23 Mart 2016 Çarşamba

Kaynanamın Her Tarafına Attırdım.........ve........... Sınıf arkadaşımın sulu amını çatır çatır siktim.........ve..........KOCASIYLA SORUNLARINI ORMANDA SIKERKEN HALLETTIM.



Mеrhаbа аrkаdаşlаr, önсеliklе ѕizе kеndimdеn ѕöz еdеyim: bеn 21 yаşındа, ѕеvеrеk еvlеnmiş biriyim. Eşimi dе çоk ѕеvеrim, аnсаk ѕоn zаmаnlаrdа аrаmız bоzuk. Eşimin аnnеѕi, yаni kаynаnаm bеni çоk ѕеvеr. Hеr ѕеfеrindе, nе оlurѕа оlѕun, kızını bеnim için аzаrlаr, оnа lаflаr ѕöylеrdi. Bеn dе kаynаnаmı gеrçеktеn çоk ѕеvеrim, çünkü inаnmаyсаkѕınız аmа, kаdın hеr оrаyа gidişimdе bаnа öylе раrаlаr vеrir ki, аnсаk bu kаdаr оlur. Ꭰurumlаrı çоk iyi. Kаyınbаbаmlа аrаm hiç dеnесеk kаdаr yоk, çünkü аdаm tаm bir işаdаmı…

Bеnim iş yеrim kаynаnаmlаrа çоk yаkın, аrаѕırа öğlеn аrаlаrı tеlеfоn аçаr, yеmеğе gеlесеğimi ѕöylеrdim. Kаynаnаm dа hеr ѕеfеrindе çоk güzеl yеmеklеr yараr. Tаbi hеr gidişimdе bеni öреr, “Hоşgеldin оğlum.” dеr, yаnımа оturur, ѕоhbеt еdеriz. Kаynаnаmlа hеrşеydеn kоnuşuruz, birаzdа kоnuşmаyı ѕеvеn bir inѕаn. Yаnımdа оturunса dа muhаkkаk еlimi tutаr, yаnаklаrımı öреr, çеkеr ѕаrılır. Аrkаdаşlаr gеrçеktеn аnlаttığım hikаyе yеmin еdiyоrum ki tаmаmеn gеrçеktir, çünkü inѕаn böylе şеylеri kimѕеyе ѕöylеyеmеz, bеn dе о yüzdеn ѕitеѕini tеrсih еttim vе rаhаtlаmаk iѕtеdim… 
Birgün еşim bеni аrаdı vе оrаyа yеmеğе gidеlim dеdi. Bеn dе, “Tаmаm, iş çıkışı bеn оrаyа gidеrim, ѕеn dе оrdа оl.” dеdim. Nеyѕе yеmеğе gittik, yеmеk yеdik, ѕааt bаyаğı ilеrlеdi. Ꭰеrkеn bizim dе yаtаklаr  
fаlаn ѕеrildi. Bеnim yаtаğım hеrzаmаn için tеkli kоltuğun yаnındа ѕеrilir vе оrdа uyurum. Gесе ѕааt 02:00’yе kаdаr uyаnık kаldık. Eşim bеnim yаn tаrаfımdа uyumаyа bаşlаdı. Kаynаnаm dа tеkli kоltuktа оturmuş, bеn dе yоrgаnı üѕtümе аtmış bir vаziyеttеyim. Ꭰеrkеn kаynаnаm аyаğını yоrgаnın аltındаn vüсudumа dеğdirmеyе bаşlаdı. İlk bаştа yаnlışlık оldu hеrhаldе dеdim. Sоnrа kаynаnаm аyаğını yаvаşçа vüсudumdа gеzdirmеyе bаşlаdı. Bеnim аklımdаn gеrçеktеn kötü şеylеr gеçmеdi, аmа kаynаnаm аyаklаrını еşоfmаnımın üѕtünün içindеn göğüѕlеrimе kаdаr gеtirdi. Bеnd е nеfеѕ bilе аlmаdаn nеlеr оluyоr diyе bеkliyоrum… Erotik hikayeler 

Ꭰаhа ѕоnrа kаynаnаm аyаklаrını yаrrаğımın üѕtünе kоydu vе hаrеkеtѕiz bеklеdi. Tерki vеrmеmi bеkliyоrdu, аmа kоrkuyоrdu dа. Bеnѕе inаnılmаz bir şеkildе tаhrik оldum fаkаt bеlli еtmеdim. Yаrrаğım tаş gibi оlmuştu, kаynаnаm dа bunun fаrkındаydı. Аmа çоk hоşumа gidiyоrdu. Kаynаnаm ѕоnrа еşоfmаnımın içindе аyаğını yаrrаğımа kаdаr indirdi, bаşlаdı аyаklаrıylа yаrrаğımа ѕürtmеyе. Bеn dе gеrçеktеn аz kаlmış bоşаlасаktım, аmа tuttum kеndimi. Sоnrа birdеn аyаklаrını yаrrаğım оrdаn çıkаrdı vе аğzımа dоğru gеtirdi. Tаbii yоrgаn аyаklаrını örtmüş bir vаziyеttе, kаynаnаm аyаklаrını аğzımа kоyаrаk ‘раrmаlklаrımı yаlа’ dеrсеѕinе аyаklаrıylа dürtüyоr bеni. Bеn dе dаyаnаmаyıр аyаklаrını hаfiftеn yаlаdım. Sоnrа аyаk аltını, tаbаnın hеryеrini yаlаttı…
 

Kаynаnаm diğеr аyаğıylаdа ѕikimе bаѕtırıyоrdu. Bеn dаyаnmа ѕınırımı zоrluyоrdum аmа nе оlurѕа оlѕun bоşаlmаm gеrеkiyоrdu. Kаynаnаm еlindеki реçеtеyi yеrе аttı, yаni ‘bоşаl, аmа bеlli еtmе, ѕоnrа реçеtеylе ѕil’ dеrсеѕinе. Bеn dе реçеtеyi аldım, еlimi ѕikimе аttım. Аynı zаmаndа kаynаnаmın аyаklаrını yаlаmаyа dеvаm еdiyоrdum. Sоnrа yеmin еdiyоrum еlimi kаynаnаmın аmınа götürdüm, kаynаnаmın аmı öylе ıѕlаnmıştı ki. Аrtık ikimizdе tерki vеrmiyоrduk. Kаynаnаmın аyаklаrı аğzımdа yаlаtıyоr bаnа, bеn dе еlim аmındа, ереy оkşаdım аmını, аmа аmınа fаzlа inеmеdim, çünkü kоrkuyоrdum. Kаynаnаm аyаklаrını bаnа yаlаttıkçа nеfеѕ аlışım dеğişiyоrdu. Sоnundа kаynаnаm dаyаnаmаyıр еlini аttı yаrrаğımа, bаşlаdı оkşаmаyа. Bеn fаzlа dаyаnаmаdım vе kаynаnаmın еlinе vе bасаklаrın bоşаldım. Kаynаnаmın gözlеrini görесеktiniz, gеrçеktеn tаm zеvktеn kudurmuş gibiydi. Kаynаnаm ѕреrmlеrimi еliylе аldı, реçеtеylе ѕildi vе hеmеn yаnımdаn kаlktı. Bеnim üѕtüm bаşım, yоrgаn fаlаn bеrbаt оlmuştu. Аmа kаynаnаmın еlinе vе bасаğınа bоşаlmаm hеrşеyе dеğmişti…

Аrkаdаşlаr kimѕеnin bаşınа gеlmеz dеmеyin, vаllа hеr аn kаrşınızа çıkаbilir, ѕiz ѕiz оlun оnа görе dаvrаnın. Bеn şimdi kаynаnаmın yüzünе nаѕıl bаkасаm оnu düşünüyоrum. Аmа gеrçеktеn çоk hоş bir аndı kаynаnаmlа yаşаdığım. Kаynаnаm hеrgün bеni аrıyоr vе “Gеl ѕеni özlеdim!” diyоr. Tаbii bаnа hitар еdеrkеn yinе ‘Оğlum’ diyоr. Аmа hаlеn аnlаmış dеğilim, kаynаnаm bаnа niyе bunu yарtı ?

Sınıf arkadaşımın sulu amını çatır çatır siktim


Bizim sınıfa dönemin ortasında yan sınıftan bi kız gelmişti. ismi Dilan 160 boylarında 50 kilo civarında sarışın bir afetti. Neyse tanıştık gün geçtikçe dahada samimi olduk ve derken konu döndü dolaştı ve sekse geldi. Kendisinin henüz kız olduğunu arkatende çok acıtır diye veremediğini söylüyordu. Bende ona denemekten ne çıkar bi kere dene dedim.Ama pek yanaşmadı. Daha sonraki günler bu bizim yanımızda sürekli frikikler veriyor gömleğini düğmelerini açıyor ve sütyenini bile görüyorduk. Acayip derecede azıyorduk. Artık bayağı bir samimi olmuştuk ve dışarda buluşuyorduk falan bir gün sınıf arkadaşım kaanla bir plan yaptık. Bunu bizim evin arkasındaki bahçeye çağırıp orda sikecektik. Dilan’ada bütün sınıfı çağırdığımı söyledim. Tamam geleceğim dedi. Dört gözle onu beklerken ilk telefon kaandan geldi. Teyzesini rahatsızlandığını ve acil hastaneye gideceğini söyledi. Artık tek başımaydım ve baş başaydık. Derken Dilan geldi. Daha kimse gelmedimi dedi. Bnde yoldalar geliyolar dedim. Bende numaradan mangalı falan hazırladım. Daha sonra o da bana sofrayı kuralım dedi bende  
tamam dedim.Ne olduysa o anda oldu ve çekmeceden tabak almak için eğildiğinde arkasına geçip ona sürtünmeye başladım.ilk başta kıpırdamadı. Daha sonra bana dönüp bende aylardır bu anı bekliyordum dedi. Ateşli bir şekilde sevişmeye başladık. Yaklaşık 5dakika seviştikten sonra benimkini ellemeye başladı.Ooo
 kocamanmış bu dedi. Bnde ne sandın bugünler için hazırladık onu dedim. Daha sonra sikimi dışarı çıkardım ve yalamaya başladı. Harika yalıyordu ve ben çok geçmeden ağzına boşaldım. Ardından tekrar eliyle sikimi kaldırdı ve artık onu içimde istiyorum dedi. Hemen soydum. Memeleri daha büyümemişti fakat yine iyiydi. Memeleri yalamaya başladım harikasın diyordu bana bende sende öylesin diyerek karşılık veriyordum. Hemen sevgi indim. Daracıktı daha kızdı belliydi. Yalamaya başladım oda inlemeye. Fazla bağırma bizi duymasınlar dedim.O da tamam dedi. Ardından sevgi fırça çekmeye başladım. inanılmaz zevk alıyordu.Sok içime sok artık diyordu bende hayır olmaz dedim kızlığını bozamam arkaten sikicem seni dedim tamam dedi. sikimi tükürükledim aynı şekilde arkaünü. Yavaş yavaş sokmaya başladım. Fakat girmiyordu. Biraz daha zorladım sanki sikim kopacaktı ama girmiyordu. Biraz daha uğraştım o da çok çaba  

sarfediyordu. Yaklaşık 5 dk sonra yavaştan içine girmeye başladı. Artık zevk almaya başlamıştım. Dilan yine inliyordu bu beni daha çok zevke getiriyordu. arkaten 15 dk kadar siktikten sonra artık geliyorum içine boşalıcam dedim. Boşal aşkım dedi ve şiddetli bir şekilde boşaldım.O şekilde yaklaşık 2-3dk içinde kaldım. Bana döndü ve birkaç dk daha seviştik. Beni çok arzuladığını söyledi. Daha sonra fırsat buldukça sikişiyoruz. ilerleyen günlerde okuldada siktiğimi anlatıcam 

 Kocasıyla Sorunlarını Ormanda Sikerken Hallettim


 

Ben 40 yaşlarında, kendince sempatik bir erkeğim. Adanada öğretmen olarak çalışıyordum. Eşimden ayrılalı epey bir zaman olmuştu. Birlikte aynı okulda çalıştığım meslektaşım Jaleye epeydir ilgi duyuyordum. Jale de bana bir pas veriyor, bir vermiyor, beni ikilem arasında bırakıyordu. Ben esmer hastasıydım, o yüzden Jaleye bayılıyordum. Epeyce bir zamandır seks yapmamıştım ve azgınlığım üstümdeydi. Onun muhteşem yuvarlak kalçaları aklımı baştan alıyordu. Artık ne yapıp edip, onunla

birlikte olmalıydım. Evli bir kadına ilişki teklif etmek çok zor bir olaydı. Fakat çıldırmıştım, aklımdan çıkmıyordu. Eşiyle sorunları olduğunu söylediğinde, fırsat bu fırsat deyip değerlendirmeyi kafama koydum.  Bir gün okul çıkışı onun arabasıyla, ormana, sakin, bir o kadar da sessiz bir yere gittik. Yanımıza bir kaç şişe bira aldık. Biraları içince biraz çakırkeyif olduk. Jale artık istediğim kıvama geliyordu. Şakalaşmaya falan başladık, artık ona ufaktan dokunmaya başlamıştım. Jale de bana

dokunmaya, beni tahrik edici konuşmalar yapmaya başlamıştı. Birden dudaklarına yumuldum ve etli dudaklarını vantuz gibi öpmeye başladım. O da karşılık veriyordu. Ama birden “Yanlış yapıyoruz...” deyip kendini geri çekti. Ben ise çıldırıyordum. Çok kızgındım, makineli tüfek gibi patlamama ramak kalmışken beni öylece sap gibi bırakmıştı. Ormanda ağaçların arasındaydık, birilerinin bizi görmesi imkansızdı. O

kızgınlıkla arabadan indim. Jale ise özür diliyor, yaptığının yanlış olduğunu anlatıyordu.
Jale de sigara yakmak için arabadan indi. Ben tekrar ön tarafta yerime oturmuştum. Olay beni manyakça etkilemişti. Jale arabadan çakmağı almak için içeriye doğru eğildi, ben de birden cam otomatiğine basarak kafasını cama sıkıştırdım. Jale çok kızmış, fakat fazlada ses çıkartamıyordu. Arabadan inip



arkasına geçtim, eteğini yukarı kaldırıp, sikimi çıkardım ve arkadan amına soktuğum gibi bütün gücümle bastırdım. Amı muhteşem sıcaktı. Ammada özlemiştim seks yapmayı. Jalenin amına gidip gelmeye başladım. Jale ise kendini kasıp, bana engel olmaya çalışıyordu. Fakat kurtulması imkansızdı. Bir süre sonra o da zevk almaya başladı, zevkten inliyordu. Ayaklarını belimin iki tarafına alıp, köküne kadar sokuyordum amına. Çok çabuk boşaldım. Sonra ön tarafa geçip camı indirdim. Jale benimle hiç

konuşmadı, arabaya binip ordan uzaklaştık.  Anal seks hikayeleri  Ertesi gün okulda yüzüme bile bakmadı. Bu böyle bir hafta sürdü. Fakat aynı okulda olduğumuz için ister istemez karşılaşıyorduk. Başımla selam verdim, o da verdi, ama resmi bir şekilde ve bana,  “Seninle konuşmamız gerekiyor…” dedi. Sessizce ben de, “Tamam.” dedim. “Bu akşam benim eve gelirmisin?” dedi. “Gelirim.” dedim, ama gerçektede korkuyordum. Eşinin çalıştığı yere telefon ettim, il dışında olduğunu söylediler. Bu beni biraz 

rahatlattı. Akşam saat 10 gibi evine gittim. Üzerinde eşofmanla kapıyı açtı. İçeri daha yeni girmiştim ki, üstüme atlayıp dudaklarımdan inanılmaz bir şekilde öpmeye başladı.  Birden pantolonumdan çıkarıp benim Küçük Mustafayı ağzına aldı, inanılmaz bir şekilde somuruyordu. Fazla dayanamadım ve ağzının içine patladım. Hepsini yalayıp yuttu…  Sonra ben yere çöktüm, bacak arasında o muhteşem şeftalisini

yalamaya başladım. Ben amını yaladıkça o çıldırıyor, saçlarımı çekiyordu. Birazdan kasılarak boşaldı. Bizim filim yeni başlamıştı, durmaya niyetimiz yoktu. Vücudunun her noktasını öpüyordum, zevkten inliyordu. Ama aklımın bir köşesi hep kalçalarındaydı. O muhteşem götü mutlaka patlatmam gerekiyordu. Salona geçtik. Koltuğa yüzükoyun uzandı, ben sırtını ve götünü yalayıp öpüyordum. Elimle şeftalisini



okşayıp, göt deliğine de parmağımı sokmaya başlamıştım. Kalçalarını ayırıp, göt deliğine dil atmaya başladım. Artık hazır olduğuna inanarak, yarağımı göt deliğine yerleştirdim. Yavaşça sokmaya çalışırken, Jale çılgınca, “Sik  götümü, parçala beni Mustafa!” der demez dibine kadar kökledim götüne…  İlk bir iki git gelden sonra muhteşem bir şekilde sikişmeye başladık. Jalenin götünü yarım saat kadar siktim, sonra içimde ne varsa boşalttım götünün derinliklerine. O daha boşalmamıştı, “Beni boşalt, yoksa seni

parçalarım!” dedi. Sırtüstü çevirip amını yalamaya başladım. Tertemiz muhteşem amını yaladıkça çılgınca inliyordu, birazdan kasılarak o da boşaldı. İkimizde bitmiştik. Sonunda yıllarca hayalini kurduğum Jalenin amını ve götünü sikmiştim. O günden sonra artık arada bir sikişiyoruz, birbirimizin dilinden anlıyoruz. Ben anladığım dilden birini buldum, sizin de bulmanız dileğiyle, Hoşça kalın!

Komşum handeyi kendi yatağında siktim



Merhaba ,sanırım ilk olarak kendimi tanıtmak gerekli, ismim Nesrin,45 yaşında ,1,60 boyunda, 46 kiloda minyon, bakımlı, titiz, evli bir ev hanımıyım. Her şeyden önce eşimi çok sevdiğimi söylemeliyim.  Eşim, Osman, 51 yaşında çok bakımlı yakışıklı, düzgün biridir.Mühendistir,vaktinin çoğu şantiyelerde geçmekte, 15 günde bir bazen ayda bir görüşebiliyoruz .Neyse fazla uzatmayayım bir apartman

 dairesinde oturuyoruz karşı komşumuzla 7 senedir tanışırız,son derecede iyi arkadaşlarımız Mustafa ve hande ,Hande 46 yaşında benim gibi minyon,güzelce bir kadındır,eşi Mustafa ise 61 yaşında aralarında 15 yaş fark var yinede gayet iyi anlaşırlar.Mustafa’nın çoğu vakti evde geçiyor avukat,danışman olarak haftada 3 gün çalışıyor, Hande ve ben neredeyse günde iki üç defa görüşürüz sabah 

birbirimize kahveye geliriz,beraber yürüyüş yaparız,öğleden sonra çay içeriz ,akşamda Osman evdeyse Mustafa da gelir sohbet eder TV seyrederiz.son zamanlarda Osman olmasa da Mustafa aramıza katılmaya başladı. Bana karşı bakışlarının ,davranışlarının değiştiğini fark ettim,çok kibar,esprili sözler 

iltifatlar,vücuduma çok dikkatli bakışlar gibi.Laf aramızda çok güzel bir kadın değilim ama her zaman övündüğüm çok güzel g*ğüslerim var,popom,bacaklarım ve de ayaklarımda son derece bakımlı gayet güzeldir .  Sokakta yürürken defalarca bakılacak biride değilim ama s*ksi olduğum söylenebilir. 

Mustafa’nın davranışlarını Önceleri çok önemsemedim ama son zamanlarda dikkat çekecek boyutta arttı, aslında hoşuma da gitmeye başladı. Herhalde oda hoşuma gittiğinin farkındaki son günlerde bana ilgisi daha da arttı,can sıkıntısından aklıma şeytanca şeyler gelmeye başladı,yaşlı sayılacak biri ama son derece dinç ve çekici açıkçası, beyaz karizmatik uzun saçlar fit vücut 

baya iyi yani,yattığım yerde saatlerce düşündüm taşındım Mustafa’yı baştan çıkarmaya karar verdim can sıkıntısı ya oyalanacağım sözde. Beklide yaptığım büyük bir hata ama elimde olmadan karşılık veriyorum yaptıklarına, nedense garip bir heyecan farklı bir fantezi içinde buluyorum kendimi.Yalnızım eşimi seviyorum ama s*kside çok seviyorum,Mustafa’da bana çok güvenilir geliyor, 

çekicide buluyorum arzuluyorum da galiba. Düşündüm taşındım ve arzularım ağır bastı beklide bu ilişki bana heyecan vermeye ,hayat vermeye başladı kendimi frenleyemedim açıkçası,neticesinde. Ertesi gün Melek kahveye geldi 
sohbet ediyorduk kapı çaldı ve Mustafa karşımda bekliyordum zaten ,her 

zamankinden farklı biraz daha açık ve dekolte giyindim tabii ki neredeyse içime düşecekti içeri aldım oturdu ona da bir kahve yaptım, anlamadığım yedi senedir kapı komşum Mustafa nın bunca sene sonra neden aklına geldim hiç anlamış değilim .  Kahve içerken bacak bacak üstüne atıyorum eteğim diz üstü,bacaklarım



 yarıya kadar açılıyor,tekrar ayaklarımı düzeltiyorum bir daha bacak bacak üstüne atıyorum kıpır kıpır maksadım bacaklarımı seyretmesi,gözlerini de ala*ıyor tabiî ki,üstümde dar bir bluz var özellikle giydim sutyenim ve g*ğüslerim belirgin badyada çekici,karşımda kıpırdanıp duruyor.Kahveler içildi evlerine geçtiler ama benim aklım hala Mustafada ne yapabilirim diye planlar yapıyorum.Akşa* 

üstü Melek geldi,hadi çaya gel dedi tama* üstümü giyip geliyorum dedim,daracık eşofmanımı giydim öyle darki bütün hatlarım meydanda,üstüme de sıkı bir bluz giydim sutyenimide giymeden aynaya baktım meme uçlarım belirgin her şey tamam,kapıyı çaldım içeri girdim mutfakta masada oturuyorlar, Melekte g*ğüslerimi fark etti şöyle bir baktı,Mustafa ise kaçamak bakışlarla gözlerini 

alamıyor. Çay içimeye başladık sohbet ettik akşam üstü olmaya başladı Melek hadi Nesrin yürüyüşe deyince tamam hadi dedim,Mustafa da bende geliyorum dedi, ben üstümü değiştirip çıkıyorum dedim, Hande ben hazırım iniyorum aşağı Mustafa sende hazırlan Nesrinle gel deyince şeytanlar kafamda dolaşmaya 

başladı planımı yapmıştım kafamda,kapıyı açık bıraktım yatak odasına geçtim  odanın kapısını sonuna kadar açtım soyundum sutyen ve k*lotumla Mustafa’yı beklemeye başladım nasılsa açık kapıdan girip beni alacak,öylece bekledim tahminim doğru çıktı açık kapıdan girdiğini duydum, hiç duymamış gibi 



eşofmanımı ve bluzumu aldım koridorun ucunda sessizce beni seyrediyordu hiç farkında değilmişim gibi hareket ediyorum, s*tyenimi çıkardım tamda önümü dönmedim ama muhteşem g*ğüslerim meydanda diğer sütyenimi giydim altımı ve bluzumu giydim.   Hemen koridordan çekildi ve kapıdaymış gibi hadi Nesrin ben hazırım çıkıyoruz diye bağırdı bende hiç bir şey olmamış gibi tamam deyip yanına

 geldim asansöre bindik bana öyle bir bakıyor ki sanki üstüme atlayacak Hande bizi bekliyordu yürüyüşe başladık.Yürüyüş bitti asansörle yukarı çıkıyoruz ama yürüyüş boyunca kafam hep plan yapmakla meşgul.Yürüyüş boyu Mustafa’ya yılışıp durdum defalarca yürüyüşten hemen sonra duş alacağımı söyledim anla*ıştı tabiî ki ne demek istediğimi. Asansörden indik evlerine girdiler bende 

yatak odasına geçip beklemeye başladım Mustafa bu kadar imadan sonra aptal olamazdı gelmesi gerekirdi bekliyorum ve iki dakika geçmemişti ki kapının   açıldığını duydum olay bitmişti nasıl girdi diyeceksiniz ama söyleyeyim birbirimizde anahtarlar var eve sahip çıkmak için bulunduruyoruz, hemen fırladım 

banyonun kapısını ardına kadar açtım içeri gidim,Mustafa koridorda kenardan beni seyrediyor yine hiç farkında değilmişim gibi davranıyorum,eşofmanımı çıkardım arkasından bluzumu ,sutyen ve donlayım,sutyenimi çıkardım arka*ı döndüm ve külotumu da çıkarı verdim çırçıplak kalmıştım kim bilir neler 



hissediyordu ama ben itiraf edeyim zevkten ve heyecan dan uçuyorum adeta,duşa kabini açtım içeri girdim kapattım duşa başladım cam buharlaştığı için iyi göremiyorum ama Mustafa nın silueti orda g*ğüslerimi arada camın önüne getiriyorum popo mu yapıştırıyorum aklıma ne şeytanlık gelirse yapıyorum artık,çok uzatmadım kapıyı açtım havluya uzandım elime aldım sarınmadan 

çıktım Mustafa koridora yapışmış deli gibi bakıyor ben hala görmemezlikten geliyorum önünde kurulanmaya başladım.    Özellikle önümü hiç dönmedim ama, donumu giydim s*tyenimi taktım.  Mustafa hemen kayboldu usulca kapıyı çekti sesini duydum ve gitti. Gece Osman geldi, yemeğimizi yedik TV seyrettik yatar yatmaz aklım hep Mustafa’da ve yaptıklarımdaydı inanılmaz bir heyecan 

duyuyorum,çok tahrik oldum sabaha karşı Osman la inanılmaz seviştim adamın  hali kalmadı şaşırdı ne oldu böyle kudurdun mu Nermin diye söylenip durdu,öyle bir tahrik oldum ki anlatamam Osman’a yapmadığım şeyleri yaptım,kımıldayacak hali kalmadı sabahta geç kalktık işe de geç gitmek zorunda 

kadı hala akıl erdiremiyordu kafasını sallıya sallıya gitti. Bu iş bende takıntı halini aldı,sabah kahvesine Hande geldi oturduk konuştuk Mustafa işe gitmiş,ayrıldık bende dışarı çıktım saat üç gibi eve geldim bir saat sonrada Hande geldi hadi yürüyüşe deyip çıktık bir saat kadar yürüdük eve çıktık Mustafa kapıda,gözüde 



bende bende yan gözle baktım,içeri girdim odama geçtim duş alacağım kapı tıkırdadı hemen anladım Mustafa bu vay canına adam hiç vakit kaybetmiyor dedim oyuna devam, kapıyı açtım banyoya girdim yine soyunmaya başladım tam s*tyenimi çıkartıyordum ki Mustafa koridordaki koltuğa oturdu gayet sakin ister istemez irkildim sütyenimi toparladım, Mustafa’da hiç ses yok kızardım bozardım 

hiç ses çıkaramadım donup kalmıştım bana öyle bir bakıyor ki sanki soyunmamı bekliyor,hadi kızım tam zamanı dedim hiç yokmuş gibi s*tyenimi açtım,Muhteşem g*ğüslerim Mustafa’dan 2 metre ilerde heyecandan elim ayağım titriyor.  Eşimden başka hiç kimse beni böyle görmemişti, uçlarını avucumla kapattım  öylece bakışıyoruz, arkamı döndüm ve K*lotumu çıkarı verdim arkam dönük ellerimle 

saçımı topladım herhalde muhteşem duruyorum, duşa kabini açtım ayağımı attım ve küvete girip duşa kabini kapattım duş almaya başladım Mustafa elini Organına g*türdü gözleri fal taşı gibi açılmış beni seyrediyor, kımıldamıyor bile,tamda ne yaptığını göremiyorum ama put gibi duruyor.Ne yapacağımı düşünüyorum ama 

baya şaşkınım.sabunlandım falan ama yapacak bir şeyde aklıma gelmedi,duştan çıktım,hep arkam dönük havlumu aldım ve sarındım ne bende de onda çıt yok, k*lotumu giydim, s*tyenimi yerleştirdim,yüzümü döndüm Mustafa hala sessizce oturuyor,deli olacağım heyecandan ölüyorum yürüdüm banyodan çıkıp yatak 



odasına geçtim yatağın kenarına oturdum öylece bekliyorum. Bir sesler duydum sanırım yerinden kalktı eyvah dedim şimdi saldıracak bana,kalbim küt ,küt atıyor sen kaşındın kızım uğraş şimdi gör gününü diye kahroluyorum ses kesildi gibi geldi. Hemen arkasından sokak kapısının kapandığını duydum . ağzım açık ne olduğunu anlamaya çalışıyorum adam gitmişti inanamadım bendemi bir kusur 

var bu adam duygusuz mu anlamaya çalışıyorum , koşup baktım hakikaten gitmiş, giyindim bir kahve yaptım kendime,moralim bozuldu, sinirlendim TV yi açıp seyretmeye başladım,yattım ama sabaha kadar uyuyamadım, bende kendimi s*ksi biri zannediyordum al işte gör halini diye kahroldum.  Sabah kalktım kahvaltı bile etmeden Meleğin kapısına hadi yürüyüşe diye Mustafa’da bizle çıktı adamda 

tık yok gayet sakin sanki hiç bir şey olmamış gibi gayet rahat benle konuşuyor. Yürüyüş bitti eve girdim ben sana gösteririm diye s*tyen k*lot kapıda bekliyorum ama gelmedi. e olacak şimdi bilmiyorum meraktan deli olacağım 

image

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder