13 Şubat 2016 Cumartesi

evine bıraktığım ablamın arkadaşı..........ve..........borcuma karşılık karımı siktirdim...........ve..........Kocamı Uyutup Beni Yatağa Attılar.......ve............ ablam beni azdırdı ve istediğini aldı




Herkese slm. Okuyunca zaten gerçek olduğunu anlayacağınız bir anımı sizinle paylaşmak istedim. Benden 4 yaş büyük bir ablam var, bi akşam ablamların arkadaş grubuyla eğlenmeye gittik. Ancak eğlence dönüşü ablamın bir arkadaşını evine bırakacağımızı söyledi ablam ben de olur bırakırız dedim kimi bırakacaz diye sordum tanımazsın yeni biri adı gamze(isim takma) dedi. 15-20 kişilik bir grup oluştu hepsini tanıyorum sadece gamzeyi 

tanımıyorum, ablam da bizi tanıştırdı gamze benden 2 yaş büyük ve evli eşi iş için şehir dışındaymış. Dans müziği çalınca ablamı dansa kaldırdım biz dans ederken gamzede bize bakıyordu. Ablam kaan gamzeyide dansa kaldır kız yalnız kaldı ayıp olmasın dedi. Biz masaya döndük ablam gamzeye kaanla dans edermisin dedi gamze kabul etti beraber piste geldik başladık dans etmeye. Gamzenin üzerinde beyaz bir gömlek ve dar bir siyah 

pantolon vardı. Çok hoş görünüyordu. Dans ederken muhabbet etmeye de başladık. Muhabbet ederken yaptığım esprilere çok gülüyordu gülerken de bana iyice sarılıyordu. Memelerini kendi vucudumda hissediyordum.Gömleğinin arasından memelerinin çatalı görünüyordu.Çaktırmadan bakıyordum arasıra.Dans hiç bitmesin istiyordum ama maalesef

 bitti oturduk. Hareketli parçalar çalmaya başladı ablamla gamze tekrar çıktı piste bunlar başladı kıvırmaya ben bi sigara içeyim diye oturdum gözüm gamzenin kalçalarında muhteşem görünüyordu o kalçalarını salladıkça ben çıldırıyordum.Neyse gece bitti arabaya bindik istikametimizde önce bizim ev vardı ablam önce beni bıraksana kaan dedi çok 

 

terledim yoruldum dedi gamzeye kusura bakmazsın değil mi gamze dedi o da yok hayır önce seni bırakalım dedi ablamı bıraktık biz gamzelere doğru yola çıktık yolda giderken gamze kaan beni eve bıraktığın da evi beraber bi dolaşım mı eşim yokda korkuyorum dedi tamam dedim beraber çıkarız yukarıya sonra ben giderim dedim teşekkür etti. Yoldayken ben çok acıktım dedim o da aslında ben de acıktım dedi kokoreç seversen burda kokoreçci 

var istersen yiyelim dedim o da alalım ama evde yiyelim dedi.Buraya kadar gamze bana çok güvendiğini belli edercesine davranıyordu. Benimde aklımda acaba birşeyler olurmu sorusu vardı. Biz kokoreçleri aldık eve geldik evi beraber dolaştık gamzenin korkusu geçti oturduk kokoreçleri yedik. Bu arada gamze, tv de müzik kanalı açmıştı. Cennet parçası çalmaya başlayınca bu dansı bana lütfedermisiniz gamze hanım dedim şakayla karışık, o da sen geç

 kalmıyormusun ablan merak etmesin dedi ve bakışları bir an değişir gibi oldu doğrusu korktum seninle dans etmek çok güzeldi dedim çok hoşuma gitti doyamadım ama canın sağolsun diyerek bozuk atarcasına ayağa kalktım sonra dur tamam ama tek dans sonra gidicen dedi.Başladık gamzeyle dans etmeye artık ne yapacaksam yapmalıydım parmak 

uçlarımı gamzenin sırtında gezdirmeye başladım gözlerime baktı ama yumuşak bir sesle kaan dedi sadece. Bende çok özür dilerim ama çok güzelsin ben dayanamıyacam galiba dedim, beni bırakmaya yeltendi hadi kaan hemen gidiyorsun dedi. Ben olan oldu artık dedim tüm cesaretimi topladım bunu belinden iyice sarıp duvara yasladım. Kaan ne yapıyorsun 

 

saçmalama diyordu kızgınca, ben ellerini tutup başının üzerinde birleştirdim zorla öylece tutmaya çalışıyorum. Ellerini tutarken boynundan öpmeye başladım kaan yalvarırım yapma diyordu. Biraz sonra ellerini bırakıp bir elimle çenesinden bir elimle başının arkasından sıkıca tutup dudaklarını öpmeye başladım bıraktığımda derin bir nefes aldı sonra tekrar öptüm dilimi ağzının içine sokuyordum önce elleriyle beni itmeye kurtulmaya çalışıyordu 

sonra baktım itmiyor. Ayakta duvara yaslıyken gömleiğinin düğmelerini açmaya başladım önce ellerimle memelerini okşamaya başladım bu arada gamzede iyice kendini bırakmaya başladı, gömleğini ve sütyenini çıkardım memelerini ağzıma aldım çıldırmışcasına yalıyor meme uçlarına dil darbeleri vuruyordum gamzede uff mufff diye inlemye başlamıştı artık onunda hoşuna gidiyordu memelerini yalarken ellerimlede pantolonun üstünden o 

muhteşem kalçalarını okşuyordum. Hala ayaktayız ama yavaş yavaş pantolonunu açtım aşağı indirdim sonrada külotunu çıkardım ammının suyu akmıştı dizlerimin üzerine çöktüm ammını koklamaya yalamaya başladım.Sonra ayağa kalktım bacaklarından tutup havaya kaldırdım kanepeye yatıracakken gamze yatak odasına gidelim dedi. Öpüşe öpüşe yatak odasına gittik onu yatağa yatırdım ben de yatak odasında soyundum tekrar gamzenin 

üstüne yattım dudaklarından diz kapaklarına kadar yarım saat yaladım yok böyle bir şey 
deyip inliyordu ama benim sikim nerdeyse patlayacaktı gamzeye içine giriyorum dedim tamam dedi sikimi kendisi tutup ammına soktu başladım pompalamaya ileri geri yapıyorum gamzede bacaklarını birleştirdi ammı iyice daraldı artık zevkten uçuyorduk. Gamze orgazm 

olduğu anda attığı çığlıkları kesebilmek için elimi ağzına dayadım elimi ısırdı bu esnada ben de patladım gamzenin içine boşaldım.O gece sabah 5 e kadar gamzeyle sikiştik. İkimizde 4-5 kere orgazm olduk. Sende şeytan tüyü var kocamı ilk defa aldattım ben diyordu sevişiyordu benimle. Gamzeyle sonra 3 kere daha buluştuk sonra korktuğu için ayrıldık. Kendine ve gizliliğe güvenen her kese kapım açık,görüşmek isteyen olursa mailimi bırakıyorum sicak.coksicak@windows.com



 

                               borcuma karşılık karımı siktirdim.  



Merhabalar.Adım cenk 28 yaşında 5 yıllık evli ve ticaretle ugraşan biriyim.Eşim çigdem ise 25 yaşında ğüzeller güzeli bir ev hanımıdır.ve birbirimizi çok seviyoruz.ticaretle ugraştıgımı baştata belirtmiştim.ama artık ticaret hayatında yapılmaması gereken hatalar yapıp ekonomik anlamda iflas etmiştim.çıkış yolları aramaya başlamıştım.Konuyu yakın arkadaşım olan engin.e açtıgımda sıkıntı yapmamamı yardımcı olabilecegini söylemesiyle 

gözlerim parlamıştı.enginden piyasaya olan borçlarım için senet karşılıgında bir miktar para aldım.borçlarımın nerdeyse tamamını kapatmıştım..artık sedece engine borçluydum. engin ödeme için sıkıntı yapmamamı rahatladıgım zaman ödeyebilecegimi söylüyordu.aradan bir seneye yakın zaman geçmesine ragmen işler açılmamış engine hiç ödeme yapamamıştım.artık engini işyerimde daha sık görmeye başlamıştım.sıkıntılarının 

oldugunu artık şu uıödemeyi yapmamı istemişti..engine sıkıntılardan daha kurtulamadıgımı onada mahcup oldugumu isterse işyerimi ona verebilecegimi söyledim.engin benim işin başında durmak koşuluyla teklifimi kabul etti..ama işyerim borcumun yarısını ancak karşılıyordu.artık kendi işyerimde çalışan olmuştum.bir müddet sonra artık engin kalan borç 

için bastırmaya başlamıştı.borç namus borcudur..öde demeye başlamıştı..çözüm bulamadıgımı varsa bir çözümü yapabilecegimi söyledim.oda oldugunu eşim çigdemin çok 
güzel bir kadın oldugunu onunla bir gece karşılıgı borcumu silecegini söyledi..şok olmuştum.ya borcunu öde yada dedigimi yap deyip işyerinden ayrılmıştı..ertesi gün engine 



bunu eşimin kabül etmeyecegini söyledim.oda herşeyi san bana bırak dedi.nasıl olacagını sordugumda cebinden çıkardıgı ilacı bana uzatıp bu uyku ilacı dedi bunu içecegine karıştırdınmı..sabaha kadar uyanmaz hiç birşeydende haberi olmaz dedi..bu gece sendeyim demezmi.mecbur kalmıştım.akşam yemekten sonra eşime meyve suyu içermisin dedim içerim demesiyle mutfaga gittim.onun içecegine iki adet hap atıp iyice karıştırıp 

getirdim.karım içeçegin tamamını bitirmişti..saat on bir gibi uykusu geldigini yatacagın söyledi.eşimi kontrole gittigimde çok ugraşmama ragmen uyanmıyordu.ilaçlar tam tesir etmişti..saat 00.30 gibi engin zili çaldı.içeri aldım durum nedir dedi bende tamam dedim engin yatakodasına gidip beni çagırdı eşimi soymamı istedi dedigini yapıp eşimi çırılçıplak soydum.engine acele etmesini işini bitirip gitmesini söyledim.engin eşimin yanına uzanıp 

dudaklarından öpmeye başladı elleride boş durmuyor gögüslerini okşuyordu.elleri daha sonra karımın amına dogru inmişti hem okşuyor hemde bir parmagını içine 
sokuyordu..engin aşagılara inip karımın amını yalamaya başlamıştı..engin artık soyunup 20cm lik sikini karımın amına dayamıştı..nasıl bir duygu ama karımın sikilişini görmek hoşuma gidiyordu.enginin siki tamamen karımın amının içindeydi.engin karımı tam 30 dakika bu pazizyonda sikti..ve karımın gögüslerine boşaldı..engine gitmesini 

söyledigimde karımı götten sikmeden bir yere gitmeyecegini söyledi..evde vazelin olup olmadıgını sordu getirmemle birlikte karımın göt deligine sürmeye başladı parmaklarıyla karımın götünü hazır hale getirip yarragını karımın götüne sokmaya başladı..bir kaç seferde tamamını sokmuştu.artık taşşakları karımın göt deligine degiyordu.engin 20 dakika karımı götten siktikten sonra karımın dudaklarına boşaldı..engin toparlanıp giderken artık borcun kalmadı..dedi eşimi temizledim uyudum..siz siz olun asla borçlanmayın.

Kocamı Uyutup Beni Yatağa Attılar

   


Kocamı uyutup beni yatağa attı Ben sibel.Sizlere yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.28 yaşında tek çocuklu bir ev hanımıyım.İstanbulda oturuyorduk.Kocamın kendi işyeri var.Yaz tatillerinde oğlumda babasına yardım eder.Sabah yine birlikte çıktılar.Ben günlük ev işlerini yaptıım.Günler uzun olduğu için öğleden sonraları bir iki saat uyuyordum.Yine uzandım.Evimiz yüksek katlı apartmanlardaydı.Bir üst katımızda uzun yıllar önceeşini kaybetmiş,yalnız yaşayan emekli salim amca oturuyordu.Evlerin

mutfağındanbir alt katın yatak odasının bir bölümü görülüyordu.Akşam yatarken perdeleri mutlaka kontrol ederdik.Salim amca 55 yaşlarında dinç bir adamdı.Kendisine bizdeevleneceği ikinci bir hanım bulacağımızı söylüyor zaman zaman şaka yollu takılıyorduk.O gün uzandığım yataktan yarı uykulu bir şekilde döndüm.Gözlerimi araladığımda üst kattaki Salim amcanın perde arasından beni seyrettiğini gördüm.Beni görünce geri çekildi.Ben önce kızdım.Ama birazda hoşuma gitmişti.Sonuçta yalnız bir erkekti.İçimde tuhaf

şeyler uyanmaya başladı.Perdeyibiraz daha çektim.Artık yatak odamız ve tattığım yer tamamiyle görülüyordu.Üzerimdeki kıyafetler evde giyilen rahat kıyafetlerdendi.Yüzüm cama dönük şekilde uyuyor gibi yaptım.Üzerimdeki    penye eteği bacaklarım iyice gözükecek şekilde sıyırdım.Bir bacağımıkarnıma doğru çekip iç çamaşırıma kadar görünmesini sağladım.Bir yandanda gözlerimi hafifce aralayarak yukarıya

bakıyordum.Biraz önce çekilen salim amca yine perdesini aralayarak yüzünü gösterdi.Gözlerinden şehvet akıyordu.Bense birerkek tarafından vücudumun derinliklerine kadar seyredilmekten çok tahrik olmuştum.Artık içimde bir yanardağ var gibiydi.Onun kolları arasında olmayı hayal ettim.Kimbilir o ince bıyıklarını vücudumda nasıl gezdirirdi.Yılların kadınsızlığı Onukimbilir nasıl bir canavara dönüştürecekti.Bir 

  

kaç dakika sonra yerimden kalktım.Ilık bir duş aldım.Üzerime bir tişört,altımdada rahat bir kısa etek vardı.İç çamaşırı giymemiştim.Dudaklarıma hafif bir ruj sürüp Saçlarımı topladım.Biraz parfüm sıkıp ayağıma yüksek topuklu terliklerimi geçirdim.Ocakta bir çay demledim.Çaydanlık ve iki bardağı tepsiye koyarak Salim amcaya çıktım.Sanki gizli bir kuvvet beni arkamdan itiyordu.Merdivenlerden yavaşça 

titreyerek çıktım.Bardaklar metal tepside sesler çıkarıyordu.Salim amcanın ziline dokundum.Kapı açıldı.Beni gördüğüne çok şaşırmıştı.Kendisine çay getirdiğimi söyledim.O`daiçeriye buyur etti.Hemen tepsiyi elimden aldı.Zahmet ettiğimi söyledi.Bir süre salonda sigara ve çay içtik.Birbirimize çok yakın oturuyorduk.Biraz rahatlamıştım.Salim amcanın gözleri tişörtümden belli olan göğüs uçlarıma ve kısa eteğimden sıyrılan bacaklarımda dolaşıyordu.Niyetimi belli etmeye çalışan hareketler yapıyordum.O`da zaten anlamıştı.Beni 

elimden yavaşca tutup kaldırdı.“gel sanaiçeriyi gezdireyim“dedi.Artık yapmacık bir oyun oynuyorduk.Bende kalktım ve koridordan elele yatak odasına doğru yürüdük.Odanın kapısını kapattı ve dudaklarıma 
hamle yaptı.Ben yapmamasını söylüyor,ama aynı zamanda karşı koymuyordum.Yatağa yatırdı “hiç konuşmayalım olurmu“ dedi.Hafifçe başımı salladım.Boynumu yalıyor,dudaklarıma minik öpücükler konduruyordu.Tişörtümü çıkarıp eteğimi sıyırdı.Yılların kadınsızlığını diri bedenimde çıkarıyordu.Meme 

uçlarımı emdikçe hafif bir çığlık atıyordum.İlk birleşmemiz kısa sürdü hemen üzerime çıkıp yüklendi.Bir kaç kezgidip geldikten sonra boşaldı.O gün iki kez daha birlikte olduk.İkimizde çok mutlu olduk.Bu ilşkinin aramızda kalması durumundauzun süre devam edebileceğimizi söyledim.Evlerimiz Çok yakın olduğu için bizimiçin hiç bir sorun çıkması mümkün değildi.Ve öylede oldu  

                            ablam beni azdırdı ve istediğini aldı


 


BİR PAZAR SABAHIDI AİLEM DÜN AKSAMDAN TATİLE GİTMİŞLERDİ VE ABLAMLA TEK TİK ABLAM DAN BAHSEDEYİM 1.60 BOYUNDA ESMER İRİ GÖĞÜSLERİ OLAN KALCALARI TAM SIKILMELİK BALIK ETLİ DİYE BİLİRİM VE SABAH BENİ UYANDIRDI VE KAHVALTI HAZIR DEDİ BOYNUMU OVARAK NEYSE KAHVALTIYI YAPTIK VE BEN ONUN ODASINDA BİLGİSAYARDA TAKILIP SİGARA İÇİYODUM SONRA KENDİSİ 

SOFRAYI TOPLAYIP YANIMA GELDİ ODA Bİ SİGARA İÇTİ SEN DISARI ÇIKCAKMISIN DEDİ BEN DE YOK DEDİM TAMAM DEDİ BEN ODAYI TEMİZLEYECEM DEDİ VE Bİ KOVA SU GETİRDİ VE TALİKLİK BEZİ UZEİNDE ESORTMAN VARDI GİİTTİ Bİ VE KIRMIZI Bİ TAYT GİYMİŞ UZERİNE ASKILIBİ TSÖSRT VE İÇİNDE SÜTYEN YOKDU SONRA BU TEMİZLİE BASLADI RAFLARI FALAN SİLİYO TV Yİ SİLİYO TOPARLIUO 

YERLERİ SÜPÜRÜYO AMA BENİ AZDIRARAK YAPIYO VE BENDE SORT VARDI SİKİM HAFİFTEN KALMAYA BASLADI Bİ AN GÖZÜ KAYDI VE BAKMAMIS GİBİ YAPTI AMA BEN ANLADIM VE YERLERİ SİLMEYE BASLADI BANA DOĞRU DOMALIYO AMA AMININ YARIGI NASIL BELLLİ OLUYO SONRA BANA DOĞRU DÖNÜP SİLMEYE BASLADI MEMELERİ GÖZÜKÜYO BEN ONA BAKMIYOMUS GİBİ YAPTIM 

BENİM SİKİME BAKIYO KALTIKCA SONRA YERDE YANIMA YAKLASARAK 
SANDALYENİN ALTINI SİLMEYE BASLADI VE SİKİN GÖZÜNÜN ÖNÜNDEYDİ VE GÖGÜSLERİ HARİKA VE BANA DEDİKİ HAYIRDIR BAKIYORUM Bİ HAREKETLİLİK VAR DEDİ N GİBİ DEDİM GÖZÜYLE İŞARET ETMEYE BASLADI BEN SEN DEN DOLAAYI 

 

DEDİM NE YAPAYIM KUSURA BAKMA DEDİM NE OLUCAK NORMALDİR DEDİ VE BENİ İSTERMİSİN DEYİP KUCAMA OTURDU TAM SİKİMİN UZERİNE TAYTIONDA HAFİF ISLAKLAR OLUSMAYA BASLADI BEN DUDAKLARINA YAPISTIM VE BONUNU EMİYORUM HARIKASIN CNM SEN NEYMISİN BOLE DEDİ HİÇ BOLE BİŞEY YAPTNMI 

ABLA DEDİM YOK SADECE ÖPÜŞMÜŞTÜM DEDİ VE BEN ÜZERİNDEKİNİ ÇIKARTIP O İRİ GÖGÜŞLERİNİ YALAMAYA BASLADIM VE VAKUMLUTYORUM RESMEN VE İYİCE AZMAYA BASLADI BEN BUNU YATAGA YATIRIP TAYTI ÇIKARTIP AMINIU ELLEMEYE BASLADIM AHHHHH OSMAN YAVAS DİYODU VE KULODU ÇIKARTTIM GÜLDÜ VE AMINI YALAMAYA BASLADIM KAYMAK GİBİYDİ YALADIK ÇA YALAYASIM GELİYO 

ARTIK SAÖLARIMI YOLUYO YETER HADİ YETER YAPMA BEN SİKİMİ ÇIKARDIM HADİ BASLA DEDİ SİKİMİ DONDURMA GİBİ YALAMAYA BASLADI DEDİM AGZINA AL VAKUMLA DEDİM AYNEN YAPIYODU NE DESEM YUMURTALIKLARIMI EMİYO VE BUNU DOMALTIMM GOTÜNE PARMIGIMI SOKUP ÇIKARDIK ÇA BEN HİÇ YAPMADINM NE AM DAN NE GÖTTEN DDİ DEDİM BİŞEY OLMAZ SADECE 1 DAKA 

ACI HİSSEDERSİN ONDAN SONRA ZEVK TAMAMAM DEDİ VE BEN YALAMAYA  
TOKATLAMAYA BASLADIM VE ATIK SOK HADİ SOKKK İÇİME ALMAK İSTİYORUM DEDİ VE HAFİF HAFİF SOKMAYA BASLADI KAFASI GİRDİ AHHHHHHHH DEDİ ŞİİŞŞŞŞ DEDİM İRKİLD,İ AMA GERİYE ÇEKİP DİBİNE KADAR SOKTUM OOOOOOHHHHH 




YAVAS NE YAPIYOSUN DEDİ BEN SAKİN OLDEDİM BU İŞLER BÖYLE DEDİM VE YAVAS YAVAS SAYDIRMYAYA BASLDIM AHHHH OHHH HOSUMA GİMEYE BASLADI DEDİ VE ÇLDIRDIM DOMALMİŞ SEKİLDE SİKİYO SONRA UZERİNE ÇIKIP SİKMEYE BASLADIM DEVAM ET DEVAM ET ACIMA BANA SİK BENİ SİKK NASIL DEDLİ OLUYO SUYU GELMEYE BASLDI İYİ ZEVK ALIYODU 10 DAKKKA Sİ,KTİM BOSALDIM SONRA 

TEMİZLEDİ YANIMDA YATIYO ARADAN 2 DAKKA GEÇTİ DEVAM EDELİM DİYO SİKİMİ SAKSO ÇEKİYO YUMURTALIKLARI YALIYO GÖGÜSLERİNİ AGZIMA VERİYO YANİ BENİ ÇILDIRTIYO BEN AMINI YALAMAYA BASLADIM OOOOOOOOOHH BU ÇOK HOSUMA GİİİTİ DİYO TEKRAR BUNU SİKMEYE BASLADIM SİK BENİ DOYUR BENİİİ SABAHA KADAR SİK BENİ DEDİM MAKİNA DEĞİLLAN BU SİKKTİK CE SİK DİYO VURDUKÇA 

KALÇALARI SALLANIYO TOKATLIIYORUM VUR DİBİNE KADAR KOY SİK PARÇALAS ENİNİN DİYO MAM VAR YA ONA FENAYDI GÖTÜ HALA GÖZÜMÜN ÖNÜNDA HEM SİKİP HEM SEVİŞİYORUM BENİ HEP SEN SİK OLDUMU CANIM DİYE ERKEĞİM HADİ GİR İÇİME HADİ BEKLEME DAĞIT BENİ UCUR BENİ SENİNİN İSTEGİĞİN KADAR SİK 

BENİ DİYO 3 SAAT HİÇ DURMADAN ABLAMLA SİKİŞMEK ÇOK FARLI BİşEY ARKADASLER OĞÜN DEN SONRA HER FIRSATTA SİKİYORUM ABLAMI .BYE  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder