31 Mart 2016 Perşembe

karım ve hakan (alıntı)........ ve......... Karımı Başkalarının Siktirtmek istiyorum


Sans titre  

Evlilik sürecimizden bu yana karımı onlarca kişiye siktirmiş olabilirim. Bu işten zevk alan birisiyim çünkü onları izlemek çok eğlenceli oluyor benim için. Her neyse, sizlere bugün anlatacağım hikayemde yine karımı başkasına siktirtiyorum ama bu seferki ilişki aklıma kazınmış durumda çünkü gerçekten iyi beceriyor adam, karımı.
herkese merhaba yeni evliyim ve nişanlandığımızdan beri karımı başka erkeklere 
siktiriyorum. karım yeni bi erkekle tanışmak istiyordu hem netten hem de dışardan karıma yeni bi koca aramaya devam ediyorduk. benim burdan konuştuğum karımla tanıştırdığım adamlar oluyodu ama karım üçüncü erkeğini kendisi buldu. bi arkadaşının kuzeniymiş bi gün onlara gittiğinde tanışmış adam karısıyla beraber ordaymış karım da görür görmez 
bayılmış adama. eve geldiğinde bana anlattı hemen. adı hakan’mış. adamı gördüğüm anda deliklerimin kaşındığını hissettim dedi anladım ki karım yeni bi koca buldu bile. bi daha görüşebilecek misin diye sordum karıma, mutfakta yalnızken yanına gitti numarasını istedim dedi. adam ikimiz de evliyiz demiş ve numarasını vermemiş karıma. ama karım arkadaşına söylemiş ve kuzeninin numarasını ondan almış. arkadaşı karımın beni boynuzladığını bildiği 
için sorun olmamış. ertesi gün karım hakan’ı aradı. biraz muhabbet ettiler açık açık söyledi görüşmek istediğini kocam sorun olmaz merak etme dedi. karışamaz bana istediğim erkekle görüşebiliyorum dedi adam bunları duyar duymaz değişti zaten. ve görüşmeye karar verdiler. cumartesi öğleden sonra dışarda buluşmak için sözleşip kapattılar.
karım çok heyecanlıydı bi gün sonra yeni kocasına kendini siktirmeye gidecekti. ve ertesi gün karım saatlerce hazırlandı ağda yaptı, çok seksi bi mini elbise giydi evden çıktı. ben de heyecanla beklemeye başladım. üç saat kadar sonra karım aradı eve geleceğiz dedi çok rahat konuşuyodu adama bütün durumu anlatmış benim godoş olduğumu iki sevgilisi 
olduğunu herşeyi biliyodu hakan artık. kapı çaldı sonunda geldiler ve içeri öpüşerek girdiler ben yokmuşum gibi. hemen salona koltuğa oturdu hakan, karım da kocasının kucağına oturdu ve sırılsıklam öpüşmeye başladılar. dilleri birbirine karışmaya başladı sonra karım bana seslendi boynuzlu gavat, kocamın çoraplarını çıkar dedi. hemen yere oturdum hakan’ın çoraplarını çıkardım karım da pantolonunu çıkardı boxerıyla kaldı hakan. karım 
hemen önünde oturdu ve boxerın içinde yarrağını çıkardı. ikimiz de gözlerimize inanamadık çok kalın ve kocaman bi yarrak. karım yarrağı görür görmez istemeden ahhhhh dedi. aşkım harika bi yarrağın var böylesini hiç görmedim dedi. gerçekten de yediğim boynuzlar arasında en büyüğü buydu. karıcığım önce yarrağının her noktasını yavaş yavaş öptü sonra da eline alıp başına tükürdü ve yarrağı yalamaya başladı karım kendinden geçmişti gözleri 
kapalı yarrağı alabildiği kadar almaya başladı.hakan’la göz göze geldik harika bi karın var daha çok boynuz yersin sen dedi ben de teşekkür ederim dedim.
karım hakan’ı tamamen soydu ve her yerini öptü göbeğini göğüslerini omuzlarını boynunu… daha sonra ayağa kalktılar yatak odasına geçtiler ben de arkalarından gittim. hakan karımı soymaya başladı, çıkardığı kıyafetleri bana attı en son sütyenini ve külotunu da üzerime attı 
karım da giy onları dedi bana. hemen soyunup karımın tangasını ve sütyenini giydim oturdum yatağın kenarına. hakan karıma önce götten gircem sana dedi. karım da nasıl istersen kocacığım dedi ve yatakta domalttı karımı. gel buraya godoş dedi bana hakan. hemen gittim hazırla karının götünü dedi emmeye başladım hemen karımın göt deliğini. sırılsıklam yaptım ve hazır dedim kenara çekildim. okoca yarrağını götüne dayadı tam 
yüklenecekti ki karım ağzına al ıslat kocamın yarrağını çok büyük alamam dedi. ben de bunu bekliyodum hemen aldım hakan’ın yarrağını elime ve boğazıma kadar aldım. hakan başımdan tuttu ve kökledi daşşaklarına kadar aldım dudaklarım göbeğine dayandı artık gözlerim yaşarmaya başladı karım da gülmeye başladı o halimi görünce. tam ibneymiş kocan dedi karıma. karım da öyledir daha bu ne ki dedi. ve çıkardı ağzımdan harika 
yarrağını. hemen elime alıp karıcığımın götüne dayadım. girmeye başladı hakan karıma. hiç durmadan yarısına kadar girdi karım kocacığımmmm diye inlemeye başladı kocacığım sik götümü harikasın aşık oldum yarrağına gibi şeyler diyodu. hakan hızlanmaya başladı karım önünde domalmış hakan da ayakta karıma biniyo gibi görünüyodu götü iyice açıldı karımın, artık dibine kadar hiç zorlanmadan girip çıkıyodu ben de karımın altına yattım amcığını 
emiyodum arada yarrak çıkıyodu ve hemen ağzıma alıyodum karımın götünden çıkan yarrağı. iyice hızlandılar karım kendinden geçti çığlık çığlığa geldi kocasının altında ve hakan çıktı karımın götünden. karıcığım hemen döndü ve o sırılsıklam olmuş yarrağı boğazına kadar aldı. her noktasını yaladı yuttu ve yatağa yatıp bacaklarını ayırdı. sevgilim amımı sik hadi dedi hakan’a. hakan da hemen karımın amcığına soktu ve öpüşe öpüşe 
sikişmeye başladılar. yavaş yavaş girip çıkıyodu hakan. karım zevkini çıkarıyodu yarrağın. ve sarıldılar karım kocasının geniş omuzlarından tuttu ve kendilerinden geçmeye başladılar hakan çok güzel sikiyodu arada karım bak da erkek gör gavat gibi şeyler diyodu bana.
bu arada ben hala karımın çamaşırlarıyla yatağın kenarından izlemeye devam ediyodum pipim kalktı ucu tanganın üzerinden ufacık çıkmıştı hakan’ın yarrağının yarısı kadar bile 
yoktu benimki. beni tamamen unuttular ve o pozisyonda karım bi kaç kez oldu erkeği karımın amını dağıtmıştı artık. ikisi de ter içinde kalmışlardı. kalktı karımın üzerinden kocası. hemen karımın vıcık vıcık amına yumuldum daha döl yoktu ama çok ıslaktı her yerini emdim yuttum hepsini. hakan da karımın ağzına verdi bu arada. karım daşşaklarını yarrağın başını her noktasını emiyodu hakan karımın saçlarından tutup kökledi karımın öğürme seslerini 
duyuyodum arada bi çıkardı karım derin bi nefes alıp sen harika bi erkeksin diyebildi ve tekrar kökledi kocası. karımın ağzı tükürük dolmuştu ben de amını temizledim karımın yanına gittim hakan aç ağzını ibne dedi bana açtım beklemeye başladım karım ağzından yarrağı çıkardığı gibi bana döndü ve bi ağız dolusu tükürüğünü ağzıma boşalttı. kendimden geçmiştim ağzım tamamen doldu ve öyle beklemeye devam ediyodum. karım da ayağa 
kalktı ikisi de yatakta ayaktalardı ve ağzıma eğilip karım tükürdü önce. sonra da hakan ağzıma tükürdü. ağzımdan taşmak üzereydi ki kocacığımız yut lan hepsini gavat dedi hemen bi kerede tamamını yuttum ve karım ağzıma oturdu hakan’a sakso çekmeye başladı. anlamıştım boşalacaktı hakan. karım uzun uzun her yerini yaladı ve hızlanmaya başladı kocasını boşaltmak için. ben de bu arada burnumda karımın göt deliği ağzımda ıslak amı 
image
tam bi boynuzlu gibi yatıyodum.iyice hızlandılar ve hakan hayvan gibi bağıra bağıra karımın ağzına doldurmaya başladı. çok uzun sürdü boşalması anlamıştım karımın ağzının dolduğunu. eğildi karımı yanağından öptü ve yataktan indi. karım kalktı ağzımdan. karımı gördüğümde yüzünde bi damla bile döl olmadığını farkettim. hepsini ağzına doldurmuştu kocası. ikimiz de kalktık kocamızın önüne oturduk karım bi ağız dolusu dölü hakan’ın 
önünde ağzıma boşaltmaya başladı çok güzeldi son damlasına kadar ağzımı doldurdu üzerine de okkalı bi tükürdü ve yut hadi küçük pipili kocacığım bak sen sikemedin yine başkası sikti karını artık hakan’ın karısıyım ben dedi ve sevgilisinin yanına gidip izlemeye başladı. döllerin tamamını zevkle yuttum tadı harikaydı artık ben de gelmek üzereydim karım ve kocası karşımda sarmaş dolaş izliyolardı bi yandan da öpüşüyolardı pipimi elime 
aldım 31 çekmeye başladım karımın sevgilisiyle öpüşmesini izleye izleye bi iki damla boşaldım elimin üzerine. onlar da bi yandan gülüyolar bi yandan da öpüşüyolardı. yala elini yoksa sikerim senin götünü ibne dedi karımın kocası. hemen dediğini yaptım elimi yaladım ve karım bize sigara ver hadi dedi kalktım karım ve kocasına sigara ikram ettim ve yatağa uzandım.
hakan artık karımı sürekli sikiyo istediği zaman bize gelip bütün geceyi karımla geçiriyo. bana da döllerini yutmak düşüyo…


 Karımı Başkalarının Siktirtmek istiyorum


 

Uzun yillar evli kalinca seksin artik bir zevki kalmiyor. Seks dergileri, internet, sexhikayeleri, derken cesitli fantaziler kesfettim. Sevgili karimin baska bir erkegin altinda inleyerek sikilmesi hayali beni müthis azdiriyordu. Yatagimiz yine eskisi gibi canlanmisti. Karim Ne oldu sana böyle? diye sikistirinca anlattim, “Seni kalin ve uzun yarrakli bir erkegin siktigini hayal ediyorum…” dedim. Karim kiyameti kopartti, ama 

daha sonra onunda bunlari konustugumuzda aminin cok sulandigini ve orgazmlarini müthis yasadigini farkettim. Anlamistim, karim da büyük ve kalin yarakli bir erkek tarafindan sikilmek istiyordu… Bu arada karim cok bakimli, genc kizlara tas cikartacak bir fizige sahip, kisa boylu, ama tam bir citir, sikmeye doyamam karimi. Karim onayi verdikten sonra arastirmalara basladik ve sonunda güvenilir birini bulduk. 

Selim 33 yasinda, atletik bir yapisi olan, 19 cm yarraga sahip bickin bir delikanliydi. İlk bulusmada sadece tanistik, konustuk, baska birsey olmadi. Karim önce begenmedi, “Çirkin.” dedi, ama sonraki günlerde istemeye basladi. Arayip haftasonu icin bir bulusma daha ayarladik. Ve o gün geldi. Bu, karimin yabanci bir erkege ilk sikilisi olacakti. İstanbul disinda bir otelde yer ayirttik. Bulusup yola beraber ciktik. Karimla Selim

 arkada yan yana oturdular. Selim yolda rahat durmuyordu, ama karim tedirgindi ve benden cekiniyordu. Ben kafamla olur dedigimde, is cigrindan cikti. Selim karimin gögüslerini ve amini ellemeye, minciklamaya basladi. Biraz sonra karim Selimin yaragini disari cikardi, ilk görmesinde “Amannn bu ne?” dedi. Bende aynadan baktigimda, Selimin yarragi sanki at yarragi gibiydi. İcimden (yandin kizim, sen bunu asla alamazsin) dedim. Ama karimin bir yarak yalamasi vardi inanamadim. Hepsi agzina sigmasa bile, basi 



kaybolmustu. Ben “Acele etmeyin, zaten otele geldik…” dedim. Ücümüze bir Suit oda tutmustum, odamiza ciktik. Odaya girince, ben “Hazirlanalim önce, yemek yiyelim, biraz icelim…” dedim. Duslarimizi aldik, giyindik, hazirlandik, ama aklimiz hep Selim’in yarragindaydi. Yemek ve ickilerden sonra cakir keyif olduk ve odamiza cikmaya karar verdik. Selim’le karim sanki beni unutmuslardi, sarmas dolas odaya 

ciktik. Odaya girince Selim karimi bir cirpida soydu, karimin muhtesem memelerini agzina alip, emmeye basladi. Bende soyundum ve onlari izlemeye basladim. Karim yine tedirgindi, kulagina “İsterseniz sizi ilk seferinde yalniz birakayim.” dedim. Karim “Çok düsüncelisin kocacigim…” dedi ve ben odadan ciktim. Ama 10 dakika sonra sessizce tekrar geldim. Selim karimi yataga yatirmis amini öyle bir yaliyordu ki, karim inim

 inim inliyordu. Daha sonra Selim yarragini karimin agzina verdi. Karim o muhtesem yarragi 5 dakika emdi. Ve ilk sikis vakti gelmisti. Karim “Ne olur acele etme!” diyordu. Selim cok ustaydi, yavasca yarragini karimin amina sürtmeye basladi. Karim kendinden gecmis, “Hadi sok artik, ne olursa olsun!” diyordu. Selim yavas yavas o kalin yarragini karimin amina sokmaya basladi, karim sanki bakireligi bozuluyormus gibi cigliklar 

atiyordu. Selim biraz daha bastirdi, belliki karim zorlaniyordu, ama hala Selime “Sok! Hepsini sok!” diyordu. Karimi hic böyle görmemistim, meger ben karimi hic sikememisim. Selim son bir hamleyle yarraginin hepsini karimin amina soktu ve öylece bekledi. inanamiyordum karimi baska bir erkek sikiyordu, ama ne sikis! Selim yavas yavas ileri geri yaparak, yarragini karimin amina sokup cikarmaya basladi. Sanki karim her sokusta bosaliyordu, yatak sirilsiklam olmustu. Böylece 10 dakika karimi sikti. Selim biraz 



hizlandiginda karimin o muhtesem orgazmina sahit oldum. Tirnaklarini Selimin omuzlarina batirmis kan akiyordu, kendiside öyle bir titriyordu ki inanin korktum. Bir insan böyle mi orgazm olurmus diye kendi kendime hayiflandim. Bir süre sonra Selimde cok sert sikislerle karimin amina bosaldi. Ama karim hareketsiz kalmisti, sanki bayilmisti. Karimi öyle hareketsiz görünce telaslandim ve “Karima ne 

oldu?” diye hemen saklandigim yerden ciktim. Selim “Korkma birsey olmadi, ilk siktigimde kadinlar hep böyle olur…” dedi. Gece yarisina dogru karimi Selimle birlikte 2 kere daha siktik, ben götünden Selim amindan, karimi aramizda tost yaptik. Ve ertesi günü döndük. Ücümüzde cok zevk almistik, fakat karim 3 gün kendine gelemedi… Karimin ikinci kalin yarrak macerasi! Karim benim yanimda ilk olarak kalin yarrakli

 bir erkek tarafindan sikildikten sonra cok degisti, cok mutlu bir insan oldu, eviyle ve benle cok daha fazla ilgilenir oldu. Yani kadinlarin sekste tam doyuma ulasmasi lazim. Karimla sevismelerimizde günlerce Selimin onu sikisini anlatarak müthis orgazmlar yasadik. Ama artik baska birini bulmamizin zamani gelmisti, tek sart bulacagimiz erkeginde yarragi en az Seliminki kadar iri ve kalin olmaliydi… Arastirmalar 

sonunda, benim isyerindeki Otopark görevlisi Muhittin’in yarraginin cok büyük oldugunu ögrendim. Muhittin’le samimiyeti ilerlettim, onu icki icmeye götürüp agzini yokladim, uzun zamandir kimseyle sikismemisti, evi’de olmadigindan Otoparkta yatip kalkiyordu. Kendisini bizim eve davet ettim, “Gel banyo yaparsin, yengen’de camasirlarini yikar…” falan dedim. Önceleri olmaz dedi, ama daha sonraki günlerde kabul etti, en sonunda kendisini bir aksam bizim eve gitmeye ikna ettim. Karimi arayip ‘kalin yarrak yemek



 icin’ hazir olmasini, Muhittin’i getirecegimi söyledim. Karimin sevinc icindeki cigligini duymaliydiniz. Kendi kendime (Vay Orospu vay, kalin yarrak deyince nasilda havalara uctun!) dedim. Muhittin’i aksam kirli camasirlariyla birlikte arabamla müstakil bahceli olan 3 katli evime götürdüm. Karim kapiyi actiginda dilim tutuldu, hicbirsey giymeseydi bu kadar seksi olamazdi. Karimin üstünde beyaz daracik bir elbise vardi ve ic

 camasiri giymedigi hemen belli oluyordu. Ayrica beyaz elbise neredeyse seffaf, memelerinin kapkara uclari dimdik olmustu. Eminim aminin suyu da bacaklarina dogru akmaya baslamisti. Tanistirdim Muhittinle karimi. Muhittin karimi gözleriyle sikmeye baslamisti bile, neredeyse beni unutmustu. Karim yemekten önce Muhittin’in banyo yapmasini istedi ve banyoyu gösterdi. Muhittin banyoya girdi. Karim 

hemen anahtar deliginden bakmaya basladi. Bir ara karim “Ohaaa! Bu ne yaaa?” deyince, ben “Ne oldu karicigim?” dedim. Karim bana “Hasan beni öldürsen bunu alamam!” dedi. Bende “Karicigim sakin ol, istemezsen vazgeceriz!” deyince biraz rahatladi. Ama ben Muhittin’e karimi siktirmeden birakirmiyim? Neyse muhittin banyodan cikti, kendisine verdigimiz sorttan neredeyse yarragi disari firlayacakti, 

utandi garibim. Bende “Rahat ol, burasi senin evin.” dedim. Yemekte ickiler icildikce ortam rahatladi, Muhittin karima iltifatlar yagdiriyordu ve artik el temaslari baslamisti. Karim, “Hasan bir dans müzigi acsana, dans edelim.” dedi. Bende actim ve karimi dansa kaldirdim. Neredeyse karimi ayak üstü sikecektim, ellerim kalcalarinda, hatta götünün arasina elimi sokup duruyordum. Karimin kulagina “Ne 
diyorsun deneyelim mi?” dedim. Karim da “Tamam, ama bak söyleyeyim, canim yanarsa asla siktirmem!” 



dedi. Bende “Tamam karicigim…” dedim. Muhittinin yanina gittim ve “Şimdi de sen dans et karimla.” dedim, onu zorla kaldirdim ve sevgili karimi kollarina biraktim. Muhittin kendinden gecmis, o devasa yarragini karimin göbegine dayamis dans ediyordu. Bir ara karim Muhittinin ellerini kalcasina dogru indirtti. Muhittin bana bakti, bende kafamla “Devam!” dedim. Muhittin bundan sonra neredeyse karima 

yumuldu. Artik ok yaydan cikmisti. Karim Muhittin’in ellerinden tutup üst kattaki yatak odamiza götürdü, ve bende onlari seyretmeye basladim. Muhittin karimin üstündeki tek parca elbiseyi tek seferde cikartti. Çirilciplak kalan karim hemen egilip Muhittinin sortunu indirdi. Aman tanrim, o ne bicim bir yarrak öyle! Basi yumruk kadar, gövdesi asagi dogru kalinlasiyor ve en az 25 cm var! Karim Muhittinin yaragini agzina 

almaya calisti, ama olmadi, yanlarindan diliyle yalamaya basladi. Muhittin’de elleriyle karimin memelerini mincikliyordu. Birden biraz hoyrat davranmaya basladi ve karimi tutup yataga firlatti, “Seni orospu! Beni cildirttin!” dedi ve karimin kiz ami gibi tertemiz olan amcigini yalamaya basladi. Ama ne yalama! Adamda bir dil var, upuzun! Karimin inlemeleri yükselerek artiyordu. On dakika yaladiktan sonra simdi sira o devasa

 yarragi karimin amina sokmaya gelmisti. Muhittin bu isi gercekten cok iyi biliyordu, hic acele etmeden yarraginin basini karimin o daracik aminin üstünde daireler cizerek gezdiriyor, ara sira yukaridan tükürüyor ve bazende yarraginin kalin kafasini karimin aminin icine hafiften itip tekrar cikariyordu. Bu bile karimin defalarca bosalmasina sebep olmustu, yatak karimin am suyundan siril siklam oldu. Karim “Artik sok! Hepsini istiyorum!” diye mirildaniyordu. Muhittin artik zamaninin geldigine inanmis olsa gerek ki, yarragini aniden karimin amina soktu! Karimdan bir ciglik geldi ve sesi bir daha cikmadi. Hemen karimin yanina 



geldim, belli belirsiz mirildaniyor, “Hasan söyle cikartsin, ölüyorum…” diyordu. Muhittin biraz cekti öylece bekledi, ve tekrar hafiften soktu. Karimin inlemeleri tekrar basladi, sanki alismisti. Muhittin artik karimin amina girip cikmaya basladi, ama yinede hepsini sokmuyordu. Bu adam bu isin ustasiymis meger. Böylece karimi belki onbes dakika sikti. Karimin inanin kac kere bosaldigini ben sayamadim. Muhittin artik 

hizlanmaya basladi ve “Geliyorum!” diye bögürerek, bütün menilerini karimin amina bosaltti. Bir süre öylece bekledi, yarragi biraz ufalinca cikartti. Ama cikartirken ‘Flop’ diye bir ses cikti, sanki sise tapasi acildi. Karimin amindan bir sperm akiyor, resmen bir cay bardagini doldurur. Sonra öylece yan yana yattilar. Ben karima “Nasildi karicigim?” dedim. Karim mutlu bir sekilde, “Müthisti! Sana nasil tesekkür 

etsem azdir kocacigim!” dedi. Biraz dinlendikten sonra karim elini yeniden Muhittinin yarragina atti ve biraz sonra o yarrak eski haline geldi. Karim “Şimdi sira bende!” diyerek Muhittinin üstüne cikip, yarragini amina hizaladi ve üstüne oturdu. Ama bir anda eli bosluga gelince Muhittin’in 25 cm’lik yarragi karimin aminda tümden kayboldu. Ben bile sasirdim, karim bu yarragi nasil aldi icine diye. Böylece oturup kalkarak bes dakika kendini siktirdi karim. Daha sonra Muhittin karimi domaltip karninin altina bir yastik koydu ve 

arkadan karimin amina pompalamaya basladi. Karim artik hepsini icine rahatca almaya baslamisti. Bu git geller sirasinda bende katildim ve sikimi karimin agzina verdim… Birazdan Muhittin sirt üstü yatti, karim da üstüne. Muhittin karimi amindan sikerken bende karimin güzel götüne arkadan sikimi soktum. Karim artik zevkten basini saga sola salliyor, Muhittinin her yerini morattarak tirnaklarini geciriyordu. Bu sefer karima 

 gercekten bir sey olacak diye korktum. Karimi Selimle bile böyle görmemistim, belki bes dakika titreyerek bosaldi ve Muhittinin üstüne yigilip kaldi. Ama ben karimi götünden sikmeye devam ettim. Tam gelecekken, karimi sirt üstü yatirdim ve bütün menilerimi yüzüne, memelerine ve göbegine bosalttim. Bu arada Muhittin’de 31 cekerek karimin üstüne menilerini bosaltti. Mübarek sanki isiyor, bir insandan bu kadar meni geldigini ilk defa görüyordum. Karimin vücudunu dölle sivadiktan sonra, Muhittinle birlikte 

banyoya gectik. Biz yikandiktan sonra sigara icmek icin salona indik. Karim kendine gelince o da banyoya gidip yikandi. Sonra salona indi ve ikimizinde kucagina uzandi, “Erkeklerim benim, ikinize de tesekkür ederim, beni yarraga doyurdunuz!” dedi ve Muhittin’e “Ne zaman istersen gelip beni sikebilirsin!” dedi. O günden sonra Muhittin karimin ikinci kocasi oldu, uzun zaman karimi sikti, ben seyrettim. Bazen bende katildim ve üclü sikistik. Ama artik degisiklikler ariyoruz…Herkese bol sikisler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder