25 Mart 2016 Cuma

Türbanlı Liseliyi Becerdim.........ve............... Yengem Azınca Kendini Bana Siktirtti........ve...............Ablamın Hayvan Kocası Bana Tecavüz Etti..........ve...........Dul Teyzemi cıldırtıp siktim

 


Liseli Seks Hikayeleri Merhabalar, Yaşamış olduğum bu olayla kapalı kızlara HİKAYESİ OKUbakış açım değişti,daha önceleri bana çok itici, hiç cinselliklik çağrıştırmaz, bakmazdım bile.taki tesadüfen eyüpten binmiş olduğum otobüse kadar. Son duraktan binmiştim boşolmasına rağmen otobüsün en arkasına geçtim baka baka gitmek için. 3 durak sonra birden otobüs dolmaya başladı, okulçıkışına

denk gelmişti. Binen kızlar ise hepsi lacivert pardesülütürbanlı kızlardı. Önce surat astım, dedim çıtır kızlar binicektiki şimdi dedim.Otobüs gittikçe doldu, adım atacak yer kalmadı. Her yanım kapalı kızlarla doldu.  Biraz tuhaf oldum iki üç erkek öğrenci vardı ama, benim tarafıma kız grubu doldu. Önüme gelen kıztombul bişeydi, yanımdaki de yan döndü ama genede hafif ten temas ediyorduk. Bir

durak sonra tamamen doldu  otobüs, önümdeki kız biraz geri gelince kaçıcakyerim kalmadı, tamamen yapıştı önüme, yumuşacık poposu vardı. Eyvah dedim şimdiufaklık uyanırsa rezil olucam dedim. Alışık değilim çünkü böyle durumlara. HİKAYESİ OKU Tabiki olan oldu, kız yaslandıkça, benim alet anında dikildi. Kız sertliği hissedince hafiftenyandan baktı sesini çıkarmadı. Bende baktım ses

çıkarmıyo, yumuşacık poposunabaşladım abanmaya, üstümde eşofman olduğu için, çok rahat hissediyordumvücudunun hatlarını. Çok kalabalık olduğu için yerimde tam köşe kimse görmüyoriyice cesaretlendim, hafiften elimle okşamaya başladım, kızda heycanlandısanırım, poposunu oynatmaya başladı, hafifçe eşofmanımı önünü çektim tek elimlealetim dışarı çıktı, rezil  olmakta vardı ama işin sonunda, artık bende şarteratmıştı. kafaya koydum dedim tenine temaz edicem sikimle.

 

Kız hafiften elini arkaya uzatınca da, yakaladım elini hafif hafif okşayarak,sikime doğru yaklaştırdım, temas edince birden çekmek istedi,izin vermedim.Sonra hoşuna gitti, hafif hafif sürtmeye okşamaya  başladı. O sürterken bendeağrar arkadan pardesüsünü yukarı çekmeye başladım, bembeyaz bacakları ortayaçıkınca hepten azdım, nerdeyse boşalıcaktım.

Beyaz külodu vardı, hafifçe indirdim,artık itirazda etmiyordu, beyaz kütür kütürellenmemiş poposu karşımdaydı, arasıra etraf bakıyor, durumu kontrol ediyordum,görmelerine imkan yoktu. Elini sikimden çekip, eteğini tutturdum solundan, bendesağ tarafından tuttum, kar gibi poposuna dayadım sikimi, sokmama imkan yoktu amasürterek boşalmak istiyordum, gidip geldikçe, kızın nefesi hızlandı 

ve birdenkasıldığını hissettim, boşalmıştı, titremesinden çekindim, çok şiddetli olduçünkü, anlaşılır diye geri çekildim biraz, O an hafif kıpırdanmalar oldu diğer kızlarda hemen toparlandım, bütün tadımkaçmış fakat azgınlıktan kudurucaktım. Okmeydanına gelince baktım kız inmeyehazırlanıyor eyvah dedim kızı kaçırıcam. Baktım duramıcam durakta bende peşindenindim, uzaktan takip

etmeye başladım. Kız farketti, hafiften gülümsedi, biraz rahatlamıştım. Belki diyordum uygun biryer olur kızmet diyordum. Baktım bir apartmana girdi. Girerken gene baktı busefer davetkar bir bakış attı. Karar veremiyordum, tufaya düşmek te vardı. Birsüre bekledim sonra baktım blokta üst katta poliklnik var, bişey olursa orayagirerim, kontrol ettiricek bişey bulurum dedim. Ve girdim apartmana, biraz ilerde kız bekliyordu, İşaret etti gel diye, bodrum kata indik, burda kimse görmez dedi, bu katta bir tek biz

 

varız, evde de kimse olmaz akşama kadar dedi. Evden girer girmez üstüme atıldı,otobüste kudurttun beni dedi, bende asıl sen dedim. Hızla soyundum, ismielifmiş, elifse sadece külotla kaldı. Taş gibi göğüsleri vardı. çekyata uzandık,süt gibi vücudunu yalamaya başladım, külodunu çıkartmak istedim bir türlü izinvermedi, kızım olmaz dedi, sadece yalamak için dedim, zorla ikna ettim,çıkarınca

nerdeyse boşalıcaktım, hafif tüylü lokum gibi bir am, hemen eğildimbaşladım yalamaya, iyice ıslanmıştı, sonra birden beni itip üzerime çıktı,aniden sikimi ağzına aldı, en sevdiğim şey bu dedi, şaşırdım tabiki, meğersebizim türbanlı tam kaşarmış, bakire olmasına rağmen. sikim ağzında kocaman oldu,hadi şu kremi sürde götten sik beni dedi, inanamıyordum, sadece

sürtmeyidüşünürken,  götten sikmemi istiyordu. Hemen kremledim, domalttım elifi, önceparmağımla, yokladım, sonra hafif hafif sikimi sokmaya başladım, çok zorlanmadangirdim, inlemeye başladı, biri iki git gelden sonra çok şiddetli boşaldım, yığıldım kaldım, Bir süre uzandım, sonra birkezde ağzıyla boşalttı beni,zevkten dört köşe oldum. Hadi artık git deyince kendime geldim. Hemen giyinipçıktım 

evden. Daha sonra sık sık bindim aynı arabaya ama bir türlürastlaşamadık, başka kızlar düştü biraz sürttüm ama elif gibisi çıkmadı karşıma.



 Yengem Azınca Kendini Bana Siktirtti



Selam, size yaşanmış bir anımı anlatacağım. Bu benim ilk ve daha sonra devamı gelecek olan sex hayatımın bir başlangıcı oldu. Yengemle ben lise çağından itibaren iyi anlaşan iki kişiydik. Yengem beni çok severdi, bende onun bir dediğini iki etmezdim. Yengem 1,75 boyunda 80 kiloya yakın iri yapılı birisiydi, yani halk dilinde tay gibi kadındı. Yengem beni çok sevdiğinden benim yanımda hiç çekinmez rahat hareketler ederdi.

Üniversiteyi bitirdim memlekete döndüm. Dayım da bizim memlekete yakın bir ilçede hükümet tabipliği yapıyordu. Ben her zaman yanlarına gider orada kalır yengeme yardım ederdim. Benim elimden her iş geldiğinden dayım da beni çok severdi. Üniversite 
yıllarında hiçbir kızla ilişkim olmadıydı. Sonradan dayımların tayini İstanbul’a çıkınca oraya taşınmaya karar verdiler, yerleşmelerine yardım etmem için beni de 

yanlarında götürdüler.  Biz İstanbul’a gittik. Dayım hergün sabah evden çıkıyor yeni işi olan hastaneye gidiyordu bizde yengemle beraber evi yerleştiriyor yapılacak işleri yapıyordum bu arada evde ikimiz kaldığımızdan yengem evde daha çok rahat hareketler ediyordu. Fakat bu hareketler beni çıldırtıyor, yengemi sikmek istiyordum. Ama 

yengemden hiçbir karşılık gelmeyince bende biraz çekingen duruyordum. Bir gün yengem altında eteklikle yerleri siliyordu, hareketle öyle pervazsızdı ki ben de yerde oturmuş bazı tamiratları  yapıyordum. Olduğu gibi bacakları, o güzelim kutusu, hepsi karşımda idi. Ben de gayri ihtiyari oraya bakıyordum. Yengem ne gördün de bakıyorsun 

 

deyince benim ağzımdan önün gözüküyor lafı çıktı. O da oraya bakarak hadi canım sende neresi gözüküyor dedi. Ben de kilotunu çıkarırsan gözükür dedim. Yengem de sen baya azmışsın dedi, bende böyle olursa azarım dedim ve ayağa kalktım tuvalete gidip 31 çekecektim.  Yengem nereye dedi, ben de tuvalete dedim. Yengem güldü, tuvalete 

gittim  31 çektim. Geldiğimde yengem işine devam ediyordu. Gelince rahatladın mı dedi. Bende evet dedim. Biraz sonra yengem ayağa kalktı, benim önümde külotu çıkardı ve benim yanıma geldi. Külotunu yüzüme tutarak kokla dedi. Ben mahvolmuştum, tekrar benimki kazık gibi oldu. Yengeme nolursun yapma çok kötü oluyorum dedim. O da ne 

yoksa beni yatırıp içime mi gireceksin dedi bende bak bu olabilir dedim. 
O zaman hiç durma dedi. Ben ne yapacağımı şaşırmıştım. Öyle yengeme bakıyordum. Yengem bu sefer etekliği ve üstündeki tişörtünü çıkardı, orada bir sütyenle duruyordu. 
Ben hemen yanına gidip dudaklarına yapıştım. Yengem acayip öpüyordu. 

Dillerimiz birbirini yokluyor ağzımızın içinde yok oluyordu. Ben dilini almış durmaz diline 31 çeker gibi emiyordum. Yavaş yavaş memelerine indim, memelerini emmeye başladım. Aman yavaş ol sakın bir yelerimi morartma dedi. Ben usul usul onun her tarafını  
öpüyordum. Orada bacaklarının arasına indim, önüne oturdum amını yalıyordum. Yengem bacaklarını açmış amı sulanmıştı. Çok güzel bir tadı vardı. Hiç kafamı orada 

 

çekmek istemiyordum ama yengemin bacakları titremeye başlamış benim kafamı amına gömmeye çalışıyordu. Derken sarsılarak boşaldı.  Benim elimden tuttu, yatak odasına götürdü. Orada benim üzerimde olan bütün her şeyi çıkardı. Benim yarağımı ağzına alarak emmeye başladı. Öyle emiyordu ki içimde ne varsa sanki ağzına gelecekti. Bende 

büyük bir titremeyle ağzına boşaldım ve yana yıkıldım. Bütün döllerimi yuttu ve baktıktan sonra yarağımı ağzına alarak tekrar kaldırdı. Bütün hakimiyet ondaydı. Ters dönerek amını benim ağzıma verdi. Ben şimdi onun amını yalıyor dilimi içerlere sokmaya çalışıyordum, sanki içine ben girecektim. Arada bızırını dudaklarımın arasına alarak 

emiyordum. Kalktı ters vaziyette yarağımın üstüne oturdu ve oturup kalkıyor arada eğildiği zaman götü de meydana çıkıyordu. Ben dayanamadım ve   
götünü okşaya parmağımı yavaş yavaş içeri sokmaya çalışıyordum, o da bana yardım ediyordu. Parmağımı sokarken götünü hiç sıkmıyor ve kendiside kalçalarından tutarak 

açmaya çalışıyordu. Bir aralık arkasını dönerek orayada mı sokmak istiyorsun dedi. Bende evet dedim. Hiç üzerimde kalkmadan tuvalet aynasının önünde kremi alarak parmağına sıktı ve kendisi götüne sürmeye ve 2 parmağını götüne sokmaya başladı. Bir müddet sonra sen devam et dedi. Bende biraz daha krem elime alarak götüne sürdüm ve parmağımı götüne sokmaya başladım. Parmaklarımın girmesi kolaylaşınca amını sikimin 



üstünde kaldırdı, götünü yarağımın üzerine getirip oturmaya başladı. Öyle yavaş hareket ediyordu ki yarağım yavaş yavaş götüne girdi ve içinde kayboldu. Oturduğu yerde kalçalarını oynatıp hepsini içine aldı. Sonra yavaş yavaş hareket ederek iyice alıştırdı ve oturup kalkmaya başladı. O kadar alışmıştı ki çıkarıp yeniden sokuyordu. Bu arada yarağımı bir amına bir götüne sokuyor beni çıldırtıyordu. Ben büyük bir şiddetle 

yarağım amındayken boşaldım. O da tam boşalmadan çıkarıp götüne sokunca amı götü hep döl içinde kaldı. Elini amına götürüp iki parmağını sokup çıkarıp yalıyordu. Tekrar oturup kalkıp o da boşaldı. İkimiz bir birimize sarılıp bir müddet yattık, sonra banyoya 

girdik. Burada da rahat durmadı. Benimkini kaldırıp hem götüne sokuyor hem de amına sokuyordu. Orada da bir kere daha geldi. Ondan sonra diğer günler işe başlamadan sevişiyorduk ve evde hiçbir zaman kilot giymiyordu. Bende canım istedikçe altına giriyor amını yalıyordum. 

Ablamın Hayvan Kocası Bana Tecavüz Etti.
    

19 yaşındaydım. bebek gibiydim. ablamın yatak odasında aynanınkarşısındaydım.kadın parfümü sıkmış, ablamın askılı kısacık beyaz geceliğinigiymiş kendimle oynuyodum. tüysüz vücudumu, bacaklarımı seyrediyor dudaklarımıboyayıp ne kadar güzel olduğumu düşünüyodum. ablamda eniştemde evde yoktu.eniştem gece güvenlikçisiydi. ablamsa annemlerdeydi.geceliğin eteklerini

sıyırıp arkamı aynaya döndüm.m. kalçalarım dolgun vekalkıktı. ellerimle kalçalarımı ayırıp taze kıçımın arasını ortayaçıkardım.deliğim minicikti. hafif kırmızımsı, yumuk dudaklar gibiydi. okuldaoynaştığım bikaç çocuktan başka kimseye siktirmemiştim. yatağa uzandım vekendime seksi pozlar vermeye başladım. parmağımı ağzımda ıslatıp deliğimiparmaklamaya başladım. üzerimdeki

saten geceliğin kayganlığı beni daha da tahrikediyo içim kıpır kıpır oluyodu. yüzüstü uzanmıştım. saten beyaz gecelikbacaklarımdan sıyrılmış, kalçalarım tamamen çıplaktı. ıslak deliğime soktuğumorta parmağımla kıçımı zevklendirirken diğer elimlede kalçalarımı ayırmayaçalışıyodum.biden bi kapı sesi duydum. arkama döndüğümde kapıda eniştemin

beniseyrettiğini gördüm.kıpkırmızı olmuş utancımdan ne yapacağımı şaşırmıştım. ayağakalktım. eniştem ne kadarını seyretmişti? yanıma geldi ve sertçe bi tokat  attıbana.
sonra sarıldı ve öpmeye başladı. kaçmaya çalıştım ama sıkı sıkı sarıldı.dudaklarımı öpmeye başladı. kalçalarımı okşuyo bi yandan da kalçalarımı sıkıyoacıtacak kadar sertçe ayırıyo parmaklamaya
çalışıyodu. ıslanmış daracık deliğimesokmaya çalıştığı parmakları canımı acıtıyodu. birden beni

 

bıraktı ve soyundu.korkuyodum ama ağzımdan tek kelime çıkmıyodu. külodundan sıyrılıp dikilenkocaman sikini gördüğümde korkum daha da arttı. asla yiyemeyeceğim kadarbüyüktü. omuzlarımdan tutup sertçe arkamı çevirdi ve arkadan sarılıp boynumuemmeye başladı. kocaman siki kalçalarıma yapışmıştı. boynumu emmmesi zevkvermeye başlamıştı ama korkum geçmemişti.

kocaman kızarmış siki tazecik bembeyazkalçalarıma baskı yapıyo sıcaklığı içime korku veriyodu. sonra beni yatağa itti ve domalttı. çok korkuyodum. sikmeye çalışacaktı. kaçmayaçalışınca kalçama çok sert iki tokat attı. çok canım yanmıştı.üzerime abandı vesikinin ucunu kalçalarımın arasına soktu.girmemişti ama sikinin kocaman başıdeliğimin üzerine baskı yapıyo eniştemse kulak boynumu


öpüyo, emiyo sertısırıklar atıyodu. korktuğum için arkamı sıkıyodum. anlayınca doğruldu veparmağını tükürükledi ve kıçıma soktu. canım yanmıştı.orta parmağını götümesokup çıkarmaya başladı.genişletmeye çalışıyodu.kıçımı serbest bırakıp acıyıazaltmaya çalıştım.biraz işe yaradı.parmakları çok güçlüydü.iki eliylekalçalarımıiyice ayırıp deliğime baktı ve iyice  tükürükledi. 

iki parmağınıakmaya başladı. deliğim biraz daha rahatlamıştı ve tat almaya başlamıştı amahala canım yanıyodu. parmaklarını çıkarıp sikini tekrar deliğime dayadı.birazbastırınca sikinin başı girer gibi olmuştu ama canım feci yanmıştı.kazık gibisiki karşısında kıçım çok taze kalıyodu.sokamayacağını anlayınca yatağa uzan!dı ve .bakma lan, yala!. dedi. ağzıma zor sığıyodu. yalamaya başladım.aslındatadı kokusu çok hoştu. 69 şeklinde üstüne oturttu ve ben sikini emerken

 

okalçalarımı okşuyo elleriyle ayırıp deliğimi seyrediyo bi yandanda parmaklarıylakıçımı genişletmeye çalışıyodu. ablam heran gelebilirdi.o gelmeden işinibitirmek istiyodu.sikini daha iştahla yalamaya başlayınca nefesleri hızlanmıştı.ıslak kıçımda nefeslerini hissediyodum. canım çekmeye başlamıştı ama enişteminsiki alamayacağım kadar büyüktü. kaldırdı beni ve yüzüsyü yatırdı. karnımınaltına bi

yastık koydu.az önce ağzımda titreyen koca siki yiyecektim. kurtuluşumyoktu. olabildiğince kendimi rahatlatıp kalçalarımı sıkmadan acımıazaltmalıydım. kıçımı elleriyle ayırıp biraz daha tükürükledi. sikinin ucunudeliğime koyduğunda aslında sikilmeyi ne kadar istediğimi farkettim.yavaş yavaşsikini kıçıma sokmaya başladı. acılarla karışık gelen zevklenmeler tesellimoluyodu.yarıya kadar

sokmuştu.sokup çıkarmaya başladı. götüm ayrılıyodu sanki.arada bir çıkarıp tekrar sokuyo deliğimin girişini daha darahatlatıyodu. sonra üzerime eğilip giriş çıkışlarını hızlandırdı. nefeslerienseme vuruyodu. biraz yavaşladı ve sikini geri çekip bir daha soktu.daha derinesokmuştu. titreyerek boşalmaya başladı. içimi doldurmuştu. sikini çıkarırken bikısmıda deliğime kalçalarıma fışkırdı. kalktı

ve apar topar giyinmeye başladı.ben ablamın yatağında yüzüstü uzanmış, sikilmiş götümde menilerle kalakalmıştım.gecelik sırtıma kadar sıyrılmış boynumda ısırıkların acısıyla tecavüze uğramışgibiydim. eniştem .kalk lan çabuk giyin yatma öyle kaltak gibi. dedi. kalkıpgiyindim. beş dakika sonra ablam geldi. eniştemle tek kelime konuşmadım. evdençıktım.



 Dul Teyzemi cıldırtıp siktim



Selam ben istanbuldan emrah 17 yaşındaym 60 kilo 1.80 boyunda irice bir çocugumdur . siteyi çok begendm ve bende bir anımı yazmak istiyorum . biz yazları tatil için ankara ya teyzemlere gideriz teyzem 38 yaşnda ve evde yalnız yaşıyor,yaz tatili dışında srekli işte olduu için yalnız yaşamak sorn olmuyo. eşi 2 yıl önce ki bir kazada öldü ama teyzem hala güzelliğinden birsey 

kaybetmemiş . ben bıyıklarm yeni çıkmaya başladığından beri teyzeme hastayımdır . her sene yazın yanına gittiğimizde ewde hep onu iş yaparken izlerdim . yine bu sene tatile ankaraya gittik ve ben yolda cok sevncliydm çünkü onun yanına gidiyorduk neyse annem ve ben otobusten inip mınıbuse bındık ve zaten direk teyzemin evinin önnde durdu mınıbus . kapıyı 

çaldım ve kapı acıldığında ben artık kendmde deildm teyzemi en sewdiğim haliyle yakalamıştım , iş yaparken   . göğüsünün yarısının acıkta olduğu bir body ile altında dar bir eşofman wardı . ben özlemiş bahanesiyle birden sarıldım ve göğüslerine değiyordum. neyse 2-3 gün ben arada teyzeme sürtünüp sürtünüp masturbasyonla kendmi tatmin ettm ama artık dayanıcak gcüm 

kalmadı elimi sikmekten bıkmıştım ama teyzeme aniden saldramazdm heralde planım onunda bana yaklaşmasını saglayarak işimi kolaylaştırmaktı ona sürtünmelerim çoğalmıştı , bi gün annem ben ve teyzem otururken teyzem ben bi çay yapim deyip mujtfağa gecti annemde tv başnda uyyuya kalmıştı frsatı kacıramazdım az sonra bende teyzemn peşnden mutfağa gectim bana noldu canm  bseymi istiyosun dedi . bende yok yardm edim sıkıldım dedm. tamam 

 

ozman sen cekmeceden cay bardaklarını falan cıkar dedi ve teyzemn tam cekmecenn önnde oldunu farkettm o bunun farkında deildi bnde cekmeceyi acma bahanesiyle arkasına gectim ve cekmeye calştm oda gülerek pardon dedi ve cekldi ama o nasıl bi dayamaydı benmki aniden şahlandı tabi teyzemde bunu farketti ve ufaktan gülümsediğini farkettim neyse cayımızı falan 

içtik ve yattık annem ve ben salonda teyzem odasında yatıyordu, benm hiç uykum yoktu hep onu dşünüyodm bi ara kalkıp su içmek için mutfağa gttim suyumu içerken teyzemn odasndan ses geldgni duydum dışardan pek belli olmuyordu ama içerinin ışığı yanıyordu kapı deliğinden baktım ve gözlerime inanamadım teyzemn eşofmanı dizine kadar inmiş tişörtü göğsünün 

nailme247:
“ https://nailme247.tumblr.com
☆ 23/05/2016 ”


üstüne cekmiş bişeklde amını okşuyordu gözleri kapalıydı belliki akşamki dayamam onu etkilemşti hemen orda benmkni çıkarıp okşamaya basladm bnde harika bi görntüydü tam boşalıcakken lavaboya grdm ve boşaldm . lavabodan cıktıktan sonra delikten tekrar baktıımda ışık kapanmıştı ve teyzem uyuyordu . ben 4e kadar uyumamştım ve artk teyzemi sikme 

planlarını yapıyordum bu yzden öğlen 12 gbi uyandm . aslnda beni uyandıran teyzemn odaya grmesydi annem erkenden bi iş için belediyeye gtmiş teyzemde herzamanki ew temzlik işleri için gydiği gysileri gymişti ve "hadi kalk bakalım uykucu kahvaltın hazır "dedi. ben kalkıp 
mutfakta kahvaltımı yaptım ve odaya geri döndüğümde teyzem domalmış minderleri düzeltiyordu . bacak arasından geldiğimi görmüştü ama pozisyonu bozmadı bende gecip 

 

otrdum yanına sonra oda yanıma geldi ve "ee emrah konuş bakalım istanbul nasıl falan" dedi. muhabbet ettk biraz . bi ara sewgilin warmı diye sordu ben yok dedm . oda" nasıl olur senn gbi yakışıklı kalıplı bi erkeğin sewglisi olmazmı " dedi . ben bu söznden etkilenmiştim ve göğslerine daldm brbrimize cok yakndk oda göğslerne baktgmı farketti ve aniden kulağıma eğilip şu 

soruyu sordu "milli oldunmu bakim sen !". ben donmuştum ağzım kımıldamadı sonra "utanma lan teyzenm ben senin anlat bakm kac kızı becerdn oralarda "deyip güldü ben biraz acıldım yavas yavas "bi kac tane işte" gbi bişeyler söleyip güldm . sonra bi sesszlik oldu ben yüzüne bakıyordm oda bana . sonra yavaşça kafasını yaklaştrdığını farkettm bana bnde ona 

yaklaşıyordm ve boynumdan yanaklarmdan öpmeye başladı ben kımıldayamıyordm snra dudagıma yapştı cok gzel öpüyordu karşılık werdim . sonra kafasını kaldırıp 2 yıldır şöyle bir dudağa ve bi yarrağa hasretm dedi ve aynı anda tuttu benmkni sem sert olmuştu tekrar öpmeye başladı ben artık açıldım boynundan bastrıyordm , o hayalini kurdugum göğüsleri 

sıkmaya başladm ,elimi her yernde dolaştrıyordum . onu minderin üstüne yatrıp üstüne çıktım penye eşofmanıyla cok seksi duruyordu, sikim bacak arasına deyecek şeklde üstündeydm öpüşüyorduk ben alttan kalçalarını okşuyordm oda elleryle sarmştı beni ben gt gel yapıp srtünüyordum ona eşofmanı gri olduğu için amcıının ıslandığı farkediliyordu ben eşofmanını aşağı indirdim kalçalarını okşayıp amının kenarlarını öpmeye başladm sonra külodunuda 



indirip ufak ufak öptüm ve artık içine içine dil atıyordum ve deli oluyordu kafamı üstüne bastırıyordu boşalmadan önce geri çekldm ve artık zamanı geldi dedm oda acele edyordu "hadi sok artık şunu sok 2 yıldr bi canlı grmedi şurdan içeri"dedi . bende "oruspum olucaksın benm" deyp duruyordm önce başını amının kenarnda gezdrmeye başladm yavaş yavaş ortaya 

yaklaştım ve bi anda kökledm bi inledki ben korkudan drek ağzını kapattım duyulmasın dye yavaş yavaş alştrdm ve hızlanmaya başladm aynı anda göğslerni sıkıyordum sonra üste gecmesni istedm ve uzandım sonra sikimn üstne oturdu ileri geri yapıyordu arada kafamı koparıcakmış gbi tutup dudağıma yapışıyordu bu cok hoşuma gdiyordu çıkardığı seslerin 

yükseldiğini farkettm ve dahada zevk alsn dye götne şaplak atmaya başladm ve bi süre snra ben gelyorum dedim üstmden kalktı ve ağzına alıp 31 e başladı ağzına boşaldm ama o daha boşalmamştı ayıp olmasn dedm onu tekrar yatrıp parmaklamaya başladm aynı anda yalıyordum ve sonunda oda boşaldı yanına uzandım sonra telefon çaldı arayan annemdi 

heralde bi arkadaşını görmüş ve akşama kadar gelmicekmiş biz sewndk ve yatarken sarldık o gn akşama kadar bi kaç defa sikiştik bi kere götndende sktim harikaydı istanbula dönmeden önceki gün annem ewde diye gezme bahanesyle dışarı çıktık ve teyzemle otele gttik akşama kadar sikiştik ve arık her sene sikişcez . okuldaki maceralırımıda anlatmaya çalışcam sze ileride okuduunuz için teşekrler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder