTİM ÇILDIRMIŞTI ARTIK O YARRAGINI İÇİME SOKSANA ADİ ŞEREFSİZ ÇILDIRIYORUM DİYE İNLİYORDU BEN O İRİ MEMELERİNİN ARASINA BAŞIMI KOYUP VAHŞİCE EEMİYOR YALIYOR AVUÇLUYORDUM MEMELERİNİ ODA ELİYLE YARRAGIMI AMININ ÜZERİNE GÖTÜRDÜ BEN  SOKMUYOR ÜZERİNDE GEZDİRİYORDUM İYİCE ÇILDIRMIŞTI AYAKLARINI BELİME DOLAYARAK BENİ KENDİNE DOGRU KİLİTLEYŞİNBCE BENDE BİRDEN YARRAGIMI AMINA SOKTUM BİR ÇIGLIK ATTIKİ SORMAYIN BİR MÜDDET SERTÇE POMPALIDIKTAN SONRA İÇİNE BOŞALDIM VE YANINA UZANIP BİR SİGARA YAKTIM OYSA HEMEN YARRAGIMI AGZINA ALMIŞ TAŞŞAKLARIMI YALIYOR YARRAGIMI YALIYOR GÖTÜMÜ YALIYOR GÖGÜSLERİMİ YALIYORDU SİGARAM BİTMEDEN BENİMKİ YİNE KALKTI VE BU SEFER O ÜZERİME OTUIRDU ADETA 18 LİK BİR KIZI ÜZERİMDE OTURUP KAALKIYOR SAÇLARINI İLERİ ATARAK BAŞINI SAGA SOLA SALLAYARAK ÜZERİMDE TEPİNYORDU HER İNİP KALKTIGINDA O KOCA MEMELER SIÇRIYOR VE GÖBEGİNE VURUYORDU BEN İSE İYİCE ÇILDIRIYORDUM BİR MÜDDET SONRA ÜZERİMDEN İNDİ NEFES NEFESE KALMIŞTI BEN YÜZÜ KOYUN YATARMISIN DEDİM VE GÖBEGİNİN  ALTINA 2 TANE YASTIK KOYDUM HARİKA İRİ GÖTÜ KABAK GİBİ ÖNÜMDEYDİ HEM AMINI HEM GÖTÜNÜ YALIYORDUM O İSE ZEVKTEN İNLİYORDU GÖT DELİGİNİ İYİCE ISLADIKTAN SONRA 


  1.        .
YARRAGIMI GÖTÜNE DAYADIM VE KALÇALARINDAN TUTUP YAVAŞ YAVAŞ SOKMAYA BAŞLADIM VE BİRDEN DİLEK İN GÖTÜNE GİRMİŞTİM DİLEK İSE OH AŞKIM KOCACIGIM 
SİKİCİM SİK BENİ AMIMI GÖTÜMÜ PARÇALA DİYE İNLİYORDU SERTÇE GÖTÜNDEN SİKEREK GÖTÜNE BOŞALDIM VE YANINA UZANDIM BİRAZ SOLUKLANDIKTAN SONRA HADİ DUŞA DEDİ BİR GÜZEL YIKANDIK VE BORNOZLARIMIZLA SALONA GEÇTİK BANA 1 BİRA GETİRDİ BEN BİRAMI İÇERKEN O YARRAGIMI OKŞUYOR VE AGZINA ALIYORDU BENİMKİ BİRAM YARIM OLMUŞTUKİ DİKLEŞTİ HEMEN HALIYA SIRT ÜZERİ UZNDI BENDE MEMELERİNİN ARASINA YARRAGIMA KOYDUM DİLEK İSE MEMELERİNE BASTIRIYORDU RESMEN MEMELERİNİ SİKİYORDU BİRAZ SONRA 69 POZİSYONUNA GEÇTİK VE TAHMİNEN YARIM SAATE YAKIN YALAŞTIKTAN SONRA SAG BACAGINI OMUZUMA ALIP YİNE AMININ İÇİNE SERTÇE GİRDİM SABAHA KADAR 5 POSTA SİKİŞTİK MÜKEMMEL OLAGAN ÜSTÜYDÜ SİZLERE İTİRAF EDEYİMKİ YAŞLI KADINLARLA SEKS MÜKEMMEL OLUYOR BİRDE ŞİŞMAN KADINLARLA AMA HEM YAŞLI HEM ŞİŞMAN İSE SÜPER ÖTESİ OLUYOR GİZLİLİGE ÖNEM VEREN MADDİ ÇIKAR MENFEAT VE BEKLENTİ İÇERİSİNDE OLMAYAN YAŞLI OLGUN BAYANLAT KİLOLU BAYANLAR VE DEGİŞİKLİK ARAYAN ARALARINDA BİR ERKEK ALMAYAN İSTEYEN ÇİFTLER ARAYABİLİRSİNİZ BENİ BANA  İMDEN ULAŞABİLİRSİNİZ  


Esmer Afet Baldızım Müzeyyen,Nişanlısı Ve Yeğeniyle Tatil

 2

merhaba 40 yaşına gelmiştim baldızım müzeyyen 27 yaşına gelmiş 9 yıldıldır sikiyordum. bunu yazmakta çok terettüt ettim.kışları kaçamak sikişir yazları birşeyler yapar en az 15 20 gün beraber yaşardık.baldızın mazaret uydururken son 3 yıldır yeğeni de çoğunlukla bizle gelirdi. birgün müzeyyene yeğenin ne biliyor ne kadar biliyor dedim.iki yıldır ilişkimizi biliyor görmüş önce kınadı sonra her şeyi anlattım dedi. müzeyyeni biriyle nişanlamıştık biraz aptal dı ama benim için iyiydi. yeğeni lise 1 den ikiye geçmişti müzeyyen dedi ki düğün yakın senle güzel bir tatil istiyorum hem hemm 9 yıldır karınım senden bir çocuk istiyorum kimse şüphe kapmaz ayrıca yeğenimde gelecek o da güzel bir tatil istiyor teyze evlenecen iyi bir tatille noktalayalım kenan ağbiye söyle dedi.ok dedim.yaz ablan yaylaya gider sen ayarla dedim evim büyük biliyorsun dedim.müstakilde. müzeyyeni nişanlısını yeğenini aldım 15 gün rapor almıştım çalışıyorum.yeğenini 3 ayı geçmiş görmemiştim büyümüş genç kız olmuş.alış veriş yaptık eve vardık.baldıza nişanlına verdinmi dedim yok burda verecem dedi.dedi hiç am sikmemiş bu yaşa kadar dedi.tamam ben de konuşurum dedim . baldızz enişte yeni temizlenip geldim önce beni hamile bırak dedi.üç gece baldızı düzenli siktim ve boşaldım son sikmemde baktım yeğeni bizi seyrediyor.göz göze geldik gülümsedi gitti. 5 ci gündü baldız bu gece tadına baktıracam dedi.oturduk içtik hep beraber bacanağı dışarı çıkardım konuşmaya başladık hiç am sikmemiş dedim oğlum nişanlından iste nişanlıyız dedi olsun ben sözlüyken işi bitirdim dedim.hiç kadınla ne seviştim ne beraber oldum dedi.  olsun dedim öğrenirsin iki sev okşa  lan dedim bak beni de
 
azdırıyon olsun anlat dedi.sev okşa dedim sonra ister yatır ister ayakta itele gitsin dedim.yapmadım ki dedi.lan dedim baldızım olmasa ona bir itelerim ki sen de seyreder öğrenirsin dedim.bir şey olursa olmaz dedim.içeri geçtik.birer daha içtik yatalım dedim.  biraz zaman geçmişti tek büyük kilima olduğundan o da salonda kapılar genelde açık olur hep.baldız baktım geziyor aydınlık salon dışardan ışık vuruyor. içer den sesler gelmeye başladı çok olumlu değildi.kapıdan baktım yeğeni odanın önünde 

  göğüslerini amını okşuyor bunu seyretmeye başladım bir müddet sonra göz göze geldik adı sevgi ydi toparlandı işaret ettim geldi üstünde fanila kolsuz sütyen yok ayakta şort dikkatle baktım kilot da yok sevgide nasıl dedim ya sikemiyor teyzem zorla kaldırıyor adam sokamıyor  sen olsan inletirsin dedi.bir de genç dedi sikimi tutuverdi teyzem çok haklıymış dedi nerde senin gibi erkek enişte dedi.onun ki

 küçücük dedi.sikilmiş ama sokamıyor dedi. gittik beraber seyrettik sikimi okşuyordu enişte beni çocuk görmüyon dimi dedi yok kız dedim uzak duruyon da dedi seni ben de istiyorum dedi.bunun göğüslerini okşadım taş gibi en sonunda bacanak sokabildi bir iki gitti boşaldı çıktı. biz benim odaya geçtik az sonra baldız geldi ne oldu dedim siz varsınız evde diye rahat değilmiş dedi beni uyuz etti dedi.bunlar gittiler yatmaya. sabah bunlara para verdim gidin otelde kalın dedim ben de sevgiyle kalacaktım.müzeyyen sevgiyle işi ilerletmişin dedi.istiyorsan sikebilirsin dedi o seni çok istiyor  dedi.bu gece tertemiz oldu beraber temizlik yaptık biraz konuştuk dedi.iki yıldır bizi seyrederek büyüdü bir de benimkini görünce senin farkını anladı dedi.  baldızları bıraktım birşeyler aldım eksikleri geldim. kapıyı açtı bu bir giyinmiş harika bunu tutup kendime çektim öptüm dedim küçüksün pişman olma yok istiyorum dedi.dedim yiyebilecenmi dedi zorlanacam ama olsun alışırım ilkinde acı çekerim teyzemi bunca yıl sikiyon hala altında inliyor dedi.
bu bir dantel gecelik giymiş hiç bir şey yok göğüsler am gözüküyor muhteşem  yatak odasına girdik mumlar yakmış perde çekili bu beni soymaya başladı bu soyarken enişte ben de sana teyzem gibi kocam erkeğimm diyecem dedi. sikime yapıştı emmeye başladı ben de hafif okşuyordum tadını çıkararak sikecektim.bu bayağı emdi sevgiyi kucağıma yüzü bana dönük oturtum o yeni çıkmış göğüsleri emmeye başladım harikaydı ağzımda kayboluyordu.ne zamandır bunu bekliyordum harikasın kocacığım diyordu bu sana bir şey itiraf edecem sana aşığım ben dedi.yoksa çoktan sizi  söylemiştim dedi.bunu sevip okşuyordum  sevgilim canım çok sevişiriz önce onu yemek istiyorum alışmam lazım hem amdan hem götten onu yemek istiyorum sana teyzemi aratmayacam dedi. bunu yatırdım o muhteşem küçücük amını yalamaya emmeye başladım bu hayatım ölçtünmü tam kaç santim dedi mutfakta metre var ölç dedim.olur hayatım dedi aldı geldi normal 20,37 mm geliyor dedi   
 bastırdı 22,35 köklediğin zaman bu olur dedi harik ya dedi. sevgi uzandı hadi aşkım dedi onu yemek istiyorum dedi.amı küçücük sikimin kafası amını dudaklarının arasına  zor giriyordu sürtmeye karıştırmaya başladım bacakları az açtım kendini kasma serbest bırak dedim. yavaş yavaş girmeye başladım bu ah oh çok büyük canım yanıyor diyordu dedim istemiyorsan çıkim sok canım parçala canım yansın dedi.yarıya geldiğinde bu hüngür ağlıyordu gözlerinden yaş geliyordu çok dardı ben de zorlanıyordum buna az daha yüklendim yarıya yakın girmişti biraz gidip geldim buna bir yüklendim sikim ağrıdı bu öyle bağırdı bana öyle sarıldı tırnakları sırtıma geçti ortalık çınladı kökledim bu kendinden geçmişti bir iki gidip geldim çıktım      sikim ağrımış hem yanıyordu çok dardı amından kanlar akıyordu.bu yarım saat gibi geçti kendine geldi ağlamaya başladı çok acıyor diyordu.öyle bir saat durdu.dedim kalk bir duş al burayı topla dedim.  benimki kazık gibiydi beraber duş aldık sikimi tuttu bunu ama doyuracam canım dedi baksana kazık gibi dedi. kurulanırken domaldı göt açığa çıktı sevgi dedim pozisonu bozma  
    

 
bu da hevesini alsın götten de sikecem dedim.gidip zeytinyağını getirdim sikime ve sevginin höte sürdüm serçe parmağımla götü yağladım göte dayadım kafasını soktum girmeye başladım bu bağırıyordu çık yiyemiyorum diye bunu sım sıkı tutmuştum yarıyı geçmişti bu öyle bağırıyordu ki inletiyordu ben yükleniyordum zor giriyordum en son kökledim öyle bağırıyordu ki of of gidip gelmeye başladım boşalacaktım göte boşaldım çıktım bu inliyor ağlıyordu.göt kanıyordu bu ağlıyordu ben duş alıp çıktım o da bir müddet sonra duş aldı çıktı.çok canım yanıyor hayatım dedi.ama mutluyum özlemime kavuştum dedi. saat akşam dört gibi baldız aradı  gel kenan ne olursun ben bunu bırakacam gelince konuşuruz dedi.arabaya atladım bu tekrar aradı dışardayım şimdi dedi bunun ki kalkmıyor ben her şeyi planladım yanında sana sikilecem yoksa bunu kovaacam diyordu. otele   

 odalarına çıktım.bu enişte ne olur beni anla dedi.sende evlisin akşam evde zorda olsa bana girdi bakireliğimi aldı ama başka yok dedi.enişte sen ablam doğurduğu halde seninkini yerken inliyor çok dinledim beni affet erkeklerin sileri aynı değilmi dedi. ben bu nişanı bozacam sikemiyor dedi ne oluyor lan dedim kız bu halde ya ben onu seviyom çok dedi.sikemiyon eniştem gibi inlet lan dedi.çıkart dedi bu çıkartı küçücük. müzeyyen enişte ne olursun seninkini de göreyim dedi.kız ayıp dedim ya bunu bak terkederim sikilmek istiyom ya dedi.ayıp dedim nişanlısı baksın dedi çıkarttım kalkmıştı bu konuşmalardan bunu kovacaktım akşam içime boşaldı hamile kalmış olabilirim dedi. çıkarttım numaradan ilk görüyor gibi of ya sike bak dedi sevmeye okşamaya başladı ağzına aldı emiyor kız dedim of ya dedi nişanlısına bunu yemek istiyorum ya ikimizi de soy ya da çıkıp gidelim sen de defol git dedi. bu canım istiyorsan ye dedi soymaya başladı baldızı yatırıp kökledim bu ağlıyor sızlıyor ilk gibi baldızı iki defa boşaltım ben de baldızın içine boşaldım.çıktım oh dedi hayat varmış dedi.seni terk edecem dedi nişanlısına hayatım lütfen istediğin zaman enişten sikebilir ya dedi. beni terk etme sen istediğim gibi sikil ama beni terk etme  geliyorduk dedi öbür işi bitirdinmi evet dedim çok güzel dedi

. merhaba       Ben ve kuzenim babalarımızdan rica ettik bizi otele göndermelerini istedik sonunda ikna ettik aynı odalarda kalıyorduk kuzenimden bahsedeyim kuzenim yüzü pek güzel olmasada götü ve göğüsleri 10 numara küçüklüğümde beri onun göğüslerine dokunmak için elimden gelen herşeyi yaparım neyse hemen hikayeye geçeyim gittik otele yerleştik otel antalyadaydı bildiğiniz gibi antalya çok sıcak geceleri falan yataklar yan yana kuzenime dedim boxerımla dursam sıkıntı olurmu dedim bu arada doğduğumuzdan beridir aynı yerde yaşarız üsulen sordum bu soruyu dur olum nolacak dedi neyse ben boxerla duruyorum o da sıcaktan çok terlemiş  sütyeniyle duruyor üzerindeki tişörtü çıkardı bi baktım göğüsler fora olmuş uff ben pert orda neyse
 oturduk film izliyoruz bu yavaş yavaş uyumaya başladı uykusu çok derindir bunun uyudu neyse bana doğru yatıyor kolları sütyenin orda sıkışmış göğüsleri neyse ben iyice fena oldum dayanamadım elledim mıncıklamaya falan başladım en sonunda ellerken bu uyandı napıyosun lan sen dedi ne oldu lan dedim canın acımasın diye döndürüyüm elini çekeyim dediysemde işe yaramadı çünkü benim 18 lik malafat uyanmış kuzenimi selamlıyordu baktı başta bi değişik oldu kız bi bana bakıyo bide benim malafata bakıyor biliyorum oda istiyor en sonunda ne bok yersen ye dedim sırt üstü yatıyorum ya tamam özür dilerim dedi kucağıma çıktı onun güzel götü malafatımla birleşti  memeleri üzerime değdi sarıldı bana kendimi uçuyomuş gibi hissetdim amk dudaklarıma yapıştı o anda bende dayanamadım bende başladım yiğişmeye 15 dakka seviştik o beni yedi ben onu yedim sonra
 altındaki taytı çıkarttım o kılsız amcığı önümde duruyordu elledim sıcacıktı okşuyordum oda benim  malafatla oynuyordu kız daha hiç sikişmemişti bakireydi titriyordu napacaz şimdi eğer birlikte olursak bakireliğin bozulacak yengem öğrenirse ne diyeceksin dedim uydururum bişeyler dedi sen düşünme dedi tamam dedim kız yatıyordu ben göğüs hizasına çıktım memelerinin arasına koydum malafatı başladım göğüs arasını sikmeye biraz siktikten sonra göğüslerine boşaldım fena bi histi şimdi diyeceksiniz niye saxo çektirmedin diye yiyişiyoruz yarrağımın değdi yeri niye öpeyim neyse bunu gönderdim yıka göğüslerini gel dedim tamam dedi yıkandı geldi bende bişeyler falan yedim e artık başlayalım dedim amcığını öptüm yarrağımı aldım amcığının üzerine koydum ileri geri yapıyorum hafif inliyor yavaş yavaş içine doğru yöneldim içine sokmaya başladım yavaş yavaş zarın olduğu kısıma doğru geldim bi anda


 


    bi basdım kuzenim havalandı amcığından kanlar akmaya başladı o kadar ahım şahım kanamıyordu ama yinede kan vardı kızın bakireliğini alan kişi kuzeniydi neyse artık içindeydim senki içerde soba yakıyorlardı o derece sıcaktı öpüşüyorduk kuzenimle sikmeye başladım hafif hafif hızlanmaya başladım ben hızlandıkça bağırmaya başlıyor ben ama zevkten çıldırıyorum siktikçe sikiyorum yumuşacık ya yok böyle bişi göğüslerini sıkıyorum domalttım kuzenimi önüme götüne şaplak atıyorum kız bağırıyor o güzel götü sallanıyor böyle yine soktum sikimi içeri hızlıca sikmeye başladım kuzenim nasıl sulandı bardak koysan dolardı ben hızlandım nasıl sikiyordum kızı tekrar yatağa yatırdım çıktım üzerine sert bi şekilde    sikmeye başladım çaktıkça şap şap şap ediyordu artık ben son haddelerimdeyim geliyorum tam çakmak için aşşa inerken kuzenim boşalmaya başladı sırılsıklam oldum yatak falan ıslandı çıkardım sikimi verdim ağzına yaladı yaladı en sonunda gırtlağına kadar verdim boşaldım kuzenim kusacak gibi oldu titriyordu bide öksürmeye başladı boğazına dolmuşdu döllerim böyle bi zevk yok beyler denemenizi tavsiye ederim sonra birlikte duşa girdik dişlerini falan fırçalattım ikimizde çok yorulduk çıplaktık ikimizde yatağa geçtik sırtını döndü bana bende sarıldım yarrağım deyiyordu götüna ama yavrucağın kalkmaya takati kalmamıştı uyuduk öyle sabah yiyişerek uyandırdı kahvaltıya indik kahvaltı ettik odaya çıktık dedim işte gel dün çok iyi sakso çektin dedim yemekten sonra iyi gider dedim başladı saksoya bende amcığını yalamaya başladım değişik bi tadı var tuzlu böyle ekşimsi yüzüme boşaldı ben yine boğazına sapladım boşaldım hazırlanıp denize girdik denizde açıldık biraz sarıldı bana bende direk götüne attım elimi mıncıkladım yiyişiyoruz bi yandan sonra denizin içinde sikişmeye başladık şortu çıkardım verdim kuzenimin eline onun bikinisinin kilodunu sıyırdım soktum sikimi içine bide denizde siktim bunu geçen seneki tatilimiz böyleydi bakalım bu seneki nasıl olacak 1 hafta sonra birlikte yine tatile gideceğiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder