18 Mayıs 2016 Çarşamba

Sarhoş Kızları Değiştirerek siktik........ ve.........Kocam ve Arkadaşıyla Grup Seks ........ ve.........Taze gelinin dar götünü sikerek büyüttüm..........ve..........Yengemi Her Gün Beceriyorum

  
Selam arkadaşlar ben Erdem sizlere anlatacağım hikayemde başımdan geçen ilginç bir olayı anlatmak istiyorum. Bundan yaklaşık olarak bir sene önce bir arkadaşımla bara gittik eğlenmeye yanımızda kız arkadaş yoktu, iki sap bara girdik birer votka söyledik oturmuş içerken karşı masamıza iki tane güzel hatun oturdu ve o kızlar muhteşem bir güzelliğe sahipti ve ben çok beğenmiştim. Biraz kafamızda güzelleşmişti istediğim her şeyi rahatlıkla yapabilirdim neyse bir ara kızların masasına gittim onlara da birer miller alıp size katılabilir miyim dedim onlarda olmaz yalnız takılıyoruz dediler beni masadan kovdular. Bende yapacak bir şey yok siz bilirsiniz diyerek masadan kalktım arkadaşımın yanına gittim arkadaşım bana baya bir gülmeye başladı. Bende ona bu akşam bu kızları ayarlayacağım bak sende gör dedim  oda bana ayarlarsın dedi ama bir yandan da gülmeye devam ediyordu. Ben adeta hırs yapmıştım bu durumu aradan bir kaç saat geçti kızlar hala oturuyordu gece saat 3 filandı bende bunları bir şekilde eve atmanın planlarını yapıyordum ama nasıl  yapacaktım o bir türlü 
 aklıma gelmiyordu bir ara kızlar bana bakıp gel gel yaptılar. Bende hemen kalkıp onların yanına gittim bana gel bir bira ısmarlayalım sana biraz saygısız davrandık sana dediler bende ne alakası var bir bayana o şekilde yaklaşmam hataydı dedim ve masaya oturdum. Benim arkadaş karşı masadan bizi izliyordu bende gıcıklık olsun diye yanıma bile çağırmıyordum kızlarla koyu bir sohbete girdik ama kızlar fena içiyorlardı ben onlarla yarış yapamıyordum ağırdan gidiyordum. Her an kafaları düşe bilirdi masaya  sonra benim arkadaşı çağırdım masaya birazda onunla içtiler ama kızlar resmen zum olmuştu ayakta duracak halleri yoktu hele biri gözünü bile açamıyordu ikisi de nakavt olunca bende onlara hadi çıkalım burası kapanıyor dedim. Hesabı ödedik dışarı kollarımızda çıktılar arabanız var mı dedim hayır deyince bizim var onunla bırakalım sizi ister misiniz dedim yarım yamalak olmaz eve bu şekilde gidemeyiz babam kızar deyince bende bana gelin sabah gidersiniz dedim baygın  kafayla tamam dediler.  Hemen arabayı getirdim bir arkadaşın yazlığının anahtarı bendeydi zaten gideceğimiz yerde tenhaydı bindik onları oraya getirdim eveimage
 kucağımızda getirdik kızları koltuklara yatırdık ama kızlar zaten kafayı kaldıramıyorlardı sonra birer kahve yaptık malum sabah uzun olacaktı ayık olmamız gerekiyordu sonra kahveleri içtik ama kızların kendine gelecekleri yoktu. Bende hemen icraate başladım hemen birini alıp yatak odasına çıkarttım eteğini sıyırdım tişörtünü yukarı çektim ve amını ve göğüslerini görünür şekilde açtım ve bende hemen soyundum kızın amına baktım kızlık zarını çok önceleri kaybettiği belliydi girişte engel yoktu bende hemen başladım kızla yiyişmeye göğüsleri çok dolgun ve güzeldi avuçlarım adeta göğüslerinde kayboluyordu. Biraz göğüslerini mıncıkladıktan sonra dudaklarından öpmeye oradan da amına geçerek yalamaya başladım. Kız uyku esnasında bile inliyordu sanki uyanık ve her şeyi görüyor olaydan zevk almaya  çalışıyordu sonra üstündeki ne varsa çıkartmaya başladım tamamen soyduktan sonra bende soyundum hemen yarrağımı ağzına sokmaya çalıştım ama bunda başarılı olamayınca göğüsleri arasına soktum biraz orada sıvazladıktan sonra hemen amına doğru gittim hemen amına yapıştırdım ve yavaş yavaş içine girdim ileri  
geri yaparken kızın inlemeleri artmıştı. Bir ara yoruldum ve dinlenirken bizimkiler aklıma geldi onlara bakmaya içeri girdiğimde kızın ayık halde olduğunu gördüm ve deliler gibi sikişiyorlardı biraz onları izledim daha sonrasında arkadaşın yanına gidip değiştirelim mi  dedim oda bana olur sen buna gir bende içeridekine deyip odaya gittim. Bende koltuktaki hatunla başladım sevişmeye hemen ağzına verip saksafon çektirmeye başladım kız ayık ama kafasını kaldıramıyordu oda bana yeterdi sonra benim yarrağımdan tutarak amına girmemi istedi. Bende dediğini yaptım ve amına girdim bunun ki biraz daha dardı ve çok hoşuma gitmişti ve sabahın ilk ışıklarına kadar seviştik sonra yattık uyuduk. 
Öğleden sonra kalktık ve kızlarda uyanmaya başlamıştı üzerlerinde hiç bir şey yoktu bu onları biraz korkuttu biz nasıl geldik filan demeye başladılar, bende onlara siz istediniz gelmemizi ilişkiye girmemizi dedim sonra üstlerini giyindiler ve apar topar çıktılar. Arada bir yine aynı bara gidiyorum ve onlarla karşılaşırız ümidiyle ama olaydan sonra bir daha görmedim onları öyle bir güzel anımız olmuştu ve güzel bir gece olarak hafızamdaki yerini aldı bir başka hikayede başka kişilerle olan anılarımı anlatmak ümidiyle arkadaşlar bye….

Kocam ve Arkadaşıyla Grup  

Merhaba, ben İstanbuldan Tülin. 30 yaşında, 8 yıllık evliyim, 1.70 boy, 58 kilo, 92-59-93 ölçülere sahip, çocuk yapmamış, sarı saçlı, mavi gözlü, çok güzel bir kadınım. Arkadaşlarım bana ‘Çıtır Tülin’ derler. Kocamla her konuda anlaşırız, birtek arkadan sikme konusunda anlaşamayız. Kocam beni arkadan yapmak istiyor, ama ben arkadan vermiyorum. Şunu da biliyorum ki, kocamın beni bir kere arkadan yapmak için feda etmeyeceği, kabul etmeyeceği şey yok. Neyse, cinsel hayatımız çoğu zaman klasik geçiyordu, taa ki kocamın  Doktor arkadaşı Tamerle olaylar gelişinceye kadar. Kocam Tamerle MSNde devamlı Chat yaparlardı, ben Tameri tanımadığım için film seyrederdim. Kocamla Tamer bir akşam yine MSNde Chat yapıyorlardı. Canım sıkılmıştı, bende kocamın yanına oturdum yazılanları okuyordum. Kocam “Karım da yanımda…” dedi. Tamer de “Selam.” dedi, hal hatır sordu. Çok kibar bir adamdı. Kocam bir ara tuvalete kalkınca, Tamerle ben Chat yapmaya başladım. Doktor olduğunu, eşinden yeni boşandığını, bir tane kızı olduğunu söylüyordu. Çok güzel 
konuşuyordu, beni etkilemişti, onunla Chat yapmaktan zevk alıyordum. Bana evliliğimin nasıl gittiğini, kendisinin yuvasının dağıldığını yazıyordu. Bende kocamla her konuda anlaştığımızı, fakat kocamın benden anal sex istediğini, yalnız o konuda anlaşamadığımızı yazdım. O da bunun normal olduğunu, çiftlerin yüzde sekseninin anal sex yaptığını, kendisininde anal sexi çok sevdiğini, eski eşiyle devamlı anal sex yaptıklarını yazıyordu. Adama büyülenmiştim sanki. O ara kocam geldi ben kalktım. Kocam biraz daha yazıştıktan sonra yatacağını  söyledi.
Kocama, “Uykum yok, ben devam edebilirmiyim?” dedim. O da “Tabi edebilirsin.” dedi ve yatmaya gitti, Tamerle ben Chat yapmaya başladım. Tamer çok iyi laf yapıyordu, Chatten ayrılamıyordum. Bir ara iş tümden cinselliğe döküldü. Tamer dört aydır sex yapmaya hasret kaldığını, bizim nekadar şanslı olduğumuzu söylüyordu. Birdenbire bana, “Üstünde şuanda ne var?” dedi. “Gecelik var.” dedim. “İçinde ne var?” dedi. “Sütyen ve Tanga var.” dedim. 

Ona cevap vermekten kendimi alamıyordum. “Rica etsem onları çıkartırmısın   dedi. Bende “Çıkarttım…” dedim. Bir ‘Offf…’ çekti, “Memelerin dik mi?” dedi. “Evet.” dedim. “Uçları dikildi mi?” dedi. Gerçekten dikilmişti, “Evet dikildi.” dedim. “Yerim ben onları…” dedi. Bende “Ye, hazırlar…” dedim, ama nasıl böyle birşey yapmıştım bende şaşırmıştım. Tamer beni çok etkilemişti, yanımda olsa ona hemen verirdim… “Webcamları açalım mı, seni görmek istiyorum!” dedi. “Evet.” dedim, Web-camları açtık, sesi de açtık, artık hem görüntülü hem sesli konuşuyorduk. Onun üstü çıplaktı, ben daha çok tahrik olmuştum. Bana Ayağa  kalkmamı söyledi, bende kalktım. “Harika… Muhteşem…” diyordu. Bu beni daha çok kabartmıştı. “Arkanı dön!” dedi, döndüm. “Aman Tanrım, bu ne güzellik! Kocan haklıymış, bende bu götü sikmek isterdim…” dedi. O anda “Sik!” lafı ağzımdan çıkmıştı. “Nasıl?” dedi. “Buraya gel…” dedim. “Eşin?” dedi. “Kocamın götümü sikmek için yapmayacağı şey yoktur, kocama birkere götten verir hallederim…” dedim. Tamer de “Olur.” dedi. Bende onun  
yarağını çok merak ediyordum, görmek istediğimi söyledim. Eşofmanını indirdi, yarağı kazık yapmıştı . Külodunu da indirdi. O da neydi öyle? Yarağı kocaman ve çok kalındı. Aklım başımdan gitmişti, kimbilir böyle bir yarak nasıl zevk verirdi. “Beğendin mi?” dedi. “Evet, çok!” dedim. “Hepsini alırmısın?” dedi. “Evet alırım!” dedim. Çıldırmıştım adeta. Bir saat kadar Web-camda sex yaptık ve kapattık, çok geç olmuştu. Şimdi sıra kocamı ayarlamaya gelmişti, çünkü benim Tamere gitme ihtimalim yoktu ve o yarağı mutlaka tatmalıydım. 
Kocam sabah işe giderken ona, “Akşama sikişli CD getir seyredelim.” dedim. Kocam “Konusu nasıl olsun?” dedi. Ben “Götten sikmeli olsun… İki erkeğin bir kadını siktiği olsun… Ne bileyim işte güzel birşeyler getir…” dedim. Kocam “Tamam.” deyip neşe içinde işe gitti. Bende hemen bilgisayarın başına geçtim, başladım Tamerle Webcamda sex yapmaya. Ona beni yakında götten sikebileceğini, bir kaç gün beklemesini, kocamı ayarlayacağımı, söyledim. Tamer çok sevinmişti. Biraz daha chat yaptıktan sonra, O da işe gitti. 

Ben akşamı iple çekiyordum. Akşamleyin kocam geldi, “Karıcım çok güzel bir CD aldım…” dedi. “Hadi koyda seyredelim.” dedim. Kocam tam istediğim gibi, iki erkekle sikişen bir kadının CDsini almıştı, aynı anda iki erkek kadını amdan götten sikiyorlardı. Kocam “Karıcım bak kadın götten nasıl zevk alıyor…” diyordu. Bende Tameri hayal ederek, “Şanslı kadınmış…” dedim. Kocam “Sende istermiydin karıcığım?” deyince, “Hangi kadın istemez ki aynı anda iki erkeği, tabi isterdim!” dedim. Kocam biraz bozulur gibi olduysa da bozuntuya vermeden, “İki erkeği kast etmedim, götten sikmemi istermiydin demek istedim…” dedi. Ben şaka yapıyormuşum gibi, “Valla iki erkekle olsaydı, götten sikmene izin verirdim…” dedim. Kocam bunun üzerine “Bir kere götünü sikeyim, söz ikinci erkeğe izin verecem!” dedi. Kocamla konuşmamız tam istediğim yöne gidiyordu, biraz daha gaz verdim, “Sen mi başka bir erkeğin beni sikmesine izin vereceksin?” dedim. Kocam da “Sen bana götten ver, söz ikinci erkeği elimle bulacam!” dedi. O gece kocama götten verdim,  verirken de Tameri hayal ettim, çok zevk aldım. Kocam da yıllardır hayal ettiği götümü sikmenin sevinciyle uçuyordu 
. Kocama “Ben sözümü tuttum, sıra sende!” dedim. Kocam kıvıracak gibi oldu, “Ha deyince kimi bulacam, bu iş herkesle olmaz ki, güvenilir biri olması lazım…” falan demeye başladı. Ben hemen “Tamer… Beni Tamerle birlikte sikin!” dedim. “O benim samimi arkadaşım, ona söyleyemem…” dedi. Bende “Ozaman senmişim gibi ben söylerim…” dedim. Kocam eninde sonunda kabul edince sevinçten deli olmuştum. Ve vazgeçmesin  diye yatmadan önce bir kere daha götten verdim kocama… Sabah kocam işe giderken, “Ben bugün Tamer konusunu hallediyorum…” dedim. Kocam da “Tamam.” dedi ve işe gitti. Ben hemen Tameri aradım. O da merakla bekliyordu, haftasonu bize gelmesi için anlaştık. Kocamı nasıl ikna ettiğimi sordu. Bende kocama götten verdiğimi söyledim. Tamer, “Haftasonuna kadar kocana götten vermeye devam et, götün biraz açılsın yoksa canın yanar, çünkü bende sana götten girecem!” dedi… Haftasonu olmuştu. Bol dökümlü bir elbise giymiştim. (Bu arada Tamer iç çamaşırı  sevmediği için içimde birşey yoktu). Kocamla masayı kurduk, müziği hafif açtık, mumları yaktık, Tameri bekliyorduk. Tamer anlaştığımız gibi akşam 7 de geldi, elinde bir 
buket çiçek ve iyi cins bir şarap vardı. Tokalaştık, masaya oturduk. Hem yemek yiyor, hem içiyorduk. Tamerin getirdiği şarap bitince, bir şişe şarap da kocam açtı. Kafalarımız iyice çakır olmuştu. Kocam Tamere “Hadi karımı dansa kaldır…” dedi. Tamer benlen dans ederken oramı buramı okşuyordu. Bende kendimi ona yapıştırıyor, kazık gibi olmuş yarağını hissediyordum. Dans ederken Tamer beni dürtükledi ve kocamı gösterdi. Kocam bizi seyrederken pantolonunun üstünden sikini sıvazlıyordu. Tamerle dans ederek kocamın yanına gittik. Tamer beni koltuğa, kocamın yanına oturttu, kendisi de öteki tarafıma oturdu. Kocamla Tamerin ortasındaydım ve olacakları heyecanla bekliyordum. İkisinin de sikleri kalkık vaziyette pantolonlarını zorluyordu. Tamer kocamdan taraftaki elimi tuttu ve kocamın sikinin üstüne bıraktı. Ben kocamın fermuarını açıp sikini çıkardım ve avuçlamaya başladım. Tamer de kendi fermuarını açıp yarağını çıkardıktan sonra boşta kalan elimi tutarak sikine götürdü. Aynı anda ikisinin sikini sıvazlamaya başladım… Tamer “Sırayla yala…” deyince, dönüşümlü olarak bir kocamın sikini, bir Tamerin sikini yalamaya başladım. Biraz sonra  
Tamer kocama, “Ortak syunalım artık…” dedi. İkisi de çırılçıplak soyunduktan sonra Tamer beni de soydu ve beni koltuğun üstüne dört ayak pozisyonuna getirdi. Baş tarafım kocamdan taraftaydı, kocam sikini ağzıma verdi hemen. Tamer de arkamda, bacaklarımı iyice açtı ve başladı amımı yalamaya. Deli gibi amımı yalıyor, dilini içeri sokup sokup çıkarıyordu. Ben kudurmuştum iyice, biran önce beni sikmesini istiyordum. Amımdan sular akmaya başlamıştı, dayanamadım Tamerin ağzına boşaldım. Kocamda sikini yalamama dayanamadı, o da benim ağzıma boşaldı. Tek boşalmayan Tamerdi. Kocam masadan aldığı bir peçeteye sikini silerek banyoya gitti. Tamer ise amımı yalamaya devam ediyordu. “Yeter Tamer, sok yarağını amıma, sik beni!” dedim inleyerek. Tamer “Tamam aşkım!” diyerek yarağını arkadan amıma yerleştirince, zevkten kalbim duracaktı. Tamer yavaş yavaş pompalayarak amıma gidip gelmeye başladı. Yarağını yavaşça kafasına kadar çekiyor, sonra yine yavaşça amıma köklüyordu… Kocam bu arada banyoda temizlenip tekrar yanımıza geldi, Tamere “Ohhhh, hayırlı işler ortağım, bakıyorumda beni beklemeden başlamışsınız sikişe…” dedi. Kocamın ses tonunda sanki biraz sitem, kıskançlık ve pişmanlık hissettim, 

“Aslan kocacığım, götten ilk sikme sırası da senin…” diyerek gönlünü yaptım. Tamer arkadan amımı biraz daha sikti ve “Pozisyon değiştirelim…” deyip geçti koltuğa oturdu ve elimden tuttu, kocam da öbür elimden tutarak beni kaldırdı ve beni Tamerin yarağının üstüne oturttu. Tamerin yarak köküne kadar amıma girmişti. Tamer memelerimi yalıyor, ben yarağın üstünde gidip geliyordum, kocamda götümün deliğini parmaklıyordu. Çok geçmeden amımdan sular akmaya başladı, yeniden orgazm oluyordum. Tamerin kucağında boşaldım. Zevkten beynim zonkluyor, alev alev yanıyordum. Hayatımda ilk defa bir yarak üstünde boşalmıştım. Ardından Tamer de amıma boşalmaya başladı. Sanki içime lavlar akıyordu, o nebiçim boşalmaydı öyle. Tamerin kucağından kalktığımda amımdan, am sularımla Tamerin dölleri birbirine karışmış akıyordu…  Hemen Tamerle birlikte duş alıp geldik. Üçlü koltuğa kocamın yanına oturup biraz dinlendik, birer sigara yaktık, birer bardak şarap daha içtik. Sonra kocam Tamerin sırtüstü halıya yatmasını, benimde Tamerin üstüne, 69 olacak şekilde, uzanmamı istedi. Amımı Tamerin ağzına verdim ve sikini yalamaya başladım. Tamer alttan dilini amıma sokarken, ben yarağını yalıyordum, kocamda arkama geçmiş götümün deliğini

 yalıyordu. Benim için bundan daha güzel ne olabilirdi, müthiş zevk alıyordum. Kocam götümün deliğini biraz daha yaladıktan ve parmakladıktan sonra, sikini yerleştirip götümü sikmeye başladı. 4-5 dakika götüme gidip geldikten sonra “Geliyorum galiba…” diyerek boşalmadan sikini götümden çıkardı ve “Tamer sıra sende…” dedi. Tamer altımdan kalkıp kocamla yer değiştirdiler. Tamer götümün yanaklarını ayırmış götümün deliğini inceliyordu. Deliğim alev alev yanıyordu. Hem sokmasını istiyor, hem korkuyordum, amıma zorla almıştım, götüme nasıl alacaktım. Tamer yarrağını götüme dayadı, kocama da “Belini tut ortak!” dedi. Kocam altımda sıkı sıkı belime yapışmış, sikini ağzıma ittirirken aynı zamanda da amımı yalıyordu. Anlatmadan geçemiyecem, Kocam amımı Tamerden daha güzel yalıyordu. Kocam amımı yaladıkça ben arkamı Tamerin yarrağına itiyordum…
Tamer sonra öyle bir abandı ki, yarağının başı götüme girerken sanki götümün deliği ikiye ayrılmıştı. O anda ‘Yırttın götümü Tamer!’ diye avazım çıktığı kadar bağırmak istedim, fakat duyduğum acıyı içime attım, bağırarak kocamın moralini bozmak istemiyordum. Tamer  
birdaha itti, yarıya kadar girmişti, ölüyorum zannettim. Birdaha itti, tamamı girmişti, acıdan bayılacak gibi olmuştum. Tamer biraz bekledi ve götümde gidip gelmeye başladı. Kocam da deli gibi amımı yalıyordu. Acım hafiflemiş, kalçalarım oynamaya başlamıştı. Artık zevk alıyordum ve götümü Tamerin sikine ittiyordum. O vaziyette 10 dakika kadar sikiştikten sonra üçümüz de boşaldık. Kocam yine ağzıma, ben kocamın ağzına, Tamer de götüme! Beynim yerinden çıkacak gibi olmuş, heryanımı ateş basmıştı. Tamere “Nolur çıkartma!” dedim, O da yarağı inene kadar götümden çıkartmadı… O gece kocamla Tamer beni sabaha kadar önden arkadan siktiler. Şimdi her haftasonu Tameri çağırıyoruz ve bol sikişli harika bir gece yaşıyoruz. Bu zevki tarif etmenin mümkünü yok, yaşamak lazım, tavsiye ederim…

Namorada Putinha
Taze gelinin dar götünü sikerek büyüttüm

 Bіzіm oğlanı еvlеndirеli tam bir ay oldu. Sonra da iş bulmak ve çalışmak için İstanbula gitti. Oğlan iş ve ev bulana kadar gelin bizim yanımızda kalacaktı. Gelinim daha 21 yaşında, kapalı giyinen, fakat etine dolgun düzgün vücudu ile görülmeye değer, her еrkеğin sіkmek isteyeceği еsmеr güzeli bir kız idi. Hele аrkаdаn bakınca, ayak bilеklеrinе kаdаr uzun eteğinin içinde yürürken bıldır bıldır tіtreyen o koca götü yokmuydu! Zaten bіzіm oğlаnа kız istemeye gіttіğіmіzde gelіnіn o götüne hasta olmuştum ve kızı oğlana isterken ѕanki kendime іstіyormuşum gibi sevinerek istemiştim. 
Oğlan İstanbula gideli bir hafta olmuştu ve ben içimdeki canavar hislerimi bir hafta zоr zapt ettim. Kolay değіl evin içinde böyle güzel götlü taze bir gelin dоlaşırken, (kayınbabası da olsa) bir  еrkеğin rahat durmаsı. Hеlе bir de ev işleri yaparken, yerlerі süpürürken önümde domalmaları falan bаnа kafayı iyice уediriуordu. Sanki bilеrеk ve іsteyerek öyle hareketler yapıyor gibiydi. Artık çıldırmıştım ve kafama koymuştum, gelinimi sіkecektіm, hem de o hаsretini çektiğim koca götünü sіkmek ve götüne akıtmak istiyordum. Günlerden Salı, bizim hanım hеr Sаlı komşularla bir yerde toplanırlar ve genelde bizim gelini de götürürdü. Fakat ben bir hasta numarası yаptım ve karım gelini götürmеdi. Gelinden evde kalıp bana bakmasını istedi, gelin de niуetimden habersiz bunu kabul etti…  Karım gittikten sonra аrаdаn yarım saat geçti. Ben koltukta uzanmış hasta numarasına devam еdеrkеn, gelin yanıma gelip, “Bir şey istermisin baba?” diye sordu. Ben de şaka  mahiyetinde, “Gel yanıma uzan!” dedim. Gelinim çоk şaşırmıştı, yüzü kızardı ve ve ne yаpаcаğını bilemez bir şekilde öylece dondu kaldı. Birkaç sаniye sonra şoku atlatıp da kendіne gelince, “Mutfakta işim var!” deyip mutfağa kaçtı. Ben de hemen kalktım ve peşinden mutfağa gittim. Geline arkasından yanaştım ve kаlkık yarrağımı kalçalarına dayadım, boynunu boğazını оkşayarak, “Hadi gеl içeri gidelim birаz uzanalım!” dedim. Ben bastırıyorum, “Hadi gel artık!” diye. Gelinim dе, “Hayır olmaz! Ayıp ayıp, уaşından başından utan, ben ѕenin kızın sayılırım!” diуe kаçmаyа çalışıyordu. Artık сanavar hislerim tamamen bеni tamamen kontrol altına almıştı, gelinimi kolundan tutup sürükleye sürükleуe salоna götürdüm ve koltuğun üzerine yüzükoyun attım…  Gelin kalkmaya çalışırken еllеrini аrkаdаn tuttum ve üzerine çullandım. Gelinim altımda bаşlаdı kıvranmaya, “Bırak beni!” diyе yalvarıyordu. Benѕe tаmаmen azmış ve kudurmuştum, gelini o koca götünden sikmеdеn bırakmaya içimdeki şeytan іzіn vermіyordu. Elimin tekiyle eteğini beline topladım ve külodunu aşağı sıyırdım. Sonra başladım gelinin taze götünü оkşamaya. Hem okşuyordum hem de parmağımla götünün daracık delіğіnі benim kocа yarrağa hаzırlıyordum. Gеlinim ağlayarak yalvarıyordu, “Bırak benі!” diуe. Gelinime, “Tаmаm! Sаkin ol yavrum! Amına ellemeyeceğim, senі sаdece götten istiyorum, götünü bir kеrе sіkeyіm, ondan sonra söz bırakacağım!” dedim. Gеlinim hüngür hüngür ağlamaуa ve kıvranmaya devam ediyordu. Ben de artık götünü okşamayı vе parmaklamayı bıraktım ve yarrağımı dışаrı çıkardım. Artık o hаsretini  çektiğim götün tаdınа bakmak istiyordum…   Elіmle yarrağımı gelinimin götünün deliğine dayadım. Gelinin götü zaten benіm parmaklamdan biraz alışmıştı, ben de fazla acı çekmemesi için götünün deliğine az tükürdüm ve gelinimin o güzel götüne yаvаş yavaş gіrmeye başladım. Hem gelinime gerekѕiz уere aсı vеrmеk iѕtemediğimden yavaş giriуordum, hemde bu işin sonuna kadar zevkini almak istiyordum. (Benim yarrağım biraz büyüktür ve hatırı sаyılır kadar da kalın). Yarıѕı girmişti ki gelinim başladı bağırmaya, belli ki çok acı çеkiyordu. Hemen boşta kalan еlimlе ağzını kapattım ve götünе girmeye devаm ettіm. Çok sürmedі yаrrаğımı köküne kadar gelinimin daracık deliğine sokmuştum. Gelinim yarrağımın vеrdiği acı ve benim ağırlığım аltındа kıvranırken, ben başladım  pompalamaya. Gelinin daracık göt dеliğini sikmеk o kadar tat ve zevk verіyordu ki, boşalmamak için zor tutuyordum kendimi … 10 dаkikа yavaş tempoda götünü siktikten sonra gelinim аltımdа kıvranmaуı ve bağırmayı kesmişti, bayılmış gіbі bir hаli vardı. Ağzını ve ellerіnі serbest bıraktım, hiç bir harеkеt yoktu. İki elimle kаsıklаrındаn tutuр götünü birаz yükselterek tempoyu hızlandırdım. Zaten benim de fazla daуanacak halim kаlmаmıştı, çоk geçmeden büyük bir rаhаtlаmаylа gelinim daracık götüne boşalmaya başladım ve üzеrinе yıkılıverdim. Son damlaları da götüne akıttıktan sonra yаrаğımı götünden çıkarıp, ötekі koltuğа oturdum ve gelinin götünü seyretmeye bаşlаdım. Sankі bizim gelinin götünden patlıcan çıkarmışlar gibi, götünün delіğі iyice açılmıştı. Bir ѕigara yаktım  ve gelinimin büzüğü kapanana kadar seyrettіm. Gelinim 10 dakika kadar ölü gibi hareketѕiz yattıktan sonra anсa kendіne geldi. Koltuktan zаr zor kalkabildi vе külоdunu çekip еtеğini indirerek tuvalete gitti. Çıktığında gelinime, “Bana bak, bundan kіmseye bahsetmeуeceksin, değilse mіllete senin orospuluk уaptığını söylerim ve babanın еvinе geri yollarım!” dedіm. Gelіnіm de ‘Tamam’deyip  başını salladı. O günden sonra gelinim benle bir saniye bile yalnız kalmadı vе hiç konuşmadı. Sаdece yanımızda birileri varkеn benle konuşuуordu. Oğlаn iki ay sonra bizim gelini alıр İstanbul’a götürdü                                                 .                                     

Yengemi Her Gün Beceriyorum       

 meraba değerli okurlar bu sene ünüversiteye gitmenin şerefiyle amlara bir güzel doydum ama lakin ilk göz ağrım yengemi hayla unutamıyorum sizlere onla yaşadığım hikayemi anlatacağım, okur memnun kalır ve yorumlar yaparsanız sevinirim.

Henüz ben 19 yaşındaydım dersaneye gidip gelen bir öğrenciydim kızlarla aram iyiydi tabiki fakat belli noktadan öte gidemiyordum. yengemler yani amcamın eşi bizden biraz yukarda oturmaktaydı dersaneden gelirken yengemi görür öyle eve gelirdim, amcam kamyon şöförü olduğundan sürekli yola gider gelir 
kamyonun kapıda olmadığını görünce hemen yengemgile damlardım, yengemle aram çok iyidir sürekli bel altı  muhabbet takılırz. amcam kısır olduğundan çocukları yok ve evde tek başına kaldığı için bazen ben yanında kalarak onu yalnız koymuyordum,  yengem kapalı 34 yaşında 1.63 boyunda 60 kilo balıketli fakat tam sikilmelik bir afettir,  bir gün amcam yola gitmişti ve babamı yengem aramış ve burak bizde kalabilirmi demiş babamda bana geldi ve sordu tabiki kalırım diyerek yengemgilin evin yolunu tuttum marketten çekirde kola vs aldım ve yengemlere vardım oo burak sen benim diğer  kocamsın beni niye yalnız koyuyorsun ya beni 
sikerlerse evde tek başımayken diyerek takıldı tabi bu durum beni biraz azdırmıştı, yengem rahat giyinmişti ve oturma odasındaki büyük koltuğu açtık ve battaniye altında film izliyorduk ışık kapalıydı çekirdek kola cips derken gece saat 3 olmuştu tabi yengem burda yatalım açıyım burayı dedi ikimiz sarılalım olmazmı dedi şaşırmıştım tabi yenge dedim ve kalktım lavoboya gittim geldim yengem südyen altta pişamayla yatağa uzanmış hadi yatalım dedi neyse yattık sadece sokak lambasının ışığı içeri vuruyor ve saatin kaç olduğunu görüyordum saat oldu 4.30 zaman geçmiyor uyuyamıyorum ve yüzümü yengemin arkasına döndüm inanın kokusunu aldıkça çıldırıyordum  yavaş yavaş arkasından sürtündüm ve uyuyormuş gibi yapıyordum ve birden yataktan kalktım ve lavoboya gittim ve geldim yengem hayla aynı pozisyonda yatıyor hemen pijamamı çıkardım ve baksırla kaldım ve yengeme arkadan yavaşça dayadım elimi göbeğine attım ve yavaşça kalçasına değdirdim ve okşuyordum ve bir yandanda kalkmış sikimi yengemin götüne sürterek zevk alıyordum ve birden yengem döndü ve gülerek karşımdaydı madem o kadar istiyorsun beni neden demiyorsun dedi ve  birden benim üstüme çıktı ve öpüşmeye başladık, seni en baştan berli istiyorum yengemmm  orospum diyerek kalçalarını sıkıyordum yengemle birden soyunduk ışık gelen yerede perdeyik çektik ve çılgınlar  gibi sevişiyorduk yengem benim 15 cm lik yarrağımı aldı ve emiyordu çok tatlısın burak paşam inan seninim bundan sonra diyordu ve bacaklarını açtı ve kara amcuğunu yalamaya başladım inanın harika zevk alıyordu ve sırt üstü yatırdım ve amına girdim ve git gel yapa yapa onu mutlu ediyordum inanın amı çok sıcaktı amcam çok sikmiş ateşi sönemiş fakat olgun bir kadın olduğu her halinden lezzetinden belli oluyordu ve tam boşalacakken çıktım ve sikimi sıktım yengem deliler gibi vucudumu öpüyor yalıyordu ve sırt üstü yattım ve yengem üstüme çıktı ve üstümde harika  zıplıyordu memelerini sıkarken birden içine sertçe patladım iniltilerimiz o kadar fazlaydıki ikimizde komşular duyucak diye korkuyorduk. bu şekilde sabaha kadar sikiştik,  yengemle hep sikişiyoruz bazen para kazanmak için başkalarıylada sikişiyoruz , o parayıda ikimiz kendimize harcıyoruz bazı iş adamlarıyla felanda sikiştik, isterseniz yengem ben ve sizde sikişebilirirz, tüm masraflar size ait ve birazda makul bir fiyata,   okuduğunuz için teşekkürler yorum atın tanışalımm, yengem sik arıyor hayla tek yetemiyorum,  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder