1 Ocak 2013 Salı

ALT KOMŞUMUZ HAKANIN EŞİNİ SİKTİM............ve...................SEVİLLE DOYUMSUZ SİKiş........... YENİ KOMŞUMUZ LA SİKİŞ İŞ...............



merhaba ben bir gün İşe gitmek için evden çıkmıştım saat 10:30 11:00 gibiydi bir önceki gece geç saate kadar çalıştığım için bu saatte işe gidiyordum. Tam apartmandan çıkmıştım ki alt komşumuz camdan günaydın dedi ve günaydın diyerek gülümseyen sesine cevap verdim Tam yoluma devam edecektim ki eşimin ne zaman döneceğini sordu ve haftaya geleceğini söyleyince özletti kendini diye cevap verdi.Bir türlü camın önünden ayrılamıyor Tekrar yoluma devam etmeye çalıştığımda kahvaltı

edip etmediğimi sordu ve Hakan biraz önce çıktı Hakan eşi olur kahvaltı öylece duruyor ve istersem gelip kahvaltı yapabileceğimi söyledi.Bende kahvaltı ettiğimi ama elindeki kahve fincanını göstererek banada verirsen gelirim dedim ve oda gülümseyerek ne verirsem diyince kızardığımı her yerimden ateş çıktığını utandığımı hatırlıyorum Hakanla oldukça samimi ve yakındık çünkü ve eşine birşey ima etmiş gibi olmaktan korkuyordum.Utandığımı anlayınca hadi gel su da sıcak deyip tekrar

 güldü ve içeri girdi bende tekrar apartmandan içeri girdim.Eve girince çantamı kenara bırakıp ebru nerede diye sordum ebru 2 yaşındaki kızıydı oda teyzesinde olduğunu söyledi.Oturduk kahvemi verdi havadan sudan biz başladık ve ben biraz önceki sözlerimi istemeyerek ve kesinlikle bir imada bulunmaya çalışmadığımı anlatmaya çalışıyordum ki ve o saçmaladığımı söylediğimde bir şey

olmadığını yanlış anlamadığını sadece şaka için bu şekilde cevap verdiğini söyledi biraz rahatlamıştım bende Söz tekrar eşime gelmişti ve çok  uzun bir süre kaldığını bir sorun olup olmadığını sordu bende sorun yok sadece geç saatlere kadar benim çalıştığım için evde de yalnız kalmasını istemedim hemde uzun zamandır tatil yapamadığımızdan annemlerin yanına gittigini 

söyledim peki senin için zor olmuyormu diye sordu bende hayır zaten dışarda yiyip içiyorum
   deyince gene güldü ve seni söylicem dedi her söylediğimi başka yöne çekiyordu ve işkillenmeye başlamıştım ki baklayı çıkardı ağzından kendi sex hayatının kötüye gittigini ve artık tahammülüm kalmadı ayrılmayı bile düşünüyorum deyip içeriye kaçtı kala kaldım salonda ne yapacagımı bilmiyorum bir süre gelmeyince arkasından gittim yatağın üzerine yüz üstü bir şekilde atmış ve sessiz

 sessiz ağlıyordu yanına yaklaşıp sırtına dokunup yapma hadi mantıklı ol herşey senin elinde hakanı sen evde rahat ettir herşey yoluna girer dedim ve dönüp bana doğumdan sonra vajinasının çok tahrip olduğunu ve hakanın kendisine karşı bir hevesinin kalmadığını söyleyince hadi saçmalamayı bırak dedim ve birden dönüp eteğini kaldırıp kilotunu indirdi amını gösterdi    kilotunu biraz kalçasından aşağı sıyırıp gösterdi ve az daha ağzımdan aman allahım diye bir laf çıkacaktıki zor durdurdum

kendimi gerçekten ama bende teselli etmek için hadi o kadar kötü değil dedim o ise peki sana
 soruyorum sen bu haldeki bir vücüdu öpmek istermisin dedi ben içimden öpmek ve sikmek isterim diyordum bende neden istemiyeyimki dedim ama aklımda sadece onu teselli etmek vardı ki peki öp o zaman dedi ve sırt üstü döndü ve bende eğilmiştim üzerine doğru kalçasına bir öpücük kondurdum

çok hoş kokuyordu ve buradanda dedi    ve göbeğine yöneldim ve bir öpücükte oraya kondurdumki kendini yay gibi kasmış belini yukarı doğru kaldırdı devam et lütfen buna ihtiyacım var dedi kokusu beni büyülemişti bende kötü olmuştum yaklaşık üç haftadır bende hiçbir faaliyette bulunmamıştım öpmeye devam ettim her dokunusumda nefesi değişiyordu tişortunu iyice  yukarı çekip göğüslerini

ortaya çıkardı çok güzel bir vücudu vardı aslında elimi göğsüne götürüp parmağımla  daireler çizmeye başladım göğüs uçları belirmiş kırmızı kırmızı olmuşlardı ağzımla ezmeye başladım iyice yoldan çıkmış tırnağını kafama geçirmiş çok güzel çok güzel diye bagırmaya başlamıştı ellerini fermuarıma doğru götürüp açtı ve penisimi dışarı çıkardı ve eliyle oynamaya başladı zaten kalkmış

 

olan organım bir iki oynamasıyla ne var ne yok bırakmıştı ortalıga ve tabi penisim sönmüştü ama ben devam ediyor ve onu çileden çıkarmaya devam ediyordum öperek yalıyarak aşağıya doğru kaydım eteğini dizlerine kadar iterek kilodunu kenara çektim ve pırıl pırıl olmuş gül gibi duran vajinasına yapıştım hoş bir tadı ve kokusu vardı o ise elleriyle yatağın kenarına tutunmuş kendini yataga vuruyordu ve müthiş bir şekilde inliyordu bir süre daha dilimle onu bu şekilde uçurdum ter içinde

kalmış ve çok hızlı nefes alıyor  ve zar zor yutkunuyordu birden kalktı ve yatakta oturuken beni kaldırdı ve penisim inmiş bir halde olmasına  ragmen tutup ağzına aldı çok hoş bir şeydi yumurtalarımı  yalıyor penisimi emiyor kaldırmaya çalışıyordu ve ben ilk kez birinin  ağzında
   büyümeye başlamıştım iyice kalkmıştı penisim ve  istediği büyüklüge gelmişti sanırım ki kendini tekrar sırt üstü yataga bıraktı bir eliyle penisimi yoluna koymaya çalışırken bir taraftan işaret

parmagını emiyordu bu çok tahrik edici bir görüntüydü  ve bacaklarını kalçalarıma  dolamış  kendine çekiyordu  ve bende  harekete başlanım inliyor mızıldanıyor çok güzel çok güzel diye konuşuyordu gerçekten çok güzel sevişiyordu bu kadın daha önce boşaldığım için baya uzun bir zaman gidip gelmek zorunda kaldım ama çok zevkliydi sonunda inlemesi haykırışa döndü ve boğuluyormuş gibi

sesler  çıkarıp zirveye  ulaştı bende hemen içinden çıkıp tekrar ağzına girdim çok güzel yalıyor ve emiyordu beş dakika sonra bende boşaldım dudakları pırıl pırıl meni olmuştu güzel gözlerle bakıyordu bana ben dudaklarından öptüm sen harika bir bayansın harika sevişiyon kendine de haksızlık yapma seni beğenmiyen sikmeyen aptal dedim ve ne zaman istersen ben hazırım dedim oda

 sende çok güzel sikiyon arayı açma sevinirim dedi  toparlanıp çıktım.Sanırım kendine olan güveni geri  geldi ki hakanla arası düzeldi bende hakana haksızlık olmasın diye üstüne düşmedim bakarsın yine eşim in yokluğunda birşeyler yaparız belki olursa yazarım zamana bıraktık



                                        SEVİLLE DOYUMSUZ SİKİŞ



İzmirin merkez ilçelerinden birinde bir lisede müdür yardımcısı olarak çalışıyorum. Okulun en genç öğretmeniyim biriyim. Müdür yardımcısı olduğum için koruma derneği üyeleri sık sık odama gelir giderler. Dernek başkanı sevil hanım 36 yaşında evli iki çocuklu bir bayan. Fakat farklı tarafı oldukça neşeli ve rahat bir kadın olması Odama gelir gider oturup kalkmasınada hiç  dikkat etmez.di İç çamaşırı görünecekmiş, yakası açıkmış bluzdan göğüsleri görünecekmiş hiç aldırmaz Minicik etekle

gelip karşıma oturur altından iç çamaşırları olduğu gibi görünür Eğilir kalkar göğüsleri olduğu gibi meydanda.çekinmezdi benden Koruma derneği öğretmenlerle velilerin kaynaşması için bir yemek düzenlemeye karar verdi.Çeşmede bir otelle anlaştılar.Hafta sonu çeşmede geçirilecek. Cuma günü akşam gidilip Pazar dönülecek gündüz ve geceleri birlikte eğlenilecekti Ben parası çok geleceği için bir mazeret bulup gelemeyeceğimi söyleyince sevil  hemen olmaz  öyle şey dedi. Durumu  anlattım

sana kontenjandan yer ayırdım diye  cevap verdi.ben Eşimle konuştuktan sonra bu sefer eşim gelmek istemedi.bende Tekrar Seville konuştum, eşim gelmek istemiyor tek başıma  ben ne  yapacağım dedim. Göz kırparak tek başına olmayacan ki ben bir çaresini buluruz dedi. Bakışlarından şeytani bir düşüncesi olduğu anlaşılıyordu. Hayal kırıklığına uğramamak için fazla ümitlenmemeye de çalıştım.

Kararlaştırılan gün geldi çattı Hazırlığımızı yapıp ben, sevil kocası ve kocasının bir arkadaşı onların
    arabasıyla yola koyulduk. Seville ben arkada oturuyorduk. Her zamanki gibi minicik bir etek giymişti. Bacaklarına elimi atıp okşamak istiyordum.Tüyleri yeni alınmış o bembeyaz bacaklar ne güzel görünüyordu. Sevili her gördüğümde şaha kalkan sikim gene sertleşmiş taş gibi oldu ve

 

pantolondan belli olmaya başlamıştı Her zaman masanın arkasında oturduğumdan aldırmıyordum Ama bu sefer fark edebilirdi ve nasıl bir tepki vereceğini bilmiyordum Her zamanki gibi çok neşeli ve rahattı Konuşup, gülerken arada eliyle elimi  tutuyor elini bacağıma koyuyor koluma girip samimi bir şekilde sarılıyordu Kocası olup biteni gördüğü halde aldırmıyordu.Yolda Urlaya uğrayıp bir şeyler almak için durduk. Şehrin tam içinde değildik Sevil kocası ile arkadaşı arabadan inince  önümdeki

sertliğe bakarak istersen fermuarını aç dışarı çıkar biraz rahatla  ceketinle de üstünü  örtersin belli olmaz kocam ve arkadaşı anlamaz merak etme yoksa çeşmeye kadar mahvolacak sın demez mi Utancımdan yüzümün kıpkırmızı olduğunu  arabanın iç aynasından görebiliyordum. Sevil, utanma benim sana daha ne sürprizlerim var diyerek mini eteği biraz daha yukarı çekip bacaklarını bana doğru çevirdi Altında  iç çamaşırı yoktu  Bembeyaz bacakların arasında hafif aralanmış gül  kurusu

gibi yapraklarıyla amı harika görünüyordu Öpmek yalamak istiyorum deyince kocasının olduğu tarafa  bir baktı onlar hala dükkanın içindeydi.  Haydı o zaman çabuk ol dedi Ellerimle kalçalarından kavradığım gibi amının dudaklarını öpmeye yalamaya başladım O da elleriyle saçlarımı okşuyordu Sonra hadi ama bu kadar yeter şimdi anlayacaklar iştahını Çeşmeye sakla diyerek başımı

    çekti Islak amından ağzımın kenarları ıslanmıştı oda Çantasından bir mendil çıkarıp bana uzatırken sevgilim seni çok seviyorum dedi Ben de seni dedim. Artık iki sevgili gibi canım, aşkım diye konuşuyorduk. Kocasının geldiğini görünce eteğini düzeltti Kocası aradıkları oltaların burada olmadığını hemen biraz daha ileride bir dükkan olduğunu oraya da gideceklerini söyledi ve Onlar

 

gidince  Sevile onu öpmek istediği söyledim bana doğru sokuldu öpüşmeye başladık Diğer elimle amını okşuyordum O da fermuarımı açıp sikimi dışarı çıkardı biraz eliyle  okşadıktan sonra eğilip ağzına alıp yalamaya başladı ve Bunları beni sevdiği için yaptığını,şimdiye kadar kocasının sikini hiç yalamadığını okuldaki o iç çamaşırlarını göstermelerinin falan hep beni etkilemek için olduğunu anlattı Ben de onu öperek teşekkür ettim. Biraz sonra kocası ve arkadaşı geldiler tekrar yola

koyulduk. Çok mutluydum Sevil yol boyunca bana eteğinin altından amını gösterdi Ben de Çeşmeye kadar ceketimin  altında sikim dışarıda gittim. Öğleden sonra saat 3te çeşmeye vardık. Bize
    ayrılan odalara çıkıp yerleştik Sevillerin odası ile benimki yan yana idi.Diğerleri alt katta idi Tekrar aşağıya inip bir şeyler yedik. Sevilin kocası ve arkadaşı balık tutmaya gideceklerini istersem  benim de gelebileceğimi söylediler. Sevil bana kaş göz işareti yaparak gitmememi istedi Ben de gelen

arkadaşları karşılamak için otelde kalmamın daha iyi   olacağını söyleyerek gitmedim Balıkçılar balığa gittikten sonra Sevil ve ben hemen yukarı bana ayrılan odaya çıktık. Ama öpüşüp okşamaya asansörde başlamıştık Odanın kapısına gelince Sevil koridorda kimse olmadığı için  kendisini yeni
    evliler gibi onu kucağıma alıp odaya sokmamı istedi ben de isteğini yerine getirdim. Odada bir

taraftan öpüşüyor bir  taraftan soyunuyorduk Sonunda çırılçıplak bir vaziyette yataktaydık Sevil dudaklarımı hiç bırakmadan öpüyordu. Ben de bir elimle göğüslerini öteki elimle kalçasını bacaklarını amını okşuyordum Sonra yavaş yavaş aşağılara inmeye başladım bir süre memelerini emdikten sonra yolda tadına bakıp ta doyamadığım amına ulaştım. Yaladım dilimi soktum, ısırdım



ama bir türlü doyamıyordum Sevil de bir taraftan bana hadi canım sevgilim sik beni sik diyor beni daha da tahrik ediyordu. Sonunda dayanamayıp ben sikimi soktum Bir süredir evli olmama rağmen böyle bir zevk tatmamıştım Demek ki seksin tadını kadın getiriyordu. Sevili bir  taraftan sikiyor bir taraftan öpüyor, okşuyordum. Bir süre sonra Sevil kasılarak kesik kesik seslerle orgazm oldu ben de daha fazla kendimi tutmadım Beş on dakika sarılıp yattıktan sonra Sevil sikimi ıslak bezle temizledi

sonra mini bardan çıkardığı birayı sikime akıtıp yalamaya başladı Yarak birden doksan derece kalkınca aynı şeyi yapamaz oldu ama o yalamaya devam ediyordu sonra tamam deyip bacaklarını açarak yarağın üstüne oturdu yavaş yavaş inip kakmaya başladı. Ben de karşımda duran tombul memeleri tutup emmeye başladım arada bir de Sevili öpüyordum. O gün akşama kadar banyoda ve yatakta Sevili kocasının hiç sikemediği götünden de olmak üzere defalarca siktim Sonraki gece de ve

o gece Seville ben beraber yatıp sabahlara kadar sikiştik Kocası içip içip sızdığı için geceleri Sevilin ne yaptığını hiç anlamadı Ben Sevilin dediği gibi hiç tek başıma kalmadım.ordan döndükten sonrada sikişecek bir yer buldu    Sevil aramızdakileri sadece kız kardeşi biliyor Çünkü dul olan kız kardeşinin evinde buluşuyoruz ve ben Sevili sikmeye devam ediyorum bu aralar sevilin kız kardeşi de bana karşı ilgisi arttı siksem benimle ablasıyla aramız bozulurmu diye düşünüyom  ama dul nasıl

olsa sevilde evli ikisinide idare ederim sevil kocasında olduğunda bende kızkardeşinin yanına gittim o sevili beklediğimi sanıyordu ben buna yanaştım o ablam gelir dur diyordu bende bu gün gelmiyecek senin için geldim dedim bu sevindi tabi dul bunu bir güzel yaladım yalattım sabahaca sikiştik artık boş günüm yok diye bilirim




                               YENİ KOMŞUMUZ LA SİKİŞ


Selam ben esra bunu yazmak yazmamak için çok düşündüm ama nasıl olsa gerçek isim vermedigim sürece beni kimsenin  bilmeyeceni anladığım an yazmaya karar verdim başımdan geçen olay yakalaşık bundan 6 ay önce idi bizim apartmadaki karşı dairemiz boşdu ve yeni kiracıların taşınmak için evi temizlemeye geldigini duydum bu arada ben evli 1 çocuk annesi 24 yaşında oldukça çekici bi okadarda seks seven bir kadınım akşam üzeri olmuştu çay demleyip yanınada bir paket büskiva alıp

yorulmuşlardır diye karşı komşumuza gittim kapıyı çaldıgımda karşıma çıkan manzara karşısınsa
   şok olmuştum 180  boyunda geniş omuzlu esmer kara kaş kara gözlü çocugu görünce altı dar bir şort üstde hiç bir şey yok kaslı bir vücut hoşbeş sonra ben karşı komşunuzum yorulmuşsunuzdur diyerk içeri zorda olsa attım kendimi ailesini sordugunda ailesinin  yarın geleceklerini ve onun camları silmek için erkenden geldigini ögrendim biraz tedirgin olmuşdum tek olunca çayı bırakıp

hemen çıkmak istedim ama o çokdan 2 baradk çayı doldurup gelmişdi bile bir yandan çayı içerken bir yandan muhabbete başlamışdık nereli oldugu yaşı ismi derken isminin isa oldugunu ve evli oldugunu eşinin hamile oldugu için böyle agır işleri kendisinin yapması gerektigini söyledi ben de müsade
   isteyerek evime geçtim kız  kardeşim evde idi  çocuga bakıyodu ve bana  sordu nasıl aileler diye

ben tek kocası diyebildigim kelime manyak derecede yakışıklı ve kibar birisi olduğunu karısınında hamile oldugu için kendisinin ön temizlige geldigini söyledim kardeşim hayırdır abla noluyo diye sordu bende çok hoş birisi oldugunu söyledim  ve onu görünce içim gitti dedim abla sen evlisin bu yaptığın yanlış dedi bende sen niye eşini bıraktın evli olmak la olmuyor sen eşini niye bıraktın

 

ilgisizliğinden ve belkide yatakda seni mutlu etmediğinden dir dimi dedim sence dedi bende  ha işte insan bir zaman sonra  dayanamıyor dimi dedim kararlısın sen dedi bu fırsatı kaçırmamak için
   eşimin gece vardiyasında oldugu için içim bir hoş olmuştu bu gece ne yapıp edip onunla tekrar konuşmam ve niyetimi  belli etmem gerkiyodu hem onunda karısı hamile işim daha kolaydı neyse saat23,30 olmuşdu ve ben uyuya kalmışım kapı çaldı delikden bakdıgımda karşımda duranın o

oldugunu gördüm ve hemen açmadım üstümdeki eşofmanı çıkarıp beyaz bir tişört giydim gögüslerimi belli edecek şekilde kapıyı açtıgımda gözleri kocaman olmuştu çünki gögüslerim yerinden fırlayacak gibi sivriydi elindeki çaydanlıgı gösterek teşekkür etti ve buralarda yemek siparişi verbilecegi bir yer  olup olmadıgını sordu ben bu saatte çok zor oldugunu ve benim ona yemek verebilecegimi söyledigimde önce kabul etmedi benim ısrarlarım karşısında fazla dayanamadı


 peki dedi evine geçti 15 dakika sonra bu sefer ben kapısını çaldıgımda içeri buyur etti ve yatak odası olacak yerde yemegini yemeye beşladı ve havadan sudan konuşmaya başladık pencerelere örmüş oldugu gazeteleri sorunca bu gece burada kalacagını ve ondan kimsenin onu görmesini istemedigini söyledi yemegi yedikden sonra eşimi sordu ve gece vardiyasında oldugunu söyleyince birden

gözlerinin içi parladı oda benim niyetim anlamış olacak ki desene bu gece dedi ayağa kalkıp ışıgı söndürdü ve gelip beni ayağa kaldırdı ve öpmeye başladı ilk başlarda çok istememe ragmen korkmaya başlamışdım yavaş yavaş korkunun yerini heyacan almaya ve ona karşılık vermeye
 başlamışdım dudaklarımı koparırcasına emiyor bir eliyle kalçamı okşuyor öteki eliylede gögülerimi

 

 sıkıyordu 5 dakka  geçmeden ikimizde çıplakdık ve aşagı bakdıgımda bu gecenin zor geçecegini anlamışdım 19cm ve 10cm kalınlıgındakini görünce ürkmüşdüm kocamın onun yanında yarısı kadar kalıyodu gögüslerimi yaladıkdan sonra yavaşca göbegimi ordan da kadınlıgıma gelmişdiki kocamla evleneli bir kere bile yalamayı bırak el sürmemişdi günah diye çok geçmeden sarsıla  sarsıla boşalmışdım sıra bana geldigini ima edrek onu bana uzattı ilk defa yapcagımı söyledigimde buna

sevindigini  kocamın süzme geri zekalı oldugunu söyledi bende yavaş yavaş yalamaya başlamışdım ancak kafasını yalıyordumki agzıma  almamı söyledi birkaç kez deneme ragman alamadım baya büyükdü yavaşca yere uzandık ve beni sırt üstü yere yatırarak  bacaklarımı yalıyarak açtı sikini kökünden tutarak amımın dudaklarına dayadı girmedi ilk başlarda zorlandım ama o tükürükleyerek önce kafasını soktu ben bu arada zevk ve acıyı aynı anda tadıyo hissediyor ölecek gibiydim ve

ansızın hepsini birden yüklendiginde gözümün önünde şimşekler çaktı ben bağırmamak için kolumu ısırdım bayılacak gibi oldum   yavaş yavaş gidip gelmeye beşladıgında ben zevk denizinde yüzüyordum yaklaşık 10 dakkika sikti sonra bir volkan gibi     patlayarak içime boşaldı bu arada ben 2.yi boşalmışdım içimden çıkardıgında kadınlıgımın 10 saniye açık kaldıgını soguk rüzgarların içime

 girdigini hissetim ama onunki kazık gibi duruyordu ve beni ters çevirdi ve arkamı yalamya başladıgında oradan  olmayacagını ve herkesin çok acıdıgını söyledigimde oda onların acemice yaptıklarını söyledi  yalayarak iyece deligimi yumuşatmıştı ve baş parmagının içime yavaş yavaş girdigini sonradan diger parmaklarınında içimde gezdigini hissetim ben zevkden bitkin bir şekilde


başıma gelecekleri düşünüp beklerken arkada onu hissetim  zorluyordu fakat girmiyordu beni ayaga kaldırarak kendi yere yattı ve bana üzerine oturmamı söyledi ve bende üzerine oturuyor fakat girmiyordu  kafasını tüküreklememi istediginde başdan sona yalayıp tükürükledim ve yavaşca üzerine tektar oturdum kafasının ucu girmişdiki bu bile beni bagırtmaya yetmişdi yavaş yavaş kafası içime girdiginde bende bayılacakmış gibi oldum bir süre böyle durdum  fakat o beni bu gece bagırta

bagırta sikecegini ve zevkten zevklere  uçuracağını söylüyordu bu esnada belimden tutarak beni kendine çekmesiyle  köküne kadar sokması ve benim gözümden yaş gelmesi bir oldu daha yavaş tempoyla 2 ci postayı attı ve beni evime ugurladı kız kardeşim uyumamış beni böyle dağınık görünce abla noldu dedi bende olanları anlattım her detayını ve abla banada düşermi dedi bende kızım adamda
 aha böyle yarak var amına götüne güveniyorsan tepe tepe kullan dedim  abla bende çoktan beri

kimseyle olmadım gitsem birşeyler yaşasam dedi bende sen bilirsin dedim gitmesi için bir sebeb olmalıydı bu bir battaniye alıp gitti  beş on dakika geçti gelmedi bende gidip kapıdan dinledim içerde kız kardeşimin iniltileri geliyordu bende gönül rahatlıyla eve döndüm uyumuşum kız kardeşim sabah beni kaldırdı abla bu adam harika heleki buraya taşınmış sikişin ne olduğunu anladım dedi keyfi

yerindeydi sorun bundan sonra nerde sikişecektik mecbur bizim evde olacaktı kimse anlamadan bundan 2 hafta sonra görüşene kadar kıçımın acısından üstüne oturabilene kadar bundan sonraki hikayemde önce ablamı sonra da beni ve kız kardeşimi nasıl bagırta bagırta  becerdigini anlatıcam 1 çayın 6 ay hatrı varmış iyiki taşınmısın benim ablamın sert sikicisi sikişi onda tatdık iki kardeş bay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder