22 Mayıs 2016 Pazar

DERS ÇALIŞTIRMAK BAHANE AZRA ŞAHANE BÖLÜM 2 .........ve............ Komşumum Sayesinde Sikiştim



ilk bölümde azra ile ders çalışmamız ve seks daha sonra azrayı yaş gününde 18 yaş ilk sikmemi yazmıştım tabi anasını da azraya kpss çalışacaktık sınavda ne edip yapıp azrayı yazılıyı kazandırdım.yetkiliydim bizim kuruma da memur alınacaktı azraya müracat ettirdim ve bizde işe başladı.  eşim de tatilden dönmüştü azra gerçekten çok harikaydı çok güzel ve seksiydi onu sikmek bana zevk ve haz veriyordu ama rahat sikişmek zordu azrayı sikmek için hep plan yapmak zorunda kalıyordum. birgün çok samimi olduğum iktidar partisinin yetkili olan adana milletvekili geldi kenan bey biz seni izmirde şöyle bir göreve düşünüyoz senin için de iyi olur ne dersin düşün kararını bildir dedi.eşimle konuştum iyi bir görev git 3 sene ne olacak dedi.tamam gidelim ev bulalım dedim eşim 3 sene sen gider gelirsin ben gitmek istemem dedi sen git dedi. bunu azraya anlattım seni de götürecem dedim ok dedi.annesiylede görüştük ok dedi.milletvekiline ok tamam dedim.benim senden bir ricam olacak burda bir kız var o da izmire gitmek istiyor ona yardımcı olurum diye söyledim ne dersin dedim ok dedi. tayinim çıktı azranında .ben gittim annesiyle onlar da geldiler izmirde karşılıklı aynı apt zor da olsa yer bulduk tuttuk.şüphe çekmesin diye eve yerleştik  annesi 3,4 gün kaldı lise 1 de okuyan oya diye kız kardeşi vardı döndü.  azra ile karı koca hayatı yaşıyorduk bol bol sikişiyorduk.azra hayatım bilgisayar alalım bizimkilerle bol bol görüşürüm dedi.aldık o görüşüordu bende annesiyle ara sıra   görüşüyordum.
azra oya ile görüşüyordu sık sık oya sürekli izmiri soruyor anlattırıyordu. bir gün azra oya ile konuşuyordu oya abla burda annemden usandım anlamıyorum onu biri var ismini yazdı bize geliyor babam evdeyken annemle odaya geçiyorlar sürekli bir saat kalıyorlar babamın umrunda değil.diyordu sen de görmüşündür gördüm oya yapacak bir şey yok dedi.  oya bir gün abla 15 tatilde gelecem annemde gelecek dedi.   oya azra abla sevgilin varmı kız dedi ne yapacan dedi azra lütfen abla dedi var tabi canım dedi iyiymiş dedi. oya abla kız sevişiyonmu onla dedi kız ama dedi azra ya abla ben burda annemden neler neler duyuyom yazdı.azraya sor dedim ne duyuyormuş.babama
 
kenan gibi sikemiyon beni yarı bırakıyon diyo abla kenan kim tanıyonmu dedi.bizim komşu kenanabi olabilirmi dedi azra yok kız birsürü kenan var dedi. annem kenanın koca yarrağını yiyince rahatlıyorum diyor babama diyor.sor bakim bunları annenle babanı seyrederkenmi duydun yaz dedim.evet abla seyrettim internetten seyretmiştim bir de canlı seyredeyim deyip 3,5 seyrettim dedi.
azra senin sevgilin varmı oya dedi yok ya sevgilim diyecek biri yok asılan var ama dedi.bu konuşmalar devam ediyordu. birgün yine yazışıyorlardı abla daha önce dediydim asılan biri vardı konuşmaya başladık yakışıklı çocuk evlerine gittik pazar günü bir kız daha var onun da arkadaşı geldi yaz dedim azraya ne yaptınız oya dedi oturduk başka dedi odaya gittik seviştik dedi çocuğun gönlü olsun diye hem ben de merak ediyordum götten sikebilin dedim sevgilime 3,5 kez denedi giremedi nasıl çok mu büyük sevgilininki dedi yok abla küçücük dedi 
abla dedi oya sen götten sikildinmi dedi azra ben 18 i geçtim yetişkinim verdim tabi ki dedi sevgilime
abla ya dedi sen hayatını yaşıyon o zaman dedi evet dedi.evet ben karı koca hayatı yaşıom sevgilimle anlattığın şeyleri ben 18 de yaptım dedi.of abla ya dedi oya büyük mü sevgilininki dedi tabi hemde nasıl büyük dedi.
annesiyle oya geldiler oya uzun boylu çok ince seksi bir kızdı konuştuk annesi evi kenan abin buldu burda ablana köz kulakoluyor dedi. bunları gezdirdim oya ile annesini dedim gelmişken size hediye alayım bunlara giysi iç çamaşırı aldık çok pahalıydı.oya yanağımdan öptü kenan abi çok masraf ettin teşekkür ederim dedi.
annesi azraya kızım hep dışarı takılıyoz yarin cumartesi bu akşam kenan abini biz misafir edelim hem içer hem eğleniriz dedi.    süüper bir masa kurmuşlar oturduk yedik içtik oya azraya keşki sevgilini de davet etseydin dedi azra boş ver oya böyle iyi biz bize dedi.gece boyu sohbet sıra ile dans ettik oya kafayı bulunca dans ederken
  
kulağıma kenan abi çamaşır alırken bir şeye kafam takıldı ama şimdi değil sonra söylerim dedi yavaştan.bayağı içtik oya sızdı azrada zom olmuştu azra sen de yat bu gece annen beni idare eder dedim.ayakta duramıyordu odaya götürdük yatırdık. annesi hadi senin eve geçek dedi yok burada dedim oya var kenan dedi o sızdı dedim bunla sevişmeye başladık  sevişirken oya döner gibi yaptı zomdu ayağında etek vardı bacağının biri nerdeyse açıldı bembeyaz anasına bak karıcım kızların çok güzel seksi bu da ablasından güzel dedim.bacağını okşadım kenan dedi ne kenanı nasıl olsa onu da biri yemeyecekmi dedim. oyayı okşayıp sana zevkle sokmak  istiyom dedim oyanın gömleğinin düğmelerini çözdürdüm anasına güzel hediye sözü verdim.sütyende çıktı oyanın göğüslerini okşayarak anasına geçirdim delirmiştim anasını öyle sikiyordumki deli gibi hiç çıkmadan anasına iki defa boşaldım. anasına oyayı da istiyorum dedim yok dedi dedim sana iki bilezik gevşedi sen karışma salı ilçede görevim var derim ablasına ben oyanın gönlünü yaparım sen ben burda kalayım dersin dedim.oyanın gönlünü yaparsam o gece orda kalırız gönülsüz yapmam dedim ok dedi. pazartesi işten geldiğimde oya yanıma geldi dedim oya yarın çeşmeye gidecem işim var gelmek istersen götürürüm dedim çok harika bir yer dedim.çok merak ettiğim bir yer yaz olsa daha iyi olurdu dedim gelecenmi ok dedi.akşam annesinin ablasının yanında konuyu açtım plan tuttu. salı 10 gibi evden çıktık dedim oya biraz gezelim bir iki yere uğrayacam oya dedim sana şöyle şık elbise alalım çeşmeye gidince giyersin ora çok havalı bir yer dedim.kenan abi aldıkya dedi kız lafı olmaz o gün annen vardı belki içinden geçen birşey var güzel şeyler var orda dedim varda çok pahalı dedi olsun dedim lafı mı olur senin gibi bir güzel için dedim.teşekkür etti gülerek mağazanın yanına durdum yokmu kız dedim var çok traspann annem adana da giydirmez dedi burda giyersin dedim   of ya çok istiyom ama üzerimde onun içine uygun iç çamaşırı yok dedi alırız dedim çok olur dedi lütfen dedim.annemle iç çamaşırı alırken bir sütyeni seçtin çok hoştu alıp uzattın sana olur dedin nerden bildin dedi kızım 
   
gözümüz  var bilirim dedim.elbiseyi aldık harikaydı iç çamaşırı aldık bir kaç ta seksi çamaşır aldı.  kuyumcuya gittik bir kolye bir künye aldık çıktık bu sana sarılıp teşekkür etmek istiyorum kenan abi dedi bunları hep istiyordum dedi.kız dur gittiğimiz yerde otele yerleşek teşekkürünü  oraya sakla gören olur laf ederler dedim. bindik çeymeye doğru gidiyoruz kenn abi çok teşekkür dedi.beni mutlu ettin dedi. oya bu aldıklarımızı görünce ben senin erkek arkadaşını kıskandım dedim.niye kenan abi dedi.kız elbise çok harika hele iç çamaşırlar erkek arkadaşını delirtir dedim hı kenan abi dedi.ama erkek arkadaşım yokki dedi. dedim senin kibi bir güzelin arkadaşı yok zor inanırım dedim yok kenan abi gerçekten yok dedi.ama bir iki asılan oldu ama pısırık çıktı dedi.yani seni mutlu edemedi dedim yani öyle dedi.   sana bir şey söylesem beni yanlış anlaman dimi dedi yok dedim sor.dikkatimi çekti annem senin gözlerinin içine bakıyor gerçi kenan abi gözlerin çok güzel yemyeşil dedi.annemle ilişkin oldumu dedi niye sordun ki bunu dedim ve uzatmak seksi sohbete döndermek istiyordum.  ama çeymeye geldik otele geçtik benn odaya çıkmayacaktım oda numarasını söyleyip anahtarı aldık sen çık dedim.kenan abi tek oda mı dedi tek de içerde odalar ayrı ayrı kız dedim.işim bitsin sohbete kaldığımız yerden devam ederiz dedim.
işim bitti geldim tlf açtım dedim burdayım geliyorum gel kenan abi dedi.  bu elbiseyi giymiş yakıyor.görünce aptallaştım harikaydı kız yakıyon dedim kenan abi ya dedi.inelim acıktım dedi.indik yemek yedik ikişer bira içtik dedim seni gezdireyim iyi olur dedi. arabaya bindik oya dedim şimdi ne istiyorsan sor dedim.annemle ilişkin dedi.oya buna farklı açılardan cevap verecem sen bir genç kızsın bazı şeyleri bilmen lazım dedim.iyi olur dedi.şurdan birer bire daha al dedi dedim birkaç alim ilerde deniz manzaralı sakin bir yer var içer konuşuruz dedim. çamların içine çektim deniz karşımızdaydı.oya annenle ilişkim olması veya olmaması seni nasıl etkiler nasıl bakarsın genç kız olarak      oya düşündü haklısın sanırım o onun hayatı birde babam anneme göre farklı dedi.nasıl dedim annem sekse düşkün babam değil dedi.şöyle düşün o zaman dedim.annen babanla genelde mutlu ama sekste doymuyor biriyle seks anlamında ilişki kurması normal dedim.öyle haklısın öylede yaşıyordedi. dedim annen benden 5,6 yaş büyük benim olsa olsa onla seks ilişkim olur doğrumu dedim evet dedi. işin gerçeğini söyleyim sen
 
  değerlendir dedim.oya babamın yanında kenan iyi yapıyor diyo merek ettim senmisin  diye dedi. oya annenle benim ilişkim gönül bağı değil annen güzel bir kadın ben sadece babanın eksihini tamamlıyorum dedim. evet annemde babama böyle diyor kenan abi dedi.dedim şimdi bana bakış açın nasıl değiştimi değişti ama iyi yönde açık bir insansın zaten beni de ilgilendirmiyor onun hayatı dedi.  bu akşam kalmak istermisin dedim ama dur cevap verme otele gidelim bana teşk borcun var önce onu öde orda konuşur duruma göre hareket ederiz dedim. kenan abi unutmadım sana nasıl teşekkür etsem az başımı dönderdin.burda manzara iyi burda teşekkür etmek istiyorum dedi. teşekkür etmek için gözlerinin içine bakıyorum sen gözlerini kaçırıyorsun dedi.
peki nasıl teşekkür etmek istiyorsan öyle yap dedim.gerçektenmi dedi evet dedim peki dedi.ama ben tamam 
 diyene kadar gözlerini yumacan önce kalk sen buraya otur gözlerini yum dedi. oturup gözlerimi yumdum oya geldi kucağıma oturdu tamam der demez dudağıma yapıştı öyle bir öpüyorduki harikaydı.oya çok teşekkür ederim cüüretimi bağışla ileri gittiysem özür istemiyorsan kalkarım dedi.oyayı kendime çekip dudaklara yapıştım daha 16 yaşındaydı ama harika bir vucudu vardı yetişkin gibi.sonra yeni çıkmış taş gibi göğüslerden sütyeni indirdim emmeye başladım of of harikaydı.emiyordum oya canım çok metini duydum o sikini emmek istiyorum annemden çok dinledim dedi.oya sabret ben de dayanamıyorum otelimize gidelim dedim. yolda öyle tahrik edici sözler diyordu beni bitirdi.dedim önce anneni arayalım dedim.bu aramızda kalacak anneme söyleme dedi ok dedim.aradık ikimizde konuştuk bana sordu yok dedim o da iyi insan dedi. otele geldik hayatım önce bir duş alayım sen odana geç sonra kıskandıpın iç çamaşırları giyip sana seslenecem dedi.sen soyunuk olarak gel dedi. bu hayatım seni bekliyorum dedi pişmanlık duygusu geldi ablasıylada ilişkim vardı ne olusa olsun söylecektim giyinik gittim oya kırmızı seksi iç
 çamaşırı giymiş ayakları hafif kaldırmış sütyende öyle seksi neden soyunmadın dedi oya oya sana bir ihtirafta bulunacam dedim. söyle canım dedi ama dur ben tahmin edeyim aslında tahmin de değil buraya gelince anladım ablama sordum kenanla ilişkim yok dedi ablamla karı koca hayatı yaşadığını itiraf edecen dedi.et dedi süpriz değilki bana sen bana söz ver beni hep mutlu edeceğine bana yeter dedi.sana bir şey diyimmi ablam bir seneye kadar    

evlenecek iyi dedim. . oya la sevişmeye başladık deliler gibi sevişiyorduk müthiş vucudu vardı selvi gibi hele göğüsleri beni mest etti öyle yalıyor öyle emiyordum ki oya inliyordu hadi canım karın olmak istiyorum diye 69 pozisyonuna geçtik o muhteşem küçük sulanmış kutu gibi amı emmeye başladım o sikimi acemice emiyordu öyle tahrik olmuştu ki duramıyordu oyayı sırt üstü yatırdım sikimi suları akan amına sürtmeye başladım oya delirdi aşkım ne olur yalvarıyorum artık sok diyordu benim 18 lik boruyu dayadım kafasını soktum kız küçük diye bacakları az kaldırarak açtım ve sokmaya başladım yarıya kadar ah of diyordu sok hayatım diyordu yarıyı geçmiştim bu bir çığlık attı yandım diye kızlık zarı gitmişti yavaştan kökledim bu altımda duramıyor ağlıyordu biraz gittim geldim bu ne olursun canım çok yandı çık ara verelim aşkım diyordu.oya da karım olmuştu.çıktım. ben 5 yıl kaldım oya izmirde üniversite kazandı yanıma geldi ablası bir dahaki bölümde yazarım

Komşumum Sayesinde Sikiştim 

merhaba ben bir sabah ben daha uyurken kapı çaldı daha kim o bile demeden kapıyı açar açmaz karşımda bizim komşu giriş kapısının açık olduğunu görünce canı istemiş hemen gelmiş tabi ben karşısında sadece boxer donlaydım ve benim yarrak mayın arama dedektörü gibi ayaktaydı hemen bunu içeri aldım ve daha kapının önünde birinci raundu bitirdik ilk raunddan sonra yatağıma aldım bir yandan masaj yapıyor bir yandanda yarrağımı sokup çıkarıyordum bunun aaahhh oooohhh sesleriyle vücudunu yumuşacık yaptım binada sadece altkattaki amcamın karısı ve ben vardım ama onlarda anahtar olduğu hiç aklıma bile gelmedi ben komşumu zevke getirip tam üstüne abandımki yengem oooooo kolaygelsin terbiyesizler ahlaksızlar diye veryansın etmeye başladı tabii bizi göt yusuf yusuf ustaaa demeye başladı ben hemen bunu üzerine dal taşşak atladım ve azzını kapattım bir yandan debelenirken bir baktım benim yarrak yengemi kilot üzerinden matkapı çalıştırmış delmeye çalışıyor hemen komşuma tut şunu suçumuza ortak edelim dedim komşum hemen yanıma geldi elimle azını kapattığım içi ıı ıı demeye başladı ıı mıı yok seni sikicem ister zorla istersen isteyerek istiyormusun istemiyormusun bana yalvaran gözlerle sanki azıımı aç der gibi bakınca bak azını açıcam ama 

baarmak yok ok deyince gözleriyle onay . verdi azını açınca nollur tamam ben sizi görmemiş olayım ama bana dokunma tamama ama bi şartla sana masaj yapıcam o kadar tabii ister istemez kabul etti yatağa sırt üstü yatırıp bunu bi güzel soydum ve götünü çarşafla kapattım ama alttan tam sikme pozisyonunda komşuma hemen göz  

kırpıtım ve kamerayı aldı eline bunun yüzü yatağa yapışık olduğu için hemen kilodumu çıkardım önce yarrağımı kremledim sonra bunun sırtına da kremi döktükten sonra sanki normal masaj yapıyormuşum ayaklarıyla bunu okşuyor öpüyormuş gibi yapıyorumki kasede sevişiyormuş pozisyonu olsunsonra bunun bacaklarına sıra gelince amına parmak ucuyla dokundum ve bu aaahhhh diye zıplar zıplamaz benim yarrağı içine geçirdim ve başladık sevişmeye artık ok yaydan çıkmasını bırak bi daha yaya geri dönmek istemiyormuşcasına tepişiyorduk bu artık inadı

 bıraktı sanki kırk yıllık karımmış gibi altımda kıvranıyor tam sırt üstü yatırıp amında final yapıcaımız sırada bir baktıki komşum kamerayla bizi çekiyor başladı naptınız siiiz demeye artık iş işten çıktı artık sende bizdensin canım yengecim artık apartmanda hiç yanlız kalmııcaz amcam ve çocuklar gidince ister sen gelirsin istersen ben gelirim ben ööle derken komşum ne 

o ben bostan korkuluğumuyum beni orospu gibi atıyosun bakıyorum deyince sen benim baş tacımsın aşkım sayende yengemi siktim daha kimleri siktireceksin kimbilir canım diyerek yengemin amında . son noktayı koyduk ve deliler gibi sarsılarak istemeyen yengemle beraber boşaldık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder