24 Şubat 2016 Çarşamba

Eniştemle Hergün Sikişiyoruz .........ve..............gizli rüyam .........ve.............Beni 3 Kez Boşaltan Adama Göttende Verdim........ ve ........ 2 bayan 3 erkek-ertesi gün

    

Merhaba 31 severler. Ben Aslı, 27 Yaşındayım, 1.70 boyunda, 55 kilo, beyaz tenli ve güzel bir bayanım. Simsiyah gözlerim ve pembe dudaklarım var. 2 sene süren bir evlilikten sonra, kocamla anlaşamadık boşandık ve genç yaşımda dul kaldım. Eniştem (teyzemin eşi) 50 küsür yaşında, 1.75 boylarında, yaşını hiç göstermeyen, yaşına göre halen siyah saçları olan, kendine bakan biridir. Aslına bakarsanız o güne kadar eniştemle böyle bir olay yaşayacağım hiç ama 

hiç    aklıma gelmezdi.  Dul olmama rağmen kendimi kasan bir insan değilim, daima rahat olmuşumdur. Teyzemlerle bir araya geldiğimizde, rahat kahkahalar atar, onların ayıp diye açmadığı konuları açar, gönlümün istediği gibi muhabbetler eder, şakalar yapardım. Bir gün yine teyzemlerle bir araya geldik. Muhabbet ederken, konu çok iyi bildiğim eski dönem Türk sinemasının ünlü oyuncuları hakkında açıldı ve sohbet etmeye başladık. Ben F.... A...’ın 

oynadığı filmleri sayarken, eniştem birden itiraz etti, “O filmde başkası oynuyordu!” diye. Şaşırdım kaldım. Biraz da inatçı biri olduğum için bu konu eniştemle iddaya girmemize kadar gitti. İddayı kaybeden bir şişe Rakı alacak ve içecektik. Ben çok alkol alan biri değilim, ama arada iyi gidiyor. Eniştemin de benden farkı yoktur, o da az içer. Neyse iddaya girildikten 

sonra  hemen internete baktık ve ben kazanmıştım. O günden sonra her fırsatta Enişteme takılır oldum, “Enişte şu Rakıyı da bir içemedik gitti!” diye onu kızdırıyordum.
Birgün telefon çaldı. Annem hazırlandığı için telefona ben cevap verdim. Arayan Eniştemdi, “Aslı Rakıyı aldım, hadi gel içelim!” dedi. Doğrusu bunu hiç beklemiyordum, o şaşkınlıkla, 

 

“Tamam Enişte!” diyebildim sadece. O gün de Annemle Teyzem, bir tanıdıklarının altın günü vardı, oraya gideceklerdi. Eniştemle yaptığım telefon görüşmesinden sonra Anneme durumu anlattım. Annem sadece, “Tanrım sen akıl fikir ver bunlara!” dedi. Teyzemlerin evi bize çok uzak değildi, hava da sıcak olduğu için altıma bir eşofman ve üstüme de askılı bir tişört giyip, Annemle beraber çıktık evden. 3 dakika sonra Teyzemlerdeydik.  Kapıyı Teyzem açtı, ben içeri 

geçtim. Annem kapıda Teyzemi bekliyordu. Teyzem de annemi bekletmemek için beni öpüp çıktı. Evde eniştemle beraber kalmıştık. Eniştem, “Hadi Aslı masayı hazırlayalım!” dedi. “Tamam enişte!” dedim ve yemek odasına geçtik. Peynir, Kavun, Süzme Yoğurt, Tavuk, Buz ve tabiki Rakı. Ne ararsanız vardı masada. Eniştem hafif birde damar müzik açtı ve “Hah şimdi tamam oldu!” dedi. Gülüşe gülüşe masaya oturduk. Herşey çok güzeldi, eğlenceli muhabetler ediyor, 

şakalaşıyorduk. Aradan 2-3 saat geçmiş, biz bir büyük Rakıyı bitirmiştik. Ama alışık olmadığımız için alkol ikimizi de etkilemişti...  Birden Eniştem koluma yapıştı, “Hadi kalk Aslı, dans edelim!” dedi. Ben o kafayla, “Olur Enişte!” dedim ve kalktım. Ayakta zor duruyordum oysa. Dans ederken Eniştem bana iyice sokulmaya başladı, resmen sikini göbeğime değdiriyordu. Siki taş 

gibiyidi ve anladığım kadarıyla kocaman birşeydi. Gittikçe dahada çok bastırıyordu sikini göbeğime. Ne oluyor diye anlam veremeden Eniştem boynuma yanaştı, derin bir, “Ohhhhhhh!” çekti ve “Çok güzel kokuyorsun Aslı, harikasın!” diye fısıldamaya basladı. “Enişte ne yapıyorsun?” diye kendimden uzaklaştırmaya çalışıyordum, ama ne fayda, kene gibi sımsıkı 

 

sarılmıştı bana. Zaten ayakta da zor duruyordum, başa çıkmam imkansızdı. Dans ediyorduk sözde, ama Eniştem beni dans bahanesiyle yatak odasına kadar götürmüştü. Ben sürekli, “Enişte yapma, ayıp oluyor, bırak!” diyordum, ama Eniştem dinlemiyordu bile... 
Beni yatağa doğru itmesiyle yatağa düşmem bir oldu. Rakıdan başım dönüyordu, gücüm kalmamıştı, hareketlerimi kontrol edemiyordum, ama herşeyin farkındaydım. Eniştem birden üzerime uzanıp, tişörtümü sıyırdı ve sutyenden kurtardığı göğüslerime saldırdı. Göğüslerimi 

öpüyor, yalıyor, emiyordu. Eniştemin başını göğüslerimden itmeye çalışıyordum, ama olmuyordu. Sonra elini eşofmanımın içine soktu. Bacaklarımı iyice kapadım, fakat Eniştemin eli enişte yarağıamıma ulaşmış, amımla oynuyor, bir yandan da memelerimi yalayıp ısırıyordu. Sonra doğruldu ve eşofmanımla birlikte külotumu aşağı sıyırdı, kafasını amıma gömdü ve amımı yalamaya başladı. İlk başta Eniştemin kafasını iteklemeye çalışsamda, yalan 

yok, az sonra zevk almaya başlamıştım. Hatta yavaş yavaş inliyordum. Biliyorum çok kötü 
 birşeydi bu yaptığımız, ama resmen sıtmaya tutulmuş gibi sarsıla sarsıla orgazm oluyordum. Eniştem de amımdan akan zevk sularımı şapur şupur yalıyor, “Ohhhh, harika amcığın var Aslı!” deyip duruyordu...  Ben artık kendimi salmıştım, birinci orgazmımın ardından, Eniştem 



yalayarak beni ikinci orgazmıma doğru yaklaştırıyordu ki, tam o anda merdivenlerde Annemlerin sesini duyduk. Eniştem apar topar kalktı ve mutfağa geçti. Ben de üstümü başımı düzeltip uyuyor numarası yaptım. Neye uğradığımı şaşırmıştım, ama çokta zevk almıştım, hatta içten içe Annemler niye erken geldiler diye kızıyordum. Eniştem annemlere benim sarhoş 



olduğumu ve uyuduğumu söyledi. Oysa ben Eniştemle yaşadıklarımızı düşünüyordum. Tabii o gün annemin çenesinden ve dırdırından kurtulamadım.  Aradan birkaç gün geçmiş, halen o gün olanlar aklımdan çıkmıyordu, kendime engel olamıyordum bir türlü. Eniştemle en kısa zamanda başbaşa kalmalıydım, ama bir türlü cesaret edemiyordum buna. Ben bu düşüncelerle boğuşurken telefonum çaldı, arayan Eniştemdi. “Efendim Enişte?” diye telefonu açtım. Bana, 

“Seni özledim Aslı!” dedi sadece. “Ne diyorsun Enişte?” dedim. “Neden o günden beri gelmiyorsun bize?” diye sitem etti. “Hangi   günden bahsediyorsun Enişte?” dedim. “Seninle çılgınlık yaptığımız günden!” dedi. Enişteme  diyecek laf bulamadım ve telefonu suratına kapattım. O da bir daha aramadı. Şimdi o gün olanların üzerine birde Eniştemin telefonda söyledikleri eklenmişti. Beni özledigini söylemişti. Aslında ben de nedensiz bir arzuyla onu 

istiyordum. Belki de bu yüzden kapattım telefonu   suratına, bilmiyorum.  O konuşmanın üzerinden 1 hafta geçmişti ve ben Eniştemle karsılaşmadım, o da aramadı. Fakat içim içimi yiyordu. Bu şekilde devam edemezdim ve tüm cesaretimle telefona sarıldım. Çalar çalmaz Eniştem açtı ve “Alo!” dedi. “Enişte canım cok sıkkın! Annem de evde yok, 2 bira alıp 

gelirmisin?” dedim. Eniştem hiç düşünmeden tamam    dedi. Onun da bunu beklediği belliydi. Aradan yarım saat geçmeden kapı çaldı. Hemen koşup açtım. Eniştemin yüzünde şaşkın bir gülümseme vardı, belli ki benden böyle birşey beklemiyordu. Bense halen kendime inanamıyordum. Salona geçtik Eniştem biraları poşetten çıkarıp açtı, birini bana uzattı, diğerini 

 

de kendi içmeye başladı. Uzun bir süre hiç konuşmadık. Üzerimde kısa bir şort ve askılı badi vardı. Eniştemin gözleri bacaklarımdaydı. Farkındaydım, o   da benim gibi yanıyordu, ama ikimiz de konuyu açamıyorduk          .  Bu arada biralarımız da bitmişti. En sonunda Eniştem, “Eee biralar bitti, halen anlatmadın. Söyle bakalım canın neden sıkkın?” diye sordu. İçimden (Canım sıkkın değil Enişte, o bir bahaneydi, canım sikişmek istiyor!) diye geçirdim, ama bu 

şekilde söylemek yerine, “Hiiççç... öylesine!” dedim geçiştirdim. Eniştem anlamıştı sanki, “Yoksa sen de beni mi özledin?” dedi. “Olamaz mı?” dedim. “Olur!”   dedi ve ayağa kalktı, yanıma geldi, ellerimden tutup beni de kaldırdı ve “Seni istiyorum Aslı!” deyip dudaklarıma yapıştı. Ben de karşılık veriyor, deliler gibi  öpüşüyorduk. İçimden kendime kızıyordum, ama çokta zevk alıyordum. Öpüşerek odama kadar geçtik.  Eniştem bir çırpıda badimi, sutyenimi http://analandcum.tumblr.com/

çıkardı ve göğüslerime yumuldu. Deli gibi yalıyor, emiyordu göğüslerimi. Ben 
 de kısık kısık inliyordum. Birden yatağa yatırdı beni ve “Kaldığım yerden devam etmek istiyorum!” deyip bir çırpıda şortumu ve külotumu çekerek çıkardı. Amım su gibi olmuştu. Önce amımı elledi, “Ohhhh yavrum benim, harikasın! Harika amcığın var!” dedi, amımı parmaklayıp kokladı. Ben dayanamıyordum, sabırsızlıkla, “Hadi yala, bitir beni Enişte! Hep seni 

düşünüyorum!” dedim. Eniştem birden amıma yumuldu. Amımı yalıyor, am dudaklarımı ısırıyor, klitorisimi emiyor, dilini amımın içine sokup sokup çıkarıyordu. En az yarım saat yaladı. Kaç kere boşaldım hatırlamıyorum. Sadece, “Ohhhh, sik beni enişte, hadiiii sok artık sikini, yeter!” diye inliyordum...  Eniştem de daha fazla dayanamadı, “Tamam yavrum sikecem, azgın 

 

orospum benim!” diyerek soyundu. Yarağı kazık gibi duruyordu. Bacaklarımı ayırıp arasına  
yanaştı, yarağını eliyle tutup amımın dudakları arasına yukarı aşağı sürtmeye başladı. Amım zaten ıslaktı, şimdi vıcık vıcık olmuştu ve biran önce sokması için çıldırıyordum. “Hazırmısın yavrum?” diye sordu, “Evet, hemde çoktan, hadi sokkk!” dedim. Eniştem yarağını yavaş yavaş amıma sokarken öyle bir, “Ohhhh!” çekti ki, anlatamam. Ben zaten zevkten bayılmak üzereydim, sürekli inliyordum ve “Hadi hepsini sok, sik beni Enişte!” diyordum. Ben öyle 

deyince eniştem hepsini birden  kökledi ve hızlı hızlı gidip gelmeye başladı. O şekilde Enitemle 15-20 dakika falan sikiştik ve ben orgazmlarımın sayısını unuttum... Eniştem birden üzerimden kalktı ve “Domal!” dedi. Ben de hemen domaldım. Arkama geçti ve bir çırpıda amıma geçirdi o kocaman sikini. “Ohhhhhh!” diyebildim sadece. Eniştem belimden sımsıkı tutmuş, kendine  
doğru hızla çekiyor, bir yandanda yarağını amıma köküne kadar bastırıyordu. Kendimden 

geçmiş bir şekilde inlerken, Eniştemin çıkardığı hırlama seslerinden onun da boşalacağını anladım, “Sakın içime boşalma Enişte, korunmuyorum!” dedim. Eniştem yarağını amımdan çıkarıp, “Dön ozaman!” dedi. Hemen ona dogru döndüm ve beni bulutlara çıkaran o yarağı 

ağzıma alıp yalamaya başladım. Çok geçmeden Eniştem de böğürerek ağzıma boşaldı. Bütün döllerini yuttum ve biraz daha yaladım. Eniştem saçlarımı okşuyor, “Küçük orospum benim, süperdin!” diyordu. “Sen de harikaydın Enişte!” dedim. Yatakta birbirimize sarılıp biraz uzandıktan sonra, Eniştem kalktı, giyinip, dudaklarımı öperek gitti. Ben de banyoya girdim.

O günden sonra artık Eniştemle arada bir buluşup sikişiyorum. Çok ayıp biliyorum, ama o zevkten de vazgeçemiyorum. Şunu da belirtmeden edemiyeceğim, 50 küsür yaşında olmasına rağmen Eniştem beni Ex Kocamın eskiden siktiğinden çok çok daha iyi sikiyor. İşte böyle sex severler. Sizin yazdıklarınız olmasaydı, ben de bu hikayeyi burda anlatmaya cesaret edemezdim, hepinize çok teşekkürler!


 

gizli rüyam

 

  

Ben 27 yaşında iki yıl önce boşanmış üniversite mezunu ve bankada çalışan bir gencim.çok seksi değilim ama çok iyi sikerim.hikayem bundan üniversite yıllarında çalıştığım işyerinde gerçekleşti işte anlatıyorum 6 kişinin çalıştığı küçük bir işyerinde çalışıyordum iki bayan 4 erkektik bayanlardan biri 50 yaşın üzerindeki temizlikçi diğeri 24 yaşında evli tesettürlü .    ve 2 yaşında 

oğlu olan güzel bir bayandı.adı aylaydı temiz    biriydi ama ben en azgın yıllarımdaydım ve otuzbir çekerken onu düşünüyordum.bazen onu nasıl sikebileceğimi düşünüyordum ama hiç pas vermiyor ben    de hiç uğraşamıyordum ama iş biraz inada binmiş gibi her gece onu düşünüp otuzbir çekiyordum.birgün patronun karısı geldi 35 yaşlarındaydı .    

ama seksiydi ben işe gireli 2 ay olmuştu ve o ilk defa işe geliyordu bir çay içti patronla biraz konuştu ve gitti ama bana bakışlarını hiç beğenmemiştim.,aradan 2 gün geçti telefonum çaldı bilmediğim bir numara açtım merhaba ben sevcan dedi ben tanımıyorum deyince patronun eşi dedi 

buyrun sevcan hanım dedim .    sigortaların attığını yardım edip edemeyeceğimi sordu ben de bugün çalışmadığımı    ve okulda olduğumu işyerini ararsa diğer arkadaşın kendisine yardımcı olacağını söyledim o bana ben senin yardım etmeni istiyorum deyinvce ben    kadının yarak 

 

istediğini anladım gerçi kim olsa anlardı.yarım saat içinde gelirim deyip telefonu kapattım ve yaklaşık 25 dakika sonra orda .    oldum kapıdan içeri girer girmez hiç birşey konuşmadan öpüşmeye başladık ve sonra ben onu amından ve götünden tam 6 defa    siktim.sonra bir sigara yakıp konuşmaya başladık bana ilk defa kocasını aldatmadığını benim üçüncü olduğumu o 

yüzden vicdan azabı çekmememi söyledi.muhabbet ilerleyince ben ona ayladan bahsettim onu sikmeyi çok istediğimi kendisini sikerkende hep onu hayal ettiğimi söyledim.bana kimi düşündüğümü dert etmediğini    istediği yarağı yediğini söyledi.sonra bana ayla sikmem konusunda yardım edebileceğini söyledi.plan yaptık o aylayı eve misafirliğe çağırıp 

ağzını yoklayacaktı.aradan 10    gün geçmişti aylayı iki kere evine çağırmış ağzını aramış ve bana ayla temiz bir kız kocasını aldatacağını hiç sanmadığını söyledi.birgün    yine onun evinde seviştikten sonra plan yaptık aylayı eve çağıracaktı ve sonra uyku hapıyla uyutup onu sikecektim.pazar 

günüydü kocası istanbula    gitmişti ben eve geldim biraz hazırlık yaptık ve aylayı çağırdı hiç birşeden haberi yoktu ilacı çayına koymuştu çayını yudumladı biraz    sonra esnemeye başlayınca eve gitmek istedi ama uyuya kaldı.hayallerimin kadını .    karşımdaydı onu uyanıken sikmeyi isterdim ama 

 

farketmezdi patronun karısı seni yalnız bırakayım deyip çıktı önce başörtüsünü çıkardım saçlarını okşadıktan sonra üstündekileri çıkarttım göğüsleri çok güzeldi biraz yaladıktan sonra sıra en    güzel yerine 
gelmişti eteğini çıkarttım bembeyaz iç çamaşırı vardı onuda çıkarttım ve hayallerimin kadınına sahip oldum amını elile gibi siktim    arada uyanacak 

gibi oluyordu ama farketmezdi benimdi artık amına sokup çıkarıyordum 5 defa amına boşaldım sonra güzel küçük ve daracık kalçalarını çevirdim iyice kremledim ama girmiyordu hiç sikilmemişti kalçalarından ama zorladım ve girdim zar zor ileri geri gidiyordum ogüzel götüde siktim inanılmaz bir zevkti 3 defa götüne boşaldım son birkez .    daha amına boşalıp öylece uzabdım 

bizim ufaklık sönmüştü patronumun karısı    geldi seni izledim dedi ve onu okadar sikmediğim için bana kızdığını söyledi ve bizim ufaklığı ağzına alıp biraz kendine getirdi.ben    çıkıp gitti.ayla uyanınca patronun karısı her şeyi anlatmış öyle anlaşmamıştık ama o anlatmış ve ben aylayı sikerken 

kameraya çekmiş aylaya    kimseye birşey söylememesini yoksa filmi herkeze göstereceğini söylemiş aylada kabul etmiş.bana bunları sonradan anlattığında hadi yine iyisin istediğin zaman sikeceksin diyordu gerçektende aylayı çok siktim ondan sonra patronun karısınıda tabi siktim zaten önce onu 

sikmeden aylayı sikemiyordum.aylanın çocuğu oldu benden ben ona çok kere gidelim buralardan dedim ama gelmedi onu ve patronumun karısını diğer sikişlerimi size yazmaya devam edeceğim şimdi    ayla hayatımda yok kimi bulursam onu sikiyorumGönderen: akkumlu 

Beni 3 Kez Boşaltan Adama Göttende Verdim.
    
Ben Asu, 1.70 boyunda, 55 kilo, siyah uzun saçlı, beyaz tenli, ne çok zayıf, ne de şişman, çevremdekiler tarafından oldukça güzel bulunan bir kadınım. Üniversiteyi kazanıp İstanbul’a geldikten sonra burda tanıştığım biriyle evlenerek yerleştim İstanbul’a. Kocam çalışmamı istemediği için çalışmıyordum, ama borçlarımız çoğalınca çalışmak mecburiyetinde kaldım. Komşumuz Mürşide teyzeye diyordum, “Bir iş olursa bana 

haber ver!” falan gibisinden. O da bir gün bana bir bebek bakıcılığı işi olduğunu söyledi. Bebeğin annesi Mürşide teyzenin torunu. Kadın doğumdan sonra işi bırakmış, şimdi yeniden başlayacakmış, bebeğine bakacak güvenilir birini arıyormuş, Mürşide teyze de beni çok sever, bana söyledi. Ben de kocama bahsettim.Reddedecek durumda değildik, kabul ettim. İşe başladım. 


Bebeğin annesi Dilan hanım kapalı bir kadın, minyon tipli, hoş biri. Kocası İnanç bey de gerçekten çok yakışıklı, karizmatik bir adam, sarı saçlı, mavi gözlü uzun boylu... Bu adamın bu kadınla işi ne? demektenalıkoyamadım kendimi, ve içten içe kıskandım Dilan hanımı. Neyse, olay gününe gelmek istiyorum. İşebaşlayalı 2 ay olmuştu. Benim  
maaş günümdü. O gün İnanç bey eve erken gelmişti. Benim de üzerimde beyaz gömlek, altımda siyah düşük bel bol bir etek vardı, siyah uzun saçlarımı salmıştım, kırmızı ruj sürmüştüm, tenim de beyaz olunca, aynada kendimi çok güzel buluyordum. Beyaz gömleğimin içinde siyah sütyen vardı ve belli oluyordu. 

İnanç beyi kapıda güleryüzle karşıladım, “Hoşgeldiniz!” dedim. Herhalde gelmeden birşeyler içmişti, kafası çakırkeyifti. Gözleri, gömleğimden fışkıracak gibi duran göğüslerimdeydi. Garip bir şekilde hoşuma gitti, biraz da utandım ve mutfağa geçtim. İnanç bey de salona geçti, Bebeğin ne yaptığını sordu. “Uyuttum.” dedim. Sonra 

her zaman yaptığım gibi yanına gidip, “Birşey içmek ister misiniz?” diye sordum. Beni baştan aşağı süzerek, “Getirdiğim şu poşette bira var, açıp getirir misin?” dedi. “Peki efendim!” deyip mutfağa gittim. Birasını getirdim. 15 dakika sonra tekrar çağırıp, bir tane daha istedi. Tekrar getirdim. Mutfağa döndüm. 

Radyo açık, şarkı dinleyerek yemek yapıyordum. Derken arkadan belimi saran iki el hissettim. Birden irkilip arkamı dönmeye çalıştım, ama İnanç bey çok sıkı kavramıştı, 
 dönemiyordum arkamı. Sessiz sakin çekingen biriyimdir, bağırmadım, sadece, “İnanç bey!” diyebildim. Kulağıma ağzını dayayıp “Şşşşt! Sessiz ol, kötü bir niyetim yok!” dedi. Sessizce ve korkarak hareketsiz duruyordum, kaskatı kesilmiştim. Gömleğimin altından belimi okşamaya başladı. Titriyordum. Sonra elini aşağıya indirerek eteğimden içeriye soktu, külodumun üzerinden amımı okşuyordu. “Yapmayın nolur, bırakın beni!” dedim. Sarhoştu, “Çok güzelsin Asu!” dedi fısıltıyla, tahrik ediciydi sesi. Ondan zaten baştan beri çok etkileniyordum, saldım ben de kendimi... 

Halen arkamdaydı, vücudunu yapıştırmıştı vücuduma. Elini külodumdan içeri sokmuş, klitorisimi okşuyordu. Bir eliyle de gömleğimin üzerinden göğüslerimi okşuyordu, aynı zamanda da götümde kabaran sikini hissediyordum. Yere düşecek gibi oldum, öyle tahrik oluyordum ki. Tuttu beni yatak odasına götürdü. Yatağa attı. Üzerime gelip dudaklarımı öpmeye başladı. Karşılık verdim. Kalçalarımı okşuyordu. Sonra doğrulup gömleğimin düğmelerini açmaya başladı. Gömleğimi çıkarmadan göğüslerimi 
öpmeye koyuldu. Aşağı doğruindi, külodumu çıkardı. Bacaklarımı iyice ayırıp, eteğimi yukarı çekip, amıma yumuldu ve öpmeye başladı. Kasılıyordum. Amımı yalamaya başladığında ise zevkten inliyordum. Dilini amımın içine sokuyor, klitorisimi emiyor,  mahvediyordu beni, 2 defa orgazm olup boşaldım! 

Sonra yanıma uzanıp, hoşuma gidip gitmediğini, kocamın da amımı yalayıp yalamadığını sordu. Hoşuma gittiğini, fakat kocamın hiç amımı yalamadığını söyledim. O da, “Dilan da benim sikimi hiç yalamaz!” dedi. Adam için çok üzüldüm. Onu yatağa yatırıp üzerine çıktım. Soydum. Sikine yumulup yalamaya başladım. Sonra ağzıma alıp emdikce emdim, adeta vakumluyordum. Bu arada taşaklarını sıkıyordum okşuyordum. Daha fazla dayanamayarak ağzıma boşaldı. Hepsini yuttum... 

Biraz yatakta uzanıp, konuştuk, öpüştük, elleştik. İnanç beyin siki yeniden kalktı. Nasılsa kocamı aldatmıştım, oldu olacak tam sikişelim diye düşünerek, üzerine çıktım,  

sikini amımın ağzına yerleştirip, sikine oturdum. Ben oturup kalktıkça, o da alttan pompalıyordu. Beni bu şekilde birkez daha orgazm ettikten sonra, arkadan da yapmak istedi, karısı götten de hiç vermemiş. Beni 2 kere diliyle, 1 kez de sikerek orgazm eden adama karşı koyacak gibi değildim. Hemen önünde dört ayak domaldım ve (hayatımda ilk defa) götten de verdim. Gerçi ilk olduğu için canım çok yandı, ama olsun değerdi! 

Arada sırada halen sikişiyoruz ve maaşıma da zam yaptı 
   2 bayan 3 erkek-ertesi gün 


yaşadığım müthiş geceyi sizlerle paylaşmıştım hatırlarsanız.merak edenler başını okuyabilirler.ben kısadan ertesi günü paylaşacağım sizlerle.2 erkekle yaşadığım çılgın geceden sonra sabah uyanmıştım.akşamdan kalan acı ve adale tutulması vardı üzerimde.bacaklarım ve deliğim uyuşmuş haldeydi.bacaklarımı birleştiremez halde kalktım ve alt kata indim.arkadaşım olan cd semra kalkmıştı.ve beni akşam paçavraya çeviren ceyhun ve enginle sohpet ediyorlardı. beni görünce gülümsedi ve ne bu halin şekerim dökülüyorsun dedi. bende onlara sor söylerler dedim ve oturdum.evet anlattılar ballandıra ballandıra dedi.sende az değilmissin ama dedi.ay ne yapayım azdırdılar dedim ve güldüm.ceyhun yanıma geldi ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu.yavrum daha bu gün buradayız.erken pes etme dedi.ayy valla olmaz bugün benden birşey istemeyin bittim dedim.kıçımın üstüne oturamıyorum dedim.neyse birazdaha sohpetten sonra bunlar kalktı ve leventi kaldırmak için yukarı çıktılar.birazdan üçüde döndü ve bu adam uyanmıyor.biz birşeyler alalımda yemek hazırlarız dediler ve hadi sende gel dediler.yok valla dedim.bir duşa girmeden kendime gelemem ben siz alında   
gelin dedim.semra ceyhun ve engin çıktılar bende yukarı duşa çıktım.kapının önünden geçerken levente baktım kalkmış yatağın kenarında oturuyordu.üzerinde hiçbirşey yoktu.selam verdim.hiç istifini bozmadan kalktı ve çıplak bir halde yanıma geldi.nasılsın yavrum dedi.iyi dedim bir duşa gireceğim.sende giyin istersen üzerinde birşey yok dedim.o arada aletine gözüm takıldı.inik hali bile 14-15 cm olan bir aletti.onun için semra bağıra bağıra sevişiyordu herhalde dedim içimden.sonra duşa girdim.güzelce yıkandım ve temizlendim.üzerime öyle bir boşalmışlardıki akşam her tarafım kirlenmişti.duşun altında her tarafımı yıkamıştımki.birden banyo kapısı açıldı ve içeri levent girdi.duşa kabini açıp içeri giriverdi.ne olduğunu anlayamadan birlikte yıkanalım yavrum dedi.olmaz öyle şey dedim.şimdi semra gelir görürse neder dedim.yok o birşey demez biz hür takılıyoruz.daha öncede yine bir arkadaşıyla hatta grup yapmıştık merak etme dedi.şaşırmıştım.semra bana hiç bahsetmemişti bundan..ben yinede olmaz dedim.hadi canım boşver akşam gördüm seni.seninde pek sınırın yok biliyorum dedi ve ellerini kalçalarıma atıp kendine çekti.dudaklarımdan ve boynumdan öpmeye başladı.aleti kalkmış ve göbeğime sürtüyordu.hadi biraz 
önce merakla bakıyoprdun.al benimkini ağzınada sevinsin dedi.omuzlarımdan bastırdı.yere çömelmiştim ve aleti tam ağzımın hizasındaydı.eline aldı ve çenemden tutup ağzıma verdi.öyle kalın ve uzun bir aleti vardıki.yarısı ağzıma girmiyordu.başımdan tutup sokup çıkarmaya başladı ağzıma .arada fazla sokuyor tam boğazıma kadar giriyor ve nefes almamı engelliyordu.yavaş dedim boğacaksın beni.tamam yavrum sen nasıl istersen dedi.tam o sırada.gözlerim kapıya çevrildi ve ne göreyim.semra kapıda bize bakıyordu.ve yanında ceyhun vardı.ceyhunun aletini çıkartmış hem bizi izliyor hemde ceyhuna oral sex yapıyordu.devam et şekerim bu adamın seni arzuladığını farketmiştim zaten boşver zaten buraya sevişmeye geldik bırak biz tadını çıkaralım deyip güldü.içim rahatlamıştı.onların o hali de beni tahrik etmişti iyice ve leventin aletini terar ağzıma alıp sömürmeye başladım.aralarda ısırıklar atıyordum bu iri alete.leventte ohh yavrum 
müthissin ağzın bile ateş gibi kimbilir deliğin nasıl diyordu.ceyhun levente seslenip orası ateş gibi birader akşam ben doyamadım inan dedi.bu arada ben leventikini iyice şişirmişti.artık damarları çıkmıştı.levent beni kaldırdı ve  yüzüstü duvara yasladı.sıcak suyun altında idim.vücudumdan aşağı su akarken leventde aletini kremledi ve bacaklarımı iki yana açıp başını deliğime dayadı.kulağıma eğilip.biraz anın yanacak ama tadına doyamayacaksın benimkinin dedi, ve yüklendi.inanın deliğim yırtıldı zannettim acıdan öyle bir bağırmışımki levent ağzımı kapattı eliyle ve yüklenmeye devam etti ben yalvarıyordum çıkarsın diye çünkü müthiş bir acıydı ama durmuyordu ve yarısına kadar sokmuştu içimekalçalarımı hareket ettiremiyordum.kitlenmiş kalmıştım.semra levente yavaş ol öldüreceksin acıdan şimdi bayılacak ya dedi.ama levent alışır sen nasıl alıştın oda alışır yavrum diyordu.gözümden yaş gelmişti.levent yarısına kadar sokmuş bekliyordu.sanki içimde bir balta gibi duruyordu.yavaşca geri çekti ve tekrar 
yüklendi.şimdi yavaş yavaş hareketlenmişti.gitgite acı azalıyor yerini uyuşukluğa bırakıyordu.arkamda sanki koca bir delik oluşmuştu.birara tamamen çıkardı tekkelime ile içime hava girdiğini hissettim.duşun borusuna tutunmuş düşmemeye çalışıyordum.levent tekrar kökledi ve artık hızlanmaya başladı.her girişinde midemde bir ağrı oluyordu ama buda ayrı bir zevk vermeye başlamıştı.evet alışmıştım ama hala hepsi ni alamıyordum içime.uzun süre bu şekilde sikti beni daha sonra içimden 
çıkardı ve beni kucağına alıp banyodan çıktı.odaya götürdü yatağın üzerine domalmış vaziyette bıraktı.oradan bir krem alıp genişlemiş deliğime parmaklarıyla sürdü.ve tekrar içime yerleşti.ben haykırıyor inliyordum.o ise tüm gücünle vuruyıordu.bu arada semra ile ceyhunda yanımıza geldiler semra yanıma sırt üstü uzandı ve bacaklarını ceyhunun omuzlarına koydu.ceyhun tek hamlede semraya sokmuş şiddetle gidip geliyordu.ikimizde zevkin sınırlarındayken içeri engin girdi ve banada yer varmı deyip aletini çıkarttı ve semranın ağzına verdi.beşimizde yataktaydık ve grup yapıyorduk.hiç böylesini yaşamamıştım.inanılmaz bir şeydi.levent benim deliğimi iyice genişletmiş ve artık her abanışında dahada içeri giriyorbeni parçalıyordu.semra iese ağzında engininki deliğinde ceyhununki inleyip duruyordu.semra ağzından enginin aletini çıkarmış ve bana doğru uzatmıştı ve enginikini artık ikimiz yalıyor aralarda birbirimize öpücük atıyordukki.levent aletini çıkarttı ve bizim suratımızıa getirdi ve inleyerek boşalmaya başladı öyle şiddetli boşalıyorduki.ikimizinde yüzü onun sıvısıyla sıvanmıştı.bu arada engin arkama geçmiş leventten boşalan yeri doldurmuştu ve hızla sikiyordu beni.ben kendimi salmış yatağın üzerine yüzü koyun yatmıştım ve enginin her vuruşunda kalçalartımdan ses çıkıyordu.levent inmiş olan aletini yüzümüze sürüp ağzımıza veriyordu bir semra bir ben yalıyorduk  
onu.ceyhunda sonunda dayanamadı ve semranın göbeğine boşalmaya başladı.boşalması bitince oda inik aletini semraya uzattı ve yalatmaya başladı.ikimizde ağzımızda aletleri yalayıp temizliyorken.engin içimde titremeye başladı ve hiç çıkarmadan deliğime boşalmaya başladı.içim dolmuştu onun sıvılarıyla ve sıcacıktı.dışarı çıkarttığında deliğimde yatağa kanla karışık sıvıları akıyordu.erkeklerimiz doğrulmuşlar kalkmışlardı ama biz halen yataktaydık ve hareket edecek durumda değildik.özelliklede ben.deliğim resmen genişlemiş ve hava alır hale gelmişti kapanmıyordu.yarım saat orada yattıktan sonra kalktım ve tekrar duşa girdim.ama yürürken duvarlara tutunuyordum.o gün bu 3 azgın adam gece saat 12 ye kadar 1 er kere daha üstümüzden grup olarak geçtiler ve bize unutamıyacağımız bir sex yaşattılar.halen daha leventin o büyük aletini nasıl bana soktuğuna inanamıyorum.hepinize bol sex li günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder