25 Mart 2016 Cuma

Onu Sike Sike Kadınlığını Hatırlattım......... ve............Dul Üst Kat Komşumla Sikiştim mükemmel zevk verdi........ ve.........Beni 3 Kez Boşaltan Adama Göttende Verdim...........ve........... Düğünde Yengemi Siktim - Devamı burda




Herkese merhabalar. Ben İstanbul’dan Yücel. Size baldızımla aramda geçen seks hikayesini anlatmak istiyorum. benim 25 yaşında 1 yıl evli kalıp boşanmış bir baldızım var. Kocasından boşanınca kalmaya bize gelmişti. Karım resmen baldızımı kullanıyor bütün ev işlerini ona yaptırıyordu. Ben de bu duruma çok sinileniyordum. Bir gün yine eve geldim baldız temizlik yapıyordu. Karım sanki 

yapamıyormuş gibi yine ona yaptırıyordu. Ben de baldızıma kızdım. kızınca ağlamaya başladı üzüldüm sonra ağlayarak yanıma geldi başını omuzuma koydu teselli etmeye başladım. teselli etmek için de saçlarını okşuyordum ben böyle yapınca baldızım yıllardır bunu istiyordum kadınlığımı yaşamak dedi. O an bana vermek istediği mesajı almıştım. Kadın resmen sikilmek istiyordu. Ama o 

gün yapamazdım biraz sonra karım eve gelebilirdi. Bir gün yine erken eve geldiğimde onu evi toplarken buldum. Karım hala eve gelmemişti. Hatta o gün geç geleceğini haber vermişti bana. Odaya geçip üstümü değiştirdim ve salona geçtim. Geçen gün olanlardan dolayı baldızım bana yan yan bakıp kızar bir şekilde hareket ediyordu. Biraz sonra yanıma geldi ve enişte ablam geç gelecekmiş 

istersen sana yemek hazırlayabilirim dedi. Ben de yok baldız saol aç değilim dedim. Ben böyle tepki verince hayırdır enişte bir sorun mu var neden benden uzak duruyordun dedi. Ben de asıl sen ne istiyorsun dedim.  Bana beni sikmeni istiyorum dedi. Bende böyle olmasnı istemediğimi ama artık sıkıldığımı yanlız kalmayı istediğimizi söyledim ve ona sarılıp ağlama artık geçti dedim. Çünkü bu 
evde sikişmek çok zordu her an karım gelebilir ve yakalanabilirdik. Ama baldızım ben seni istiyoum 

diye durmadan ağlıyordu. Ben de onu kanepeye yatırıp yanına oturdum. Saçlarını okşamaya başlayınca bana dönüp bir kadın olarak kadınlığımı hissetmek istiyorum deyince şok oldum fakat onu sikmekte o an ilk defa istemiştim. Artık benim de dayanacak gücüm kalmamıştı onu kendime çevirdim ve parmağımla üzerinden gezerek sonra dudaklarımla aynı gezintiyi yapıp sonra dilimle 

 

ıslayarak öpmeye başladım. ben öpmeye başladığım anda titremeye başlamıştı ve elini benim sihirli altime atarak onu uyarmaya başladı. zaten dokunur dokunmaz yarrağım taş kesilmişti. fermurı açtı badimi sıyırarak eline aldı ve onu harika bir şekilde emmeye yalamaya başladı. baldızımın bu yaptıklarına çok şaşırıyordum ama bir o kadar da zevk alıyordum. Artık benim de sabrım kalmamıştı 

daha sonra onu kanepeye yan yatırıp üzerindeki bol eteği sıyırdım bacakları bembeyaz ve pürüzsüzdü. Bir yandan ellerimle bacaklarını okşarken bir yandanda öpüyor göğüslerini serbest bırakıp dil darbeleri vuruyordum. Enişte önce seni boşaltıcam ama ağzıma boşalacaksın dedi ne zamandır döl yutmuyorum seninkileri yutucam dedi. Sen istersin de ben boşalmaz mıyım baldız 

dedim ve bacaklarının arasından kilotunu sıyırıp dilimi amının üzerinde gezdirmeye başladım altımda sanki bir kısrak gibi kıvranıyor damat ateşimi al diye yalvarıyordu. Amını dilimle sikerken ellerimlede meme uçlarını sıkıyor bacaklarını okşuyordum. İkimiz de heyecandan boşalacak kıvama gelmiştik. Daha sonra yarrağımı tekrar ağzına alarak yalamaya başladı fakat yalamıyor resmen yiyor 
içiyordu. Ben de daha fazla kendimi tutamadım ve ağzının içerisine boşaldım. Ama boşalmama 

rağmen o durmadı. Yarrağımı ağzında emmeye devam etti ve ikinci posta için beni hazır hale getirdi. Bu sefer amından sikilmek istiyordu ve isteğini yaptım yavaşca ıslanmış amının içine girer gibi yapıp dışarı çekiyor onu yalvartıyordum. Yine dayanamadı ve beni tek hamlede yere yatırıp üstüme çıkıp tamamını bir kerede aldı ve öyle bir makas yaptıki sikimi resmen boğdu ani kasılmalar yapıyordu. Anladım ki boşalıyordu. Ben de bunu hissedince onu bacaklarını iyice ayırıp ters çevirdim ve 

sırtı bana dönük üstümde yarrağımı alıyordu. Sert bir şekilde köklemelerim onu deli etmiş orgazm oluyor ve enişte beni harika sikiyosun hep böyle sik diye inliyordu. Onun bu sözleri sonrasında daha fazla dayanamayarak gelecemi söylediğimde içime boşal ateşimi söndür erkeğim eniştem herşeyim ablamı da böylemi sikiyon hep sik onuda böyle erkeğim diye boşaldı. Ben de onun amına patladım ve ikimiz de zevkin doruklarına çıktık



 Dul Üst Kat Komşumla Sikiştim mükemmel zevk verdi



Adım Şahin 17 Yaşındayım Bizim Üskata Bir Dul Kadın Taşındı Ve 2 Yaşında Bir Erkek Çocugu Wardı Bundan 1 Sene Önce Boşandıgını Söylüyodu Beni Çok Seviyodu Hemde Bizim Eve Çok Sık Gelip Gidiyodu 28 Bilemedin 30 Yaşında Bir Kadındı Balık Etliydi Beyaz Tenli Ve Onun Büyük Göyüsleri Ve Koca Poposu Beni Deli Ediyodu Evt Fazla Uzatmadan Birgün Gece İşden Geldim Evde Kimse Yoktu Anahtarda Üstümde 

Yoktu Bende Gece Tekrar İşe Gidiceyi İçin Mecburen Apartmanın İçinde Yatım Ardan 2 Saat Sonra Üskataki Komşu Beni Kaldırıp Ne Oldu Diye Sordu Bende Anlatım Dedi Gel Bizde Yat Bende Önce Yok FLN Dedim Sonra İçmden Şahin Fırsat Bu Fırst Diyerek Gitim Bana Yatak Hazırlıyodu Çekytı Açarken Üstünde Darbi Bi Abiye Vardı Benim Alet Kazık Gİbi Olduu Benim Üstümdede Eşortman Takımı Vardı Ne Yaptıysam

 Saklıyamadım Ve Arkasını Döndüyü Gibi Gözü Aletime Takıldı Bende Farkındaydım Dedi İstersen Uyu Artık Bende Tmm Diyerek Uyuma Numarsı Yapıp Koldorda Ayn Vardı Aynadan Gözükyodu Oturmuus Amını Oksuyodu Ve Bende O Da İstiyor Diyerek Bi 30 Dk Sonra Yataktan Kalkıp Kadın Çagırdım Efendim Canım Dedi Dedim Çok Kötü Bi  Kabus Gördüm Ve Ona Sarılarak Çok Korktum Dedim Ve Oda Bana Sarıld 

Ve Benim Alet Dimdik Oldu Önden Sürtmeye Basladım Ve Beni Birden Bırakp Bana Ne Yapıyosun Dedi Bende Suratına Bakım Şaşı Kaldım Onunda İstediyini Sandım Çünkü Amını Odada Oksuyodu Ve Odadan Çıktı Bende Utanç İçinde Tam Evde Çıkarke Beni Çagııd Yata Odasına Gitim Efendim Dedim Çocgunu Emziriyodu Memelrin Gördüm Ve Çocgu Beşiye Koydukdan Sonra Memesi Dışarda Hadi Gel İstemyomusun Ddi Bende Memlerinin Ucunu Yalıyark Basladım Hemen Eşortmanımı İndirdi Agzına Aldı 

 

Ve 5 Dkya Yakın Sakso Çekti Ve Bosaldım Onu Çırp Çıplak Etim Sonra Amını Yalamaya Basladım Ah Diye Bagırıyodu Sonra Sır Üstü Uzandıp Hadi Kocacım Sik Beni Diye Bagırmaya Başladım Zevkden Kuduryodu Bende Daha Delirtek İçin Göt Deliyini Yaladım Bana Hadi Gir İçme Diyodu Ve Uzandı Amına Sikim Sürtmeye Basladım Hadi Hadi Diyerek Sayıklıyodu Sonra Yavsca Gidip Gelmeye Basladım Ve Bagırmaya 

Basladı Zevkten Gözleri Dönyodu Benim Alete 18 Sntim 20 Santim Kadar Vardı Ve Köküne Kdr Alıyodu Sonra Bosaldım Ve Ters Çevirip Götüne Sokmak İstedim Önce Yok Fln Dedi Sonra Beni Kırmadıı Bunun Götünü İyce Yaladım Ve Sikme Geciktirci Sıktım  Sonra Götüne Yavasca Tam Sokuyodum Birden Kendini Atı Yataktan Dedi Orası Olmaz Bende Israr Etim Ozman Yavas Ol Dedi Tm Dedim Ve Yavca Girip Çıktım  

Götünün İçinde 3 Dk Bekletim Sikim Götünün Deliyine 4 Parmagım Giriyodu Ve 15 Dk Aralıksız Kucagımdıa Siktim Ve Tam Bosalıyodum Agzına Aldı Ve Bi Bosaldım Agzzı Göl GibiDöl Oldu Ve Duş Alıp Yatım Kalktım Ve Pişmanmsın Dedim Hyr Dedi Ve Kimseye Sölmediyin Taktirde Bunu Her Fırsatımzda Yapa Bilirz Dedi VedeTm Diyere Dudagı Öpeek Evden Ayrıldım Çok Güzl Birgündü . Saygılarımla Şahin Yorumlarınızı Bekliyorum. 

Beni 3 Kez Boşaltan Adama Göttende Verdim

 


Ben Asu, 1.70 boyunda, 55 kilo, siyah uzun saçlı, beyaz tenli, ne çok zayıf, ne de şişman, çevremdekiler tarafından oldukça güzel bulunan bir kadınım. Üniversiteyi kazanıp İstanbul’a geldikten sonra burda tanıştığım biriyle evlenerek yerleştim İstanbul’a. Kocam HİKAYESİ OKUçalışmamı istemediği için çalışmıyordum, ama borçlarımız çoğalınca çalışmak 

mecburiyetinde kaldım. Komşumuz Mürşide teyzeye diyordum, “Bir iş olursa bana haber ver!” falan gibisinden. O da bir gün bana bir bebek bakıcılığı işi olduğunu söyledi. Bebeğin annesi Mürşide teyzenin torunu. Kadın doğumdan sonra işi bırakmış, şimdi yeniden başlayacakmış, bebeğine bakacak güvenilir birini arıyormuş, Mürşide teyze de beni çok sever, bana 

söyledi. Ben de kocama bahsettim.Reddedecek durumda değildik, kabul ettim. İşe başladım.   
Bebeğin annesi Dilan hanım kapalı bir kadın, minyon tipli, hoş biri. Kocası İnanç bey de gerçekten çok yakışıklı, karizmatik bir adam, sarı saçlı, mavi gözlü uzun boylu... Bu adamın bu 
kadınla işi ne? demektenalıkoyamadım kendimi, ve içten içe kıskandım Dilan hanımı. Neyse, 

olay gününe gelmek istiyorum. İşebaşlayalı 2 ay olmuştu. Benim maaş günümdü. O gün İnanç bey eve erken gelmişti. Benim de üzerimde beyaz gömlek, altımda siyah düşük bel bol bir etek vardı, siyah uzun saçlarımı salmıştım, kırmızı ruj sürmüştüm, tenim de beyaz olunca, aynada kendimi çok güzel buluyordum. Beyaz gömleğimin içinde siyah sütyen vardı ve belli oluyordu . 

 

İnanç beyi kapıda güleryüzle karşıladım, “Hoşgeldiniz!” dedim. Herhalde gelmeden birşeyler içmişti, kafası çakırkeyifti. Gözleri, gömleğimden fışkıracak gibi duran göğüslerimdeydi. Garip bir şekilde hoşuma gitti, biraz da utandım ve mutfağa geçtim. İnanç bey de salona geçti, Bebeğin ne yaptığını sordu. “Uyuttum.” dedim. Sonra her zaman yaptığım gibi yanına 

gidip, “Birşey içmek ister misiniz?” diye sordum. Beni baştan aşağı süzerek, “Getirdiğim şu poşette bira var, açıp getirir misin?” dedi. “Peki efendim!” deyip mutfağa gittim. Birasını getirdim. 15 dakika sonra tekrar çağırıp, bir tane daha istedi. Tekrar getirdim. Mutfağa döndüm.    Radyo açık, şarkı dinleyerek yemek yapıyordum. Derken arkadan belimi saran iki 

el  hissettim. Birden irkilip arkamı dönmeye çalıştım, ama İnanç bey çok sıkı kavramıştı, dönemiyordum arkamı. Sessiz sakin çekingen biriyimdir, bağırmadım, sadece, “İnanç bey!” diyebildim. Kulağıma ağzını dayayıp “Şşşşt! Sessiz ol, kötü bir niyetim yok!” dedi. Sessizce ve korkarak     hareketsiz duruyordum, kaskatı kesilmiştim. Gömleğimin altından belimi 

okşamaya başladı. Titriyordum. Sonra elini aşağıya indirerek eteğimden içeriye soktu, külodumun üzerinden amımı okşuyordu. “Yapmayın nolur, bırakın beni!” dedim. Sarhoştu, “Çok güzelsin Asu!” dedi fısıltıyla, tahrik ediciydi sesi. Ondan zaten baştan beri çok etkileniyordum, saldım ben de kendimi...    Halen arkamdaydı, vücudunu yapıştırmıştı vücuduma. Elini külodumdan içeri sokmuş,  klitorisimi okşuyordu. Bir eliyle de 

 

gömleğimin üzerinden göğüslerimi okşuyordu, aynı zamanda da götümde kabaran sikini hissediyordum. Yere düşecek gibi oldum, öyle tahrik oluyordum ki. Tuttu beni yatak odasına götürdü. Yatağa attı. Üzerime gelip dudaklarımı öpmeye başladı. Karşılık verdim. Kalçalarımı okşuyordu. Sonra doğrulup gömleğimin düğmelerini açmaya başladı. Gömleğimi çıkarmadan 

göğüslerimi öpmeye koyuldu. Aşağı doğruindi, külodumu çıkardı. Bacaklarımı iyice ayırıp, eteğimi yukarı çekip, amıma yumuldu ve öpmeye başladı. Kasılıyordum. Amımı yalamaya başladığında ise zevkten inliyordum. Dilini amımın içine sokuyor, klitorisimi emiyor, mahvediyordu beni, 2 defa orgazm olup boşaldım!    Sonra yanıma uzanıp, hoşuma gidip 

gitmediğini, kocamın da amımı yalayıp yalamadığını sordu. Hoşuma gittiğini, fakat kocamın hiç amımı yalamadığını söyledim. O da, “Dilan da benim sikimi hiç yalamaz!” dedi. Adam için çok üzüldüm. Onu yatağa yatırıp üzerine çıktım. Soydum. Sikine yumulup yalamaya başladım. Sonra ağzıma alıp emdikce emdim, adeta vakumluyordum. Bu arada taşaklarını sıkıyordum 

okşuyordum. Daha fazla dayanamayarak ağzıma boşaldı. Hepsini yuttum...  
Biraz yatakta uzanıp, konuştuk, öpüştük, elleştik. İnanç beyin siki yeniden kalktı. Nasılsa kocamı aldatmıştım, oldu olacak tam sikişelim diye düşünerek, üzerine çıktım, sikini amımın ağzına yerleştirip, sikine oturdum. Ben oturup kalktıkça, o da alttan pompalıyordu. Beni bu şekilde birkez daha orgazm ettikten sonra, arkadan da yapmak istedi, karısı götten de hiç 
 
vermemiş. Beni 2 kere diliyle, 1 kez de sikerek orgazm eden adama karşı koyacak gibi değildim. Hemen önünde dört ayak domaldım ve (hayatımda ilk defa) götten de verdim. Gerçi ilk olduğu için canım çok yandı, ama olsun değerdi! 



 Düğünde Yengemi Siktim - Devamı burda



Geçen Yengem ile otel tuvaletinde yaşadığım yasak ilişkiyi anlatmıştım.Sonrasında nemi oldu ? okuyun   Düğün bitip eve geldik, yatmıştık ama gözüme uyku girmiyordu. Akımda hala yengem ile yaşadıklarım geliyor, hem inanamıyor hem de tadı damağımda kalmıştı ve bu olgun kadını bedenim arzuluyordu. Yaşananları düşünmek bile aletimi kaldırmaya yetmişti. Bu 

duygular içinde uyumuşum. Sabah uyandığımda evden hemen hazırlanarak çıktım ve doğruca yengemlerin evinin oraya gittim, aklımda hemen yengemlere girip akşam olana dek yengemle ilişkiye girmek vardı. Dayımın evden çıktığını gördüm ve hemen evlerini aradım, telefonu kızları Ayşe açtı. Ne yapıyorsun Ayşe bu saatte evde dedim, bugün okulda önemli bir dersim yok 

annemle alışverişe gideceğiz dedi. Yıkılmıştım ve Yengemi verirmisin telefona bir şey soracağım dedim. Uykulu bir sesle alo dedi yengem ve benim sesimi duyunca hemen kendine geldi. Kısık bir sesle ne oldu neden aradın sabah sabah dedi. Dün yaşadıklarımız aklımdan çıkmıyor senin için geldim aşağıdayım ama sen müsait olamayacaksın bugün galiba dedim. 

Hayır İrfan ve ayrıca dün alkollüydük ne olur bırak orada olan güzelliği ile kalsın, zaten hiç yaşanmaması gereken bir şey di dedi. Yıılmıştım ve yapma ne olur Yenge, ben unutamıyorum ve unutamayacağım, seni çok arzuluyorum dedim. O kaçmaya çalışıyor ben ise bir o kadar ısrar ediyordum. Ne olur İrfan Ayşe anlayacak dedi, bende bu ilişkiyi bitirme kapatacağım dedim ve tamam yarın dedi. Telefonu kapattım ve işe gittim, tüm gün aklımda sırf Yengem vardı. Yarın 

 

çok güzel olmalıydı ve yarın için planlar yapıyordum. İşten çıkınca eve giderken bir sexshop a uğrayarak performans arttırıcı bir hap aldım yarın için ve eve gittim. yemek filan derken ben erkenden yattım, hatta eşim hayırdır İrfan sen bu saatte yatmazdın dedi, yorgun olduğumu söyleyip yatağa geçtim. Kalbim nasıl çarpıyordu anlatamam, sanki ilk defa erkek 

olacakmışım kadar heyecanlıydım. Aklımda sırf Yengem vardı. O bembeyaz teni, dudakları, kalçaları, o minicik uçlu göğüsleri, Yengemin yarın tekrar benim olacak düşüncesi ile uyudum.
Sabah uyanır uyanmaz hazırlandım, yemek yedim ve hemen çıktım evden, evden çıkınca dün aldığım haplardan da bir tane yuttum. Yine yengemlerin mahallesinde beklemeye başladım ve 


bir süre sonra Dayım ile Ayşe kapıdan çıktı, yengem pencereden el sallıyordu onlara. Üzerinde mavi geceliği ile çok güzel duruyordu ve çok geçmeden beni fark etti ve gel işareti yaptı, adeta koşa koşa gittim binaya. otomatiğe bastı ve içeri girdim, asansörde yukarı çıkarken sanki kalbim duracaktı. kata geldiğimde Yengem kısık sesle gel hemen dedi ve beni hemen içeri aldı. 

Heyecandan öleceğim şimdi dedim, güldü ve bende dedi. Hemen dudaklarına yapışarak aşkım benim dedim. Kendini geriye doğru çekti ve dur İrfan ne bu acelen dedi. Aklımdan çıkmıyorsun Yenge dedim, dur gel otur  bir kahvaltı edelim dedi. Ben yaptım sen yap o zaman ben çay içerim dedim. Masaya geçtik ve oturduk, o kahvaltısını ediyordu ve ben çayımı içerken onu süzüyordum. İlaç etkisini göstermeye başlamıştı ve aletim kalkıyordu. Biraz 

 

sonra bende Yengemin yanındaki sandalyeye geçtim. Bir yandan konuşuyor bir yandan da o kahvaltısını ediyordu. Elimi bacağına koyarak okşamaya başladım ben, yavaş yavaş geceliğinin eteğini yukarıya kadar sıyırdım ve baldırlarını avuçlamaya, oradan da kasıklarına doğru okşamaya başladım. Gülerek dayanamıyorsun dimi dedi, bende sen bana işkencemi ettirmeye 

çalışıyorsun diyip dudaklarına yöneldim ama o yine gülerek kendini çekti ve bekle biraz daha dedi. Of diyip ayağa kalktım ve arkasına geçtim, kahvaltısı bitmişti ama çayını içiyordu. Ben omuzlarından tutarak okşamaya başladım ve yavaş yavaş göğüslerine indim, ayı zamanda kalkan aletimi yandan sırtına doğru bastırıyordum. Senin gibi dayanamayan birileri var galiba 

dedi yengem, e ama bu kadar eziyet edilmez ki dedim gülerek ve Yengem tutarak ayağa kaldırdım. hemen öpüşmeye başladık ve yengem hadi yatak odasına geçelim dedi. Ben dur geçeriz diyerek orada ayakta sevişmeye devam ettim ve bir süre sonra Yengemi masaya doğru eğerek geceliğinin eteğini beline topladım. Yengem bana eziyet çektiriyordu ama bunun 

sebebi beni azdırmaktı belli ki, altında külotu bile yoktu ve o da benim için hazırlanmıştı. Aletimi çıkartarak hemen arkadan vajinasının içine soktum, o muhteşem 
sırılsıklam kutusuna kavuşmuştum yengemin ve hemen pompalamaya başladım. Yengem inanılmaz zevk iniltileri içindeydi ve ben hiç durmadan girip çıkıyordum içine, bir süre sonra ikimizde ileye inleye boşaldık. Yengemin içinden çıktığımda hala bacaklarının hafiften 


titrediğini  fark ettim. Yengemi tekrar kendime çevirdim ve dudaklarından öperek, sana doyamıyorum ben dedim. Benim lafım üzerine yengemin yüzündeki tebessüm harikaydı. Kucağıma alarak hemen yatak odalarına yöneldim. Yengem dur İrfan masayı toplayayım dedi. Ne masası yenge toplarsın bırak, zaten ne kadar zamanımız varki dedim ve yatak odasına 

geçtik. Yatak toplu değildi, bundan sadece bir kaç saat önce o yatakta dayım ile uyuyan yengem şimdi o yatakta benim olacaktı. Bu bazılarına kötü gelebilir ama bunu yaşıyor olmak çok heyecan vericiydi. yengemi yatağa yatırdım ve soyunmaya başladım. Her şeyimi çıkarttığım zaman yengemin gözü aletimdeydi ve o nasıl hala dim dik duruyor dedi. Seni o kadar 

arzuluyorum işte, sen düşün dedim. Tabi ona hap aldığımı söyleyemezdim. Bende yatağa girerken yengemde üzerini soyundu. Yatağa girer girmez tekrar sevişmeye başladık. Yengemin her yerini öpüyor yalıyordum, tabi o minik göğüs uçlarına ayrı bir ilgi gösteriyordum. Göğüslerini avuçlayıp öpüyor ve ara ara ufak ısırıklar atıyordum uçlarına. Bu yengemi deli 

ediyordu, daha sonra yavaş yavaş aşağıya doğru inmeya başladım. Önce göbek bölgesi ve sonra daha aşağı. Yengem belli yeni traş etmişti kendini ve vajinası olabildiğince güzelliği ile karşımdaydı, tam vajinasını yalamaya başlamıştım irkilerek ne  yapıyorsun dedi. Dayım sana hiç yapmadımı dediğimde hayır cevabını aldım. Daha önce ne oral nede anal seks yapmışlar meğer, 

 

bu beni daha da heyecanlandırmaya başladı. Demek bazı ilklerin ben olacağım yenge, çok hoşuna gidecek dedim ve vajinasına yumuldum. Ben vajinasını yaladıkça yengemin inlemeleri odayı kaplamaya başladı, bir elimle uzanmış göğüslerini avuçlarken diğer elim ve dilim vajinası ile meşguldü. Yengem artık çıldırmış gibi inliyordu ve kafamı vajinasına doğru bastırıyordu, 

derken birden boşalmaya başladı. Hareketleri ve sesi kesik kesikti. ağzımı çarşafa silerek yanına uzandım. Kendine geldiğinde bana, sen nasıl birşeysin böyle ya diyerek dudaklarıma yapıştı. delirmişçesine öpüyordu beni, bir süre sonra yatakta doğruldum ve dizlerimin üzerine çökerek kafasının yanına yaklaşarak aletimi yüzüne dayadım. Sen de beni boşaltırmısın yenge dedim, 


nasıl yapacağım dedi. Sen ağzına alarak bazen em bazen yala dedim. Yavaş yavaş ağzına almaya başladı ama çok acemiydi, ben de bazen fazla sokuyordum ve kusacak gibi oluyordu. Çok fazla devam edemedim çünkü dişleri ara ara canımı acıtıyordu. Tamam dur diyerek ağzından çıkarttım aletimi, üzülmüştü ve bu belliydi. Ne oldu beceremedim dimi dedi, güldüm 

ve dur bu ilk sonra tekrar yaparız dedim. O an da o mu daha olgun yoksa ben mi karıştı, tabi şimdiye kadar sıradan bir seks yaşantısı olmuş sıradan bir ev hamınıydı nede olsa yengem. Arkadan çok yapmak istiyordum ama bu gün yaparsam olmazdı. O gün kızları Ayşenin geleceği saate kadar birlikte olduk, Ne yengemin  nede benim takatim kalmamıştı. Beni kapıdan 

uğurlarken dudaklarıma o günün son öpücüğünü kondurdu ve ben de çıkarken yenge senden bir şey istiyorum dedim. Ne diye sordu, Lütfen Dayımla beraber olma olur mu dedim. Güldü ve biz zaten senelerdir beraber olmuyoruz merak etme dedi. Diğer yaşadıklarımızı da sonra yazacağım.             

    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder