25 Mart 2016 Cuma

Yengemi Baştan Çıkartıp Delice Siktim........ve............Balkonda baldızımın götünü siktim.......ve..........Baldızımı Sikmesem, Karımı Boşardım........ve ...........Ciftci

 

ben 18 yaşında, Lise 3 öğrencisiyim, adım Emre. Dayımın taş gibi bir karısı (yengem) var. Oldum olası yengeme hastayımdır, devamlı 31 çekişlerime konu olmuştur yengem. Yengemle ile aram gayet iyidir. Arada bir onlara gider yengemle sohbet ederiz. Sohbet konularımızın başlıca konusu fıkralardır. Arada bir bel altı fıkralar da anlatırız tabi. Şu 

sıralar hamile olan yengeme aşerdiği için tarhana götürmüştüm. Yengemin üstünde beyaz lakoste bir tişört, altta da genç maksi tipi bir etek vardı. O gün dikkatimi çeken şey, memelerinin normalden daha büyük görünmesiydi. Sanırım sutyen takmamıştı. Arkadan bakınca da, hamile olduğundan dolayı sütun bacaklarını açarak 

yürümesi kalçalarını dahada belirginleştiriyordu. En son duyduğum fıkrayı ona anlatmak için can atıyordum. Karşılıklı oturduk. Yengem bana çay ve bisküvi ikram  ettikten sonra, “Yeni bir fıkra var mı?” diye sorunca, “Evet!” diye atıldım ve ekledim, “Ama nasıl anlatayım ki, hamile bir kadınla ilgili!” dedim. Yengem heyecanla, “Bak ben de hamileyim, hadi anlat artık!” deyince, “Tamam!” dedim ve anlatmaya başladım:

Temel amansız bir hastalığa yakalanmış. Doktorlar son çare hamile bir kadının sütünden içersen iyileşirsen derler. Temelin tek çare Dursunun hamile olan karısına gitmektir. Dursunun kapısını çalınca Dursunun hamile karısı kapıyı açar ve ne istediğini sorar. Temel utana sıkıla derdini anlatır. Dursunun karısı da sevaptır diye Temele acır ve 

 

içeriye  alır, emzirmeye başlar. Bu arada Dursunun karısı da yavaş yavaş zevke gelmektedir. İnleyerek temele şöyle der: Nasıl, hoşuna gitti mi? Temel, Evet çok güzel! der. İyice tahrik olan Dursunun karısı, Süt emmekten başka bir şey istermisin? diye sorar. Temelin gözleri fal taşı gibi açılmıştır, sıkılarak, Ayıp olmaz mı yenge? der. 

Dursunun karısı, Çekinme canım, istediğin başka bir şey varsa verebilirim! deyince, Temel, İçim geçti valla, varsa sütün yanında birkaç tane bisküvi verirmisin? der. 
Ben fıkrayı anlatınca yengem kahkahayı bastı. Katıla katıla gülerek, “Sen de bisküvinin yanında bir şey istermisin?” diye sordu. Şakayla karşılık sorduğu soruya, ben de şakayla 

karşılık, “Süt isterim yenge!” dedim. Yengem de, “Olsa canım feda, ama evde süt yok!” dedi. Yengemin göğüslerini işaret ederek, “Sende yok mu?” deyince, yengemin yanakları al al oldu. “Daha memelerime süt gelmedi!” dedi. Ben de, “Ama çok büyümüşler!” deyince, yengem iyice kızardı ve “Çok belli oluyor mu?” dedi. “Evet, ama bu halde 

çok daha güzel görünüyorlar!” dedim. “Bak bak, nelere de dikkat ediyorsun sen!” dedi. “Yenge memelerin o kadar büyümüş ki, dikkat çekmeyecek gibi değil!” dedim. Yengem de, “Yaa? Dur aynada bakıp geleyim!” dedi. “Beraber bakalım mı yenge?” dedim. “Olmaz, sen burada otur!” diyerek yatakodasına doğru gitti   Yengemin içerde ne yaptığını merak ettiğimden yerimde duramıyordum ve o iri memeleri   görme hayaliyle 

 

kapının anahtar deliğine yaklaştım. Tam delikten içeri bakacakken yengem kapıyı birden açınca beni o halde gördü. “Beni mi dikizleyecektin?” dedi. Cevap veremedim. Yengem, “Sadece bakacaksan göstereyim!” dedi. “Söz, sadece bakacağım!” dedim. Yengem tişörtünü yavaşça yukarı kaldırırken benim kalbim yerinden fırlayacaktı. Devasa 

büyüklükteki memeler karşımda duruyordu. Benim nutkum tutulmuştu. Gözlerimi onlardan alamıyordum. İyice belirginleşen meme uçları beni fena halde tahrik ettiğinden, olduğum yerde pantolonuma boşaldım. Açık renk pantolonumdan ıslaklık belli olunca yengem kahkahayı bastı, “Ne o lan, boşaldın mı?” dedi. Ben mahçup bir şekilde, “Evet!” dedim. 

Yengem, “Gir çabuk banyoya, temizlen!” dedi. Utancımdan koşarak banyoya girdim. Ama gördüğüm manzaranın etkisi ile hemen 31 çekmeye başladım. Yengemin, “Kapının arkasında bornoz var!” demesi ile kendime geldim. Yıkanıp dışarı çıktığımda yengem halen gülüyordu. Bana dayımın bir külotunu hazırlamıştı. Dayımın külotunu giydiğimde 

kahkahalarımız birbirine karışmıştı. Çünkü dayım çok şişman olduğu için donu bana çok bol gelmişti. Yengemin yıkadığı pantolonumun kurumasını beklerken, karşılıklı oturmuş, ama hiç konuşmuyorduk. Ben ama hep o iri memeleri düşünüyordum. Benim yarak 
yeniden hareketlenmeye başlamıştı. Yengem fark etmiş, olacakları merakla beklemeye başladı. Yengem bacak bacak üstüne atmış, kalçaları bana dönük oturuyordu. Benim 



yarak ise geniş olan donumun kenarından dışarı çıkmaya çalışıyordu ve ben yarağımı saklamak için uğraşıyordum  Yengem, “Anlattığın fıkranın devamı yok mu?” diye sordu. “Yok yenge.” dedim. Yengem bunun üzerine, “Devamını yazalım mı?” diye sorunca iyice şaşırdım. Ayağa kalkıp yanıma geldi. Yere oturarak memelerini dizlerime dayadı, gözleri 

donumdan dışarı çıkmak isteyen yarağıma bakıyordu. Ellerimi yengemin saçlarında gezdirmemle beraber dudaklarımız birleşti. Yerde yan yana uzanmıştık, ben bir yandan yengemin memelerini okşarken, biryandan da soyunuyorduk. Sonunda hayal ettiğim memeler dudaklarımın arasındaydı. Onları öpüyor, emiyor, dişliyordum. Yengemin yeni 

traşlanmış amına indiğimde, o da benim sikimi ağzına almış iştahla yalıyordu… 
Arkasına geçip, memelerini ve şişmiş karnını okşarken bulutların üzerindeymişim gibiydi. Dayanacak halim kalmamıştı. Bacaklarını iyice ayırıp arasına girdiğimde, yengemin nefes alışverişleri dahada hızlanmıştı. Yarrağımı yengemin am dudaklarına sürdüğümde, 

zevkten am sularının fışkırdığını hissettim. Yavaşça yarrağımı amına sokup, içine girerken, dudaklarımızla birbirimize tarifsiz zevk veriyorduk. Gözlerinin içine bakarak sert sert  yüklenmeye başladım. Yengem de bacaklarını belime dolarken,yediği yarağın zevkini çıkarıyordu hele karnı göbeğime baskı uyguluyor, bu da beni fazlasıyla çıldırtıyordu…   Yengemi biraz böyle siktikten sonra yüzüstü çevirdim. şak şak sikmeye 

  

başladım Yengemin geniş kalçaları muhteşem görünüyordu. Kalçalarını iki yana   
açıp, götünün mor deliğine dilimi değdirdiğimde, yengem hafifçe ürperdi ve içini çekti. Götünü dilimle sikiyordum. Kalçalarını sağa sola sallamasından, yengemin acayip zevk aldığı belli oluyordu. Sikimi ağzına verip iyice ıslatmasını istediğimde, yengem olacakları 

tahmin ettiğinden, “Kremsiz olmaz!” dedi ve kremin yerini tarif etti. Kremi kapıp geldim.   Götünün deliğini güzelce kremledikten sonra, sikimi kavradım ve kafasını dayayıp deliğini zorlamaya başladım.( ) Yavaşça önce kafasını, daha sonra da hepsini soktum. Yengem nefes dahi almıyordu. Biraz bekledikten sonra yavaşça hareketlenmeye  

başladım. Birkaç gel gitten sonra hızlandım. Aldığım zevkten ve yengemin götünün darlığından boşalmak   üzereydim. Hemen önüne geçtim ve ağzına vermemle boşalmam bir oldu…  İnanın, beş sevişmede gelebilecek kadar boşaldım. Dizlerim titriyordu. Yengem ise son damlasına kadar yutmak için çaba sarf ediyordu. Yavaş yavaş inen 

sikimin hassaslaşmış kafasını emerken, parmağı ile de götümün deliğine masaj yapıyordu. Bu zevk anlatılmaz, ancak yaşanır!  bu karı nelerde biliyordu daha neler yaşadık neler onlarıda yine yazarım sikiş severler 



Balkonda baldızımın götünü siktim 




Merhaba ben Kaan. Aslen Mersinli olup Manisa’da yaşamaktayım. İşimi söylemek istemiyorum ama işimden dolayı sürekli sporla uğraşan biri olduğum için atletik bir vücuda sahibim. Bir hafta önce başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim. Bundan Beş sene önce anneannemin büyük teyzemden benim için en küçük kızını istemesiyle evlendim.  
Anneannemin dediğine göre evlenmediğim takdirde adam olmaz mışım ben deyip 

düğünümüzü yaptı. Evlendiğimde eşimin (teyzemin kızını) tanıyorum zannederdim. Ama tanımıyormuşum!çok ateşli çıkmış her günümüzü sex yaparak geçirmeye başlamıştık. Bu arada eşimin adı Zehran. Geçen ay kıskançlık krizine girdiği için aramızda şiddetli bir tartışma   çıkmıştı ve bende bundan iyice sıkıldığım için kıskançlıklarına tahammül edemediğim için artık kaldıramaz olmuştum. Tartıştıktan ertesi gün annesinin yanına gitmeye karar verdiğinde 

bende Ne halin varsa gör deyip gönderdim. Gittikten iki hafta sonra kaynanam bu böyle olmaz arayın konuşun diye telefonda diretmeye çalıştıysa da kabul etmedim. Düzenli bir sex hayatım   olduğu  için geçen bu zaman zarfında iyiden iyiye kudurmaya başlamıştım. kaldığım yer küçük olduğundan bir şeyde yapamıyordum. baldızım beni arayarak (bu arada baldızımın adı canan)   buraya gelip eşim ile yüz yüze konuşmam gerektiğini söyleyip anneannemin de baskısıyla 

kabul etmek zorunda kaldım ve Mersine gidip bir otele yerleştim.Cananı arayıp mersinde olduğumu haber verdikten sonra kaynanamın yanından eşimi alıp kafe de buluşmayı önerdim    ve kafeye gidip beklemeye başladım. bir saat sonra Zehran ve canan beraber geldi. Canan ayrı bir masaya geçti. ilk  başlarda konuşmamız güzel giderken daha sonra ortam yine 

gerilmeye başladı ve tartışmaya döndü. Canan yanımıza gelip ben Zehranı eve götürüp geliyorum sakın bir tarafa gitme diyerek oradan ayrıldılar. Cananı beklemeye başladım. Oysa  
oraya giderken otel tutmaktaki amacım Zehran ile barışmak ve doğru otele gidip dolu dolu sex yapmaktı ama işler istediğim gibi gitmedi. ben bunları düşünürken canan geldi hadi kalk ta bize gidelim dedi, kabul etmek istemesem de oteldeki kaydımı sildirip cananın evine gittik. Eve 

 

geldiğimizde Selami evdeydi(cananın kocası) gece fabrikada bekçilik yaptığı için hava  
kararmaya başlayınca işe gitti. Saat 22ye kadar olanlardan konuştuk. Canan çocukları yatırmak için müsaade aldı, bende televizyon izledim.Çocukları yatırdıktan sonra yanıma geldi hadi mutfağa geçelim birer kahve içelim dediğinde mutfağa geçtik kahveler yapıldı ve yanıma oturdu canana sakıncası yoksa sigara içebilir miyim diye sorduğumda 

yakabileceğimi ama kendisine de verdiğim takdirde olduğunu söyleyince ben şaşırdım sen kullanıyor musun diye sorunca efkarlıyım lan bir sizde mi sorun var dedi. Sorun nedir dediğimde Selamiyi çarşıda bir kadınla samimi bir şekilde gördüğünü söyledi ve o akşam ne yaptım ise yatakta bana sırtını dönüp yattı dedi. sigarayı verdim önce kendi sigaramı yaktığımda bana hayırdır sen beni güzel bulmuyorsun deyince başımdan kaynar sular 

döküldü  neden diye sorduğumda duymadın mı lan sen hiç hiç bir bayan kendi sigarasını yakacak kadar çirkin değildir diye bir lafı dalgınlığıma geldi diyerek hatamı telafi ettim ve o anda baldızıma şöyle alıcı bir gözle baktım neden olmasın dedim ve  konuyu allem edip kullem edip sexe çevirdim. Selaminin kendisine karşı pasifliğinden şikayet ediyor ve kendini tatmin 

edebiliyor dedi. Üstüme çıktığı zaman ben zevkin en tatlı yerinde iken boşalıyor ve yatıyor bende mecburun güya yanımda erkek yatarken kendi işimi elimle görüyorum deyip elini kaldırarak yumruk yaptı ve orta parmağını kaldırarak işte bu benim erkeğim dedi. bu arada benim sikim bu konuşmalardan ve Canana sulanmamdan dolayı taş gibi olmuş buda Cananın 

 

dikkatini çekmiş arada bir sikime kaçamak bakışlar atarken yakalıyordum. Aklıma bir fikir gelmişti , Canana dönerek bende elimi kaldırdım ve bak buda benim kadınım bende bir süre bunla iş götürüyorum dedim gülüşmeye başladık. Sonra ben ciddi bir şekilde ya senin şu erkeği getirsene dedim neden lan dedi ne olacak benim kadının erkeğe ihtiyacı var dediğimde 

duraksadık ve ben artık ne olacaksa olsun diyerek birden cananın dudaklarına yapıştım kısa bir şaşkınlıktan sonra beni kendinden itmeye çalışsa da bir vantuz gibi yapışmıştım. Elimi bacak arasına sokmaya çalıştıkça bir eli ile elimi tutuyor diğer eli ile beni itmeye çalışıyor ve bacaklarını sıkıca kapatıyordu. Zorlada olsa elim amına ulaşmış ve birkaç dakika sonra karşılık vermeye başlamıştı kulağına doğru giderek müsaade ette sana bu gece erkeklik yapıp 

kadınlığını yaşatayım dedim. Dur diyerek ayağa kalkıp elimden tuttu ve beni yatak odasına getirdi hadi bakalım görelim senin erkekliğini diyerek soyunup yatağa uzandı. Dudaklarından aşağı inerek gögüslerine indim meme uçlarını kopartıyordum aç kalmıştım ve önümde bir afet. Üstüme çıkarak ters bir şekilde sikime sakso çekmeye başladı bende amına yumuldum daha 

dilimi bir iki sallamamla birlikte titremesi bir oldu. Yalayarak ikinci orgazmını yaşarken bende onun ağzına patladım. 10 dakika kadar bu şekilde devam ettikten sonra pozisyonunu bozmadan arkasında yerimi alarak amına köklemeye başladım kadın resmen yanıyordu. Ben ona sokup çıkardıkça daha hızlı hadi erkeğim daha hızlı parçala bu gün seninim diye kısık 

çığlıklar atıyor ve titreme üstüne titreme yaşıyordu ben geliyorum dediğimde beni dölle erkeğim, dölle beni erkeğim dediğinde volkan gibi içine patladım.kalkıp duşa giderek amını temizleyip geri geldi ve yanıma uzandı birer sigara yaktık kendisine dönerek dudaklarından öptüm ve güzelim senden bir isteğim var diyerek Zehrandan ne zaman istedim ise hep yok 

 

dedi bana arkadan verir misin dediğimde bana benimde senden bir isteğim var hep açıkta sikişmeyi çok istedim fakat hiç yaşayamadım o duyguyu dedi eğer bunu gerçekleştirdiğim takdirde hem senin hemde benim istediğim gerçek olacak dedi ve sikime yumuldu öyle bir emiyordu ki bitiyordum sikim iyice kalktığında çekmeceden krem alarak hadi alıştırmasını burada devamını dışarıda yapalım diyerek sikimi kremlemeye sonrada kendi 

götünü kremlemeye başladı. Hazır mısın diyerek önüme domaldı. Hadi bakalım fatihim fethet götümü ve gir içeri ama canımı acıtma dedi. Bunu kimden duydumsa bu işin acıtmadan  yapıldığını hiç duymamıştım. Hiç beklemediği bir anda abandım götüne sesi birden kesilmişti bir an duraksadım fakat bu fırsat bir daha elime ne zaman geçecekti bulmuşum 


 cananı bırakır mıyım uzunca bir git gelden sonra cananın götü benim sikime alışmıştı canan sikişin en tatlı yerinde birden kalkıp hadi bana verdiğin sözü yerine getir dedi ne yapalım dediğimde bana verdiği cevap ağzımı açık bıraktı. Balkonda sikişe kaldığı yerden devam etmek istiyordu sonuçta o da bende evliydik ve o orada oturuyordu sonra birden kendi 

düşünmüyorsa ben mi düşüneceğim deyip peşinden balkona gittim. Cananı balkon korkuluğuna yaslayıp tekrar götünden sokup sikmeye başladım ve fazla geçmeden götünün derinliklerine döllerimi akıttım. Sabaha kadar cananı hangi şekilde kaç kere siktim bilmiyorum. Sabah kocası bir bok anlamasın diye canan yatmamış ben de aksine yataktan  
kalkmadım.öğleden sonra Zehran geldi arayı düzeltip Cananın yanından ayrılmak zorunda kaldım.                

                           
Baldızımı Sikmesem, Karımı Boşardım

   


 Hastası olduğum bir baldızım var onun amının içi bana hayat veriyor adeta onun amı olmasa evlilik hayatım çoktan bitedi. Bir süre önce baldızım bizde kalıyor yaşadığım anlatacağım bu hikayem 2 gün evvel yaşandı eşim çalışıyor bende senelik izindeydim evde ben ve baldızım yalnızdık baldız wc ye girdi ben salonda tv seyrediyordum bende 

wc ye gireceğim için hemen çıkmasını bekliyordum fakat aradan 5-10 dakika geçmesine rağmen baldız hala wc de idi bir an aklıma baldızımı dikizlemek geldi wc nin kapısının alt tarafı hafif sağa kayık o yüzden içeriyi rahatça görebiliyordum evde bunu bilen bir tek ben vardım wc nin içinden bu aralık belli olmuyor dizlerimin üstüne çöküp dikizlemeye başladım oda neydi bugüne kadar gördüğüm en pürüzsüz amcık duruyordu karşımda 

tabak gibi açıktı biraz baktım benimki at yarağı gibi olmuştu damarlarım  patlıyacakmış gibi oldu o ara baldız orta parmağını amına sokup çıkarıyordu bazende göt deliğini yokluyordu kafayı yiyecektim ne yapacağımı şaşırdım sikim patlayacaktı hemen banyoya gidip otuz bir çektim sikimi avucuma alır almaz boşaldım o arada baldız wc den 

çıkmış oda lavaboya gidiyordu önüne geçtim ve yüzüne baktım elmacık kemiklerine kadar pespembe olmuştu yanından geçip salona gittim ve ne yapacağımı düşünmeye başladım ki yanıma geldi sigarası bitmiş benden sigara istedi bende yanıma otur sigaranı yakayım dedim yanıma geldi oturdu bacak bacak üstüne attı sigarayı ağzına aldı gözlerini kapattı ve hadi dedi o an ne olursa 

 

olsun   herşeyi göze alıp sarılıp yanağından öptüm gözlerini açtı ve bana şaşkın şaşkın baktı , wc de ne yaptığını gördüm neden benimle sevişmiyorsun dedim şaşırdı pis adam dedi demek beni dikizliyorsun dedi ama bunları  söylerken hiçte utanmış gibi görünmüyor aksine pis pis sırıtıyordu bundan aldığım cesaretle ellerimi memelerine attım bir elim memesinde bir elim kalçalarındaydı 

boynuma sarılıp dudaklarımı öpmeye başladı kucağıma alıp yatak odasına götürdüm soyunmamız 10 saniye bile sürmemiştir muhteşem bir vücudu vardı hayecandan kulağımdaki kıllar bile titriyordu yatağa attım ve memelerine yumuldum bana bakire olduğunu ona zarar vermememi söyledi korkma yavrum dedim sen nasıl istersen öyle sevişirim seninle dedim ablasının gelmesine 4 saat vardı neler 

yapardım bu 4 saatte neler sikimi eline almış bana otuz bir çekiyordu işin garip tarafı bugüne kadar hiç baldıza dikkatlice bakmamaış nefsim uyanmamıştı bunları düşünmemeli bu anın tadını çıkarmalıydım dudaklarını öpüyor amını okşuyordum ayağa kalkıp sikimi ağzına dayadım benimkini dibinden tutup ağzına öyle bir  alışı vardıki sonuna kadar ağzının içine alıyor kafasını dilliyor 

taşaklarımı okşuyordu sikim az değil 19-20 cm falan   yani o ne iştah o ne azgınlık boşalacağımı söyledim hiç istifini bozmadı kafasıyla okeyledi ve ağzına daha hızlı almaya başladı ağzına boşaldım hemen sikimi tutup yüzüne doğru fışkırmamı sağladı yüzü döl içinde kalmıştı bende bugüne kadar bu kadar çok boşaldığımı görmemiştim teraziye vursan yarım kilo gelirdi yani. yanına uzandım daha çok vaktimiz var biraz soluklanalım dedim beni hiç takmıyor sikimi eline almış oynuyordu yine ağzına 

 

almaya başladı bu sefer işin tadını çıkarmalıydım hemen üstümde ters çevirip bende onon amını yalamaya başladım muhteşem bir şeydi zevkte geberiyordum  inanın her yerim titriyordu amının götünün yalamadık noktasını bırakmıyordum oda kısık kısık zevk çığlıkları atıyordu sikim sonuna kadar ağzında hissediyordum erken boşalmak gibi bir kaygımda yoktu bu seferi daha uzun tutacaktım  69 pozisyonunda sikim ağzında amı ağzımda ellerim memelerindeydi sikim hiç böyle 

yalanmamıştı tekrar ters çevirip dudaklarına yapıştım dillerimiz ağzımızın içinde yılan gibi memelerini sıkıyor artık canını acıtmaya başlamıştım ama umurunda bile değildi kıpkırmızı olmuş memelerini ağzımın içine aldım yukarı doğru kalkık memelerini yaladıkça çığlıklar atıyor sikimi okşuyur amını parmaklıyordu bir ara elimi tutup göt deliğine götürdü ve bastırarak okşamamı istedi tamam artık 

götüde kıvama gelmişti bu güne kadar olan bütün işçiliğimi gösterip bu işi sanatsal anlamda refaranslarıma katmanın sırası gelmişti domaltıp götünü yalamaya başladım yastığı yorganı ısırıp sesinin çıkmasını engelliyordu elime bolca krem alıp götüne sürmeye ve parmaklarımı birer ikişer götüne sokmaya başladım hafif hafif kaçıyor ama yine bastırıyordu götünü biraz daha krem alıp tüm 

haşmetiyle duran sikimede bolca sürdüm ellerimle götünü iyice açarak yarağımı o küçücük noktaya dayadım yavaşca kafasını suktum eğilip yüzüne baktım gözlerini kapatmış yastığı ağzına almış hepsini girmesini bekliyordu o körpecik  götü hoyratça kullanmıyacak yavaş yavaş sikecektim ki daha sonra tekrar sikebileyim sikimin yarısı götünün içindeydi artık ben ittirmiyordum göt içine çekiyordu 


zaten sikimin hepsi girdiğinde müthiş bir zevk aldım sikim sanki yanıyordu götünün içi ateş gibiydi tamını soktuktan  sonra içinde oynatmaya başladım oda kalçalarını oynatıyor belliki zevklenmişti artık yavaş yavaş gidip gelmeye başladım  götünün kenarlarından tutup sikiyordum harikaydı biraz sonra hızlandım ve çarptıra çarptıra sikmeye başladım baldızın götünü oda gidip geliyor zevkten 

geberiyordu içinden çıkıp kucağıma aldım yarağım lap diye bulmuştu hedefi kucağıma oturup kalkıyor memeleri yukarı aşağı sallanıyordu boşalacağımı anladım ve dudaklarına yapıştım dudağımı ısırıyor dilini ağzımın içine bırakıyordu ve titreye titreye boşaldık o kadar çok sürdüki boşalmam hala oturup kalkıyordu sikimin üstünde oda boşaldı ve kenara bıraktı kendisini gözleri kapalı hızlı hızlı nefes 

alıyor   harıkaydın süperdin artık ablamın kuması senin körpe karınım dedi yataktan kalktım ve o harıka vücuduna biraz daha baktım müthişti saate baktım ablasını gelmesine az kalmıştı kalk toparlan dedim götü acımıştı yüzüme baktı beni öptü ve ben biraz yatıcam dedi ben etrafı toparlayıp dişarı çıktım eşimi aradım ve biraz arkadaşlarla takılıcam geç gelicem merak etme dedim . eve gittiğimde 

ikiside yatmamıştıben geldikten 10-15 dakika sonra eşim yattı ve baldızla balkonda laflıyorduk ben git yat ablan uyuz olmasın dedim korkma dedi bir şey anlamadı dudağıma küçük bir öpücük koydu ve bana yarın neler yapacağını hayal ederek yatacağım dedi. ertesi gün ve yaklaşık 15 gün daha deliler gibi sikişeceğiz ona bildiğim herşeyi öğreteceğim artık neyi sevdiğimi biliyor dün bana evlendikten sonra amımı kocamdan sobra ilk sana siktireceğim dedi gerçi ben memenundum öyle süper bir götü sikmekten bıkmaz am aramazdım artık körpe karımın evlenmesini bekliyorum maceralarımı yazmaya devam edeceğim



Ciftci




 selam, ben osman.sitenizi uzun süredir ilgiyle izliyorum. tabii ki her insanın hayatından iyi veya kötü anıları olmuştur. benimdeanılarım var tabii.şuan 28 yaşındayım, evliyim ve çalışıyorum.doğduğum yer olan köyümle ilişkimi kesmedim kesemedim.tarla tapanla hala ilgileniyorum.   köydeki evimizi senede toplam biray ancak kullanırdık. o da harman zamanı ve çift sürmek için düğünde bayramda 

falan. bunun haricinde boş yani.Bundan yaklaşık 10-11 sene önceydi, yine bir sohbaharda ekin ekmeye gitmiştim köye, o zamanlar bekardım tabii ama tam sikimle fındık kırdığım, amdiye duvarlara tırmandığım zamanlar.ilk vardığım gün dayımlara indim, akrabalar hep köydeydi zaten,   akşam yemeğini orada yiyip 

yatmaya gelecektim eve.yemekten sonra hoşbeş , çay kahve falan neyse yatmaya geldim eve. oradan çıkarkende dayım her akşam yemeğe gelmemi tembihledi bana.o gece banyonun sobasını yakıp güzel bir duşalıp yattım. sabah işe başladım artık.öğleden sonra tarlada bir terslik oldu ve öğleden sonra köye döndüm.  
makinanın kırılan yerini yaptırdım ve eve geldim,tozdan arınmak için tekrar duş alıp pijamalarımı giydim ve uzandım. bizim yeğenler evin önünde traktörü görünce benim eve geldiler.dayımın evlenen oğlu hariç 2 kızı bir oğlu var.onlar daha küçük.onlar eve gelince büyük birZevce.com da kaç tane özlem varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> özlemle 
   
kucakladılar beni ve öpüştük oturduk.biraz sonra, babalarından çekinip evlerinde yapamadıkları haylazlıkları yapmaya başladılar.evin altını üztüne getirmeye başlayınca durdurmak zorunda kaldım onları.  hasan 6, mine az büyük, fatma az daha büyük.bu sefer hepsi birden gelip kucağıma oturmaya kalktılar. tabii ki üçü 
birden sığmayınca kucak kavgası başladı.sonunda mine küstü gitti evlerine.hasan ve fatma kaldık.fatma kucağıma öyle bir yerleşti ki zaten amsızlıktan yanan yarağımın tam üzerine…   ister istemez bana bişeyler olmaya basladı. sikim sertleşmeye başladı.artık bende fatmayı kucağıma sikimin üzerine iyice 

yerleştirdim. bunu farketmiş olmalı ki, bana bakarak kıkırdamaya başladı.üzerindeki elbisenin aytında kilotlu çorap vardı, farkında deyilmişim gibi ikisinide kucaklayıp severken elim fatmanın bacak arasına indi ve amına dokundum, tepki yok,   elimle amını tamamen avuçlayınca bacaklarını biraz daha 
açtı. artık durum belli oldu.ama hasan vardı yanımızda.hemen aklıma bir fikir geldi, mineyi küstürdün git çabuk onun gönlünü al ve getir buraya dedim. oda hemen kalkarak gitti. artık yalnız kalmıştık fatmayla.o hala kucağımda ve elim amındaydı. bu ne kız dedim. gülerek aaaamm dedi. ne işe yarar bu dedim, bilmem, işemeye 
 
yarar dedi.    aç kız şunu bir göreyim hele dedim. ayağa kalktı ve kilotlu çorabını indirdi dizlerine baktım ki uffffffff, aklım gitti.kalın dudaklı pamuk gibi bembeyaz,bacaklarının arasına sığmayan bir am var. bu arada o da sürekli önümdeki şişliğe bakıyor, sikimin kalktığını hissediyordu. peki one diyerek parmağını sikime dokundurup bana sordu, bende hemen açıp bu da bülük 
dedim., aaa hasanınkinden büyükmüş seninki dedi.   ben her zaman hasanın bülüğünü oynarım oda büyür ama bu kadar deyil dedi.ama benimkide iyi sertleşmişti.al onu ağzına dedim, napacak peki dedi. ağzına al ve yala em dedim, ağzına aldı, zaten çok kalın deyildi, yalamasını bilmiyordu, sen dudaklarını iyice 
sık dedim sıktı artık ben ağzına sokup çıkarmaya başladım bazen boğazına kadar varınca çıkarıyordu.artık dayanacak gücüm kalmamıştı.   bende onu yatırıp bacaklarını açtım va amcığına dudaklarımı dayadım. bende onu emmeye başlayınca kızda tuhaf hareketler olmaya başladı. ıhlamalar oflamalar,kıvranmalar 
falan. anladımki o da zevk alıyordu.biraz daha devam edince sesli inlemeler başlad belini kaldırıp indirmeye ve yılan gibi kıvrılmaya başladı.   biraz sonrada bayılmış gibi hareketsiz kaldı, ağzıma tuhaf bir tad geldi anladım ki boşalmıştı. bir süre hareketsiz kaldı ve yattığı yerden gözlerini açtı.göz göze geldik, noldu dedim. 
bilmiyorum dedi. ve ekledi naptın bana sen, çok mutlu ettin beni dedi. bende; boşaldın canım orgazm oldun dedim. aaaa boşalmak böylemi oluyormuş çok güzelmiş dedi. artık sıra sende, sende beni boşalt dedim 
 tekrar ağzına verdim iyice ıslanınca sikimi dikip kucağıma oturmasını söyledim, sikimi götüne getirip oturmasını istedim. bir denedi olmadı. sikimi tekrar bolca tükrükledim götünüde tükrüğümle ıslatıp parmağımı soktum içine, irkildi birden, korkma dedim sana acı vermesin diye yapıyorum dedim. ne yani bunu götüme mi sokacaksın şimdi… evet dedim. ben seni mutlu ettim, sende beni böyle mutlu edeceksin….  
tekrar oturdu kucağıma ve bu sefer sikimi götüne kendisi ayarladı ve oturmaya çalıştı olmuyordu. biraz ağırlığını ver yüklen dedim. bu arada bende kalçalarından tutarak sikimin üzerine bastırıca girdi benimki, bir çığlık.hemen ağzını kapattım, ya

sen napıyosun bir duyan olacak… oda farkına vardı artık ve kısa mesafelerle girip çıkmaya başlamıştım ki hasanla mine kapıyı çalıyor, hemen kalktık toparlandık ve kapıyı açtım, devamını ve diğer gelişmeleri bir dahaki sefere artık hoşca kalın
   
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder