2 Şubat 2016 Salı

grup sex yapiyorum cok mutluyum.............ve............ babacığım iyiki üvey anne getirdin.............ve............TAYTIMI YIRTARAK SİKTİ BENİ.......... ve.........Baldızımın Amı Çok dar ve Temizdi





merhaba sevgili okurlar ben 40 li yaslarda kariyeri olan bir kisiyim.esim ile monotonlasan sex hayatimiza biraz heyecan katmak amaci ile internet uzerinden tanistigimiz bir ciftle grup sex yapmaya karar vermistik Ama o siralar sevğilimin bazi özel sorunlari nedeniyle katilmak istemedi bende taniştigim ve adlari yasin ve ayşe olan 40 li yaşlardaki çiftle tek olarak katilip üçlü sex için israr ettim sevgilimin katilamam

nedenlerini ayrintili olarak anlattim ama pek ikna edemedim sonunda yalvardim diyebilirim vede sonunda kabul ettiler. Arabamla hemen onlarin kentine yola çiktim ve telefonla aradim şehir girişinde beni karşiladi evlerine gittik. Tabi evlerine girdiğimde ilk anda karşilikli nasilsiniz muhabbetinden sonra konular bitti. ayşe sanirim daha atakliğindan hemen yanima geldi ve dudaklarima yapişti. Deliler gibi opüşüyorduk.

Arasira yasine gözümü kaydiriyordum oda pantolonunu siyirmiş 31 çekiyor tamam dedim çok hoş bir ortam yakaldik. Sonrasinda ayşeyi soydum yatak odasina geçtik bu arada içkilerimizide yudumluyoruz tabi. Ayşe çok azgin bir kadindi sex tanricasi diyebilirim her hemen amina yapiştim emmeye başladim 69 olduk oda benim yaragimi koparircasina emiyordu yasin de olaya katildi oda neresi denk gelirse

emiyordu. Sonunda artik sokacam dedim veayşenin amina yavaş yavaş yerleştim zevkten çildiriyordu sesi duvarlarda yankilaniyordu yüzüne yastik koyarak devam edebildik  bütün apartman dinleyecekti. Yasin atladi olaya aman içine boşalma döllerini bana sakla ben onlari yutacağim demezmi şok oldum ayşe iki kez organz oldu bende artik patlamak üzere idim çiktim yasinin ağzina verdim yasin 
 

yaragimi emerek tüm döllerimi iştahla yuttu ve teşekkür etti. Sonrasin da içkimize devam ettik ama benim aklim ayşenin götünde kalmişti çok hoş ve büyük kalçalari vardi benim yarak 5 dakika içinde tekrar taş gibi olmuştu hemen ayşeyi elinden tutup salondan yatak odasina aldim. Halinin üzerine domaltim arkasina dayandim ami oldukca genişti ama götü daracikti. Benden önce kendisi tükürükledi ve sokmaya

başladim başini soktumamla yüklenip tamamini gotunun derinliklerine sokmam bir oldu yine ayni çiğlik zevkten yeri göğü yikiyordu elimlede amini parmakliyordum. Kisa sürede organzm oldu bende artik patlamak üzereydim ki yasin devreye girdi döller ağzima diyerek diz çöktü bende onun ağzina boşaldim bir damlasini zayi etmeden iştakla yuttu.


Tekrar içkilerimizi yudumlarken karşilikli memnuniyetlerimiz belirttik. Benim yarak sanki bir demir tekrar hemen ayakta idi ama aklimdan geçiriyordum ne yapmam lazim değişik bir pozisyom hadi dedim üçümüz ayni anda yatağa girelim. Artik arkasi nasil olursa akar gider düşündüm yatağa geçtik ama yasinin kalçalarini yarağima değdirmeye çalişmasini önce yanlişlikla sandim ama israrla sürtmeye başlayinca anladim yasinde yarak istiyor. 
Yat dedim yüzü koyun yatti altina yastik koyarak yarağimi götüne dayadim odane göt hiç sikilmemiş sokmak mümkün değil yalayarak önce iyice yumşattim kremle parmağimla aliştirdim sonrasinda yaragimi dayadim zorlukla başi girmişti yavaşca gidip gelerek içine giriyordum ayşede bu arada yasinin yaragini emiyordu artik göttü iyice alişmişti hizla gidip gelmeye başladim. Ama bende ilk defa bir erkek 
  
sikiyordum vede çok şaşgindim ama hoştu sanki yaragim bir şişeye girip çikiyordu artik fazla dayanamadim içine boşaldim yasinde 31 çekerek ayni anda ayşenin ağzina boşaldi. Bir süre yatakta

üçümüzde uzandik. Sonrasin da duş almak için banyoya gittim bu arada içtiğimiz biralardan baya çişim gelmişti aklima bir şey geldi dölü yutan çişimide içmek isteyebilir diye düşünürken yasin banyoya geldi

ayşede arkasindan klozete işemek üzere iken istermisiniz dedim niye olmasin deneyelim demezlermi şaşkinliğim iyice artmişti ikisini bir küvete soktum ağizlarinizi açin dedim ve sirasiyla ağizlarini doldurdum

yasin bir kismini içti ayşe içmeden dişari tükürdü ama çok hoş bir denemeydi benim içinde onlar içinde. Halen görüşüyoruz vede daha değişik neler yaşayabiliriz hayallerini kuruyorum



 

babacığım iyiki üvey anne getirdin

 



ben hakan;size bundan iki yılönce yaşadığım o güzel anımı yazacağım.annem öldükten sonra babam yeniden evlendi.babam 55 evlendiği afetse 25 yaşında; kumral dolgun kalçarı iri göğüsleriyle aklımı başımdan alan müthiş bir seks abidesiydi.birkaç defa onları sevişirken yakalamıştım.bir gün bu tamkarşıma boylu boyunca yatmış bana baldır bacak ziyafeti çekiyordu.aslında o anda aklımdan hiçte seks geçmemişti.yanına uzandım;bu birden göğüslerini burnuma dayadı.hiçbirşey anlamamıştım.babam o aralar evde yoktu anlayacağınız bizim afet seksse susamıştı.göğüsleri tam dudak hizamda emilmeyibekliyordu.başımı göğüslerini iyice ağzıma yaslayıp emmemi istedi.şaşırmıştım ama isteğini yerine getirmeliydim.biraz yalaşmalardan sonra bu elini benim ufaklığa attı ve okşamaya başladı.sikim dimdik olmuştu.birden aklım başıma geldi ve yanından hızla çıkıp doğru tuvalete gitdim.orda31çekerek rahatladım.sonra bir süre ona hiç yaklaşmadım.ve yine i,şten yorgungeldiğim birgün eve gelir gelmez uzandım.onunilk evliliğinden olan oğluda vardı.onu dışarı gönderdi.anlamıştım niyetini yine   istiyordu.ben hareketsiz yatıyordumki birden yanıma gelerek yine göğüslerini dudaklarımın arasına bırakdı.aslında bunu istemiyordum çünki babamın yüzüne nasıl bakacağım diye düşünüyordum.oise sadece sikişmek ve arzularını köreltmek istiyordu.ne olacaksa olsun diyerek göğüslerini çıkardım ve yalamaya başladım.elini pantolnumdan içeri sokmuş sikimle oynuyordu.bende bir süre sonra üzerindeki etğini sıyırıp o şahane amcığı açığa çıkardım.sikim dimdik olmuştu.oda gözleini kapatmış zevkten uçuyordu.babamın onu tatmin edemediğini söylüyordu.ve biraz sevişmeden sonra sikimi eliyle amına götürdü ve içine sokmam için bana yalvarmaya başladı.ellerim kalçalarındaydı oldukça dolgun kalçaları vardı.elimi bir ara göt deliğne  soktum. sıcacıktı.üzerine çıkmama izin vermiyordu çünki sadece kendini düşünüyordu bense azmış onu ne olursa olsun sikmeliydim.buna böyle sikimin zorlandığı için acıdığını söyledim.olmaz üste çıkarsan hamile kalabilirim dedi.korkma içine boşalmam dedimsede dinlemedi.bende sikimi amından çıkarıp yapamayacağımı söyledim.henüz boşalamadığı için deli oluyordu.ne 
  istiyorsun dedibende amın çok geniş götden ver dedim bianda delirdi sen manyakmısın ben hiç götden yemedim olmaz dedi.bende denemiş olursun dedim.bu canım acırsa bırakırım dedi.tamam dedim bu önümde domaldı bende zevkle göt deliğine ve sikime tükrük sürüp arkasına yaklaştım korkuyordu ve bendeni zangır zangır titriyordu;ona cesaret verip sikimi götüne dayayıp birden yuklendim öyle bitr çığlık atdıkı yoldan geçen duymuştur eminim.sonra bu götünü sağa sola çevirerek sikimiçıkarmaya çalışıyordu ama ben hala yüklenerek buna izin vermiyordum.biriki gitgelden sonra alıştı kalçalarını geriye doğru iterek içine daha çok girmesine yardım ediyordu.(inanın şunan bile sikim ereksiyon olmuş durumda)ve ikimizde sarsılarak boşaldık.amından akıtdğı sıvılar yatağa bulaşmıştı.bizim azgın karıya buda yetmmiş olcakki bacaklarını açarak amımdan sik beni diyerek önumde sıtüstü yatdı.amcığında hala o sıvıların kalıntıları kalmıştı.önunde eğilip amını yalamaya başladım.iniltiler eşliğinde amını yalyordum.sikim tekrar kalkınca amına dayayıp soktum ahhhdiye inliyor beni azdırıyordu;amına köküne kadar soktum ikinci posta   olduğu için biraz uzun sürmüştü.nihayet amının içine tüm spermlerimi boşatdım.ve yanına uzanarak dudaklarına teşekkür öpücüğü diyerek sarıldım.uzun uzun öpüştük ve biraz daha ellerimizle birbirimiz uyandırdık.vebirdaha sikişdik.o gün 7_8 defa sikişdik.akşam olunca ikimizde yorgun düşmüştük.gece sat 2gibi bu yine geldi ve yatağıma girdi o gecede sabaha kadar sikişdik.artık fırsat buldukca sikişiyorduk.bir süre sonra bu hamileyim dedi,bende istersen gizlice aldıralım dedim hayır doğurcam dedi.ya bama dedim;onu bir gece azdırırım oda kendinden sanar dedi.kabul etdim.dediğini yaptı.ve bu sikişimiz bir süre devam etdi.sonra karnı iyice büyümeye başladı ama biz yine sikişmeye devam ediyorduk.doğumu yaklaşınca bırakdık;birkaç gün sonra çocuğumuzu doğurdu.oğlumuz olmuştu.babam kendinden sanarak onu her kucağına alınşında bana bakarak kıs kıs gülüyordu.bir süre sonra ben çalışmaya gitdim ve artık sikişimiz bitdihala benimle yaşadığı sikişi unutamadığını ve tekrar istediğini söyledi  
TAYTIMI YIRTARAK SİKTİ BENİ

  image

 Sevli seks hikayeleri  okuyucuları yine bir seks hikayesi ile beraberiz. Yaş 24 ve 2 yıllık evli bir kadınım. Daha önceden yani kocam ile tanışmadan önce para karşılığında erkekler ile beraber oluyordum. Üzerimden kamyon gibi adamlar geçti gitti hep. Bazen bir gün içerisinde o kadar çok sikiliyordum ki amcığım sıp sıcak oluyordu ve acı içinde kıvranıyordum. Sonuçta aldığım paralar ile amımı tıraşlıyor sonrasın da amcığımı temizletiyordum. Sürekli olarak amcığımı daraltma

operasyonları geçiriyordum. Bu sayede beni siken erkekler kalın yarrakları olduğunu düşünüp beni yatağa çivilemeye çalışıyorlardı. Sonuç daha fazla para ve acı idi hep. Her neyse benim bu sikilmelerim bir süre sonra bir devlet dairesinde tanıştığım memur kocam ile son bulmuştu. Artık monoton bir hayatım vardı ama hep orospu ruhum beni kamçılıyordu.  Güzel ve alımlı olduğum için hep güzel yarraklar yemek istiyordum. Kocamın kayınpederi ise fırlama bir tipe benziyordu.

Kocamdan çok beni dikizlemeye başlamıştı son zamanlarda.   Kayınpederimin bu dikizlemeleri artık evin içinde ufak sürtüşmelere ve göt yanaklarıma dokunmaya doğru gitmişti. Kocamın Tv karşısında uzandığı akşamlarda, kayınbabam gelip mutfak da bana yardım etmeye çalışıyordu. Zaten daracık olan mutfakda bir o yana bir bu yana geçerek beni domalmış bir vaziyet de yakalayarak yumuşak götümün arasına kalkmış olan kalın yarrağını değdiriyordu. Kalın ve iri bir yarrağı olduğunu hissedebiliyordum. Onun yaşlı vücudu beni de tahrik ediyordu ama hep ondan kendimi sakınıyordum.

Böyle sürtüşmelere izin vermem ise orospu ruhumdan kaynaklanıyor tabiki de. Bir gün kocam iş için iki günlüğüne eve gelemeyeceğini söylediğinde kayınbabamın suratında ki mutluluğu görecektiniz. Sanki ohhh işte beklediğim an geldi der gibi bacaklarımı ve memelerime bakmıştı. Saf kocam ise   karıcım sana emanet diyerek babasına göz kırpmıştı. Ben ise olacakları şimdiden hissedebiliyordum. Kayın babamın kalın yarrağının daracık amcığıma zorla girdiğini hayal

 

edebiliyordum. Kocamın eve gelemdiği ilk gün biraz sakin gibi geçiyordu ama kayın babamın uyanması ile tacizler başlamıştı. Ben de kocam evde olmadığı daha rahat giyinmiştim. Yumuşak götüm daha da belli olsun diye güzel bir tayt giyiştim. Göt yanaklarım resmen gel beni sik der gibi duruyordu. Üstümde de bol bir bluz vardı. Kayın babam yine yanıma yaklaşıp ehu ehuee diye espriler yapıyor, sempatik görünmeye çalışıyordu. Arada bir arkamdan geçip güzel ve çıkmış olan

 götümün yanaklarına baskı yapıyordu. Açıkcası kalın yarrağını götümün arasına her dayadığında hadi beni sik diye söylenmekten korkuyordum. Bende götümü geri geri bastırmaya başlamıştım artık. Tam o anda bulaşık makinesini açmak için eğildiğimde ayy belim tutuldum dedim ve öylece domalıp kaldım. Götüm iyice belirginleşmiş ve altımda ki külotsuz amcığım belli olacak şekilde domalmıştım. Kayın babam beni böyle görünce deli gibi gelip arkadan kalın yarrağını değdirdi

. Bende hafif götümü sallayıp iyice götümün arasına oturmasını sağladım. Kayın babam ne oldu sana kızım bir şeyin varmı deyince ayy babacım ya belim tutuldu az bana belime masaj yap dedi. Kayın babamda kalın sikini deliğime bastırarak iyimi böyle diyerek belimi okşarken götüme değdiriyordu. Artık o kadar birleşmiştik ki götüme hafiften kasıklarını çarpıp duruyordu. Kayın babamın iyice azdığını anlamıştım. Ben yavaştan toparlanmaya çalıştım ve dikeldiğim de ise kayın

babam arkadan bana sarılıp omuzlarımı öpmeye başladı. Ben ise ayyy kayın babacım durun ne olur ne yapıyorsunu dediğimde çok azdım gelin yarrağımı hissetmiyor musun? dedi. Kayın babacım ne olur durun dediğimi hatırlayorum sadece. Kayın babam hemen arkadan taytımı tutup çekiştirerek amcığımın olduğu bölgeyi hafifçe yırttı. Oradan kalın yarrağını bir anda amcığıma sokup ahhh diye acı içinde inlememi sağladı. Canım resmen yanmıştı ve çok acıyordu amcığım. Kalın yarrağını amcığıma sokan kayın babam offf  gelin, kızım beni deli ediyorsun diyerek amcığıma şap şap

girmeye başladı.  Amcığım sulanmış ve bir o kada da azmıştım. Beni hafif domaltıp iyice dibine kadar köklemeye başlamış ve öküz gibi hönkürerek götüme çarpamaya başlamıştı. Ayy baba dur ne olur diyordum bende. Bu onu daha da azdırıyordu ve hadi kızım amcığını daha da aç Götünü ayır diyordu bana. Ben de hafif araladığımda ise şap şap diye girmeye başlamıştı. Kayın babam beni şap şap şap diye 10 dakika siktikten sonra amcığımın içine sıcacık döllerini bırakıvermişti. Kayın babam ile yaşadığım bu seks hikayeleri anım burada bitmedi tabi     

                                                                  

  Baldızımın Amı Çok dar ve Temizdi 


Eşim baldızım ve bacanağım ile yıllık izinlerimizi denk düşürüp beraber tatile çıkmaya karar verdik. Amacımız hem birlikte zaman geçirmek hemde daha hesaplı bir tatil yapmaktı. Aslında eşimle değişik planlar içerisinde idik, kendimize ait fantezilerimiz vardı. Zaman ve fırsat bulabilirsek gerçekleştirmek en büyük arzumuzdu. Arabamızla yola çıktık ve sideye yakın bir 

belde de bir apart kiraladık. Deniz kenarı şirin bir beldeydi burası. 14 günlük tatilimizin güzel geçmesi için her gün farklı bir plan içerisindeydik. 1. haftası dolmadan yaşadığım olay her şeyi gözümde değiştirmişti. Plajda güneşleniyorduk ve şezlonglarımız önlü arkalı idi. Tam önümde baldızım yanında eşi ve yanımda da eşim yatıyordu. Bir ara yüz üstü döndüm ve çenemi 

şezlongun ucuna yasladığımda karşımda gördüğüm manzara beni öyle etkilemişti ki anlatamam. Baldızım yüz üstü güneşleniyor ve giydiği bikiniden amının yarısı görünüyor ve sırtının da şekilli yanabilmesi için üst bikinisini çözmüştü. Sikim dimdik oldu, daha önce baldızıma karşı böyle bir his beslememiştim. O gece hep onun hayalini kurdumsa da teklif etmek yada ona bir şey 

çaktırmak niyetinde değildim. Eşimi seviyordum neticede.İki gün sonra sabah ne yapacağımıza karar vermeye çalışırken her ağızdan farklı ses çıkıyordu. Ben side de gezmek ve orada denize girmek istiyordum, aslında eşimle bir fantezi fırsatı yakalamaktı amaç, bacanak ve baldız bizimle gelmesin ve ikimiz takılıp fantezi yapalım diye düşünüyordum ki eşim burada kalıp denize girmeyi tercih etti. Bacanakta aynı görüşte idi. Baldız da tam tersine bugünü eğlenceye

  

ayırmamızı istiyor ve denize girmek istemiyordu. Nihayetinde ortak bir karar çıkamayınca herkes kendince takılsın diye bir fikir çıktı ve ben gelmezseniz gelmeyin diyerek zaten kendime ait olan 
otomobilime atladım. Baldızım gelebilir mi diye bir ara baktımsa da pek oralı olmadı, onlarla takılmaya karar verdiği kesindi. Ben çıktım yola yalnız birinci benzinlikte kararımdan vaz geçip 

döndüm tersine. Sinirlerim bozuktu ama yalnız takılmakta pek işime gelmedi. Aparta döndüm ve üstümü değiştirmek için içeri girmiştim ki içeride baldızımın olduğunu gördüm. Ama belli etmedim, içeride sadece o mu var bunu anlamalıydım ki öyleydi. Hemen kafamda bir kurgu yapıp nasıl tahrik ederim diye düşünmeye başladım. Hemen çırılçıplak soyunup omzuma bir havlu attım ve odadan çıkıp salondan banyoya geçtim. Beni görmüştü bunu fark ettim yanıma 


doğru gelirken banyo kapısını kapattım. Duş aldım ve çıktım. Kafamı kuruluyormuş gibi yaparak çıktım ki yüzüm kapalı olsun ve bir yeri görmediğim izlenimi doğsun istedim. Kafamı kuruluyordum bir yandan da odama doğru yönelmişken baldızımın bacaklarını gördüm. Duruyordu öylece şok olmuştu belliydi yalnız ben çaktırmadan devam ettim kafam kapalı odaya 

doğru. Odanın kapısını kapatmadan sırt üstü yattım yatağa, yattığım yerden baldız görünmüyordu. Kurgum sadece bu kadardı, bu bile beni tahrik etmeye yetmişti ve sikim kalkmaya başladı. Ne yapacağımı şaşırdım acaba halen seyrediyormuydu bilmediğim için anlar diye korktum ve sikimi elime alıp okşamaya başladım. Mastürbasyon yaptığımı düşünsün 

 

izlenimine kapılsın diye. Derken içeriden ince bir öksürük geldi ve kapıda göründü. Şaşırmış gibi yapıp havluyu sikimin üzerine kapattım. Neden döndün dedi, bende tek sıkıldım yoldan döndüm dedim. Sen neden gitmedin dedim oda benim canım istemedi denizi dedi. Dolaba doğru gittim ve bir şort çıkarttım havluyu atıp önünde şortumu giymeye başlamışken pardon deyip döndü 

arkasına. Ben tamam giydim dedim yalnız sikim şortumu delecek gibiydi. Bunu fark etti yalnız gözlerini çevirdi. Sinirlisin sanırım sende dedim evet hemde nasıl dedi, işleri güçleri deniz ve güneşlenmek diyerek isyan etti. Arkasına geçerek omuzlarına masaj yapmaya başladım, biraz tepki verdi ve enişte ne yapıyorsun dedi. Bende sinire iyi gelir ama istemiyorsan yapmam dedim

. Biraz yap aslında ihtiyacımda var diyerek yatağın kenarına oturdu ve devam etmemi istedi. Bende masaja devam etti ve bir süre sonra istersen yüz üstü yat öyle devam edeyim dedim. Daha iyi olur dedi, yalnız fazla bastırma yanıklar biraz acıyor uyarısı yaptı. Bende yavaş yavaş sırtını ve belini ovmaya başladım. Sırt kısmında bikini üstünü çözdüm ve öyle devam ettim. 

Bikinisinin üstü çözülünce ellerini yanlara kavuşturdu ki memeleri belli olmasın diye. Ellerim yavaş yavaş kalçanın üst kısımlarını işgal etmeye başladı. Minik şortunu aşağıya doğru çektim, ani bir tepki ile çıkartma altımda külotum yok dedi. Bende çıkartmıyorum az aşağı çektim dedim. Ama tepki vermeseydi o anda çekmekti niyetim. Bacaklarını ovmaya başladım üst kısımlara kadar çıktıkça ani kasılmalar olduğunu gördüm. Sana müthiş bir masaj yapmak isterdim ama
 



yanlış anlarsın dedim. Yalnız tüm vücudun kasılmalardan ve boşalmalardan o kadar rahatlayacak ki dedim. Merak etmişti ama birazda korkmuştu belli ediyordu bunu. Sonucunda bir şey olmasını istemiyorum dedi bana bende tamam dedim. Yalnız boşalacaksın bir kaç kez dedim. Tereddütle kabul etti. Şortunu çıkarttım tamamen, yalnız kendini o kadar çok kastı ki hiç bir şey 

görünmüyordu. Rahatla dedim ve sikimi kalçalarının ortasına yerleştirdim ve ileri geri gitmeye başladım. Ellerimle de dikey olarak vücuduna masaj yapıyordum. İleri geri yaparken sikim ara 
sıra takılıyor ve hemen düzeltiyordum. Sonra dönmesini istedim yavaşça döndü ama gözlerini açamıyordu, utanmıştı ve üst bikinisini kendisi ile çevirmişti memeleri kapalıydı. Amı o kadar 

güzeldi ki 27-28 yaşlarında olmasına rağmen bir kız çocuğu amı gibi amı vardı. Aynı masajı bu şekilde de yaptım, sikimi amına sürterek vücuduna masaj yapıyordum ve ellerimle kapattığı memelerini açıp okşamaya başladım. Masajdan o kadar hoşlandığı belliydi, kasılıp dudaklarını koparırcasına ısırıyordu. Sikimi kafasını tuttum ve amına dayadım ileri doğru biraz ittim, çok 

sıcak ve çok ıslaktı. Tepki vermeye çalışıyor yalnız zevkten de kendini alamıyordu. Sikimi yavaş yavaş derken ittim içinde geziniyordum. İleri geri gidip gelmeye başladım, hemen boşalmamam ve anı uzatmam gerekiyordu. Zevke yaklaştıkça yavaşlıyor ve kendimi dizginliyordum. Yarım saat kadar siktikten sonra göbeğine ve memelerine doğru büyük bir hışımla boşalmaya başladım. Mayışmıştı ve sırt üstü yatıyordu, kucağıma alıp duşa götürdüm

 . 

Riske girmeyerek spermli sikimi yıkayıp bir posta da burada siktim. Yıkayıp kurulayıp odaya götürdüm tekrar, yatırdım ve amını yalamaya başladım. Kuduruyordu ve böyle de ilgiyi daha önce görmemiş gibi davranıyordu. Amını ve memelerini yaladıktan sonra tekrar siktim. Sonrada ben çıkayım artık beni Side de bilsinler en iyisi dedim. Görürlerse şüphelenirler dedim ama baldız

 sen onlardan şüphelenmiyormusun dedi. Bende kesinlikle dedim ama sonra düşündüm ki kesinlikle yapmaz dediğim ve güvendiğim baldızım bile bana karı olduktan sonra diye düşündüm. Olsun dedim, ödeşmiş oluruz dedim ve beni görmedin sen yine de deyip onu orada bırakıp arabaya atladım ve arabayı apartın biraz uzağına park edip plaja indim. İçimdeki şüpheden 

kurtulmam gerekiyordu. Onları buldum ve uzaktaki bir şezlonga uzandım üzerimdeki tisörtü 
çıkartıp. Onlarda uzanıyorlardı, bir süre sonra beraber denize girdiler. Çok yakın duruyorlardı ama o kadar yakın mesafeden de bir şey yapamazlardı. Yalnız hareketleri de çok şüpheliydi. Tatilimizin geri kalan günlerinde iki taraf olarak fırsat buldukça kaçamak yaptık. Yalnız onlar 

bizim kaçamak yaptığımızı bilmiyorlardı yakalanacak veya anlaşılacak bir fırsat vermedik onlara ama biz onların kaçamaklarını biliyorduk. Şuan da her şey normal, sanki hiçbir şey yaşanmamış gibi birbirimize gelip gidiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder