22 Mayıs 2016 Pazar

Teyzemle Uyurken.......ve .........Tas Gibi Karimi Siktiriyorum.......ve .........Azgın Liseli Kız ve Ben.........ve............Elif abla ile işyerinde sikiştik


 Merabalar değerli hikaye okurlar. Ben Berk 19 yaşında olan bir gencim ve yaz tatili amacı ile izmire gittim.  İzmirde teyzemlerde kalacaktım. Teyzem ise 38 yaşlarında baya olgun bir bayandır. İnanın ki sizde görmüş olsanız mükemmel bir derecede tahrik olabilirsiniz. Eniştem de iş dolayısı ile şehir dışına çıkacak idi. Teyzemin küçük olan  oğlu ise tenis klubü yüzünden çıkan gruplara gitmiş ve biz o gün teyzem ile baş başa bir şekilde kaldık. Teyzemle de aramız mükemmel denebilecek kadar iyidir ve de teyzemin eniştemi aldatmış olduğunu çok biliyordum ancak enişte mi çok fazla sevdiğinide biliyorum. Benim ise teyzeme karşı olan ilgim artmaktaydı, bilgisayarında dolanıyorken açık olan facebook hesabına baktığımda  ise teyzemi sikmeyi isteyen pek çok kişinin olduğunu kendi gözlerim ile 
 gördüm ve hatta teyzem  bir çoğuna fotoğraflarını bile atmış. Ne yapıp , edip bir şekilde onu becerebilmeyi düşünür ken,  teyzem bana bu gün tek başıma uyuyamayacağını  ve de onunla uyumamı istediğini söyledi. Ben ise içimden fırsatın bana doğduğunu sayıklamaktaydım. İzmir havası çok fazla sıcak ve de nemli olduğundan ötürü genel olarak iç çamaşır ile yatarız ve de eniştemin yatağına hızlı bir şekilde girdim. Ben yatakta yalnızca boxerım ile kalmıştım.  Teyzemde yatağa iç çamaşırları ile gelmişti ve oda yanıma yattı. Normal bir şekilde uyuyorduk Neyse hava ilerleyen saatlerde daha da fazla sıcak olmaya başlamıştı ve teyzem artık uyanarak  südyenlerinide çıkartmış o şekilde
 yatıyordu.  Benimde ne yapıp ne ederek bir şekilde teyzeme sarılmam gerekiyor du . Neyse uyuyorum bahanesi ile elimi teyzeme doğru attım ve de ilerledim. Teyzeme arkasından sarıldım ama teyzem uyanmıştı ve uyuduğumu düşünüp hiç  bir şey demiyordu. aile içi seks hikayeleri    gece yalandan sayıklıyor gibi yaparak teyzemin memelerini elliyordum.  Arada bir kalçalarını sıkıyor sikimi de teyzeme sürtüp çok fazla zevk alıyordum ve de birden bire boxerımın içinden teyzemin kalçalarına doğru  boşaldım ve sonrasında teyzem uyanarak ne yaptın sen 

 böyle oğlum banamı hallniyorsun falan dedi. Ben ise  teyze ne yapayım senin gibi bir kadına kalkmayacakta bu meret başka kime kalkıcak diyordum.  Teyzem ise açta bakıyım şu alete bir dedi ve de gecenin yaklaşık olarak saat 3’ünde teyzem benim inmiş sikimi okşayarak yeniden kaldırdı vede kilotunu çıkartıp bana dönerek bu yaşayacaklarımız yalnızca bir kereye mahsus olacak ve işimiz bittikten hemen sonrada unutulacak bana bu konuda söz vermeni istiyorum dedi. pobil    Ben ise hemen söz verdim ve de siki ile taşşaklarımı hızlı bir şekilde emmeye başladı. Sonra tekrar bana dönüp 1 kez olacak sakın 2. defa isteme senin hakkın o kadar yalnızca dedi. Ve sikimi kaldırdıktan hemen sonra hızlı bir şekilde amını açarak  şimdi de sıra sende dedi. Bende o siyah amını yalayıp teyzemi boşalttım ve de teyzemin amına   hızlıca girdim . Sikim   alev gibi amının içinde adeta yanıyordu

 

  ben ise hızlı hızlı git gel yapmaktaydım. Teyzemin amı da daha nerdeyse tazecikti. darlığı ve sıcaklığı beni mest ediyordu onunda zevk aldığını görmek benide mutlu ediyordu Birden bir ben sert bir şekilde amına boşaldım ve de teyzem hemen kalkarak amını peçete ile sildi sonrasında ise uyuduk. İnanın ki harikaydı lakin bir kereliğine söz vermiştim ben teyzeme,  Belki de bir gün kendisi onu sikmemi ister. Ben her izmire gittiğimde nerdeyse her fırsatta bunu demesini, ağzından yalnızca bu istediğim kelimelerin çıkmasını bekliyorum. İnanıyorum ki çok yakın bir süre
 içerisinde yine sikeceğim ben olgun   fahişemi.olgun bir bayan sikmek hep hoşuma gitmiştir tecrübeli yarağın kıymetini bilen nazlanmıyan yok ağzıma almam yok götten vermem bunlarla uğraşacağıma hazır ve istekli buldunmu yapıştıracan hayat boş bari zevki sefasını sürelim herkese bol sikişler

 

Tas Gibi Karimi Siktiriyorum

merhaba ben çay ocagında otururken biri bana çay ısmarladı ve sikişek dedi ben manyakmısın kardeşim dedim adam bana 100tl verecegini karnımı doyuracagını söyledi ben yok deyip ordan ayrıldım ve 5 dakika sonra karar verdim karnım açtı ve halsizdim tekrar çay ocagına gidip tamam dedim adam beni götürüp 9 saat sikmişti vede çok hoşuma gitmişti bana kalacak yerin yoksa burda kal geçinir gideriz dedi o kalın yarragıyla bir sikiyorduki tadı damagımda kalmıştı çiçekli sıktırma streci giyinip dantelli kilodumu gösterip onu baştan çıkarıyordum neyse birgün analıgım öldügünü babamın beni aradıgını duydum ve köye gittim babam beni evlendirdi kız bebek gibiydi dokunma ya kıyaman birgün ilçeye indik eski sikicim ve dostum tesadüfen beni gördü yanımda eşimde vardı sıktırma kot

 giymiş mal çok güzeldi neyse dostumla azcık muhabbet ettim bana eşin çok zorluymuş bir siktir dedi bende abi senin o kalın yarragını onun daracık amına zorla sokmanı çok isterim dedim neyse eve çagırdım ve eşimede içki içirdim içine ilaç koymuştuk ve 1saat sonra sızdı vebebek gibi eşimi yatak odasına götürdü bembeyazdı ve sexsiydi kocam an yarragını çıkarıp sokmaya çalışıyordu ve girmiyordu azcık yaglayıp zorla içine bastı amı yarılacaktı nerdeyseoglum sen hiç sikmedinmi bunu dedi bende abi benimki küçüçük bilya gibi onu yarraga doyur dedi ben mutfaga gidince eşim kulagına osmanlı yarragına kurban olurum kadınlıgımı hissettim yarragına kurban olurum demiş ve verdigimiz ilacı içmemiş çaktırmadan dökmüş neyse içeri girdim kulagına beni yatak odasına götür ve kocamı sen

  

 dışarda kalda zevkimi alayım diye gönder demiş neyse odaya girince eşim kocaman yarragı emmeye başlayıp ve adama 15 posta yaptırmış boşaldıkca emip kaldırıp yalvararak bir daha yap demiş neyse sabah adam bana eşin uyumamış oglum sabaha kadar siktirdi haberin olsun yarraga susamış oglum bu dedineyse gene eve çagırdık eşim biz içerken ikide bir elbise degiştiriyor sexsi kıyafetler giyiniyor yarrak istiyordu adam nasılsa ikinizinde haberi var sen sızma numarası yap bende güzelçe sikiyim dedi bende tamam ama burda sikişin dedim neyse ben numaradan uyudum sızdım yani fermarı çıkarıp kocaman yarragını eşimin küçüçük agzına soktu emdirdi eşim kocamın yanında sikişmeyek diyor adam korkma ona ilaç verdim sabaha kadar kalmaz dedi ve eşim nasıl sikişiyor bagırıyor zevkten dört köşe oluyor anlataman bende çaktırmadan izliyorum yaragı adeta yalıyıp yutuyor sonra adam kocayın haberi var dedi eşime eşim bozuldu ve utandı bende korma kızım benim bilya gibi sikim var sana osmanlı yarragı lazım hasret gitmişsin yarraga baksana dedimve eşimin agzına verip emdirdi yanımda çok güzel emiyordu ve sikişiyordu o bana karışmıyor ben ona karışmıyordum 1gün eve geldim 2 tane izmandut gibi adam biri dar ama biri arkaya sokup erkeklerim diyerek bagırıyordu hemen kameraya almıştım kocaman yaragı agzına verip emdiriyor ve menisini yalıyordu imrenmiştim keşke benide böyle siken olsa diye



Azgın Liseli Kız ve Ben




Merhabalar. Ben Sertaç, Antalya’nın Kumluca isimli ilçesinde oturmaktayım. Bir gün arkadaş ile okuldan kaçtık. Bizim burada bulunan kulenin parkına giderek birer tane sigara içtik. Hemen sonrasında ise anadolu lisesinden olduğunu bildiğimiz iki tane kız geldiler ve bizim oturmakta olduğumuz yerin hemen yan tarafına doğru geçerek oturdular. Biz tada yanlarına gidip oturacaktık ki kızlar hemen kalktılar. Ama bizde tabii ki peşlerinden gitmeye başladık.. Kızlar da bizim onları takip etmiş olduğumuzun farkındalardı.   Sonrasında dönüp dolaşıp yeniden aynı yerlerine gelerek oturdular. Biz hemen kızların yanına geçerek  yanınıza oturabilir miyiz? acaba dedik ve hemen kabul ettiler. Oturunca kızlara birer tane de sigara ikram ettik ve kendimizde yaktık birer adet. Sohbetimiz de git gide iyice koyulaşmaya başlamıştı. (ben ile arkadaşım kızları önceden seçmiştik sağdaki benim, soldaki senin gibi.) Ben kendi seçmiş olduğum kız ile biraz daha yakınlaşmaya başlamıştım. Sonrasında ise kız masanın alt tarafından benim penisime  yavaş bir şekilde dokunmaya başladı. Hemen ardından ise benim elimi tutarak kendi bacağına doğru götürüp okşatmaya başladı.. Bu olaylar olurken benim sikimde acayip bir şekilde kalkmış ve ben baya azmıştım..  Arkadaşımda diğer kız ile işi pişirecekti artık. Biz daha fazla dayanamayarak kızları eve gitmek için davet ettik. Arkadaşımın ailesinin Adrasan’da kalacağını bildiğimizden ötürü kızları davet ettikten sonra oraya gittik.  Eve girdiğimizde biz benim kız ile bir odaya girdik ve arkadaşımda diğer kız ile diğer odaya geçtiler.  Ben kızı  duvara dayayarak bir taraftan dudaklarını öpüyor bir  taraftan ise gömleğinin düğmelerini açmaya çalışıyordum.  Kız ise sonrasında benim pantolonumu çıkartıp boxerımı indirerek  sikimi yalayıp emmeye başladı
  . Sonrasında onu kaldırıp kanepeyi açarak yatak durumuna getirdim ve oraya geçtik.   Benim kızda arkadaşı da daha önce hiç yapmamışlar sadece sevişmişler ve ilk kez biz bozacaktık. Ve işte artık o an başladı. İkimizde iyice azmıştık ve onunda amcığı sulanmaya başlamıştı. ben biraz daha kızın memelerini yalayarak emdim sonrasında da aşağıya inerek birazda amcığını emdim. Artık o kadar çok azdı ki sik demeye başladı ve bende dayanamayarak sikimi amcığına dayamaya başladım. Yavaş bir şekilde içine ittiriyordum ve onun çok acı çekiyor olduğunun da farkındaydım.   Kız bağırmamak için kendini artık zor tutuyordu ve en sonunda dayanamayarak bağırmaya inlemeye başladı. Aslında bu ikimizide daha da fazla azdırmaktaydı. Kızın içine tam 3 defa hızlı bir şekilde boşaldım. Sonrasında  ise camdan dışarı baktığımızda havanın kararmaya başladığını gördük. bende, kız da halen devam etmek istiyorduk ancak ailesi merak edeceğinden ötürü artık gitmesi gerekiyordu. Hemen üstünü giyindi ve hazırlandı ama ben tamda o esnada dayanamayarak kızı duvara dayadım ve eteğini yukarı kaldırdım.  Bir defa daha amcığını sertçe sikerek boşalıncaya kadar amcığına pompaladım. Artık ikimizde zevkin doruklarındaydık ve önce ben içine boşaldım spermlerimi akıtırken  

oda üzerime boşaldı.. Sonrasında odamızdan çıkıp arkadaşımla diğer kızın odasının kapısını tıklattık  ve artık havanın kararmaya başladığını, kızların da gitmesi gerektiğini hatırlattık. Ve biraz bekleyin dediler, ve onlar daha işi bitirememişti şakır şakır ses vede inlemeleri geliyordu onlarda sikişini bitirip geldiler Aradan 5 dakika geçtikten sonra  onlarda odadan çıktılar . Kızları oturdukları sokağa kadar götürdük ve yine bekleriz kızlar dedik onlarda en kısa zamanda dediler ve evlerine girene kadar ikisini bekledik. Onlar eve gittikten sonra biz arkadaşımla kızları konuşup ayrıldık ve evlerimize gittik.. Arasıra fırsat yakaladıkça kızlarla buluşarak yeniden sikişiyoruz..onlarda halinden mennun  Bir dahaki buluşup sikişeceğimiz o zamanı ise deliler gibi bekliyorum    
 

Elif abla ile işyerinde sikiştik

 

merhaba önceleri masumca bi ilgi sonradan tam bir arzuya dönüştü çünkü Elif abla da bana karşı hep aşırı yakındı..öpücükler, canımlı aşkımlı konuşmalar..zaman içinde ben de ona aynı tarzda cevap vermeye başladım.artık fırsat kollamaya başladım. birgün amcam ofiste yokken denk gittim..Çünkü hep ofis sex hikayelerini sevmişimdir ve amcam o gün gelmeyecekti.Elif abla da tekti..o kadar heyecanlanmıştım ki önce ne yapacağımı şaşırdım..ama Elif abla hareket ve söylemler ile ban açok yardımcı oldu.sohbet havadan sudan konularla açıldı ama Elif ablanın ben dost hayatı yaşamayan karı değilim yeter ki karşımdaki dürüst olsun şeklindeki açıklalarına geldi.bu arada pencerinin önünde domalmalar başladı.. götünü bana sergiliyordu..günün tek eksiği giyimiydi..pantolon ve kazak giymişti ..içimden bu orospuya bi etek bi de gömlek alıp gelsem mi diye düşünürken, hiç değilse içinde ince siyah bi çorap olsa diye geçirdim..kafaya koymuştum artık sikecektim onu..ama o an şeytan dürttü ve güzelce değil düşmanını siker gibi sik dedim içimden.. uygun anı kollarken Elif abla masaya oturup bacaklarını araladı..orada resmen bir mıknatıs var gibiydi..anında içine doğru hareket ettim.kazağından pantolonunna düşen tüyler temizler gibi yapıp elimi bacağına yerleştirdim.sonra da diğerini..onunda suratı kırmızıydı..olaya girmek için en güzel sohbet aklıma geldi o an. Elif abla hala tanga giyiyor musun? diye sordum..sen nereden biliyorsun tanga giydiğimi? dedi gördüm ben? dedim gülerek. ne zamandandır beni diizliyorsun sen? diye sorunca o güzel götü kim dikizlemez abla ilk gördüğüm günden beri elbette!!! diye cevapladım. yalnız bunları söylerken ki ses tonum Elif ablayı korkutmuştu.sanki ona yapmayı düşün düklerimi hissetmişti ama durmadı..zaten o an ellerim kalçalarına dayanmıştı..dudaklarına yavaşça yaklaştım ..gözlerimiz temas ettiği an yapışıp sömürmeye başladım.kalp atışlarımız ve nefes alış verişlerimiz hızlanmıştı.ama önce Elif ablayı başına gelecekleri farkettirip kokutma lazımdı..ben onu sert sikerken o da tecavüze uğrar gibi olmalıydı:) bu gün senin içini dışına çıkaracam abla sikilmedik deliğin kalmayacak dedim.o da tamam aşkım rahat ol..yavaş yavaş yap dedi.suratına bakıp pis pis sırıtarak yavaş mı..amını götünü bir edecem senin Elif ablaa kaç zamandır bu anı bekliyordum diye cevapladım.. susakaldı.bense üstündekileri soymaya

   başladım..yırtmama ramak kalacak şekilde..şokta gibiydi..istediğim kıvama gelmişti..üstündekileri soyunca ensesini boynunu ve melerini emmeye ısırmaya başladım..ben ısırdıkça acıyla karışık zevkten inleme sesleri çıkarıyordu.ben de soyundum..ablayı masadan indirdim..gerisini sen soy bakalım..altındakileri çıkarınca hayallerim suya düştü..altında çorap yoktu çırılçıplaktık..off yavrum tahmin ettiğim  

gibi atsın at..öle bi sikecem ki seni..unutamayacaksın dedim..yalamaya başladım her yerini..ses çıkarmıyordu, hafifçe karşılık veriryordu.ama amını sularından azdığı belliydi..tahmin ettiğim gibi korku azdırmıştı iyice Elif ablayı..yalama kısmı bitince ayağa kalktım ve saçlarından tutarak: Elif abla daha ateşli ol bu ne..beklediğim kadar azgın çıkmadın serbest bırak kendini dedim..ne istersin erkeğim dedi aç da ağzına vereyim güzelce dedim. ağzını açınca koküne kadar sokmaya başladım ara sıra boğazına kadar girince Elif abladan ıhhh diye inlemeler geliyordu ve gözleri de yaşarmaya başlamıştı.ama elleri de kalçalarımda ve bacaklarımda geziyordu..tam istediğim kıvamdaydı.5 dakka yalattıktan sonra koltuğa bi uzan bakalım dedim yattı..aferin böle her denileni yap fazla yanmaz canın dedim.amını yalamaya başladım bi güzel..sulanmıştı zaten sadece azdırmaktı amaç..kafamı kaldırdım Elif abla en çok hagi pozisyonda vermeyi seviyorsun diye ordum o da farketmez sen istediğin pozisyonda sikebilirsin dedi..o zaman 

köpek gibi dört ayak üstüne dur bakalım dedim hemen döndü koltuğun üzerinde bir at vardı resmen hiç beklemeden arkasına geçtim kalçalara bi iki sert şaplak attım..ahhh diye bağırdı.sikimi amına dayayıp kökledim..ohhhh diye kulağına inledim..yavrum benim bu ne güzel am deyip devam ettim köklemeye..hızımı her vuruşta arttırdım öyle ki her vuruşta ıhh ıhh diye ses çıkrmaya başladı Elif abla..10 dakka gidip gelirken arada şaplaklar atıyor, saçlarından kavrayıp kendime doğru çekiyor ve göğüs uclarını sıkıyordum sonunda çıkarıp sırtına  

patladım koltuğa yığıldım..o da yüz üstü düştü..2-3 dakka sonra gidip sırtını temizledi.gelip külotuu giyip sütyenin takmaya yönelince kalkıp kolundan yakaladım nereye Elif abla..bu acelen niye? dedim. bitmedi mi daha? diye sorunca ne bitmesi yeni başlıyor..az diz çökte yalamaya başla dedim..diz çöküp sikimi yalamaya başladı..kafasından tutup hızlandırdım..bu sefer sen muamele çekeceksin ben sikmeyecem ağzını dedim..gidip gelmeye başladı..yüzü korkmuş gibiydi ama yine elleri daşşaklarımı okşayıp bacaklarımda geziyordu..aferin aferin dedim. sikim sertleşince ayağa kaldırdım..kucakladığım gibi masaya yatırdım..bakalım omuz bacak hoşuna gidecek mi dedim.ayak bileklerinden tutup omuzlarıma koydum..ellerimi yavaşça bacaklarnda gezdirdikten sonra sikimi eline verip.şimdi güzelce deliğine yerleştir bakalım dedim..gözleri kapalı dediğimi yaptı..yerleştirip elini çekince hızlı şekilde kökleyip gidip gelmeye başladım.o pozisyonda amının en derinlerine kadar indiğimden gözlerini sıkmaya başladı ve iniltiler çıkardı..bense keyifle onu beceriyordum..ben pompaladıkça koca memeleri yukarı çıkıp iniyordu..10 dakka gidip geldikten sonra onu masada ters çvirdim arkasına geçip: bu götü siktirdin mi hiç abla diye sordum, hayır dedi..iyi bekaretini ben bozacam desene dedim..yapma artık dedi ama durmaaya niyetim yoktu..merak etme canın yanacak ama sonra zevk alacaksın ablam benim dedim.göt deliğini tükürükleyip parmaklamaya başladımiki  

parmağımla yeterli genişlemeyi sağlarken bi daha sana vermeyecem dedi Elif abla.tam o cümlesini bitirirken ben de kafasını göt deliğine soktum.!!!ıghhhh!!! idye inledi..beklediğim gibi zor olacaktı..Elif abla can havliyle dur yapma diye yalvarırken ben bi yandan köklüyor bi yandan da kalçalarını şaplatıyordum..inlemeleri daha yüksek sesli çıkmaya başlamıştı..dişlerini sıkyordu 3 dakka uğraştıktan sonra köküne kadar sokmayı başarmıştım.suratı kıpkırmızıydı zor kısmı atlattın canım bundan sonra kendini bırak ki zevk alasın dedim..biraz gevşetince götüne pompalamaya başladım kendinden geçmeye başladı..dudaklarını ısırıyordu artık..götünün içinde gezinti yaparken nasıl götten sikilmek hoşuna gitti mi yavrum diye sordum hmmmm çok hoş ahhhh.. diye cevap verebildi 10 dakka sonra götünden çıkardım sikimi..saçlarından kavrayıp suratını çevirdim ve yala bakalım..azğına boşalacam dedim..bithap bi halde yere çömelip yalaya başladı..1-2 dakka sonra o sıcak diline dayanamayıp boşaldım..daha doğrusu ağzına patladım..genzine kaçan ksımları hari hepsini lavaboya tükürdü..elini yüzünü yıkayıp geldi.. abla kusura bakma yumuşak olsun isterdim ama azdırdın beni dedim. önemli değil aşşkım..ben de böle yaparsın inşallah diye ümit ediyordum süper oldu dedi.birer sigara içtikten sonra gel son bi yala bakim dedim..sağolsun güzelce bir muamele çekti.toparlanıp evlerimize gittik 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder