11 Mayıs 2016 Çarşamba

Sapık diş doktoruma domaldım o da soktu yarrağı.........ve........... Asansörde Karımla Fantazim........ve............. Dağ evine attığım yeni sekreterimi sabaha kadar siktim.........ve............. Yan komşumu bağırttıra, bağırttıra

 

Selam arkadaşlar. Ben tek başına yaşayan 35 yaşında ve dul bir kadınım. İsmim Çiğdem ve son zamanlarda arkadaşlar bana iş kolik oldun demeye başladı. Anlatacağım hikayem tedavi için gittiğim diş doktoru ile aramda yaşandı. Son günlerde bir diş sorunu yüzünden hayatım kabus gibi olmuştu. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile bir doktor bulup tedavi olmaya gittim. Dişlerimdeki sorun baya büyüktü ve uzun bir tedaviye başladık. Ben her randevuma aksatmadan gidiyordum. Ama bir süre sonra diş doktorum her gittiğimde bana asılmaya başladı. Tabi ben bu durumun farkındaydım ama yine de adamı umursamıyordum. Neyse yine gittiğim bir gündü ve bana yemeğe çıkmayı teklif etti. Ben de adamın yemek teklifini kabul ettim. Beni çok lüks bir restorana  götürdü. Hem yemek yiyor hem de açılan kaliteli şaraptan içiyorduk. Sohbet güzeldi ben konuştukça diş doktorum hakkında yeni şeyler öğreniyordum.  Tabi o anlattıkça da bir yandan ona karşı bir tedirginlik yaşamaya başlamıştım. Garip bir adamdı o bana ben ona hayat hikayemizi anlattık. Bu şekilde yemeğe devam ediyorduk. Adam en sonunda ağzındaki baklayı çıkardı ve senden çok hoşlanıyorum dedi. Ama benim aklımda böyle bir şey yoktu. Zaten kocam tarafından aldatıldığım için biriyle bir ilişki yaşamak istemiyordum. Neyse doktorla yemeğimiz bitti ve beni yalnız yaşadığım evime getirdi. Kapının önüne gelince de hala bana cevap vermedin dedi. Ben de ona arabada durumu anlattım ilişkiye hazır olmadığımı teklifi için teşekkür ettiğimi söyledim. Önce  bana tamam dedi ama ben arabadan inmeye kalkınca dudaklarımı öpmek istedi. Ben yine itiraz ettim ve hızlı bir şekilde inerek evime geçtim. Eve gittiğimde ister istemez adamı düşünmeden edemedim. Çünkü uzun zamandır yalnızdım.  Neyse başka bir muayene günüm gelmişti ve ben de yanına gittim. Muayenehanede yalnızca o vardı tam öğle saatinde gitmiştim. Hemen işimi halletmesi için sandalyeye geçtim. Ama o bir yandan benim dişlerimle ilgileniyor bir yandan da hala şu teklif konusunu söylüyordu. Ben yeniden istemediğimi anlattım kibar bir dille. Neyse uzandığım sandalyede dişime bakacak derken dudaklarıma yapıştı. Şok olmuştum dudaklarımı neredeyse koparacak gibi emiyordu. Ben bağırmak istedim ama izin vermedi üzerime çıkarak oturdu. Dudaklarımı öpüyor sevişmeye çalışıyor ben tepki vermek istemiyordum. Üzerimde mini bir etek vardı ve dişçi işi daha da ileriye götürerek eteğimin altından amımı okşamaya başladı. Eli ile bir yandan oynuyor bir yandan dudaklarıma yapışıyordu. Artık ben de tahrik olmaya başlamıştım. Vücudum neredeyse alev alacak duruma gelmişti.  Ben de baktım kaçınılmaz bir durumdayım ve ona karşılık vermeye başladım. Daha sonra ona oturmasını söyledim ve kalkıp eteğimi sıyırarak sikini dışarı çıkardım. Artık çılgınlar gibi beni sikmesini istiyordum. Sikini amıma sürtmeye başladım.  Çıldırmış gibiydik. Sikini yavaş yavaş içime aldım ve üzerinde zıplamaya başladım. O kadar zevk alıyordum ki uzun süren açlığım o anda dinmişti. Harika bir şeydi. Ben sikinin üzerinde zıpladıkça o da beni  kalçalarımdan tutmuş destekliyordu. Dakikalarca sikinin üzerinde zıpladım. Biraz sonra o kalktı ve ben kucağındayken beni duvara dayadı. Ben de hemen bacaklarımı beline doladım. Alttan amıma öyle bir çakıyordu ki anlatamam. Bir yandan da yakaladıkça göğüslerimi dişliyordu. Çok fena zevk alıyordum ve kucağında orgazm olmaya başladım. O da boşalacağım deyince kucağından indim ve sikini ağzıma alarak onu büyük bir zevkle boşalttım.  
 
Selam seks hikaye okuyucuları. Ben size alt komşumuz Fulya abla ile aramda yaşanan seks hikayemi anlatmak istiyorum.Fulya abla ile hemen hemen her sabah karşılaşırdık ve birbirimize selam verirdik. O hep bana karşı güler yüzlü davranırdı. Neyse bir gün yine kapıda denk geldik ve bana yardıma ihtiyacı olduğunu kendisine yardım edeip edemeyedeceğimi sordu. Ben de kabul ettim ve evine gittim. Akşam olmuş ve hava kararmazk üzereydi. Akşam saatlerinde dekolteli kıyafetiyle evinde takılan Fulya abla çok seksi görünüyodu. Ben onu o kıyafetle görünce sikim  hemen kazık gibi oldu. O an aklımdan o kadar çok şey geçiyordu ki anlatamam. Onun ağzına boşaldığımı bile hayal ettim. Üstündeki dekolteli kıyafetin altına çok dar bir tayt giymişti. Gerçekten de çok tahrik olmuştum . Neyse ben kadının evine girdim ve aramızda sohbet başladı. Bana okulun nasıl geçtiğini falan soruyordu ama benim gözüm hep onun göğüslerindeydi. Tabi sikimde sertleşince ben de gizlemeye çalıştım. Daha sonra ise o bunu fark etti ve gülümseyerek hayırdır dedi. Neyse güldü ve kalktı yerinden. Arkasından öyle bakakaldım o kadar seksi görünüyordu ki anlatamam.  İçeriden geri geldiğinde sanırım benim sikimin o tayttan dolayı kalktığını düşünerek üzerini değiştirmişti. Halbuki  benim gözüm onun göğüslerindeydi. Bacak bacak üstüne attı ve been ıyıce tatmın oldum ve sordum esınız nerde dedım. Kocası bu gün mesaiye kalacakmış ve o da evde yalnız olacakmış. Neyse beni de perdeleri takmaya yardım etmem için çağırmış. Uzun boylu olduğum için benden yardım istiyordu. Neyse önce ben çıktım ama perdeler çok uzundu. Bir süre sonra kolum yorulunca bu defa o çıktı. Ben arkasından onu izlerken her yeri meydandaydı. 
Ben ona dokunmamak için kendimi zor tutuyordum. En sonunda dayanamadım ve elimi kalçalarına atarak dokundum. Önce farkına bile varmadı ama ben anlasın diye işi biraz daha ileri  götürdüm. Bu defa daha sert okşadım farkına vardığından emindim ama hiçbir tepki vermedi. Bu defa elimi kalçalarının arasına sokunca bana ne yapıyorsun dedi. Sinirlendi sandım ve hemen elimi kalçalarının arasından çektim. Ama gülümseyince ben de onun istediğini anladım ve hemen ellerimi kalçalarına attım. Bu sırada merdivenden inmişti zaten. Bir yandan kalçalarını okşarken diğer yandan da amını okşamaya başlamıştım. Sonra dudaklarına yapıştım ve ellerimi de göğüslerine attım. Uzun uzun öpüyor ve okşamaya da devam ediyordum. Bu arada da hem zevkten hem de heyecandan titremeye başlamıştım. Yeniden amına indiğimde amının iyice sulandığını fark ettim. 
Hemen onu soymaya başladım. pantolonunu çıkardığımda siyah tangası iyice gözümü döndürdü ve onu alıp yatak odasına götürdüm. Hemen yatağa yatırdım ve amını yalamaya başladım. ben amına dil darbeleri attıkça ıyıce zevke geldı cıldırıodu ınlıyodu ve sonra bir anda kalktı ve benim  sikimi çıkartarak ağzına almaya başladı. Ben resmen zevkten uçuyordum. Biraz sonra üzerime çıktı ve yarrağımı kendi amına sürtmeye başladı. O nasıl bir zevkti. Daha sona da yarrağımın üstüne oturmaya başladı. Amına girer girmez neredeyse içine boşalacaktım ama tuttum kendimi. Yarrağımın üzerinde zıplamaya başladığında ikimiz de kendimizden geçtik. Ben boşalacağım dediğimde hemen üzerimden kalktı ve sikimi ağzına aldı. Daha sonra da beni ağzıyla boşalttı. Komşu Fulya abla beni aynı zamanda ilk milli yapan kadın da oldu. Onunla çok güzel bir seks yaşadım
.

Kocamın Arkadaşları İle Sikişiyoruz     

 Bir çok kez iki veya daha fazla erkekle beraber oldum. Sanirim bu nasil düsündügünüze bagli. Belki hiç denemediniz belki hiç hoslanmiyorsunuz. Ama seks sirasinda birden çok erkekle beraber olmak yada iki kadin iki   erkek olmak bence çok heyecan verici bir sey. Ben bunlarin hepsini yasadim ve buna en büyük  destekçi ise kocam oldu.Bir aksam esimin 45 yasinda olan bir arkadasinin evine gittik. Orada gece boyunca içki içtim. Daha sonra 6 erkek ve üç bayanin oturdugu bir odadan geçerek banyoya yüzümü yikamaya gittim. Yüzümü yikarken kapi çalindi ki kapiyi açtigimda   Size bahsettigim kocamin 45 yasindaki arkadasini (Ercan) karsimda buldum.  Hemen içeri girdi ve bana, esimle ve kendisiyle herkes gittikten     sonra bir seks iliskisi yasamak isteyip istemedigimi sordu. Sanirim kocam bu konuyu daha önce kendisi ile konusmustu. Kim olsa böyle ani bir teklif sonrasinda soka ugrar . Ancak benim için bu sürpriz olmustu. Onun bir iki saat boyunca seks yasamaya gücü olabilecegini sanmiyordum ama  yinede bunu düsünecegimi söyledim ona. Ardindan elimi pantolonuna götürerek önündeki kabarikligi hissettim. Beni hemen kendi vücuduna dogru çekti ve dudaklarini agzima dogru götürdü. Dilinin agzimin içinde oynasmasi çok hos bir duyguya kapilmama sebep olmustu. Dizleri üstünde çöktü ve pantolonumu dizme kadar siyirdi. Ona kocamin haberi oldugu sürece bundan hoslanacagini, ancak o gelinceye kadar bunu bekletmemizin daha dogru olacagini söyledim . Bana bir süre için sevismemizin hiçbir sakincasi olmayacagini söyledi ve basini bacak arama sokarak amimi yalamaya basladi. En çok sevdigim seyi yapmaya basladiginda kendimi kaybettim ve onu dizleri üstünde kaldirip pantolonunu siyirdim. Bir süre için organini agzima alip hem ona mutluluk verdim hem de iyice büyüyünceye kadar penisinin agzimda biraktigi tadin zevkini çikardim. Bir süre sonra ‘geri dönsek daha iyi olacak’ dedim ve giyinip digerlerinin yanina gittik. Odaya girdigimizde bir çiftin ayrildigini fark ettim. Artik 5 erkek iki kadin kalmistik evde.  Bayan kanepeye uzanmis oldukça seksi bir biçimde yatmaktaydi. Içmeye devam ettigimiz süre içinde Ercan, sanki kafasindan bir plan geçiriyormus gibi zaman zaman diger erkeklerle bir seyler konusuyordu.  Oldukça içki içmistim ve bir birbuçuk saat sonra Ercan’a benimle yataga gidip gitmek istemedigini sordum. Bana ‘elbette gelecegim ama bize bir baskasinin da katilmasini istiyorum’ dedi. Agir adimlarla oturma odasindan yatak odasina dogru yürümeye basladim ve bu esnada soyundum. Daha 5 dakika bile geçmemisti ki Ercan odaya girdi ve kapiyi açik birakti. Onun  ardindan esim Hasan ve iki erkek daha içeri girdi. (Isimlerini bilmiyordum) Erkeklerimin hepside soyunmus ve yatagin etrafini kusatmisti. Hasan yanima uzanarak üzerimdeki çarsafi  ayaklarima kadar açti ve beni tamamen çirilçiplak hale getirdi. Erkeklerin önünde yana dogru kalkarak kocamin penisini agzima alip emmeye basladim. Daha önceden hiç görmedigim kadar büyümüs bir haldeydi erkekligi. O da ellerini arkama götürdü ve parmagiyla arka deligimi zorlamaya basladi. Ardindan bir çift elin gögüslerimi oksamaya basladigini hissettim ve gözlerimi açtigimda bunu yapanin Ercan oldugunu  anladim.

Fazla ayrintiya girmek istemiyorum ama aynen hissettiklerimi size anlatmaya çalisacagim. Esimin o anda arkamda ve amimda dilini yukari asagi hareket ettirdigini hissetmeye basladim ve diliyle yalamaya devam ederken iki parmagini da amima sokup çikarmaya baslamisti. Daha sonra penisini kadinligima bastirmaya basladi. Zaten bunu için yanip tutusuyordum ve  kalçalarimi ona dogru bastirarak tamamen birlesmemizi sagladim. Bir erkek önüme geçerek erkeklik organini bana sundu ve Hasanin her giris çikisinda bende onun penisini agzima alip çikarmaya basladim. Hasan beni sikmeye devam ederken yaklasik 30 dakika kadar bende bu erkegi agzimla ve elimle memnun etmeye çalistim. En sonunda yüzüme ve saçlarima dogru fiskirtmaya basladi menilerini. Tam esim beni orgazma ulastirirken bir diger erkek altima geçerek gögüslerimi yalamaya basladi. Birkaç dakika için orgazm mutlulugu ile titredim ve bir baska erkegi agzima almaya basladim. Hasan’in veya diger erkeklerinki kadar büyük olmasa da en biçimli penis buydu diyebilirim size. penisinin basindan baslayip agzimin derinliklerine kadar rahatça içime  alabiliyordum ve arada bir testisleri ile arka deligini de yaliyordum. Hasan tam o sirada temposunu hizlandirip, penisini iyice içime gömmeye basladi ve agzima bosalmak  istedigini söyledi. Ardindan agzima  almakta oldugum erkekle yer degistirdi ve daha kendimi dinlendirmeye firsat bulamadan bosalmaya basladi. Ayni anda diger erkekte sirtima dogru bosalmaya baslamisti. Ercan’in eliyle sürtmekte oldugu penisinin de bosalmaya basladigini hissettim birden. Arka deligimden baslayip amima, oradan da bacaklarima dogru sizmaya basladi spermleri. Ercan üzerime bosalmis  olmanin verdigi mutlulukla, bu halimle çok hoslandigini söyledi bana ve yanima uzandi. En sonunda hepimiz ayni yataga uzandik ve sabaha kadar uyuduk. Gece boyunca vücudumda bir çok elin gezdigini de hissettigimi eklemeliyim bu arada. Sabah kalktim ve dus almak için disari çiktim odamizdan. Dus alirken Hasan da yanima geldi ve tekrar gece boyunca girilip çikilan amimdan beni sikti. En son  olarak penisini agzima aldim ve onu gögüslerim arasinda bosalttim. Bir süre yikandik biz oynaşırken ercan geldi baktı biz sikişteyiz oda soyunup yanımıza geldi beni elime sikini verdi ben sikini okşarken iki erkek sikecekti ilk ercanın siki kalktı beni hasana doğru domalttı verdi siki amıma hasanda ağzıma verek ikisi sikmeye başladı sonra hasan beni domalttı ve götüme dayandı ve birden geçirdi ben o zevkle ercanın sikini daha iştahlı yalıyordum sonra hasan beni üzerine  aldı amıma geçirdi ercanda götüme girdi baya siktiler sonra ikiside boşaldı böylece sikişi bitirdik  ve kurulanip kahvalti yapmaya çiktik… 

Asansörde Karımla Fantazim

Ben mücahit 32 yaşında polis memuruyum. görev yerim olan bursada 5 yıldır yaşamaktayım eşim ise birgül 30 yaşında kendisi Türkçe öğretmeni  güzel bir bayan.  Görücü usuluyle evlendik mutlu fantastik ve azgın bir evlilik hayatımız var. birgül şuan hamile 4 aylık ilk çocuğumuzu beklemekteyiz. Bundan 2 yıl önce yaşadığımız fantaziyi sizlere anlatıyım.
oturduğum apartmanın en üst katında oturmaktayım 15 katlı binanın en    üst katında kısacası.  alt 3 dairemiz boş bir akşam birgülle market alışverişi yaptıktan sonra asansöre bindik ve çıkarken şans eseri 11 ci katta asansörümüz arza etti ve asansörde kaldık ne yapıcaz telaşıyla telaşlanırken eşimin bana fantastik geldiğini ve alttan giydiği dizlerinin üzerindeki elbiseyı sıyırdım ve kalçalarını elledım  napıyorsun asansörde kaldık felan derken ona bu korkulu dakikaları fantaziye çevirelimmi dedim çok az  zamanımız var 10 dakikalık zamanda herşey yapabilirz dedim ve ikna ettikten sonra sevişmeye başladık bina  yeni olduğundan fazla oturan olmadığı için birazda olsa rahattık karıma sikimi yalatırken o aynadan yaptıklarımızı izlemek inanın çok hoşuma gidiyordu hemen karımı domalttım aynaya karşı ve amını yalamaya  başladım götten sikecek zaman yoktu ve amına girdim aynaya bakarken zevk alarak sikişiyorduk karım inlemeleri ve kalçarını avuclamam beni çok dahrik ediyordu karıma git gel yaparken inanın asansörde çok zevk almıştım boşalmak üzere olduğumda hemen amından çıkıyor am deliğini yalıyor ve geri amına  sokuyordum karımda çok zevk alıyordu ve hemencecik o boşaldı ve bende karımın amına şehvetle boşaldım. çok zevk almıştım inanın ve fantazimiz harikaydı asansör de hem korku hemde seks çok başka oldu. cenabet  olmuştuk korkumuz artmıştı ama inanılmaz keyif almıştık. karım üstünü başını düzellti ve bende kapıcı veysel abiyi aradım aradan 4 5 dk zaman geçtikten sonra veysel abi kapıyı açmış ve bizde inmiştik. inanılmaz bir gün yaşamıştık karımla çok seksi anlarım var hepsini sizlerle paylaşacağım. okudğunuz için teşekkürler  sexhikayem13 adminine paylaşacağı için teşekkür eder şükranlarımı sunarım.
Dağ evine attığım yeni sekreterimi sabaha kadar siktim

Merhaba arkadaşlar ben 15 yıllık evli bir adamım. Eşimle ikimiz de birbirimizi çok seviyoruz ve gerçekten de çok güzel bir hayatımız var. Ama benim asıl hikayem iş yerindeki sekreterimle aramda yaşandı. Bir Pazar onunla mesaiye kalmıştık. Benim hayatım son zamanlarda biraz monoton geçmeye başlayınca ben de bu ihtiyaçlarımı karşılayacak birini aramaya başlamıştım. Sekreterimin adı Alev ve gerçekten de alev gibi bir kadın. Neyse öğle yemeği yerken onunla sohbet etmeye başladık ve bana bir sorun olup olmadığını sordu. Ben de zaten çok sıkılmıştım hemen sorunumu ona anlatmaya başladım. Sanırım o da aynı dertten muzdaripti ve bir şeyler yapmamız hayatımızı heyecanlandırmamız lazım dedi. O an benim aklıma yapılacak bir şey geldi ama bunu ona  nasıl söyleyeceğimi bilemedim açıkçası. Sonra tekrar düşündüm ve çalışırken ona hafta sonunda bir kayak merkezine gitmeyi önerdim. Gideceğimiz yer Uludağda bir yerdi.  Ona dağ evinde kalabileceğimizi ve keyif alacak bir şeyler yapabileceğimizi söyledim. O da biraz düşündü biraz nazlandı ve en sonunda da teklifime okey verdi. Hayattan biraz uzaklaşıp keyif alacak bir şeyler yapacaktık ve tabii ki mutlu sonda bizi bekliyordu. Neyse planlar yapıldı ve o hafta benim için gerçekten geçmek bilmedi. O kadar heyecanlanmıştım ki her yanımı adrenalin sarmıştı diyebilirim. Nihayet hafta sonu geldi. ikimiz de evliydik ve eşlerimiz hafta sonunda bizim iş seyahatinde olacağımızı sanıyordu. O gün arabaya bindim ve Alevi aldım. Uzun bir yolculuktan  sonra yer ayırttığımız dağ evine ulaştık. Burası gerçekten harika bir yerdi. o kadar romantik bir ortam vardı ki çok zevk alacağımız belli oluyordu. O gün hemen eşyaları bıraktık ve kayak yapmaya çıktık. Akşama kadar öyle bir eğlendik ki gerçekten her şeyi unutmuştuk.  Kayağın ardından eve döndük. Dağ evinde şömineyi de yakmışlar bize çok romantik bir ortam hazırlamışlardı. İçkilerimizi aldık ve şöminenin başında içmeye başladık. Tabi şömine başında oturunca sıcak da basmaya başlamıştı. Ben hemen üzerimi çıkardım ve ona yaklaşmaya başladım. Biraz daha romantik olmak ister misin dedim. Gülümsedi ve dudaklarıma yapışıverdi. Birbirimize sarılıp deli gibi öpüşmeye başlamıştık. Taş gibi kalçalarını sıkıyor ve canını acıtmak istiyordum. İkimiz de çok azmıştık ve daha kendimi tutamayıp üzerindekileri çıkardım şöminenin önünde çırılçıplak yatıyorduk. Onun kalçaları beni bitirmişti ve ikimiz de artık kendimizden geçmiştik. Sikim taş gibi olmuş ve onun sulanmış amını sikmek istiyordum üzerine çıktım ve bacakları arasına geçtim bir yandan memelerini emiyor bir yandan da sikimi amına sürtüyordum. 
Alev bir hamle ile beni alta geçirdi ve üzerime oturarak sikimi içine aldı. Daha sonra da sikimin üzerinde zıplamaya başladı. O zıpladıkça ben kalçalarını sıkıyor kalçalarına tokatlar atıyordum. Bazen de meme uçlarını dişliyor ve onun iki katı zevk almasını sağlıyordum. Artık tamamen sikim en derinlerine kadar ulaşmaya başlamıştı. İkimiz de delirmiş gibiydik ve inleyerek sikişiyorduk. Alevin orgazmı yaklaştıkça zevk çığlıkları da artmaya başlamıştı. Baktım o artık yoruldu be  boşalacak duruma geldi hemen pozisyon değiştirdim onu yatırdım ve bacaklarını omzuma alarak amının içinde gidip gelmeye başladım. Biraz sonra bacakları titremeye başladı ve en sonunda da inleyerek boşaldı. Ben de artık yakındım ve daha seri bir şekilde amına çakmaya başladım. O kadar hızlı girip çıkıyordum ki hemen sikimi çıkardım ve suratının her yerini döllerimle doldurdum 

Yan komşumu bağırttıra, bağırttıra      

 Ben X, 41 yaşında, evli bir beyim. Yan komşumuz Y 33 yaşında kumral, kendine bakan hani derler ya taş gibi bir hatundu. Apartmanımız L şeklinde olduğundan bazen balkona çıktığımda o da yan balkonda oluyor, çaktırmadan onun güzel vücudunu süzüyordum. 

Bundan 3 yıl önce geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. Düzenli ve herkesin kıskanacağı bir seks hayatımız vardı. Eşim yatakta her istediğime karşılık verdiğinden pek gözüm dışarıda değildi. Bir tek yan komşum Y dışında. Doğruyu  söylemek gerekirse apartmanda ondan güzel bir kadın yoktu. Eşi bir firmada   
kurye şoförlüğü yapıyordu. Okullar tatil olmuş, baldızımın çocuğunun sünneti olduğu için, eşim ve çocuklar bir  hafta öncesinden yardım için şehir dışına gitmişti. Bir akşam saat 5 gibi işimden eve gelmiş, tam daire kapımı açacaktım ki, yan komşum Y bana seslenmişti. Evlerinde bilgisayarlarının çalışmadığını, flash bellekteki bazı resimlerini slayt yapmak istediğini söylemişti. Evde eşimin olmadığını,  söylemeye çalışırken,   o bana kendisinin de akşam yalnız olduğunu, ‘eşim bir saat sonra işten gelip, bizim çocuğu babaannesine götürecek. Gece 11-12 gibi gelir bende yalnızım. İstersen birlikte yaparız. Ne dersin?’ diyerek elindeki flashı bana uzatmıştı. eşinin annesi diğer şehirde yaşadığı için yaklaşık 2 saatlik bir yoldu. Elindeki flashı bana vermiş, sen istersen ben gelene kadar yapmaya başla diyerek, evine girdi. Eve girdiğimde aklımdan bir sürü şeytanlıklar geçmeye başlamıştı. Zaten 4 gündür tabanca tek bir mermi bile atmamıştı. Yine de kötü 
 
düşünmek istemiyordum. İçeriye girdiğim gibi flashı PC ye taktım. İçinde slayt yapacak kadar çok da resim yoktu. Neredeyse hepsi de kendi resimleriydi. Birkaçta video vardı. Merak edip videoları açtım. Evin içinde kendilerinin alt komşusuyla birlikte şakalaştıkları videolar vardı. Bir iki video derken, üçüncüyü açtığım da iri yarı bir adamın sarışın bir afeti hunharca becerdiği bir görüntüyle karşılaştım. Onu da izleyince komşumu hayal etmeye başladım. Kendi kendime ‘bir kadın yalnız bir adamın yanına gece ne diye gelsin.’ Diye düşünmeye başladım. Bazı özel günlerimde kullandığım kuvvet verici haplarımdan bir tane aldım. Çünkü gece ne olacağı belli değildi.  
Saat akşam 18:30 civarı kapım çaldı. Gelen yan komşum Y idi. Üzerinde beyaz bisiklet yakalı bir tişört, altında da kırmızı bir kısa kapri vardı. Beyaz tişörtün yakası açık olduğundan, göğüslerinin çatalları belli oluyordu. İçeriye davet edip PC nin bulunduğu odaya geçtik. Flasha bakıp bakmadığımı sorduğunda, haberim yok gibi seni bekledim dedim. Ona da bir sandalye çekip, yanıma oturttum. Bir yandan resimleri sıralıyoruz bir yandan da sohbet ediyorduk. Bir ara video görüntülerini göstererek onlar neymiş açsana falan   dedi bendi açmaya başladım. Alt komşusuyla olan görüntüleri görünce ses çıkartmadan bakıyordu. Artık zamanı diyerek, porno görüntülü olanını açtım. Daha açtığım gibi adam kadını bağırtmaya başlamıştı. Bir iki saniye sonra telaşla kapatır gibi yaptım. Bana - Ben onu sildim biliyordum. Unutmuşum.  - Sileyim istersen. - Bırak dursun ben hallederim. İstersen açta bakalım.  Tabi ki bende durumuyum hemen açtım. Yaklaşık bir dakika kadar öylece bakmaya başladık. Ben ilk tepki ondan gelsin diye beklerken, dayanamayıp, kaprisinin üzerinden ayaklarını okşamaya başladım. Benim alet almış olduğum ilacın da etkisiyle  yerine sığamaz olmuştu. Onun elini alıp benim dalgaya götürdüm. Şimdi pantolonumun üzerinden, sıkmaya başlamıştı. Bense artık kaprisini biraz aşağıya sıyırarak, elimi amına   götürmüş, oynuyordum. Oda benim önümü açarak benin yarağımı dışarıya salıvermişti. Şimdi ellerinde ona otuz bir çekiyordu. İzlediğimiz filmin b,r sahnesinde kadın adamınkini ağzına alıyordu. Sende yapmak istermisin dediğimde yavaşça önüme eğilip yarağımı ağzına başlamıştı. Bir yandan benim altımı soymuştu bile. Harika bir şekilde emiyordu. Sikimin kafası neredeyse emmesinden dolayı moraracak sandım. Onu kaldırıp, arkamızdaki koltuğa oturttum. Alt kısmını çıkartarak, ayaklarını yukarı kaldırıp, bende onun amcığını aynı şekilde şimdi yalayıp, emiyordum. Oflamaları, inlemeleri çoğalmaya başlamıştı. Üzerindeki tişörtü çıkartarak, o harika göğüslerini kendisi mıncıklıyordu. Uzun süredir  böyle dik ve güzel bir göğüs görmemiştim. Ben onun amını yaladıkça ayakları sanki kasılmaya başlamış gibiydi. Elleriyle başıma bastırıyor beni amına gömüyordu sanki. ‘devam et bırakma devam et’ diye diye boşalmaya başlamıştı. Nasıl bir boşalmaydı bu inanamamıştım. Ayaklarının arasına gömdüğü başıma bir yandan elleriyle bastırıyordu. Artık nefes alamıyor olmuştum. Hemen bitsin de kurtulayım bu sıkıştığım yerden derken, bir süre sonra yavaşça ayaklarını salmaya başladı. Hemen bir nefes alıp, yeni boşalan ama doğru dil darbeleri vurmaya devam ettim. Her darbemde kendisini sağa sola   atıyordu. Sonra beni kendine doğru çekerek, kulağıma doğru ‘ hadi bakalım beni de eşini bağırttığın gibi bağırtsana.’ Sonradan öğrendim ki, bizim altımızdaki 55 yaşlarında ki kadın bunlara bizim yatak odasından gelen seslerimizi, karımı nasıl bağırttığımı söylemiş. Tabi komşumda beni test etmeye gelmiş bu akşam. Üzerine çıktığım gibi taş gibi sikimi çok yavaşça içine soktum. İstedimdi her milimini hissetsin. Ben soktukça o ohluyordu. Tamamını soktuğumda o da derin bir oh çekti. Yavaş yavaş gidip gelmeye başladım. Sulanan amı sikimin rahat girmesini sağlıyordu. ‘ hadi erkeğim pompala. Karın gibi beni sik. Parçalanmak istiyorum altında’ diyerek benim azmama sebep oluyordu. Daha sonra girip çıkmalarım hem hızlanmış hem de sertleşmişti. Artık oflamaları, ohlamaları sesli bir şekilde ahlamalara dönmüştü. ‘gerçekten dedikleri kadar varmış. Ah daha da derine sok. parçaladın amımı. Ahhhh. Ahhhh’ diyerek dişlerini sıkıyor, bana doğru kendini attırıyordu. Artık dayanamaz bir hal almıştım. Sikimin damarları şişmiş boşalmak üzereydim. Kendimi  

çekmeye çalışırken ‘içime boşal korunuyorum’ dedi. Bir yandan sıcak tohumlarım içine boşalırken bir yandan da pompalamaya devam ediyordum. Bir süre sonra durdum. Sikimi içinden çıkartıp yıkamaya gittim. Geldiğimde hala aynı şekilde yatıyordu. ‘perişan ettin beni. Yerimden kalkamadım’ diyerek yavaşça kalkıp, amını yıkamaya gitti. Bense koltuğa uzanmış onu bekliyordum. İçeriye girerek, bana baktı benim yarak hala havada hazır kıta bekliyordu. ‘seninki de hiç inmiyor galiba. Kocam patladığı gibi yarağı sönüyor.’ Sonra toparlanıp, giyinmeye başladı. Bende - Hayırdır niye giyiniyorsun? - Gideceğim. Gece kocam gelir gitmeden söyledi gelince beni sikecekmiş. Yıkanıp hazırlanayım. - Daha vakit var gelmesine. Hem benim oğlan bir kereden bir şey anlamaz. Esas şimdi bağırttıracak seni.  - Diyerek kolundan tuttuğum gibi yanıma çektim. Dudaklarına gömüldüğüm gibi  ellerimle de o harika göğüsleri sıkıyor, mıncıklıyordum. Ateşli bir şekilde öpüşmeye başlamıştık. Bir süre sonra elimi amına götürdüğümde ıslandığını fark ettim. Ayağa kaldırıp arkasını döndürdüm. ‘dön bakalım şu kalçalarına bakarak ^^^^^^^ biraz da seni’ gerçektende harika kalçalardı. Karımınkinden baya küçük olmalarına rağmen ne bir  
çatlak ne bir sarkıklık vardı. Kendine bakan kadın belli oluyordu. Kalçalarına baktıkça iştahım artmıştı. Sıcacık amına soktuğum gibi pompalamaya başlamıştım. Komşum kendinden bir kez daha geçmiş sik beni erkeğim sik doyur beni diye bağırmaya başlamıştı. Biraz sessiz olmasını istesem de sanki beni duymuyor, önümde kıvırttığı kalçalarını daha sert sokmam için geriye doğru kendini attırıyordu. Kendi kendime bunu sen istedin dedim. Sikimi amından çıkartıp, arka deliğine sürtmeye başladım.  - Hayır, orası olmaz. Çok canım yanar. - Neden olmasın bağırmak isteyen sen değimlisin. Yoksa buranın kapısı hala kapalı mı?  - Bekâr iken bir kez zorlatmıştım. Canım  acıdığı için sokturmadım. Kocam ne kadar istedi de ona bile vermedim. - Sen işi bilene rastlamamışsın da ondan. Bak hiç canın acımadan nasıl olacak gör. Sen bana bırak. - Ne olur acırsa geri çek ama olur mu? - Tamam, sen merak etme.
Hemen arka deliğini güzelce kıremledim. Sonra sikime de bolca sürdüm. Altımda yavru kuşlar gibi ayaklarının 
titrediğini hissetmiştim. Onu hiç korkutmadan bu işi bitirmem lazımdı. Aslında bende hiç yapmamıştım. Ama  
sexhikayem13 ona söylemedim. Karımdan ne zaman istesem karşı çıkmış, benimse hep aklımda kalmıştı. Şimdi tam zamanıydı. Yavaşça kafasını göt deliğine dayadım. Artık milim milim yükleniyordum. Her yüklenmemde kendini kasıyor, girmesini zorlaştırıyordu. Bir yandan acıdığını bırakmamı söylüyordu. Onun rahat olmasını söyledim. Artık kafası tamamen girmiş, bağırmaya başlamıştı. Bırak canım acıyor bırak diyordu. Bense  yakaladığım bu fırsatı bırakmamak için sonuna kadar kökledim. Bir anda çılgınlar gibi bağırmıştı. Canı yansada yavaş yavaş gidip gelmeye başladım. Altımda koltuğu yumruklayan kadın, şimdi bir yandan ahlasada bir yandan zevkini çıkartmaya çalışıyordu. Yakaladığım ritim harikaydı. Elini amına götürmüş oynamaya başlamıştı. Bir süre sonra geliyorum diyerek boşalmaya başladı. Kendini o kadar çok sıkmıştı ki, neredeyse yarağım içinde kırılacak gibi olmuştu. Sarsıla sarsıla boşaldıktan sonra, bende biraz daha hızlıca   pompalamaya başladım. Elleriyle koltuğu yumruklamaya başlamış, ne olur boşal artık diye inliyordu. Bu yaşıma kadar hiç boşalmadığım kadar kuvvetli boşalmaya başlamıştım. Artık bende bağırarak göt deliğinin içine boşaldım. Ben boşaldıktan sonra kendini koltuğa bırakmıştı. Üzerine yatarak sırtını yalayıp öpmeye başladım. Harika olduğunu kulağına fısıldıyordum. Komşum  da bana ‘hiç tatmadığım zevkleri bana tattırdın. Amımı ve götümü parçaladın. Akşama kocama verecek halim kalmadı. Karın çok şanslı bir kadınmış. Bu gece burada kadın olduğumu anladım’ diyerek teşekkür etti. Bir süre sonra altımdan kalkarak, götünü tuta tuta temizlenmeye gitti. Geri dönüp, giyinirken, ‘ gerçekten iyi sikiyormuşsun. Ama beni siktin diye bir daha istemek yok. İlk defa eşimi aldattım. İlk ve son olsun istiyorum. Hem nasıl bağırttığını merak ediyorduk, öğrenmiş oldum.’ Dedikten sonra giyinmeye devam ederken, bende ona ‘ sen bilirsin, ama bu siki ararsan ben buradayım her zaman gelebilirsin’ diyerek onu yolcu ettim. Gece saat 22:30 olmuştu. O gittikten sonra gece yarısı balkonda sigara içerken saat 24:00 gibi kocası eve geldi. O geceyi mutlu bir şekilde yatıp uyumuştum. Tabi ki onun dediği gibi bu ilk ve son olmadı. Hem onun alt katındaki komşusu da benim nasıl bağırttığımı merak ediyorsa sıra ona da gelecekti. Beğenilere ve yorumlara göre diğer maceraları da paylaşabilirim         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder