19 Aralık 2015 Cumartesi

ESKI SEVGILIMLE ARKADAŞINA VERDIM........ve........... Teyzemin Kızını İnlete İnlete........ve...........Herkes Götümü İstiyordu.............ve ............ Ablamlım Kalçaları ve diğer hikayeler

 

ben izmir den Aynur 46 yaşındayım 20 yıllık evliyim bundan bir ay önce buca da gezerken eski erkek arkadaşım taner le karşılaştım tanerle 2 sene çıkmıştık çok sevişmiştik ama bakire olduğum için ilişkiye girmemiştik bir kafede oturup kahve içiyorduk gözlerimin içine bakarak aynı güzel Aynur hiç değişmemişsin dedi gülerek evet saçımdaki beyazları 15 kilo fazlalığımı saymazsan pek değişmedim
 seninleyken 72 kiloydum şimdi 87 dedim olsun böylede çok güzelsin dedi eski günlerden

konuşuyorduk bana kaç yıl oldu seninle sevişmelerimi hiç unutmadım dedi bende zaman zaman hatırlardım ilk erkek arkadaşımdı sonra da kocam olmuştu zaten bana Aynur yine seninle olmak isterim dedi eşimle seks hayatımız monotonlaşmış ayda bir kere zor yapar olmuştuk hatta son 3 aydır  eli elime değmemişti kalbim çarpmaya başladı aklıma kocamınkinden çok büyük ve kalın damarlı siki gelmişti bana vaktin varmı dedi evet var ama ancak 4 saat daha oturabiliriz dedim

aklımda kafede oturup uzun uzun sohbet etmek ve heyecanlanmak vardı bana Aynur hemen arka sokakta bekar bir arkadaşımın evi var seninle beraber olmak istiyorum dedi soluğum kesilmişti cevap verememiştim    garsonu çağırıp hesabı ödedi kalktık hiç sesimi çıkarmadan yanında yürüyordum kapıyı çaldı arkadaşı açtı beni önden eve aldı içeri girer girmez arkadaşı ooo bilader iyi parça

düşürmüşsün yaşadık bugün deyin ce yok bilader o benim eski sevgilim sadece benimle olacak dedi yatak odasına geçtik öpüşmeye başladık çok geçmeden soyunup yatağa girdik göğüslerimi amımı yaladıktan sonra sırt üstü yatıp beni üzerine çıkardı yavaş yavaş üstüne oturdum üzerinde kalkıp iniyordum bacakları ile bacaklarım ı kilitledi daha sonra koltuk altlarımdan kolunu geçirip sırtımdan

 

ellerini kenetleyip sıkıca bastırdı gel bilader deyince arkadaşı çırılçıplak soyunmuş siki elinde  içeri girdi çırpınmaya başlamıştım ama kurtulamıyordum arkadaşı elindeki kemerle popoma vurunca ağlamaya başladım saçlarımdan  tutup amına koyduğum orospusu kocanı aldatıyorsun ha birimiz sikmişiz ha ikimiz ne fark eder dayak yemek istemiyorsan rahat dur dedi kendimi bırakmış ağlıyordum

 kalçalarımı aralayıp arka deliğimi yalamaya başladığında film kopmuş ağlamam geçmiş taner in üzerinde   hareketlenmeye başladım tanerle öpüşüyorduk ikisi birden hoyratça iiri göğüslerimi  hamur gibi yoğuruyorlardı arkadaşı arkamda doğrulup bana ayır poponu deyince iki taraftan tutup deliğimi açığa çıkaracak şekilde ayırdım önce orta parmağınla parmakladıktan sonra sikini götüme sokmaya


başladı yanıyor acıyordu taner aynurum sikilceğini biliyordun galiba ağdanı yapıp gelmişsin dedi evet bir gün önce yaptırmıştım ağdamı ogün yerlerini değiştire değiştire her yerimi siktiler bazen biri sikiyo biri sikini yalatıyordu amım  götüm dölleriyle dolmuştu gitme vakti geldiğinde götümde hala dölleri

vardı tuvalete gidip bir parça tuvalet kağıdını açılmış deliğime soktum akşam kocamın yanında yatarken kağıt daha deliğimdeydi.o gün hastayım diye siktirmedim çünki anlardı iki deliğimde genişledi desem yeridir ondan sonra eski sevgilime selam bile vermedim u günü unuttum

 

Teyzemin Kızını İnlete İnlete




Merhabalar ben Nihat. Sizlere teyzemin kızı Buse ile hikayemi ifade etmek istiyorum. Teyzemin güzel kızı buse bu hikayenin yaşandığı senelerde 18 yaşında idadi son sınıfta okuyan bir kızdı. O zamanlar ben de askerliğimi tamamlamış daha yeni dönmüştüm. sex hikaye Soğuk bir kış gecesinde  
ailemle daima birlikte teyzemlere gittik. Ben askerden yeni geldiğim için sohbet

 muhabbet derken baya da bi eğlendik. lakin Buse o gece ilk defa bana bir hanım benzeri gelmeye başladı. erotik öykü ilk kez ona bayan gözüyle bakmaya başladım. Buse de gözlerini benden alamıyor lakin biraz utanarak  
bana bakıyordu. Teyzemlerin bir komşusu rahatsızmış ilerleyen saatlerde annemle beraber oraya geçtiler. Buse gitmek istemedi ben de onunla beraber 

kaldım.Aradan yarım saat geçmişti ki şu kızı bir yoklayim bana karşı boş mt. dolumu anlarız dedim. sex hikayeleri Odaya girdiğimde tedirginliği okunuyordu   gözlerinden, yanına oturdum saçlarına dokundum Buse ne kadar büyümüşsün kız bünyenin gelişmiş falan dedim. O da sağol abi dedi fakat bir 

yandan da benden uzaklaşıyordu. Benim iyicene gözüm dönmüştü. Dur seni bir öpim dedim yanağına doğru uzandım ve birden dudaklarına yapıştım. Elimden     kurtulmaya çalışıyordu fakat bunu başaramıyordu. Ben iyicene kızı zorlamaya başladım üstündeki kazağı çıkarmaya çalışıyordum. lakin Busede 

 

benden kurtulmaya çalışıyordu. Bağırmak istiyor ama bağıramıyordu. sebebi ise onun adı çıkacaktı. Kazağı çıkarmayı başarmıştım, Göğüslerini yalamya koyuldum   bu bir yandan bana mani olmaktadır eliyle yüzümü tırnaklıyordu. Ayağa kalkıp ona öyle bir tokat attım ki görmeniz lazımdı. Gözlerinden ıslak geldi. Uslu dur sikip bırakacağım seni, olmadan beni sik diye bana 

yalvardı derim adını çıkartırım senin dedim. Abi yapma ben bakireyim bana kıyma dedi. Acıdım   bende, tamam o zaman sırf götten sikecem ve bana engel olursan adını çıkartırım dedim. Tamam dedi. Sikimi çıkardım ve yalamasını emrettim. Yalıyordu ama çok aşırı acemiceydi. haz almıyorum desem yeriydi o kadar sapıtmıştım ki o birkaç dakika yalaması bile benim 

sikimi kazık gibi yapmasına   yetmişti. Altındaki eşofmanı çıkardım bunu çekyatın üzerine domalttım ve kalçalarını araladım. Biraz amcığını götün yaladıktan sonra kara incisine girmemin devrinin geldiğini söyledim. Kasıyordu kendisini kasarsan canın çok aşırı acır kendini rahat bırakmalısın dedim. Bu arada üzerine doğru yüklendim    sikim girmiyordu. Ben acı çekmeye başladım 

zorluyordum, benim yarrağımın başı ağrımaya başlamıştı. Suratına tokat attım sorunsuz bırak kasma kendini diye bağırdım. Kendini bırakır bırakmaz içine girmiştim. O anda bir figan attı ve  ağlıyordu. Bende sıkılmıştım bu işten bir an evvela boşalmalıydım tempomu arttırmaya başladım bundan sonra zevke gelmiştim iniltiler içerisinde boşalmaya başlamıştım. Götünün derinliklerini döllerimle doldurdum.

 
Herkes Götümü İstiyordu
r    
selamlar ben 38 yaşında şişman türbanlı bir kadınım. 18 yıllık evliyim. üç -dört yıl öncesine kadar kocasından başka hiç bir erkeğe bakmamış kadındım. ta ki patronum beni kandırana kadar. evliydi. iki oğlu vardı. bir gün benimle özel görüşmek istediğini söyledi. hayırdır abi dedim. sıkıntı nedir. mesai bitiminde caddenin karşısındaki kafe de bekle konuşalım dedi. peki dedim. iş çıkışı gidip bekledim. geldi bir şeyler yiyelim önce dedi. neyse yedik çay içerken eee abi söylesene ne var 

dedim. bak bu konuşacaklarımız aramızda kalacak. tamam mı dedi. peki abi dedim. o zaman gel arabada konuşalım hem seni de evine bırakırım. peki dedim.   patronum amcamın arkadaşıydı..52 yaşında ama çok hareketli bir insandı. arabaya bindik. sürdü sakin bir yerde durdu. ben sana bişey teklif edicem ama hemen hayır deme. önce düşün sonra cevap ver dedi. peki dedim. ben seninle sevişmek istiyorum dediğinde beynimden vurulmuşa döndüm. ne diyorsun sen diye çıkıştım.

 bu da nereden çıktı. ben sana abi diyorum ya dedim. ne olacak ki amcan anlattı. küçükken neler yaptığınızı unutamıyomuş adam. sen de görüşmüyormuşsun. o zamanlar geçmişte kaldı. evliyim ben dedim. bak düşün maddi destekte veririm sana. ayrıca maaşına da zam yaparım. ve aramızda kalır. kimsenin bilmesine gerek yok. dedi. ben eve gitmek istiyorum dedim. tamam gidiyoruz ama sen düşün yarın akşam cevabını ver. dedi. hiç konuşmadan eve kadar 

geldik. eşim yemeği hazırlamış beni bekliyordu. bana hanım yemekten sonra bavul hazırla dedi. bu kez yolculuk nereye dedim. rusya dedi. eşim gemilerde ahçılık yapıyordu. ne zaman geliceksin dedim. üç ay falan heralde. başka bi taraf çıkmazsa dedi. istersen işi bırak bu kez seni de götüreyim dedi. olmaz beni gemi tutar pişman olursun dedim. izinde gideriz biyerlere dedim. peki dedi.   o gece bavul hazırladım. sonra da sikiştik kocamla beni sırtüstü yatırır amımı götümü sikerdi 

 

sırayla yine öyle yaptık. uyuduk. sabah duşumu alıp vedalaşıp çıktım evden. akşam eve döndüğümde kocam evde olmayacaktı. ve patronum da benden cevap bekliyordu. işe giderken erken çıkmayı planladım. ve izin almak için patronum seyfinin ofisine girdim. izin istediğimde bana cevabımı sordu. ben peki dedim. güzel bu hafta sonu hazır ol. seni fena sikicem dedi. neyse eve gittim. eşim yoktu. aradım gemi hareket etti cep çekmeyebilir dedi. iyi yolculuklar diledim. sonra da

 amcamı aradım. şaşırdı sesimi duyunca eve davet ettim. konuşmak istiyorum dedim. yarım saate ordayım dedi. dediği gibi de geldi. geldiğinde ip askılı geceliğim ve mini şortu vardı üzerimde. oturduk bişe içermişin dedim. bira içerim de oda sende yoktur dedi. seni aramadan almıştım dolapta getireyim dedim. kaltım dolabı açtım birayı almak için eğildim. amcam arkamdaydı. oofff yeğenim kalçaların hala harika dedi. doğruldum. öyle mii ama bende yaşlandım amca dedim. offfff dedi 

askılarımı sıyırıp koca memelerimi sıkarken ne yaşlanması tam yatırıp kaldırıp sikilcek yaştasın dedi. çok özledin galiba dedim.   ne diyorsun senden sonra altıma aldığım her orospuyu sen diye siktim. yerini dolduramadılar dedi. memelerimi yalıyor somuruyordu. içeri geçelim mi amca dedim. beraber içeri geçtik. hem birasını içiyor memelerimi somuruyor ben büyüttüm bunları eme eme diyordu. başkaları da emsin istermiydin amca dedim. durdu bana baktı. sen tam sikilcek karısın

 isterdim tabii seni emsin siksin tadına baksın. bir tek kocan değil başkalarınıda mutlu et. bu arda sortumu da çıkardı. hatırlıyormusun seni götten siktiğim günü dedi. unuturmuyum onaltıncı doğum günümdü. altı yılda yalaşarak sevişmiştik. doğum günümde de kanata kanata sikmiştin. dedim. evet ama sonra da sen sik diyordun dedi. doğru dedim. ben de istiyordum. peki bütün bunları seyfi abiye nasıl anlattın dedim. oooo dedi açıldımı sana orada çalışmaya başladığından 

 

beri tek derdi seni sikmek. ama dikkat et o adamın sapıkça fantezileri var. dedi. eli amımdaydı. eğilip yalamaya başladı. ohh diyordu amının kokusunu özlemişim. o gece sabaha kadar sikiştik. uykusuz bir halde işe gittim. gözlerimi açık tutamıyordum. seyfi görmüş.  beni odasına çağırttı. neden uyukluyorsun. kocan uyutmadı mı dedi. ben de yooo kocam gemide akşam amcam bendeydi dedim. oooo eskiyi yadettiniz yani güzell iyi sen toparlan ben seni götüreyim. dedi. 

toparlandım çıktık. ama benim evime değil şehir dışına doğru ilerliyorduk. nereye dedim. kocan yok nasılsa ben de seni garsoniyer olarak kullandığım eve götürüyorum yarında tatil zaten. dedi.iki gün alem yaparız dedi. gittiğimiz ev dağın başında kuş uçmaz kervan geçmez bir evdi. beni bıraktı. ben döneyim sen yat uyu. gelirken yiyecek falan alırım dedi. ve gitti. hemen soyunup yatağa girdim. içerisi çok serindi. uyandığımda hava kararmış şömine yakılmıştı. yataktan doğruldum.

 seyfi tam karşımda  çırılçıplak beni izliyor uyandın sonunda dedi. saat kaç dedim 12 oldu. dedi. kalk banyo yap sonrada şunu giy dedi. verdiği kıyafet falan değildi duş aldım. verdiği file yi giydim. amım götüm açıkta göğüslerim dışarıda çıktım karşısına sarhoştu. hep seni sikmek istedim. seni orospum yapmak adi fahişeler gibi düzmek istedim. ama sen önce amcana verdin dedi ellerimi arkadan bağlarken eyvah dedim. saçlarımdan tutup dışarı çıkardı. yürümeye başladık. çok 

üşüyorum dedim. ben de onu istiyorum dedi. arabanın yanına gelince durduk arka kapısını açtı kafamı koltuğa bastırdı. kocaman sikini kupkuru götüme bastırdı. sakın dedim acıyor yapma öyle önce alıştır. bende yok öyle alıştırma falan siker geçerim sürtük dedi. girmeye çalıştıkça bağırıyordum. ama boşuna götünü kanata kanata sikeceğim. amcan da böyle sikmişti değil mi orospu diyor ben sadece ağlıyordum. ama boşalmak bilmiyordu. araban çıkardı ağaca dayadı sadece 

götünü sikeceğim senin diyordu. eve girene kadar bahçenin her yerinde domalttı. merdivenlerde yüzüme akıttı döllerini. sonra eve soktu. ellerim hala bağlıydı. dölleri yüzümde kurumuştu.. devamı sonra ; 



Ablamlım Kalçaları




Merhaba arkadaşlar ben Murat. 19 yaşında bir gencim. Ablam Melis ise benden 3 yaş büyük çok fazla seksi ve güzel bir bayandır. Yaşıtlarına göre göğüsleri çok büyük olan ablam her erkeğin dikkatini çekme şansı olan seksilikte biridir. Tabi ben de bir erkek olduğum için onun bu güzelliği benim de dikkatimden kaçmadı.

 Neyse ablam evde her süre açık kıyafetler giyer. çünkü ailem her süre bizi rahat bırakmış ve bize hiç bir biçimde karışmamıştır. Ablamı size biraz tarif etmem gerekirse 1,70 boyunda güzel kalçaları ve göğüsleri olan manken bu gibi bir kız canlandırın gözünüzde. üstelik gerçek sarışın olması da ablamın havasına hava 

katıyor diyebilirim. Ablam daha ergenlik çağlarına girdiğim ilk günlerde bile benim hayallerimi süslemeye başlamıştı. Ben gece rüyalarımda bile ablamı görür hale gelmişti. Tabi sizin de evde yarı çıplak durumda dolaşan bir ablanız olsa siz de onun rüyalarınızda görürdünüz.  Neyse bu hal sonunda benim de canıma tak 

etti. Ben de kafamda bir karar verdim ve ablam uyurken gidip onun memelerine dokunacaktım. Yani nasıl bu kadar seksi bir vücut karşısında kendime engel olabilirdim ki. gene o gece ablam çok aşırı seksi bir şort ve seksi bir tişört giymişti. Ben de onun uyuduğundan emin olduktan sonra 

 

gece odasına gittim ve  üzerine örttüğü pikeyi kaldırdım. Tabi hafif hafif memelerine dokunuyordum nedeni ise uyanmasını istemiyordum. ama bir yandan da içim durmuyordu ve memelerini sıkmak istiyordum. Hatta daha da ileriye gitmek ve memelerini yalamak istiyordum. lakin uyanacağından korkarak bunu 

yapamamıştım. Ablamın memelerine yavaş yavaş dokunmaya devam ettim ve hafif gözüm aşağıya kaydığında amının kıllarının göründüğünü fark ettim. Bu görüntü beni tahrik etti ve işte gözümün dönmesine sebep olan anda bu oldu.



Ablamın uykusunun derin olduğunu biliyordum o yüzden de daha

ileriye  gitmeyi planlıyordum. Tabi sikemezdim o kadar da derin uyumuyordu. Ben sadece biraz amına baktım ve biraz da göğüslerini okşadım. Onu sikmek için öteki bir yol bulmam gerekiyordu. Ben de hemen odama gittim ve yattım. Asıl fırsat elime birkaç gün sonra geçti.

Annem ve babam bir iş için şehir dışına gideceklerdi. Ben bu habere çok fazla sevinmiştim. Ablamla evde yalnız kalma şansı ilk defa elime geçmişti. Neyse o gece ablamla evde yalnızdık annem ve babam sıkı

 

sıkı tembihlediği için dışarıya da çıkamadı. Biz ikimiz takılmak zorunda kalmıştık. Ablam her zaman ki gibi sorunsuzca kıyafetleriyle televizyon izliyordu. Canım sıkıldı bahanesi ile ablamın yanına gittim. O da hemen bana yastık fırlattı ve oynamaya başladık. Aramızda yastık savaşı

başlamıştı. Bu arada ablamın sallanan göğüsleri benim aklımı başımdan almaya başlandı. Bende biraz daha üstüne gittim ve boğuşmaya başladık. Boğuşurken ablamın göğüslerine dokunuyor ve dokundukça da çıldırıyordum. bundan sonra daha çok  
dayanamadım ve ablamın kalçalarını avuçlamaya başladım. şortumdan fırlayacak derecede sertleşen sikimi artık ablama geçirmeliydim. O arada ablamın arkası dönüktü ve hemen belinden kavradım. Ablam korkmuştu ve bağırmaya başlanıyor. ama ben bırakmadım ve daha katı

bir şekilde arkasından bastırmaya başladım. Ablam da madem istiyorsun bekle ben yapıyım dedi ve önce beni kanepeye oturtup bir güzel sikimi yaladı. Daha sonra da kucağıma oturarak yarrağımın üstünde zıplamaya başladı. Zevkten resmen gözüm dolmuştu. Ablam zıpladıkça göğüslerini yakalayıp emiyordum. Ablamın amının içine patlamaktan kendime mani olamadım ve çılgın bunun gibi boşalmaya başladım.

image  




Babam Her Gece Beni Sikiyor

 Babam Her Gece Beni Sikiyor

Selam arkadaşlar. aşırı kısa süre öncelikle yaşadığım ve hala devam eden bir seks hikayemi size anlatmak istiyorum. Ben 22 yaşında istanbulda yaşayan bir genç kızım. Daha birkaç hafta öncesine kadar bakireydim ve hiç kimse ile ilişkiye girmemiştim arkadan da. lakin

benim gerçek zevki öğrenmeme neden olan kişi babam oldu. Kızlığımı da babam bozdu. Bir itirafta şu olsun daha öncelikle bizim sınıftaki kızlarla birkaç defa lezbiyen deneyimimiz olmuştu. lakin babam beni siktikten sonra anladım ki ben lezbiyen değilim ve erkeklerden haz

alıyorum. Neyse derhal konuyu anlatmak istiyorum. gerçekte babamı da baştan çıkartan ben oldum. nedeni ise annemle onları sikişirken dinlemiştim ve çok  azmıştım. Tatil için eve gelmiştim ve bir gece tuvalete gittiğim sırada annem ve babamın

odasından gelen inlemeleri dinlemeden edemedim. O kadar keyifli gelmişti kapının önünden ayrılamadım ve dakikalarca orada bekledim. Onları dinlerken amım bile ıslanmıştı. O günden sonra da sürekli onları takip etmeye başladım. bundan sonra annemle babamın seslerini

 

dinlerken kapının önünde mastürbasyon yapmaya başlamıştım. çok aşırı haz alarak yaptığım bir şeydi bu. Bunu sürekli yapıyordum ve tatmin olup odama gidiyordum ta ki babam beni orada görene kadar. O beni gördü ve ikimiz de sustuk kaldık. Sessizce yüzümdeki kızarıklıklarla odama gittim ve yatağıma yattım. fakat

yatakta bir çeşitli uyku tutmuyordu. sürekli kafam babamın annemi nasıl siktiğindeydi. Bu düşünceler arasında tam uykum gelmişti ki birden bire kapının açıldığını duydum ve gözümü açarak kapıya doğru baktım. Babam gelmiş ve kapıda duruyordu. Ben de oda karanlık bulunduğuimage

için uyuyor numarası yaptım. nedeniyse gelirken bana kızacağını sanmıştım. Babam bir kaç kere seslendi lakin karşılık vermedim. Tabi babam benden ses duymayınca hemen yanıma geldi. birden bacaklarımda babamın ellerini hissettim. O an yeniden az

evvela duyduğum sesler aklıma geldi ve amım anında sırılsıklam oldu. Babam da yavaş yavaş elini amıma getirmiştir ve okşamaya başladı. Ben ansızın yatakta doğruldum ve ne yapıyorsun baba  dedim.ama babam beni duymazdan gelerek amımı parmaklamaya başlanmıştır

 

 Ben de bundan çok haz alıyordum. Birkaç defa karşı koymaya çalıştıktan sonra bundan sonra ben de olanlara kendimi kaptırdım. O anda kendimi babamın fahişesi bu gibi   hissediyordum. Babam hemen amıma yapıştı ve yalamaya başlanmıştır. Buna daha fazla katlanmam olası değildi ve ona hadi baba sok artık amıma demeye başladım. O

an  annemin sebep bu kadar haz aldığını da daha net anlamıştım. Babam bu işi çok aşırı iyi  biliyordu. Ben sok dendiğinde derhal yarağını eline aldı ve amıma sürtmeye başlanıyor. iteklemesi ile komple içime sokması bir olmuştu. Babam kızlığımı bozduktan sonra içimde gidip

gelmeye başladı. Bir süre babam üzerimde git gel yaptıktan sonra ben titreyerek tatmin olmaya başladım lakin babam en az 10 dakika kadar daha sikti beni. Ben boşaldıktan sonra babam da yarağını çıkardı ve spermlerini  üzerime boşalttı. işi bittikten sonra ikimiz de   konuşmuyorduk. Babam üzerime yığılıp on dakika kadar bekledi. O

gün hiç bir şey demeden çıktı gitti. Ertesi gün de bana kızıymışım bunun gibi davrandı. lakin gece olunca  tekrar odama geldi. Dün amımı siken babam bu gün de   göt deliğimi okşamaya başlamıştı. gerçekte yaptığın şeyler hoşumada gidiyordu. yine kendimi ona bıraktım ve bu defa da göt deliğimi sikmesine izin verdim. Babam tüm tatil beni sikmeye devam etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder