19 Aralık 2015 Cumartesi

Karım senindir al sik dedi........... ve..............Bağlayıp Tecavüz Ettim.......... ve............Karısını siktim.......... ve ...............Sırayla Tecavüz Ettiler



egeden mehmet, 38 yaşındayım bir çok anılarımı paylaştım 3 yıldır profosyonel olarak çiftlerle birlikteyim tanıyanlar bilir. telefonumu arayan evli çiftle biraz muhabbetimiz oldu  tamam anlaştık her konuda mutabık kaldık akşam üzeri telimi aradılar görüştüğüm çift yarın gece müsait olup olamayacağımı sordular bende neden olmasın dedim. otobüse atladım. bulundukları şehre dittim anlaştığımız adrese 


gittim buluştuk ve gözlerime inanamadım o sırada eşi son derece modern bir türbanlı bir kadındı 35 yaşlarında adam ise 53 yaşlarında neyse buluştuk ve bir yere oturduk kafeye çaylarımızı içtik birbirimizi daha yakından canlı olarak tanıdık kocasının problemleri oldugunu nihal çocuk yapmak istediklerini fakat olmadıgından bahsediyordu benden yardım istiyordu bende kocasına bakarak nejat bey istiyosa tabiki 


dedim. aradan 10 dk geçti bu arada isimlerini gizli tutuyorum bu arada nejdet bey ve nihal hanım kalkalım dediler ve kalktık arabaya bindik evlerine doğru yola çıktık evlerine geldik ve ben bekledim onlar önden ben arkadan girdik nejdet bey ne olur aceleye 


getirmeyelim bu işi sizi güzel bir şekilde izlemek istiyorum dedi bende siz hiç merak etmeyin zamanımız çok dedim nihal hanımda bu arada içecek bir şeyler getirdi yavaş yavaş içkilerimizi içerken birbirimizi daha yakından tanıyorduk nejdet bey ayrı koltukta biz nihalle aynı koltukta oturuyorduk ve nejdet bey bir slow müzüik açtı hadi dans edin


 


 dedi ve nihal eşarbını çıkardı saçlarını çözdü saçları beline kadar iniyordu elinden tutup dansa kaldırdım ve bu arada öpmeye oda karşılık veriyordu dillerimiz dolaşmaya başladı ellerimle kalçalarını kavradım ve altında don yoktu ara sıra şaplak atıyordum vur aşkım sikerken de vur diyordu ama 

 amının suyu ayaklarındaydı.


bu arada nejdet bey bizim ymenimiz gibiydi benim yarağımda kalkmış demir kazık gibi nihale değiyordum Nihal de buyarak benim olsun ne zaman istersen gel sik beni kocam izin verdi o beni hiç sikemiyor bu nu bana ver diyordu bende bu arada oturalım dedim ve pantolonumu çozdüm ayağa kaltım nihale uzattım yarağımı eşine baktı işte kocacım yarak bu buna derler yarak diye tşk etti


kocasına bende yavrum o yarak senin sana verdim onu sen kıymetini bilirsen senin bilemezsen başkası sahip çıkar fala dedim bu arada nihal emmmeye başladı yarağım kücük ağzını sanki yırtacak gibiydi gırtlağına kadar sokuyordu bende saçlarından tutup arada bir başını yarağıma bastırdım ve dedim ki bende bi tadına bakayım dedim eşi bizi izliyor adeta kuduruyordu 69 olduk

nihalle amını yalamaya başladım türbanlı nihal süt gibiydi sanki içiyordum amını ısırmamı istedi ve et yer gibi ısırıyordum bu arada nihali ağzıma yarım saat boyunca yaladım ve iki kez boşalttım sonra nejdet bey hadi sok karımın amına ben sikemiyorum sen sik ben karımı sana verdim bundan sonra istediğin kadar sik karım senindir dedi bu beni daha da azdırmıştı nihalin bacaklarını ayırdım ve

 

yarağımı ıslanmış amına yavaş yavaş sürtüyordm kocası ben sokmak istiyorum sikini karıma dedi ve eline alıp biraz okşadı başını öptü karısının amını yaladı ve amına yavaş yavaş sokmama yardımcı oldu dardıvam ettim v kız amı gibi doğum yapmamıştı hiç ve git gellerim bi yarım saat sürdü.
bu arada nihal 3 kez boşaldı bende boşaldım amının derinliklerine patladım bir volkan gibi

nihal durmak bilmiyordu yalamaya başladı bu arada nejdet bey bira açtı biz içerken. Nihal de yarağımı kaldırıyordu kısa zaman sonra yarağım gene demir gibi oldu biraz başına bira döküp yalatıyordum sonra amını ortalayarak üzerime oturdu üzerimde ata biner gibi zıplıyordu hatta bu arada eşi jokey gibisin karıcım bu yarışı sen kazanacaksın favorimsiniz gibilerden nihali şehvetlendiriyordu ben artık

ikincide kolay kolay boşalmazdım sonra nihal bi kez daha boşaldı ve bana götünü sikmemi kocasına hiç vermedim ama bu yarağa kurban olurum o benim ne kadar deliyim varsa bilecek dedi ve götünü ağzıma dayadım ellerimle kalçalarını açdım ve dilimi deliyine soktum.   bu arada elimlede am sularınden getirip götünü parmakladım biraz genişledikten sonra yarağımın başını dayadım çok dar

ve sıcaktı ateşli kadındı nede olsa ama yarağa hasretti nihal biraz git gelden sonra nihalin götüne patladım ve nihalde bu arada zangır zangır titremeye başladı sanki eksi 40 derece karda kalmış gibi titriyordu beraber duşa girdik yaklaşık yarım saat suyun altındaseviştik yıkandık ve öpüştük sonra dediler ki biz seni her zaman bekliyeceğiz ortamı ayarlar ayarlamaz gene çağıracaz dediler bende tamam deyip ayrıldım evden onları çok sevdim onlarda beni sevdiler çok sık tel açıyorlar nihal bana

artık kocacım diyor ikinci buluşmadan sonra bana hamile oldugunu söyledi adını mehmet koyacagını söyledi defalarca bana memnuniyetlerini dile getiriyorlardı... halen buluşuyoruz oglumu ve hihali sevip geliyorum


Bağlayıp Tecavüz Ettim




Vildanla yaklaşık 2 senedir tanışıyoruz ama sevgilisi olduğundan sürekli tekliflerimi reddediyor. Bazende bana belki ayrılacağız ozaman olabilir diyip beni oyalıyordu. Bu 2 sene boyunca böyle surdu, aslında pek güzel olmasa da muhteşem poposu ve iri göğüsleri beni çıldırtıyordu, kafama koymuştum kendi kendime bu kaltaga dersini vermeliyim diye düşünüyordum. Gecen 

hafta sonu sabah erkenden tlf açıp görüşmek istediğimi söyledim. Bana sevgilisiyle arasının açık olduğunu söyleyip canım çok sıkkın dedi. İste tam fırsatı dedim kendi kendime. Taksimde buluşmayı önerdim ilkönce kabul etmedi sonra seni evine yakın biyerden alayım dedim. Ben seni arayacağım deyip tlf nu kapattı. Planımı uygulama fırsatı yakalamıştım ve hemen 

hazırlık yapmaya başladım. İçimden bir ses benimle buluşmayı kabul edeceğini söylüyordu. Hemen yattığım karyolanın başına sağlı sollu olmak üzere iki sağlam ip bekledim ve uçlarını çabuk düğüm olacak şekilde hazırladım ve tabi karyolanın ayak kısımlarına da 2 uzun ip bağlayıp aynı şekilde hazırladım. Bayağı heyecanlıydım, banyo yapıp üstümü değiştirip 

beklemeye başladım. Belki vazgeçti diye düşünürken telefonumu çaldırıp kapattı, evet arayan vildan dı. Hemen aradım sakin bir sesle gelmiyorsun degilmi diye sordum. Bana hayır geleceğim saat 13. 00 Da yenibosnada meydanda bekle seni ararım dedi. Oldu bu is dedim kendi kendime ve işin en zor kısmı başlıyordu. Ne olursa olsun vildanı sikmeliydim. Zar zor geçen saatlerden sonra saat tam 13:00 de y. Bosna meydanda arabamın içinde beklemeye 

başladım ve tlf numun saatini 13:40 a kurdum plan hazırdı… 5 Dakika sonra yine tlf numu çaldırdı aradım ve nihayet kısa surede gelmişti, altında kot pantolon üzerinde tişort ayaklarında ise uzun topuklu ayakkabıları vardı, nereye gidelim dediğimde istediğin yere gideriz sen bilirsin dedi. Arabayı evimin olduğu semte doğru sürmeye başladım. Bana yolda 

 

devamlı sevgilisinden bahsediyor bense onu sabırla dinliyorum ki telefonum tam 13:40 da müzik alarmı çalmaya başladı. Ben telefona cevap verir gibi ya demek öyle ama suan yanımda arkadaşım var sonra alırız dedim. Ben lütfen sonra halledelim diye üsteliyordum. Vildanda neoldu der gibi yüzüme bakıyordu. Telefonu kapatıp teyzemlere misafir gelecekmiş biraz 

alışveriş yapmamı söyledi dedim oda tamam birlikte yapalım dedi. Ben ama aldıklarımı eve bırakıp akşam evden teyzeme gotureyim zaten misafiri akşam gelecekmiş dedim. Hemen yol üzerindeki migrosa girdik ağır olan nekadar urun varsa alıyordum 2, 5 lt 4 adet kola meyve ve sebzeler vb. Tam 4 torba ıvır zıvır aldım 35 milyonda para bıraktım . Neyse planın ikinci 

bolumu gelmişti. Kolay değil sabredin biraz. Torbaları arabanın bagajına koyduk. Bir sure sonra oturduğum apartmanın önüne geldik ve planın enzor kısmını uygulamaya koydum. Vicdana sen bekle ben torbaları eve bırakayım dediğimde nezaket usulü belki ama bende yardım edeyim dediğinde hiç itiraz etmedim. 7. Kata çıkmıştık, vildan ve ben torbaları yere bıraktık. Bende kapıyı açıp yerden torbaları aldım vildan içeriyi süzüyordu fark etmiştim ama 

sadece bakıyordu. Elimde torbalarla içeri girerken sende torbaları mutfağa bırakırmısın lütfen dedim. İtiraz etmedi, iki torbayı alıp içeri girdi. Arkasından hemen kapıyı kapatıp kilitledim ve anahtarı cebime koydum vildan kapının kapatıldıgınmı anladığında torbaları bırakıp çıkalım lütfen dedi ama artık elimdeydi kaltak, yüzüne müthiş bir tokat atıp uzun saçlarından 

sürükleyip yatak odasına soktum. Ağlıyordu ve midesine sağlam bir yumruk attım iki büklüm olmuştu kaldırıp yatağa attım ve kollarını zorla yatağa bekledim. Ağzına da bir bez parçası tıkayıp poşet baçtı ile bantladım. Tişörtünü yırtarak çıkarttım. Sonra da beyaz sutyenini, sonra kot pantolonunu çıkarttım. Altından beyaz kilodundan amının kılları görünüyordu, ayaklarını 

 

da  yanlara ayırıp yatağa bağladım çırpınıp ağlıyor kurtulmaya çalışıyordu. Artık her şey bitti güzelim deyip soyunup üzerine uzandım. İri memelerini yalayıp ısırıyor, amını parmağımla okşuyordum. Yarım saat boyunca amını, memelerini kalçalarını ve bacaklarını yaladım. Amına parmağımı sokarken hissetmiştim çok dardı. Vazelini amına ve sikime sürüp müziği sonuna 

kadar açtım ve ağzındaki bantı çıkarttım. “Yalvarırım yapma bakireyim lütfen” deyip ağlıyordu. Üzerine çöküp bütün gücümle amına abandım. Öyle bir cırladıki duymalıydınız. Yandım anacım oluyorum diye altımda böğürüyordu kaltak. Bense parçalamak istercesine içinde gidip geliyordum. Bir sure sonra kendini bıraktı hiç sesi çıkmıyordu. Ellerini ve ayaklarını çözüp bıraktım, tekrar ağlamaya başladı. Onun cep tlf nunu alıp sevgilisinin numarasını buldum ve 

ağlamaya devam edersen sevgiline şuan altımda yattığını soyllerim dedim. Lütfen hayır bunu yapma dedi. Arkanı don diye bağırdım. Yine sertleşmişti sikim. Arkasını dondu, ellerini bir daha yatağa bağlayıp gotune girmeye çalıştım ama olmuyordu. Dolaptan büyük bir hıyar çıkartıp vazelin sürüp gotune yarıya kadar soktum. Yastığı ısırıyor cırlıyordu. Sonra bir daha 
 
deneyip gotune girdim orospunun. Taş gibi gotunu bağırta bağırta sikiyordum. Bir müddet sonra boşalıp çıktım gotunden. Seni ben alacağım vildan unut artık o herifi dedim. Bana başka çarem mi kaldı dedi. Banyoya gitmek istediğini söyledi, kabul ettim. O yıkanırken odanın köşesine kamerayı kurdum çıktığında daha şefkatli bir şekilde sarıldım ona ve bir daha yatağa girdik. Saatlerce inletip bağırttım onu. Sikiş sonrası kaseti seyrettirip bak kendi isteğinle birlikte olduk bana yanlış yapma dedim.

Karısını siktim.

       

bir hikayeden etkilenen 40 47 yaşlarında evli bir çiftin telefonla beni arayıp tanışmamızla başlayan,çok ilginç, çok da güzel yaşadığım hafta sonunu paşlaşmak istedim.


gece bir civarlarında bir telefon geldi arayan kadındı konuşmaya başladık Bu çift Hikayemi okuyup çok etkilendiklerini söylediler. Bu arada Kocası yanında oturdugunu söyledi. sevişmeye başladılar bende telefonda katıldım. birkaç gün telefonda konuştuktan sonra yine bir hafta sonu konuşurken beni davet ettiler. Aynı şehirde oturuyorduk. Hemen hazırlanıp gittim.

Kapıyı kadın açtı. dudagıma yakın yerden öpüp sarıldık, Hoşgeldin / hoşbulduk tan sonra içeri girdik. kocası slonda oturuyordu. mutfaga birşeyler hazırlamaya geçtı Biz eşiyle biraz sohbet ettikten sonra eşi bana mutfağa gitsene dedi. Seni orda bekliyor dedi. Hemen gittim bende. Bir anda gözlerime inanamadım          . 

Tam bir sex tanrıcası vardı karşımda. kadın Deri bir korse tarzı bir şey giymiş göğüsleri üzerinden fırlamış altta siyah jartiyer ve topuklu uzun bir çizme. gözlerim kamaştı. kadın topukluları giyince boyu nerdeyse 180 olmuştu. Uzun boylu bir kadındı zaten. Ve bacakları bir mankeninki kadar düzgündü. Yüzüne de öyle sexi ve ağır bir makyaj yapmıştıki sanırım 15-20 saniye onu o şekilde süzdüm. Birden bir heyyy sesiyle kendime geldim.

Yüzüne baktım. bir kaç adım geri geri gitti ve bulaşık makinasının üzerine oturdu. Yanıma gelmeyecekmisin dedi. Hiç bir şey söylemeden yanına gittim. Dudaklarına yaklaştım. Saçlarını avucumun içine aldım ve dudaklarını öpmeye başladım. Gayet güzel bir şekilde öpüşüyorduk birden ayak sesleri duyuldu.

Eşi yanımıza geliyordu. Ayak seslerini duyar duymaz kadın birden ateşli sevişmeye başladı Ve beni resmen emmeye başladı. Kocası gelmiş kapıdan bizi izliyordu. bende kadına ayak uydurdum , ve 
dudaklarını kulaklarını boynunu emmeye yalamaya başladım. Ayağa kalktı. Gömleğimi yırtarcasına çıkardı. Pantalonumu indirdi. Sikimi dışarı çıkarıp emmeye başladı.

Bu arada benimde kadının da gözleri eşine doğru hedeflenmişti. Adama bakıp harika bir karın var iyi izle onu nasıl bağırtıcam şimdi dedim. kadın bunu duyunca birden sikimi boğazına kadar almaya çalıştı. Öyle emiyordu ki beni içine çekiyordu resmen.Ağzından çıkardığı an ayağa kaldırdım. Bulaşık makinasının üzerine doğru domalttım.

ve arkadan amını yalamaya başladım. Amını yeni ağdalamış kaymak gibiydi. ben yaladıkça inliyordu. Sonunda yavaş yavaş suları akmaya başladı. Yeter artık sok içime diyordu. Bende hayır diyordum. Adam gözlerini iyice açmış bizi dikkatle izliyordu. Sonunda yalamayı bıraktım sikimi kadının amına ve ordan aldığım suyunu göt deliğine sürtüyordum. kadın hala yalvarıyordu. En sonunda sikimi amına yerleştirdim ve birden yüklendim. Tamamı girince öğle bir bağırdıki. 

Ama kısa süreli bir bağırma oldu. Sikimi geri çektim birden bir daha yüklendim bu defa daha derine gitmişti. kadın yine bağırdı. Kocasına döndüm nasıl iyi bağırıyormu dedim. Başını salladı. Sende gelsene dedim. İçeri girince katılıcam dedi ve gitti. Bende kadını orda 10 15 dk. kadar daha sikip ikimiz de aynı anda boşaldıktan sonra içeri geçtik. Ben çıplak kadının üzerinde yalnızca korse vardı. içeri geçip kocasının yanına oturdum. kadın da diğer tarafına oturdu. Bir süre bekledik konuşmadan.

sonra adam bana dönüp bununla mı bağırttın karımı dedi. Evet nasıl dedim. Bilmem dedi bak bakalım nasılmış deyince karısı ile göz göze geldiler adam bir anda eğildi ve sikimi ağzına alıp emmeye başladı. Adam da en az karısı kadar güzel emiyordu. Sikim yeniden ayaklanınca kadın adamı çekti sen geç bizi izle o bana girecek dedi ve gelip kucağıma oturdu. Yarrağımı köüne kadar aldı içine. Bir süre sonra kalktı göt deliğini sikimin kafasına sürtmeye başladı.

Adam da geldi sikimi tutup karısının göt deliğine yerleştirdi. kadın bana baktı hadi dedi. Bunu der demez birden üzerine yüklendi ve yarrağımın hepsini götüne aldı. Bir an nefessiz kaldı bekledi. Sonra bana baktı. Bir çığlık attıki sağır olacaktım nerdeyse. O bağırınca bende birden alttan yüklendim götüne. Sert hareketlerle öyle bir siktim ki götünü. Her girişimde bağırıyordu. Bir süre sonra ya alıştı yada uyuşmuş olacakki hızlanmaya başladı. Kendisi oturup kalkıyordu artık.

Bu arada öpüşmeye başladık. kadın harika öpüşüyordu. Bir anda kadının amında sular boşaldı üzerime ve derin bir oh çekti. Ama ben daha boşalmamıştım. Alttan çalışmaya devam ediyordum. Geliyorum dedim kadın üzerimden kalktı. kocası ile beraber yalamaya başladılar. ama boşalmamıştım geri gitmişti. İksiide bana bakıyorlardı. kadın geri çekildi adam ağzına almaya başladı.

Ama boşalacak gibi değildim. kadın yeniden geldi. önce ağzına aldı baktı olmuyor yeniden geldi üzerine oturdu amına girmiştim bu defa. Zıplıyordu üzerimde . Geliyorum dedim kadın kalktı tekrar oturdu birden ve aynı şeyi tekrarladı. Kocası alttan sikimi düzeltiyor karı tam oturacakken elini çekiyordu. En son tam ben boşalırken kadın üzerine öyle bir oturup bastırdı ki yarrağım yok oldu sandım.

Bu şekilde kaldık bir süre. Saate baktım saat epey olmuştu. biraz mola verdik birer sigara yaktık.  sonra yatak odasına geçtik sabah ezanına kadar şikiş tik. kadına sarılarak uyudum. sabah uyanır uyanmaz kadının amını yalamaya başladım kadın inlayerek uyandı. bana iltifatlar yagdırıyor inliyordu. kocasının üzerine yatırdım. 15 20 dakika siktim ve kocasının yüzüne boşaldım. sonra duş alıp ordan ayrıldım... ara sıra hafta sonları tekrar birlikte oluyoruz..

Sırayla Tecavüz Ettiler

Ben 19 yaşında güzel elit bir kızım. Yaşadıgım olayların kimsenin kesinlikle başına gelmesini istemem.4 yıl öncesine kadar
akrabalarımıza köye gittik. Kalabalık sayılmazdık ama büyük bir köydü.Biz dışarda arkadaşlarla görüşürken hapisten
yeni çıkmış biri vardı. Tabi ben bilmiyordum.. İyi bir insan oldugunu zannetmistim hasan abiyi.Biz sudan dönerken hasan abi beni yanına çagırdı
bende gittim yanına. Bana dediki kimin kızısın? falan gibi sorular sordu. Sonra ben gittim , aradan üç gün geçti hasan abi ile yine
yolda karşılaştık.Arabasında iki kişi daha vardı. Tuba gel bırakıyım ben yukarı kadar yürüme dedi.Kabul ettim ve arabaya bindim.. Hasan Abi
gaza bastı , ama eve degil başka bir yere götürüyordu! 
Diger yanındaki iki kişide sırıtıyorlardı, bayagı bir gittik. Beni bir eve götürdüler pek bilmedigimiz bir yer.Kaçırıldıgımı ozaman
anlamıştım. Sonra içeriye girdik. Sadece odada ortada yatak vardı. Başka birde masa içki şişeleri filan..Ben çok korkuyordum ama elimden birşey
gelmiyordu \” bu defa ben yapıcam\” dedi sakallı olan kişi \”ilk ben!\” başıma gelecekleri yavaş yavaş anlamıştım.Bunlar beni sikeceklerdi! Beni
Bırakın diye bagırmaya başladım korkuyordum hemde cook kötüydüm.Çünkü ben bir bakireydim ve hiç bir erkekle birlikte olmamıştım.
Utanırdım , derken sakallı olan adam kolumu tuttu ve yataga götürdü beni. Eteğimi çıkarmaya ugraşıyor fakat izin vermemeye çalışıyor direniyordum. Bagırdı çıkarttı bir anda etegimi. Sonra altımdaki eşofmanı çıkardı. Kilodumla kaldım ben öyle sadece , bacaklarımı okşamaya başladı.Sonra kiloduma elini attı.İçeriye elini sokarak okşuyup duruyordu beni.
Ağlıyordum hayvan gibi birşeydiler ama bu arada tuhaf şeylerde hissetmiyor degildim.Kıpkırmızı oldum..Sonra kilodumu çıkardı , üstümüde çıkardı.
Çırıl çıplak kaldım ve o soyunmaya başladı.Kıllı kıllı gögüsleri vardı.O şeyi ilk defa gördüm ama çook büyüktü.Ellerimden tutup kendine dogru çekti beni.
Dudaklarımdan öpmeye başladı , leş gibi kokuyordu agzı.Gögüslerimi mıncıklıyıp duruyordu.Sonrada amıma elini attı parmagıyla karıştırıp duruyordu.uzatmasana diye bagırdı diyeri
Beni yataga yatırdı ve kocaman yaragını amcıgıma sürtmeye başladı.Çok korkuyordum hemde çook. Yavaşça sokmaya başladı amıma.. İlk başta
girmedi tekrar tekrar denedi girmedi…Tükürükledi yarragını ve amımı denedii.. Anladım ki bu defa kesin girecek , sokacak bana..
Birden soktu amcıgıma , sadece başı girdi ama çok acıdı yandı resmen.. Yüklenip duruyordu ama girmiyordu.. Bayagı kalındı yarragı. 
Çıkardı sikini ve tükürükleyerek tekrar başını soktu.Bağırdım ölüyorum sandım.. Kıpırmadan durdu sonradan yavaşça çıkardı bir daha
yüklendi amcıgıma. Bir daha derken girip çıkmaya başladı. Canım çok yanıyordu , felaket acı çekiyordum artık ne olur bitsin diyordum.
Adam dinlemeyip halan girip çıkıyordu ve dahada hızlandı.İçimde bir an sıcaklık duydum.. İçime boşaldı.. Ayaga kalkmaya çalıştım ama kalkamadım malesef.
Sakallı olan kişi beni kaldırdı , yatak hep kan olmuştu. Digeri gelip yarragını çıkardı yatagı ters çevirip uzandı. \” Gel lan orospu \” gittim. Dimdik olan yarragına baktım.
Bacagımdan tuttu ve üzerine oturmamı istedi.Bunun yarragı çok uzundu ama ben oturacagımdan tam oturmak istemiyorum dedim içinden.Yavaşça
çöktüm ve başıma amcıgıma degdi. Elimle ayarladım azıcık soktum ki herif benimden tutmuş aşagı dogru beni çekiyordu girmesi için.
Herhalde içime girmemiş bir şey kalmadı. Canım yandı biraz.. Sonra kalkıp bir kenara 
oturdum.. Erkenden bosaldı amcıgımın içine ama
kalkmadım yine ayaga.. Tuttu devamm devam diyerek zevk alıyordu beni sikmekten.. 10 dakika resmen üzerinde hopladım bende zevk almıyor degildim aslında.
Vee mehmet\’e geldi sıra , yanıma geldi , pantolonunu aşagı indirdi. ve kocaman yarrağını çıkardı agzıma verdi yalamamı istedi.5 dakika
kadar yaladım zaten beni izlerken dimdik yarragı ayaktaydı.saxso çektikten sonra bana domal hadi dedi ayakta domaldım. Amcıgıma soktu çıkardı.
Götümede öyle bir soktuki daha çok acıdı öyle bagırdım ki ne olur yapma yeter bu kadar diye.Bir götüme sokuyor bir amcıgıma sokuyordu tükürükleyip duruyordu.
Amcıgımın ıslandıgının farkındaydım.. Canım öyle bir acıyordu ki tabi zevkte alıyordum o sırada. O gece sabaha kadar beni sırayla sikip durdular. Bıkmadan 
usanmadan götümden ve amcıgımdan yaptılar beni. Sonra beni arabayla aldıkları yere bıraktılar.O günden sonra köye bir daha adımımı atmadım bir dahada atmam zaten.
Ama dedigim gibi zevk almadım demiyorum aldım ama biraz acılı oldu… Bu seks hikayemi yazmamın sebebi yazılanları okuyup boşalmanız benim hoşuma gidecek.
O an aklınızdan nasıl bir şey geçiyorsa yorum olarak bildirin , bende kendimi ona göre tatmin edeyim dimi canımlarım benim.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder