30 Mart 2016 Çarşamba

EVE GELEN İRİ YARAKLI TESİSATCI BENİ BENDEN ALDI..........ve............ arkadaşımın kocası ve ben gurup

 



 .  
Merhabalar Ben Antalya’dan Nazan. Anlatacağım hikayede   yaşadıklarım sizi de etkileyecek. Evli bir kadınım ama kocamın siki çok küçük olduğu için onunla yetinemiyorum. İçimdeki orospunun ortaya çıkmasına da işte bu neden oldu. Kocamla hiçbir şekilde sikişmek istemiyordum evde köşe bucak ondan kaçıyordum. Aslında zorla beni sikmesi 

hoşuma gidiyordu. Ama özellikle son günlerde sikişmelerimiz çok kısa sürüyor sadece işini görüp gidiyordu ben hiçbir şekilde tatmin olmuyordum. Bizim apartmanın karşısında bir tesisat dükkanı vardı. Oradaki iş yeri sahibi ara sıra bana bakarak gülüyordu. Kalçalarıma ve göğüslerime baktığını çoğu zaman görüyordum. Ben de yani bir yarak hasreti ile yanıp 

tutuştuğum için adamın bakışlarına karşılık vermeye başladım. Hatta adamı azdırmak için kocam işe gidince cama çıkıp adamın karşısında göğüslerimi ellemeye sıkmaya başladım. Sonra da içeriye girip amımı parmaklayarak kendimi tatmin ederdim.
Adam da taş değilya sonunda çatladı. Eve çağırmakta kolaydı hemen musluk bozuldu diye 

aradım. Kocam akşama kadar gelmezdi. Adamda ne istediğimi anlamış olacak ki hiçbir malzeme getirmeden kapıya dayandı. Açtığımda pis pis gülüyordu. Bozuk musluğun nerede olduğunu sordu. Ben de amımı göstererek işte burada gel de tamir et dedim. Hemen beni girişteki antreye yatırdı. Abandı üstüme ve dudaklarımı emmeye başladı. Dilini dudaklarımda gezdiriyor, ağzımın içine boğazıma kadar sokuyordu. Memelerimi okşayarak 


seni sike doyurucam istediğin kadar sikicem dedi. Amımdan şarıl şarıl zevk suları akıyor o konuştukça orgazm oluyormuş gibi sular geliyordu amımdan. Kocacım sik beni diyerek kendimden geçmiş bir halde inliyordum. Orospu kuru yerde mi sikecem kalk yatağa götür dedi. Öpüşe öpüşe yatak odasına kadar gittik. Kocamın beni doyuramadığı yatakta şimdi 

tesisatçı doyuracaktı. Hemen pantolonumu indirerek beni domalttı ve göt deliğimi parmaklamaya başladı. adamın parmakları bile kocamın sikinden daha fazla zevk veriyordu. Parmaklarını göt deliğime sokuyor ve çıkarınca da parmaklarını yalıyordu. Harika bir görüntüydü azdıkça azıyordum.  Götüme bütün parmaklarını sokup çıkardı ve hepsini 

yaladı. Çok zevk alıyordum. Ağzımdan sik aşkım sok o yarağını lafları sürekli olarak çıkıyordu. Domalmış bir şekilde amıma kocaman sikini sürtmeye başladı. daha siki dokunurken bile zevkten inliyordum. Kocam saatlerce sikse bu zevki alamazdım. Amımın suları ile siki kaydıkça içim gıdıklanıyordu. Köpek gibi sik beni aşkım diye yalvarıyordum.

 O yarağa hasrettim. Beni yatağa yatırdı bacaklarımı omzuna attı ve o kocaman mükemmel yarağı amıma bir kerede kökledi. Sikini sokup çıkardıkça memelerim hop hop hopluyor taşaklarından sesler geliyordu. İçime taşaklarını da sok amımı yırt parmakla diye bağırıyordum. Orospu soyacaksın merak etme diyerek kalçalarıma şaplakları indiriyordu. 


Kocamın ne kadar yetersiz olduğunu o zaman anladım. Bunları daha önce yaşamamıştım. O yüzden hadi aşkım daha hızlı daha hızlı sik diye bağırmaya başladım.   Zevkten ağlıyordum. Siki içimdeyken defalarca boşaldım. O da içimde volkan gibi patladı ve döllerini sıcacık içime akıttı. Ama ben bitsin istemiyordum. Onu boynundan başlayıp öperek tekrar 

kudurttum. Bu defa beni mutfak tezgahında sikmesini istiyordum. Alıp mutfağa götürdüm. Hemen kucağı ile tezgaha kaldırdı. Orospu işini biliyorsun dedi. Tezgahın üzerinde bacaklarımı araladı ve amımı yalamaya başladı. dili amımın içine kadar giriyordu. Sok erkeğim sok bekletme dedim. Sikini amıma dayadı ve tekrar kökledi. Immmm ohhhh Ahhh 

sesleri duvarlarda yankılanıyordu. Bu defa o da çok güzel amın harika gibi sözlerle beni daha da azdırmaya başlamıştı. Beni tezgahtan kucağına aldı ve amımın içinde o şekilde gidip gelmeye başladı. ben kucağınde adeta zıplıyor. Amımı sallayarak sikinin her yere değmesini sağlıyordum. O şekilde bir kez daha boşaldık. Şimdi sürekli görüşüyoruz. Her fırsatta beni yarağa doyuruyor. 



 arkadaşımın kocası ve ben gurup



                                                                      
 mrh benimde anlatacagım güzel yasanmıs bir hikayem var ben 35 yasında güzel bakımlı bir bynım esim 45 yasında haliylede sex hatatımız yok gibi bir sey ayda 2 veya3 kere sikisiyoruz buda beni hic tatmin etmiyordu ama idare ediyordum ama arkadasım hülya öyle degildi hülyayla herseyimizi paylasıyorduk herseyi konusurduk o sex yapmaktan bıktıgını bense sex yapamamaktan dertleniyorduk hülya öyle 

anlatıyorduki o konusurken bile bende bir elektriklenme oluyordu esinin aletinin cok iri oldugunu devamli sikistiklerini söylüyordu degisik fantazilerini anlatıyor anlattıkcada ben kendimden geciyordumm o güne kadar esine ters bakmamıstım o günden sonra esini takip etmeye basladım merak etmistim ailece görüsüyorduk neyse uzatmadan olayın oldugu güne gelelim hülya 1 haftalıgına ailesinin yanına 

gitmisti evin yedek anahtarınıda bana verdi arasıra evi havalandırmak vede ciceklerine bakmak icin bende bunu fırsat bilip esiyleisi pisirmeyi pilanlamaya basladım birsekilde esiyle yatacaktım takipe basladım ama nasıl acılacagımı vede nasıl konuyu anlatacagımı bilmiyordum 3 gün gecmisti hala yakalayamamıstım o gün arabasını evin önünde gördüm vede üzerime dekolte bir kıyafet giyerek dairenin kapısına dayandım 

yedek anahtarı cıkartıp onunla girip evde oldugunu bilmiyormus gibi davranacaktım acıp iceriye girdigimde salondan sesler geliyordu otarafa dogru vardıgımda gördüklerime inanamadım iceride yiyenim derya vede komsumun esi    murat kendilerinden gecmisler sikisiyorlardı derya dul bir kadındı vede kendine güvenen istedigini elde eden bir kadındı 1 cocugu vede kendi ayrı bir evde esinden ayrı yasıyordu yiyenim benden önce davranıp muratı bastan cıkarmıstı biraz seyrettikten sonra ordan sessizce   
  

ayrıldım gercekten muratın yargı kol gibiydi bir anda yiyenimin yerinde olmayı cok istedim eve gelince olayı gözümün önüne getirip kendimi oksamaya basladım artık ok yaydan cıkmıstı muratla kesin yatacaktım neyse aradan 1 saat gectikten sonra derya bize geldi ne o nerden böyle dedim sevgilimle beraberdim dedi kim dedimsede ismini söylemedi ama halinden cok mutlu oldugu belliydi kendide itiraf 

ediyordu ilk defa bukadar mutluyum istedigim gibi biriyle beraberim ama oda evli diyordu
yanındanmı geliyorsun dedim evet dedi simdiye kadar beraber oldugum erkeklerden cok farklı ilk defa doyasıya sex yaptım diyordu gercekten deyanın yerinde olmayı cok isterdim tek basına istedigi
hayatı yasıyordu istedigi kisiyle beraber oluyordu deli dolu bir kızdı neyse yarıntesi günü sabahtan 

kendimi hazırlayıp dogruca muratın kapısına dayandım kapıyı acıp iceriye girdim murat salonda tv seyrediyor beni görünce sasırdı nasıl girdin dedi bende esinin yedek anahtarı bıraktıgını camları acmaya geldigimi söyledim sasırdım dedi bende ne o baskasınımı bekliyordun dedim ne beklemesi dedi 
nebileyim belki yiyenim deryayı bekliyorsundur dedim sok oldu sen nerden biliyorsun dedi dün gene 

gelmistim iceride oldugunu bilmiyordum girincede sizi salonda gördüm dedim iyice sok oldu merak etme esine anlatmam dedi cok sevinirim dedi ama birsartla dedim ne istersen yaparım dedi dün  
salonda yasadıklarını banada yasatacan dedim tamammen sasırdı ciddimisin sen dedi bende üzerimdekini bir cırpıda cokartıp gidip kucagına oturdum dudaklarına yapıstım yaptıklarıma bende inanamıyordum ama iyice azmıstımm  murat dudaklarımı emiyor elleriylede vucudumu oksuyordu 2 dakika sonra ikimizde


cıplaktık muratın yaragını gördügümde kendimden gectim dimdik ayaktaydı fazla dayanamayıp sokmasını istedim acele etme deyip yaragı agzıma verdi koca yarak agzıma girip cıkıyordu dayanamayıp üzerine oturdumda kendimden gectim yaragın hepsi girmisti muhtesemdi bir anda beni yere yatırıp yaragı pompalıyordu fazla dayanamayıp ben bosaldım ilk defa böylesine icten vede doyasıya 

bosalmıstım ne o cok ateslisin  dedi bende en son nezaman sikisip bosaldıgımı bilmiyorum ddedim belli zaten dedi beni kucagına alıp yaragı soktu vede kucagında yatak osdasına gittik sevismeye basladık muhtesemdi o koca yarak amıma girip cıkıyor beni kendimden geciriyordu ilk defa böylesine sikisiyordum murat bu isi iyi biliyordu arkadasımın anlattıgı kadar varmıs muratla bu yasıma kadar yapmadıgım 

pozisyon tatmadıgım zevkleri tattırıyordu muratla 3 saat sikistik artık bacak aramı hissetmiyordum uytusmustu ama mükembel saatler yasamıstım artık bu  zevki cok sık yasamak istiyoprum dedim neden olmasın yiyeninden firsat kalırsa dedi bu gece onda kalacam dedi sende cocuga bakarsın dedi olur bakarız dedim esim ayda bir kac kez sikerken murat 3   kadınıda idarer ediyordu muhtesemdi ya arkadasımın 

yerinde olmayı ne kadar isterdim gerci esimden cok muratla sikisiyorum 2 yıloldu hala sikisiyoruz hem beni hem yiyenimi hemde karısını sikiyordu helal olsun 3 müzde sikiyor sikmeyenin karısını sikerler hemde bagırtab bagırta her kadına murat gibi bir sevgili sart seni seviyorum 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder