23 Mart 2016 Çarşamba

Kocamın Patronu Delice Sikti.........ve..............Komşum handeyi kendi yatağında siktim........ve............Aysel Ablayı Siktim.........ve.............Türbanli Karim Deryayi Arkadasima verdim.

 

  image

çok üzücü bir durumdan bahsetmek istiyorum daha doğrusu seks itiraflarında bulunmak etmek istiyorum, eşimi mecburen patronu ile aldattım diyemem lakin kocamın isteği üzere yaptım, ha ister buna orospuluk ister fedakarlık her ikisi de mevcut. Olay nedenleri böyle başladı. Kocam işten geldiğinde patronun işten çıkarabileceğini söyleyerek sana merakını hissediyorsundur bende çoktandır hissediyorum dedim. Bir

gün ben yemeğe davet edeyim daha sonrada bir şeyi bahane edip dışarı çıkayım sen biraz cilve yap biraz iltifat yap belki vazgeçer dedi. 5 yaşında çocuğumuz vardı. kocamın yeni mesai bulması zordu iyide para alıyordu kabul etmek zorundaydım.  Kocam ile seks yaşantımızda iyi gitmiyordu işe erken gidip saat onda geliyor ben istesem de beni sikemiyor, siktiği günlerse on dakika arasında boşalıyordu. Bende

derhal mutfağa koşup irisinden salatalık alıp yatağa yanına uzanıp sabaha kadar kendimi tatmin ediyordum. Bana bakmasa da inlemelerimi dinliyordu, bu yüzden öneri benim için de farklı zevk olacaktı. Bu esnada adım Aysun 27 yaşındayım düz biçimde bir fiziğim var göğüslerim ideal irilikte geriye çık k geniş kalçalarım ince belim her erkeği cezbedecek güzellikte dudaklarım kalın emilmeye doyulmayacak

cinsten.  Patronu Altan 42 yaşında kocaman bina lı benim yarı minyom tipime bakınca kucağında evirip çevirip hoplatarak zıplatarak inleterek bağırtarak sikecek tipten yakışıklı da sayılır. karısını da düşününce beni arzulamakta ne kadar haklı olduğuna da hak veriyorum. 3 gün sonra kocam arayıp akşama geliyoruz dedi kuaföre gidip saçımı yaptırdım makyajı mı bir tamam yapıp altıma külot giymeden dar bir
 pantolon giydim. kalçalarımı tam gösteriyordu. amımında yarığını göze çarpan ediyordu. üstüme zaten

 

dik olan göğüslerime dik bir sütyen takıp ince sitreç bulüz giydim. çocuğa hafif uyku hapı verip uyuttum. yemekleri lokantadan söyleyip beklemeye başladım.   Kapı çalındı kapıyı açıp kocama hoş geldim canım deyip Altan bey hoş geldiniz diyerek elimi uzatarak elini sıkıp gözlerine işveli işveli baktım. yemekleri masaya koyduktan sonra mutfağa geçip kocamın telefonunu çaldırdım. kocam tamam anne hemen

geliyorum dedi beni çağırıp hayatım annem rahatsızlanmış ben bir bakayım sen Altan beyi ağırla dedi. Altan kalkmak istedi olmamakta Altan bey deyip durdurdum yemek yerken Altan gözlerini göğüslerimle amımdan ayıramıyordu. masayı kaldırmak için mutfağa gidince elimi amıma sokup okşayıp am dudakları mı iyice kabarttım. pantolonu da parmaklarımla dışarıdan amımın içine iyice sokup sıkıştırdım. amım

bakınca tam olarak belliydi içeri girince gözünü amıma dikip ayıramadı salona geçip o tekli koltuğa ben karşısındaki ikili koltuğa oturdum. emine hanım nasıl diye sordum sağlığı iyi fakat diye lafa başladı ben zaman süre dilimle dudaklarımı ıslatıyor sesimi titreterek ya öylemi diye cevap veriyor onu dinliyordum. karısının kendine  bakmadığından buna talep göstermediğinden bahsediyordu. keşke sizin bunun gibi

bakımlı ve çekimli olsaydı dedi. derhal yerimden kalkıp kucağına oturdum geldiğinden beridir en iyi istediğim buydu boynuna sarılıp üzülme Altan canım kocamda benim kıymetimi bilmiyor diyerek kalın dudaklarımı ağzına sundum. yarrağı kazık bu gibi olmuş alttan kalçalarımı gıcıklıyordu. bende başladım sürtmeye dudaklarımı emiyor yalıyor dilini ağzımın içine sokup bana emdiriyordu. sol eliyle boynumdan sarılmış beni sıkıyor kavrıyor sağ eliyle amımı pantolonun dışından okşuyor sıkıyor avuçluyordu. soluğu

 

sıklaşmış ohhhhhhhh diye inliyor harika kadınsın Aysunum diyordu. ihtiraslı sesin ihtişamıyla orgamz olmuş boşalmıştım. Pantolonun bacak arası 100% ıslanmıştı fakat elim yaraktaydı oda benim orgamz etkisinden galiba onun pantolununda ıslaklık elime geldi. düş kırıklığı yaşadım bu da kocam bu gibi diye düşündüm lakin siki yumuşamıyordu derhal diz çöküp yarağı dışarı çıkarıp yalamaya başladım.

kocamınkinden büyüktü soktuğum salatalıklar kadar vardı lakin bunun birde büyük kalpağı vardı. yerken harika bir şey olacaktı bu hisle bir daha boşaldım derhal ayağa kaldırıp bu defa sularını yalayıp içeceğim deyip pantolonu yırtar bu gibi çıkarıp amıma yumuldu. emiyordu bende boş durmayıp gömleğini çıkardım kendi bulü zümü çıkarıp göğüslerimi okşuyor onun omuzlarını öpüp sıkıyordum. o da kalçalarımı sıkıp

parmağını götüme sokuyordu dayanamayıp ağzına bir daha boşaldım ayakda duracak takatim kalmadı o koltukta oturuyor bende amıma kamışı sokup kucağına oturdum. başlandı hoplatmaya çok fazla istek ettiğim şeydi öyle bir hoplatıyordu ki anlatılmaz yaşanır cinsden hoplarken baktım kocam salon kapısında önce afallar bu gibi oldum ama tepki göstermeyince daha şiddetli devam etmeye başladım.



Bir taraftan da sik Altanım dağıt amımı götüme de sok diyerek siki amımdan çıkarıp elimle götüme  denk getirip kocama baka baka oturdum yarağın üzerine dibine kadar geçince öyle  aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh çektimki kocamın ağzı açık kaldı başladım zıplamaya Altanda 
eliyle hoplatıyor bende devam Altanım yarında gel sik beni kocam senin işteyken sen eve gel karısının amını götünü akşama kadar yarağ a doyur diyordum. kocamsa ağzı açık bana bakıyordu haydi Altanım 

şimdi amıma sok diyerek götümden çıkarıp koca yarrağı yine amıma soktum başını kollarımla sıkarak göğüslerime bastırdım oda kocaman göğüs ucumu ağzına alıp emip ısırıyordu. haydi Altan canım birlikte boşalalım içimi sıcak döllerinle yak dedim volkan gibi patladı kocama baka baka bağıra bağıra boşaldım. giyinip mehmet gelmeyecek gideyim dedi kapıdan uğurlarken boynuna sarılıp sevgilim

 harikaydın her gün istiyorum seni diyerek dudaklarına yumuldum kapıyı örtünce kocam arkamdaydı gülerek gördün mü ibne bayan nasıl sikilir, ayrıca sen benim pezevengimsin dediğimde gözleri daha da büyümüştü. Patronu her istediğinde beni sikiyor, eşimin maaşı hem daha iyi oldu hemde işini kaybetmedi. Tabiki de öyle olacaktı, ben Altana öyle siktiriyorum ki kendimi, fahişe arasa böylesini bulamaz. Hepinizi seviyorum okurlarım

  

Komşum handeyi kendi yatağında siktim




Merhaba ,sanırım ilk olarak kendimi tanıtmak gerekli, ismim Nesrin,45 yaşında ,1,60 boyunda, 46 kiloda minyon, bakımlı, titiz, evli bir ev hanımıyım. Her şeyden önce eşimi çok sevdiğimi söylemeliyim.  Eşim, Osman, 51 yaşında çok bakımlı yakışıklı, düzgün biridir.Mühendistir,vaktinin çoğu şantiyelerde geçmekte, 15 

günde bir bazen ayda bir görüşebiliyoruz .Neyse fazla uzatmayayım bir apartman dairesinde oturuyoruz karşı komşumuzla 7 senedir tanışırız,son derecede iyi arkadaşlarımız Mustafa ve hande ,Hande 46 yaşında benim gibi minyon,güzelce bir kadındır,eşi Mustafa ise 61 yaşında aralarında 15 yaş fark var yinede gayet iyi 

anlaşırlar.Mustafa’nın çoğu vakti evde geçiyor avukat,danışman olarak haftada 3 gün çalışıyor, Hande ve ben neredeyse günde iki üç defa görüşürüz sabah birbirimize kahveye geliriz,beraber yürüyüş yaparız,öğleden sonra çay içeriz ,akşamda Osman evdeyse Mustafa da gelir sohbet eder TV seyrederiz.son 

zamanlarda Osman olmasa da Mustafa aramıza katılmaya başladı. Bana karşı bakışlarının ,davranışlarının değiştiğini fark ettim,çok kibar,esprili sözler 
iltifatlar,vücuduma çok dikkatli bakışlar gibi.Laf aramızda çok güzel bir kadın değilim ama her zaman övündüğüm çok güzel g*ğüslerim var,popom,bacaklarım ve de ayaklarımda son derece bakımlı gayet güzeldir.Sokakta yürürken defalarca 

 

bakılacak biride değilim ama s*ksi olduğum söylenebilir.   Mustafa’nın davranışlarını Önceleri çok önemsemedim ama son zamanlarda dikkat çekecek boyutta arttı, aslında hoşuma da gitmeye başladı. Herhalde oda hoşuma gittiğinin farkındaki son günlerde bana ilgisi daha da arttı,can sıkıntısından aklıma 

şeytanca şeyler gelmeye başladı,yaşlı sayılacak biri ama son derece dinç ve çekici açıkçası, beyaz karizmatik uzun saçlar fit vücut baya iyi yani,yattığım yerde saatlerce düşündüm taşındım Mustafa’yı baştan çıkarmaya karar verdim can sıkıntısı ya oyalanacağım sözde. Beklide yaptığım büyük bir hata ama elimde 

olmadan karşılık veriyorum yaptıklarına, nedense garip bir  heyecan farklı bir fantezi içinde buluyorum kendimi.Yalnızım eşimi seviyorum ama s*kside çok seviyorum,Mustafa’da bana çok güvenilir geliyor, çekicide buluyorum arzuluyorum da galiba. Düşündüm taşındım ve arzularım ağır bastı beklide bu ilişki 

bana heyecan vermeye ,hayat vermeye başladı kendimi  frenleyemedim açıkçası,neticesinde. Ertesi gün Melek kahveye geldi sohbet ediyorduk kapı çaldı ve Mustafa karşımda bekliyordum zaten ,her zamankinden farklı biraz daha açık ve dekolte giyindim tabii ki neredeyse içime düşecekti içeri aldım oturdu ona da bir kahve yaptım, anlamadığım yedi senedir  

 

kapı komşum Mustafa nın bunca sene sonra neden
 aklına geldim hiç anlamış değilim.  Kahve içerken bacak bacak üstüne atıyorum eteğim diz üstü,bacaklarım yarıya kadar açılıyor,tekrar ayaklarımı düzeltiyorum bir daha bacak bacak üstüneatıyorum kıpır kıpır maksadım bacaklarımı 

seyretmesi,gözlerini de ala*ıyor tabiî ki,üstümde dar bir bluz var özellikle giydim sutyenim ve g*ğüslerim belirgin badyada çekici,karşımda kıpırdanıp duruyor.Kahveler içildi evlerine geçtiler ama benim aklım hala Mustafada ne yapabilirim diye planlar yapıyorum.Akşa* üstü Melek geldi,hadi 

çaya gel dedi tama* üstümü giyip geliyorum dedim,daracık eşofmanımı giydim öyle darki bütün hatlarım meydanda,üstüme de sıkı bir bluz giydim sutyenimide  giymeden aynaya baktım meme uçlarım belirgin her şey tamam,kapıyı çaldım içeri girdim mutfakta masada oturuyorlar, Melekte 

g*ğüslerimi fark etti şöyle bir baktı,Mustafa ise kaçamak bakışlarla gözlerini 
alamıyor. Çay içimeye başladık hadi Nesrin yürüyüşe deyince tamam hadi dedim,Mustafa da bende geliyorum dedi, ben üstümü değiştirip çıkıyorum dedim, Hande ben hazırım iniyorum aşağı Mustafa sende hazırlan Nesrinle gel deyince  
şeytanlar kafamda dolaşmaya başladı  planımı yapmıştım kafamda,kapıyı açık 



bıraktım yatak odasına geçtim odanın kapısını sonuna kadar açtım soyundum sutyen ve k*lotumla Mustafa’yı beklemeye başladım nasılsa açık kapıdan girip beni alacak,öylece bekledim tahminim doğru çıktı açık kapıdan girdiğini duydum, hiç duymamış gibi eşofmanımı ve bluzumu aldım koridorun ucunda sessizce beni 

seyrediyordu hiç farkında değilmişim gibi hareket ediyorum, s*tyenimi çıkardım tamda önümü dönmedim ama muhteşem g*ğüslerim meydanda diğer sütyenimi giydim altımı bluzumu giydimve  Hemen koridordan çekildi ve kapıdaymış gibi hadi Nesrin ben hazırım çıkıyoruz diye bağırdı bende hiç bir şey olmamış gibi 

tamam deyip yanına geldim asansöre bindik bana öyle bir bakıyor  ki sanki üstüme atlayacak Hande bizi bekliyordu yürüyüşe başladık.Yürüyüş bitti asansörle yukarı çıkıyoruz ama yürüyüş boyunca kafam hep plan yapmakla meşgul.Yürüyüş boyu Mustafa’ya yılışıp durdum defalarca yürüyüşten 

hemen sonra duş alacağımı söyledim anla*ıştı tabiî ki ne demek istediğimi. Asansörden indik evlerine girdiler bende yatak odasına geçip beklemeye başladım Mustafa bu kadar imadan sonra aptal olamazdı gelmesi gerekirdi bekliyorum ve iki dakika geçmemişti ki kapının açıldığını duydum olay bitmişti nasıl girdi diyeceksiniz ama söyleyeyim birbirimizde anahtarlar var eve sahip 

 

çıkmak için bulunduruyoruz, hemen fırladım banyonun kapısını ardına kadar açtım içeri gidim,Mustafa koridorda kenardan beni seyrediyor yine hiç farkında değilmişim gibi davranıyorum,eşofmanımı çıkardım arkasından bluzumu ,sutyen ve donlayım,sutyenimi çıkardım arka*ı döndüm ve külotumu da çıkarı verdim 

çırçıplak kalmıştım kim bilir neler hissediyordu ama ben itiraf edeyim zevkten ve heyecan dan uçuyorum adeta,duşa kabini açtım içeri girdim kapattım duşa başladım cam buharlaştığı için iyi göremiyorum ama Mustafa nın silueti 
orda g*ğüslerimi arada camın önüne getiriyorum popo mu yapıştırıyorum aklıma 

ne şeytanlık gelirse yapıyorum artık,çok uzatmadım kapıyı açtım havluya uzandım elime aldım sarınmadan çıktım Mustafa koridora yapışmış deli gibi bakıyor ben hala görmemezlikten geliyorum önünde kurulanmaya başladım.  Özellikle önümü hiç dönmedim ama, donumu giydim 

s*tyenimi taktım. Mustafa hemen kayboldu usulca kapıyı çekti sesini duydum ve gitti. Gece Osman geldi, yemeğimizi yedik TV seyrettik yatar yatmaz aklım hep Mustafa’da ve yaptıklarımdaydı inanılmaz bir heyecan duyuyorum,çok tahrik oldum sabaha karşı Osman la inanılmaz seviştim adamın hali kalmadı şaşırdı ne oldu böyle kudurdun mu Nermin diye söylenip durdu,öyle bir tahrik oldum ki 

 

anlatamam Osman’a yapmadığım şeyleri yaptım,kımıldayacak hali kalmadı sabahta geç kalktık işe de geç gitmek zorunda kadı hala akıl erdiremiyordu kafasını sallıya sallıya gitti. Bu  iş bende takıntı halini aldı,sabah kahvesine Hande geldi oturduk konuştuk Mustafa işe gitmiş,ayrıldık bende dışarı çıktım saat üç gibi 

eve geldim bir saat sonrada Hande geldi hadi yürüyüşe deyip çıktık bir saat kadar yürüdük eve çıktık Mustafa kapıda,gözüde bende bende yan gözle baktım,içeri girdim odama geçtim duş alacağım kapı tıkırdadı hemen anladım Mustafa bu vay canına adam hiç vakit kaybetmiyor dedim oyuna devam, kapıyı açtım banyoya 

girdim yine soyunmaya başladım tam s*tyenimi çıkartıyordum ki Mustafa koridordaki koltuğa oturdu gayet sakin ister istemez irkildim sütyenimi toparladım, Mustafa’da hiç ses yok kızardım bozardım hiç ses çıkaramadım donup kalmıştım bana öyle bir bakıyor ki sanki soyunmamı bekliyor,hadi kızım tam zamanı dedim 

hiç yokmuş gibi s*tyenimi açtım,Muhteşem g*ğüslerim Mustafa’dan 2 metre ilerde heyecandan elim ayağım titriyor.  Eşimden başka hiç kimse beni böyle görmemişti, uçlarını avucumla kapattım öylece bakışıyoruz, arkamı döndüm ve K*lotumu çıkarı verdim arkam dönük ellerimle saçımı topladım herhalde muhteşem duruyorum, duşa kabini açtım ayağımı attım ve küvete girip duşa 



kabini kapattım duş almaya başladım Mustafa elini Organına g*türdü gözleri fal taşı gibi açılmış beni seyrediyor, kımıldamıyor bile,tamda ne yaptığını göremiyorum ama put gibi duruyor.Ne yapacağımı düşünüyorum ama baya 
şaşkınım.sabunlandım falan ama yapacak bir şeydeaklıma gelmedi,duştan 

çıktım,hep arkam dönük havlumu aldım ve sarındım ne bende de onda çıt yok, k*lotumu giydim, s*tyenimi yerleştirdim,yüzümü döndüm Mustafa hala sessizce oturuyor,deli olacağım heyecandan ölüyorum yürüdüm banyodan çıkıp yatak odasına geçtim yatağın kenarına oturdum öylece bekliyorum. Bir sesler 

duydum sanırım yerinden kalktı eyvah dedim şimdi saldıracak bana,kalbim küt ,küt atıyor sen kaşındın kızım uğraş şimdi gör gününü diye kahroluyorum ses kesildi gibi geldi. Hemen arkasından sokak kapısının kapandığını duydum . ağzım açık ne olduğunu anlamaya çalışıyorum adam gitmişti inanamadım 

bendemi bir kusur var bu adam duygusuz mu anlamaya çalışıyorum , koşup baktım hakikaten gitmiş, giyindim bir kahve yaptım kendime,moralim bozuldu, sinirlendim TV yi açıp seyretmeye başladım,yattım ama sabaha kadar uyuyamadım, bende kendimi s*ksi biri zannediyordum al işte gör halini diye kahroldum. Sabah kalktım kahvaltı bile etmeden Meleğin kapısına hadi yürüyüşe 

diye Mustafa’da bizle çıktı adamda tık yok gayet sakin sanki hiç bir şey olmamış gibi gayet rahat benle konuşuyor. Yürüyüş bitti eve girdim ben sana gösteririm diye s*tyen k*lot kapıda bekliyorum ama gelmedi. Ne olacak şimdi bilmiyorum meraktan deli  olucam

 
Aysel Ablayı Siktim
 

Ben bazen onların olduğu kattan inleme sesi duyuyorum ve bunu sürekli olarak merak ediyorum. Aslına bakılırsa kafama bazı sorular takılıyor ancak o konuda emin olmadığım için bir şey diyemiyorum. Fakat bir gün yine inleme seslerini duydum ve meraklanıp onların kapıya doğru gittim kapıları yarım bir şekilde açıktı ve açık olan kapının aralığından baktığımda gördüklerime inanamadım. Aysel abla beni gördüğü

zaman çok kızmış olsa da yine de benim ona püskürttüklerim onun ateşini dindirip kızgınlığını almaya yetip te arttı bile.  Neyse buraya kadar anlattıklarım cabası gelebilir. Ancak benim gördüklerim bana yetipte artmıştı. Dilerseniz hikayeye gireyim ben tam kendi dairemin önüne gelmiştim ki birden sesler duydum sesler yukarıdan geliyordu ve aslında bu seslerden daha önce de duyduğum için iyice

meraklanmıştım muhtemelen Aysel ablaların ordan geliyordur diyerek direk onların daireye doğru yöneldim evet düşüncemde haksız değildim. Kocasının adı Ahmet’ ti Ahmet ağbinin işten geldikten sonra kapıyı açık unuttuğunu düşündüm ve bunu haber vermek için kapının aralığından içeri baktım kimsecikler görünmüyordu ve biraz daha içeri doğru ilerledim ve bir anda Aysel ablanın karpuz gibi götü gözüme

takılmıştı. Eğilmiş yerdeki çantasını karıştırıyordu belli ki tatile gideceklerdi ve üzerine göre bir şeyler 
ayarlamaya çalışıyordu. Arkadan gördüğümde bacakları ayrılmış götü ortadan ikiye ayrılmış göt deliği gözümün önündeydi amı ise kıpkırmızı karşımda duruyordu. Memeleri yere doğru sarkmıştı. Beyaz bir teni vardır Aysel ablanın ve kalkıp arkasını döndüğü zaman beni görünce acayip bir şekilde bozulmuştu ve ben de o da aynen o şekilde kalmıştık ne yapacağımı ne diyeceğimi şaşırdım ve kımıldayamadım

 

bana kapat kapıyı diye bağırdı bir den ben de o heyecanla kapıyı kapattım. Sonra hemen üzerine bir havlu aldı ve yanıma geldi nasıl içeri girdin sen dedi ben de kapının açık olduğunu söyledim kapı açık kalmış diyecektim ki seni o şekilde görünce şok oldum dedim. (SEX HİKAYELERİ) Üstelik hala çok güzel bir fiziğin var dedim. O da bana hadi ordan eskiden di onlar bak Ahmet amcan dokunmuyor bile dedi ben

de ona istersen ben onun eksikliğini gideririm dedim o da tamam o zaman hadi bakalım görelim senin gücünü kuvvetini dedi. Ve içeri girdik yatak odasına geldiğimizde direk olarak üzerindeki havlusunu çekip attı zaten çırılçıplak duruyordu ve ben de direk onu sırt üstü yatırıp birdim bacak arasına soktum kafamı ve yalamaya başladım ben yaladıkça o gençlik anılarından Ahmet ağbinin eskiden onu ne sert siktiğinden

 bahsedip duruyordu. Ben ise işime bakıyordum ve onu domalttım arkasına geçtim ve çıkarıp benim
kocaman yarağımı soktum onun götünden içeri doğru aslında  hayatımda ilk kez bu şekilde bir sikiş yapıyordum çünkü bundan önce bir iki kez kerhaneye gitmiştim ordan tecrübem vardı ve onu arkadan sikerken bir yandan da götünü tokatlamaya başladım ben tokatladıkça o zevke geldi ve inliyordu. Daha 

sert sik beni amımı parçala diye bağırmaya başladı. İnleyerek ben de daha hızlı bir şekilde sikimi köküne kadar sokuyordum ben sokuyordum o zevk alıyordu derken sırt üstü tekrar yatırdım ve omuz bacak yaptım girdim önünden amına ve buradan sikmeye başladım ben siktikçe onun amının suları iyice akmaya başlamıştı ve bir yandan sokuyordum bir yandan da memelerinin başlarını tutup parmaklarımla çekiyordum ben çektik çe o iyice kendini kaybediyor azıyor ve azıyordu artık tahammül etmeye ikimizinde

 

 gücü kalmamıştı ama daha da devam etmek istiyordum ve girip çıktıkça ben boşalacağım anda çıkarıp sikimi memelerine doğru boşaldım sonra o benim sikimi ağzına alarak onu yeniden ayıktırmaya çalıştı aslında inmemişti ama sikimi emerek onu yeniden sertleştirmeyi başarmıştı sıra ben de dedi beni sike sike boşaltacaksın elimle boşalmak istemiyorum ben de tamam dedim ve bu kez onu domaltıp arkasına

geçtim arkasından kıpkırmızı amına girdim soktukça zevke geliyor zevke geldikçe de daha hızlı daha hızlı diyordu ben de köklemeye devam ediyordum ve götünü tokatlayarak onu kasıklarından kendime doğru
çekiyordum sikimi köklemiştim ve amı komple sikimi içine almıştı ve bir müddet sonra o da titreyerek

boşalmaya başladı acayip bir şekilde kasılıyor ve boşalıyordu ve son kez boşaldıktan sonra bıraktı kendini ve uzandı yatağa ve bana dönerek dedi ki süper di ben bunu bundan sonra hep istiyorum haberin olsun. Ben de tamam dedim şimdi haftada bir sikiyorum onu. 

                                      

 Türbanli Karim Deryayi Arkadasima verdim




Selam türk adult forumcular anlatacagim hikaye başimdan yeni geçti tamami olmasada kismen gerçektir. Bu arada ismim hakan eşim derya, 1.60 boylarinda,65 kilo bembeyaz vücudu ve dolgun kalçasi olan kapali bir ev hanimidir.Genelde günlerini ev işleri yaparak akşamlarida beraber olurduk işim geregi çogu gece yalniz kalirdi evde çünkü nöbetim olur sabah dönerdim. Bir akşam eve dönerken yolda 

arkadaşim hamzayla karşilaştik. Hamza benim eski çaliştigim işyerinden arkadaşimdir henüz bekar bi ilişkisi olan benimle ayni yaştaydi. Evime davet ettim yemek yeriz çay felan içecegimizi hem uzun zaman olmuştu görüşmiyeli laflardik Kirmadi beni ve evin yolunu tuttuk yolda karim deryayi arayarak bildirmiştim. Yemeklerimizi yiyip çay felan içtik sonra bir kaç duble içermiyiz diye sordum o da olabilir 

dedi. O gece arkadaşim hamza ile içkilerimizi içip muhabbet ederken eşim uykusu geldigini ve uyumak için yatacagini söyledi. Bizde muhabbet koyulaşmiş içkinin etkisiyle sohbetimiz sapitmişti bi ara film koyduk ve porno film izlemeye başladik. Ses karimin odasina gitmesin diye filmin sesi kisikti. Filmi hamza seçmişti bir kadin ve iki erkek erkekler resmen kadinin amini,götünü parçaliyordu. Birara okadar dalmişiz 

ki filme,penislerimizi  pantolunumuzdan çikarip sivazlarken eşimin bizi izledigini bile fark edemedik. Hamzaya benim yatacagimi soyleyip tv karsindaki kanepede kalabilecegini saatin gec oldugundan yola cikmamisini soyledim ve kabul etti Carsaf yastik ve uzerine birseyler birakip odama gittim film beni azdirmisti hemen karim deryayi sikmek istiyordum. Odaya girdim ve şaşirdim eşim uyumamiş beni bekliyordu üzerinde transparan gecelik altinda tangasi ve sutyen yoktu.  Hayirdir uyumamişsin diye sorunca,  O an bisey 

 

soyleyemedi neyse sevismeye basladik okadar azmistim ki karimin amini deli gibi yaliyor cildirtiyordum daha dayanacak hali kalmamis sik artik kocacim diye yalvarir olmustu. Islanmis amina girmem zor olmadi cilginlar gibi sevisirken esim kulagima siz icerde ne filmi izliyordunuz diye sordu. Porno deyince gulumsedi gordum dedi ben ickinin etkisiyle madem gordun nasildi deyiverdim.! Esim utana sikila anlatmaya basladi

 Iki erkek bi kadinla deyince sen ne dersin dedim. Bana kizdi ilk basta fakat hamzanin iyi biri oldugunu ve kimseyle paylasmaz bizden hem bak hamzanin hazir penisini de gormussun deyince gulmeye basladi, evet guzeldi dedi. Bu sefer biraz ben kizar gibi oldugumu gorunce başladi penisimi agzina aldi ve yalamaya başladi öyle güzel yaliyordu ki herzamankinden daha iştahli azmisti karim evire cevire sikistik.

Hamzada aramizda oldugunu dusunerek bu fantaziyle ogece karimi 3 defa siktim  Ama bunu hamzaya nasil soylerdik ve aramiza katardik. Sabah kahvaltimizi yapip ciktik Esim bizi ugurladi bende yolda hamzaya aksamki film guzeldi karim deryada bizi gormus dedim. Hamza biraz utanir gibi oldu insallah her seyi degil demi dedi; güldüm hersey dedim ve ekledim karimin ikimizle ayni filmdeki gibi istedigini ve deryaninda onu begendigini soyleyince hosuna gitti. DEVAMINDA Türbanli Karimi 

Arkadaşimla Paylaşicagim..    Hamzayi arayip haftasonu için anlaştik. Fakat eşim türbanli ev hanimi oldugundan biraz zordu bu durum ve vazmi geçsek diyordu. Bende ok yaydan çikmiş ogeceyi hayal eder olmuş çözümü de bulmuştum. Kolasina votka katarak biraz hazir hale getirecektim. Günler geldi çatti eşimi arayarak hazirlanmasini soyledim ogeceye ozel giyinmis kapida karsilandik. Daracik uzun etegin 

 

altina tangasini giymisti hatlari cok belli oluyordu üstünde bodysi vardi sutyensiz oldugundan gogus uclari dimdik duruyordu. Yemege oturduk sohbet felan ben esimin kolasina devamli votka koyuyor bizde rakimizi yudumluyorduk. Esim kolayi ictikce etkisi artti konusmalari hal ve hareketleri degisti. Esim sofrayi toplarken bizde sigaramizi iciyor laflamaya basladik. Derya egildikce dolgun kalcasi muthis gozokuyordu 


 bodysinden gogus frikikleri verip biz ufak ufak azmistik. Nasil baslasak derken esim votkanin tesiriyle sendelemeye basladi aldim onu kucagima yatak odamiza yatirdim. Hamzada pesimden geldi ben dus alip gelecegimi  soyleyip odadan ayrildim Derya sereserpe kendinden gecmis yatiyordu odanin kapisi aralik izliyordum. Hamza etegini siyirmis cikartirken sikimin kalktigini fark ettim muthis heyecan basti beni, sonra

 bodysi derken altinda sadece tangasi kalmisti karimin. Hamza ayaklarindan basliyarak yalamaya basladi amina gelince derya ufak ufak iniltilerle kendine gelir oldu. Oh oh muthissin diye inledikce bende kapinin arkasinda sikimi sivazliyordum. Hamza karimin amini sirilsiklam yapmisti gogus uclarina isiriklar atiyor parmagiyl amini sikiyordu resmen. Karim cildirmisti ve kalkip bir cirpida hamzayi soyu verdi.

Yarragini gorunce agzina beklemeden soktu. Oyle yaliyordu ki vantuzluyor diliyle kafasina dil atip emiyor arkadasimin sikini morarti desem yeridir. Hamza deryayi sirt ustu yatirip bacaklarin arasina girip 



kökluyordu karimin amina, Iceri girip bende karimin agzina dayadim yarragimi guzelce yalatmaya basladim. Hic boyle yalamazdi amina yarrak girdikce sömürüyordu. Hamza bi ara bosaldi esimin amina 

sicak sicak menilerini ve yer degisip tekrar hazir hale gelmek istiyordu. Esim daha bosalmamis cilgin gibiydi bende amina abaniyor ve git gele devam ederek bosalmistim.hamzada yarragini esimi bogacak gibi girtlagina degdiriyordu.Sikini kaldirinca tekrar, Hamza yataga uzandi derya da ata biner gibi sikinin ustune oturur oturmaz kaybolu verdi  kocaaman yarrak. bende ayakta agzini sikiyordum karimin birara 

karim benim sikimi dislemeye basladi, o koca yarragin ustunde hizlanip oturup kalmaya devam edip ciglik cigliga erkeklerim daha hizli sikin parcalayin diye bagirip hamza ile ayni anda geldiler bende agzindan cikarip 31 cekerek deryanin dil atmasiyla yuzunu bosamisim dollerimle o gece en az 3'er kez bosaldik. Duşumuza hep beraber aldik öpüşüp karim sik ve bizde am yalamayla geceyi bitirdik. Ertesi gece götten ve amdan iki erkeginin karisi olacakti oyüzden uyuduk erkenden. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder