23 Mayıs 2016 Pazartesi

Baldızım Müzeyyenle İlk Sikişmemiz ......ve ...........Küçük Oğlum Teyzesinin Götünü Sikti ......ve ..........AH-UH-AH-UH-HADİ-HADİ-HADİ .......ve .......... Ayten Yengemle



merhaba Baldızım MÜZEYYEN gerçekten çok harika ve güzel bir kızdır. Evlendiğimizde 15 yaşındaydı ama tam bir fırıldaktı. evleneli 3 yıl olmuştu bu da ablasına bakmaya geldi son iki ay bu çok açık giyinir argo ve seksi konuşurdu.benden hiç çekinmez kimseyi takmazdı.beni delirtirdi.bazen ablası kızardı.bazen benle içerdi.neyse doğum yaklaştı sıkıntılıydı bir hafta önce hastaneye yatacaktı.yatırdık abimin hanımı gece ben kalim gündüz baldızın kalsın dedi.eşim müzeyyene akıllı ol dedi.bana da hastanede sen ona uyma dedi.akşam 9 gibi hastaneden çıktım geldim. çok yoruldum ya dedi her tarafım ağrıyor dedi.ben viski doldurup oturdum mart başıydı bu birşeyler hazırladı getirdi kenan önce ben bir duş alayım sonra eşlik ederim dedi bu duş aldı  geldi bir gömlek altta bir etek geldi bu of çok yorgun hissediyorum sen de maşallah çok neşelisin dedi eğilip doğrulurken önden iki düğme açık göğüsler görünüyor sütyen yok biraz muhabbetten sonra kenan seni taktir ediyorum ablam rahatsız sen kuzu gibisin çok çapkın diyorlardı sana dedim geç lütfen dedi.iki viski içti dedi k ben öncede içtim yeter şuraya uzanayım  uzandı hafif yan ben yerde oturuyorum göğsü nerdeyse yarısı gözüküyor

 
taş gibi zaten 4 aydır abazayım bakmadım nedeni bakire değil diye düşünüyordum sikmemek için bakmıyordum.
bu konuşurken yüzüme baksana diyordu bakınca göğüsünü görüyordum biraz muabbet ediyorduk ablasını aldatmamı bekarken çapkınlığımı konuşuyorduk.enişte demezdi.bu kadar çapkınken sadece ablama bağlı kalmak sıkmıyormu falan derken hiç aldattın mı dedi 3 senedir yok dedim neden dedi ondan güzelini bulamadım dedim.
ben mi ablammı güzel dedi sen dedim ne olacaksa olsun dedim içimden bu güldü. kenan bana bir iyilik yap dedi şu boynuma sırtıma kafama bir masaj yap rahatlayım dedi. başladım masaja sırtına gelmiştim  dedi dur birkaç düğme açayım iç taraftan yap dedi niyeti bozdum okşayarak yapıyordum sırtı bitti dedi ki çok iyi geldi masaj güzel yapıyorsun çok ta yapmışındır kalçama ayaklarıma da yap lütfen dedi ok dedim. başladım kalçaya ayaklara başladım çok harikasın kenan korkma ayağımda kilot var eteğimi topla güzel masaj yap ya dedi beni çok bikiniyle gördün ne olacak dedi.başladım okşuyordum adeta bitti bu çok harikasın döneyim de önden de bacaklarıma yap  
 
dedi döndü     eteği topladım başladım masaja üste doğru çıkıyordum müzeyyen kenan eteği iyice topla senle aldığımız kilot ayağımda dedi işlemeli dantel amı gözüküyor sikim kazık gibi oldu nasıl dedi harika dedim.dedim tahrik oldum bir viski içeyim ya lütfen dedi yapacam dedim viskiyi diktim bu ya yanında bikini giydik ya dedi başladım masaja baktım gömleğin tüm düğmeleri açık üst üste gelmiş.bir sürü kıza yapmışındır   masaj dedi çok çıplak kadın görmüşündür masaj yapmadınmı dedi ya dedim kazık gibi olmuştu sikim amına da yaptım sulanmıştı amı zor duruyordum karnıma da yap kenan çok iyi geliyor dedi.gömleği yavaş açarak okşamaya başladım yukarı çıkıyordum ne olursa olsun göğüslere yumulacaktım  gömleği iyice açtım göğüslere yumuldum dik ufak ve taş gibi bunu çok bekledim seni çok tahrik ettim dedi. seni çok arzuluyor ve istiyorum sadece sevişmek istiyorum bakireyim canım dedi.bende olsun bende götünden sikerim dedim  ben emiyordum seni ablamdan çok seviyorum canım diyordu.salondaydık gören olurdu bunu kucaklayıp yatak odasına götürdüm.canım seni de ben soyayım dedi soydu sikime yapıştı öyle emiyordu ki koparacak gibi müzeyyen canım bu işin zevkini çıkarmak istiyorum ilk evlendiğinizde 15 yaşındaydım yaz denize gitmiştik uykudan ablamın iniltisiyle uyandım yavaş kalktım kapınıza gittim açıktı ablam altında inliyordu seyrettim sonra sikini gördüm ablama girip çıkan sikini görünce  amımın suyu aktı yanınıza girmek istedim olmadı ablamdan korktum.her fırsatta seyrettim sizi dedi. hele bu koca yarrağı yediklerinden senden vazgeçmiyorlarmış dedi.nerden biliyon dedim şimdi bırakta sende az çapyın diilsin mahlede senden çok bassediyorlar bilhassa sikinden diyordu  hem sevişiyor hem konuşuyorduk canım ablamın yapmadıklarını yapacam seni mutlu edecem canım diyordu. bunu okşarken kilotunu da çıkardım amına yumuldum suları akıyordu keşke   

bakire olmasaydım dedi olsun daha iyi ya dedim seni istiyorum canım dedi baldızı yatırdım amına sürtüyordum dedi ki bir şartla veririm yaşadıkça beni sikeceğine söz ver dedi söz kızım dedim  hadi o zaman kızlığımı boz karın yap dayanamıyorum dedi.     baldıza girmeye başladım yarıyı geçti bu bir bağırdı çığlık attı gözlerinden yaş geliyordu bende ağzını kapatıp kökledim ve biraz içinde durup tekrar  yüklendim kökledim ağlıyordu biraz siktim öylece 
 boşaldım çıktım. bu   duş aldı geldi öptü karınım artık dedi.bana ben ablam gibi değilim sana ne amlar siktirecem dedi. öyle yarak hastası arkadaşlarım varki amsız götsüz kalmıycan yeterki beni böyle sik beni sikişsiz bırakma dedi baldızımın sayesinde ne amlar ne götler sikiyorum bir görseniz dibiniz düşer  bunları da sonra yazarım 
 

Küçük Oğlum Teyzesinin Götünü Sikti

    

merhaba ben ismini vermek istemeyen bir anneyim oğlum 2004 yılında sünnet olmuştu o zamanlar 10 yaşındaydı ama siki büyük adamdaki gibi büyüktü özellikle çok etliydi bu yüzden sünneti zor geçti 2 ay evde çıplak gezdi ilk 1 ay dikişler düştü ama hafif ağrısı yüzünden sonraki ay da çıplak kalmıştı hatta her gün uyurken siki kalkıyordu birinde üzerinde sperm bile görmüştüm 10 yaşındaki bir çocuğa göre oğlumun siki aşırı derecede büyüktü benim bekar bir kız kardeşim vardı belgin 38 yaşında kumral saçlı esmer zayıf bir kızdı daha önce hiç evlenmemişti ve bakireydi neyse mehmetin yanına geçti tabi oğlum çıplaktı ama siki inikti bende mutfağa gidiyorum dedim belgin mehmete bakıyordu 15 dakika falan geçti baktım bir çığlık ilk ah mmm ah evet diye sesler geliyordu ben tam odaya doğru yaklaşırken ah ohh ahh ahh diye sesler gelmeye devam ediyordu tam odaya vardım kapı açıktı koca sikli oğlum beyaz etli yarrağını teyzesinin götüne sokmuştu belgin köpek pozisyonunda domalmış pantolonunu indirmiş üzerindeki mor çizgili gömleğin üst düğmeleri açılmış memeleri dışarıya çıkmıştı oğlum sikinin daha    

yarısını sokmuş yavaşça gidip geliyordu belgin ahh ohh diye inlerken oğlum etli sikinin tamamını birden sokunca belgin ahhh ohhh hrrrrr ahhhh ohhhh diye hırlayarak inlemeye feci çığlıklar atıyor ahhhh götüm ahhh çok büyük 

ahhh ahhh annecim ahhh dayanamıyorum çok büyük ağrıyor diye inleyerek ağlıyordu oğlum ise dev gibi sikiyle hızlıca git geller yapıyor sikinin hepsini sokuyordu belgin ahh ahh ağrıyor ahhh yeter daha fazla sokma diyordu oğlumda orospu belgin sen istemedin mi götümden sik beni demedin mi al orospu seni

 Hardcore Sex Videos

götünü parçalayacağım dedi ve git gellere devam etti elleriyle de belginin sallanan memelerini sıkıp okşuyordu belgin de yeğenim sikin çok güzel ama götüm çokfeci yanıyor ne olur yavaş yap dedi ama oğlum durmuyordu belgini inleterek sikiyordu belgin ahhhhh ohhhh mmmmm ahhhh diye inlerken amından sular akıyordu oğlumda teyze geliyorum deyip sikini götten çıkardı belgin hala köpek pozisyonnunda

domalmıştı oğlum onun yüzüne doğru gitti belgin öpüşür gibi oğlumun sikinin başıyla öpüşüyordu muah mucuk gibi sesler çıkıyordu mmm diyerek dudaklarını sike sürtüyordu sonra koca siki yalamaya başladı oğlum geliyorum diye inleyerek spermlerini belginin yüzüne boşaltıyordu aşırı derecede attırıyordu belginin yüzü göğüsleri ve gömleği sperm içindeydi belgin ağzına gelenleri yutuyordu oğlumun sikini biraz daha yaladı o sırada ben içeri girdim onlara şerefsizlr iyi halt ettiniz dedim belginde ne yapayım yıllarca dayandım ama bu çok büyüktü ona yalamak istedim dedi bende git başkasıyla yap yeğeninle olurmu dedim o da ne

olacak yeğenim hayat kadınına gideceğine teyzesiyle oldu dedi oğlum da anne ben çok zevk aldım teyzem harika götü daracıktı ilk ben siktim onu inanamıyorum aramızda kalır bir şey olmaz dedi bende iyi ne haliniz varsa görün dedim böylece oğlum ilk kez seksle teyzesi sayesinde tanışmıştı daha sonraları oğlum önce teyzesinin kızlığını aldı sonra beni de mutlu etmeye başladı vaktim olunca onları da yazacağım               

  
AH-UH-AH-UH-HADİ-HADİ-HADİ
 


merhaba Lise ikinci sınıftaydım normal okuluma gidip geliyordum. Kızların ilgisini çeken ve okulda popiler olan birisiydim. Derslerim gayet iyidi sonra bi kızla tanıştım, derslerde felan hep yanyanaydık ayrılmaz ikili olmuştuk. Gün geçtikçe aramız çok iyi oluyordu her kötü gününde beni arayıp buluşmak içini dökmek istiyordu. Kızı gerçekten çok samimi bulmuştum kız hakkında aklımdan en ufak kötü bir şey geçmiyordu. Kardeşim diyordum kanka diyordum. Günler geçtikçe aramızda ki bağda güçlendi. Bir gün evine çağırdı babasıyla annesiyle tanıştım. Bir sevgili olarak değil ama arkadaş olarak kardeş olarak, babası da annesi de beni çok sevmişti evde birde ufak bir köpekleri vardı, köpeklerini sevmeye başladım neyse yemek felan yedik odaya çekildik kızla. Konuşmaya başladık baş başa kalmıştık konuşmaya başladık annesi arada geliyordu birde ablası vardı ablası da çok güzeldi neyse sonunda kapıyı kitledik rahatsız etmemeleri için başladık ders çalışmaya arada gözlerime bakıp elini yanaklarıma getirip okşuyordu. Kendime sonunda hakim oldum kıza o gün hiç dokunmadım. Ertesi gün yine okul vardı erken çıkmam gerekiyordu bu durumu kıza anlattım ve biraz daha kalmam için ısrar etti, biraz daha oturduk çay, kahve, sigara derken saat gecenin biri oldu. Neyse o gün artık çıktım o evden ertesi gün oldu kız yine yanıma geldi nasıl ailemi beğendin mi dedi bende gülümseyerek ailen çok iyiler dedim baban çok sıcak kanlı felan diyerek biraz ailesini övdüm derse geçtik aynı sırada oturuyorduk. Ders boştu beraber sırada kafamızı  
koyduk göz göze 45 dk boyunca birbirimize bakarak öylece durduk sırada. Sınıftakiler bizi kıskanmaya felan başlamıştı. Ondan sonra ki gün yine dersler boştu dersten kaçtık ve bir cafeye gittik başım ağrıyor dedi uzanabilirsin dedim ve başını dizlerime koydu o an kalbim duracak gibi oldu saçlarını okşamaya başladım iyi varsın, çok mutluyum dedi. düzelerek yanıma oturdu ve koluma girdi başını göğsüme koydu bende yanağına yapıştım belliki kız bir şeyler istiyordu ve bende o istediği şeyleri verecektim ama ortam müsait değildi neyde yanağında öpmeye felan başladım yanağından dudaklarına kadar indim artık o anda sevgili olmuştuk. O an kızdan çok etkilenmiştim cafeden çıktık el ele dolaşmaya karar verdik ve bir parka gittik içki içmek istedi kız benimde kafamı dağıtmam lazımdı bende
 içelim dedim ve gittim aldım üçer tane bira aldım içtik ve birbirimize açılmaya başladık seni seviyorum felan dedi bende seni seviyorum dedi beraber çok mutluyduk yine    onların evine gittik artık ailesi beni tanıyor ve bana güveniyordu, beraber oda ya çekildik başladık öpüşmeye çok hoşuma gidiyordu ama fazlada ileri gitmek istemiyor dum ama kız çok zorladı başladı üstüme çıkmaya ve benimki artık kalkmıştı engel olamıyordum başladı okşamaya çok hoşuma gidiyordu ben başladım göğsünü okşamaya ve en sonunda fermuarımı açtı ve eline alıp okşamaya başladı okşadığı an soyunuyordu yavaş yavaş bu kadar korkma   dedi  
bana sonuçlarına katlanabilir misin dedim katlanırım dedi ve başladım üstüne çıkmaya yarı çıplak halde sevişiyorduk ve başladım pantolonu çıkarmaya mor bir kilot giymişti başladım amından okşamaya kız kendinden geçiyordu, kız kendinden geçtikçe ben hızlanıyordum sonunda ikimizde azmıştık kilodunuda çıkardım çırılçıplak kalmıştık başaldım yalamaya ben yaladıkça kız delirmiş hale döndü en sonunda girecektim kıza kız en sonunda gir artık dedi yavaştan girmeye başladım kızın patlak olup olmadığını bilmiyordum. Bozukmusun deidm cevap vermedi gir dedi bende yavaştan yavaştan içeri girmeye başladım en sonunda kökledim ve kanamaya başladı kız o anda bozdum kız çığlık attı annesi geldi kapıya vuruyordu bir şeymi oldu vwe ben normal bir tonla ayağını masaya vurdu kızınız dedim. Sonunda boşalmıştım neyse giyindik felan ben çıktım evden eve geçtim aklımdan çıkmıyordu çok güzel bir gündü tekrar olacağından şüphem yoktu Gizem'in oyuncağı

Blow your load inside of a cheating milf! This Fuck Buddy app will get you laid instantly.

 

Merhaba ben Okan 20 yaşındayım esmer biriyim .yengemle başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum size.Yengemin isimi Ayten 25 yaşında 100-60-98 ölçülerinde balık etli kocaman göğüsleri ve güzel kalçası olan her zaman sikmek istediğim birisi bun dan önceki zamanlarda benim onu kestiğimi sanırım biliyor ama anladığım kadarıylada hoşuna gidiyor .abimle evleneli 1,5 sene oldu. Arkadaşlarla cafede

 otururken telefonun çaldı arayan yengem bilgisayarım da  arıza var gelip bir bak diye söyledi tabi kimsenin yanında diyemiyorum ama içimden hadi oğlum yaşa dın diye geçiriyorum taman yirmi dakika sonra evde yim diye telefonu kapattım. Onbeş dakika sonra evdeyim zili çaldım yengem kapıyı açtı üzerinde beyaz bir bluz altında beyaz sımsıkı bir tayt    hoşgeldin diye sarıldı tabi bemde ona sarıldım

 göğüsleri vücüduma deyince yavaş yavaş ateşlenmeye başladım.içeri geçtik ben hemen bilgisayara yöneldim ayten yengemde arkamda ne olduğunu bilemedim birden kapandı dedi tamam deyip ne gerekiyorsa yaparım dedim 10 dakika sonra işim bitti yengem iki tane bira açmış getirdi hadi yudumlayalım dedi karşılıklı oturduk birayı yudumlarken gözlerim bacaklarına takılıyor umursamaz diye tekrar bakıyorum baktığımı

farkedince sen geleceksin diye beyazlarımı giydim dedi Bende vücut hatlarını belli etmiş deyip güzel olmuşsun deyince teşekkür edip kalktı yatak odasına geçti kapıda çok az aralık kaldı ve oradan yengemi izlemeye koyuldum bluzunu çıkarttı göğüsleri taş gibiydi arkasından taytını çıkardı kalçaları beni mest etti başladım kapı önünde çekmeye tam boşalacağım sıra yengem dışarı çıktı Beni o halde görünce sende

 beni istiyorsun değilmi diye sordu ben boşaldım o zevkle tabi canım yengeciğim dediğimde gülümsedi ve gel o zaman içeriye gel dedi lavaboya gidip temiz len dim ve sonra  daldım yatak odasına altında sade ce kilotu kalmış uzanmış yatıyo hemen dudaklarına yumuldum ellerimi vucunun her yerinde gezdirdim yavaş yavaş gögüslerine indim göğüs uçları serteş miş onları yavaşca ısırdım yengemin hoşuna gittiği

 belli zevkten kıvranmaya başladı göğüslerini güzelce yaladıktan sonra karnına doğru indim oraları yalarken kilotunu sıyırdım amcığını yeni traş ettiği belliydi mis gibi amcığı sulanmış orayıda hemen yalamaya başla dım sularını emdim hadi sik artık diye seslendi biraz daha amını yaladıktan sonra ters çevirerek daracık  

     

 


 olan göt  deliğini yalamaya  başladım hiç abim seni götten sikmedimi diye sordum. acıyor onun için amımı ona verdim diye cevap verdi.taman ozaman ben seni göt deliğinden sikerim diye söyledim birazcık gülümsedi sen götten abin amımdan sikerken zevk alıyor diye seslendi acayip gaza gelmiştim artık bizim ufaklıkta acayip hareketlendi dimdik hazırolda bekliyordu göt deliğini yalamaya başladım ben acayip zevk almıştım dilimi içine soktum dilimle gitgel yapmaya başladım ayağa kalkıp hemen üzerimdekileri çıkarttım yengem kocaman sikimi görünce şok oldu yavaşca sok diye seslendi hemen arkasına yanaştım sşkimin ucuna hafifçe amına sokup ıslanmasını sağladım ve götüne sokmaya başladım önce başını soktum sonra yavaşca ilerledim yarısını soktum biraz daha bastırınca nerdeyse taşakklarımıda sokacaktım yengem yeter deyince ileri geri gidip gelmeye başladım artık hiç bir şey yok gibi sikiyordum onu ayten zevkten inlemeye 

 

 başladı sonra biraz hizlanmaya basladim artik oda kendini ileri geri vermeye basladi O bir kere orgazm olmustu ben daha olmamistim yaklasik iki veya uc dakika sonra ben patlamak üzeriydim sikimi götünden cikardim kalçalarına boşaldım yengemin hala doymadığı belliydi.hemen doğruldu sikimi yalamaya başladı akan menileride yaladı yuttu çok güzel yalıyordu sanki bi orospu edasıyla daha önceden bunu yaptığı 

 belliydi. Sikim kalkınca yatağa sıt üstü ayttı sırtının altına yastık koyup bacaklarını başına doğru geriye götürdüm sen iki bacağını tut ben amını ve götü tam karşımda istiyorum dedim göt deliği sırtmaya başlamıştı adeta hemen soktum yarağımı götüne gidip gelmeya başladım biraz sonra amına soktum orası baya genişti Oradada gidip geldim tam boşalacağım sırada amından çıkartıp göğüslerine doğru boşaldım yengem memnun olmuş şekilde döğruldu önce öpüştük onra yarağımın ucuna bir öpücük kondurdu teşekkür ederim beni fazlasıyla memnun ettin deyip elimden tutarak banyoya götürdü Bende amında ve götünde banda yer  ayırdığın için

çok teşekkür ederim deyip banyoda güzelce temizlen dik ne zaman götünden siktirmek istersen beni ara canım aytenim deyip ufak bir öpücük atarak ayrıldım .Artık her hafta aytenin yanına gidip onu mesut etmeye başladım ikinci kocası ben olmuştum adeta  

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder